Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-09 18:49
djunicron schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 20:36:

En al met al is een level 20 char amper sterker dan een level 7-10. Skills worden wel beter, maar nou ook weer niet zoveel dat je er echt efficiënt mee kan scoren.
Ik denk dat een tactisch goed doordachte build van je char wel een belangrijk verschil kan maken tussen verliezen of winnen. En in de meeste gevallen heb je toch echt die 83 skillpoints (lvl 20) nodig om die verschil te kunnen maken.

Bijv met de eind evolutie van Stasis (bubble) van een asari kan ik meer kills en assists krijgen dan wanneer ik maar een paar punten investeer in Stasis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meh voor de MP. Heb het heel even gedaan om te kijken of de achievements die daarmee te maken hadden snel te halen waren maar wat suf is de gameplay. No way dat ik meerdere uren ga steken in gezichtsloze wave based gameplay. Laat dit maar aan Gears en Halo over. In die spellen is het goed uitgevoerd en een mooi pluspunt voor het spel. In ME3 is het (mijns inziens) erbij gesmeten om MP achter op het doosje te mogen printen. Waarom Bioware dacht dat dit een goed idee was voor een RPG snap ik de ballen van. Nu maar hopen dat ze iets introduceren waarmee je wel alle assets kan fixen en wat galaxy support kan inroepen. Toch jammer dat je wel de keuze krijgt om te levelen in SP of MP maar dan wel MP moeten spelen voor andere cheevo's. :(

Net de SP uitgespeeld. De ophef over het einde snap ik niet goed. Ik vond het eigenlijk een prima sluitstuk voor het verhaal.

Nu weer terug naar ME2 (savegame kwijt helaas) om het verhaal voor mezelf rond te krijgen. Nog 1 volle playthrough die ik al gedaan heb in ME2 en dan nog eens ME3 er achter aan.

Wat ik wel jammer vind aan ME3 is de lengte. ME2 heb ik meer dan 40 uur over gedaan. Met dezelfde manier van spelen (alles bekijken, besnuffelen en bepraten) hier maar 26 uur mee bezig geweest.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2012 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:49
wapen upgrades hebben die nog echt nut. Bedoel dus niet de mods maar de upgrades I,II,III IV enz. Want ik zie niet dat die balkjes meer worden zoals damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
jaaoie17 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 11:02:
wapen upgrades hebben die nog echt nut. Bedoel dus niet de mods maar de upgrades I,II,III IV enz. Want ik zie niet dat die balkjes meer worden zoals damage.
Damage gaat iets omhoog als je een wapen upgrade krijgt. Dat gaat niet zo heel hard dus je ziet het niet echt op je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 22:26:
Meh voor de MP. Heb het heel even gedaan om te kijken of de achievements die daarmee te maken hadden snel te halen waren maar wat suf is de gameplay. No way dat ik meerdere uren ga steken in gezichtsloze wave based gameplay. Laat dit maar aan Gears en Halo over. In die spellen is het goed uitgevoerd en een mooi pluspunt voor het spel. In ME3 is het (mijns inziens) erbij gesmeten om MP achter op het doosje te mogen printen. Waarom Bioware dacht dat dit een goed idee was voor een RPG snap ik de ballen van. Nu maar hopen dat ze iets introduceren waarmee je wel alle assets kan fixen en wat galaxy support kan inroepen. Toch jammer dat je wel de keuze krijgt om te levelen in SP of MP maar dan wel MP moeten spelen voor andere cheevo's. :(

Net de SP uitgespeeld. De ophef over het einde snap ik niet goed. Ik vond het eigenlijk een prima sluitstuk voor het verhaal.

Nu weer terug naar ME2 (savegame kwijt helaas) om het verhaal voor mezelf rond te krijgen. Nog 1 volle playthrough die ik al gedaan heb in ME2 en dan nog eens ME3 er achter aan.

Wat ik wel jammer vind aan ME3 is de lengte. ME2 heb ik meer dan 40 uur over gedaan. Met dezelfde manier van spelen (alles bekijken, besnuffelen en bepraten) hier maar 26 uur mee bezig geweest.
Weet je zeker dat je alles hebt besproken?
Ik zit nu op mijn tweede playthrough en ontdek steeds andere dingen die ik eerst niet meemaakte, ik zit nu net bij Rannoch en ben al op ruim 24 uur.

Ik vind het zo een heerlijk spel om te spelen dat er hierna mogelijk een derde playthrough al aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Voor de die hards vraagje over het einde van mass effect 1:

ME1 spoiler, dus niks nieuws
spoiler:
ALs je de council laat doodgaan, hoe veel anders is deel 2? Ik kreeg de indruk dat als je ze laat sterven en er komt een human council dat die net zo irritant zijn

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

PirE schreef op zondag 18 maart 2012 @ 11:49:
[...]

Damage gaat iets omhoog als je een wapen upgrade krijgt. Dat gaat niet zo heel hard dus je ziet het niet echt op je scherm.
Inderdaad, de DMG een heel klein beetje, maar volgens mij kan je ook meer ammo uit je termal clips halen en het gewicht gaat vaak nogal wat omlaag, dat laatste is tenminste overduidelijk te zien.

Als je er ala Single player gewoon wat credits tegen aan kan gooien, pak dan gewoon meteen de V versie van je favo. In MP is dat wel even iets anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 23:09

Gilraen

The audacity!

JorisTheWise schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:15:
[...]

Weet je zeker dat je alles hebt besproken?
Ik zit nu op mijn tweede playthrough en ontdek steeds andere dingen die ik eerst niet meemaakte, ik zit nu net bij Rannoch en ben al op ruim 24 uur.

Ik vind het zo een heerlijk spel om te spelen dat er hierna mogelijk een derde playthrough al aan komt.
Ik heb me2 denk ik inmiddels vier/vijf keer uitgespeeld, en ontdek daar zelfs iedere keer nog wat nieuws :) (stukjes dialoog etc). Dus me 3 heb ik (na 1 redelijk grondige playthrough) sowieso ook nog niet alles gezien/gehoord/gelezen. Vind dat er juist zo leuk aan, dat het spel afhankelijk van je keuzes in dialoog en squadmates steeds toch weer blijft verrassen.

Hoeveel geluk hebben jullie trouwens tot nu toe gehad met de spectre packs in de multiplayer? :F Ik echt nul... loop nog steeds rond met ongelooflijk crappy weapons en pas 2 nieuwe chars unlocked (die niet boeiend zijn).

EDIT: en krijg je eigenlijk gegarandeerd na 1 keer silver uitgespeeld te hebben met Reapers (en minimaal 1 persoon ge-extract) die actie-pakketten wanneer er gezamenlijk 1 miljoen brutes vermoord zijn? Of krijg je dan misschien die pakketten? Heb 't nu nl 1 keer voltooid met half-extraction (1 idiot die niet op tijd binnen de area ging omdat er zo nodig nog 1 cannibal dood moest...).

[ Voor 28% gewijzigd door Gilraen op 18-03-2012 16:24 ]

Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Gilraen schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:20:
[...]

EDIT: en krijg je eigenlijk gegarandeerd na 1 keer silver uitgespeeld te hebben met Reapers (en minimaal 1 persoon ge-extract) die actie-pakketten wanneer er gezamenlijk 1 miljoen brutes vermoord zijn? Of krijg je dan misschien die pakketten? Heb 't nu nl 1 keer voltooid met half-extraction (1 idiot die niet op tijd binnen de area ging omdat er zo nodig nog 1 cannibal dood moest...).
Je krijgt 1 pack als je de Reapers op Silver verslaat (minimaal 1 man extraction) en iedereen krijgt een extra pakket als er in totaal 1 miljoen Brutes gekilled worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Toch weer negatieve ervaringen met MP, win een potje ga van lvl 19 naar 20 kijk in store, host leaves.
Ineens weer lvl19 geen credits.... dit is nu 2 keer voorgekomen helaas.

Later wel een stuk of 5 Spectre packs gekocht en een aantal andere maar weinig leuks gekregen, wel een Drell adept en Asari Vanguard. Vanguard heb ik nooit leuk gevonden maar dit slaat nergens op je schiet van de ene kant naar de andere kant van de map en het komt vaak voor dat heavy melee niet wil werken.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Hmmm , ik heb een tijdje ME3 kunnen spelen en nu krijg ik op Disc 1 alleen maar read errors, mijn 360 heeft hiervoor nooit keuren gehad. (Disc bekeken zit er niet beschadigd uit). Al van alles geprobeerd maar niks lijkt te helpen. Af en toe is de disc weer te lezen, maar binnen no-time staat het spel vast en ben ik weer terug bij af (Een disc die niet word gelezen).

Alle andere spellen doen het wel gewoon (Halo: Reach, ff wat Multi-play potjes gedaan, ging goed. En Armored Core:FA wat singleplayer gedaan, ook geen probleem). Is het probleem zo simpel op te lossen dat ik alleen de disc moet omruilen (Als me dat nog lukt bij de winkel, vorige week gekocht) of zit ik nu gewoon vast aan een spel die niet wil draaien op mijn xdoos?

Iemand enig idee hoe ik dit een beetje goed kan aanpakken? Ik wil namelijk de saga uitspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 22:26:
Mja, MP vind ik wel geinig maar langer dan een potje per ME3 speelsessie hou ik het niet vol, laat ik het zo zeggen, als het niet in de game zat had ik het ook echt niet gemist. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ben ik de enige die zich stoort aan het gebrek van maps tijdens de missies? Kan zo echt niet zien waar ik al ben geweest en waar ik naar toe moet (omdat ik alles explore).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

PirE schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:24:
[...]

Je krijgt 1 pack als je de Reapers op Silver verslaat (minimaal 1 man extraction) en iedereen krijgt een extra pakket als er in totaal 1 miljoen Brutes gekilled worden.
Oja okee, mooi. Dan zit ik wat dat betreft dus okee. Heb jij toevallig enig idee of we ergens kunnen zien hoeveel brutes er in totaal inmiddels gekilled zijn? Ben ik eigenlijk best benieuwd naar, maar kan het zo 123 niet vinden online (ga nog wel even verder zoeken).
prutser001 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 21:00:
Later wel een stuk of 5 Spectre packs gekocht en een aantal andere maar weinig leuks gekregen, wel een Drell adept en Asari Vanguard. Vanguard heb ik nooit leuk gevonden maar dit slaat nergens op je schiet van de ene kant naar de andere kant van de map en het komt vaak voor dat heavy melee niet wil werken.
Tsja Vanguard: je houdt ervan of je haat 't, heb ik 't gevoel. Ik kan er wel van genieten, maar je moet dan wel tactisch spelen. Nadeel is dat je, áls je eens een keer een inschattingsfout maakt, je ook meteen de pijp uit bent. En verder is er NIKS zo irritant als een Vanguard die in z'n eentje besluit Rambo te gaan, en niet bij z'n team blijft. Dat annoyed me dus het meeste, omdat ik zelf niet op die manier m'n Vanguard gebruik.

Heb zelf trouwens net zoveel pech gehad met m'n Spectre packs. Blijf maar van die zeeeeeer slechte heavy pistol upgrades krijgen... meer niet eigenlijk :S
MrVegeta schreef op zondag 18 maart 2012 @ 23:08:
Ben ik de enige die zich stoort aan het gebrek van maps tijdens de missies? Kan zo echt niet zien waar ik al ben geweest en waar ik naar toe moet (omdat ik alles explore).
Meestal is het pad dat je moet afleggen toch redelijk duidelijk? Je kunt vaak maar 1 kant op toch? En dan exlore ik dus eerst de andere kanten/hoekjes voordat ik daarheen ga. Of begrijp ik het verkeerd? -O-

[ Voor 15% gewijzigd door Gilraen op 18-03-2012 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Rende net wat rond op Edem Prime, daar heb je vrij veel huisjes en routes waar je doorheen kan. Dus heb een paar keer dezelfde kamer gespot. Jammer dat het zo lineair is...

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=oghCOB1Sc8A]
Priceless.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05 20:59
Heb zojuist mijn eerste gold game gehaald, met een public game :)
Cerberus gold en ik was engineer, ging best lekker!

Je kunt wel zien dat sommige classes veel beter zijn dan de rest, zoals asari adept en human engineer. Vooral soldiers schieten tekort imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Ik ben nu al ruim 30 uur in het spel en heb net weer een load aan sidequests gehad. Ik ben echt een explorer en probeer zoveel mogelijk missies te krijgen en te halen.

Tevens lees ik de codex dingen ook veel .... en in het modden van wapens gaat ooi tijd zitten. Wat ik duur vindt zij de Armours. De meeste had ik in ME 2 unlocked.

Wat mij opviel zijn die N7 missies geen multiplay mappen? Viel me op dat ze vrij groot zijn?

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-09 13:04

Pater

Terry Tate

Ik heb nu via een Spectre pack de assault rifle Falcon gekregen. Wat een briljant wapen is dat! Loepzuiver en doet relatief veel schade. Frequentie van schieten is ook hoog. Daarnaast zorgt hij ervoor dat de vijand even gestunned wordt en kan hij een groep van vijanden in een keer beschadigen. Dit is echt mijn main weapon! Je zou bijna zeggen dat deze ietwat overpowered is, want ik ben nu elke keer nummer 1 na een potje MP (voorheen nummer 3 of 4).

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

MrVegeta schreef op zondag 18 maart 2012 @ 23:08:
Nee hoor, ik mis een map ook enorm.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
DarthDavy schreef op maandag 19 maart 2012 @ 08:30:
[...]

Nee hoor, ik mis een map ook enorm.
Die mis ik inderdaad ook heel erg. En ook het feit dat je je wapens niet kan holsteren stoort mij enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Mijn Vanguard is in pvp inmiddels lvl 20. En ik ben die hard recruit pakketjes aant kopen in de hoop een wapen op level 10 te krijgen voor de achievement :) Daarna blijft het sparen en dan veteran pakketjes halen denk. Het lijkt alsof je namelijk niet de m98 widow kan krijgen uit de spectre pakketjes. Daar krijg je alleen de blackwidow/javelin. Ook wil ik de m99 saber.. ik zat gisteren bij iemand met die gun en ik had moeite om eerste te worden :)

Charge, Nova, shotgun en dat zijn weer 4 kills :) echt heerlijke chaos met de Vanguard.

Ik heb echter nog niet op silver gespeeld. Krijg je daar ook meer credits van de 3/6/10 waves? Vanavond maar ff proberen die reaper challenge te doen. En dan wel die ene die zich grotendeels buiten afspeelt, waar je in de singleplayer een scientist moet redden door wat consoles te gebruiken. Die is namelijk lekker groot en open, wat een voordeel is tegen die klote banshee's :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:46:
Mijn Vanguard is in pvp inmiddels lvl 20. En ik ben die hard recruit pakketjes aant kopen in de hoop een wapen op level 10 te krijgen voor de achievement :) Daarna blijft het sparen en dan veteran pakketjes halen denk. Het lijkt alsof je namelijk niet de m98 widow kan krijgen uit de spectre pakketjes. Daar krijg je alleen de blackwidow/javelin. Ook wil ik de m99 saber.. ik zat gisteren bij iemand met die gun en ik had moeite om eerste te worden :)

Charge, Nova, shotgun en dat zijn weer 4 kills :) echt heerlijke chaos met de Vanguard.

Ik heb echter nog niet op silver gespeeld. Krijg je daar ook meer credits van de 3/6/10 waves? Vanavond maar ff proberen die reaper challenge te doen. En dan wel die ene die zich grotendeels buiten afspeelt, waar je in de singleplayer een scientist moet redden door wat consoles te gebruiken. Die is namelijk lekker groot en open, wat een voordeel is tegen die klote banshee's :)
PvP? is gewoon co-op ;)
M98 Widow is minder dan de Black Widow he, ze zijn identiek, maar de Black Widow heeft 3 schoten i.p.v. 1.
Saber komt ook van Spectre packs, heb er al 3 gehad.
Reaper challenge is afgelopen (gisteren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:52

Player1S

Probably out in the dark

WOEI !!! *O*
Het leek er even op dat ik nog zeker 2-3 maand moest wachten voor ik deze kon kopen ivm aankoop huis, verbouwing huis en verhuizen naar huis maar vriendinnetje lief vond dit wel een goed kado voor haar ouders om mij te geven aangezien zij ook al een persoonlijk kado kreeg ipv iets voor het huis.
Nog weekje wachten en dan mag ik er ook aan geloven *O*

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
De m98 Widow is een rare item (gold) de black widow is een ultra rate item (black n7).
rare gold items kun je in veteran en spectre packs vinden, ultra rare black items alleen in de spectre packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cvan schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:18:
De m98 Widow is een rare item (gold) de black widow is een ultra rate item (black n7).
rare gold items kun je in veteran en spectre packs vinden, ultra rare black items alleen in de spectre packs.
Klopt, en het enige verschil is de clipsize, meer niet... Ik vind hem alleen veelste traag voor de multiplayer. Tegen de tijd dat ik gereload heb is datgene wat ik wil neerschieten al dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op maandag 19 maart 2012 @ 00:00:
Rende net wat rond op Edem Prime, daar heb je vrij veel huisjes en routes waar je doorheen kan. Dus heb een paar keer dezelfde kamer gespot. Jammer dat het zo lineair is...

[video]
Priceless.
Deze.

YouTube: Mass Effect 3: Legion comments on EDI's new body

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Mijn singleplayer avontuur is inmiddels ook voorbij. Heb er 30 uur over gedaan. Voor mijn gevoel alle sidemissions gedaan, en een groot deel van de galaxy war assets gevonden. Ben ook zo iemand die tussen alle missions door met iedereen praat om nieuwe dialogen te krijgen.

Ik heb me er prima mee vermaakt. De einde(s) kan ik ook mee leven, echter de manier waarop je de keuze nog moet maken aan het einde vond ik iets minder.

Nu verder met de multiplayer (had het al even gespeeld om dat readiness % omhoog te krijgen). Inmiddels een wapen op level 10, nu nog 5000 kills en alle maps op gold. Met een beetje communicatie niet onmogelijk, zeker tegen Cerberus.

Trouwens die N7 ratings gezien, er zijn al mensen met een rating van 1000+.

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Mja, er zit wel degelijk verschil in de black widow en de m98 widow. De m98 doet bijna 2 keer zo veel dmg per hit.

In singlplayer is de black widow superieur aan de m98 omdat je daar eerst het schild van een target moet vewijderen voordat je health damage kan doen. In de mulitplayer kan je (net als in me2 SP) gewoon door iemand ze schild heen dmg doen. ff voorbeeldje:

Mass Effect 2 Singleplayer en Mass Effect 3 mulitplayer:

Target heeft 200HP en 300 Shields. Je schot doet 600 damage. En target is dood.

Mass Effect 3 Singleplayer:

Target heeft 200HP en 300 Shields. Je schot doet 600 damage. Alleen het schild van het target is weg. Je hebt nog een schot nodig om het target te killen. Daarom is de black widow daar superieur omdat het door guardian shields kan schieten en headshot op unshielded enemy is 100% kill.

Kleine kanteking: als een target nog 1 shield heeft en 200 hp. Schiet alsnog eerst het shield weg in singleplayer. Let wel: dit is op insantiy. Ik weet niet hoe het op Normal/Casual is.

Zelfde geld dat ik niet weet hoe het op silver/gold in MP is.

Maar als een target dus door shields heen in 1 keer dood kan, dan is de m98 beter omdat de single shot zoveel meer damage doet dan een single shot van de black widow en er is toch unlimited ammo in de MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Oxidda schreef op zondag 18 maart 2012 @ 22:54:
Hmmm , ik heb een tijdje ME3 kunnen spelen en nu krijg ik op Disc 1 alleen maar read errors, mijn 360 heeft hiervoor nooit keuren gehad. (Disc bekeken zit er niet beschadigd uit). Al van alles geprobeerd maar niks lijkt te helpen. Af en toe is de disc weer te lezen, maar binnen no-time staat het spel vast en ben ik weer terug bij af (Een disc die niet word gelezen).

Alle andere spellen doen het wel gewoon (Halo: Reach, ff wat Multi-play potjes gedaan, ging goed. En Armored Core:FA wat singleplayer gedaan, ook geen probleem). Is het probleem zo simpel op te lossen dat ik alleen de disc moet omruilen (Als me dat nog lukt bij de winkel, vorige week gekocht) of zit ik nu gewoon vast aan een spel die niet wil draaien op mijn xdoos?

Iemand enig idee hoe ik dit een beetje goed kan aanpakken? Ik wil namelijk de saga uitspelen :)
Ondertussen winkel gebeld en die hebben toegezegd te ruilen, nu maar hopen dat de toezegging ook een daad word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

EnigmaNL schreef op maandag 19 maart 2012 @ 08:46:
[...]

Die mis ik inderdaad ook heel erg. En ook het feit dat je je wapens niet kan holsteren stoort mij enorm.
Ja dat was inderdaad ook een van mijn grotere irritaties...
Ja briljant :D vond EDI sowieso erg leuk gevonden als squadmate! Leuke dialogen.

EDIT: Over de beste wapens etc, btw, hebben jullie ook echt de shooting range gebruikt op de Citadel om ze allemaal uit te proberen?

[ Voor 9% gewijzigd door Gilraen op 19-03-2012 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gilraen schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:28:
[...]

Ja dat was inderdaad ook een van mijn grotere irritaties...

[...]

Ja briljant :D vond EDI sowieso erg leuk gevonden als squadmate! Leuke dialogen.

EDIT: Over de beste wapens etc, btw, hebben jullie ook echt de shooting range gebruikt op de Citadel om ze allemaal uit te proberen?
De shooting range gebruiken is beter dan zomaar een wapen meenemen en in een gevecht er achter komen dat je het maar niks vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Ik merk wel dat het geen zin heeft om alleen maar Spectre Packs te kopen..

Als je dat blijft doen heb je dus:
1 - Geen Medigel.
2 - Geen rockets.
3 - Geen Ammo packs.
En nog iets.

Dus die recruit packs zijn best handig.

Ook vallen de upgrades uit de Spectre pack wat tegen, aangezien ik alleen nog bronze speel heb ik toch minimaal 4 potjes nodig voor 1 Spectre pack en 1 potje duurt +/- 20 minuten dus dat is lekker tijdrovend wil je iets verder komen. Natuurlijk moeten ze het interessant zien te houden...

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser001 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:39:
Ik merk wel dat het geen zin heeft om alleen maar Spectre Packs te kopen..

Als je dat blijft doen heb je dus:
1 - Geen Medigel.
2 - Geen rockets.
3 - Geen Ammo packs.
En nog iets.

Dus die recruit packs zijn best handig.

Ook vallen de upgrades uit de Spectre pack wat tegen, aangezien ik alleen nog bronze speel heb ik toch minimaal 4 potjes nodig voor 1 Spectre pack en 1 potje duurt +/- 20 minuten dus dat is lekker tijdrovend wil je iets verder komen. Natuurlijk moeten ze het interessant zien te houden...
Juist, maar Silver is ook goed te doen hoor. En das toch best wat sneller centjes verdienen.

Ik had gisteren niks boeiends in me spectre pack... nieteens een wapen! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:59:
[...]

Juist, maar Silver is ook goed te doen hoor. En das toch best wat sneller centjes verdienen.

Ik had gisteren niks boeiends in me spectre pack... nieteens een wapen! :'(
Heb tot nu toe weinig succes gehad met Silver, meestal duren de potjes langer en gaan 'we' toch dood in wave 8 of 9. Ook merk ik dat de wapens die ik heb gewoon 'slap' zijn ookal is het 'V' . De Falcon die ik heb is nogsteeds 'I' (1) en nog geen upgrade voor gezien. De Mantis III heb ik al op 3 maar die haalt het gewoon niet bij de Widow I op 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 08:32
prutser001 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:52:
[...]

Heb tot nu toe weinig succes gehad met Silver, meestal duren de potjes langer en gaan 'we' toch dood in wave 8 of 9. Ook merk ik dat de wapens die ik heb gewoon 'slap' zijn ookal is het 'V' . De Falcon die ik heb is nogsteeds 'I' (1) en nog geen upgrade voor gezien. De Mantis III heb ik al op 3 maar die haalt het gewoon niet bij de Widow I op 1.
Wapens zijn geen excuus voor zilver. Als je in de juiste powers investeert kun je ook zonder wapens zoals de Widow en Geth Plasma Shotgun. De Falcon is alleen interessant in brons. In zilver matches is het alleen handig als side-arm voor crowd control.
Tip: controleer niet de level maar de load-out van je squad. Een lvl 15 biotic met een pistool is veel effectiever dan een lvl20 biotic met een shotgun en Widow. Dit maakt meestal het verschil tussen winnen en verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

yur400 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:58:
[...]
Wapens zijn geen excuus voor zilver. Als je in de juiste powers investeert kun je ook zonder wapens zoals de Widow en Geth Plasma Shotgun. De Falcon is alleen interessant in brons. In zilver matches is het alleen handig als side-arm voor crowd control.
Tip: controleer niet de level maar de load-out van je squad. Een lvl 15 biotic met een pistool is veel effectiever dan een lvl20 biotic met een shotgun en Widow. Dit maakt meestal het verschil tussen winnen en verliezen.
Ik heb gisteren (doh, dag te laat?) Silver gewonnen van Reapers met enkel het Phalanx pistool en m'n level 16 Human Engi. Dat is gewoon heel veel overload op schilden en swarmers gooien, incinerate op armored en maar headshots blijven maken. Met één clip haal je precies 2 zilvere marauders neer met 2 overloads ertussen.

Alleen Banshees zijn solo een pobleem, maar met een adept erbij krijg je die met z'n 2e ook zo neer.

Hebben mensen nog een beetje fatsoenlijke commendation-packs gekregen? Ik neem aan dat de 1 miljoen brutes niet gehaald is? Zag er geen bonus voor langskomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
Er zijn 3 miljoen brutes gedood: http://blog.bioware.com/2...ration-goliath-success-2/

Als je de silver reaper extraction hebt gehaald krijg je 2 packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ik zie mensen het hebben over solo play. Hoe doe je dat dan? Op de X-doos moeten er namelijk minimaal 3 mensen zijn voordat je een game kan starten. En heeft iemand de pack al open gemaakt? Wat zit er in? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
De packs zijn nog niet uitgegeven.
Rond 1 uur vannacht zouden ze moeten verschijnen in de multiplayer store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, komen vandaag pas uit. Stond ook bij de melding in game over dit event.

De enige class die wat moeite kan hebben met silver is soldier, te veel afhankelijk van wapens, en je moet vreselijk mobiel zijn om het een stuk makkelijker te maken.

En vooral niet solo of verspreid gaan spelen, dan kan je het wel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

ye-roon schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:22:
Ik zie mensen het hebben over solo play. Hoe doe je dat dan? Op de X-doos moeten er namelijk minimaal 3 mensen zijn voordat je een game kan starten. En heeft iemand de pack al open gemaakt? Wat zit er in? :)
Bij PC is dat 2 mensen geloof ik, maar met Solo bedoelt men dat je je team in de steek laat om in je eentje kills te scoren (niet dat dat er echt toe doet). Dat soort mensen gaat namelijk erg vaak dood.

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F_demon schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:16:
[...]

Bij PC is dat 2 mensen geloof ik, maar met Solo bedoelt men dat je je team in de steek laat om in je eentje kills te scoren (niet dat dat er echt toe doet). Dat soort mensen gaat namelijk erg vaak dood.
Yup, gisteren waren we met z'n tweëen in een wave over met alleen nog een Atlas als tegenstander.
Gaat die freggel ineens in z'n eentje proberen dat ding kapot te slaan met z'n holo zwaardje.
Moet ik maar in m'n eentje proberen een dikke mech te verslaan met een assault rifle en wat biotics |:(
Online mp in elk spel zit vol met dit soort "verlichte" types.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:29:
[...]

Yup, gisteren waren we met z'n tweëen in een wave over met alleen nog een Atlas als tegenstander.
Gaat die freggel ineens in z'n eentje proberen dat ding kapot te slaan met z'n holo zwaardje.
Moet ik maar in m'n eentje proberen een dikke mech te verslaan met een assault rifle en wat biotics |:(
Online mp in elk spel zit vol met dit soort "verlichte" types.
Het is wel zo vreselijk makkelijk, gewoon cover gebruiken, en als een vijand (wat voor vijand dan ook, ze hebben allemaal van die momenten dat ze niks doen) even bezig is, gewoon verderop cover zoeken.

Zoals ze in ME2 al zeggen: ""The standard procedure for armature class enemies: Wittle it down with bugbites."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Ik speel de singleplayer gewoon op me gemakje met zoveel mogelijk sidemissions zoeken/voltooien en assets zoeken, ben volgens mij ongeveer op de helft met de main quest..

spoiler: title
Heb net de Cerberus aanval op de Citadel gehad

En zit op 23 uur :P vraag me af hoeveel dat totaal gaat worden !
Moet zeggen dat ik dit tot nu toe nog een hele goede game vind ! :)

Deel 1 en 2 vond ik ook erg goed , hopelijk kan ik een beetje met het einde leven van deel 3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 13:54
@bulletrene wij zijn overgeveer net zover in het verhaal gok ik.

Zelf heb ik niet alle geduld van de wereld en ga niet alle sidemissions doen.
Moet wel zeggen dat tijdje is geweest dat een spel me heeft weten te boeien voor langer dan 10 uur, en het deel beter vind dan ME2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
yur400 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:58:
[...]

Soldier met alleen een Falcon + eventueel cryo ammo en je kan losgaan op de hogere levels. Je moet wel dicht bij de ammopacks blijven, in geval van nood kan je altijd een ammopack gebruiken. Tip: Met 1 round left adrenaline rush activeren, je krijgt dan een free reload zonder cooldown waardoor je gewoon door kan spammen :9~.
Concussive shot kan je compleet negeren, dat doet je Falcon al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-09 18:49
ye-roon schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:22:
Op de PC kies je voor create a match en dan private. Zo kun je dan in je eentje spelen.
Heb zelf bronze in me eentje gecleared met een salarian infiltrator maar zilver wil nog niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Laatst online: 13:51
Zo, eindelijk ook uitgespeeld. 55 uur over gedaan, 2 keer zo lang als de meeste hier geloof ik? Ondanks alle negatieve reacties over het einde en weet ik veel wat allemaal: Ik ben tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:41:
[...]

De shooting range gebruiken is beter dan zomaar een wapen meenemen en in een gevecht er achter komen dat je het maar niks vindt.
True, maar ik had ingame (SP) eigenlijk al onmiddellijk de shotgun & en de assault rifle met redelijk wat damage gevonden (én die fijn schoten en in totaal niet te zwaar waren), maar merk dat ik dus nu in de multiplayer vrij weinig van de andere typen wapens af weet. (Niet handig als je als adept opzoek bent naar een fijne heavy pistol of lichtgewicht SMG). Realiseerde me toen dus pas dat ik die shooting range wat dat betreft niet effectief heb benut :P Kan altijd natuurlijk even een save laden en alsnog alles uit gaan proberen. Although... ik heb tot nu toe eigenlijk alleen maar crapwapens uit m'n pakketten gekregen, dus veel keus wat dat betreft heb ik toch nog niet, haha....
Cvan schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:33:
De packs zijn nog niet uitgegeven.
Rond 1 uur vannacht zouden ze moeten verschijnen in de multiplayer store.
Ah, gelukkig. Begon me al af te vragen of mijn ene potje op zilver tegen de Reapers met partial extraction (zucht) niet voldoende was :P

Ben ik trouwens de enige die zich zo ongelooflijk irriteert aan mensen die níet meteen even reviven (terwijl ze ongeveer naast je staan)? En je dus volkomen onnodig een medi-gel moet verspillen?

EDIT: Victory Pack ontvangen, agv de actie... maar alleen maar crap. Zucht. Shotgun Blade Attachment etc en medi-gel... Commendation Pack echter nog niet ontvangen. Vreemd?

[ Voor 15% gewijzigd door Gilraen op 21-03-2012 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 08:32
PirE schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:20:
[...]

Soldier met alleen een Falcon + eventueel cryo ammo en je kan losgaan op de hogere levels. Je moet wel dicht bij de ammopacks blijven, in geval van nood kan je altijd een ammopack gebruiken. Tip: Met 1 round left adrenaline rush activeren, je krijgt dan een free reload zonder cooldown waardoor je gewoon door kan spammen :9~.
Concussive shot kan je compleet negeren, dat doet je Falcon al.
Tegen grote groepen ja, maar je bent niet opgewassen tegen sterkere enemies zoals phantoms, banshees, atlas en brutes. Shield/armor/barier negeren je cryo blast en een enkele nade doet gewoon bijzonder weinig damage op hogere lvls. Heb ik liever een heavy pistol, sniper rifle of shotgun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Cryo ammo werkt op alles. Echter het slowed targets met Armor niet. Targets met shield/barrier worden gewoon geslowed door de cryo ammo, en kunnen in enkele gevallen gewoon bevriezen. De enige targets die niet geslowed worden zijn: Geth Pyro en Geth Prime, Brute, Ravager, Banshee en de Atlas. De rest word gewoon geslowed. Zelfde geld voor stasis, dat werkt op alles behalve de bovenstaande targets.

Wat Cryo ammo wel doet op targets met armor is ze een soort van armor penetration geven, iig, dat was in de singleplayer zo. Als er zo'n brute op me af kwam en 1 van me squad had em al geschoten, dan ging er veel meer hp af per schot dan als ze dat nog niet hadden gedaan (ik had daar squad cryo ammo). Ik weet niet of die functie ook in de MP zit. En als die er zit dan is het waarschijnlijk alleen op lvl 3 ammo.

Maar ik heb nu alle start wapens op 10, dus ook me achievement :) En nu gewoon silver doen en alleen spectre packs kopen. elke 2 potjes kans op een widow. Mantis X is leuk, maar als je in je team een vanguard met charge+nova hebt en een soldier met de N-37, dan is kills maken als infiltrator best lastig. Zeker als je nog niet door guardian shields kan schieten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 12:46
Gisterenavond nog eens wat multi-player aan het doen.

Laatste wave van bronze ... connectie met EA servers verbroken ...
Geweldig ... daar gaan alle punten/credits van een 20 minuten speeltijd :-(

't Ergste van al is nog dat bij het terugkomen in de menu het spel in 1 keer wel terug de EA servers kan bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 19:51

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Gilraen schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:50: Commendation Pack echter nog niet ontvangen. Vreemd?
Ik had ze wel beide. Had de N7-Valiant erin. Wel jammer aangezien ik nauwelijks met een sniperrifle loop. Maar goed, random is random. Verder bij anderen alleen de N7-Crusader gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chime schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 09:08:
Gisterenavond nog eens wat multi-player aan het doen.

Laatste wave van bronze ... connectie met EA servers verbroken ...
Geweldig ... daar gaan alle punten/credits van een 20 minuten speeltijd :-(

't Ergste van al is nog dat bij het terugkomen in de menu het spel in 1 keer wel terug de EA servers kan bereiken.
Heb ik ook al een aantal keren gehad, de connectie met de EA servers is niet echt stabiel te noemen...

Ben benieuwd wat ik vanavond voor packs ga krijgen, hopelijk wat leuks en niet weer een character waar ik geen klap aan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
yur400 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:50:
[...]

Tegen grote groepen ja, maar je bent niet opgewassen tegen sterkere enemies zoals phantoms, banshees, atlas en brutes. Shield/armor/barier negeren je cryo blast en een enkele nade doet gewoon bijzonder weinig damage op hogere lvls. Heb ik liever een heavy pistol, sniper rifle of shotgun.
Ze hebben hem nu aangepast in de meest recente update waardoor hij veel minder effectief is

Falcon Assault Rifle
- Increased refire time on the Falcon to 0.65 seconds
- Decreased rate of fire from 125 to 50
- Decreased max spare ammo from [24-34] to [18-28]

Vrij jammer, dat ding was heerlijk tegen de phantom waves op Cerberus Gold omdat ze niks meer konden doen zodra je ze met 1 shell raakte :'). Was een heerlijk wapen om de horde op te ruimen en de rest van het team kon dan rustig de sterkere classes afmaken. Falcon was de enige reden dat ik weleens een Soldier pakte en je zal nu nog minder Soldiers op Gold zien, zeker met die buff van de Atlas. Die dingen hebben 5k extra health en shields (10k in totaal) gekregen, knappe Soldier die dat met zijn AR/SG wegschiet :'). Meeste wapens doen sowieso veels te weinig damage in vergelijking tot een biotic explosions. 2 Asari Adepts maken werkelijk gehakt van Brutes/Banshees op Gold, die massive damage output krijg je met geen enkel combo van wapens op de Widow na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

PirE schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:40:
[...]

Ze hebben hem nu aangepast in de meest recente update waardoor hij veel minder effectief is

Falcon Assault Rifle
- Increased refire time on the Falcon to 0.65 seconds
- Decreased rate of fire from 125 to 50
- Decreased max spare ammo from [24-34] to [18-28]

Vrij jammer, dat ding was heerlijk tegen de phantom waves op Cerberus Gold omdat ze niks meer konden doen zodra je ze met 1 shell raakte :'). Was een heerlijk wapen om de horde op te ruimen en de rest van het team kon dan rustig de sterkere classes afmaken. Falcon was de enige reden dat ik weleens een Soldier pakte en je zal nu nog minder Soldiers op Gold zien, zeker met die buff van de Atlas. Die dingen hebben 5k extra health en shields (10k in totaal) gekregen, knappe Soldier die dat met zijn AR/SG wegschiet :'). Meeste wapens doen sowieso veels te weinig damage in vergelijking tot een biotic explosions. 2 Asari Adepts maken werkelijk gehakt van Brutes/Banshees op Gold, die massive damage output krijg je met geen enkel combo van wapens op de Widow na.
Is er een plek waar ik de patch notes kan lezen?

NM, al gevonden: http://social.bioware.com/forum/1/topic/343/index/9544143 ik kon alleen deze post niet deleten.

[ Voor 4% gewijzigd door ye-roon op 21-03-2012 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:08:
[...]

Is er een plek waar ik de patch notes kan lezen?

NM, al gevonden: http://social.bioware.com/forum/1/topic/343/index/9544143 ik kon alleen deze post niet deleten.
Blegh, dan ga ik maar weer met mijn andere wapens verder, de launcher is nu bijzonder nutteloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Ik snap die 'dmg 50.0 to 71.0' niet helemaal, betekent dit 50.0 als je b.v. 'Falcon I' hebt en als je 'Falcon X (10)' hebt dat je dan 71.0 hebt? Of is dit de basis dmg voor een Falcon I, soort van 'random hit chance' ? Mijn Falcon is helaas nogsteeds 'level 1' ik krijg steeds meer wapens uit die Veteran/Spectre packs maar upgrades nee. Ook de modifications zijn allemaal scopes/extra ammo/en 'anti' recoil, pas voor 1 wapen(SMG) een 'extended barrel'.

Ik had die patch notes ook niet gelezen dus ik dacht dat mijn Drell-Adept (Reave/Pull/Cluster grenade) na de Promote gewoon heeeeel slap was geworden. Op Bronze hoef ik maar echt 2 of 3 schoten te krijgen en mijn shield/barrier is weg, uiteraard is je karakter op lvl1 slapper en 'gevoeliger' maar waar ik eerst nog een granaat kon hebben en alleen mijn shield/barrier weg was ben ik nu in 1 keer dood, ook na 3 potjes lvl11 of 12 te zijn waren granaten nogsteeds dodelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser001 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:04:
Ik snap die 'dmg 50.0 to 71.0' niet helemaal, betekent dit 50.0 als je b.v. 'Falcon I' hebt en als je 'Falcon X (10)' hebt dat je dan 71.0 hebt? Of is dit de basis dmg voor een Falcon I, soort van 'random hit chance' ? Mijn Falcon is helaas nogsteeds 'level 1' ik krijg steeds meer wapens uit die Veteran/Spectre packs maar upgrades nee. Ook de modifications zijn allemaal scopes/extra ammo/en 'anti' recoil, pas voor 1 wapen(SMG) een 'extended barrel'.

Ik had die patch notes ook niet gelezen dus ik dacht dat mijn Drell-Adept (Reave/Pull/Cluster grenade) na de Promote gewoon heeeeel slap was geworden. Op Bronze hoef ik maar echt 2 of 3 schoten te krijgen en mijn shield/barrier is weg, uiteraard is je karakter op lvl1 slapper en 'gevoeliger' maar waar ik eerst nog een granaat kon hebben en alleen mijn shield/barrier weg was ben ik nu in 1 keer dood, ook na 3 potjes lvl11 of 12 te zijn waren granaten nogsteeds dodelijk.
Promote is dan ook alleen maar handig voor je Single Player, ik gebruik het niet meer zodat mijn poppetjes vrolijk allemaal lvl 20 blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:42
Afgelopen paar dagen ook wat tijd in de MP gestoken. Ik vind het vermakelijk, alleen als ik heel eerlijk ben had ik liever gehad dat ze die ontwikkeltijd gewoon gestoken hadden in een langere Single Player... Ik heb m nog niet uitgespeeld maar wel begrepen dat men er gemiddeld een uur of 30 over doet.

Ik bedoel de MP is leuk om te doen, maar vrij beperkt, vrij repetatief en de wave-based gameplay is ook neit echt vernieuwend te noemen tov het scala aan andere wave-based co-op shooters.
Had die tijd in de SP gestopt en we hadden een epic single player gehad.

Nu hebben we een epic SP, die wat aan de korte kant is en een matige Multiplayer die vrij snel gaat vervelen.
Alsof je 2x een halve game heb, die een beetje bij elkaar horen, ipv 1 hele.

[ Voor 10% gewijzigd door KingKoning op 21-03-2012 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
De verbinding met de servers is echt heel erg slecht te noemen, hoe meer ik speel hoe erger het lijkt te worden. Ze moeten daar echt wat aan doen want dit verpest gewoon het speel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
Volgens mij zijn de hosters zelf de server, dus als iemand een slechte internet verbinding heeft, en de game host, dan kan je je voorbereiden op een slechte pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Cvan schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:13:
Volgens mij zijn de hosters zelf de server, dus als iemand een slechte internet verbinding heeft, en de game host, dan kan je je voorbereiden op een slechte pot.
Nee ik heb ook al meerdere malen gehad dat ik de melding kreeg 'lost connection to EA servers' als een hoster van een game 'quit/disconnect' dan krijg je iets als 'host disconnected waiting for migration' ofzo. Als dat klaar is herstart de wave waar je was en kun je weer verder dit heb ik pas 2 keer gezien. Als je als speler disconnect kom je het potje niet meer in en zijn de x aantal waves voor niets geweest, hier krijg je dus ook een 'lost connection to EA servers'..

Wat ik ook raar vindt is dat als ik 'quick match' doe ik soms 5 tot 10 minuten kan wachten tot ik een game in kom. Doe ik 'create match' dan heb ik werkelijk binnen 10 seconden 3 spelers te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser001 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:20:
[...]

Nee ik heb ook al meerdere malen gehad dat ik de melding kreeg 'lost connection to EA servers' als een hoster van een game 'quit/disconnect' dan krijg je iets als 'host disconnected waiting for migration' ofzo. Als dat klaar is herstart de wave waar je was en kun je weer verder dit heb ik pas 2 keer gezien. Als je als speler disconnect kom je het potje niet meer in en zijn de x aantal waves voor niets geweest, hier krijg je dus ook een 'lost connection to EA servers'..

Wat ik ook raar vindt is dat als ik 'quick match' doe ik soms 5 tot 10 minuten kan wachten tot ik een game in kom. Doe ik 'create match' dan heb ik werkelijk binnen 10 seconden 3 spelers te pakken.
Heb ik ook wel eens, dan ga ik meestal even uit MP en dan er weer in, als je dat doet krijg je ook met Quick Match meteen een lobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Ozzy schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 09:15:
[...]

Ik had ze wel beide. Had de N7-Valiant erin. Wel jammer aangezien ik nauwelijks met een sniperrifle loop. Maar goed, random is random. Verder bij anderen alleen de N7-Crusader gezien.
Ja, had hem nu ook, en net als jij inderdaad een Valiant... voor mij ook jammer. Speel meestal Adept of Vanguard (meerdere rassen). Maar misschien nu een leuke reden om ook eens Infiltrator te gaan proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
prutser001 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:04:
Bold stukje klopt :Y.

Pistol scope is verdomd handig, dan wordt je Carnifex al snel een sniper :D

Best tevreden met mijn Valiant, ik barst van de shotguns maar ik heb bijna geen snipers
Afbeeldingslocatie: http://i863.photobucket.com/albums/ab198/SteveBudin/valiant.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Afbeeldingslocatie: http://i863.photobucket.com/albums/ab198/SteveBudin/reapergold2.jpg

En ik heb nu eindelijk een Widow *O* *O*. Vanaf nu ben ik een happy camper *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegene die het irritant vonden (zoals ik) en die het nog niet gelezen hebben:
Edit: Update March 21

Ok, I have what I hope is some good news.

We have fixed the issue of faces not correctly importing into Mass Effect 3. It will be included as part of the next Mass Effect 3 patch.

The not completely good news is that I do not yet have a confirmed date for when the patch will be available. A new patch gets heavily tested by BioWare, EA, Microsoft and Sony before it can be released to the public. We all want to be sure that it fixes the issues it is supposed to fix and doesn't start any new issues (this is called testing or certification testing ). If a patch fails during testing, it is sent back, fixed again and retested until it passes. Then it is released to gamers. Until we know that the patch has passed certification testing, I don't want to give even a rough idea of the date, to prevent disappointment should it need further testing.

So I'm sorry I don't have the full answer you all want and are waiting for yet. When I can give you the date when the patch will be available I will.
Wat licht aan de horizon...

(bron: http://social.bioware.com...ed-March-9-9661093-1.html)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PirE schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 00:56:
[afbeelding]

En ik heb nu eindelijk een Widow *O* *O*. Vanaf nu ben ik een happy camper *O*
Nice, ik ben er ook blij mee, vooral omdat de launcher zo generft is dat het niet leuk meer speelt.

Trouwens, ik speel nog geen gold, maar zie ik nu dat je op lvl 20 nog extra experience krijgt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:13:
[...]

Nice, ik ben er ook blij mee, vooral omdat de launcher zo generft is dat het niet leuk meer speelt.

Trouwens, ik speel nog geen gold, maar zie ik nu dat je op lvl 20 nog extra experience krijgt? :?
Ik was nog level 19 bij de start van de map en die 300k XP was net genoeg voor promotie naar level 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach so! Dat verklaart het weer :)

Ik denk dat ik vanaaf ook maar even wat gold ga proberen, daarna nog 2 classes naar 20 tillen, dan heb ik alles op max staan, ik promote ze toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

KingKoning schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:55:
Afgelopen paar dagen ook wat tijd in de MP gestoken. Ik vind het vermakelijk, alleen als ik heel eerlijk ben had ik liever gehad dat ze die ontwikkeltijd gewoon gestoken hadden in een langere Single Player... Ik heb m nog niet uitgespeeld maar wel begrepen dat men er gemiddeld een uur of 30 over doet.

Ik bedoel de MP is leuk om te doen, maar vrij beperkt, vrij repetatief en de wave-based gameplay is ook neit echt vernieuwend te noemen tov het scala aan andere wave-based co-op shooters.
Had die tijd in de SP gestopt en we hadden een epic single player gehad.

Nu hebben we een epic SP, die wat aan de korte kant is en een matige Multiplayer die vrij snel gaat vervelen.
Alsof je 2x een halve game heb, die een beetje bij elkaar horen, ipv 1 hele.
Nou, op een of andere manier heb ik toch gewoon korter gedaan over ME3 SP... Ik was er in 24 uur al mee klaar en ik heb niet echt dingen lopen skippen. Dat deed ik alleen het moment het duidelijk Paragon zaken waren, waar ik in een 2e playthrough nog wel eens voor zal gaan. ME2 vond ik kwa duur en verhaal interessanter!

En inderdaad, de MP voelt als een halve game. Er zijn toch wel echt weinig maps naar mijn mening. Het blijft op zich nog wel leuk, ik heb er nu toch al flink tijd in zitten, maar echt speciaal is het niet. Er hadden ook best nog meer tegenstanders in gemogen en de wapen effectiviteit vind ik ook helemaal niets, zelfs op Bronze gaan dingen niets snel tegen de vlakte. Natuurlijk snap ik dat het leuk is om wat meer moeite te moeten doen, maar ze hadden het geheel best wat beter in balans kunnen brengen.

Ik heb trouwens nog steeds geen weekend-contest bonus gekregen, wat ik toch wel jammer vind.
Het enige wat ik me kan verzinnen is dat niet de hele squad het gered heeft om Silver uit te spelen: tellen partial extractions niet ofzo? Tijd om de support maar eens lastig te vallen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

djunicron schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 17:40:
[...]

Nou, op een of andere manier heb ik toch gewoon korter gedaan over ME3 SP... Ik was er in 24 uur al mee klaar en ik heb niet echt dingen lopen skippen. Dat deed ik alleen het moment het duidelijk Paragon zaken waren, waar ik in een 2e playthrough nog wel eens voor zal gaan. ME2 vond ik kwa duur en verhaal interessanter!

En inderdaad, de MP voelt als een halve game. Er zijn toch wel echt weinig maps naar mijn mening. Het blijft op zich nog wel leuk, ik heb er nu toch al flink tijd in zitten, maar echt speciaal is het niet. Er hadden ook best nog meer tegenstanders in gemogen en de wapen effectiviteit vind ik ook helemaal niets, zelfs op Bronze gaan dingen niets snel tegen de vlakte. Natuurlijk snap ik dat het leuk is om wat meer moeite te moeten doen, maar ze hadden het geheel best wat beter in balans kunnen brengen.

Ik heb trouwens nog steeds geen weekend-contest bonus gekregen, wat ik toch wel jammer vind.
Het enige wat ik me kan verzinnen is dat niet de hele squad het gered heeft om Silver uit te spelen: tellen partial extractions niet ofzo? Tijd om de support maar eens lastig te vallen denk ik.
Oh ik heb er toch iets van 45 uur over gedaan, maar ik ging dan ook na echt zelfs iedere mini-scanmissie weer met m'n squad praten, niet enkel na de wat grotere (bijv. Cerberus missies)... maar heb misschien ook erg veel tijd verspild met het loos rondlopen op de Citadel omdat ik niet begreep of ik die stomme artifacten van die scanmissies nou al had gevonden of niet... :F Fijn, die journal zonder status updates. haha...

Ik heb ook maar 1 reaper extraction gedaan op silver tijdens die contest, ook met een partial extraction (één sukkeltje liep de area maar niet in), maar heb wel beide pakketten gekregen.

Vind de multiplayer leuker dan ik had gedacht, maar die maps gaan op den duur inderdaad toch wel vervelen. En had het ook leuk gevonden als het niet enkel waves fighten was geweest, maar ook echt op gezamenlijke missies oid... maarja daar was vast geen tijd voor, dan had de singleplayer daaronder geleden neem ik aan.. Vind het trouwens ook wel zonde dat die microfoons niet echt gebruikt worden, zou soms toch wel handig zijn. Heb alleen het idee dat de mijne het óf niet doet, of dat mensen soms gewoon niet reageren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Whoops - dat ging niet helemaal goed, sorry. |:(

[ Voor 97% gewijzigd door Gilraen op 22-03-2012 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 14:42

Gundogan

Rip and tear, until it is done

djunicron schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 17:40:
[...]

Ze hadden misschien iets van een Mass Effect MP game moeten maken met een meer content en variatie (ze waren bezig met een mp fps game in het me universum grappig genoeg, maar die staat nu in de ijskast). Ik vermaak me stiekem kostelijk met de mp (spam ALL the powers! Jammer dat nog niet genoeg mensen doorhebben dat je op sommige classes beter een pistooltje of iets dergelijks kan nemen voor de +200 bonus. Power combos > *), maar het is niet iets wat ik over een aantal jaar nog kan spelen ala Diablo of iets dergelijks.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Nee inderdaad, als er niet meer in de MP gestopt wordt achteraf, zal het een stille dood sterven.

En dat is wel jammer voor diegene die later de SP nog eens willen spelen, want inderdaad, zonder ooit MP te spelen kan je de 4000 EFR amper halen. (Ik had op 100% EFR 4530)

Over de niet gebruikte microfoons: het lijkt wel alsof alleen op Gold mensen em gebruiken. Misschien ook noodzaak. Maar eigenlijk heb ik maar 2 mensen em horen gebruiken, in de lobby meer. Net alsof het niet werkt ingame.

Waarom toch geen tekst chat!? ja ja, port enzo, Xbox achtige host migration zooi (stom systeem, maar goed, EA servers zijn ook vaak slecht (en US only)). Maar ondanks dat mogen ze dat best, hoe stom dan ook implementeren, zodat je iig even elkaar tips kunt geven en eens GG kan roepen oid. Zeker in de lobby zou dat wel zo aardig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Laatst online: 09:47
djunicron schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 20:42:
Nee inderdaad, als er niet meer in de MP gestopt wordt achteraf, zal het een stille dood sterven.

En dat is wel jammer voor diegene die later de SP nog eens willen spelen, want inderdaad, zonder ooit MP te spelen kan je de 4000 EFR amper halen. (Ik had op 100% EFR 4530)

Over de niet gebruikte microfoons: het lijkt wel alsof alleen op Gold mensen em gebruiken. Misschien ook noodzaak. Maar eigenlijk heb ik maar 2 mensen em horen gebruiken, in de lobby meer. Net alsof het niet werkt ingame.

Waarom toch geen tekst chat!? ja ja, port enzo, Xbox achtige host migration zooi (stom systeem, maar goed, EA servers zijn ook vaak slecht (en US only)). Maar ondanks dat mogen ze dat best, hoe stom dan ook implementeren, zodat je iig even elkaar tips kunt geven en eens GG kan roepen oid. Zeker in de lobby zou dat wel zo aardig zijn.
met 50% galactic readiness kan je nog steeds genoeg punten verzamelen om alle 3 de eindes te krijgen (of misschien kan dat alleen met een ME2 import, zo heb ik het gedaan)

Grappige is dat er in de demo van ME3 MP er in de keybindings stond dat "T" als tekst chat diende. Maar dat is er blijkbaar uitgesloopt (werkte in de demo ook al niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Ik heb mijn character uit deel 1 geimporteert in deel 2 , en van deel 2 vervolgens in deel 3.
Zit nu op ongeveer de helft van de SP, en heb 3914 War Assets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm... 2e playthrough voor mij en ik zat op 8K+ War Assets... Dus je kan het altijd wel uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

djunicron schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 20:42:

Zelf zat ik op 6700 'readiness' punten, met MP zit ik nu op ~7000 @100% en toch maakt het geen bal uit. Het schijnt dat je +/- 7200 kan halen als je 'alles' doet. Zelf zit ik op het punt de Cerberus basis aan te vallen.

Ik denk dat je 7000+ kan krijgen dmv het scannen van planeten maar dit is vervelend als je in reaper space zit.

Ik denk dat als de Omega DLC komt je daar ook wel wat puntjes mee kan vergaren.

Of zoals hierboven, 8000+ dus ja.. Zeker met MP erbij en je promote afentoe wat denk ik dat je veel verder kunt komen.

[ Voor 6% gewijzigd door prutser001 op 23-03-2012 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

De multiplayer is zeker wel tof maar ik hoop idd op nog wat meer content.

Waar ik me het meest aan stoor in de MP is van die kiddies die perse kills moeten maken. Dit uit zich in het volgende: Op wave 1 als ze down zijn direct hun medi gel gebruiken, terwijl je die beter kan bewaren voor wave 8/9. Bij de eerste atlas/banshee/prime direct die missile gebruiken terwijl die eerste paar makkelijk te doen zijn zonder een missile te wasten. Gaan zitten whinen op de voice chat als ze in wave 6+ dood gaan omdat ze in hun eentje tussen duizend mobs staan en er geen mogelijkheid is om daar bij te komen. En ze dus in wave 1 hun medi gel al gebruikt hebben.

Wat ik wel gemerkt heb is dat de salarian echt rete sterk is. Energy drain zorgt voor volle shields en met de rank 6 een 40% dmg reduction buff. En dan als engineer de decoy. Die Banshees raken daar echt zo van afgeleid het is gewoon te makkelijk :) Ik heb nog geen Salarian Infiltrator, maar dat moet ook echt de shit worden. Maar ik wil me widow! ik krijg die maar niet unlockd :( en dan zie je zo'n rank 30 met een widow 4 :(. Ik heb nog geen drell of asari, maar ik zat gister bij een drell adept. En er komt een brute (op silver). En hij doet 2 spells, meer dan de helft van het hp weg door de biotic explosion. Dus dat wil ik ook wel hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:01:
De multiplayer is zeker wel tof maar ik hoop idd op nog wat meer content.

Waar ik me het meest aan stoor in de MP is van die kiddies die perse kills moeten maken. Dit uit zich in het volgende: Op wave 1 als ze down zijn direct hun medi gel gebruiken, terwijl je die beter kan bewaren voor wave 8/9. Bij de eerste atlas/banshee/prime direct die missile gebruiken terwijl die eerste paar makkelijk te doen zijn zonder een missile te wasten. Gaan zitten whinen op de voice chat als ze in wave 6+ dood gaan omdat ze in hun eentje tussen duizend mobs staan en er geen mogelijkheid is om daar bij te komen. En ze dus in wave 1 hun medi gel al gebruikt hebben.

Wat ik wel gemerkt heb is dat de salarian echt rete sterk is. Energy drain zorgt voor volle shields en met de rank 6 een 40% dmg reduction buff. En dan als engineer de decoy. Die Banshees raken daar echt zo van afgeleid het is gewoon te makkelijk :) Ik heb nog geen Salarian Infiltrator, maar dat moet ook echt de shit worden. Maar ik wil me widow! ik krijg die maar niet unlockd :( en dan zie je zo'n rank 30 met een widow 4 :(. Ik heb nog geen drell of asari, maar ik zat gister bij een drell adept. En er komt een brute (op silver). En hij doet 2 spells, meer dan de helft van het hp weg door de biotic explosion. Dus dat wil ik ook wel hebben :)
Volgens mij speel jij ook op pc he? Misschien anders een idee om eens even wat te gaan farmen? Hopelijk heb je dan snel je widow. Ik heb nu bijna alle classes op 20 staan, dan eens even kijken of ik wat kan gaan fine-tunen, voor wat betreft het lekkerste speelt (vooralsnog engineer en adept).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy

Ozzy

ye-roon schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:01:. Maar ik wil me widow! ik krijg die maar niet unlockd :( en dan zie je zo'n rank 30 met een widow 4 :(.
Aan die rank zie je niet zoveel he. Die heeft gewoon een soldier op 10 en zijn main op 20 en speelt daar al 2 weken mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ozzy schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:10:
[...]

Aan die rank zie je niet zoveel he. Die heeft gewoon een soldier op 10 en zijn main op 20 en speelt daar al 2 weken mee.
Ik doel op de N7 Rank. lvl 20 is max rank van een class. die N7 rank gaat veel sneller dan class rank en een lvl 30 N7 heb je in ongeveer paar uurtjes spelen al bij elkaar.

en @syth: ik speel deze op de xdoos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 17:40
Gisteren zat ik in een MP game met iemand met rank 450+ die heeft z'n chars we vaak gereset dan 8)7 . Maar echt goed spelen dat deed ie niet lol.

Ik moet nog 2 lvls met de Sentinel en dan zijn al de chars op lvl 20. Sommige wapens zijn idd te rare die krijg je nooit. Ook heb ik al vaak dezelfde char +100k exp unlocked dat is zon verspilde spectre pack weer.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy

Ozzy

ye-roon schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:37:
[...]

Ik doel op de N7 Rank. lvl 20 is max rank van een class. die N7 rank gaat veel sneller dan class rank en een lvl 30 N7 heb je in ongeveer paar uurtjes spelen al bij elkaar.

en @syth: ik speel deze op de xdoos :)
De n7 rank is volgens gewoon de totalen van alle levels van je classes. En +10 voor elke promote. Volgens mij als je op je level 20 class blijft spelen, dan gaat je N7 rank ook niet verder omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ozzy schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:44:
[...]

De n7 rank is volgens gewoon de totalen van alle levels van je classes. En +10 voor elke promote. Volgens mij als je op je level 20 class blijft spelen, dan gaat je N7 rank ook niet verder omhoog.
Klopt, rank gaat trouwens wel omhoog, maar dan op het niveau van lvl 20 (dus 500K+ XP per lvl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy

Ozzy

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:46:Klopt, rank gaat trouwens wel omhoog, maar dan op het niveau van lvl 20 (dus 500K+ XP per lvl)
Dat laatste wist ik niet. Maar mijn punt was dat je aan een "lage" n7-rating niet kan zien hoeveel geld iemand heeft verdiend en dus hoeveel packs iemand heeft gekocht. Het zegt weinig over hoeveel iemand speelt en een lage n7-rating kan dus prima high-end wapens hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ozzy schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:53:
[...]

Dat laatste wist ik niet. Maar mijn punt was dat je aan een "lage" n7-rating niet kan zien hoeveel geld iemand heeft verdiend en dus hoeveel packs iemand heeft gekocht. Het zegt weinig over hoeveel iemand speelt en een lage n7-rating kan dus prima high-end wapens hebben.
Klopt, en het ligt er ook aan wat iemand koopt en wat dan weer het geluk is.

ik heb 1 widow, 1 geth shotgun en 1 launcher gehad, maar nu koop ik de special veteran packs omdat ze naar rato betere spullen hebben voor minder geld.

En ik wil mijn Mattock upgraden, die zit daar ook in :) heb al 4 wapens op lvl 10 (maar dan wel de simpelste wapens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 14:42

Gundogan

Rip and tear, until it is done

ye-roon schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:01:
Ik heb nog geen Salarian Infiltrator, maar dat moet ook echt de shit worden.
Salarian Infiltrator + Geth plasma shotgun of Widow (of Falcon prepatch) = lololololololol :D

Een van de weinige classes waar wapens ook nog echt effectief zijn en sowieso erg leuk om mee te spelen.

Voor de rest: power combo's! Spam dat warp/pull/stasis/prox mine ect ect. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Tr!gger schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:41:
Gisteren zat ik in een MP game met iemand met rank 450+ die heeft z'n chars we vaak gereset dan 8)7 . Maar echt goed spelen dat deed ie niet lol.

Ik moet nog 2 lvls met de Sentinel en dan zijn al de chars op lvl 20. Sommige wapens zijn idd te rare die krijg je nooit. Ook heb ik al vaak dezelfde char +100k exp unlocked dat is zon verspilde spectre pack weer.
Je zit vrij snel weer op lvl 18 na een promote, 1 rondje bronze en dan een paar keer silver. Classes als Salarian Engineer/Infiltrator, Asari/Drell Adept kan je al effectief gebruiken vanaf lvl 12 op Gold in een private group waarbij je de builds op elkaar afstemt. Het helpt ook als je in een vaste groep speelt, je haalt dan veel meer XP/credits per uur omdat je vrijwel nooit een mission failed hebt op Gold en dus betere wapens kan unlocken waarmee je weer meer damage kan doen zodat je sneller kan levellen na een promote.

Publics gebruik ik vooral om eens andere wapens te gebruiken op een class of om dingen te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:58:
[...]

Klopt, en het ligt er ook aan wat iemand koopt en wat dan weer het geluk is.

ik heb 1 widow, 1 geth shotgun en 1 launcher gehad, maar nu koop ik de special veteran packs omdat ze naar rato betere spullen hebben voor minder geld.

En ik wil mijn Mattock upgraden, die zit daar ook in :) heb al 4 wapens op lvl 10 (maar dan wel de simpelste wapens).
haha, ik ben precies hetzelfde aan het doen. Mijn standaard wapens zijn ook 10. En ben nu die premiums aant kopen. De mattock is inmiddels lvl 3, en mijn locust lvl 2. Die locust is trouwens erg goed. Ik denk helemaal op een turian met die stability bonus in de turian class. Daar wil ik wel hoger level van. En asari/drell adept en salarian infiltrator.

En waarom alleen de salarian infiltrator met een widow? een quarian of human is ook wel nice :)

[ Voor 5% gewijzigd door ye-roon op 23-03-2012 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Hoe goed kan je als noob nog een beetje multiplayer doen? Met Left4Dead kwam ik er wat laat in en dan wordt je constant uit de game gekickvote omdat je noob bent.
Heb wel zin in lekkere multiplayer met TeamSpeak oid als ondersteuning :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Ozzy schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:53:
[...]

Geluk speelt ook wel een rol. Ik kreeg pas een Widow toen ik op N7 300+ zat en ik heb nog steeds geen locust smg. Meeste andere wapens uit de rare-groep (Gold) zitten allemaal rond de level V-VIII. Heb ook maar 2 ,nutteloze, ultra rare weapons terwijl ik alleen maar Spectre Packs koop. Weapon mods heb ik ook bijna allemaal op V terwijl SMG light materials nog steeds op level I staat.
Ik heb ook verschrikkelijk veel equipment, gebruik het zelden omdat ik het niet nodig heb. Alleen cryo ammo voor de Falcon maar dat is nu ook nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 12:27:
Hoe goed kan je als noob nog een beetje multiplayer doen? Met Left4Dead kwam ik er wat laat in en dan wordt je constant uit de game gekickvote omdat je noob bent.
Heb wel zin in lekkere multiplayer met TeamSpeak oid als ondersteuning :D
Geen probleem hoor, ik zie regelmatig mensen spelen die net beginnen aan de MP.

Gebruik je de BF TS Server? Want dan kan je me gewoon even toevoegen op Origin, I'll show you some ropes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Jup, de GoTBF3 TS server. Zal je wel even toevoegen op Origin als ik weer thuis ben.
Als meerderen trouwens behoefte hebben aan TS voor ME3 dan kan ik zo een subkanaal aanmaken waar mensen kunnen zitten? Wij hebben capaciteit genoeg :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 12:42:
Jup, de GoTBF3 TS server. Zal je wel even toevoegen op Origin als ik weer thuis ben.
Als meerderen trouwens behoefte hebben aan TS voor ME3 dan kan ik zo een subkanaal aanmaken waar mensen kunnen zitten? Wij hebben capaciteit genoeg :)
Is mij nog niet helemaal duidelijk wie op welk platform speelt, als je kruisdoos of speelstation hebt dan word TS een beetje vervelend denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Als je als beginner (n7 rang van <40, begin wapens) aan iets hogers dan Bronze mee wilt doen, krijg je een bak ellende over je heen naar mijn ervaring.

Ik ben maar andere klasses gaan spelen, ik was eerst lvl 24 met een lvl 20 tech, en één keer een class XP bonus, maar men bleef me maar kicken op Silver. (wat is het probleem, ik hou wel van de Phalanx)

Inmiddels maar even aan lopen klooien met Sentinels en Vanguards, nu heb ik iets van 50 en gebeurt dat niet meer. Heb trouwens nog steeds geen nuttige zooi gekregen uit kistjes... De twee spectre kits die ik kocht hadden enkel een powers-reset... Ugh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
True, vergat even de console aapjes spelers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djunicron schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 12:45:
Als je als beginner (n7 rang van <40, begin wapens) aan iets hogers dan Bronze mee wilt doen, krijg je een bak ellende over je heen naar mijn ervaring.

Ik ben maar andere klasses gaan spelen, ik was eerst lvl 24 met een lvl 20 tech, en één keer een class XP bonus, maar men bleef me maar kicken op Silver. (wat is het probleem, ik hou wel van de Phalanx)

Inmiddels maar even aan lopen klooien met Sentinels en Vanguards, nu heb ik iets van 50 en gebeurt dat niet meer. Heb trouwens nog steeds geen nuttige zooi gekregen uit kistjes... De twee spectre kits die ik kocht hadden enkel een powers-reset... Ugh.
Koop die nieuwe special veteran cache dingetjes (zijn maar 330K). Heb er tot nog toe altijd 1 of meer wapens in gehad (heb er iets van 20 gekocht).
Pagina: 1 ... 19 ... 33 Laatste

Let op:
[html]Mensen die het verhaal willen bespreken zonder het voor anderen te spoileren kunnen naar <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494640">[Multi] [SPOILERS] Mass Effect 3</a>.[/html]