Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
ME3 valt me tot nu toe nogal tegen, als is het maar omdat het spel gewoon hartstikke vaak crashed. Ik heb m'n Nvidia drivers geupdate, een nieuwe dll als "possible fix" van de Bioware forums gehaald en de Origin in-game overlay uitgeschakeld, maar nog steeds crasht het spel soms compleet random; zwart scherm, reboot. Dit heb ik bij geen enkel ander spel ooit meegemaakt. Voor mij is het nu bye bye ME3, ik probeer het na een patch nog wel eens ;w

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Ik heb de reguliere versie van me3 gekocht, maar kan de online pass niet vinden. Mis ik iets, enige wat ik vind is een 2 dagen trail en de warranty? Hij zat nog in de seal dus hij lijkt niet gejat.

Balen dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
PhoenixT schreef op zondag 11 maart 2012 @ 21:28:
ME3 valt me tot nu toe nogal tegen, als is het maar omdat het spel gewoon hartstikke vaak crashed. Ik heb m'n Nvidia drivers geupdate, een nieuwe dll als "possible fix" van de Bioware forums gehaald en de Origin in-game overlay uitgeschakeld, maar nog steeds crasht het spel soms compleet random; zwart scherm, reboot. Dit heb ik bij geen enkel ander spel ooit meegemaakt. Voor mij is het nu bye bye ME3, ik probeer het na een patch nog wel eens ;w
Als je systeem echt compleet reboot zou ik dat toch echt op je eigen systeem zoeken.
Zou beginnen met een driver uninstall, driver clean en een reinstall ;)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 08:32
10 spectre packs, 11 gold shotguns. -O- De graal spike thrower gebruik ik, maar die vind ik dan maar 1 keer
Ik overweeg om voortaan veteran te kopen. Krijg je tenminste meer medigel, rockets powerups e.d.

Jullie meer succes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Verderf schreef op zondag 11 maart 2012 @ 22:21:
[...]

Als je systeem echt compleet reboot zou ik dat toch echt op je eigen systeem zoeken.
Zou beginnen met een driver uninstall, driver clean en een reinstall ;)
Dat heb ik dus, juist voordat ik ME3 ging spelen, al gedaan. Verder heb ik er ook in geen enkel spel last van, behalve in ME3. Als het een driver bug is, is het dus in ieder geval iets wat enkel door ME3 getriggered wordt.

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:11

Compizfox

Bait for wenchmarks

SkyStreaker schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 22:28:
[...]

Je moet soms even wachten, dan hoor je ineens "piep" :D Ik kreeg wel een "use"-icoon over zijn "point-of-interest"-marker, zullen we maar zeggen... Denk dat je hem dus wel te pakken kan krijgen, maarreh.... HIJ IS SNEL :+ _/-\o_

Heb inmiddels ook alle modelships binnen, haha - en alle visjes. Zit een beetje een bug in het aquarium daarentegen, de clownvisjes zwemmen er soms buiten. Magische visjes :/
Ik heb hem gevonden hoor ;) Maar ik mis nog wel 2 ship models. Tenminste, heb nog 2 vrije plekken en ik dacht dat ik in ME2 alle ship models had gekocht.
kazuka schreef op zondag 11 maart 2012 @ 07:54:
En waarom hebben ze de filmgrain er uitgehaald? Of geef desnoods de optie om het aan te zetten? Paste zo goed bij de hele sfeer en setting van de game.
Wat vind je daar mooi aan dan? Ik stoorde me er juist ontzettend aan.
Nikeo schreef op zondag 11 maart 2012 @ 21:19:
spoiler: Beslissingen:
Ik heb Mordin doodgeschoten en ik greep bewust niet in toen Morinth zich door het hoofd wou schieten. Ik heb nooit iets met haar gehad. Ik heb de Geth destroyed en de genophage zogenaamd gecured maar niet heus. Al weer lekker met Tali aan het romancen en verder wil ik even kwijt dat Singularity van Liara echt extreeeeeeem overpowered is met haar techtree. Een singularity elke 5 seconden of zo :P
spoiler: Genophagegelul
Ik had in ME2 ervoor gekozen de cure te bewaren, en heb nu de genophage ook echt gecured. Ik vond het gewoon niet 'passend' om juist nu de Krogans en de Turians een beetje elkaar beginnen te vertrouwen, roet in het eten te gooien door ze voor te liegen over het curen van de genophage.
Maar Mordin is dus wel dood... Vond ik écht heel jammer, ik was er stil van. Helaas is er geen manier om Mordin te redden als je de cure bewaard hebt in ME2, beetje vreemd vind ik.

Oh, en in ME2 heb ik de Geth reprogrammed met dat virus van Legion. Benieuwd hoe het met die Geth zit trouwens (gen spoiler graag ;)). Oh, en Morinth is dood trouwens bij mij, dus daar kan ik niet over meepraten.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeamusXanthus schreef op zondag 11 maart 2012 @ 22:14:
Ik heb de reguliere versie van me3 gekocht, maar kan de online pass niet vinden. Mis ik iets, enige wat ik vind is een 2 dagen trail en de warranty? Hij zat nog in de seal dus hij lijkt niet gejat.

Balen dit!
Bij mij zat de online pass weggemoffeld boven op een kaartje dat voor een avatar item was. Althans er stond super groot: Normandy Avatar!#! op en heel klein bovenin de online pass code. :P

Niet dat ik de multiplayer uberhaupt heb aangeraakt. Iets te druk bezig met de wereld redden.

Plot/savegame kwijt rant:
spoiler:
Ik werd woest op mijn oude defecte hardeschijf vandaag. Ging een beetje Geth's mollen. Uiteindelijk bij de keuze tussen de fleets mocht ik niet de 'beste' optie doen. In ME2 en 1 heb ik in mijn favoriete savegame juist voor de Quarians gekozen. Had ik hier een veel fijner verhaallijntje kunnen houden.

Iets eerder in het spel baalde ik zo mogelijk nog harder ivm Ashlee. Weg red het leven optie. :(

Zo, het maakte me tot ME3 niet uit dat ik heel veel saves kwijt was. :P

Als je opnieuw begint in ME3 na je 1e playthrough hou je dan je Paragon punten? Heb te veel ME2 gespeeld om het nu nog eens op te starten. Heb sowieso weinig zin om nog eens zo veel moeite te doen om alles op en top te maken.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenSiero schreef op zondag 11 maart 2012 @ 21:03:
vraagje; begin van Mass Effect 3 gezien bij een vriend en was redelijk 'blown away'. Nu wil ik het ook spelen, echter heb ik deel 1 en 2 nooit gespeeld. Is het zonde om eerst ME3 te spelen om vervolgens deel 1 en 2 te doen en eventueel nog een keer ME3?
Het mooie van de mass effect series is dat het verhaal 3 games beslaat. In totaal heb ik wel meer dan 200 uur in het mass effect universum gezeten. Hierdoor raak je meer betrokken bij je squad vergeleken met andere games. Het weerzien na ME1 of ME2 of het verliezen van deze mensen doet dan ook daadwerkelijk iets met je.
Als je de mogelijkheid en de tijd hebt, zou ik het je aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
yur400 schreef op zondag 11 maart 2012 @ 23:32:
10 spectre packs, 11 gold shotguns. -O- De graal spike thrower gebruik ik, maar die vind ik dan maar 1 keer
Ik overweeg om voortaan veteran te kopen. Krijg je tenminste meer medigel, rockets powerups e.d.

Jullie meer succes?
Nope, krijg de beste unlocks met veteran packages. Kleine greep uit mijn Spectre packages:
- Graal Shotgun (4x), ik gebruik dat ding niet want te zwaar
- Hornet (3x), ik gebruik geen SMG
- Drell Adept/Vanguard (vind beide niks)
- Ammo packs +1 (2x) (ik kan er nu 4 meenemen, vrij jammer dat ik die dingen zelden gebruik)
- Cobra +1 (wel handig want 3 cobra's :))

Met silver heb dan wel de Asari Vanguard en Adept unlocked :').

Wat ik wil:
- Quarian Infiltrator
- (Black) Widow.
- wat meer medigels, sta nu weer op 0 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Er zijn toch zat databases waar je saves kunt plukken? Voor ME1 was er zelfs een tooltje waarmee je dingen als de naam weer kon aanpassen uit andermans save. Ik denk dat dat er voor ME2 ook wel is, zodat je ME3 kunt beginnen zoals je wilt. Maar het is leuker eigenlijk als je de keuzes ook nog echt kent, anders is het ook toch minder interessant naar mijn idee.

Die packs moeten kopen in multiplayer vind ik ook echt heel vervelend. Waarom nou weer zo'n free-2-play aanpak in een betaald spel stoppen!? Zijn ze vergeten dat mensen hebben betaald voor deze game ofzo, met al dat DLC en Multiplayer-pack gedoe? Dingen unlocken snap ik nog wel weer, maar dat je je medigels alleen zo kunt verkrijgen is wel echt zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:25

Patriot

Fulltime #whatpulsert

djunicron schreef op maandag 12 maart 2012 @ 04:18:Die packs moeten kopen in multiplayer vind ik ook echt heel vervelend. Waarom nou weer zo'n free-2-play aanpak in een betaald spel stoppen!? Zijn ze vergeten dat mensen hebben betaald voor deze game ofzo, met al dat DLC en Multiplayer-pack gedoe? Dingen unlocken snap ik nog wel weer, maar dat je je medigels alleen zo kunt verkrijgen is wel echt zuur.
Je kunt die packs ook gewoon verdienen met ingame credits. Het is naar mijn ervaring zeker niet zo dat die packs echt moeilijk zijn om te krijgen. Ik speel zelf meestal bronze matches, en dan heb je na een match of 4 zo een spectre pack.

EDIT: Het is dus zeer zeker niet zo dat de knip trekken de enige manier is om aan medigels te komen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Patriot op 12-03-2012 04:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
SeamusXanthus schreef op zondag 11 maart 2012 @ 22:14:

Balen dit!
Ik dacht gisteravond dat ik droomde. Nadat bleek dat de code simpelweg ontbrak, ben ik gisteravond om 22:45 door EA support NL geholpen op een 'gratis' telefoonnummer (lokale kosten).

Die gasten zijn dus gewoon 7 dagen in de week tot 23:00 bereikbaar, wat een topservice _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 00:58:
[...]

Plot/savegame kwijt rant:
spoiler:
Ik werd woest op mijn oude defecte hardeschijf vandaag. Ging een beetje Geth's mollen. Uiteindelijk bij de keuze tussen de fleets mocht ik niet de 'beste' optie doen. In ME2 en 1 heb ik in mijn favoriete savegame juist voor de Quarians gekozen. Had ik hier een veel fijner verhaallijntje kunnen houden.

Iets eerder in het spel baalde ik zo mogelijk nog harder ivm Ashlee. Weg red het leven optie. :(
Misschien te laat voor jou maar:

Voor iedereen die zijn ME2 save niet meer heeft, je kunt een save downloaden van http://masseffect2saves.com . Er zijn veel verschillende saves te downloaden en de keuzes die gemaakt zijn, zijn allemaal beschreven. Zo kun je een save downloaden die het meeste lijkt op je eigen playthrough van ME1/ME2. Ik heb ME2 op de Xbox 360 gedaan en kon een Male Vanguard Paragon downloaden die vrijwel 1 op 1 overeen kwam met mijn Xbox 360 save.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
djunicron schreef op maandag 12 maart 2012 @ 04:18:
Er zijn toch zat databases waar je saves kunt plukken? Voor ME1 was er zelfs een tooltje waarmee je dingen als de naam weer kon aanpassen uit andermans save. Ik denk dat dat er voor ME2 ook wel is, zodat je ME3 kunt beginnen zoals je wilt. Maar het is leuker eigenlijk als je de keuzes ook nog echt kent, anders is het ook toch minder interessant naar mijn idee.

Die packs moeten kopen in multiplayer vind ik ook echt heel vervelend. Waarom nou weer zo'n free-2-play aanpak in een betaald spel stoppen!? Zijn ze vergeten dat mensen hebben betaald voor deze game ofzo, met al dat DLC en Multiplayer-pack gedoe? Dingen unlocken snap ik nog wel weer, maar dat je je medigels alleen zo kunt verkrijgen is wel echt zuur.
Ik heb je verhaal al 3x gelezen en ik snap echt geen hol van wat je bedoeld :P
medigels krijg je gewoon door een willekeurige pack te kopen, recruit heeft er soms 1, veteran 3 en specte weet ik niet :)

Dat DLC geneuzel ben ik inmiddels wel klaar mee, het internet heeft wel genoeg laten zien dat ze heel goed zijn in het elkaar napraten.
"From ashes" is een pack die bij de CE pack zit, net zoals Zaeed bij ME2, net zoals die golem in Dragon age Origins. niks nieuws dus
Met andere woorden, iemand die de CE gekocht heeft betaald daar gewoon voor.
De character is leuk en alles maar is echt compleet naast het verhaal en heeft nagenoeg niks met het hoofd verhaal te maken.
Mensen die beweren dat het al op de disc staat, die 700MB die je download is zeker een placebo download 8)7

Mensen moeten eens stoppen alles te geloven wat er op internet staat.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:31

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Verderf schreef op maandag 12 maart 2012 @ 09:22:
[...]
"From ashes" is een pack die bij de CE pack zit, net zoals Zaeed bij ME2, net zoals die golem in Dragon age Origins. niks nieuws dus
De character is leuk en alles maar is echt compleet naast het verhaal en heeft nagenoeg niks met het hoofd verhaal te maken.
Mwah, niet helemaal mee eens omdat Zaeed de enige is die bij mij doodging in ME2.. Dit heeft dus wel degelijk impact op het verhaal in ME3. (Mag ik aannemen, zit momenteel nog maar 18 uur in het spel).

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Verderf schreef op maandag 12 maart 2012 @ 09:22:
[...]

Ik heb je verhaal al 3x gelezen en ik snap echt geen hol van wat je bedoeld :P
medigels krijg je gewoon door een willekeurige pack te kopen, recruit heeft er soms 1, veteran 3 en specte weet ik niet :)

Dat DLC geneuzel ben ik inmiddels wel klaar mee, het internet heeft wel genoeg laten zien dat ze heel goed zijn in het elkaar napraten.
Mensen die beweren dat het al op de disc staat, die 700MB die je download is zeker een placebo download 8)7

Mensen moeten eens stoppen alles te geloven wat er op internet staat.
Het teamlid dat je krijgt heeft zeker wel wat met het verhaal te maken en heeft invloed op het verhaal als je hem meeneemt tijdens missies. Je krijgt door deze DLC ook meer achtergrond informatie over de Protheans.

spoiler:
Zo is het filmpje in de tempel op Thessia heel anders als je gaat ontdekken dat daar een Prothean beacon aanwezig is.

From Ashes is geen gigantische DLC maar voegt zeker veel meer toe dan Zaeed in ME2.

[ Voor 3% gewijzigd door EnigmaNL op 12-03-2012 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
BadpunK schreef op maandag 12 maart 2012 @ 09:25:
[...]

Mwah, niet helemaal mee eens omdat Zaeed de enige is die bij mij doodging in ME2.. Dit heeft dus wel degelijk impact op het verhaal in ME3. (Mag ik aannemen, zit momenteel nog maar 18 uur in het spel).
Zaeed was enkel voor mensen die de CE hadden, deze is nooit beschikbaar geweest voor mensen die geen CE hadden.
Dat ze er ditmaal voor gekozen hebben om de content ook voor non CE mensen beschikbaar maken word ze momenteel alleen maar in dank afgenomen.
EnigmaNL schreef op maandag 12 maart 2012 @ 09:26:
[...]

Het teamlid dat je krijgt heeft zeker wel wat met het verhaal te maken en heeft invloed op het verhaal als je hem meeneemt tijdens missies. Je krijgt door deze DLC ook meer achtergrond informatie over de Protheans.

spoiler:
Zo is het filmpje in de tempel op Thessia heel anders als je gaat ontdekken dat daar een Prothean beacon aanwezig is.

From Ashes is geen gigantische DLC maar voegt zeker veel meer toe dan Zaeed in ME2.
Klopt dat je meer achtergrond krijgt op het verhaal van de protheans maar het heeft verder weinig met het hoofd verhaal te maken.

[ Voor 37% gewijzigd door Verderf op 12-03-2012 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Verderf schreef op maandag 12 maart 2012 @ 09:26:
[...]

Zaeed was enkel voor mensen die de CE hadden, deze is nooit beschikbaar geweest voor mensen die geen CE hadden.
Dat ze er ditmaal voor gekozen hebben om de content ook voor non CE mensen beschikbaar maken word ze momenteel alleen maar in dank afgenomen.
Dat is overigens niet waar. Ik heb op de Xbox 360 de gewone versie van Mass Effect 2 en ik kon Zaeed ook gewoon downloaden... Iedereen die een key had voor Cerberus Network (en dus een nieuw spel had ipv. een tweedehandsje) kon Zaeed gratis downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch_Razor schreef op zondag 11 maart 2012 @ 15:30:
@hierboven

spoiler:
Dat einde met TIM is nog altijd een beetje raar, mensen met 100% Paragon die greyed out opties hebben. Ik heb in dat gesprek 1x Renegade gekozen, leek me wel erg toepasselijk, wellicht dat dat juist hielp met de Paragon opties?

Zou wel de ultieme ironie zijn, dat altijd Paragon dus niet werkt.
spoiler:
Ik heb ergens gelezen dat je geen grayed out opties hebt als je tijdens elk gesprek met the Illusive Man voor de Paragon of Renegade optie hebt gekozen, jeweetwel, blauw of rood.

Ik post het hier maar voor de mensen die nog niet op het eind zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
EnigmaNL schreef op maandag 12 maart 2012 @ 09:28:
[...]

Dat is overigens niet waar. Ik heb op de Xbox 360 de gewone versie van Mass Effect 2 en ik kon Zaeed ook gewoon downloaden... Iedereen die een key had voor Cerberus Network (en dus een nieuw spel had ipv. een tweedehandsje) kon Zaeed gratis downloaden.
Ik was onder de indruk dat zaeed een CE exclusive iets was maar dat waren een stel wapens en armors - maar dan nog blijft het idee hetzelfde als ze vroeger bij dragon age hebben gedaan.

Misschien was het verstandiger geweest van bioware als ze die DLC gewoon een maand later hadden gereleased maar dat valt natuurlijk ook niet goed te praten.

[ Voor 12% gewijzigd door Verderf op 12-03-2012 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
[...]

Klopt dat je meer achtergrond krijgt op het verhaal van de protheans maar het heeft verder weinig met het hoofd verhaal te maken.
Dat is in principe waar, maar er zijn een paar missies in het hoofdverhaal die iets met Protheans van doen hebben waar Javik meenemen zeker meerwaarde heeft qua conversaties. Ook hier geldt: leuke bonus, niet essentieel, maar het is toch meer verweven dan ik aanvankelijk dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Ondertussen 20 uur onderweg met ME3.
Het cover systeem was inderdaad een kwestie van wennen zoals ik al vermoedde na de demo.
De save waarmee ik speel was van m'n eerste playthrough ME1 > ME2, dit was alweer een poos geleden en was dus helft van mijn keuzes e.d. alweer vergeten en de opsomming die ME3 bij de save gaf vondt ik een beetje summier.
Al met vermaak ik me prima met de game, moet wel zeggen dat ik ME3 ongepolijst vindt aanvoelen, in tegenstelling tot ME1 en ME2 waar ze naar mijn idee meer de puntjes op de i gezet hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Flex0r op 12-03-2012 09:37 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Jellinek schreef op maandag 12 maart 2012 @ 09:35:
[...]

Dat is in principe waar, maar er zijn een paar missies in het hoofdverhaal die iets met Protheans van doen hebben waar Javik meenemen zeker meerwaarde heeft qua conversaties. Ook hier geldt: leuke bonus, niet essentieel, maar het is toch meer verweven dan ik aanvankelijk dacht.
Javik geeft bij bijna elke missie wel leuk commentaar of kleine Prothean gerelateerde opmerkingen over de rassen die je zoal tegen komt.

Het wapen wat je krijgt vind ik echter wel overpowered en gebruik ik daarom ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
EnigmaNL schreef op maandag 12 maart 2012 @ 09:47:
[...]

Javik geeft bij bijna elke missie wel leuk commentaar of kleine Prothean gerelateerde opmerkingen over de rassen die je zoal tegen komt.

Het wapen wat je krijgt vind ik echter wel overpowered en gebruik ik daarom ook niet.
garrus heeft bij mij dat ding, doet ie tenminste ook nog wat nuttigs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actionInvoke
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Paar uur kunnen spelen... Het is iig al een heel stuk beter dan ME2 maar dat was ook niet zo moeilijk. Ik speel op hard maar de vijanden zijn echt pushovers. Ben 3 keer dood gegaan en alle drie keer was puur en alleen door de controls die brak zijn. Alleen jammer dat de muziek niet up to scratch is. Het is niet slecht ofzo maar imo zeker niet zo goed als ME1.

Maar goed...Ik hoor dat het einde belachelijk slecht is dus misschien ben ik te voorbarig met mijn optimisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 02:04:
[...]

Het mooie van de mass effect series is dat het verhaal 3 games beslaat. In totaal heb ik wel meer dan 200 uur in het mass effect universum gezeten. Hierdoor raak je meer betrokken bij je squad vergeleken met andere games. Het weerzien na ME1 of ME2 of het verliezen van deze mensen doet dan ook daadwerkelijk iets met je.
Als je de mogelijkheid en de tijd hebt, zou ik het je aanraden.
3 spelen zonder 1 en 2 te spelen lijkt me wel stom eigenlijk. 1 en 2 zijn ook allebei goeie games en voegen veel verhaal toe. Bovendien kun je 1 en 2 nog uit de budgetbak graaien nu, dus kost niet veel ook :)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Eerste indruk.

Het eerste dat me opviel was dat ik bij de demo kon kiezen hoe ik het spel wilde spelen, 'rpg/mixed/shooter' soort van. Na het laden van mijn savegame (welke geen romance met Liara zag in ME2...) kreeg ik geen optie en het eerste dat me opviel was dat de gevechten veel lastiger waren dan in de demo terwijl ik het meer voor het verhaal speel. Eenmaal gewend en wat upgrades later ging het opzich wel goed maar er waren een paar punten waar mijn squad leden om de minuut dood gingen.

Het tweede waren de berichten die ik kreeg, ongelezen staan ze bovenaan eenmaal gelezen verdwijnen ze in de massa en enige 'koppeling' naar een eventuele quest/missie is niet meer te vinden. Ook had ik het idee dat er missies 'verdwijnen' niet uit mijn Journal maar van de Galaxy Map. b.v.
spoiler:
Elcor ambassadeur vraagt me om mensen te redden, ik maar een paar dingen af op de Citadel ga naar zijn thuis planeet geen missie op die planeet maar missie bleef staan in de Journal

Het staat me bij dat de quest log in ME1/2 gewoon in je private terminal zat?

Ook wilde bij mij de DLC From Ashes niet activeren (Collectors Edition) na het opnieuw inloggen 8 uur later was Eden Prime wel ineens beschikbaar. En zonder deze DLC mis je echt wel wat.

Na zo'n 24 uur gespeeld te hebben hier wat spoilers:

spoiler:
ME3 begint goed, vermaak me heel erg maar...

De eerste grote domper was voor mij het gevecht met die Kai Lang in de Tempel op Thessia, hij was echt SUPER makkelijk in het rood te krijgen, en ja hoor hij gaat er vandoor met de data... ik had hem werkelijk binnen 15 seconden op rood hij ging laden en flink gebombardeerd... Toen nog een savegame geladen om te kijken of ik iets fout deed en nu nog sneller dood en precies dezelfde bullshit snap best dat het bij het verhaal hoort maar dit had beter gekunt, reaper poot die door het dak kwam ofzo, paar raketjes van een gunship stopt mijn team niet.

AI is werkelijk om te janken, dekking zoeken? of gewoon die 'grote reaper/beukers' tanken en dan dood gaan... Erg irritant. Raketten vangen ze met opzet denk ik... ik zou graag alle revives willen zien die ik gedaan heb.

De 'Galaxy War Map' wtf is dit.. 'readiness'? etc, na gisteravond even gegoogled te hebben blijkt dus dat je multiplayer moet doen om je readiness omhoog te krijgen anders blijft dat op 50% hangen. Nu heb ik iets van 4825 military forces waarvan 50% effectief. Heb je een Ipad dan kun je kennelijk een spel spelen dat 'Mass Effect: Galaxys' heet om zo die 50% nog hoger te krijgen. Ook het vinden van Artifacts en andere meuk maakt je readiness hoger als ik het goed begrepen heb. Dit is alleen erg lastig geworden omdat nu elke galaxy buiten Krogan/Citadel en nog 2 reapers aanwezig zijn dus scannen is niet simpel. Had ik dit nou eerder geweten had ik al vanaf het begin gaan scannen maar ja dan krijg je de missies niet.

Rest doe ik wel bij andere topic.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
prutser001 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:21:
Het tweede waren de berichten die ik kreeg, ongelezen staan ze bovenaan eenmaal gelezen verdwijnen ze in de massa en enige 'koppeling' naar een eventuele quest/missie is niet meer te vinden. Ook had ik het idee dat er missies 'verdwijnen' niet uit mijn Journal maar van de Galaxy Map. b.v.
spoiler:
Elcor ambassadeur vraagt me om mensen te redden, ik maar een paar dingen af op de Citadel ga naar zijn thuis planeet geen missie op die planeet maar missie bleef staan in de Journal
Klopt, sommige quests zijn timed :)
Het staat me bij dat de quest log in ME1/2 gewoon in je private terminal zat?
Volgens mij als je naar je journal kijkt zijn de quests die je gedaan hebt grijs en staan onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verderf schreef op maandag 12 maart 2012 @ 09:48:
[...]

garrus heeft bij mij dat ding, doet ie tenminste ook nog wat nuttigs :P
Garrus met een black widow is ook helemaaaaaal niet verkeerd hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56

Japser

Jeej!

Snap dr niks van, als het een beetje tegenzit (nouja niet bepaald een straf maar je wilt natuurlijk zsm aan deel 3 beginnen) vkan ik de hele saga vanaf deel 1 opnieuw spelen om mijn character te importeren van ME2 naar ME3. Op dit moment heb ik een naar mijn weten goede playthrough save file van deel 2 (50h time played) maar hij wordt niet herkend in ME3...

Weet niet wat ik niet goed doe, heb de instructies doorgelezen etc mbt de folder en dat je deel 2 echt moet hebben uitgespeeld. En daar voldoe ik echt aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Verderf schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:31:
[...]

Klopt, sommige quests zijn timed :)

[...]

Volgens mij als je naar je journal kijkt zijn de quests die je gedaan hebt grijs en staan onderaan.
Na het ontvangen van die quest ben ik gelijk vertrokken naar Kaduum ofzo maar er was niets, ben nog wel later terug geweest voor een andere quest.

Iemand toevallig al een aantal keer gehad dat bepaalde npc's niet 'zichtbaar' waren maar dat er wel een gesprek was? Of dat bepaalde quests na het beëindigen en je komt toch nog een objective tegen deze ineens weer activeert maar de npc weg is en je een doel krijgt waar niets staat?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Laatst online: 09:47
prutser001 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:56:
[...]

Na het ontvangen van die quest ben ik gelijk vertrokken naar Kaduum ofzo maar er was niets, ben nog wel later terug geweest voor een andere quest.

Iemand toevallig al een aantal keer gehad dat bepaalde npc's niet 'zichtbaar' waren maar dat er wel een gesprek was? Of dat bepaalde quests na het beëindigen en je komt toch nog een objective tegen deze ineens weer activeert maar de npc weg is en je een doel krijgt waar niets staat?
Ja heb ik soms ook, dan moet je even dat gebied uit/in gaan (via de elevator) en dan werkt het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Wat me wel heel erg opvalt is dat er beduidend meer bugs in de game lijken te zitten ten opzichte van de vorige delen.

Waar je op de Citadel zo door de "screening" kan lopen is het op de Normandy een scripted gedeelte, ergo je loopt er tegenaan en moet dan wachten tot Shepard er zelf doorheen loopt alvorens je verder kunt.
Nu is dat misschien geen bug maar wel erg irritant.

Ook als je secretaresse meld dat er iemand op een bepaalde plek met je wil praten blijkt die persoon er helemaal niet te zijn.
Vervolgens na een missie kun je die persoon wel op de genoemde plek vinden om te praten.

[ Voor 6% gewijzigd door Flex0r op 12-03-2012 11:10 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:33:
[...]

Garrus met een black widow is ook helemaaaaaal niet verkeerd hoor ;)
Ha die heb ik nu ook net gekocht. Ben benieuwd wat de ouwe scherpschutter er mee gaat doen.
spoiler: Garrus
Wat ik ook erg leuk vond was dat moment in de citadel dat je samen met hem bliksjes gaat schieten. Als je bewust mist gaat ie echt uit zijn dak. :P

Een ander moment waar ik toch wel even een traantje wegpinkte was bij Thane.
spoiler: Thane
Wanneer je hem een paar keer in het ziekenhuis hebt bezocht en hij uiteindelijk de aanslag op de Council voorkomt, zie je hem later weer in het ziekenhuis. Op zijn sterfbed zeg je dan samen met zijn zoon een gebed. Mijn Femshep vroeg toen aan het einde waarom er werd gesproken over een 'She'.
Zegt zijn zoon: Het was niet voor hem, het gebed was bedoeld voor jou... :'(

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Met dit deel heb ik wel meer dan bij de vorige delen de neiging om het spel een tweede keer te spelen, omdat je als 90-100% renegade toch wel dingen mist of niet in kan gaan op sommige dialogen.

Zo kan je veel bezoekjes en gespreken maar beter niet aangaan, omdat ze gewoon snel paragon punten opleveren. Zo ook vooral na missies: doe je een sidequest, krijg je opeens 8+ / 8+, wat heb je daar nou aan, ik wil geen / zo min mogelijk gemengde punten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Het prettige aan ME boven KoTOR is dat het krijgen van para/ren punten elkaar niet in de weg zit. Het zijn 2 losse balkjes dus wat para punten verzamelen kost je geen renegade score. Gewoon lekker alle gesprekken aangaan dus, je verliest er niks op (en wint een heleboel, content skippen om maar "pure renegade" te blijven in een universe dat zelf helemaal niet zwart/wit (meer) is lijkt me wat vreemd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Jellinek schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:25:
Het prettige aan ME boven KoTOR is dat het krijgen van para/ren punten elkaar niet in de weg zit. Het zijn 2 losse balkjes dus wat para punten verzamelen kost je geen renegade score. Gewoon lekker alle gesprekken aangaan dus, je verliest er niks op (en wint een heleboel, content skippen om maar "pure renegade" te blijven in een universe dat zelf helemaal niet zwart/wit (meer) is lijkt me wat vreemd).
Sowieso maakt het in ME3 niet/heel weinig uit of je Renegade of Paragon bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

EnigmaNL schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:30:
[...]

Sowieso maakt het in ME3 niet/heel weinig uit of je Renegade of Paragon bent.
Niet??
Je kunt heel veel 'slechte' keuzes maken, of juist mensen redden en vrede sluiten als je Paragon / Renegade bent. Dat maakt een 'universum' van verschil in het verhaal.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Collaborator schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:56:
[...]

Niet??
Je kunt heel veel 'slechte' keuzes maken, of juist mensen redden en vrede sluiten als je Paragon / Renegade bent. Dat maakt een 'universum' van verschil in het verhaal.
Ik vind dat die keuzes nogal meevallen. Vaak krijg je met Renegade keuzes hetzelfde resultaat als met Paragon keuzes, alleen gedraag je je als een klootzak terwijl je het doet.

spoiler:
Zo hangt de keuze tussen Quarians en Geth veel meer af van het feit dat je een generaal gered hebt (of niet) en in ME2 de heretics geherprogrammeerd hebt dan van het feit of je Renegade of Paragon bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moh.moh
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Beste tweakers,

De reviews over de mass effect games zijn laaiend enthousiast over de trilogie en ik zou de game ook willen proberen, maar ik vraag mij dan wel af of het echt iets voor mij is? Ik bedoel ik hou van games als de COD serie, de Crysis serie, maar dat zijn echte fps'en. Bij Mass Effect wordt er echter gezegd dat het meer een rpg serie is en ik hou er niet van om de hele tijd mijn looks te veranderen enzo. Maar in de reviews van mass effect 3 heb ik gelezen dat het rpg element nog meer is gedownscaled en dat het steeds meer een gewone shooter is geworden. Mijn vraag is dan ook is Mass Effect 3 dan interesant voor een liefhebber van fps'en of is het nog steeds (in mijn ogen dan he: ik heb de tweede mass effect gespeeld en daarbij vond ik het modden teveel aanwezig) zoveel modden aan je character is?

**De reden dat ik mass effect wil spelen, is omdat ik heb gehoord dat het verhaal heel goed is en dat vind ik heel belangrijk in een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

moh.moh schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:17:
Beste tweakers,

De reviews over de mass effect games zijn laaiend enthousiast over de trilogie en ik zou de game ook willen proberen, maar ik vraag mij dan wel af of het echt iets voor mij is? Ik bedoel ik hou van games als de COD serie, de Crysis serie, maar dat zijn echte fps'en. Bij Mass Effect wordt er echter gezegd dat het meer een rpg serie is en ik hou er niet van om de hele tijd mijn looks te veranderen enzo. Maar in de reviews van mass effect 3 heb ik gelezen dat het rpg element nog meer is gedownscaled en dat het steeds meer een gewone shooter is geworden. Mijn vraag is dan ook is Mass Effect 3 dan interesant voor een liefhebber van fps'en of is het nog steeds (in mijn ogen dan he: ik heb de tweede mass effect gespeeld en daarbij vond ik het modden teveel aanwezig) zoveel modden aan je character is?

**De reden dat ik mass effect wil spelen, is omdat ik heb gehoord dat het verhaal heel goed is en dat vind ik heel belangrijk in een game.
ME2 en ME3 zijn inderdaad voornamelijk schooters, maar je moet er dan wel tegen kunnen dat het 3rd person coverbased is, wat toch wel anders is dan een echte shooter. Daarnaast zitten er regelmatig 20-45 minuten in dat je in steden rondloopt en gesprekken voert. De Multiplayer is daarnaast ook wel echt even iets anders, hoewel dat naar mijn mening wel puur shooter is.

Om het verhaal echt te kunnen waarderen zou ik persoonlijk tenminste met ME2 beginnen anders is het laatste deel denk ik lang niet zo interessant. Alle belangrijke karakters zijn toen al geïntroduceerd, het lijkt mij storend om alle oude bekenden te zien en je af te vragen waar ze toch vandaan komen.

ME1 was misschien wel het mooist, hoewel er wel duidelijke (technische) onhandigheden in zitten en sommige sidequests op den duur echt saai worden als je voor 100% wilt gaan.

Als je de Shooter / RPG mix wilt proberen zou ik je eerder Borderlands aanraden dan ME.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nee hoor, Cerberus Network toegang (Zaeed, Katsumi, Project Overlord en een paar andere dingen waren onderdeel daarvan) kreeg je bij elk versie als DLC erbij. Project 10 Dollar was om mensen een prikkel te geven om het spel nieuw te kopen, als je het 2de hands kocht dan moest je 10 dollar/euro betalen om die content te krijgen. De reden waarom je Zaeed en Katsumi erbij kreeg waren dus anders en niet te vergelijken met de huidige situatie. in ME3 krijg je ipv een 0day DLC multiplayer waar je ook 10 dollar/euro voor moet betalen tenzij je nieuw koopt.
Achja dat gezeik weer, de mensen die dat roepen moeten het spel maar eens spelen. Zullen ze zien hoe hard ze op hun bek gaan. Het is zelfs alsof Bioware bedacht dat mensen zouden gaan zeuren over de DLC en een grote grap met hun uithaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:07:
[...]

Achja dat gezeik weer, de mensen die dat roepen moeten het spel maar eens spelen. Zullen ze zien hoe hard ze op hun bek gaan. Het is zelfs alsof Bioware bedacht dat mensen zouden gaan zeuren over de DLC en een grote grap met hun uithaalt.
Ik vind het "gezeik" wel terecht. De DLC voegt niet echt veel toe (1 missie, 1 wapen en een teamlid) en dat voor €6,50 (los te koop of ingebrepgen bij LE), dat is wel heel karig (doet me denken aan Horse Armor voor Oblivion).

DLC mag wel wat kosten maar dan moet het ook wel iets toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnigmaNL schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:22:
[...]

Ik vind het "gezeik" wel terecht. De DLC voegt niet echt veel toe (1 missie, 1 wapen en een teamlid) en dat voor €6,50 (los te koop of ingebrepgen bij LE), dat is wel heel karig (doet me denken aan Horse Armor voor Oblivion).

Achja, als het niet de inhoud is dan is het de prijs. Sommige mensen kunnen over alles zeiken blijkbaar. Als je het te duur vind, dan koop je het toch niet? Zo makkelijk werkt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach joh, als je wil zeiken dan moet je er maar eens aan denken dat de prijs van de DLC nooit naar beneden gaat bij Bioware. Zelfs de DLC van ME1 en ME2 zijn nog dezelfde als bij introductie (de game is nu goedkoper te vinden dan de DLC).

Hoe je het speelt moet je altijd zelf weten, ik heb de CE (gratis DLC) maar dan ook alleen gekocht omdat ik die van alle ME's heb. Voor mij gaat het net zo hard om de compleetheid van een game die mij gewoon enorm boeit, dan betaal ik daar graag voor. Als je een doorsnee "ik download het wel als ik te veel moet betalen" gamer bent, tsjah dan moet je niet zeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
[...]

Het gezeik gaat erom dat de dlc al op de disc zou staan, iets wat gewoon niet waar is en het feit dat het 0 day dlc is.

De prijs op zich is niks mis mee, als fan van Mass Effect heeft DLC wel degelijk toegevoegde waarde en leer je wat er precies wat er met de protheans is gebeurt maar het staat verder compleet los van de main story.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

[...]

Ja, maar als het wat toevoegt dan is het weer een gat in het verhaal voor degenen die het niet kopen. Nooit goed idd :+

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verderf schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:40:
[...]

De prijs op zich is niks mis mee, als fan van Mass Effect heeft DLC wel degelijk toegevoegde waarde en leer je wat er precies wat er met de protheans is gebeurt maar het staat verder compleet los van de main story.
Onzin! Wat leer je over de Protheans? Dat ze dood zijn? Alsof we dat niet wisten. Hoe ze dood zijn gegaan? Uitgeroeid door de Reapers, dat wisten we ook. De rest is detail en heeft helemaal geen toegevoegde waarde aan het verhaal. Zoals Bioware keer op keer heeft gezegd, het voegt niks toe aan het hoofdverhaal maar fans zullen het waarderen en dat is inderdaad zo.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:44:
[...]

Onzin! Wat leer je over de Protheans? Dat ze dood zijn? Alsof we dat niet wisten. Hoe ze dood zijn gegaan? Uitgeroeid door de Reapers, dat wisten we ook. De rest is detail en heeft helemaal geen toegevoegde waarde aan het verhaal. Zoals Bioware keer op keer heeft gezegd, het voegt niks toe aan het hoofdverhaal maar fans zullen het waarderen en dat is inderdaad zo.
Euh, dude - dat zeg ik toch? 8)7
Als fan zijnde is het leuk om te zien maar daar houd het ook op, het is pure fan service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Verderf schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:46:
[...]

Euh, dude - dat zeg ik toch? 8)7
Als fan zijnde is het leuk om te zien maar daar houd het ook op, het is pure fan service.
Mass Effect 3 is in zijn geheel fan service. Ik heb nog nooit in een game zoveel fan service momenten gezien.

Niks mis mee vind ik trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:10
Marathon sessie Mass Effect 3 gespeeld.
Eerst een dag multiplayer om de readyness omhoog te krikken naar 100%.
En toen "even" 10 uur single player, maar het is epic. 8)
Goh wat gaat de tijd toch snel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

EnigmaNL schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:41:
[...]

Mass Effect 3 is in zijn geheel fan service. Ik heb nog nooit in een game zoveel fan service momenten gezien.

Niks mis mee vind ik trouwens :)
Viel me wel op dat de borsten iets prominenter aanwezig zijn, een scheutje voller, zeg maar.

Mwoahgoe. Boeiend.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SkyStreaker schreef op maandag 12 maart 2012 @ 17:10:
[...]

Viel me wel op dat de borsten iets prominenter aanwezig zijn, een scheutje voller, zeg maar.

Mwoahgoe. Boeiend.
Vooral Ashley die een een setje borstinplanten heeft gekregen. Goed om te weten dat in de toekomst plastische chirurgie nog bestaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breadje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:34
Oh, ik vond het eigenlijk een beetje jammer hoe de cupmaten zich ontwikkeld hebben. Ik houd best van een paar mooie borsten, maar op het moment dat ashley in het ziekenhuis ligt en er letterlijk 30cm aan pixels omhoog staat in een strak t-shirtje (ze is dan bijna dood gegaan...) raak ik even uit het RPG gedeelte, wegens wel heel onwerkelijk.
Overigens begin ik me met deze cupmaten ook elke keer af te vragen hoe je nog een sniper geweer kunt vasthouden. Met andere woorden het had wel ietsie minder mogen zijn. Dat EDI zelfs een kamelenteen krijgt toebedeeld als je haar een pakje geeft laat ik dan nog even buiten beschouwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

breadje schreef op maandag 12 maart 2012 @ 17:30:
Oh, ik vond het eigenlijk een beetje jammer hoe de cupmaten zich ontwikkeld hebben. Ik houd best van een paar mooie borsten, maar op het moment dat ashley in het ziekenhuis ligt en er letterlijk 30cm aan pixels omhoog staat in een strak t-shirtje (ze is dan bijna dood gegaan...) raak ik even uit het RPG gedeelte, wegens wel heel onwerkelijk.
Overigens begin ik me met deze cupmaten ook elke keer af te vragen hoe je nog een sniper geweer kunt vasthouden. Met andere woorden het had wel ietsie minder mogen zijn. Dat EDI zelfs een kamelenteen krijgt toebedeeld als je haar een pakje geeft laat ik dan nog even buiten beschouwing.
Die had Miranda al in ME2, moest ff een nieuwe komen, denk ik.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 17:16:
[...]

Vooral Ashley die een een setje borstinplanten heeft gekregen. Goed om te weten dat in de toekomst plastische chirurgie nog bestaat. :)
Ashley is een dom wicht }:| Somme snol,

spoiler:
Heb er gewoon een kogel door gejast

Volgende playthrough maar zorgen voor voldoende renegade points :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

breadje schreef op maandag 12 maart 2012 @ 17:30:
Afbeeldingslocatie: http://i1093.photobucket.com/albums/i428/vrex1/Ashley_motivator_1.jpg?t=1288273480

Dat EDI een kamelenteen heeft hebben ze waarschijnlijk gedaan om de internet nerds wat discussie materiaal te geven. De "Hoe hebben ze dan sex, moet joker dan Handgelina Jolie doen" discussies worden dan een beetje gesust. En idd, er zijn mensen die over dat soort dingen gaan nadenken en daarna nog eens gaan discussiëren.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breadje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:34
Helemaal gelijk, een beetje zoals wij nu doen... eh, laten we het maar weer hebben over het innovatieve gebruik van de spatiebalk en de gemakken die het oplevert om voor het kleven tegen een muur dezelfde knop te gebruiken als de knop waarmee je hard wegrent uit gevaarlijke situaties. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
breadje schreef op maandag 12 maart 2012 @ 18:04:
Helemaal gelijk, een beetje zoals wij nu doen... eh, laten we het maar weer hebben over het innovatieve gebruik van de spatiebalk en de gemakken die het oplevert om voor het kleven tegen een muur dezelfde knop te gebruiken als de knop waarmee je hard wegrent uit gevaarlijke situaties. ;)
Er is niks leuker dan opeens naar het midden van een gevecht te rollen inplaats van tegen een muur te kleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Blijkbaar staat de "DLC" wel gewoon op je standaard ME3 cd, en is het makkelijk te spelen zonder 1 cent te hoeven uitgeven:

YouTube: Requiem for EA/BioWare

(Laat ook weer zien dat het misschien ten eerste wel gewoon bij het spel hoorde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Basekid schreef op maandag 12 maart 2012 @ 18:34:
Blijkbaar staat de "DLC" wel gewoon op je standaard ME3 cd, en is het makkelijk te spelen zonder 1 cent te hoeven uitgeven:

(Laat ook weer zien dat het misschien ten eerste wel gewoon bij het spel hoorde)
Dat is leuk en aardig, maar de missie om hem te halen ontbreekt dus wel. Dat is ook het pakketje wat gedownload wordt door Origin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Basekid schreef op maandag 12 maart 2012 @ 18:34:

Niet alles geloven wat er op internet te zien/lezen is O-)
Echt te triest voor woorden om al die "haters" op de EA/Bioware bash machine te zien springen zonder ook maar enig idee waar ze het over hebben :'(

[ Voor 13% gewijzigd door Verderf op 12-03-2012 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Verderf schreef op maandag 12 maart 2012 @ 18:48:
[...]

Niet alles geloven wat er op internet te zien/lezen is O-)
Echt te triest voor woorden om al die "haters" op de EA/Bioware bash machine te zien springen zonder ook maar enig idee waar ze het over hebben :'(
ok :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

Het vervelende is wel dat wel duidelijk is dat men ontevreden (en masse!) over de afsluiting. Nu kan het beter gebracht worden, deze kritiek, door de klant. Dit wordt her en der ook zeer zeker en constructief gedaan.

Wellicht doen ze d'r wat mee en komt er nieuwe DLC uit voor eindes. En ja, ook daar wil ik ook heus wel wat voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

SkyStreaker schreef op maandag 12 maart 2012 @ 19:17:
Het vervelende is wel dat wel duidelijk is dat men ontevreden (en masse!) over de afsluiting. Nu kan het beter gebracht worden, deze kritiek, door de klant. Dit wordt her en der ook zeer zeker en constructief gedaan.

Wellicht doen ze d'r wat mee en komt er nieuwe DLC uit voor eindes. En ja, ook daar wil ik ook heus wel wat voor betalen.
http://www.metacritic.com/game/pc/mass-effect-3

Critics: 92 average (90-100, inclusief tweakers, al staan ze hier niet tussen)
Users: (n=1621) 3.5 (was zelfs 3.0 de 10e). Met andere woorden 1/3e (500 van die 1600) van de klanten die regelmatig hun mening geven over mediaproducten is tevreden. Dat zal in de echte wereld vast iets hoger liggen, maar men is gewoon niet zo blij over deze iteratie. De gameplay komen velen nog wel overheen (ik ook wel, ondanks dat ik het niet geweldig vind), maar het verhaal en de breuk met vorige delen wordt vaak genoemd, maar dat mensen niet blij zijn met de eindes is toch wel interessant ook.

Zelf ben ik daar nog niet, maar ik heb m'n verwachtingen maar wat omlaag bijgesteld inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas is het ook bekend dat metacritc geplaagd wordt door fanboys en door mensen die de game opzich haten. waardoor de scores soms onterecht heel hoog liggen en soms ook onterecht heel laag.

Ik persoonlijk snap niet dat er voor deze game met alle minpunten minder dan een 7 kan worden gegeven.
Aan de andere kant snap ik ook de mensen niet die de game een 10 geven ^_^

En dit is niet alleen voor ME3 zo maar met veel games

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:26
Precies, dat cijfer van users op Metacritic was als ik het goed heb voornamelijk te danken aan mensen die Bioware wilden afbranden voor de day1 DLC. Rond release stond het nog lager dan een 3.5 dacht ik lol.

Zullen er in de dagen erna nog wel een paar bij zijn gekomen die het einde niet kunnen waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AppieNL schreef op maandag 12 maart 2012 @ 20:03:
Precies, dat cijfer van users op Metacritic was als ik het goed heb voornamelijk te danken aan mensen die Bioware wilden afbranden voor de day1 DLC. Rond release stond het nog lager dan een 3.5 dacht ik lol.

Zullen er in de dagen erna nog wel een paar bij zijn gekomen die het einde niet kunnen waarderen.
Lees maar eens een paar reviews. Steeds hetzelfde andere woorden. Duidelijk mensen die elkaar een beetje na aan het praten zijn. Kan ik me niet druk om maken, ik vind het een gigantische en epische spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 20:15:
[...]

Lees maar eens een paar reviews. Steeds hetzelfde andere woorden. Duidelijk mensen die elkaar een beetje na aan het praten zijn. Kan ik me niet druk om maken, ik vind het een gigantische en epische spel.
Ik pik dan ook diegene d'r uit die wel wat onderbouwd zijn en niet in 5 minuten in elkaar zijn getikt. En zeker niet op metacritic e.d. Veelal op GameFaqs en Yahoo Answers e.d. zijn wat gefundeerde reacties aanwezig.

[ Voor 11% gewijzigd door SkyStreaker op 12-03-2012 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Net uitgespeeld. Ik snap het gemiep op het einde ook niet. Ik vond het mooi.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

Willybubba schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 00:09:
Net uitgespeeld. Ik snap het gemiep op het einde ook niet. Ik vond het mooi.
Het einde is ook mooi! Maar onvolledig in mijn gevoel. Het is te.... klein en makkelijk kort, na al die moeite en wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren maar weer lekker wezen knallen met de Multiplayer.

Ik weet dat ik hier op een gegeven moment enorm op ga afknappen, want het is vooralsnog een beetje te klein en er zijn niet echt uitdagingen. Daarbij is het enorm repetatief. En je moet ook maar de mazzel hebben dat je niet van de lone rangers krijgt die steeds head first in een banshee of atlas rennen...

En ik vind de manier waarop je extra wapens kan krijgen ook te wazig, ik begrijp dat randomizer idee, maar zag liever dat je bijvoorbeeld 150K moet betalen voor een wapen als je dat echt graag wil.

Ach, hoop dat er snel een update komt, ook om te kunnen chatten ingame want niet iedereen speelt met voice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Helaas werkte bij mij het importeren van een ME2 game niet (saves games in juiste directory, maar hij ziet ze gewoon niet)
Waardoor ik gister de volgende beslissing heb moeten maken.

spoiler:
Geth vernietigen en Quarians te vriend houden ipv allebei :(

Zit nu tegen de 30uur speeltijd aan, denk dat ik hem vanavond maar eens uitspeel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

SkyStreaker schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 06:37:
[...]

Het einde is ook mooi! Maar onvolledig in mijn gevoel. Het is te.... klein en makkelijk kort, na al die moeite en wachten.
Dat zou natuurlijk ook een bewuste keuze kunnen zijn van de makers voor toekomstige nieuwe games in het ME universum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kazuka schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:33:
[...]

Dat zou natuurlijk ook een bewuste keuze kunnen zijn van de makers voor toekomstige nieuwe games in het ME universum :)
Ja het einde kan ik wel mee leven, echter hoop ik dat ze verder wat DLC uitbrengen voor na het einde, zo worden tenminste wat meer vragen beantwoord.
Tip: Als je ff wil lachen, ga naar de Bioware forums als wilt weten hoe een nerd rage er tekstueel uitziet. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
  • Laatst online: 01-09 10:42
vraagje (xbox360) heb de dlc gekocht, gedownload maar als ik naar eden prima ga, heb ik geen optie voor die missie.
nu las ik ergens dat je eerst naar je privat terminal moet gaan om de missie actief te maken. maar ik heb volgens mij al mijn mail al gelezen. iemand een tip? ga vanavond wel dlc deleten en opnieuw downloaden, maar als iemand weet wat voor bericht je op je terminal ontvangt?

If you don't stand for something you'll fall for everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

spoiler: Sacrifices
Er gaan er wel veel dood zeg. Eerst Mordin, dan Thane, en nu is Kelly Chambers ook al omgelegd door Cerberus :'(
Vooral jammer dat ik dat laatste had kunnen voorkomen door haar aan te raden haar identiteit te veranderen. Maar dat wist ik toen natuurlijk nog niet...
En Thane was toch al terminaal. Ik heb gehoord dat als je nog niet met hem gepraat had voor de attack op de Citadel, niet Thane maar Captain Kirrahe doodgaat. Maar dat is ook zo raar, waarom zou ik niet met hem gaan praten?
Tja, en Mordin... Die heeft gewoon zijn leven gegeven om de Genophage te genezen. En hij wou het zelf...

Welke wapens gebruiken jullie trouwens in de single player? Ik ben een Sentinel en ik gebruikte eerst de Indra (Sniper Rifle) en de Avenger (Assault rifle), en nu de Indra, Phaeston (Assault rifle) en Disciple (shotgun). Maar nu wordt het wel een beetje te zwaar, misschien dat ik maar met de Indra + een goede shotgun moet gaan spelen :P Dan heb je ook wel een goede combi qua range.

Hier is trouwens een complete lijst: http://www.gamesradar.com...s-and-armor-guide/?page=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
spoiler:
Uh, ik ben Thane of Kelly helemaal niet tegen gekomen, zelfde geld voor Morinth waar ik eerder over las.

edit:

spoilers quote

[ Voor 75% gewijzigd door kowapanga op 13-03-2012 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Ik gebruik als Vanguard de Grote sniper "Mantis" (versie V in afwachting van de Widow) ofzo, met lange barrel en stability beide voor exra damage. En de Mattock attack rifle, wederom V, in afwachting van de M-99 Saber met een langere barrel en recoil voor betere stabilty.

Verder ben ik 6 blibs Armor Piercing rounds en full + Weapon damage + headshot damage gear.. Speelt erg uber.

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

We hebben toch een apart Spoilers forum???

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

kowapanga schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:02:
[...]
spoiler:
Uh, ik ben Thane of Kelly helemaal niet tegen gekomen, zelfde geld voor Morinth waar ik eerder over las.
Je spoilertag in mijn quote failt ;)

En eh, dan heb je waarschijnlijk gewoon té weinig rondgelopen in de Citadel. Thane zat in Huerta Memorial Hospital (in de 'lobby' zeg maar), en Kelly zat in de Docking Bay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Weird :S ben altijd naar elke missie naar de citadel gegaan om alles af te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mazzl schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:50:
vraagje (xbox360) heb de dlc gekocht, gedownload maar als ik naar eden prima ga, heb ik geen optie voor die missie.
nu las ik ergens dat je eerst naar je privat terminal moet gaan om de missie actief te maken. maar ik heb volgens mij al mijn mail al gelezen. iemand een tip? ga vanavond wel dlc deleten en opnieuw downloaden, maar als iemand weet wat voor bericht je op je terminal ontvangt?
Die missie stond bij mij gelijk highlighted toen ik voor de eerste keer van de citadel terug kwam, misschien moet je de DLC weer even opnieuw downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
  • Laatst online: 01-09 10:42
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:19:
[...]

Die missie stond bij mij gelijk highlighted toen ik voor de eerste keer van de citadel terug kwam, misschien moet je de DLC weer even opnieuw downloaden.
Thanx, ga ik doen,
even voor de duidelijkheid. highlighted op de galaxy map?

If you don't stand for something you'll fall for everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

mazzl schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:23:
[...]

Thanx, ga ik doen,
even voor de duidelijkheid. highlighted op de galaxy map?
Je bedoelt 'From Ashes'? Deze was bij mij ook niet actief (Collectors Edition) vanaf het begin, pas na een paar keer herstarten kwam Horizon ineens op de kaart en in 'private terminal' daarvoor was er niets te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:42

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Compizfox schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:55:
Welke wapens gebruiken jullie trouwens in de single player?
Wapens? Charge + nova spam for everyone! ;)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:17
Soms kan ik bij een bepaald punt iets met het arsenaal doen. Ik heb dan links boven meestal twee "slots" en onderin de wapens. Tevens aan de rechterkant een veld waar informatie over de wapens gegeven wordt. Wat kan ik daar doen?
Ik klik van alles, druk op Confirm, maar er gebeurd niks :) Is dat alleen bedoeld om wapens aan mijn team genoten te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 17:40
technoaddict schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:44:
Soms kan ik bij een bepaald punt iets met het arsenaal doen. Ik heb dan links boven meestal twee "slots" en onderin de wapens. Tevens aan de rechterkant een veld waar informatie over de wapens gegeven wordt. Wat kan ik daar doen?
Ik klik van alles, druk op Confirm, maar er gebeurd niks :) Is dat alleen bedoeld om wapens aan mijn team genoten te geven?
De 2 bovenste slots Links (sniper rifle) en rechts (assault rifle), dan Links onder (SMG), midden (Shotgun), Rechts (heavy pistol)

Dat is idd om wapens te geven/wisselen van je squad en eventueel aan Shephard zelf. Dit doe je door op een slot te clicken dan opent er rechts een menu en kun je met de pijltjes een gun selecteren en eventueel modifyen. Iedere char kan max 2 guns/rifles meedragen.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-09 13:04

Pater

Terry Tate

Compizfox schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:55:

Welke wapens gebruiken jullie trouwens in de single player? Ik ben een Sentinel en ik gebruikte eerst de Indra (Sniper Rifle) en de Avenger (Assault rifle), en nu de Indra, Phaeston (Assault rifle) en Disciple (shotgun). Maar nu wordt het wel een beetje te zwaar, misschien dat ik maar met de Indra + een goede shotgun moet gaan spelen :P Dan heb je ook wel een goede combi qua range.

Hier is trouwens een complete lijst: http://www.gamesradar.com...s-and-armor-guide/?page=2
Ik gebruik alleen de assault rifle Mattock V. Ik draag slechts een wapen, omdat mijn cooldown heel kort is en dat is in combinatie met Adrenalin, Carnage en Cryo Ammo volledig gemaximaliseerd dodelijk. Ik heb gewoonweg niet meer wapens nodig dan deze combinatie.

In dat overzicht zie ik wel de Saber, die wil ik graag hebben! :9

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pater schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:17:
[...]

Ik gebruik alleen de assault rifle Mattock V. Ik draag slechts een wapen, omdat mijn cooldown heel kort is en dat is in combinatie met Adrenalin, Carnage en Cryo Ammo volledig gemaximaliseerd dodelijk. Ik heb gewoonweg niet meer wapens nodig dan deze combinatie.

In dat overzicht zie ik wel de Saber, die wil ik graag hebben! :9
Javelin is ook wel erg imba, vooral met charged shots.... beetje goed mikken en zelfs banshees zijn met 2 shots dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Gisteravond even multiplayer gespeeld en het is me toch redelijk goed bevallen. De rondes duren alleen wel (te) lang vind ik. Vooral als je teamleden hebt die niet zo heel goed zijn.

De wapens zijn wel aangepast volgens mij, zo is de standaard sniper rifle enkelschots en duurt herladen heel lang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:26
Iemand al het bugje gehad dat je unit in eens weg is? Marker waar ik ze heen wilde hebben kwam niet meer in beeld, shortcut abilites deden niks, zelf waren ze nergens te bekennen. Gelukkig dat deze game om de haverklap autosaved, snelle reload van een save 3min terug en ze waren er weer. Had de missie echt niet als Rambo willen uit spelen XD hoewel ik soms wel moe word van hun AI, doen ze het nog redelijk.

[ Voor 8% gewijzigd door AppieNL op 13-03-2012 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

AppieNL schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:14:
Iemand al het bugje gehad dat je unit in eens weg is? Marker waar ik ze heen wilde hebben kwam niet meer in beeld, shortcut abilites deden niks, zelf waren ze nergens te bekennen. Gelukkig dat deze game om de haverklap autosaved, snelle reload van een save 3min terug en ze waren er weer. Had de missie echt niet als Rambo willen uit spelen XD hoewel ik soms wel moe word van hun AI, doen ze het nog redelijk.
Ookal gehad ja, maar toen ik aan het wegrennen was voor die berserker figuren kwamen ze ineens weer tevoorschijn, dit is gebeurt bij turian missie, Labs en Tunnels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnigmaNL schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:02:
Gisteravond even multiplayer gespeeld en het is me toch redelijk goed bevallen. De rondes duren alleen wel (te) lang vind ik. Vooral als je teamleden hebt die niet zo heel goed zijn.

De wapens zijn wel aangepast volgens mij, zo is de standaard sniper rifle enkelschots en duurt herladen heel lang :(
Uhm ja, dat is de Mantis (sniper rifle waar je het over hebt) in SP ook hoor ;)

Gaat veel centjes kosten om een leuke Sniper te krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenwood
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:16
Voor de liefhebber; de Datapad app voor de iPhone en iPad is inmiddels verschenen. Voor info zie:

http://www.masseffect.com/mobile/datapad/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
groenhou schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:10:
Voor de liefhebber; de Datapad app voor de iPhone en iPad is inmiddels verschenen. Voor info zie:

http://www.masseffect.com/mobile/datapad/
Inderdaad leuk, heel erg teleurstellend dat ze geen Android app hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

EnigmaNL schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:14:
[...]

Inderdaad leuk, heel erg teleurstellend dat ze geen Android app hebben.
Die zou toch nog wel 'later' komen?

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 12:01
Is er een multiplayer-draad voor ME3 PC?
Anders zoek ik nog mensen die zin hebben paar leuke potjes multiplayer te doen.
Ben zelf lv 19 Turian soldier. Zoek dan naar mensen die Silver goed aankunnen.

@me als "mindire" op Origin ( pas vanavond kan ik potjes gamen)

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Nivida_intel schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:09:
We hebben toch een apart Spoilers forum???
Ja, maar dat is het Endgame spoilers topic. Bedoeld dus voor als je het spel al compleet uitgespeeld hebt. Dat heb ik nog niet dus daar wil ik ook niet in lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier gelezen dat sommigen in het begin kunnen kiezen uit rpg, mix of shooter modus. Met mijn huidig personage heb ik die keuze niet gehad (geïmporteerd uit ME2) en ik heb het net even opnieuw getest met een ander personage uit ME2 en ook nu weer geen keuze?

Iemand die hier wat meer informatie over heeft?
Ik heb de PC versie mocht het uitmaken en al mijn personages zijn begonnen in ME1.
Pagina: 1 ... 17 ... 33 Laatste

Let op:
[html]Mensen die het verhaal willen bespreken zonder het voor anderen te spoileren kunnen naar <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494640">[Multi] [SPOILERS] Mass Effect 3</a>.[/html]