Mocht je nog niet betaald hebben, bij de Mediamarkt webshop staan er CE voor de PS3 als : direct leverbaar. Dan heb je hem morgenVerwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:39:
Had in januari CE voor ps3 besteld bij bol.com. Ben nog altijd aan het wachten. Op de site is de levertijd versprongen van "moet nog verschijnen" naar "2-4 werkdagen".
Iemand hun CE voor ps3 al ontvangen van bol?
Verwijderd
Hier heeft de postbode net, zonder eerst aan te bellen, een briefje in de bus gedaan, terwijl ik dus gewoon thuis was...
Dan maar morgenochtend ophalen.
Dan maar morgenochtend ophalen.
Heb ik weer constant disc unreadable na het start scherm 
Ben hem nu aan het installeren hoop dat het dan wel werkt.
Ben hem nu aan het installeren hoop dat het dan wel werkt.
Dan heb je een disk-fout. Ik zou terug gaan naar de winkel
Johann Sebastian Bach
Verwijderd
ik speel ME3 niet voor de graphics maar voor het verhaal.Nikeo schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:37:
2 uur gespeeld: not impressed. Het is gewoon ME:2.
Ik stoor me het meest aan de gebrekkige facial expressions. De tijd heeft blijkbaar wel stilgestaan... Het komt erg gedateerd over.
En voor mij was het verhaal zeker goed einde was anders dan ik verwachte maar ik kan er goed mee leven.
Ik heb last van een bug in mp. Op google, bioware en tweakers gekeken of meer mensen er last van hebben. Niets over kunnen vinden, dus vraag ik het hier.
In multiplayer, op een willekeurig moment word ik een "niemand". Ik lijk volledig te functioneren, maar npc's merken me niet meer op, powers en wapens doen geen damage, squadmates zijn niet te reviven e.d.
Kortom, er is geen wisselwerking meer tussen mij en het spel.
Iemand iets over gelezen?
In multiplayer, op een willekeurig moment word ik een "niemand". Ik lijk volledig te functioneren, maar npc's merken me niet meer op, powers en wapens doen geen damage, squadmates zijn niet te reviven e.d.
Er zijn teveel mensen die alleen maar naar graphics kijken en niet het verhaal van de Trilogy bekijken. Ik vind dit persoonlijk erg jammer en als mensen hieruit een conclusie trekken over het spel dan hebben ze blijkbaar het hele verhaal gemist.Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:12:
[...]
ik speel ME3 niet voor de graphics maar voor het verhaal.
En voor mij was het verhaal zeker goed einde was anders dan ik verwachte maar ik kan er goed mee leven.
Ik vind het verhaal ook maar matig. De sfeer is niet overtuigend. Ik krijg helemaal niet het idee dat er haast bij zit omdat de aarde wordt aangevallen. Het gaat allemaal best langzaam en het is niet bepaald zo dat er paniek in het heelal heerst ofzo.
Het eerste gedeelte ben ik met je eens, je wordt aangevallen maar de haast die erachter zit om het tegen te gaan is niet merkbaar in het spel. Ik denk dat dit tevens ook een beleving is die je zelf moet maken, geef je jezelf het gevoel dat er haast bij is en ga je dan het spel ook zo spelen? Of ga je alles in de omgeving onderzoeken omdat het kan en er toch geen haast naar jou idee achter zit?Nikeo schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:41:
Ik vind het verhaal ook maar matig. De sfeer is niet overtuigend. Ik krijg helemaal niet het idee dat er haast bij zit omdat de aarde wordt aangevallen. Het gaat allemaal best langzaam en het is niet bepaald zo dat er paniek in het heelal heerst ofzo.
Er heerst zeker wel paniek, maar ik denk (zoals ik net al zei) hoe je eigen beleving erbij is. Bij mij is die er, ook omdat de vorige delen toch een beetje naar dit punt toeleven. Het spel zou ik daarom ook niet aanraden als je ME1 en 2 niet gespeeld hebt. Het geeft gewoon zo'n intergalactisch reddend gevoel in mij dat ik de minpuntjes misschien ook over het hoofd zie
Heb het zelf meegemaakt in de demo, lijkt me niet iets dat wij aan de client kant kunnen doen.yur400 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:15:
Ik heb last van een bug in mp. Op google, bioware en tweakers gekeken of meer mensen er last van hebben. Niets over kunnen vinden, dus vraag ik het hier.
Zonet geleverd gekregen van bol.com, nu installeren!
Klopt het trouwens dat in je CD-doosje 2 van die 'kaartjes' zitten met "Activate your Collector's Edition content"? Ze lijken hetzelfde, alleen de code is anders. Foutje?
Klopt het trouwens dat in je CD-doosje 2 van die 'kaartjes' zitten met "Activate your Collector's Edition content"? Ze lijken hetzelfde, alleen de code is anders. Foutje?
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Je krijgt 3 verschillende itemsCompizfox schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:09:
Zonet geleverd gekregen van bol.com, nu installeren!
Elk item heeft zijn eigen unieke code
- N7 Warfare Gear (N7 Defender Armor en N7 Rifle): 5WUQ-G***-E***-****
- AT-12 Raider Shotgun: E5GX-U5JX-****-****
- M55 Argus Assault Rifle: 9PHW-7EVF-*****-****
MediaMarkt Eindhoven had nog 2 Collectors Editions voor de PC en nog een hele stapel voor de PS3. De X360 versie was al uitverkocht.
Eh nee. Ik heb alleen 2 kaartjes met de code voor From Ashes. De ene begint met 39PK, en de andere met FMVQ.Ploeg400 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:28:
[...]
Je krijgt 3 verschillende items
Elk item heeft zijn eigen unieke code
- N7 Warfare Gear (N7 Defender Armor en N7 Rifle): 5WUQ-G***-E***-****
- AT-12 Raider Shotgun: E5GX-U5JX-****-****
- M55 Argus Assault Rifle: 9PHW-7EVF-*****-****
[ Voor 5% gewijzigd door Compizfox op 08-03-2012 16:54 ]
Ik hoop dat ik vandaag gebeld woord de de Media Markt in Almere, dan kan ik mijn PC CE ook ophalen
Ik ben heel erg benieuwd naar de full game, de demo vond ik in ieder geval erg vermakelijk!
Ik ben heel erg benieuwd naar de full game, de demo vond ik in ieder geval erg vermakelijk!
Ik vraag me af waar mijn CE blijft..
Hij zou vandaag binnen komen.. gister avond mail gehad dat hij binnen 24 uur geleverd zou worden.
Zit nog op mijn werk, maar volgens degene die thuis is nog niets bezorgd.. beetje jammer!
Zit nog op mijn werk, maar volgens degene die thuis is nog niets bezorgd.. beetje jammer!
Ben de DDe aan het downloaden, wegens de compensatie regeling van EA heb ik nu 1 normale PC versie in het plastic zitten, kan weer worden doorverkocht,
Zelf ook de CE edition voor de PC ontvangen van Bol.com, en helaas alleen de CE content er bij.
Dit is : N7 Collector's Edition Materials & From Ashes.
En helaas niet de M55 Argus Assault Rifle.
Besteld op: 17-11-2011
*Nu alleen nog even een maandje wachten tot ik kan spelen, fabriek garantie voor videokaart, bah net een weekje kapot >.>*
*Nu alleen nog even een maandje wachten tot ik kan spelen, fabriek garantie voor videokaart, bah net een weekje kapot >.>*
[ Voor 22% gewijzigd door HyBridLaN op 08-03-2012 17:12 ]
Kwam hij bij jou ook met de 'gewone post' binnen?HyBridLaN schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:11:
Zelf ook de CE edition voor de PC ontvangen van Bol.com, en helaas alleen de CE content er bij.
Hier is de postbode net geweest en had geen CE bij zich
personal life-id: XZj5GaeWqCr9jOg1Tm1I7ZJajQ8Ari
pakketpost bij mijInFrA-WiZ schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:13:
[...]
Kwam hij bij jou ook met de 'gewone post' binnen?
Verwijderd
Ik snap echt niet waarom iedereen zo loopt te janken!
Verhaal is in de eerste 2 uur al beter dan ME2.
En de graphics en sounds zijn allemaal verbeterd.
Heerlijk om weer in het ME universum rond te huppelen.
Je moet in het begin een keuze maken wat betreft je speelstijl.
Heb natuurlijk gekozen voor roleplaying.
Dat ME3 minpunten heeft was te verwachten, maar als je zelfs dit al geen goede game vindt dan weet ik het ook niet meer. Mensen die klagen over facial animations... ooit eens Skyrim animaties/voiceacting gezien... jesus christus... En Skyrim is zo overgewaardeerd...
Dat ME3 minpunten heeft was te verwachten, maar als je zelfs dit al geen goede game vindt dan weet ik het ook niet meer. Mensen die klagen over facial animations... ooit eens Skyrim animaties/voiceacting gezien... jesus christus... En Skyrim is zo overgewaardeerd...
Mwah, ik dacht het nog even niet te doen, maar ik heb net toch maar een normale versie opgepikt voor €45.
Lag nog niet in het rek van de intertoys, maar het was wel alweer het laatste PC exemplaar. En dat buiten het centrum...
Vannacht als ik klaar ben met werken maar een proberen.
Lag nog niet in het rek van de intertoys, maar het was wel alweer het laatste PC exemplaar. En dat buiten het centrum...
Vannacht als ik klaar ben met werken maar een proberen.
Zelfde hier. (hoefde er niet voor te tekenen)
Vaag, volgens de verzendmail van Bol:HyBridLaN schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:16:
[...]
Zelfde hier. (hoefde er niet voor te tekenen)
Dat is toch via de brievenbus?De bestelling wordt verzonden met PostNL. Deze zending zal bezorgd worden in de brievenbus.
Ik begin m nu toch wel te knijpen, mijn vorige bestelling via Bol is ook al kwijtgeraakt.
personal life-id: XZj5GaeWqCr9jOg1Tm1I7ZJajQ8Ari
Nou toch nog geluk, had eigenlijk de normale versie van ME3 in gedachte werdt ik vandaag gebeld of ik de ME3 CE editie wilde hebben. Morgenavond even ophalen lekker het hele weekend ME3 spelen.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Oef, ik heb net het spel uitgespeeld op de pc. Wat een serie. Ongelooflijk. In tegenstelling tot BSN en sommige mensen op dit forum vind ik het einde echt fantastisch. Het is filosofisch, het geeft ruimte tot denken. Ik heb het spel 6 uur geleden uitgespeeld en het einde spookt nog steeds door mijn hoofd. Dat geeft toch wel aan dat ze wat mij betreft iets heel goeds gedaan hebben.
De karakters en squadmates en verschillende rassen komen allemaal aan bod en hun verhalen krijgen prachtige ontwikkelingen en ontknopingen.
Ik heb me doorgaans gek laten maken door die door en door verrotte BSN community en had mijn verwachtingen voor ME3 daardoor redelijk laag gezet. Uiteindelijk kan ik me serieus geen beter verhaal voorstellen dan dit. Ongelooflijk positief verrast.
De enige kritiekpunten die ik heb:
- In tegenstelling tot wat Casey Hudson zei; volgens mij moet je wel degelijk multiplayer moet gebruiken voor het beste einde. Ik heb geen idee wat ik in de singleplayer nog meer had kunnen doen, afgezien van twee kleine sidequests, om mijn readiness level van 3500 naar 5000 te krijgen. Dat is ook de reden dat zoveel mensen pissig zijn volgens mij. Ze werken uren in de singleplayer naar het einde toe en denken alles gedaan te hebben wat ze kunnen doen. Dat had wel wat duidelijker aangegeven kunnen worden. Persoonlijk stoor ik me er totaal niet aan maar goed.
- Het scannen met de reaper minigame is gewoonweg niet echt superboeiend.
- Ik mis een groter aantal aan city hubs.
- De journal functie is echt verneukt. Geen quest updates en ik vond het vaak erg lastig om de personen in kwestie te vinden.
De karakters en squadmates en verschillende rassen komen allemaal aan bod en hun verhalen krijgen prachtige ontwikkelingen en ontknopingen.
Ik heb me doorgaans gek laten maken door die door en door verrotte BSN community en had mijn verwachtingen voor ME3 daardoor redelijk laag gezet. Uiteindelijk kan ik me serieus geen beter verhaal voorstellen dan dit. Ongelooflijk positief verrast.
spoiler:
Al die mensen die zo'n perfect Disney einde willen moeten maar Star Wars gaan kijken. Het feit dat er zoveel opgeofferd moet worden aan het einde draagt alleen maar bij aan het gevoel dat de Reapers zo ongelooflijk krachtig zijn.
De enige kritiekpunten die ik heb:
- In tegenstelling tot wat Casey Hudson zei; volgens mij moet je wel degelijk multiplayer moet gebruiken voor het beste einde. Ik heb geen idee wat ik in de singleplayer nog meer had kunnen doen, afgezien van twee kleine sidequests, om mijn readiness level van 3500 naar 5000 te krijgen. Dat is ook de reden dat zoveel mensen pissig zijn volgens mij. Ze werken uren in de singleplayer naar het einde toe en denken alles gedaan te hebben wat ze kunnen doen. Dat had wel wat duidelijker aangegeven kunnen worden. Persoonlijk stoor ik me er totaal niet aan maar goed.
- Het scannen met de reaper minigame is gewoonweg niet echt superboeiend.
- Ik mis een groter aantal aan city hubs.
spoiler:
Alleen de citadel vind ik niet genoeg. Ik vind het jammer dat we niet meer hubs hebben zoals Illium of Omega op deel 2. Mijn gevoel zegt me dan ook dat we DLC gaan krijgen over Omega en Aria, ook omdat de onlangs uitgekomen strips hier over gaan.
- De journal functie is echt verneukt. Geen quest updates en ik vond het vaak erg lastig om de personen in kwestie te vinden.
[ Voor 7% gewijzigd door zjeery op 08-03-2012 18:02 ]
Blegh, ik had Mass Effect 2 verkocht en save gedelete en ik dacht dat ik wel een save van internet kon trekken, maar blijkbaar heb je mass effect 2 nodig om dit te doen.... dan maar een compleet nieuwe game, jammer dat niemand mij dan herkend (al die romances voor niets)
Ok, game gekregen, postbode was geen bouwvakker gelukkig. Maar nu dus een probleempje.
Game wil niet installeren vanaf de DVD's en zit tot volgende week op een verbinding met 100 kb/s gemiddeld.
Weet iemand of er een manier is om van mijn DVD's nuttige producten te maken ipv dure onderzetters?
Edit: nvm, origin offline gezet werkt blijkbaar. Lomp onding van een programma -.-
Game wil niet installeren vanaf de DVD's en zit tot volgende week op een verbinding met 100 kb/s gemiddeld.
Weet iemand of er een manier is om van mijn DVD's nuttige producten te maken ipv dure onderzetters?
Edit: nvm, origin offline gezet werkt blijkbaar. Lomp onding van een programma -.-
[ Voor 12% gewijzigd door Nephalem op 08-03-2012 18:07 ]
spoiler: title
Je komt Aria tegen in de Citadel je kan kiezen om haar te helpen Omega terug te nemen van Cerberus en dan stelt ze haard troepen, waaronder de Blue Suns en de Bloodpack beschikbaar voor de oorlog.
Verwijderd
Bij mij werkt het gewoon om een save game van internet af te halen, zonder dat ik ME2 hoef te instaleren. ( wel PC versie )Mithrildor schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:46:
Blegh, ik had Mass Effect 2 verkocht en save gedelete en ik dacht dat ik wel een save van internet kon trekken, maar blijkbaar heb je mass effect 2 nodig om dit te doen.... dan maar een compleet nieuwe game, jammer dat niemand mij dan herkend (al die romances voor niets)
18-11 je CE bestellen bij bol.com en geen pre-order gun krijgen...

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Same here, maar dan bij een lokale gameshop....Verderf schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 18:38:
Kreeg te horen dat ze veel te weinig pre-order tokens hadden gekregen van EA en ik te laag op de lijst stond om er 1 te ontvangen
Beetje jammer...
AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro
Erg slecht is dit eigenlijk, en erg jammer. Zo iets zou eigenlijk niet mogen gebeuren, vooral als je iets beloofd moet je het wel na komen.Farscape2 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 18:45:
[...]
Same here, maar dan bij een lokale gameshop....
Kreeg te horen dat ze veel te weinig pre-order tokens hadden gekregen van EA en ik te laag op de lijst stond om er 1 te ontvangen![]()
Beetje jammer...

Nogal, de mensen die de CE hebben besteld leggen bijna 2x zoveel geld neer voor een spel en als ons dan iets beloofd wordt en het wordt niet geleverd.... zeer teleurstellend.HyBridLaN schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 18:47:
[...]
Erg slecht is dit eigenlijk, en erg jammer. Zo iets zou eigenlijk niet mogen gebeuren, vooral als je iets beloofd moet je het wel na komen.
Mailtje sturen naar EA maar, kijken wat ze hiervan kunnen zeggen...
AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro
Niet blij. ME CE binnen, maar kan om een of andere reden niet installeren. Heb wel gewoon origin en de demo die wel werkt. Iemand tips?
Eerst keer dat ik het probeerde werd alleen orgin opgestart. Als je dan inlogged en dan nog eens vanaf de Cd autorun start ging de installatie verder bij mij.orangegoblin schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:05:
Niet blij. ME CE binnen, maar kan om een of andere reden niet installeren. Heb wel gewoon origin en de demo die wel werkt. Iemand tips?
Eerst Orgin starten en inloggen dan de installatie starten dan zou het in 1 keer goed moeten gaan.
[ Voor 10% gewijzigd door snakeye op 08-03-2012 19:09 ]
Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..
Helaas, als ik een taal heb gekozen en op 'install'klik, houdt ie er mee op
Ik snap iets niet. Ik heb de CE editie bij bol.com binnengekregen en op de achterkant staat dan wat je allemaal krijgt bij je collector edition maar volgens mij mis ik een paar dingen.
op de doos staat
op de doos staat
- Gebonden illustratie boek 70 pagina's (heb ik)
- Limited Edition stripboek van Dark Horse Comics (heb ik)
- N7-ooglap van hoogwaardige stog (heb ik)
- Exclusive Litho va 4x6 (heb ik)
- Downloadbare bonusmissie en downloadbaar personage (heb ik)
- Code voor de digitale soundtrack (heb ik niet)
- Mechdog Companion-sidekick op de Normandy (weet ik niet wellicht valt dit onder de bonusmissie download?)
- Squadmate Alternate Outfit pack(wordt geen melding van gemaakt hoe ik hier aan kom?)
- N7 Hoodie voor commander Shepard (wordt geen melding van gemaakt hoe ik hier aan kom?)
- Xbox Live Normandy Accesoire voor je avater (heb ik)
- Elite N7 Sniper Rifle, Shotgun, SMG en Pistol (wordt geen melding van gemaakt hoe ik hier aan kom?)
Ik heb maar 1 code voor de Collectors editions content vermoed dat dit allemaal al daarin zit, zodra je deze activeerd. De content moet je eerst downloaden.Kaasje123 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:14:
Ik snap iets niet. Ik heb de CE editie bij bol.com binnengekregen en op de achterkant staat dan wat je allemaal krijgt bij je collector edition maar volgens mij mis ik een paar dingen.
op de doos staatIk voel me dus een beetje bestolen of vallen de dingen die ik niet heb onder de DLC van die download missie? Lijkt me sterk want waar is de downloadcode van de soundtrack dan in vredesnaam?
- Mechdog Companion-sidekick op de Normandy (weet ik niet wellicht valt dit onder de bonusmissie download?)
- Squadmate Alternate Outfit pack(wordt geen melding van gemaakt hoe ik hier aan kom?)
- N7 Hoodie voor commander Shepard (wordt geen melding van gemaakt hoe ik hier aan kom?)
- Elite N7 Sniper Rifle, Shotgun, SMG en Pistol (wordt geen melding van gemaakt hoe ik hier aan kom?)
Op het kaartje wat er bij zit staat bij mij ook duidelijk;
After u install the game please log in or create an account on https://social.bioware.com follow the instructions and links to download you collectors edition soundtracks.
Update: nadat ik ME3 geinstalleerd had werd de soundtrack bij mij automatisch gedownload via orgin.
Ik heb de pc versie btw.
[ Voor 4% gewijzigd door snakeye op 08-03-2012 19:29 ]
• Code voor de digitale soundtrack - De Online Pass is hiervoor nodig wanneer geactiveerd, kun je de soundtrack downloaden http://social.bioware.com/Kaasje123 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:14:
op de doos staatIk voel me dus een beetje bestolen of vallen de dingen die ik niet heb onder de DLC van die download missie? Lijkt me sterk want waar is de downloadcode van de soundtrack dan in vredesnaam?
• Mechdog Companion-sidekick op de Normandy - Zit in de Online Pass voor zover ik begrepen heb
Bovenstaande geldt ook voor je andere punten.
Proberen handmatig de game te registeren in Origin? Ben bang dat je dan wel de hele zooi moet downloaden. Maar mischien is er een mogelijkheid om na registratie vanaf disc te installeren.orangegoblin schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:12:
Iemand zijn game van BPgames al ontvangen of een verzendbevestiging gekregen, ik heb nog geen game of verzendbevestiging ontvangen.Niet de eerste keer dat het bij deze shop gebeurd.
pc opnieuw opgestart, installeert nu heel langzaam. Maar goed, we zijn op weg. Geen idee wat het is/was
binnen half uurtje reactie van bol.com, erg netjesFarscape2 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 18:45:
[...]
Same here, maar dan bij een lokale gameshop....
Kreeg te horen dat ze veel te weinig pre-order tokens hadden gekregen van EA en ik te laag op de lijst stond om er 1 te ontvangen![]()
Beetje jammer...
Overigens was mijn CE echt letterlijk door de bus heen gepropt, halve doosje plat..
Hartelijk dank voor uw e-mail van 8 maart 2012.
Het spijt ons dat u het spel 'Mass Effect 3' uit bestelling 7942832250 beschadigd heeft ontvangen. U wilt het spel echter niet retourneren aangezien het een slecht verkrijgbare Collector's Edition betreft. Daarnaast geeft u aan dat u geen pre-order code heeft ontvangen. Wij begrijpen dat dit vervelend voor u is.
Wij doen ons uiterste best om bestellingen in goede orde af te leveren. Waarschijnlijk is het artikel tijdens het verzendproces beschadigd. Dit is uiteraard niet de service die u van bol.com mag verwachten.
Om u tegemoet te komen bieden wij u een cadeaubon aan ter waarde van euro 5,00. U kunt deze inwisselen wanneer u een nieuwe bestelling plaatst op onze site. De cadeaubon vindt u, binnen enkele minuten na ontvangst van deze e-mail, terug in uw account en deze kunt u direct gebruiken.
De cadeaubon wordt bij uw volgende bestelling automatisch aangeboden bij de betaalmethoden. Als u bij deze stap de code aanvinkt, wordt het bedrag van de cadeaubon in mindering gebracht op het totaalbedrag van de bestelling.
Raadpleeg voor gebruik de cadeaubonvoorwaarden. Deze vindt u onderaan onze site via de link ‘Algemene Verkoopvoorwaarden’.
Uw vraag betreft de ontbrekende promocode hebben wij doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Zodra wij een antwoord ontvangen brengen wij u zo spoedig mogelijk op de hoogte.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Je hebt gelijk, mijn excuses. Ik moet eens leren lezen voordat ik mijn mond voorbij praat....snakeye schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:18:
[...]
Ik heb maar 1 code voor de Collectors editions content vermoed dat dit allemaal al daarin zit, zodra je deze activeerd. De content moet je eerst downloaden.
Op het kaartje wat er bij zit staat bij mij ook duidelijk;
After u install the game please log in or create an account on https://social.bioware.com follow the instructions and links to download you collectors edition soundtracks.
Update: nadat ik ME3 geinstalleerd had werd de soundtrack bij mij automatisch gedownload via orgin.
Ik heb de pc versie btw.
Ben het helemaal met je eens, de soundtrack is fantastisch, de keuzes en de "mood" in het spel zijn ook gewoon erg tof. Ben nog niet bij het einde (en daar lijken de meeste mensen boos op te zijn) dus daar kan ik nog niks over zeggen.Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:15:
Heb ook geen CE, maar mag nu morgen normale versie afhalen voor €45,- ... Wel beetje jammer dit, maar het is niet anders
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Nou ja, toch nog een semi happy end. Heb een CE kunnen vinden. Mediamarkt Enschede verkocht ze al maar ze waren allemaal gereserveerd. De gameshop verderop had echter twee reserveringen geannuleerd en dus over.
Jippie voor me.
MM Deventer verkocht ze ook al en had 1 CE over.
Maar goed, nu ligt dat ding hier een tijdje tot ik terug kom. Zucht.
Jippie voor me.
MM Deventer verkocht ze ook al en had 1 CE over.
Maar goed, nu ligt dat ding hier een tijdje tot ik terug kom. Zucht.

Voor degene met CE edition. Je kan je From ashes Code in Orgin activeren. Sterker nog via social.bioware.com werkt het niet. Het staat ook zo op het kaartje maar las er overheen aangezien vlak daarboven stond dat je de soundtracks via social.bioware moest downloaden. (Wat eindelijk niet hoeft aangezien deze automatisch word gedownload.
Het spel gaat er maar gewoon van uit dat je Origin altijd maar hebt draaien op de achtergrond. Ik heb daar echt een hekel aan, maar dit heeft er wel voor gezorgd dat de DVD een oude versie over m'n Origin heen ging zetten om vervolgens weer te updaten en voordat de installatie begon heb ik viermaal moeten inloggen en drie keer de installer moeten aanzwengelen.orangegoblin schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:12:
Het viel me trouwens nog alles mee dat er geen day-1-patch nodig was voor dit spel! Of is die stilletjes gedownload tijdens de installatie? (Nehh, zo'n nette werking verwacht ik niet van Origin)
"Verhaal is in de eerste 2 uur al beter dan ME2."Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:15:
Dat kan dus alles zijn van een klein kind van vier dat een paar woorden heeft neer gekrabbeld tot een shakespear.
Anyway, al die dingen zoals graphics e.d. zouden mij een zorg zijn. Ik wil gewoon weer een goed verhaal en een heerlijke sfeer, gecombineerd met een goede RPG en interessante characters zoals in ME1. Maar ik houd er rekening mee dat bioware voor de derde keer op rij gaat teleurstellen.
*edit* laat maar
[ Voor 107% gewijzigd door Sipio op 08-03-2012 20:21 ]
Graphics maken mij meestal ook niet heel veel uit, verhaal is belangrijker. Echter vind ik dat de textures van kleren die zo duidelijk in beeld zijn tijdens conversaties onacceptabel laag liggen, voor de PC in ieder geval.actionInvoke schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 20:00:
[...]
"Verhaal is in de eerste 2 uur al beter dan ME2."
Dat kan dus alles zijn van een klein kind van vier dat een paar woorden heeft neer gekrabbeld tot een shakespear.![]()
Anyway, al die dingen zoals graphics e.d. zouden mij een zorg zijn. Ik wil gewoon weer een goed verhaal en een heerlijke sfeer, gecombineerd met een goede RPG en interessante characters zoals in ME1. Maar ik houd er rekening mee dat bioware voor de derde keer op rij gaat teleurstellen.
Verder ben ik het echt niet eens met de 0-day DLC die mijn inziens echt een impact op het verhaal heeft en interessante inzichten geeft in het verhaal.
Bij mij was er een extra 70Mb patch op de pcdjunicron schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:57:
[...]
Het spel gaat er maar gewoon van uit dat je Origin altijd maar hebt draaien op de achtergrond. Ik heb daar echt een hekel aan, maar dit heeft er wel voor gezorgd dat de DVD een oude versie over m'n Origin heen ging zetten om vervolgens weer te updaten en voordat de installatie begon heb ik viermaal moeten inloggen en drie keer de installer moeten aanzwengelen.
Het viel me trouwens nog alles mee dat er geen day-1-patch nodig was voor dit spel! Of is die stilletjes gedownload tijdens de installatie? (Nehh, zo'n nette werking verwacht ik niet van Origin)
Betreffende die DLC kan ik je melden dat:
spoiler:
de prothean eigenlijk geen tot weinig toevoegt aan het verhaal zelf tot dusver, anders dan een Zaeed maar dan zeker een stuk minder vriendelijk...
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Ik vind graphics niet onbelangrijk maar in ME1 stoorde de technische tekortkomingen mij ook niet omdat de game zo geweldig was. Ik ben het iig wel compleet met je eens over je andere punten. Dit soort dingen zijn de springplank naar een tweede gamescrash, niet piracy of 2nd hand sales. De enige reden dat ik deze game uberhaupt heb gekocht is omdat ik het verhaal wilde afmaken. Ik ben niet van plan toekomstige bioware of EA games te kopen tenzij ze een radicale verandering van houding maken. Ik ben een enorme DAO en BF fan maar heb zowel BF3 als DA2 geboycot om dat soort onzin (achteraf gezien best wel een goede keuze, DA2 was shit en BFBC2 is imo nog altijd beter en speel ik nog steeds).maxietheboss schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 20:02:
[...]
Graphics maken mij meestal ook niet heel veel uit, verhaal is belangrijker. Echter vind ik dat de textures van kleren die zo duidelijk in beeld zijn tijdens conversaties onacceptabel laag liggen, voor de PC in ieder geval.
Verder ben ik het echt niet eens met de 0-day DLC die mijn inziens echt een impact op het verhaal heeft en interessante inzichten geeft in het verhaal.
Noem me maar ouderwets maar ik geloof nog heilig in dat games alleen betaald uitgebreid horen te worden door grote expansion packs zoals D2LOD. Digitale content hoort net zoals vroeger gratis te zijn om zo ervoor te zorgen dat een game jarenlang continue nieuwe spelers aantrekt. Dat is een veel gezondere strategie die games als UT jarenlang vers heeft gehouden en jarenlang copies heeft verkocht. Ik heb al jaren 5200msp op mijn account staan maar moet nog steeds DLC vinden die het rechtvaardigt om 1msp aan uit te geven.
Maar goed, oude discussie. Deze console generatie heeft een ziekelijk verdien model geïntroduceerd. Vrugah....
Er gaat bij mij helaas iets mis bij het invoeren van mijn masseffect2 save, naam en alles staat er, select career kan ook maar dan op importeren blijft het steken.
Anders toch maar een nieuwe save downloaden maar zou het ergens wel jammer vinden.
Anders toch maar een nieuwe save downloaden maar zou het ergens wel jammer vinden.
Naja heb de CE binnen! Zit nu midden in de missie die na de intro komt, en hij is echt héél erg vet! Grafish is het er echt heel erg op vooruit gegaan! En het speelt ook heel erg lekker.

(alleen een beetje jammer dat de ''verf'' van de CE van deel 1 een beetje begint los te raken
)

Verwijderd
Ik heb het spel gisteren uitgespeeld en laat ik het zo zeggen. Die Casey Hudson lult maar een eind weg. Je hebt multiplayer nodig.
Voor iedereen die zich afvraagt waarvoor in hemelsnaam die galactic readiness dient (bevat spoilers voor diegene die niet willen weten hoeveel verschillende endings er zijn) :
Zo zit het dus. En nou aub niet meer gaan roepen "Je kan het beste einde krijgen zonder multiplayer!" Kan niet.
Voor iedereen die zich afvraagt waarvoor in hemelsnaam die galactic readiness dient (bevat spoilers voor diegene die niet willen weten hoeveel verschillende endings er zijn) :
spoiler: Galactic Readiness
Je hebt 8 verschillende endings. Om de beste 2 te krijgen, ik vertel nog niet wat die zijn, heb je 4000 en 5000 war assets nodig. Ik heb ME1, ME2, ME3 op paragon uitgespeeld, niemand is doodgegaan. Alle fracties en species doen mee, Dus ook de Geth, Rachni, Samara, Grunt, etc... Iedereen die mee kan doen, doet mee. Alle planeten heb ik onderzocht, dus alle vloten doen mee, alle side missions completed en ik zit net aan de 7000 war assets, ik kan me voorstellen dat ik iets gemist heb, maar zeker niet 1000 war assets en zeker niet 3000 war assets! Conclusie is dus dat mijn Galactic readiness omhoog moet van 0,5 naar tenminste 72% om het beste einde (7000*72%=5000). Enige manier om dat de doen? Juist ja, Multiplayer!
Zo zit het dus. En nou aub niet meer gaan roepen "Je kan het beste einde krijgen zonder multiplayer!" Kan niet.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2012 21:38 ]
Voor iedereen die het spel uitgespeeld heeft en over het einde nadenkt:
spoiler:
Je ziet op BSN en ook hier (in veel mindere mate dat wel) echt een shitstorm over het einde. Ik snap het echt niet, ik vond het werkenlijkwaar prachtig. Ik had me geen beter einde kunnen bedenken. Natuurlijk waren er wel wat plotholes, maar niet van het kaliber dat ze mijn suspension of disbelief aantastten.
Ik voelde me echt heel zuur na het uitspelen er van, maar zeker niet omdat ik het schrijfwerk slecht vond.
Ik denk dat mensen gewoon meer keuzevrijheid en keuzeconsequenties hadden verwacht a la the witcher 2 maar het feit is dat Mass Effect dit nooit, maar dan ook nooit in die mate gehad heeft. Het enige verwijt dat BioWare daar over kan krijgen is dat ze daar bij de marketing niet zo op hadden moeten hameren. Desalniettemin kon iedereen de mate van keuzes en consequenties al inzien na 10 uur ME 1 spelen. De council keuze had geen effect op het einde van ME1, de Collector Base niet op het einde van deel 2.
Ik ben blij dat BioWare er voor heeft gekozen om een striktere narratieve manier van verhalen vertellen heeft gehandhaafd, het heeft voor een ongelooflijk epische serie gezorgd.
Ik voelde me echt heel zuur na het uitspelen er van, maar zeker niet omdat ik het schrijfwerk slecht vond.
Ik denk dat mensen gewoon meer keuzevrijheid en keuzeconsequenties hadden verwacht a la the witcher 2 maar het feit is dat Mass Effect dit nooit, maar dan ook nooit in die mate gehad heeft. Het enige verwijt dat BioWare daar over kan krijgen is dat ze daar bij de marketing niet zo op hadden moeten hameren. Desalniettemin kon iedereen de mate van keuzes en consequenties al inzien na 10 uur ME 1 spelen. De council keuze had geen effect op het einde van ME1, de Collector Base niet op het einde van deel 2.
Ik ben blij dat BioWare er voor heeft gekozen om een striktere narratieve manier van verhalen vertellen heeft gehandhaafd, het heeft voor een ongelooflijk epische serie gezorgd.
Klopt helemaal, iets wat ik een paar pagina's terug ook al opmerkte. Ik vind het totaal niet erg dat dit zo is, maar waarom er dan over gelogen wordt in de marketing snap ik totaal niet.Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 21:36:
Ik heb het spel gisteren uitgespeeld en laat ik het zo zeggen. Die Casey Hudson lult maar een eind weg. Je hebt multiplayer nodig.
spoiler: Galactic ReadinessJe hebt 8 verschillende endings. Om de beste 2 te krijgen, ik vertel nog niet wat die zijn, heb je 4000 en 5000 war assets nodig. Ik heb ME1, ME2, ME3 op paragon uitgespeeld, niemand is doodgegaan. Alle fracties en species doen mee, Dus ook de Geth, Rachni, Samara, Grunt, etc... Iedereen die mee kan doen, doet mee. Alle planeten heb ik onderzocht, dus alle vloten doen mee, alle side missions completed en ik zit net aan de 7000 war assets, ik kan me voorstellen dat ik iets gemist heb, maar zeker niet 1000 war assets en zeker niet 3000 war assets! Conclusie is dus dat mijn Galactic readiness omhoog moet van 0,5 naar tenminste 72% om het beste einde (7000*72%=5000). Enige manier om dat de doen? Juist ja, Multiplayer!
[ Voor 38% gewijzigd door zjeery op 08-03-2012 21:39 ]
Verwijderd
Ja precies, toch maar even multiplayer doen om de andere endings te krijgen.
[ Voor 174% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2012 21:41 ]
Heeft iemand die het spel op PS3 speelt de soundtrack kunnen bemachtigen via http://social.bioware.com?
De DLC waar ik recht op heb wordt mooi op mijn Bioware profiel getoond (ook de items uit de Knight of Armalur Demo). Mijn Galaxy at War Readiness wordt ook getoond in mijn profiel, alles werkt.... maar als ik de soundtrack wil downloaden krijg ik een melding dat "het erop lijkt dat ik niet de CE heb" terwijl ik toch echt de N7 DLC heb gekregen na het activeren van de Online Pass code...
De DLC waar ik recht op heb wordt mooi op mijn Bioware profiel getoond (ook de items uit de Knight of Armalur Demo). Mijn Galaxy at War Readiness wordt ook getoond in mijn profiel, alles werkt.... maar als ik de soundtrack wil downloaden krijg ik een melding dat "het erop lijkt dat ik niet de CE heb" terwijl ik toch echt de N7 DLC heb gekregen na het activeren van de Online Pass code...
Er is alleen een vraag die ik heb. Die galaxy at war, als je daar 100 procent voor hebt, geld dit dan voor alle opvolgende single player playthroughs? Of moet ik bij elke playthrough opnieuw 100 procent halen in multiplayer?
Ik zit nou trouwens de soundtrack te luisteren. Ben nu bij het derde liedje...is het allemaal van deze generieke Hollywood crap? Wat een zielloze troep tot nu toe zeg. Dit had je zo onder elke 'blockbuster' bullshit Hollywood film kunne plaatsen. Waar zijn die iconische klanken zoals ME1?!
Hoop echt dat het beter wordt dan dit....
EDIT: ah begint al iets beter te worden. Gelukkig.
Hoop echt dat het beter wordt dan dit....
EDIT: ah begint al iets beter te worden. Gelukkig.
[ Voor 7% gewijzigd door actionInvoke op 08-03-2012 22:21 ]
Schaam me dood maar zou iemand mij kunnen uitleggen hoe je die savegame plaats?
Ik zet hem gewoon in docu-bioware-save (pcsav) en ik zie bij import mass2 character wel die career staan maar als ik op import character klik gebeurd er verder niks.
Welk bestand is het nou precies? of waar ga ik in de fout?
Heb er zelf al een youtube vid bijgepakt maar dat gaat zelf zo ver om mass effect 2 op te starten om een gezicht te importeren?
Dat moet toch anders kunnen?
Ik zet hem gewoon in docu-bioware-save (pcsav) en ik zie bij import mass2 character wel die career staan maar als ik op import character klik gebeurd er verder niks.
Heb er zelf al een youtube vid bijgepakt maar dat gaat zelf zo ver om mass effect 2 op te starten om een gezicht te importeren?
Dat moet toch anders kunnen?

Je moet in de Save folder van ME2 (documents/bioware/mass effect 2/save) een folder hebben met een naam van je character.Sipio schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 22:23:
Schaam me dood maar zou iemand mij kunnen uitleggen hoe je die savegame plaats?
Dat moet toch anders kunnen?![]()
Volgensmij kan je ook via de configuration utility van ME3 handmatig die folder selecteren voor de savegames
Mass Efftect 3 binnen, nou hele dag nodig gehad om die stomme uitlaat op de scooter te beunen.
Dus naja eerst maar even swaffelen op mijn Mass Effect 3.
Gaan we morgen eindelijk spelen, na het werk.
Bij gamedumper koop ik ook niks meer.
Maandag een mail ontvangen, dat de game verzonden is, ja ja.
Dus naja eerst maar even swaffelen op mijn Mass Effect 3.
Gaan we morgen eindelijk spelen, na het werk.

Bij gamedumper koop ik ook niks meer.
Maandag een mail ontvangen, dat de game verzonden is, ja ja.
Verwijderd
voor zover ik weet gaat er elke dag iets van een 1% af, dus als je een paar missies online doet stijgt ie naar 70-80% en als je dan paar dagen niks doet zakt ie weer naar beneden, maar nooit onder de 50%zjeery schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 21:51:
Er is alleen een vraag die ik heb. Die galaxy at war, als je daar 100 procent voor hebt, geld dit dan voor alle opvolgende single player playthroughs? Of moet ik bij elke playthrough opnieuw 100 procent halen in multiplayer?
Beetje jammer dan. Wat als over 4 jaar multiplayer helemaal leeg is? Dan kan ik dus gewoonweg niet het perfecte einde krijgen? Marketing van EA kan wel zeggen dat je zonder multiplayer het perfecte einde kan halen, maar ik heb vrijwel alle sidequests gedaan (op een kleine na), planeten gescanned en ik zat met galaxy at war op 50% nog maar aan de 3700 punten ofzo, terwijl 5000 het minimum is voor het perfecte einde.Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:21:
[...]
voor zover ik weet gaat er elke dag iets van een 1% af, dus als je een paar missies online doet stijgt ie naar 70-80% en als je dan paar dagen niks doet zakt ie weer naar beneden, maar nooit onder de 50%
Hm, mijn groene balk zit nu al helemaal vol, en begin net pas aan de Asari quest. Lijkt mij niet dat je dan meer dan 50% in war effort moet hebben om een goed einde te halen? Of is die balk niet representatief?zjeery schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:42:
[...]
Beetje jammer dan. Wat als over 4 jaar multiplayer helemaal leeg is? Dan kan ik dus gewoonweg niet het perfecte einde krijgen? Marketing van EA kan wel zeggen dat je zonder multiplayer het perfecte einde kan halen, maar ik heb vrijwel alle sidequests gedaan (op een kleine na), planeten gescanned en ik zat met galaxy at war op 50% nog maar aan de 3700 punten ofzo, terwijl 5000 het minimum is voor het perfecte einde.
Verwijderd
Jou groene balk heeft niks te maken met de galactic readiness van 50% die je nu hebt. De balk wil gewoon zeggen hoeveel troepen je hebt verzameld tot nu, helemaal vol wil zeggen dat je meer dan genoeg troepen hebt, maar om al die troepen te kunnen gebruiken moet galactic readiness eerst omhoog. anders gebruik je nog maar 50% daarvan.Basekid schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:47:
[...]
Hm, mijn groene balk zit nu al helemaal vol, en begin net pas aan de Asari quest. Lijkt mij niet dat je dan meer dan 50% in war effort moet hebben om een goed einde te halen? Of is die balk niet representatief?
Hier vind je alle soorten Endings met de bijhorende Readiness ratings:
http://uk.ign.com/wikis/mass-effect-3/Endings
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2012 23:59 ]
Dus als ik het goed begrijp wordt je als completionist gedwongen om multiplayer te doen? Als ik ergens geen zin in heb dan is het wel een multiplayer shooter... Zucht. Ik speel ME hoofdzakelijk voor het verhaal.
Milde spoiler met betrekking tot de
Ik had nog talloze side-quests, de locaties / npc's staan nog op de map maar ik kan ze nergens meer inleveren..
Kan dit later nog of moet ik terug naar een oude save?
spoiler:
aanval op citadel
Ik had nog talloze side-quests, de locaties / npc's staan nog op de map maar ik kan ze nergens meer inleveren..
spoiler:
Ook geen Miranda dus 
Verwijderd
Hoezo? Alle achievements die bij MP gedeelte horen zijn toch opgesteld als of MP of SP. Bijv Lvl 20 in MP of lvl 50 SP. Misschien mis ik wat, ben nog niet zo ver in het verhaal. Teruglezen in het topic kan, maar door alle gezeur om DLC en saai gedoe over bestelstatussen is dit topic haast onleesbaar.harlekein schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 00:02:
Dus als ik het goed begrijp wordt je als completionist gedwongen om multiplayer te doen? Als ik ergens geen zin in heb dan is het wel een multiplayer shooter... Zucht. Ik speel ME hoofdzakelijk voor het verhaal.
Mijn N7 tag is inmiddels vast genaaid aan mijn badjas. Leuke grap van mijn vriendin.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2012 00:26 ]
Bij mij kwam hij ook met brievenbuspost. En het paste prima trouwens, niks geplette doosInFrA-WiZ schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:13:
[...]
Kwam hij bij jou ook met de 'gewone post' binnen?
Die M-55 Argus? Die was toch ook alleen als je hem bij Origin preorderde?Verderf schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 18:38:
Ik heb ook niet alles.Kaasje123 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:14:
Wat ik heb:
Alle fysieke items (artbook, stripboek, N7-dinges, litho)
- From Ashes DLC
- Mass Effect 3 Soundtrack: Ik heb deze in Origin staan, maar heb geen idee hoe ik hem afspeel. Hij is wel al gedownload door Origin. Zie edit
- M90 Indra (maar die was via een aparte actie van AlienWare)
- N7 Collector's Edition Materials: Ik weet niet wat dit inhoudt, maar het staat ook in Origin ook al kan ik het niet openen oid.
- Mech Dog companion: Zit in de storage bay.
- Alternate Squad Outfit: Kreeg ik automatisch, je kunt net als in ME2 de appereance van je squadmates veranderen.
- N7 Hoodie: Zie in armor/casual outfit locker.
Wat ik mis:
Elite N7 Sniper Rifle, Shotgun, SMG en Pistol. Geen idee waar ik die zou moeten hebben.
Wat ik dubbel heb:
Kaartje met code voor From Ashes DLC.
De textures zijn in de PC-versie idd erg tegenvallend. Had beter verwacht.maxietheboss schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 20:02:
[...]
Graphics maken mij meestal ook niet heel veel uit, verhaal is belangrijker. Echter vind ik dat de textures van kleren die zo duidelijk in beeld zijn tijdens conversaties onacceptabel laag liggen, voor de PC in ieder geval.
EDIT: De soundtrack kun je blijkbaar downloaden op social.bioware.com. Je hoeft daar niets apart te redeemen, het wordt blijkbaar gesynct met je EA-account en wat je dus geredeemt hebt in Origin. Bij Downloads ofzo staat de soundtrack klaar.
[ Voor 90% gewijzigd door Compizfox op 09-03-2012 01:02 ]
Heb op de Xbox360 zowel read errors op disc 1 en 2, word er helemaal gek van.
Schoonmaken heeft geen zin, heb al gelezen dat meer mensen er last van hebben.
Ik zal dus de CE terug moeten sturen naar Bol.com, maar kan geen CE meer voor terug krijgen,
Omdat hij niet meer te krijgen is bij bol.
Echt heel erg balen dit, had er veel zin in de game, maar dit heeft toch wel flink de fun verpest
Ik zal dus de CE terug moeten sturen naar Bol.com, maar kan geen CE meer voor terug krijgen,
Echt heel erg balen dit, had er veel zin in de game, maar dit heeft toch wel flink de fun verpest
Neem even contact op met EA, zij kunnen je in dat opzicht denk ik beter helpen dan Bol.com aangezien het een productiefout is. Verder schijnt installeren op de HDD te kunnen helpen. Ik wacht nog steeds op mijn exemplaar dus weet nog niet of mijn Xbox 360 CE foutloos werkt en ik zit hier met mijn Origin Exemplaar te spelenKunDun schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 00:56:
Heb op de Xbox360 zowel read errors op disc 1 en 2, word er helemaal gek van.
[ Voor 13% gewijzigd door JorisTheWise op 09-03-2012 02:16 ]
Hoe kun je eigenlijk gebruik maken van je from ashes code?
Ik heb een complete map met naam en saves en hij ziet die ook staan bij career maar het importeren wil gewoon niet lukken helaas.Basekid schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:12:
[...]
Je moet in de Save folder van ME2 (documents/bioware/mass effect 2/save) een folder hebben met een naam van je character.
Volgensmij kan je ook via de configuration utility van ME3 handmatig die folder selecteren voor de savegames
Zodra ik op inport character klik gebeurd er niks.
Heb deel 2 niet meer geinstaleerd staan dus die walktrough video waarin je ook nog deel 2 op moet starten om er een gezicht uit te halen gaat niet ook niet lukken helaas.
Verschillende dingen nu al geprobeerd maar zonder succes, in het ergste geval moet ik maar gewoon een nieuwe game beginnen maar dat zou ik echt jammer vinden
Het zal ongetwijfeld ergens bij mij liggen maar kom er niet meer uit, eerst maar gaan werken en vanaaf nog maar eens verder proberen.
Heb ook de CE editie, maar vind het wel 'n beetje tegenvallen die "extra's" zijn nogal karigbjorntju schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 21:29:
Naja heb de CE binnen! Zit nu midden in de missie die na de intro komt, en hij is echt héél erg vet! Grafish is het er echt heel erg op vooruit gegaan! En het speelt ook heel erg lekker.
[afbeelding]
(alleen een beetje jammer dat de ''verf'' van de CE van deel 1 een beetje begint los te raken
)
Het spel is dan wel weer super tot nu toe
Ik zit ook met dat dubbel gevoel: ik vind de extra's niet echt 20 euro extra waard, maar anderzijds had ik die from ashes DLC ook al gekocht had ik maar de gewone editie. Dus ja... Die comic, postkaart en badge boeien me al helemaal niet. En het artboekje is eigenlijk ook maar vrij mini.Mr-Music schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 07:29:
[...]
Heb ook de CE editie, maar vind het wel 'n beetje tegenvallen die "extra's" zijn nogal karig
Weer een lesje geleerd voor de toekomst.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Ja, na die missie gaat alles min-of meer terug naar de oorspronkelijke situatieSak3d schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 00:05:
Milde spoiler met betrekking tot de
spoiler:aanval op citadel
Hmmm, gisteravond maar een klein stukje kunnen spelen, ziet er goed uit allemaal.
Johann Sebastian Bach
Ik heb mijn savegame uit ME2 gebruikt om aan ME3 te beginnen, maar ik kreeg geen keus om te kiezen met welke stijl ik het spel wilde spelen (action mode, story mode, RPG mode). Krijg je die keus alleen als je new game doet zonder import uit ME2?
Tot nog toe ben ik erg blij met ME3.
Heb me nog niet gewaagd aan de multiplayer want ook bij het inloggen reageren de EA servers traag (moet 2/3 keer opstarten voordat ik verbinding heb). Dus de multiplayer komt wel als ik de singlepplayer heb gehad
Reviews dat het spel een 0 waard is kan ik me niet in vinden. Heb nu een paar uurtjes in RPG modus zitten, lekker ronddolen in het stukken waar je met mensen kan praten
(zonder spoilers te geven
)
En natuurlijk lekker veel sidequests afronden.
Wat ik af en toe wel vreemd vind ik als ik het idee heb dat ik een paragon actie maak, er renegade punten bij krijg en andersom. Heb niet zo 1,2,3 een voorbeeld maarja
Heb me nog niet gewaagd aan de multiplayer want ook bij het inloggen reageren de EA servers traag (moet 2/3 keer opstarten voordat ik verbinding heb). Dus de multiplayer komt wel als ik de singlepplayer heb gehad
Reviews dat het spel een 0 waard is kan ik me niet in vinden. Heb nu een paar uurtjes in RPG modus zitten, lekker ronddolen in het stukken waar je met mensen kan praten
En natuurlijk lekker veel sidequests afronden.
Wat ik af en toe wel vreemd vind ik als ik het idee heb dat ik een paragon actie maak, er renegade punten bij krijg en andersom. Heb niet zo 1,2,3 een voorbeeld maarja
User Error -- Please Replace User
Ja, ik had een grotere doos verwacht en een full size boek. Het stripje had ook nog wel wat groter gemogen, beetje jammer allemaalMr-Music schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 07:29:
[...]
Heb ook de CE editie, maar vind het wel 'n beetje tegenvallen die "extra's" zijn nogal karig![]()
Het spel is dan wel weer super tot nu toe
Misschien is het al eens gezegd, maar heb je deze walkthrough al eens bekeken?Sipio schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 06:55:
[...]
Ik heb een complete map met naam en saves en hij ziet die ook staan bij career maar het importeren wil gewoon niet lukken helaas.
Zodra ik op inport character klik gebeurd er niks.
Heb deel 2 niet meer geinstaleerd staan dus die walktrough video waarin je ook nog deel 2 op moet starten om er een gezicht uit te halen gaat niet ook niet lukken helaas.
Verschillende dingen nu al geprobeerd maar zonder succes, in het ergste geval moet ik maar gewoon een nieuwe game beginnen maar dat zou ik echt jammer vinden![]()
Het zal ongetwijfeld ergens bij mij liggen maar kom er niet meer uit, eerst maar gaan werken en vanaaf nog maar eens verder proberen.
http://www.masseffect2saves.com/import.php
Deze heb ik ook gebruikt om mijn ME2 met succes te kunnen importeren in ME3.
Kies je dan de dialoog keuze die onderaan staat of bovenaan? 99% van de tijd is de keuze die onderaan staat Renegade en die bovenaan staat Paragon.Ikke_Niels schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 08:40:
Oeps, was de edit knop vergeten
[ Voor 5% gewijzigd door EnigmaNL op 09-03-2012 09:16 ]
Klopt, was in ME2 ook al. Veel acties hebben ook een kleine renegade-component. Het is zo niet allemaal zwart-wit...Ikke_Niels schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 08:40:
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
En dit is dus waarom ik zo faliekant tegen MP was. Dit soort games worden er bijna altijd door kapot gemaakt.harlekein schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 00:02:
Nou ja, dan sterft iedereen in mijn universum. Ook leuk.
Inderdaad jammer waarom altijd die MP?actionInvoke schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:38:
[...]
En dit is dus waarom ik zo faliekant tegen MP was. Dit soort games worden er bijna altijd door kapot gemaakt.
Nou ja, dan sterft iedereen in mijn universum. Ook leuk.
wordt er zo moe van dat bijna elk spel verplicht MP is bah

Heb hier zojuist de normale versie voor de PC besteld op Gamereservering.nl (€ 42,99). Had eerst even geïnformeerd wanneer deze verstuurd zou worden en ze kunnen hem vandaag nog versturen. Kan ik morgenmiddag en zonder lekker spelen
Dat, en volgens mij kun je redelijk als vuistregel vasthouden dat bovenste optie de paragon is en de onderste de renegade.Sorcerer8472 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:29:
[...]
Klopt, was in ME2 ook al. Veel acties hebben ook een kleine renegade-component. Het is zo niet allemaal zwart-wit...
Gisteren mijn CE opgehaald en geinstalleerd op de xdoos. Echter ik had ook geen code voor de m55-argus in mijn pakketje. En ook in de multiplayer is mijn BF3 soldier niet beschikbaar. Ik heb dan wel BF3 op de PC, en ME3 op de xbox, maar dat is in het verleden ook geen probleem geweest. Dus ik heb contact gezocht met EA. Vorige keer waren ze best snel met dat een antwoord dus we wachten af.
Op mijn xbox werd wel automatisch ingelogt met m'n EA account. Waarschijnlijk door ME2. Maar toen was het nog EA account of bioware social en niet Origin. Misschien dat de koppeling niet helemaal goed werkt. Weet iemand waar ik de software van EA kan vinden op de xbox om te checken met welke deel van EA deze verbinding maakt?
Op mijn xbox werd wel automatisch ingelogt met m'n EA account. Waarschijnlijk door ME2. Maar toen was het nog EA account of bioware social en niet Origin. Misschien dat de koppeling niet helemaal goed werkt. Weet iemand waar ik de software van EA kan vinden op de xbox om te checken met welke deel van EA deze verbinding maakt?
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
spoiler: title
Daar kun je een hot steamy douche scene mee krijgen. Al gedaan met mijn femshep. 
Dit dus, ik snap ook het gemiep niet. Nee, perfect is het niet maar de 1-en en 2-en op Metacritic slaan ook als een l*l op een drumstel. Ik heb er gisteren 8 uur in gestopt en ik vind 't qua verhaal meer Mass Effect 2 dan dat Mass Effect 2 dat was. Heeeel veel flashbacks en dingen van deel 1. Ik vermaak me nu al opperbest. Was wel even wennen wat controls betreft, want ze hebben wat dingen aangepast (waarom moeten er 4 acties onder de A-knop?!) maar dat zat er ook snel in. Kinect spul is leuk, maar geen must. Moet zeggen dat de stemherkenning beter werkt dan bij andere games.Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:15:
Qua diepgang vind ik het persoonlijk een mooie mix tussen 1 en 2. De wapenloadouts en upgrades doen me serieus aan deel 1 denken, bijvoorbeeld.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
weet iemand of je de multiplayer punten uit de demo meeneemt naar het spel?
If you don't stand for something you'll fall for everything
Nee, je moet opnieuw beginnen.mazzl schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 10:36:
weet iemand of je de multiplayer punten uit de demo meeneemt naar het spel?
Let op:
[html]Mensen die het verhaal willen bespreken zonder het voor anderen te spoileren kunnen naar <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494640">[Multi] [SPOILERS] Mass Effect 3</a>.[/html]
[html]Mensen die het verhaal willen bespreken zonder het voor anderen te spoileren kunnen naar <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494640">[Multi] [SPOILERS] Mass Effect 3</a>.[/html]