Ik heb het spel als digital copy via origin in huis gehaald en recentelijk ge-preload. Alles in orde, tot ik nu bij de controle van de release date kom. Hij checkt, is hier vervolgens minuten lang mee bezig en zegt uiteindelijk dat de controle van de release datum mislukt is.
Hebben andere mensen hier problemen mee en hebben mensen dit ook al opgelost?
Op het bioware forum geven mensen manieren om het op te lossen:
- Origin herinstalleren
- ME3 herinstalleren
- Openen in Admin
- NIET openen in Admin
- Computer opnieuw opstarten
- temporary files verwijderen
- openen via de masseffect3.exe file uit de Win32 map van Mass Effect 3
- Virusscanner uitschakelen
*toevoeging:
- Drivers updaten
- Windows opnieuw installeren
Momenteel ben ik bezig ME3 opnieuw te downloaden. Als dit niet werkt, weet ik het ook niet meer.
*Mijn drivers zijn up-to-date, maar ik ben zeker niet van plan windows opnieuw te installeren. Men heeft het geprobeerd op het Bioware forum en dat werkte ook niet.
Ik heb wel een aantal opvallendheden opgemerkt die wellicht een probleem kunnen veroorzaken, maar mijn kennis reikt niet zo ver om hier feitelijke uitspraken over te kunnen doen.
Ik werk op een 64-bit Windows 7 systeem (I7 Q720, 4 GB ram). Maar mijn program files staan genoteerd als:
- Program Files (x86) <-- dit is een 32-bit aanduiding toch? Kan deze discrepantie dit veroorzaken? Ik kan origin ook niet specifiek als 64 bit downloaden. Betekent dit dat het een 32- en 64-bit stukje software is of is het per definitie altijd 32-bit als het niet 64-bit is?
Graag hoor ik het als meer mensen problemen hebben.
[
Voor 7% gewijzigd door
Bambi105 op 08-03-2012 07:57
]