Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PredNL
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-03-2024

PredNL

Help!

KunDun schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:24:
[...]

Net nog bij MM Arena geweest, niks gezien hoor.
Excuses, het gaat om vestiging Den Haag en Arnhem. Dacht dat dan wel alle vestigingen ze al in de schappen hadden.

Heb je het wel gevraagd? Misschien lag het nog in het magazijn?

[ Voor 11% gewijzigd door PredNL op 07-03-2012 17:30 ]

Asus N551JK-CN157H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08 15:40
***Zucht***

Gister had ik een smsje gehad dat ik mijn bestelde CE kon ophalen bij de mycom.
Kom ik er net aan: "ja meneer we kunnen hem niet meegeven, de release is pas morgen" "het smsje was een foutje". En het meest briljante nog wel wat werk me gemeld door de persoon met het spel in zijn hand...

Waarom ze achter het eerste smsje geen correctie sms konden sturen kreeg ik geen antwoord op.
Ofwel nu moet ik morgen na mijn werk wéér naar de mycom, time wasted. Fors minnetje voor Mycom!

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorteXLP
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-12-2024
Verderf schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:43:
Vet! Mijn mailtje die ik van bol.com heb gehad gaat het hele bioware forum over :P
Wat stond er in jouw mailtje? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Hebben meer mensen het probleem met importeren van Mass Effect 2 characters op de PC? Ze hebben het zelf bevestigd op de XBOX 360 maar niet voor de PC, of ben ik de enige?

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Trouwens hoe is het hacken in ME 3. Is het iets leuker gemaakt?

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorteXLP
  • Laatst online: 08-12-2024
Mouse_NL schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:30:
Trouwens hoe is het hacken in ME 3. Is het iets leuker gemaakt?
Zit er niet meer in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 17:40
Niet meer? Amai dat is een fors minpunt })

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 18:11
Tr!gger schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:53:
[...]

Niet meer? Amai dat is een fors minpunt })
Nee, ik trap nu elke deur in.... gaat veel sneller. :P
Met de reapers op aarde heb ik geen tijd voor die onzin. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 14:44

superwashandje

grofheid alom

Ikke_Niels schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:07:
***Zucht***

Gister had ik een smsje gehad dat ik mijn bestelde CE kon ophalen bij de mycom.
Kom ik er net aan: "ja meneer we kunnen hem niet meegeven, de release is pas morgen" "het smsje was een foutje". En het meest briljante nog wel wat werk me gemeld door de persoon met het spel in zijn hand...

Waarom ze achter het eerste smsje geen correctie sms konden sturen kreeg ik geen antwoord op.
Ofwel nu moet ik morgen na mijn werk wéér naar de mycom, time wasted. Fors minnetje voor Mycom!
waarom niet laten versturen naar huis dan? is gratis...

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Damm waarom niet?

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Neeeeee, stomme Origin. Ik blij kunnen installeren, start -> release date check. Moet ik wachten tot vanacht... Slecht voor mijn werk morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
Bijna geïnstalleerd en ready to go!

BTW ik heb hem via Origins moeten downloaden en installeren aangezien de DVD's niks deden dan behalve mekeren over het updaten van Origins.

Na mijn mening hadden ze heel Origins niet moeten betrekken bij Mass Effect...

Anyway over 5 min zit ik in-game!

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
LOTG schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:40:
Neeeeee, stomme Origin. Ik blij kunnen installeren, start -> release date check. Moet ik wachten tot vanacht... Slecht voor mijn werk morgen.
Kijk nog eens even goed in dit topic. ;) Hint: zoek op "VPN" of "FlyVPN"

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
Inderdaad, daarmee is dus mijn ME3 CE mee ge-activeerd.

Pagina 44 als ik me niet vergis.

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Bij de frs ligt nog niks (zelf gezien frs utrecht neefje van me hebt nog niks ontvangen

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
DJ DuBb D schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:46:
Bijna geïnstalleerd en ready to go!

BTW ik heb hem via Origins moeten downloaden en installeren aangezien de DVD's niks deden dan behalve mekeren over het updaten van Origins.

Na mijn mening hadden ze heel Origins niet moeten betrekken bij Mass Effect...

Anyway over 5 min zit ik in-game!
Origin afsluiten en opnieuwe opstarten dan kun je wel vanaf DVD installeren. Had precies hetzelfde probleem eerder ondanks dat Origin zelf voorstelde opnieuw op te starten deed dat weinig. Handmatig eruit donderen en opnieuwe opstarten werkte echter uitstekend.

Slordig idd van dat hele Origin.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Mowaaaahh als het werkt dan werkt het goed

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
VorteXLP schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:12:
[...]

Wat stond er in jouw mailtje? :o
Dat bol.com de PC CE's gewoon gingen leveren :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:39:
[...]

Ik was maandag al begonnen, het is niet mogelijk om dit spel in 1 dag uit te spelen.

Over het verhaal:
spoiler:
Ik had niks mis gevonden met het opofferen van Shepard als het lot van mijn squadmates bekend zou zijn. Je hebt aangegeven dat je het spel nog moet spelen dus is het ook logisch dat je mijn frustratie op dit moment nog niet helemaal begrijpt. Je moet het zien als een boek waar het laatste hoofdstuk weggelaten is, je hebt je ultieme doel bereikt en poef einde verhaal, geen re-cap of iets anders, gewoon een witte bladzijde.
spoiler:
Leuk dat jij dat vindt maar wat is daar dan het functioneel nut van in het verhaal? Het is een trilogie, het verhaal moet af, het verhaal gaat om Shepard de held en niet om alle andere dingen die er omheen draaien. Shepard offert zichzelf op om het universum te redden, klaar af uit, we weten wat er met de Prothean's is gebeurd, we weten waar de Reapers vandaan komen en wat hun doel is. Wat er met de rest egbeurd is een ander verhaal, dat kun je dan mischien in een boek of een 2de trilogie verkennen maar dit verhaal is af.
Het is nog erger dan ik had verwacht:
spoiler:
Die comment zegt verder niks. Ik begrijp niet hoe je die link naar Bioware legt. Die comment is zelfs van voor ME2, voor ze aan ME3 zijn begonnen. Dat landschap is een generiek winter landschap, zoek maar eens op TinEye of Google Image Search dan krijg je ook soortgelijke fotos. Het zal wel het eerste zijn wat je leert op de kunst academy ofzo.

http://www.wallpapersfree...-winterscape-800x600.html
http://www.ecoaa.ca/images/Winterscape-00.jpg
http://beyondthematrix.com/VH0M1726.jpg
http://images.worldgaller...--Winterscape--180517.jpg

Die foto van de dame kan ik via TinEye of Google Image Search helemaal niet vinden. Dat betekent dat de foto waarschijnlijk recentelijk geupload is dat hij nog niet in de index van Google of TinEye staat. Volgens mij is die ingame foto van Tali ook een fake, ik ben hem iig niet tegen gekomen in mijn playthrough.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
CaptainCharisma schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:47:
[...]

Kijk nog eens even goed in dit topic. ;) Hint: zoek op "VPN" of "FlyVPN"
DJ DuBb D schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:50:
Inderdaad, daarmee is dus mijn ME3 CE mee ge-activeerd.

Pagina 44 als ik me niet vergis.
Thanks! Ik stom dat ik er niet aan had gedacht.

Ik vind het wel weer een lichtend voorbeeld hoe de betalende consument weer word achtergesteld. Alsof EA 10cent minder verdient als ik het vandaag wel kan spelen in plaats van vanacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
LOTG schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:04:
[...]

[...]

Thanks! Ik stom dat ik er niet aan had gedacht.

Ik vind het wel weer een lichtend voorbeeld hoe de betalende consument weer word achtergesteld. Alsof EA 10cent minder verdient als ik het vandaag wel kan spelen in plaats van vanacht.
Het is om alle winkels web of gewoon een eerlijke kans te geven. Niet voor EA zelf in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroth
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-06 09:25
Heb ergens in Februari twee keer de N7 collector's edition besteld bij 12game.com. Vandaag kom ik er achter dat de orderstatus helemaal niet is veranderd (staat nog op "Betaling en Ordergegevens ontvangen"), en het lijkt er dus op dat ze nog niet zijn verzonden.

Heeft iemand hier de game toevallig via 12game.com gekocht en al binnen (of i.i.g. melding van de verzending)? Ik heb maar één keer eerder bij 12game besteld en destijds kreeg ik netjes een verzendbevestiging + 3S track&trace code toegezonden. Het lijkt me dus niet dat ze nu van dat systeem zijn afgestapt.

Ik ben er namelijk hard over aan het denken om morgen anders gewoon langs de mediamarkt te gaan en de order bij 12game te cancellen...

*EDIT* ik lees nu in een flink aantal van de pricewatch shopreviews van 12game.com dat ze niet verzenden via pakketpost maar via reguliere post, en dat er geen status-wijzigingen en track&trace gegevens meer worden verstrekt. Ik snap wellicht ook al waarom. De laatste keer dat ik bij 12game.com heb besteld is vóór het faillissement/de overname geweest...het zou dus heel goed kunnen zijn dat ze wél naar een heel ander systeem zijn gegaan.

Fingers crossed dan maar dat ze morgen binnenkomen, maar met geen manier om het te controleren (en een aantal berichten in de reviews over te late leveringen) heb ik weinig hoop...

[ Voor 30% gewijzigd door Seroth op 07-03-2012 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Laatst online: 01-01 13:01
Zelfde bij Bol voor mijn CE van de Xbox360, nog geen verandering in de bestel status, ik denk dat als ik morgen nog niks heb gehoord, ook maar even naar de MM ga.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de mensen die ME3 al aan het spelen zijn: Op welke difficulty setting heb je em staan? Ik zit zelf te twijfelen tussen veteran en insanity (als dat nog zo heet)
ik heb hier en daar gelezen dat ME3 makkelijk is. Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:49

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Seroth schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:15:
Heb ergens in Februari twee keer de N7 collector's edition besteld bij 12game.com. Vandaag kom ik er achter dat de orderstatus helemaal niet is veranderd (staat nog op "Betaling en Ordergegevens ontvangen"), en het lijkt er dus op dat ze nog niet zijn verzonden.

Heeft iemand hier de game toevallig via 12game.com gekocht en al binnen (of i.i.g. melding van de verzending)? Ik heb maar één keer eerder bij 12game besteld en destijds kreeg ik netjes een verzendbevestiging + 3S track&trace code toegezonden. Het lijkt me dus niet dat ze nu van dat systeem zijn afgestapt.

Ik ben er namelijk hard over aan het denken om morgen anders gewoon langs de mediamarkt te gaan en de order bij 12game te cancellen...

*EDIT* ik lees nu in een flink aantal van de pricewatch shopreviews van 12game.com dat ze niet verzenden via pakketpost maar via reguliere post, en dat er geen status-wijzigingen en track&trace gegevens meer worden verstrekt. Ik snap wellicht ook al waarom. De laatste keer dat ik bij 12game.com heb besteld is vóór het faillissement/de overname geweest...het zou dus heel goed kunnen zijn dat ze wél naar een heel ander systeem zijn gegaan.

Fingers crossed dan maar dat ze morgen binnenkomen, maar met geen manier om het te controleren (en een aantal berichten in de reviews over te late leveringen) heb ik weinig hoop...
Ik heb het volgende mailtje gekregen van 12game:
Beste Ton,

Ondanks ons wekelijkse rapportage van benodigde preorder aantallen Mass Effect 3 CE hbben wij van onze leverancier vandaag vernomen dat pre orders van Mass Effect 3 CE PC na d.d. 21-01-2012
Niet als Collector Editions worden uitgeleverd.

Wij kunnen u het onderstaande aanbieden:

1. Uw order omzetten naar de reguliere versie (verschil word gecrediteerd).
2. Uw order omzetten naar Collector Edition –XB360 / PS3 (bijbetaling € 10.00).
3. Uw order annuleren en het volledige bedrag crediteren.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Mocht u nog vragen hebben, dan helpen we u graag.

Met vriendelijke groet / With kind regards,

Isa Demiryurek
Klantenondersteuning
helpdesk@12game.com
www.12game.com
Aangezien je ze pas in februari hebt besteld denk ik dat je helaas pech hebt...

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 02:06
KunDun schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:21:
Zelfde bij Bol voor mijn CE van de Xbox360, nog geen verandering in de bestel status, ik denk dat als ik morgen nog niks heb gehoord, ook maar even naar de MM ga.....
Bol.com verstuurt pas vaak 's nachts de verzendmailtjes. En iemand op www.budgetgaming.nl had nog contact gezocht met bol.com vandaag en dit is wat ze zeiden:
Net contact gehald met Bol.com.

De grote bulk van collectors editions gaat deze nacht de deur uit bij ze. Je kan zo rond 1:15 een mail verwachten en dus gewoon op de 8e je CE op de deurmat hebben liggen. Bol.com geeft aan dat het aantal CE inderdaad erg beperkt is, maar dat ze daarom ook het artikel zo snel mogelijk van de website hebben gehaald.

Even afwachten dus en dan heeft iedereen die bij Bol.com heeft besteld kan morgen aan de slag. Kan niet wachten... goed slapen vannacht en dan morgen aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroth
g0tanks schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:38:
[...]

Ik heb het volgende mailtje gekregen van 12game:

[...]

Aangezien je ze pas in februari hebt besteld denk ik dat je helaas pech hebt...
Thanks voor de info! Gek, dat mailtje heb ik niet gekregen. Ik heb inderdaad na 21-01 besteld. Hadden ze toch ondertussen wel kenbaar mogen maken, of eventueel de N7 Collectors edition (PC) wat eerder van de website mogen verwijderen. Wanneer heb je deze mail ontvangen? Dan kan ik eens kijken of dit vóór of ná mijn pre-order datum was (en of hij dus eigenlijk al niet meer op de website had mogen staan). Kan ik eventueel meenemen in een klacht (indien nodig) :)

Ik heb ze vanmiddag zelf wel al een mail gestuurd, vragende naar de orderstatus - had willen bellen, maar de lijn was maar open tot 17:00.

Er kunnen nu twee dingen gebeuren. Of ze hebben méér N7 Editions dan verwacht weten te regelen bij hun leverancier (of een aantal annuleringen van andere klanten ontvangen) en mijn order is wél gewoon succesvol geplaatst, alleen nog niet verzonden (óf wordt dit fout aangegeven op de website),

of...

Ze hebben de order aangenomen terwijl ze wisten dat ze deze niet konden leveren, en hebben (door welke omstandigheid dan ook) verzuimd om mij de mail te sturen die ze jou zo te zien wél hebben verzonden, waardoor ik morgen helemáál geen game binnenkrijg (zij het collectors edition of regulier).

De laatste optie lijkt mij het meest waarschijnlijk. Hoe dan ook ben ik best teleurgesteld. Dit betekend dat ik waarschijnlijk geen N7 Edition zal binnenslepen, tenzij ze die morgen bij de Mediamarkt nog met wat mazzel twee hebben liggen (één voor mij, en één voor m'n vriendin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Zojuist mail gehad van FRS dat mijn collectors edition onderweg is en binnen 24 uur geleverd zal worden!!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:31

SkyStreaker

Move on up!

in mijn ME2 had ik iedereen in leven kunnen houden, inclusief Mordin.

MAAR

spoiler:
zie ik net de optie staan dat mordin dood is, WTF!?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 14:11
superwashandje schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:00:
[...]

waarom niet laten versturen naar huis dan? is gratis...
Heb dezelfde fout gemaakt :P Vandaag wouden ze hem weer niet meegeven. Wijze les voor de volgende keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Seroth schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:58:
[...]

Thanks voor de info! Gek, dat mailtje heb ik niet gekregen. Ik heb inderdaad na 21-01 besteld. Hadden ze toch ondertussen wel kenbaar mogen maken, of eventueel de N7 Collectors edition (PC) wat eerder van de website mogen verwijderen. Wanneer heb je deze mail ontvangen? Dan kan ik eens kijken of dit vóór of ná mijn pre-order datum was (en of hij dus eigenlijk al niet meer op de website had mogen staan). Kan ik eventueel meenemen in een klacht (indien nodig) :)

Ik heb ze vanmiddag zelf wel al een mail gestuurd, vragende naar de orderstatus - had willen bellen, maar de lijn was maar open tot 17:00.

Er kunnen nu twee dingen gebeuren. Of ze hebben méér N7 Editions dan verwacht weten te regelen bij hun leverancier (of een aantal annuleringen van andere klanten ontvangen) en mijn order is wél gewoon succesvol geplaatst, alleen nog niet verzonden (óf wordt dit fout aangegeven op de website),

of...

Ze hebben de order aangenomen terwijl ze wisten dat ze deze niet konden leveren, en hebben (door welke omstandigheid dan ook) verzuimd om mij de mail te sturen die ze jou zo te zien wél hebben verzonden, waardoor ik morgen helemáál geen game binnenkrijg (zij het collectors edition of regulier).

De laatste optie lijkt mij het meest waarschijnlijk. Hoe dan ook ben ik best teleurgesteld. Dit betekend dat ik waarschijnlijk geen N7 Edition zal binnenslepen, tenzij ze die morgen bij de Mediamarkt nog met wat mazzel twee hebben liggen (één voor mij, en één voor m'n vriendin).
Is niet mijn mailtje he ;) Is van iemand anders op budgetgaming. En dat jij dat mailtje niet hebt gekregen kan wel kloppen omdat hij namelijk zelf contact op heeft genomen met bol.com. Of doel je op het mailtje van g0tanks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroth
bjorntju schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 22:52:
[...]

Is niet mijn mailtje he ;) Is van iemand anders op budgetgaming. En dat jij dat mailtje niet hebt gekregen kan wel kloppen omdat hij namelijk zelf contact op heeft genomen met bol.com. Of doel je op het mailtje van g0tanks?
Gezien ik g0tanks quote (en het over 12game.com heb, en niet Bol) lijkt me het ook logisch dat ik het over zijn mailtje heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Oh sorry, niet goed gezien. Dacht dat je het over mijn bericht had hah :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroth
bjorntju schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 22:57:
Oh sorry, niet goed gezien. Dacht dat je het over mijn bericht had hah :P
Kan gebeuren, no worries :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:32

Compizfox

Bait for wenchmarks

Vanavond ook bij de MediaMarkt geweest (Deventer) en daar hadden ze het ook nog niet staan. Niet dat ik daarvoor kwam trouwens, ik kwam voor iets anders.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:22
Jeuh, morgen krijg ik hem eindelijk binnen. Maar ben nog bezig met deel 2 (savegame was corrupt geraakt).
Heb hem nu wel alweer bijna uitgespeeld (mag suicide mission al doen, en heb alle sidequests ook gedaan inc DLC's) maar erger me aan paar dingen in mijn savegame waardoor ik toch zit te twijfelen om hem maar weer opnieuw te beginnen...

• heb Miranda niet loyaal gekregen, wil zelfs niet eens meer met me praten.
• heb Legion niet (terwijl ik hem wel tegen ben gekomen op die Reaper IFF.. :?
• krijg waarschijnlijk Zaeed ook niet meer loyaal, aangezien ik voor de mensen redden ging ipv zijn persoonlijke wraak

Het is toch tricky om helemaal paragorn te worden, heb die balk wel bijna helemaal vol, maar ook 1/4de Renegade... Soms lastig die keuzes....

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:25:
de mensen die ME3 al aan het spelen zijn: Op welke difficulty setting heb je em staan? Ik zit zelf te twijfelen tussen veteran en insanity (als dat nog zo heet)
Mass Effect 3 is juist moeilijk.
Zie ook de review van gamekings:
http://www.gamekings.tv/videos/review-mass-effect-3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
Timocos schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 23:11:
Jeuh, morgen krijg ik hem eindelijk binnen. Maar ben nog bezig met deel 2 (savegame was corrupt geraakt).
Heb hem nu wel alweer bijna uitgespeeld (mag suicide mission al doen, en heb alle sidequests ook gedaan inc DLC's) maar erger me aan paar dingen in mijn savegame waardoor ik toch zit te twijfelen om hem maar weer opnieuw te beginnen...

• heb Miranda niet loyaal gekregen, wil zelfs niet eens meer met me praten.
• heb Legion niet (terwijl ik hem wel tegen ben gekomen op die Reaper IFF.. :?
• krijg waarschijnlijk Zaeed ook niet meer loyaal, aangezien ik voor de mensen redden ging ipv zijn persoonlijke wraak

Het is toch tricky om helemaal paragorn te worden, heb die balk wel bijna helemaal vol, maar ook 1/4de Renegade... Soms lastig die keuzes....
Over Legion
spoiler:
Je kunt hem via de dialoog die volgt na de IFF aan Cerberus geven voor research of hem activeren en zelf houden. Bij de 1ste keuze ben je em dus kwijt , 2de niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gvd 00:01 en ik kan het nog steeds niet spelen!

:D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Laatst online: 09-09 16:55
nFo schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 23:43:
[...]

Mass Effect 3 is juist moeilijk.
Zie ook de review van gamekings:
http://www.gamekings.tv/videos/review-mass-effect-3/
U maakt een grapje? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
Zo aan de gang eindelijk en dan kan de appearance niet worden ge import alleen de choices :'( Moet ik em weer na gaan maken mijn eigen Shephard.

edit: Eigenlijk best triest, wel je day 1 DLC klaarhebben maar een dikke bug waar je maar je halve save van ME2 kan inladen (keuzes ja, appearance nee) zijn ze niet tegengekomen zeker.

[ Voor 39% gewijzigd door Tr!gger op 08-03-2012 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
uhhh nee ? 7(8)7
Ik las net, als je je save importeerd van ME2 dat je meteen op level 30 zit ?
Met 59 skill points ? Whut ? Ja dan is het niet zo moeilijk meer.... 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah. Buggy multiplayer is buggy.

Had net mijn eerste lag-match, werd gerezzed tijdens een lagspike met als gevolg dat ik vast kwam te zitten in een muur en me niet kon verplaatsen of verschuilen, ik kon alleen nog schieten en powers gebruiken. Daar sta je dan als een idioot terwijl je teamleden aan de andere kant van de map aan het evacueeren zijn.

En nu ook nog eens al mijn unlocks weg door een of andere vage server glitch. Zijn ontzettend veel mensen die sinds een uur of twee ineens al hun race unlocks, speciale wapens en upgrades kwijt zijn. Alles wat tijdens de glitch niet direct in gebruik was is foetsie... verdorie, had ik mijn Quarian engineer nou maar verder geleveled... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
nFo schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 00:25:
[...]

uhhh nee ? 7(8)7
Lijkt me niet toch ? dit was in ME2 niet zo als je een save van ME1 importeerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroth
Compizfox schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 23:08:
Vanavond ook bij de MediaMarkt geweest (Deventer) en daar hadden ze het ook nog niet staan. Niet dat ik daarvoor kwam trouwens, ik kwam voor iets anders.
Ik hoop dat ze ze nu ook nog niet hebben staan (Maastricht), dan kan mijn vriendin morgenochtend hopelijk nog wat N7's wegsmokkelen daar, gezien 12game.com waarschijnlijk niet gaat leveren.

Wat betreft ME2: nu ook nog druk bezig die volledig uit te spelen, opnieuw. Was de oude save kwijt, en wil toch graag alle choices meenemen.

Betreffende de comments over het niet importeren van je uiterlijk; gebruik dan je ID-code? In je squad status-scherm (de stats van Shepard uiteraard) zie je bovenaan een unieke code (ook tijdens character creation overigens). MITS de ME3 Character Creator hetzelfde werkt (en dezelfde variabelen heeft) als de vorige creator, zou je die code kunnen kopiëren/overschrijven en invoeren in de ME3 creator om eens te kijken of je 'jouw' Shepard dan weer hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousfist
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 12:22
Ben ook net een paar uurtjes bezig met mijn ME3:CE xbox360 versie. Had deze gister al binnen, besteld bij mycom voor € 54. Keurig mijn savegame kunnen importeren uit ME2, ben van soldier nu een vanguard. En ja je begint al op lvl 30 met 59 skill points :).
Begin is ook al episch :) Dat wordt het komende weekend weer wat uurtjes spelen :9

[ Voor 8% gewijzigd door Furiousfist op 08-03-2012 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
Furiousfist schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 00:37:
Ben ook net een paar uurtjes bezig met mijn ME3:CE xbox360 versie. Had deze gister al binnen, besteld bij mycom voor € 54. Keurig mijn savegame kunnen importeren uit ME2, ben van soldier nu een vanguard. En ja je begint al op lvl 30 met 59 skill points :).
Begin is ook al episch :) Dat wordt het komende weekend weer wat uurtjes spelen :9
Mag ik vragen op welke moeilijkheidsgraad je speelt, en of het nog steeds lastig is ?
Want ik zit er niet op te wachten, dat ik na mijn save game import,
Op veteran er in een keer doorheen loop zonder dood te gaan,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Laatst online: 09-09 16:55
[...]

uhhh nee ? 7(8)7
same old same old als in ME2, en ME3 is heel veel makkelijker dan ME2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWolf666
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-06-2022

BlackWolf666

Dawn's Moonlight

Net mailtje gehad van Bol.com. Mijn X360 CE is verzonden. Nu kan ik mijn pre-order bij ForeGames dus annuleren. Tenzij iemand die geen CE kreeg, voor 90 euro alsnog een X360 versie wil overkopen..

[ Voor 13% gewijzigd door BlackWolf666 op 08-03-2012 00:53 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
BlackWolf666 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 00:51:
Net mailtje gehad van Bol.com. Mijn X360 CE is verzonden. Nu kan ik mijn pre-order bij ForeGames dus annuleren. Tenzij iemand die geen CE kreeg, voor 90 euro alsnog een X360 versie wil overkopen..
Ook mail ontvangen van Bol.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Same here :)

Alleen balen dat ik morgen op mn werk zit, dus hopen dat het ding in de brievenbus past of 1 van de buren thuis is. Anders moet ik nog wachten tot vrijdag of zaterdag voordat ik het ding heb.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Mijn PC CE is onderweg volgens het bol.com mailtje. Tijd om de wekker een uur vroeger te zetten aangezien TNT hier om de hoek zit :D

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:47
blueice85 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 00:49:
[...]

same old same old als in ME2, en ME3 is heel veel makkelijker dan ME2.
ME3 heeft een stuk lastigere boss fights dan ME2 vind ik. Zelfs als je op level 30 start. De normale mannetjes maai je inderdaad lekker doorheen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Bol.com heeft hem hier ook verzonden! :D Morgen gelukkig de hele dag vrij dus dan kan ik mooi Mass Effect 3 gaan spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstnl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 22:33
Basekid schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 03:20:
[...]

ME3 heeft een stuk lastigere boss fights dan ME2 vind ik. Zelfs als je op level 30 start. De normale mannetjes maai je inderdaad lekker doorheen :D
welke niveau speel je dan? Waarschijnlijk niet op insanity, zelf denk ik dat de moeilijkheid van Me3(tot nu toe) lager is dan me2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Als ik vandaag thuis kom van het werk ligt hij ook in de bus van Bol.com (normale versie), had al vrij gevraagd voor morgen maar dat wordt misschien toch maandag, anyway heb hier nog ook nog de save van deel 2 maar nu lees ik hier dat alleen de keuzes worden overgenomen en niet de looks?
Das wel erg jammer moet ik zeggen, leuk me juist zo leuk om weer precies mijn deel 2 Shep terug te zien.

Maar o.k, heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
Gister geinstalleerd en vanmorgen even snel geprobeerd.
Alles op High en 16x. Cool dat me laptopje hem nog volgas speelt :D.
Ben verder gegaan als Vanguard (net als MEI en MEII)
Heb alleen het gevoel dat het alleen nog maar om Melee draait bij de Vanguard en het schieten
helemaal niet meer krachtig is. Dus mijn vraag aan jullie (voor iemand die al wat verder is) is:
Krijg je net als in MEII nog extra powers om te unlocken, want ik vind de Vanguard niet zo leuk meer op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambi105
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:36
Ik heb het spel als digital copy via origin in huis gehaald en recentelijk ge-preload. Alles in orde, tot ik nu bij de controle van de release date kom. Hij checkt, is hier vervolgens minuten lang mee bezig en zegt uiteindelijk dat de controle van de release datum mislukt is.

Hebben andere mensen hier problemen mee en hebben mensen dit ook al opgelost?

Op het bioware forum geven mensen manieren om het op te lossen:

- Origin herinstalleren
- ME3 herinstalleren
- Openen in Admin
- NIET openen in Admin
- Computer opnieuw opstarten
- temporary files verwijderen
- openen via de masseffect3.exe file uit de Win32 map van Mass Effect 3
- Virusscanner uitschakelen
*toevoeging:
- Drivers updaten
- Windows opnieuw installeren

Momenteel ben ik bezig ME3 opnieuw te downloaden. Als dit niet werkt, weet ik het ook niet meer.
*Mijn drivers zijn up-to-date, maar ik ben zeker niet van plan windows opnieuw te installeren. Men heeft het geprobeerd op het Bioware forum en dat werkte ook niet.

Ik heb wel een aantal opvallendheden opgemerkt die wellicht een probleem kunnen veroorzaken, maar mijn kennis reikt niet zo ver om hier feitelijke uitspraken over te kunnen doen.

Ik werk op een 64-bit Windows 7 systeem (I7 Q720, 4 GB ram). Maar mijn program files staan genoteerd als:
- Program Files (x86) <-- dit is een 32-bit aanduiding toch? Kan deze discrepantie dit veroorzaken? Ik kan origin ook niet specifiek als 64 bit downloaden. Betekent dit dat het een 32- en 64-bit stukje software is of is het per definitie altijd 32-bit als het niet 64-bit is?

Graag hoor ik het als meer mensen problemen hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Bambi105 op 08-03-2012 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Hmm vreemd probleem van hierboven. De aanduiding van Program Files X86 maakt niks uit, want bij staat ie ook geinstalleerd in X86 map, en doet het ook gewoon, kan je het eens proberen via een FLYVPN????

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambi105
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:36
Vreemd genoeg krijg ik een "Forbidden" scherm voor mn neus zodra ik FlyVPN wil downloaden, de site wil openen of er via andere sites op wil komen. Kunnen deze twee zaken verbonden zijn met elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:25:
Volgens Bioware is de Normal setting van ME3 gelijk aan de veteran setting van ME2. Dus het zou moeilijker moeten zijn. Ik weet iig dat ik direct start op insanity. De vorige 2 games ook op insanity gehaald, bij ME2 nog wel eerst een hardcore (een setting onder insanity) gedaan. Maar dat ga ik hier niet doen. Vanavond installen op de xdoos en morgen HELEMAAL LOS :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Hhm ik heb de activatiecode gekregen en daar zou ik dit mee krijgen volgens Origin:

Herover de Aarde met de exclusieve N7 Warfare Gear, met N7 Defender Armor, N7 Valkyrie Assault Rifle, M55 Argus Assault Rifle en exclusief op Origin verkrijgbare AT12 Raider Shotgun. Je vijanden kunnen je niets maken als je de N7 Defender Armor met zijn versterkte schilden draagt. Met de N7 Valkyrie Assault Rifle schakel je ze vervolgens een voor een uit.

Ik kan hem alleen niet activeren omdat hij zogenaamd al gebruikt zou zijn. De items heb ik echter niet in het spel zitten.

Heeft iemand anders dit probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstnl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 22:33
ye-roon schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 08:42:
[...]

Volgens Bioware is de Normal setting van ME3 gelijk aan de veteran setting van ME2. Dus het zou moeilijker moeten zijn. Ik weet iig dat ik direct start op insanity. De vorige 2 games ook op insanity gehaald, bij ME2 nog wel eerst een hardcore (een setting onder insanity) gedaan. Maar dat ga ik hier niet doen. Vanavond installen op de xdoos en morgen HELEMAAL LOS :)
Ik ben ook alleen insanity gewent, maar het voelt (ge)makkelijker aan. Doordat je je squad mates beter kunt besturen en je hebt een melee functie(erg handig). Verder zijn er nu upgrades voor je wapens in overvloed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actionInvoke
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
PredNL schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:14:
Media Markt heeft de game al in de schappen staan voor € 49,- de N7 CE € 79,99 en bij Den Haag voor € 69,99 (bron: xboxworld).
De mm in Enschede zei gisteren dat ze pas morgen leveren. Maar ik ga er vanmiddag nog eens langs (ben ook in Deventer dus zal daar ook wel even langs hobbelen). Zal wel posten als ze iets hebben.

Ik heb iig goede hoop dat ze losse CE's hebben, toen bij de skyrim launch hadden ze hele pallets over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Weakling schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:02:
[...]

Ik wilde net de vergelijking gaan maken tussen The Matrix trilogy en die van Mass Effect:
- De eerste Matrix/Mass Effect was briljant, vernieuwend en uitdagend. Er was actie, maar je was ook begaan met de karakters en het zette je brein ook aan het werk.
- De tweede Matrix/Mass Effect was aardig, maar duidelijk een tussendoortje waarin alles werd opgezet voor het laatste deel, het brein werd al minder te werk gesteld doordat alles werd uitgelegd
- De derde Matrix/Mass Effect was een teleurstelling, al het interessante uit het voorgaande vervangen door iets wat niet veel meer was dan een shooter met geforceerde "intelligentie" er op geplakt.

Maar nu blijkt de overeenkomst nog groter te worden, want net zoals er van The Matrix een Animatrix verscheen, verschijnt er ook van Mass Effect een animatie.

En net als voor de Matrix geldt voor mij: deel 2 stelde me al enigszins teleur, maar deel 3 ga ik toch uitzitten, want een incomplete sage vind ik maar niks.
Ik vind dit persoonlijk een hele goede vergelijking. _/-\o_
SkyStreaker schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:23:
[...]

Het is dan ook een shooter met bij uitstek RPG-Elementen erin verweven. Geen RPG met Shooter-elementen. Dan houdt in essentie in dat het "dumbed down" is, maar omwille van hoe de game zichzelf presenteert een non-argument.
Akkoord, maar in 2006 werd Mass Effect wel als RPG aangekondigd en als nieuw sci-fi ip waar verschillende games gingen in gemaakt worden.

Er waren toen ook geen shooter fanaten die Mass Effect ook maar één blik waardig achten. Dat is pas later gebleken en al helemaal voor Mass Effect 2.

Mass Effect is an sich een leuke game en een goede trilogie, maar er zijn verkeerde verwachtingen gecreëerd bij een doelgroep van spelers en die voelen zich gepasseerd. Het is niet alsof ik Mass Effect een slechte game reeks vind, maar ik zou gewoon graag hebben dat het iets anders was.

[ Voor 28% gewijzigd door DarthDavy op 08-03-2012 09:28 ]

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
DarthDavy schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:22:
[...]

Ik vind dit persoonlijk een hele goede vergelijking. _/-\o_

[...]

Akkoord, maar in 2006 werd Mass Effect wel als RPG aangekondigd en als nieuw sci-fi ip waar verschillende games gingen in gemaakt worden.

Er waren toen ook geen shooter fanaten die Mass Effect ook maar één blik waardig achten. Dat is pas later gebleken en al helemaal voor Mass Effect 2.

Mass Effect is an sich een leuke game en een goede trilogie, maar er zijn verkeerde verwachtingen gecreëerd bij een doelgroep van spelers en die voelen zich gepasseerd. Het is niet alsof ik Mass Effect een slechte game reeks vind, maar ik zou gewoon graag hebben dat het iets anders was.
Ja Mass Effect I was nieuw / vernieuwend enz.
''Never change a winning team''

Kijk naar de God of War serie.
Die bleef alle drie de games exact hetzelfde en toch blijft het leuk.

Zelfde geldt voor Mass Effect.
Deel I was nieuw en dus heel gaaf.
Deel II was niet extreem vernieuwend, maar toch leuk (speelde beter weg)
Voor Deel III geldt hetzelfde denk ik. De pluspunten van Deel I en II verpakt in
één spel. Tuurlijk valt het niet voor iedereen mee, omdat iedereen zijn eigen Mass Effect
verhaal heeft.

Ik mis persoonlijk in Deel III het RPG element van deel I.
Daar had ik een Vanguard gemaakt die veel schoot en af en toe
een power als Throw gebruikte voor de afwisseling... een echte powerhouse.
Toen kregen we in deel II de ''biotic charge'' en veranderde de Vanguard helemaal in een Melee class.
Bij Deel III is dit helemaal zo. Je verhoogt alleen maar de kracht van je charge en melee power.
Ik ben een uurtje bezig, maar denk dat ik overnieuw begin en als Soldier of Adept verder gaat.

[ Voor 16% gewijzigd door Dubrillion op 08-03-2012 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Tr!gger schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 00:15:
Zo aan de gang eindelijk en dan kan de appearance niet worden ge import alleen de choices :'( Moet ik em weer na gaan maken mijn eigen Shephard.

edit: Eigenlijk best triest, wel je day 1 DLC klaarhebben maar een dikke bug waar je maar je halve save van ME2 kan inladen (keuzes ja, appearance nee) zijn ze niet tegengekomen zeker.
Mijn appearance klopte wel hoor bij het inladen van m'n ME2 save. Wat je ook kan doen, is ME2 opstarten, de face code van je karakter kopiëren en dan in ME3 de face code ingeven bij het creëren van je karakter.
[...]

uhhh nee ? 7(8)7
Ja, dat klopt. Ik kon onmiddellijk 59 skill points verdelen op mijn karakters en mijn team leden.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 03:03
ChromeBallz schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:47:
Mijn bol.com order staat nog steeds op 'wordt verwerkt', een belletje gaf ook geen uitkomst, ze weten niet eens of ze hem al in voorraad hebben :/
Vannacht om 00:32 verstuurd!

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
DarthDavy schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:57:
[...]

Mijn appearance klopte wel hoor bij het inladen van m'n ME2 save. Wat je ook kan doen, is ME2 opstarten, de face code van je karakter kopiëren en dan in ME3 de face code ingeven bij het creëren van je karakter.

[...]

Ja, dat klopt. Ik kon onmiddellijk 59 skill points verdelen op mijn karakters en mijn team leden.
En hoeveel points bij een nieuwe playthrough ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 10:59
ook hier is het mailtje van bol.com binnen dat met ME3:CE box onderweg is. ik kan niet wachten!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 13:35
Hier de officiële medeling van EA die ik via yorcom binnen heb gehad.

OFFICIËLE VERKLARING Electronic Arts Nederland

--------------------------------------------------------------------------------

Beste klant,

Waarschijnlijk heeft u inmiddels vernomen dat wij door de grote vraag naar Mass Effect 3 Collector Editions helaas niet in staat zijn iedereen van een exemplaar te voorzien. Wij hebben daarom de volgende compensatieregeling getroffen.

- Consumenten die een PC exemplaar hebben gereserveerd kunnen contact opnemen met onze helpdesk voor meer informatie over de compensatie.

· Consumenten dienen hun EA reserveringsnummer bij de hand te houden*

· De consument zal na het afgeven van hun EA reserveringsnummer door onze helpdesk worden voorzien van een code waarmee zij ter compensatie gratis via Origin een digitale versie van Mass Effect 3 CE zullen kunnen downloaden.

· Onze helpdesk is bereikbaar:

Vanuit Nederland:
020 80 83 219 (lokaal tarief)

Vanuit België:
02 808 4590 (lokaal tarief)

Open: 10:00-23:00 uur
(7 dagen per week)

Het is niet mogelijk direct te e-mailen met onze helpdesk.

Via de website http://help.ea.com/nl kan men contact opnemen met ons support team

* Bij deze mail treft u hetzelfde aantal EA reserveringsnummers aan als dat u aan pre-orders heeft uit staan aan consumenten. Zodra u de consument informeert over deze compensatieregeling kunt u deze gelijk zijn EA reserveringsnummer verstrekken waarmee hij contact kan opnemen met onze helpdesk.

Wij hopen u via deze weg voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Electronic Arts Nederland

Wel lekker dat dit geregeld wordt, ik krijg vandaag de normale versie via de post binnen. Ook wordt het prijsverschil tussen de normale PC versie en CE terugbetaald.

[ Voor 4% gewijzigd door SgtPoen op 08-03-2012 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actionInvoke
  • Niet online
"De consument zal na het afgeven van hun EA reserveringsnummer door onze helpdesk worden voorzien van een code waarmee zij ter compensatie gratis via Origin een digitale versie van Mass Effect 3 CE zullen kunnen downloaden."

Hah, alsof een digitale versie die ze niets kost ook maar in de buurt komt van een vorm van compensatie. "Digitale CE".... wat een hoax. Al helemaal via dat brakke origin. Als dat mij zou gebeuren zou ik mijn geld terug eisen.

NOTE... zoals je ziet heb ik geen hoge dunk van DD. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door actionInvoke op 08-03-2012 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 13:35
Had ook de keuze om geld terug te krijgen via yorcom maar niet gedaan. Heb nu waarschijnlijk 2 spellen voor de prijs van 1. Vindt het zelf niet erg dat ik nu geen echte CE heb. Wel stom dat je de echte CE(PC) goedkoper kan krijgen dan die digitale versie op origin(€69,99).

[ Voor 44% gewijzigd door SgtPoen op 08-03-2012 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

_/-\o_ Ik vind wel dat Mass effect 3 grafisch super mooi is.......... :9~ (eerste stukje gespeeld)
Gelukkig vanavond vrij, dus dan gaan we maar weer verder.

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

En binnen...

Gisteren, toen ik in de Bol.com mail las: deze bestelling past door de brievenbus, dacht ik bij mezelf: volgens mij niet.

De postbode dacht, volgens mij wel. *PROP*

:'( Mijn CE wat doe je!

Hij is in ieder geval een stuk platter nu...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Klacht indienen, trouwens waarom belt de postbode niet fatsoenlijk aan????

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Willybubba schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:24:
En binnen...

Gisteren, toen ik in de Bol.com mail las: deze bestelling past door de brievenbus, dacht ik bij mezelf: volgens mij niet.

Ugh, hoop dat die van ons wel gewoon aanbelt. Maar ik denk sowieso niet dat hij erin past eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Laatst online: 01-09 12:00
Gisteren, toen ik in de Bol.com mail las: deze bestelling past door de brievenbus, dacht ik bij mezelf: volgens mij niet. De postbode dacht, volgens mij wel. *PROP*

:'( Mijn CE wat doe je! Hij is in ieder geval een stuk platter nu...
Ik moest toch even lachen om je "Hij is in ieder geval een stuk platter nu..." Killing :D . Wat zou die man gedacht hebben, ff doordrukken, voet erachter en hop daar gaat ie ? Hahahaha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Ja, ik zat in m'n woonkamer... En ik hoor *FROT* *brievenbusgeluid* *PROP* en ik denk, hij zal toch niet... Sprintje trekken en jawel...

Nouja, het spel doet het nog, de doos is wat platter. Kan er mee leven, maar ik ga wel even klagen natuurlijk.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:32

Compizfox

Bait for wenchmarks

Vannacht ook een mailtje gekregen van Bol.com inderdaad dat het vandaag geleverd wordt.

Ik ben alleen niet thuis, dus ik hoop dat mijn postbode hem niet gaat proppen...

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Laatst online: 10:23

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Willybubba schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:55:
En ik hoor *FROT* *brievenbusgeluid* *PROP* en ik denk, hij zal toch niet... Sprintje trekken en jawel...
_/-\o_ geef die beste man een medaille

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploeg400
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-02-2024
ME1 Is episch, hele nieuwe wereld ontdekken, wat is er aan de hand? Wat wil de badguy?
Comdat was niet hellemaal optimaal maar te doen.

ME2 verhaal is niet zo heel erg goed, team opbouwen en dan arnold schwarzenegger als eindbaas.
Comdat was daar in tegen wel beter als ME1 en de personages zijn zeer goed neer gezet.

ME3 Aarde wordt aangevallen maar het lijkt of je lekker rustig aan mag doen, alles voelt aan als een subquest.
Comdat is wel weer goed en de personages zijn super (mits iedereen / deel leeft vanuit ME2)

Overall is ME een zeer goede reeks en zeker een GOT mogelijkheid.

Wat me alleen zeer tegenvalt is dat de paragon keuzes altijd goed uitvallen en eigenlijk nooit een echte negatieve invloed hebben in het verloop van het verhaal. Net zoals in KOTOR lijkt het of je keuzes veel invloed hebben, ga achteraf de 'slechte' personage spelen en de uitkomst is vrijwel het zelfde. Schijnkeuzes.

Daar komt bij dat in ME de eindes niet zo zeer bepaald worden door de keuzes die je maakt, maar meer in hoeverre je wel of niet subquest hebt gedaan en/of resources hebt verzammeld door allerlei minigames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actionInvoke
  • Niet online
En binnen...

Haha, dat dacht die van mij ook met mijn ME1 CE...dikke deuk erin. Ach ja, vruggah was alles beter, ook de ptt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dahal
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:07
Ploeg400 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:22:
ME1 Is episch, hele nieuwe wereld ontdekken, wat is er aan de hand? Wat wil de badguy?
Comdat was niet hellemaal optimaal maar te doen.

ME2 verhaal is niet zo heel erg goed, team opbouwen en dan arnold schwarzenegger als eindbaas.
Comdat was daar in tegen wel beter als ME1 en de personages zijn zeer goed neer gezet.

ME3 Aarde wordt aangevallen maar het lijkt of je lekker rustig aan mag doen, alles voelt aan als een subquest.
Comdat is wel weer goed en de personages zijn super (mits iedereen / deel leeft vanuit ME2)

....
Ik ben zelf nu bezig met ME3, en ik heb het idee dat ze een beetje richting shooterachtig thema zijn gegaan (CoD achtig). Ik vind dit zelf niet erg en vind de combat ook erg intensief (speel op hardcore (heet dat zo?:P)).
Wat ik er wel jammer vind, is wat jij ook al aangeeft, is dat de dialogen leuk zijn maar weinig keuzemogelijkheden. Paragon geeft idd altijd het antwoord waar het personage op hoopt en Renegade zorgt er voor dat een persoon tegen jou afkeert (wat ik zelf niet wil). Er schijnt niet echt een soort middenweg te zijn.. Ze hadden van mij de dialogen (RPG-gedeelte) wel iets diepgaander kunnen maken met keuzes e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Strange, die van is met de pakketpost gekomen.

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
chauffeur is onderweg gelukkig zal de mijne niet door de deur gepropt worden heb een (bekende) bezorger voor pakjes en post dat scheelt weer (jammer dat ik alleen niet thuis ben tot volgende week :X)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evius
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 08:23
Mijn Xbox 360 CE versie is ondertussen ook bezorgd. Afkomstig van bol.com.
Had eerlijk gezegd niet gedacht dat hij er vandaag al zou zijn, gezien ze mij in het verleden nog wel eens een aantal dagen hebben laten wachten met nieuwe releases.

Die van mij kwam overigens met brievenbuspost, wat ik eigenlijk totaal niet begrijp.
Vorige keer een component kabel voor mijn Wii besteld ( maar iets van 10-15 euro ), en die kwam vrolijk met de tnt pakketpost, inclusief track& trace nummer... Schiet mij maar lek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Vanavond etentje van me werk helaas.
Morgen wel rond half 12 / 12 uur klaar.
SPELUUUNNN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik hoor dat alle mogelijke endings in Mass Effect 3 erg teleurstellend zijn:
spoiler: ending
Naar ikhoorde gaat de hele galaxy terug in het stenen tijdperk. Het Mass Effect universum zoals we dat nu kennen gaat volledig kapot, en de beste ending is dat je in leven blijft met 30 man op een planeet strandt (wat uiteindelijk zou betekenen dat je te weinig mannen hebt om oud te worden en alsnog langzaam zal sterven). Ik had toch echt wel gehoopt op een einde waarbij het Mass Effect universum zoals wij dat kennen behouden blijft.

Is het plot werkelijk zo teleurstellend, of kan het Mass Effect universum worden gered zonder dat het zo'n grandioze schade lijdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Willybubba schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:55:
Ja, ik zat in m'n woonkamer... En ik hoor *FROT* *brievenbusgeluid* *PROP* en ik denk, hij zal toch niet... Sprintje trekken en jawel...

Nouja, het spel doet het nog, de doos is wat platter. Kan er mee leven, maar ik ga wel even klagen natuurlijk.
Hier idd nog zo'n propbode. En een klacht. Maar de installer loopt ondertussen :D
marco.meijer schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:16:
Ik hoor dat alle mogelijke endings in Mass Effect 3 erg teleurstellend zijn:
spoiler: ending
Naar ikhoorde gaat de hele galaxy terug in het stenen tijdperk. Het Mass Effect universum zoals we dat nu kennen gaat volledig kapot, en de beste ending is dat je in leven blijft met 30 man op een planeet strandt (wat uiteindelijk zou betekenen dat je te weinig mannen hebt om oud te worden en alsnog langzaam zal sterven). Ik had toch echt wel gehoopt op een einde waarbij het Mass Effect universum zoals wij dat kennen behouden blijft.

Is het plot werkelijk zo teleurstellend, of kan het Mass Effect universum worden gered zonder dat het zo'n grandioze schade lijdt?
Zover ben ik dus nog niet maar is het niet zo dat het einde afhankelijk is van je Effective Military Strength (EMS)?

En dat als je dus je EMS tot maximaal grind je altijd de "perfect ending" krijgt :)

[ Voor 52% gewijzigd door MazeMouse op 08-03-2012 13:28 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

<deze had in edit gemoeten...>

[ Voor 96% gewijzigd door MazeMouse op 08-03-2012 13:28 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

spoiler:
Naar wat ik hoorde is ook perfect ending vrij rottig en gaat dan gewoon snoeihard het universum kapot, zij het dat dan misschien je squad in leven blijft en op een of ander vaag rotplekje strandt.
Eigenlijk wil ik gewoon kunnen eindigen op een plot dat is Reapers defeated+intergalactische gemeenschap blijft overeind. Een of andere vaag plot waarbij alle vormen van spacetravel en communicatie onmogelijk zijn is niet mijn idee van een goed einde. Dat vind ik echt een zwak excuus voor een plot. Ik ga pas verder spelen als deze geruchten onwaar blijken te zijn en dat het perfecte einde ook naar mijn beeld perfect is :(

[ Voor 51% gewijzigd door Amanoo op 08-03-2012 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
DarthDavy schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:57:
[...]

[...]

Mijn char had ik al imported vanuit ME1 naar 2. Zie dus nergens een code meer helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
Is ME3 nou echt zo makkelijk als je een save importeerd, of is het op hardcore nog lekker lastig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ME3 gisteravond uit gespeeld 26 uur +/- nodig gehad. BIjna alle questen gedaan paragon manier.

Conclusie leuke game paste in de verwachting die ik van de game had. Heb nu 2 eindes bekeken, maar aangezien ik altijd vergeet hoe de spoiler tag werkt zeg ik hier maar niet te veel over.

Paar bugs gehad vooral als ik van een trap af ging dat hij wel het geluid gaf maar niet naar beneden.

Vanavond me 2de playthrough starten maar dan met een renegade style char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ik krijg nu bij opstarten continu dat DLC corrupt is. Hebben hier meer mensen last van? (hij noemt geen DLC maar zegt gewoon "The following DLC is corrupt and can not be used. Please redownload this dlc and retry"

Lekker handig als ik niet weet welke DLC het is (heb al wel complete reinstall gedaan maar geen resultaat...)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
CE binnen van Bol.com voor de 360, helaas geen pre-order code ontvangen, voor dat wapen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veincode
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-11-2024
MM Utrecht had nog een paar N7 editions xbox voor 70 en gewone editions voor 49 euro. Helaas zit ik nog aan het begin van een nieuwe ME1 playthrough :( Stupid meeeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 12:50

Nikeo

Jawelles

2 uur gespeeld: not impressed. Het is gewoon ME:2.

Ik stoor me het meest aan de gebrekkige facial expressions. De tijd heeft blijkbaar wel stilgestaan... Het komt erg gedateerd over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had in januari CE voor ps3 besteld bij bol.com. Ben nog altijd aan het wachten. Op de site is de levertijd versprongen van "moet nog verschijnen" naar "2-4 werkdagen".

Iemand hun CE voor ps3 al ontvangen van bol?
Pagina: 1 ... 14 ... 33 Laatste

Let op:
[html]Mensen die het verhaal willen bespreken zonder het voor anderen te spoileren kunnen naar <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494640">[Multi] [SPOILERS] Mass Effect 3</a>.[/html]