Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

[ROM] [13-04-11] CleanDHD ~v1.20 CM7final Gingerbread~ & ~v1.10 CM6 Froyo~
v1.20
- Updated to CM7 final (7.0.0)
- New re-done libsqlitepatch (thanks to ownhere)

Hier topicje op Xda
Vanavond ofzo maar eens proberen.
Zit momenteel op v1.10 en kan niet anders zeggen dan dat ik super tevreden ben!
Heerlijk snel en met Adw als vervanger voor Sense miste ik eigenlijk alleen het Auto paneel.
Gelukkig heeft Google hier zijn eigen car panel voor. (wel even googlen) ;)

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:42
Ik ga 'm zo ook installeren :) Zit nu nog op v1.06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 23:25
Ik heb MDJ's Ultimate Droid HD geïnstalleerd en daar heel tevreden over, wat kun je daar veel instellen.
Maar ga dadelijk ook de CleanDHD installeren en kijken hoe die is.
Ik zag dat radio 26.08.03.07_M aanbevolen is terwijl ik voor de UD 12.48.60.23U_26.08.04.07_M3 geïnstalleerd heb. Ik weet niet of dat iets uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Ben benieuwd wanneer de nieuwe sense 3.0 er is en geport word, ziet er toch nóg gelikter uit dan ik het nu al vind.

Gebruik nu de rom van Desire S, prima rommetje!

nu deze maar even erop gooien

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=984822

[ Voor 39% gewijzigd door Tha op 13-04-2011 17:28 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:44
Ik heb nu ARHD 3.5 (ja ja) erop staan en mis al meteen Google Latitude.

Toch binnenkort eens kijken welke Sense roms er zijn (aangezien ik Sense toch wel relaxt vind).

En anders denk ik dat ik toch weer snel terug ga naar de stock (wel hackable) versie van HTC zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Welke gingerbread is nu het meest stabiel?
ben tevreden over de Desire S versie, maar het voelt wel of het allemaal beter kan alsnog.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben erg tevreden over de rom die jij al aanhaalde, de RCMix. Je kan deze nu ook via Rommanager binnehalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
mytheory schreef op woensdag 13 april 2011 @ 17:13:
Ik heb MDJ's Ultimate Droid HD geïnstalleerd en daar heel tevreden over, wat kun je daar veel instellen.
Maar ga dadelijk ook de CleanDHD installeren en kijken hoe die is.
Ik zag dat radio 26.08.03.07_M aanbevolen is terwijl ik voor de UD 12.48.60.23U_26.08.04.07_M3 geïnstalleerd heb. Ik weet niet of dat iets uitmaakt.
Die radio die je nu hebt is goed. Zeker qua gps.
Het maakt volgens mijn niet zoveel uit welke radio je gebruikt. Die twee komen wel uit een ginger lek dus dat zou compatible moeten zijn.

@Stitch ik ben heel tevreden over RCmix. Heb er alleen nu even Sanitized DHD 1.10 op. Das een CM7 aftreksel en werkt ook lekker(Maar geen sense dus). Ik ga waarschijnlijk wel weer terug naar RCmix.

[ Voor 13% gewijzigd door Thombias op 13-04-2011 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Arunia schreef op woensdag 13 april 2011 @ 17:37:
Ik heb nu ARHD 3.5 (ja ja) erop staan en mis al meteen Google Latitude.

Toch binnenkort eens kijken welke Sense roms er zijn (aangezien ik Sense toch wel relaxt vind).

En anders denk ik dat ik toch weer snel terug ga naar de stock (wel hackable) versie van HTC zelf.
RCmix zou ik zeggen. Hier krijg je echt geen spijt van. Zeker niet na ARHD.

-OTA
-CRT Screen animation
- Snel
- Snel
- en Snel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
Ik heb nu de nieuwste CleanDHD draaien, echter geeft de software informatie nog v1.06 aan.

Heb via de ROM Manager Full Wipe gedaan, hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Patrick V. schreef op woensdag 13 april 2011 @ 21:34:
Ik heb nu de nieuwste CleanDHD draaien, echter geeft de software informatie nog v1.06 aan.

Zelf kom ik van v1.10 en bij mij staat er gewoon v1.20 nu
welke versie van clockworkmod en full whipe heb je gebruikt?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Patrick V. schreef op woensdag 13 april 2011 @ 21:34:

Ik heb hem ook geïnstalleerd en bij mij staat er 1.20.
Weet je zeker dat je de juiste zip-file hebt gepakt?
Ik ben trouwens heel erg blij met deze rom en deze wordt hem voorlopig :)
Zoek alleen nog een goeie accu icon voor in de taskbar met een percentage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

mytheory schreef op woensdag 13 april 2011 @ 22:04:
[...]

Ik heb hem ook geïnstalleerd en bij mij staat er 1.20.
Weet je zeker dat je de juiste zip-file hebt gepakt?
Ik ben trouwens heel erg blij met deze rom en deze wordt hem voorlopig :)
Zoek alleen nog een goeie accu icon voor in de taskbar met een percentage.
Instellingen > Cyanogenmod settings > interface > status bar tweaks > battery percentage
Optie zit goed verstopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Switchie schreef op woensdag 13 april 2011 @ 22:08:
[...]

Instellingen > Cyanogenmod settings > interface > status bar tweaks > battery percentage
Optie zit goed verstopt ;)
Ja ik had hem net zelf al gevonden.
Voor een tweaker is CM7 echt geweldig met zoveel instellingen :P
Nog bedankt voor je reactie.

[ Voor 4% gewijzigd door mytheory op 13-04-2011 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
Ik heb opnieuw geflashed, nu is die wel goed.

Ik heb nu ook een andere achtergrond als dat ik straks had, vreemd! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

mytheory schreef op woensdag 13 april 2011 @ 22:15:
[...]

Ja ik had hem net zelf al gevonden.
Voor een tweaker is CM7 echt geweldig met zoveel instellingen :P
Nog bedankt voor je reactie.
.zip van CleanDhd != 68 MB
.zip van menig Sense rom +/- 230 MB
you do the math ;)
Heerlijk veel zelf in te vullen.
Mis alleen nog een goede vervanger voor de Htc agenda. Vind de indeling van de htc agenda toch wel fijn.
(vooral als je hem op 190 dpi met adw launcher full screen kan slepen (a) ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Krijg alleen elke keer bij het opstarten van de HDH de melding "het proces android.process.media is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw". Deze melding kreeg ik trouwens ook bij MDJ's Ultimate Droid HD. Heeft iemand dit deze wel eens gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

mytheory schreef op woensdag 13 april 2011 @ 22:28:
Krijg alleen elke keer bij het opstarten van de HDH de melding "het proces android.process.media is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw". Deze melding kreeg ik trouwens ook bij MDJ's Ultimate Droid HD. Heeft iemand dit deze wel eens gehad?
Kreeg voorheen (v1.10) ook wel eens dergelijke meldingen. Zo is de market er al een x aantal keer uitgegooid en heb ik 2 keer een melding gehad dat Adw geen zin meer had. Tot nog toe met 1.20 geen problemen ondervonden. Al het nodige via de market binnengehaald in een uur tijd. Diverse google apps met 3 a 4 tegelijk maar hij slikte het zonder problemen.
Zal straks nog even wat andere progs installeren en kijken of ik enige errors tegen kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkiedroid1970
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-07 18:36
Drrai nu RC mix, bevalt wel goed maar wilde weer eens een phunky cow cm7 rom proberen maar krijg steeds bootloops. Zelf na full wipe 1,3 en wipe van dalvik cache, iemand ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Takkiedroid1970 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 22:50:
Drrai nu RC mix, bevalt wel goed maar wilde weer eens een phunky cow cm7 rom proberen maar krijg steeds bootloops. Zelf na full wipe 1,3 en wipe van dalvik cache, iemand ideeen?
Welke clockworkmod gebruik je?
Full whipe 1.3 werkt naar mijn weten niet geheel lekker met clockwork v2.**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkiedroid1970
Draai geloof ik 3.0.0.6 denk dat het niet daaraan ligt.Maar waar dan wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Takkiedroid1970 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 23:00:
Draai geloof ik 3.0.0.6 denk dat het niet daaraan ligt.Maar waar dan wel aan.
Dalvik caché wipen doe ik zelf nooit. Full whipe is voor mij altijd voldoende geweest.
Aan clockword versie zal het dan inderdaad niet liggen.
Batterij er al eens uitgehaald en opnieuw opgestart?
Verder, hoe lang heb je de 1e keer gewacht?
Ik blijf mij er namelijk altijd over verbazen hoelang een 1e boot kan duren. Maar toch, geduld loont blijkbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkiedroid1970
Hmmmm, ik kom in lockscreen van cm7 maar binnen 15 seconden bootloop. Ik ben nu terug naar Rc mix, lukte alleen als ik snel genoeg was om voor de loopstart power knopr in te drukken en reset naar recovery te doen. Eerste boot was lang inderdaad maar ben ik gewend.
Het zijn dus echte loopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:09
Nu sinds de officiële release CyanogenMod-7 gebruikt, maar ben niet tevreden. CM7 loopt met enige regelmaat vast en heeft soms wat last van lag. Dus helaas voor CM7 ga ik opzoek naar een nieuwe ROM.

Ook ben ik aan het kijken hoe ik per ROM een korte beschrijving kan toepassen, maar ben er nog niet helemaal uit ;) dus als er nog suggesties zijn, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 09:19
Takkiedroid1970 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 23:07:
Hmmmm, ik kom in lockscreen van cm7 maar binnen 15 seconden bootloop. Ik ben nu terug naar Rc mix, lukte alleen als ik snel genoeg was om voor de loopstart power knopr in te drukken en reset naar recovery te doen. Eerste boot was lang inderdaad maar ben ik gewend.
Het zijn dus echte loopjes.
Al een andere mirror geprobeerd? Volgens mij is je download gewoon mislukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 17:54

martjah

Appel

MaNDaRK schreef op donderdag 14 april 2011 @ 09:15:
Nu sinds de officiële release CyanogenMod-7 gebruikt, maar ben niet tevreden. CM7 loopt met enige regelmaat vast en heeft soms wat last van lag. Dus helaas voor CM7 ga ik opzoek naar een nieuwe ROM.

Ook ben ik aan het kijken hoe ik per ROM een korte beschrijving kan toepassen, maar ben er nog niet helemaal uit ;) dus als er nog suggesties zijn, graag!
Heb je ook een full wipe gedaan ?
aangezien hij bij heeeeeel veeeeeeeeeel mensen vlekkeloos werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

MaNDaRK schreef op donderdag 14 april 2011 @ 09:15:

Wat dacht je van een simpele tabel?
Android versie: Froyo / Gingerbread
Launcher: Adw / Launcher Pro / Sense / Stock android
Bloatware removed: Geen / Weinig / Middel / Veel
Extra's / Overige:

Op die manier heb je in een redelijk beknopt overzicht de meest relevante info over een bepaalde rom.
Evt. kun je er nog namen van gebruikende Tweakers ondergooien en evt. vragen of die een recensie van 2 a 3 regels kunnen/willen schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Ik trap af:

CleanDhd v1.20
Android versie: Gingerbread
Launcher: Adw
Bloatware removed: Veel
Extra's: Gebasseerd op Cyanogenmod 7.0.0
Gebruikers: Switchie
Heerlijk snelle no-nonsense rom. Installatiebestand telt 68MB dus je kunt wel nagaan hoeveel 'onzin' er uit de rom gesloopt is. Rom wordt hier gebruikt icm radio 26.08.04.07_m3. Bereik is goed, accuduur uitstekend (mits mijn vriendin/vrienden niet continue Doodle Jump willen spelen. Al met al dus een heerlijke rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trygve
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:09

Trygve

Redacteur
Wie heeft ervaring met deze ROM: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=984822

Rooten en custom roms is helemaal nieuw voor mij. Heb net besloten dat ik meer controle over m'n toestel wil en HTC stelt mij zwaar teleur vanwege het uitblijven van updates (en dat de Desire HD blijkbaar nu al in het rijtje van 'oudere' toestellen valt en geen prioriteit meer ligt)

Ik zoek dus een zo nieuwe, stabiele rom die eruitziet als de Sense van HTC zelf. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTom1990
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 01:27
Ik blijf MIUI een geweldig mooie rom vinden. Loopt erg stabiel en snel. Maar volgens mij gebruiken weinig mensen die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:09
martjah schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:10:
[...]

Heb je ook een full wipe gedaan ?
aangezien hij bij heeeeeel veeeeeeeeeel mensen vlekkeloos werkt
Ik heb de gehele tutorial door gelopen en een full-wipe gedaan, tot twee keer aan toe.

Ben nu over na LeeDrOiD en dat bevalt me uitstekend, zeker nu met dat non-sense gebuiren :)

@Switchie, ziet er goed uit! Ik ga even kijken of ik voor de rest van de ROM's ook zo'n mooi verhaaltje kan maken :)

[ Voor 12% gewijzigd door MaNDaRK op 14-04-2011 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
In deze thread is een live wallpaper van de HTC sense 3.0 en deze werkt op de DHD.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1034996

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r100 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 18:45:
Wie heeft ervaring met deze ROM: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=984822

Rooten en custom roms is helemaal nieuw voor mij. Heb net besloten dat ik meer controle over m'n toestel wil en HTC stelt mij zwaar teleur vanwege het uitblijven van updates (en dat de Desire HD blijkbaar nu al in het rijtje van 'oudere' toestellen valt en geen prioriteit meer ligt)

Ik zoek dus een zo nieuwe, stabiele rom die eruitziet als de Sense van HTC zelf. Alvast bedankt!
Ik zeg: doen! Heb deze rom nu een week of 2 en ben er erg tevreden over. Heb verschillende roms geprobeerd met en zonder Sense maar deze bevalt erg goed. Tot nu toe nooit problemen gehad.

Edit: kleine correctie-> ik heb 3g watchdog draaien en die zegt dat ik vandaag ca. 2MB heb verstookt aan data door "delen via bluetooth" Dit zie ik nu voor de 2e dag en ik heb het idee sinds de update naar de laatste versie van deze rom. Ik heb bluetooth helemaal niet aan staan 8)7
Iemand enig idee wat dit kan zijn? Maak mem overigens niet druk om het dataverbruik, vind het gewoon vreemd....

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2011 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 22:13:
[...]

Ik zeg: doen! Heb deze rom nu een week of 2 en ben er erg tevreden over. Heb verschillende roms geprobeerd met en zonder Sense maar deze bevalt erg goed. Tot nu toe nooit problemen gehad.
Ik heb die nu sinds gisteren draaien, werkt inderdaad erg lekker! Ik moet wel even erbij vermelden dat ik alle Sense onderdelen eruit gesloopt heb. Ik draai namelijk LauncherPro Plus met XTG Thema , waar ik zeer tevreden over ben. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Cybergamer op 14-04-2011 23:21 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
Ik zag gisteren in Spare Parts dat het font size verkleind kon worden, met 190 DPI en font size op small of extra small ziet het er perfect uit. Ik stoorde me namelijk af en toe wel aan het grote lettertype in sommige menu's.

Gelijk ook alle overgangen op fast gezet, waardoor alles nog sneller lijkt :)

[ Voor 15% gewijzigd door Patrick V. op 15-04-2011 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Thombias schreef op woensdag 13 april 2011 @ 21:08:
[...]

RCmix zou ik zeggen. Hier krijg je echt geen spijt van. Zeker niet na ARHD.

-OTA
-CRT Screen animation
- Snel
- Snel
- en Snel :+
Ik heb RCMIX geinstalleerd en ben er nu mee aan het spelen.
Tot nu toe best lekker moet ik zeggen.
Ben ook aan het kijken naar die UOT Kitchen om zo wat custom icoontjes in mijn telefoon te zetten. Bij upload had ik een rcmix versie aangetikt, maar weet niet welke daar voor gekozen moet worden of dat het uberhaupt iets uitmaakt.

Alleen niet zo handig dat ze bij die extra functies die je kunt downloaden niet vertellen wat ze precies doen en of je ze dan allemaal nodig hebt of gewoon 1 van die kunt kiezen. Ga die vraag nog stellen daar.

[ Voor 15% gewijzigd door Arunia op 15-04-2011 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Voor een ieder die de live wallpaper van de Sensation wil hebben....

http://dl.dropbox.com/u/21955035/streakLWP.zip

Het werkt op RCMix Gingerbread. Ik heb geen idee of het ook op Froyo roms werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 17:18
Heb nu CleanDHD, alleen nu is er iets met de DPI e.d. Icoontjes kan ik niet overal plaatsen en de endgadget app is heel erg klein ipv schermvullend.

[ Voor 18% gewijzigd door Cabo op 15-04-2011 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze vent claimt de batterylife flink te hebben verlengd:
http://chrismcleod.net/im...tc-desire-hd-battery-life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:47

Arfman

Drome!

Thombias schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 15:56:
Voor een ieder die de live wallpaper van de Sensation wil hebben....

http://dl.dropbox.com/u/21955035/streakLWP.zip

Het werkt op RCMix Gingerbread. Ik heb geen idee of het ook op Froyo roms werkt.
Ehh .. hoe installeer ik dat?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

dat is nieuws van een maand of 2 geleden.
Die patch zit al een tijdje bij CM7 ingebouwd en ik haal ook zo'n 40 uur met de accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martjah schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 18:46:
[...]

dat is nieuws van een maand of 2 geleden.
Die patch zit al een tijdje bij CM7 ingebouwd en ik haal ook zo'n 40 uur met de accu.
Wauw okee, binnenkort ook maar eens rooten dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Arfman schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 18:46:
[...]

Ehh .. hoe installeer ik dat?
Via clockworkmod

Na reboot:

Je kan dan kiezen bij je achtergronden --> live achtergronden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:26
En de 1e custom rom (alpha versie) voor de Desire HD gebaseerd op de gelekte Sensation rom is al te vinden op XDA:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1036446

Daar gaat de theorie dat oudere hardware het niet kan draaien.

[ Voor 30% gewijzigd door Lizard op 15-04-2011 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Capychimp is bezig met versie 0.2 volgens mij, dus ik wacht nog even met flashen. Maar wel lekker dat het al (grotendeels) werkt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 20:24:
Capychimp is bezig met versie 0.2 volgens mij, dus ik wacht nog even met flashen. Maar wel lekker dat het al (grotendeels) werkt ;-)
Ik had die Rom aldraaien maar ben weer terug bij RCMix. Het was alleen maar om even te ervaren.
Die rom is echter wel rete snel en Sense 3.0 is echt leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Thombias schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 19:36:
[...]

Via clockworkmod

Na reboot:

Je kan dan kiezen bij je achtergronden --> live achtergronden
Ehh .. kun je misschien iets specifieker zijn? Ik ben nogal nieuw in dit wereldje, draai CM7 sinds een paar dagen :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Arfman schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 20:36:
[...]

Ehh .. kun je misschien iets specifieker zijn? Ik ben nogal nieuw in dit wereldje, draai CM7 sinds een paar dagen :)
Zelfde manier als dat je CM7 geflashed hebt.
Open Rom manager en kies 'reboot in recovery'
In recovery (clockworkmod) kies voor je voor 'install zip from sd' en gaan met die banaan...
Vervolgens reboot je de telefoon.
Zodra de tel opgestart is druk je een tijdje op een lege plek op je homescreen tot dat er een pop-up verschijnt.
Hier kies je voor achtergronden > live achtergronden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Lizard schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 20:15:
Daar gaat de theorie dat oudere hardware het niet kan draaien.
Dat ging toch over Sense 3?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
anandus schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 20:47:
[...]

Dat ging toch over Sense 3?
Die geporte rom heeft Sense 3.

[ Voor 0% gewijzigd door Lizard op 15-04-2011 21:18 . Reden: typo fix ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
....

[ Voor 98% gewijzigd door Thombias op 15-04-2011 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-05-2023
Oke ppl,

Incoming Android Revolution HD 3.6 Fixed_Mic an new kernel...

Mic_Fix voor ARHD 3.5 Froyo
http://www.androidrevolut...Rom/Froyo/click.php?id=32

Afbeeldingslocatie: http://www.androidrevolution.nl/ARHD/RevolutionRom/revolutionteam.png

[ Voor 24% gewijzigd door Whiskey103 op 16-04-2011 00:22 ]

ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Versie 0.2. Sentation ROM for DHD
(OPGELET ALPHAVERSIE)

[ROM ALPHA][SENSE3.0][Apr 16]RCMixHD Pyramid v0.2 The first pyramid Watermark removed

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1036446

Afbeeldingslocatie: http://img192.imageshack.us/img192/2751/pyr6.png

v0.2

Watermark removed
Weather live wallpaper files added
Apps moved back on system
Cleaned up the rom
Superuser fixed

Known bugs:

Camera
Camcorder
Friendstream widget
Dimens in apks needs editing for making screen fit
Sound effects (srs) on music
Gallery gfx errors

[ Voor 41% gewijzigd door Thombias op 16-04-2011 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
Ik haal met gemak 3 dagen tegenwoordig, die patch zal dus wel standaard zijn nu in CM7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Die dude heeft alleen die batfix van Mad-Murdock toegepast. Die zit al sinds nightly #27 standaard in CM7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-02 20:47
Patrick V. schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 13:34:
[...]

Ik haal met gemak 3 dagen tegenwoordig, die patch zal dus wel standaard zijn nu in CM7
3 dagen?! Hoe doe je dat.. Rom/radio/3g/wifi?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een T-mobile branded Desire gekocht.
Doel: geen T-mobile 'zooi' meer, en root om custom roms te draaien.
Vraag: moet ik eerst unbranden / debranden alvorens te rooten, of word
door rooten de T-mobile brand meteen ongedaan gemaakt? (Ik dacht aan
rooten via Unrevoked, en dan clockworkmod recovery installen via Rom
manager)

Uiteraard XDA doorgespit. Die hebben het wel over goldcard, maar geen duidelijkheid of dat nodig is als je toch zowieso gaat rooten..

Thanks!

Kernel version: 2.6.29-54b7033a
Build: 1.21.110.4 CL175581 release-keys
Software: 1.21.110.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Gisteren de grote stap van de 1.72 update gemaakt naar een custom rom. Ik werk nu met de Gingerbread CleanDHD rom. Geweldig! Lekker snel en leeg. Heb het idee dat de deze rom de kleuren van mijn scherm ook heel erg verbeterd heeft, kleuren zijn nu veel rijker en stralender. Moet alleen nog even wennen aan de 190 dpi, up close and personal is het een pré, maar als je iets verder van het scherm verwijderd bent (bijvoorbeeld onder het lopen) kan het misschien net te klein zijn.

In short, blij dat ik de stap heb gemaakt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-05-2023
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2011 @ 09:43:
manager)

Uiteraard XDA doorgespit. Die hebben het wel over goldcard, maar geen duidelijkheid of dat nodig is als je toch zowieso gaat rooten..

Thanks!

Ja je moet echt eerst debranden/downgraden met goldcard.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=846248

Ik ga hier verder geen reclame maken voor ARHD . Clean DHD is ook prima of RCMix.
Maar als je een beetje realtime support wil on IRC dan ben je denk ik wel het beste af bij ons.
Zeker als je gaat starten met custum Roms rooten ed.

Als je er niet uit kom kun je in ons channel inloggen voor wat duidelijkheid.
http://webchat.freenode.n...=AndroidRevolution&uio=d4

Afbeeldingslocatie: http://www.androidrevolution.nl/ARHD/RevolutionRom/revolutionteam.png

ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Sagaris schreef op zondag 17 april 2011 @ 11:25:
Gisteren de grote stap van de 1.72 update gemaakt naar een custom rom. Ik werk nu met de Gingerbread CleanDHD rom. Geweldig! Lekker snel en leeg. Heb het idee dat de deze rom de kleuren van mijn scherm ook heel erg verbeterd heeft, kleuren zijn nu veel rijker en stralender. Moet alleen nog even wennen aan de 190 dpi, up close and personal is het een pré, maar als je iets verder van het scherm verwijderd bent (bijvoorbeeld onder het lopen) kan het misschien net te klein zijn.

In short, blij dat ik de stap heb gemaakt. :D
Heb je er ook last van dat sommige apps verkleind zijn weergegeven. Zoals Engadget, Iens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Cabo schreef op zondag 17 april 2011 @ 12:09:
[...]

Heb je er ook last van dat sommige apps verkleind zijn weergegeven. Zoals Engadget, Iens.
Tot nu toe alleen dat Worms verkleind is, de rest weet er goed mee om te gaan.

*edit: Ik heb een probleem gevonden. Mijn Gmail inbox werkt niet. Het lijkt alsof de nieuwe mailtjes niet naar mijn telefoon worden gepushed, aangezien ik de inbox handmatig moet verversen. Ook krijg ik dus geen notificaties te zien.

Ik heb al geprobeerd om de data te wissen in de applicatie settings, een reboot en de GMail apprlicatie te verwijderen en opnieuw te downloaden. Nog steeds wil hij niet nieuwe mailtjes naar mijn telefoon verzenden. Iemand een idee?

*edit2: Mijn contacten worden wel gewoon gesynched. En als ik via mijn telefoon een mail stuur, wordt dat ook gesynched (maar nog steeds geen notificaties in de taakbalk).

*edit3: Solved! Met mijn stomme kop niet gezien dat de synchronisatie van Gmail uitgevinkt was, werkt nu prima.

[ Voor 59% gewijzigd door Sagaris op 17-04-2011 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Whiskey103 schreef op zondag 17 april 2011 @ 11:35:
[...]

Ik ga hier verder geen reclame maken voor ARHD . Clean DHD is ook prima of RCMix.
Maar als je een beetje realtime support wil on IRC dan ben je denk ik wel het beste af bij ons.

[afbeelding]
Ik ben het met de WhiskeyBakker eens als je echt een beginner bent is dit de ideale ROM.
Goede IRC support en ook via XDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Thombias schreef op zondag 17 april 2011 @ 16:17:
[...]

Ik ben het met de WhiskeyBakker eens als je echt een beginner bent is dit de ideale ROM.
Goede IRC support en ook via XDA.
Same here! Ik gebruik de ROM weliswaar op het moment niet, maar dit is een geweldige ROM. Zeker als je beginner bent is deze zeer aan te raden. Support is ook goed idd.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
Kiwitje schreef op zondag 17 april 2011 @ 02:05:
[...]

3 dagen?! Hoe doe je dat.. Rom/radio/3g/wifi?
CleanDHD 1.20 (maar ook met v1.06)
Radio: 12.35d.60.140fP_26.08.03.07_M

Verder gewoon 3g, wifi etc alles aan niets aangepast. Had laatst er ook al een screenshot van gepost hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:31

mno

Aan degenen die een CM7-gebaseerde ROM draaien: hebben jullie er ook last van dat gesprekken 'in de wacht' worden gezet doordat je blijkbaar met je oor op het mute-knopje linksbovenin drukt? Het gebeurt mij bij (CM7 nightlies) meer dan de helft van mijn gesprekken, meestal direct nadat ik opneem.

Ik heb al geprobeerd om met de proximity sensor calibration tool het scherm wat sneller uit te laten gaan maar dat lijkt allemaal niet te helpen.

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

mno schreef op zondag 17 april 2011 @ 20:02:
Aan degenen die een CM7-gebaseerde ROM draaien: hebben jullie er ook last van dat gesprekken 'in de wacht' worden gezet doordat je blijkbaar met je oor op het mute-knopje linksbovenin drukt? Het gebeurt mij bij (CM7 nightlies) meer dan de helft van mijn gesprekken, meestal direct nadat ik opneem.

Ik heb al geprobeerd om met de proximity sensor calibration tool het scherm wat sneller uit te laten gaan maar dat lijkt allemaal niet te helpen.
heb ik net een paar seconden geleden nog meegemaakt.

ik heb het ook regelmatig... ik draai mijn telefoon een klein beetje anders zodat ik eerder met mijn oor bij de proximitysensor zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-02 20:47
martjah schreef op zondag 17 april 2011 @ 20:45:
[...]

ik heb het ook regelmatig... ik draai mijn telefoon een klein beetje anders zodat ik eerder met mijn oor bij de proximitysensor zit :)
Idd.. Ik schuif mn tel iets verder voor mijn oor en dan zie ik het scherm doven. Maar ik moet zeggen, makkelijk is het niet....

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Wat is in jullie ervaring sneller?
Revolution HD of CM7 (met die battery drain fix).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2011 @ 09:43:
manager)

Thanks!

Whiskey103 schreef op zondag 17 april 2011 @ 11:35:
[...]

[afbeelding]
Als ik zijn berichtje goed lees heeft hij een normale Desire (en niet de HD)

Dit topic komt dan iets beter van pas: [HTC Desire] Rooten & Custom ROM's - Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
Brantje schreef op zondag 17 april 2011 @ 23:13:
Duidelijk: CM7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

martjah schreef op zondag 17 april 2011 @ 20:45:
[...]

Heb het inderdaad ook regelmatig met cleandhd. eigenlijk te slecht voor woorden dat je de telefoon op een bepaalde manier moet vasthouden omdat je anders problemen krijgt. We zijn hier potverdommie niet de iphone 4 club :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Brantje schreef op zondag 17 april 2011 @ 23:13:
Ik gebruik op het moment Sanitized DHD(een CM7 variant) en die is zeker sneller.
Batterijdrainfix zit er tegenwoordig standaard in. Maar de duur van je batterij hangt vooral ook van je gebruik af.

Welke vergelijkbaar is dat is CleanDHD 1.20. Ook een aanrader.

[ Voor 7% gewijzigd door Thombias op 18-04-2011 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Official HTC Sense 3.0: HTC working to bring it to older devices

Ze zagen vast hun populariteit dalen...
En misschien de reden dat er nog geen officiele Gingerbread voor DHD is, who knows.

[ Voor 25% gewijzigd door Thombias op 18-04-2011 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08 11:56
Ik heb sind gister een probleem...

Ik heb mijn DHD geroot via stappen plan in die hier in het topic staat. (ging helemaal prima)
Maar voor ik kon rooten moest ik eerst de laatste HTC sense versie 1.72 donwgraden naar 1.32
Dit heb ik gedaan. Ook dit ging helemaal perfect niets aan de hand.

Echter nadat mijn toestel geroot was. Netjes backup gemaakt. En CM7 MOD er op gezet had.
Beviel het me toch niet en wou ik weer terug naar de oude situatie. Dus unrooted. En dit krijg ik dus niet voor elkaar!

BAckup terug gezet van sense 1.32. Ga ik daar naar software update zietn hij inderdaad netjes nieuwe updates. Wil ik deze binnen halen en installeren. Krijg je na het herstarten van de telefoon een afbeelding van een groot uitroep teken in een driekhoek met zo android poppetje erbij. Telefoon doet dan niets meer.
Goed telefoon weer opnieuw starten, wat werkt. Gezocht op internet. Kom ik bij de RUU versies uit.

Ik denk prima! dus ik de RUU versie 1.72 gedownload. Alles drivers voor htc sync en android device geinstalleerd op de pc (dit werd ook aangegeven in de diverse forum's) Daarna RUU gestart van de pc.
Deze ziet netjes mijn telefoon geeft ook aan dat momenteel 1.32 draait en dat de RUU 1.72 bevat.
Dus ik zeg verder. Programma gaat aan de gang. In mijn telefoon staat netjes in beeld HTC wat nog steeds klopt met de beschrijving die ik op internet heb gelezen. Maar op de pc blijft hij maar wachten op de boot loader (dacht ik doe het nu even uit mijn hoofd) En krijg vervolgens de melding 171 USB verbinding fout.
Wat ik ook probeer krijg het niet voor elkaar! Heb usb debug aan/uitgezet op mijn DHD. Snel opstarten aan/uit. zelfs meerdere usb poorten geprobeerd in mijn pc. Heb gezocht naar mensen met hetzelfde probleem. Die zijn er maar niet echt een duidelijke oplossing gevonden. XDA forum wordt ook niet veel wijzer van. Maar op 1 of andere manier lukt het niet. |:(

Ik heb op mijn pc vista draaien. Ik ga vanavond als ik weer thuis ben de laptop van mijn vriendin eens gebruiken. Win 7 Daar alles alwel voor ik naar het werk ging vers geinstalleerd. HTC/android drivers etc

Ik hoop dat hier iemand iets weet... :|

Het is me gelukt! Op een pc hier op het werk met XP. Zonder gedoe en zonder problemen.
Eerst de HTC sync erop gezet en drivers geinstalleerd.
Daarna de telefoon aangesloten.
RUU gestart. En het liep in 1 keer door! zonder verdere fouten.
Terwijl ik hier niets anders heb gedaan dan op mijn thuis pc.
Mijn android is weer unroot! :*)

[ Voor 7% gewijzigd door totempaal op 18-04-2011 11:12 . Reden: Gelukt ]

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Desire HD met een Engineering SPL (0.85.2007) en Radio 26.04.02.17.
Wat me opviel, is dat als ik het toestel aanzet, krijg je dus het HTC logo te zien. Het toestel trilt dan heel even, ongeveer 3 seconden daarna, trilt het toestel nog een keer heel lichtelijk.

Is dit normaal, of duidt dit aan dat er iets mis is? Ik heb namelijk begrepen dat als het toestel trilt tijdens de bootloader, er iets niet helemaal goed is.

Voor de rest doet het toestel het wel gewoon prima, dus heb niets te klagen, maar vroeg me gewoon af of dat dit hoort op een geroot toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:47:
Ik heb een Desire HD met een Engineering SPL (0.85.2007) en Radio 26.04.02.17.
Wat me opviel, is dat als ik het toestel aanzet, krijg je dus het HTC logo te zien. Het toestel trilt dan heel even, ongeveer 3 seconden daarna, trilt het toestel nog een keer heel lichtelijk.

Is dit normaal, of duidt dit aan dat er iets mis is? Ik heb namelijk begrepen dat als het toestel trilt tijdens de bootloader, er iets niet helemaal goed is.

Voor de rest doet het toestel het wel gewoon prima, dus heb niets te klagen, maar vroeg me gewoon af of dat dit hoort op een geroot toestel.
dat trillen doet hij bij mij ook. werkt verder perfect ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik heb net miui 1.4.15 met het Elite Pro v3.1 theme op mijn desirehd gezet na maanden cyanogenmod gebruikt te hebben. 1 ding weet ik zeker. Ik ga niet meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
UlyssesNL schreef op maandag 18 april 2011 @ 16:57:
Ik heb net miui 1.4.15 met het Elite Pro v3.1 theme op mijn desirehd gezet na maanden cyanogenmod gebruikt te hebben. 1 ding weet ik zeker. Ik ga niet meer terug.
Kun je wat uitgebreider zijn? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:07

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Thombias schreef op maandag 18 april 2011 @ 08:25:
Official HTC Sense 3.0: HTC working to bring it to older devices

Ze zagen vast hun populariteit dalen...
En misschien de reden dat er nog geen officiele Gingerbread voor DHD is, who knows.
Bron? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 07:15
Na diverse Roms op mijn telefoon gehad te hebben, ben ik nu toch weer terug bij Clean DHD die 190DPI is fantastisch. Incl de Tangerine theme van XDA.

Screenshotje in portrait.
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/25066045/screenshot_1.png

In landscape ziet het er ook geweldig uit

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/25066045/screenshot_3.png

O+ Iemand overigens die voor mij dat whatsapp icoontje voor mij in oranje thema wil maken? ik ben niet voorzien van een goed photoshop progamma :9~

[ Voor 14% gewijzigd door NomadTitan op 18-04-2011 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Is die klok toevallig ook los te vinden? Do very much like! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
Sagaris schreef op maandag 18 april 2011 @ 18:55:
Is die klok toevallig ook los te vinden? Do very much like! :D
Ja ik zal je ff de dropbox link pmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:25
NomadTitan schreef op maandag 18 april 2011 @ 18:58:
[...]

Waarom niet openbaar? Ik wil hem ook wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
NomadTitan schreef op maandag 18 april 2011 @ 18:58:
[...]

Het is een geheim? Vind wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Ik lees dat meer mensen last hebben van de proximitysensor
is daar niets voor?
het is de laatste tijd wel heel erg. en iemand uit de wacht halen is me ook nog niet gelukt....

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Sagaris schreef op maandag 18 april 2011 @ 18:06:
[...]

Kun je wat uitgebreider zijn? ;)
Ja sorry hehe. Miui is een eenheid waar alles mooi geintegreerd is. Verder vind ik het toggle scherm ook een groot pluspunt (Dit zit bij je notifications waar je simpel bt gps wifi aan/uit zet, je brightness en volume instelt ook kan je er je boot opties kiezen en airplane mode). Het is voor mij eigenlijk hetzelfde als met mijn pc operating system. Een paar jaar geleden deed ik niets liever dan alles zelf instellen en finetunen. Ik draaide archlinux met openbox en had alles zelf precies gemaakt zoals ik het wou (cyanogenmod). Nu draai ik nog steeds archlinux maar draai gewoon de standaard gnomesuite waar alles gewoon default goed geintegreerd is. (miui).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

UlyssesNL schreef op maandag 18 april 2011 @ 16:57:
Hoe is de accu in verbruik in vergelijk met je vorige rom?

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
RCMixHD v5.9.4 komt er binnenkort aan volgens het topic op XDA.
Tot op heden ben ik zeker tevreden over deze ROM. Zodra echter de originele Gingerbread update van HTC zelf er is, ga ik die zeker uit proberen. Hopende dat die dan wel weer rootable is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Arunia schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 16:02:
RCMixHD v5.9.4 komt er binnenkort aan volgens het topic op XDA.
Tot op heden ben ik zeker tevreden over deze ROM. Zodra echter de originele Gingerbread update van HTC zelf er is, ga ik die zeker uit proberen. Hopende dat die dan wel weer rootable is.
Mooie rom ja. Alleen jammer dat bepaalde onderdelen die niet lekker schalen op LCD Density 190 (latitude, maps, telefoon ed.). Toch wel iets om rekening mee te houden.

Inmiddels weer terug op CM7. Blijft toch wel de beste (en zeker de snelste!) rom die er is. Misschien waag ik me nog een keertje aan MIUI, maar ik weet het nog niet. Ik heb iets tegen de iPhone look.

Weet iemand een leuk alternatief voor het adressenboek/contactenlijst?

[ Voor 4% gewijzigd door Cybergamer op 19-04-2011 19:24 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
NomadTitan schreef op maandag 18 april 2011 @ 18:36:
O+ Iemand overigens die voor mij dat whatsapp icoontje voor mij in oranje thema wil maken? ik ben niet voorzien van een goed photoshop progamma :9~
offtopic:
Goede en gratis alternatieven zijn GIMP en Paint.net.
Kunnen allebei een hoop van wat dat peperdure Photoshop kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 09:19
Blegh, hier ook weer iemand in de wacht gezet. Dit is echt ongelooflijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik draai nu CM7 maar de batterij is echt om te huilen. Ik haal een dag en dat is het dan, terwijl ik met de stock ROM 2 dagen kon halen. Volgens mijn telefoon verbruikt de Radio erg veel stroom, welke radio ROM is aan te raden icm. DHD en CM7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Arfman schreef op woensdag 20 april 2011 @ 08:33:
Ik draai nu CM7 maar de batterij is echt om te huilen. Ik haal een dag en dat is het dan, terwijl ik met de stock ROM 2 dagen kon halen. Volgens mijn telefoon verbruikt de Radio erg veel stroom, welke radio ROM is aan te raden icm. DHD en CM7?
Ligt niet aan de radio. Dezelfde radio hier waarmee ik met mijn vorige ROM makkelijk 2 dagen uithield en met CM7 net aan 8 uur (!!!) haal. :(

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:07

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Nou wat ik toch vannacht heb meegemaakt jongens, niet normaal...
Ik had maandag RCMix HD v5.9.2 geflashed op me telefoon, werkte prima.

Alles naar eigen wensen ingesteld:
sms ontvangst notificaties aan
htc sense account gekoppeld
o.a.

En vannacht werd ik ineens wakker door me telefoon die lag te trillen en geluid zat te maken. Ik kijk op me scherm en ik zie allemaal notificaties van verzonden smsjes. :(
Hij had dus smsjes van een paar maanden oud (heel vreemd als je toestel maandag nog gewiped is) verzonden.
Dus nu zijn er allemaal vrienden uitgenodigd vanavond/komend weekend enzo :+

Weet iemand hier meer van? (ik vermoed dat het door htcsense.com komt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Arfman schreef op woensdag 20 april 2011 @ 08:33:
Ik heb de Radio_12.28e.60.140f_26.04.02.17_M2_SF.
Ik weet niet of het de aan te raden radio is (ik geloof van wel, maar zou je moeten dubbelchecken), maar ik ervaar het positief met CM7.
Kan moeilijk zeggen hoelang, omdat ik het sowieso elke dag aan de USB heb hangen voor bestanden en muziek. Maar vannacht heeft-ie maar paar procent gebruikt met alles aan (behalve het scherm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:45
Ik heb ook last van een hoog batterij gebruik van de radio onder CleanDHD1.2.
Zit nu 1u53m op mijn accu en heb nog 81% over. Het radio-gebruik (Mobiel stand-by) is 45% van het totale verbruik!

Heb het nog noot zo hoog gezien... Op AR had ik altijd het scherm bovenaan staan als grootverbruiker en bungelde de radio altijd derde of vierde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
DustSpinner schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:34:
Ik heb ook last van een hoog batterij gebruik van de radio onder CleanDHD1.2.
Zit nu 1u53m op mijn accu en heb nog 81% over. Het radio-gebruik (Mobiel stand-by) is 45% van het totale verbruik!

Heb het nog noot zo hoog gezien... Op AR had ik altijd het scherm bovenaan staan als grootverbruiker en bungelde de radio altijd derde of vierde...
Ik zit ook op de CleanDHD 1.2, Gingerbread editie in combinatie met de originele radio.

4 uur en 52 minuten (83%)
- Mobiel stand-by: 37%
- Wi-Fi: 30% (heb ik constant aanstaan, naar mijn idee minder energieintensief als mobiele dataverbinding)
- Telefoon inactief: 28%
- Weergave: 5%

Op de stock 1.72 stond mijn weergave altijd standvast bovenaan met 30/40%, raar dat dit nu maar 5% is. Even kijken hoe lang ik het ga uithouden vandaag, de eerste echte dag dat ik hem kan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

36 minuten op batterij:

Mobile standby: 40%
Phone idle: 39%
Wi-Fi: 18%
Maps: 3%
Display: 2% (kan kloppen, doe hem net voor het eerst aan).

Lijkt me toch aan de radio te liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Psycho_Mantis schreef op woensdag 20 april 2011 @ 09:48:
Weet iemand hier meer van? (ik vermoed dat het door htcsense.com komt)
Is inderdaad een HTCSense probleem, persoonlijk zie ik de meerwaarde er niet van. Er zijn veel betere alternatieven zoals M:IQ bijvoorbeeld.

cybergamers.nl

Pagina: 1 ... 16 ... 48 Laatste