Ik draai CleanDHD met de radio: 12.35d.60.140fP_26.08.03.07_M
Haal gemiddeld 3 dagen
Bij intensief gebruik met GPS etc makkelijk 2 dagen
Haal gemiddeld 3 dagen
Dit was ook echt de druppel, ik ga geen HTC Sense account meer gebruiken.BabyXL schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:55:
[...]
Is inderdaad een HTCSense probleem, persoonlijk zie ik de meerwaarde er niet van. Er zijn veel betere alternatieven zoals M:IQ bijvoorbeeld.
Ik heb dezelfde radio, haalde ook met gemak 2 dagen intensief gebruik. Maar met de laatste CM7 is het met 8 uur voorbij (zonder ook maar iets te doen).Patrick V. schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:56:
Haal gemiddeld 3 dagenBij intensief gebruik met GPS etc makkelijk 2 dagen
Ik was het na een week al zat.Psycho_Mantis schreef op woensdag 20 april 2011 @ 11:30:
Gelukkig dat het dan niet aan de custom rom ligt
[ Voor 17% gewijzigd door Cybergamer op 20-04-2011 11:42 ]
Heb hem net erop gezet, en de sytem standby is met straatlengte afstand de grootste verbruiker. Ik heb de laatste cleandhd erop gezet.Patrick V. schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:56:
Haal gemiddeld 3 dagenBij intensief gebruik met GPS etc makkelijk 2 dagen
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
is dat na veel gebruik?Switchie schreef op woensdag 20 april 2011 @ 15:59:
CleanDHD v1.20 Radio 12.48.60.23p_26.08.04.07_M3
Nu 1 dag en 2 uur van de lader af met nog 31 % accu over
Android systeem: 32 %
Stand-by: 31 %
Telefoon inactief: 29 %
Spraakoproepen: 6 %
Weergave: 4 %
Vraag ik mij alleen af, wat is het verschil tussen stand-by en telefoon inactief?!
Laten we het houden op semi-intensief gebruik.Tweak15KW schreef op woensdag 20 april 2011 @ 16:10:
[...]
is dat na veel gebruik?
En waarom hebben andere roms zoals "pure spike" altijd de "weergave" als grootste verbruiker?
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb de Gingerbread versie. Reden? Het is Gingerbread. Dat is nieuw. Nieuw is toch altijd beter?Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 21:44:
Bij cleanDHD kun je kiezen tussen twee rom's. De ene is de Gingerbread versie en de andere is de Froyo versie.
Welke rom is nou het beste van deze twee?
Ik zie dat er veel cleanDHD gebruikers op dit forum zitten en welke rom hebben jullie zelf draaien van deze twee en waarom heb je die gekozen.
Ik weet namelijk niet zo goed welke ik moet nemen:P
Non taken
Ik gebruik hier ook de gingerbread versie. Waarom? Pats factor... Draai android 2.3 terwijl deze versie officieel nog niet door Htc is uitgeroldVerwijderd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 21:44:
Bij cleanDHD kun je kiezen tussen twee rom's. De ene is de Gingerbread versie en de andere is de Froyo versie.
Welke rom is nou het beste van deze twee?
Ik zie dat er veel cleanDHD gebruikers op dit forum zitten en welke rom hebben jullie zelf draaien van deze twee en waarom heb je die gekozen.
Ik weet namelijk niet zo goed welke ik moet nemen:P
Lees het bericht ook net. Lekker vreemd allemaal. Zou haast denken dat hij bestanden op het nand geheugen door elkaar gooit op eoa manier.bornin7ty2 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 22:22:
Kwam dit net tegen op XDA en t leek me verstandig het hier maar even te linken:
[WARNING] Do not partition SD card using ClockworkMod
As the title says, do not partition SD card using ClockworkMod or ROM Manager.
There has been multiple bricked devices already, all after partitioning SD in CWM. The device suddenly turns off while the partitioning is in progress, and never turns on again. We do not know what causes this issue yet, but I am sure that ClockworkMod team will look into it.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1043160
Inderdaad, maar dan zou de telefoon toch gewoon nog moeten opstarten met een wit scherm ofzo? Wat ik uit het bericht begrijp is dat je foon dan gewoon dood is.Switchie schreef op woensdag 20 april 2011 @ 22:28:
[...]
Lees het bericht ook net. Lekker vreemd allemaal. Zou haast denken dat hij bestanden op het nand geheugen door elkaar gooit op eoa manier.
[ Voor 9% gewijzigd door Cybergamer op 21-04-2011 00:08 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Dennis_k op 21-04-2011 19:24 ]
De maker van CM7 heeft de google apps op verzoek van Google uit het CM7-installatiepakket gelaten.Dennis_k schreef op donderdag 21 april 2011 @ 18:42:
Iemand enig idee waar ik de marketplace kan vinden?
Gewoon rösti
Thanks, had het al gevonden.mno schreef op donderdag 21 april 2011 @ 20:25:
[...]
De maker van CM7 heeft de google apps op verzoek van Google uit het CM7-installatiepakket gelaten.
Na installatie van CM7 kan je ze via de Rom manager alsnog downloaden in direct installeren. Als ik me niet vergis zitten ze onder de optie 'Rom download'.
Verwijderd
Communicatie zou dus goed moeten zijn aangezien hij de telefoon vind.Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 21:36:
Mmm, het lukt ineens niet meer om via fastboot een nieuwe radio te flashen. Tel . is verbonden via USB en wordt ook herkend. Als ik echter reboot naar bootloader om naar fastboot te gaan dan begint mijn pc om drivers te vragen. Krijg ook de melding in de opdrachtprompt "adb server is out of date. killing... * daemon started succesfully* list of devices attached en dan op de volgende regel HTCmet een cijferreeks. Kan echter niets installeren.
Heb SDK (de nieuwste versie) al een keer opnieuw geinstalleerd, maar geen succes.
Weet iemand hiervoor een / de oplossing? Met googlen kom ik niet echt veel verder....
Volgens mij krijg je na installatie, of na eerste reboot (ofzoiets?) een menuutje te zien waar je in kan loggen met je Google account en je aan kan vinken welke programma's van Google je wil hebbenmno schreef op donderdag 21 april 2011 @ 20:25:
[...]
De maker van CM7 heeft de google apps op verzoek van Google uit het CM7-installatiepakket gelaten.
Na installatie van CM7 kan je ze via de Rom manager alsnog downloaden in direct installeren. Als ik me niet vergis zitten ze onder de optie 'Rom download'.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Waarom flash je de radio niet op de makkelijke en veilige manier?Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 21:36:
Mmm, het lukt ineens niet meer om via fastboot een nieuwe radio te flashen. Tel . is verbonden via USB en wordt ook herkend. Als ik echter reboot naar bootloader om naar fastboot te gaan dan begint mijn pc om drivers te vragen. Krijg ook de melding in de opdrachtprompt "adb server is out of date. killing... * daemon started succesfully* list of devices attached en dan op de volgende regel HTCmet een cijferreeks. Kan echter niets installeren.
Heb SDK (de nieuwste versie) al een keer opnieuw geinstalleerd, maar geen succes.
Weet iemand hiervoor een / de oplossing? Met googlen kom ik niet echt veel verder....
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1040986RIL files for Desire HD Radios
About:
RIL is a library that acts as a bridge between your device's phone functions and the radio firmware in your device's communications chip (radio). Matching radio and RIL is always a good combination when you think of signal stability and battery consumption. That is why you should flash a matching RIL when you flash a new radio. Only for Sense based ROMs (not for CM or MIUI).
Verwijderd
Hé die kende ik nog niet ! Ga ik zeker proberen, bedanktpaulb_nl schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 20:11:
[...]
Waarom flash je de radio niet op de makkelijke en veilige manier?
http://wiki.cyanogenmod.c...Support_Downloads#HTC_Ace
Download hier de radio en zet hem op je sd kaartje en boot naar de bootloader en dan gaat hij flashen.
Flashing a radio:
http://wiki.cyanogenmod.c...ry,_Radio_and_CyanogenMod
Je hebt hier niet eens een ENG hboot voor nodig. Alleen radio S-off.
Verwijderd
ik kon m:IQ niet terugvinden in de market, wel deze link (onderste bericht)Is inderdaad een HTCSense probleem, persoonlijk zie ik de meerwaarde er niet van. Er zijn veel betere alternatieven zoals M:IQ bijvoorbeeld.

[ Voor 8% gewijzigd door Whiskey103 op 24-04-2011 01:22 ]
ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl
Uitdagende Changelog. Ben benieuwdWhiskey103 schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 20:13:
Android Revolution HD 3.6
- New kernel 1.3.8.4 from Apache14
* Stripped down debug info
* Patched up to 32.39
- Lots of new speed tweaks taken from Pyramind ROM
- Improved memory management
- Google Maps updated to latest 5.3.1
- Google Market updated to latest 2.3.6
- Facebook updated to latest 1.5.3
- Fixed mic low volume
- hosts file updated to latest
- HTC bootanimation from newest HTC Sense 3.0
- Added signatures check hack (Thanks to seo)
- Weather finally fixed (Thanks to seo)
- Please do full wipe if you still got weather issues after flashing 3.6
- SetInstallLocation set finally to 1 and it works post boot (Thanks to seo)
Waarschijnlijk vanavond nog, we moeten nog effe laatste puntjes op de i.
[afbeelding]
www.androidrevolution.nl
Non taken
Ik ook.. zo ff installen...
Oke mense, als jullie ARHD 3.6 hebben. Hebben jullie misschien de ksoftirqd/0 HiCPU usage bug.
Merkte al dat er iets niet goed zat.. Nu weer terug naar RCMix..Whiskey103 schreef op maandag 25 april 2011 @ 00:38:
[...]
Oke mense, als jullie ARHD 3.6 hebben. Hebben jullie misschien de ksoftirqd/0 HiCPU usage bug.
Fix is in de maak, en ja, hij werkt
Temp Fix: in proc/sys/vm/dirty_writeback_centisecs waarde =0
verander het in 500
Na reboot is deze temp fix weg,dus definitieve fix morgen....
Dan is CleanDHD iets voor je een ROM die standaard op 190 staat.BabyXL schreef op maandag 25 april 2011 @ 12:06:
[...]
Merkte al dat er iets niet goed zat.. Nu weer terug naar RCMix..
En Whiskey103: Zouden jullie misschien eens iets kunnen doen aan het scaling probleem? Ik draai nl. graag op LCD density 190 met LauncherPro Plus, maar de dialer schaalt niet goed mee. Op het moment gebruik ik Dialer One, die werkt wel goed.
Ik heb nog altijd een probleem met de weer synchronisatie. Sync werkt alleen via WiFi, niet via UMTS/GPRS/EDGE.Whiskey103 schreef op maandag 25 april 2011 @ 00:38:
[...]
Fix is in de maak, en ja, hij werkt
Temp Fix: in proc/sys/vm/dirty_writeback_centisecs waarde =0
verander het in 500
Na reboot is deze temp fix weg,dus definitieve fix morgen....
Ook met 3.6?stijnos1991 schreef op maandag 25 april 2011 @ 18:47:
[...]
Ik heb nog altijd een probleem met de weer synchronisatie. Sync werkt alleen via WiFi, niet via UMTS/GPRS/EDGE.
Is dit een bekend probleem?

[ Voor 10% gewijzigd door Whiskey103 op 25-04-2011 20:40 ]
En als je zelf de density op 190 zet in system/build.prop?BabyXL schreef op maandag 25 april 2011 @ 12:06:
[...]
Merkte al dat er iets niet goed zat.. Nu weer terug naar RCMix..
En Whiskey103: Zouden jullie misschien eens iets kunnen doen aan het scaling probleem? Ik draai nl. graag op LCD density 190 met LauncherPro Plus, maar de dialer schaalt niet goed mee. Op het moment gebruik ik Dialer One, die werkt wel goed.
Om mezelf maar even te quoten.. Iemand die hier wat duidelijkheid kan geven? Op xda is het laatste wat ik heb gevonden dat bij het bootscreen met die 3 poppetjes onderin alleen eng s-off wordt weergeven en dat je met eng s-off inderdaad radios kan flashen. Ik weet het alleen niet zeker en ik heb geen zin in een kapotte foon, vandaar mijn vraagpatshad schreef op donderdag 21 april 2011 @ 20:33:
Ik draai ook al sinds een tijdje custom roms. Downgrade gedaan en s-off zoals beschreven in de fp. Laatst weer helemaal terug naar stock htc, maar inmiddels weer aan de custom roms geslagen. CM7 icm launcherpro.
Ik was van plan om een andere, aanbevolen radio te gaan flashen, maar ik lees overal verschillende dingen. Nu ik ENG S-OFF heb, is het voor mij mogelijk om die radios te flashen? De een zegt radio s-off en eng s-off nodig, de ander zegt eng s-off heeft het al allebei.
Dus: kan ik nu ik geroot ben en eng s-off heb gerust radios flashen? Het is een beetje verwarrend allemaal.
[ Voor 4% gewijzigd door patshad op 25-04-2011 21:57 ]
Grotendeels wel, maar de dialer en dialpad niet. Bij de dialer krijg je een afgesneden slider aan de rechterkant (als je gebeld wordt dus), en bij de dialpad een wit stuk aan de linkerkant (als je een nummer wil bellen).Whiskey103 schreef op maandag 25 april 2011 @ 20:45:
[...]
En als je zelf de density op 190 zet in system/build.prop?
Werkt dit niet?
Zoals onze jkoljo zegt: "flashing a radio with only eng s-off is like poking a bee hive with a short stick"patshad schreef op maandag 25 april 2011 @ 21:57:
[...]
Om mezelf maar even te quoten.. Iemand die hier wat duidelijkheid kan geven? Op xda is het laatste wat ik heb gevonden dat bij het bootscreen met die 3 poppetjes onderin alleen eng s-off wordt weergeven en dat je met eng s-off inderdaad radios kan flashen. Ik weet het alleen niet zeker en ik heb geen zin in een kapotte foon, vandaar mijn vraag
[ Voor 11% gewijzigd door Whiskey103 op 25-04-2011 22:51 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Cybergamer op 26-04-2011 01:55 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Zorian op 26-04-2011 09:09 ]
12.35d.60.140f_26.08.03.07_M doet het erg goed bij mij. Geen problemen met ontvangst ed. En de accuduur is ook erg goed.Xereon schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 09:06:
Ik heb momenteel deze radio geflashed: Radio_12.48.60.23P_26.08.04.07_M3
Ben nu enkele dagen verder, en moet zeggen dat het batterijverbruik ziekelijk netjes is. Ruim 50-60 uur zonder lader met een hoop bellen, chatten, surfen en gamen achter de rug.
Het enigste probleem bij mij is dat het signaal niet stabiel is, om de haverklap valt de 3G/HSDPA dataverbinding weg. Tevens heb ik bij mijn ouders in huis helemaal geen WiFi/3G verbinding. (En ik zit hooguit 10-15 meter van de router vandaan) Bellen is ook niet mogelijk, no signal at all. Het leuke is dat er ook nog een Nokia E7 en een HTC Wildfire rondslingeren in huis, welke wel maximum signaal hebben.
Kan ik zonder problemen terug naar Radio_12.35d.60.140f_26.06.03.24_M2?
Of is er een andere/betere radio welke aanbevolen is?
[ Voor 21% gewijzigd door Muchachooo op 26-04-2011 18:22 ]
Heb je een link via DM naar die radio? Kan hem niet vinden op Google.BabyXL schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 14:31:
[...]
12.35d.60.140f_26.08.03.07_M doet het erg goed bij mij. Geen problemen met ontvangst ed. En de accuduur is ook erg goed.
Thanks! Met die easytool krijg ik een framework fout op xp (kan het programma niet eens starten zegmaar), herinstallatie framework 4.0 heeft niet geholpen. Straks maar even proberen op W7 dan, hopen dat het daar wel werkt.Whiskey103 schreef op maandag 25 april 2011 @ 22:45:
[...]
Zoals onze jkoljo zegt: "flashing a radio with only eng s-off is like poking a bee hive with a short stick"
Je moet voor de zekerheid Radio S-Off hebben.
Probeer deze tool:
http://www.androidrevolut...20Radio%20tool%20v2_2.zip
Kies de bovenste optie.
En als dat niet werkt is je radio protected en moet je terug naar stock rom om je Radio S-Off te krijgen.
Dan moet je pd98img methode gebruiken.
http://www.androidrevolut...Stock1.32.405.6PD98IMG%2F
[afbeelding]
Ja, geen probleem.Denzo schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 16:02:
Kan je fastboot weer gewoon veilig aanzetten na het installen van de ROM?
Wel effe proberen op een machine waar htc drivers op zijn geinstalleerd huh.....patshad schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 19:09:
[...]
Thanks! Met die easytool krijg ik een framework fout op xp (kan het programma niet eens starten zegmaar), herinstallatie framework 4.0 heeft niet geholpen. Straks maar even proberen op W7 dan, hopen dat het daar wel werkt.
Density 190 is niet echt "close to stock" en rosie on steroids is een theme ding.BabyXL schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 21:24:
Whiskey:
Wanneer gaan jullie als team wat verder met ontwikkelen van de rom? Ik bedoel meer in de zin van LCD Density 190 met bijv. Rosie on steroïds. Dat zou jullie rom echt wel uniek maken (voor een tijdje).
Die tweaks ed. zijn leuk, maar het zou nog leuker zijn als jullie wat meer die richting op zouden gaan. Eenmaal LCD Density op 190 en mensen willen niet meer terug.
[ Voor 20% gewijzigd door Whiskey103 op 12-05-2011 20:40 ]
Op xp heb ik htc drivers en android sdk geinstalleerd, geen effect. Op w7 werkte hij gelijk! Heb even op de sd kaart gekeken, en de backup van de radioconfig is gemaakt. Kan aan de slag met die radios, ben benieuwd of dit nog winst zal opleveren. Batterijduur is bij mij verre van geweldig, haal met moeite de 20 uur op gsm only (scherm heeft daarbij dan 'maar'? 3 uur aangestaan). Hopelijk gaat het straks beterWhiskey103 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 19:26:
[...]
Wel effe proberen op een machine waar htc drivers op zijn geinstalleerd huh.....
De new leak radio, van unknown source ...lolDenzo schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 21:38:
Android Revolution HD bevalt me erg goedVoor de eerste keer een Android toestel geroot en was verbaasd over hoe simpel t allemaal is. Heb 3.6 naar 3.7 gepatched en hij is echt retesnel
Snap alleen dat radio flashen nog niet zo goed? Zijn er radio's die de batterijduur dramatisch kunnen verbeteren?
[ Voor 5% gewijzigd door Whiskey103 op 26-04-2011 22:02 ]
SetCPU Profile 384 max 230 min zou je in elk geval tussen de 3a8 mA standby moeten geven.patshad schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 21:43:
[...]
Op xp heb ik htc drivers en android sdk geinstalleerd, geen effect. Op w7 werkte hij gelijk! Heb even op de sd kaart gekeken, en de backup van de radioconfig is gemaakt. Kan aan de slag met die radios, ben benieuwd of dit nog winst zal opleveren. Batterijduur is bij mij verre van geweldig, haal met moeite de 20 uur op gsm only (scherm heeft daarbij dan 'maar'? 3 uur aangestaan). Hopelijk gaat het straks beter
[ Voor 4% gewijzigd door Denzo op 26-04-2011 22:40 ]
NopeDenzo schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 22:36:
Hmm, is die 4.0 beta 4 te flashen (vanaf 3.7) zonder te wipen of niet? (heb geen zin om voor de zoveelste keer alles opnieuw in te stellen)
Titanium Backup...Werkt perfect....ook mail settingsDenzo schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 22:46:
Dan wacht ik nog maar even haha, Mybackup kan helaas niet alles meepakken, zoals email instellingen, en geen zin om dat voor de zoveelste keer te doen.
Helaas, ze zal er toch wel wat werk aan hebben...niks aan te doen.Denzo schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 23:13:
Ook HTC Sense account info & dergelijke? Ik heb echt geen zin om ook maar iets opnieuw in te vullen
Wauw man, wat een instelling heb jij! Je wilt toch custom ROM's draaien? Dan weet je ook dat je niet ontkomt aan 'wipen' en dat je even je account info opnieuw in moet typen, wat een werk.Denzo schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 23:13:
Ook HTC Sense account info & dergelijke? Ik heb echt geen zin om ook maar iets opnieuw in te vullen
Die radio heb ik zojuist weer weggeflashed, terug naar 35d. Vond de radio qua bereik en stabiliteit beroerd. Accuduur was wel netjes.Whiskey103 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 21:59:
[...]
De new leak radio, van unknown source ...lol
Werk voor mij het beste.
Radio_12.48.60.23U_26.08.04.07_M3.zip
http://www.androidrevolution.nl/ARHD/index.php?dir=Radio%2F
RIL Files
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1040986
Verwijderd
Ik had het gister al vijf of 10 keer gedaan dus toen was ik het echt wel beu, dus ik vroeg me af of er niet iets was wat ALLES backuptstijnos1991 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 08:15:
[...]
Wauw man, wat een instelling heb jij! Je wilt toch custom ROM's draaien? Dan weet je ook dat je niet ontkomt aan 'wipen' en dat je even je account info opnieuw in moet typen, wat een werk.
Gister terug gegaan revo 3.6 met de aanbevolen radio + ril.Xereon schreef op woensdag 27 april 2011 @ 09:36:
[...]
Die radio heb ik zojuist weer weggeflashed, terug naar 35d. Vond de radio qua bereik en stabiliteit beroerd. Accuduur was wel netjes.
Dan moet je even de recovery flashen via fastboot. Google maar voor meer info.Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 12:57:
Ik probeer sinds net een custom ROM op mijn DHD te zetten. Ik heb alles uitvoerig doorgewerkt en ben bijna aan het einde, maar loop helaas tegen een probleem aan! :
- Tap on Flash ClockworkMod Recovery
Hierna selecteer ik mijn model (desire HD)
Na een tijd wachten krijg ik de volgende error terug :
An error occurred while flashing your recovery
En dan kom ik dus niet verder....? Wat kan dit zijn?
Verwijderd
Met Titanium backup kom je een heel eindDenzo schreef op woensdag 27 april 2011 @ 12:58:
[...]
Ik had het gister al vijf of 10 keer gedaan dus toen was ik het echt wel beu, dus ik vroeg me af of er niet iets was wat ALLES backupt
Die heb ik nu ook inmiddelsVerwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 20:54:
[...]
Met Titanium backup kom je een heel eind
[ Voor 18% gewijzigd door Whiskey103 op 28-04-2011 18:59 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Patrick V. op 29-04-2011 12:06 ]
Ik heb hem hier nu een halve dag draaien icm de aanbevolen radio, werkt snel en soepel. Over de batterijduur kan ik nog niks zeggen, maar ik heb het idee dat de telefoon met deze radio toch wat zuiniger is geworden.Natrixz schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 09:29:
Al mensen die de nieuwe 5.0RC1 hebben geprobeerd?
(en hun ervaring willen delen?)
[ Voor 13% gewijzigd door Patriot op 29-04-2011 16:29 ]
Bij nieuwe roms moet je altijd data en cache wissen ja. Bij een upgrade van dezelfde rom is dat (meestal) niet nodig. Maar, as always: RTFM!Patriot schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:24:
EDIT:
NVM, schijnt te maken te hebben met het niet wissen van data en cache (stond standaard uitgevinkt) bij het flashen van de custom rom.
Same here, trek de accu leeg in 2 dagen met regelmatig gebruik. (en alles synct met maximaal 15 minuten. Facebook, Twitter, gmail, WhatsApp en Weer).Xereon schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 09:44:
Ik ben zelf afgestapt van ARHD, vind RCMixHD toch een stuk fijner, en hij gaat naar mijn idee veel zuiniger met de batterij om.
[ Voor 12% gewijzigd door Cybergamer op 29-04-2011 16:34 ]
Ik RTFM, maar in mijn FM stond dat het optioneel wasBabyXL schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:31:
[...]
Bij nieuwe roms moet je altijd data en cache wissen ja. Bij een upgrade van dezelfde rom is dat (meestal) niet nodig. Maar, as always: RTFM!
[ Voor 44% gewijzigd door Patriot op 29-04-2011 20:06 ]
Ja, het maakt het er niet echt overzichtelijker op. Maar wij zijn tweakers, een beetje uitdaging in het project is altijd fijn om te overwinnen.Patriot schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:44:
[...]
Ik RTFM, maar in mijn FM stond dat het optioneel was
EDIT:
Ik moet trouwens zeggen dat het proces verder zeer simpel verliep. Het is nog een klein beetje jammer dat er geen sluitende guide is (je moet nu regelmatig van de ene naar de andere guide), maar een kniesoor die daar op let. Ik ben al erg tevreden met de nieuwe dingetjes die Cyanogenmod me bied, en ik mis gelukkig niets.
Ik heb het heel even geprobeerd. Maar ik vind deze rom niet echt spannend.Natrixz schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 09:29:
Nou heb hem nog maar zeer kort draaien en het ius mijn eerste custum rom voor de HD maar het werkt tot nu tot geweldig! bat verbruik zal ik wel ondervinden de komende dagen.Natrixz schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 09:29:
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Verwijderd
Verwijderd
Zag hem net staan inderdaad. Ben de torrent as we speak aan het binnenhengelen.Thombias schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 15:39:
Met wat Sense 3.0 onderdelen!!!
[ROM][Apr 30]RCMix HD v6.0.0.0 Evolutionary Sense! RUU 2.36.405.8|SENSE 3 SMS,WEATHER
New base official ruu 2.36.405.8
pcsii (usb connection app) from sense 3.0
Task manager from sense 3.0 espresso
Htclivestreakwallpaper from sense 3.0 htc pyramid
Weather from sense 3.0 htc pyramid
MMS text messing from sense 3.0 htc pyramid
Lockscreen from sense 3.0 espresso
Quickoffice replaced with polaris office from sense 3.0 htc pyramid
Ability to shift to aosp lockscreen in settings
Advanced power menu
CRT animation, with ability to turn off in settings
Weather sounds from sense 3.0 htc pyramid
maybe more dont remember anymore
Meer info:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=984822
Download
http://www.filesonic.com/file/878841731/RCMixHD_v6.0.0.0.zip
[ Voor 3% gewijzigd door iichel op 30-04-2011 17:40 ]
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
[ Voor 46% gewijzigd door iichel op 30-04-2011 21:52 ]
Dat heb ik nu met revolution. Het is het net niet voor mij. Heb daar gisteravond even mee gestoeid maar het is te gewoontjes, meer voor mensen die net beginnen met custom roms.iichel schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 20:17:
't is 'gewoon' sense 2.1 met geen veranderingen.
edit:
eerste ervaring: net niet, niet zo soepel. terug naar android revolution 5.1.0
Ja, het gaat mij vooral om de soepelheid. Het is allemaal net niet soepel. Voor het uiterlijk heb ik launcherpro plus met widgetlocker. moet zeggen dat van RCMixHD de uitknop-animatie wel vet wasThombias schreef op zondag 01 mei 2011 @ 09:31:
[...]
Dat heb ik nu met revolution. Het is het net niet voor mij. Heb daar gisteravond even mee gestoeid maar het is te gewoontjes, meer voor mensen die net beginnen met custom roms.
Dat kan je ook zelf toevoegen aan revolution als je wilt. Moet je alleen de rom gaan bewerken.iichel schreef op zondag 01 mei 2011 @ 11:59:
[...]
Ja, het gaat mij vooral om de soepelheid. Het is allemaal net niet soepel. Voor het uiterlijk heb ik launcherpro plus met widgetlocker. moet zeggen dat van RCMixHD de uitknop-animatie wel vet was
Ik heb bij install wel een no-sense .zipje voor CWM recovery, staat bij android revolution hdThombias schreef op zondag 01 mei 2011 @ 12:38:
[...]
Dat kan je ook zelf toevoegen aan revolution als je wilt. Moet je alleen de rom gaan bewerken.![]()
Als je echt iets supersoepels wil zonder sense(je gebruikt nu ook launcherpro) dan zou je cleandhd eens moeten proberen. Die is super soepel.
Heb deze inmiddels geflashed met de bijbehorende radio en MDJ's v8 kernel, retesnel!!Whiskey103 schreef op zondag 01 mei 2011 @ 12:48:
Android_Revolution_HD-4G_5.1.1
http://www.androidrevolution.nl/Counter/click.php?id=41
- Fixed some missing locations
- Fixed microphone issue for Telus / Inspire 4G users
- Added checking signatures hack (Thanks to capychimp)
- Restored original Google Maps 5.3.1
- Rosie Notes Widget should be installed correctly
- Fully working Arabic Patch in the second post
- No need to full wipe if you have 5.1.x already!
[afbeelding]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq