Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
Whiskey103 schreef op zondag 01 mei 2011 @ 12:48:
Android_Revolution_HD-4G_5.1.1
http://www.androidrevolution.nl/Counter/click.php?id=41

- Fixed some missing locations
- Fixed microphone issue for Telus / Inspire 4G users
- Added checking signatures hack (Thanks to capychimp)
- Restored original Google Maps 5.3.1
- Rosie Notes Widget should be installed correctly
- Fully working Arabic Patch in the second post

- No need to full wipe if you have 5.1.x already!

[afbeelding]
Mijn allereerste custom ROM, net klaar met installeren... moet zeggen dat het doorwerken van alle tutorials e.d. een flinke kluif was (de afgelopen maanden al e.e.a. gelezen, en vandaag dus begonnen, ca. 2-2.5 uur bezig geweest geloof ik, voor deze er op stond :P)

Ben benieuwd! Hij start in ieder geval netjes op, dat valt me weer alles mee :-P

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 09:36

iichel

Gazoooo

Uiteindelijk toch maar voor RCMix HD 6.0.0.1 gegaan.

ROM: RCMix HD 6.0.0.1
Kernel: MDJ's V8
Undervolt van LorDMod kernel team gebruikt, OC naar 1400MHz
Radio ben ik nog mee aan 't spelen. Nu zit radio 26.09.04.11 erin.
Verder de -88dB wifi fix en Sense eruit gesloopt; LP ftw :)

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/__GB-IOhLTUY/Tb2_OraRk-I/AAAAAAAAAZ0/g1JzC5KCNjk/s800/snap20110501_221321.png

[ Voor 22% gewijzigd door iichel op 01-05-2011 22:16 ]

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

WTF is dat voor een fix? Meer info plz?

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Laatst online: 19-09 09:36

iichel

Gazoooo

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-08 15:50
De Tweakers.net app werkt bij mij niet in combinatie met Android Revolution HD 5.1.1, hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:45
Bij mij blijft de Tweakers.net app hangen op 'App voor de eerste keer opstarten'. Zit op RCMixHD5.9.7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 18:00

BioHazard

*\o/*

DustSpinner schreef op maandag 02 mei 2011 @ 00:21:
Bij mij blijft de Tweakers.net app hangen op 'App voor de eerste keer opstarten'. Zit op RCMixHD5.9.7.
Same here. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-08 15:50
Vreemd.. heb ik dus ook.. hij werkte wel icm met Android Revolution HD 3.7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Tweakers app draait op meerdere roms niet. Volgens mij moet die app terug naar de tekentafel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
Denzo schreef op maandag 02 mei 2011 @ 00:00:
De Tweakers.net app werkt bij mij niet in combinatie met Android Revolution HD 5.1.1, hebben meer mensen hier last van?
Same problem... er zit geen "meld probleem" knop of zo bij de Tweaker App pagina, waar zou je zoiets kunnen doorgeven? (Er van uit gaande dat de modjes deze topic niet lezen?) :/

[ Voor 25% gewijzigd door DFKT op 02-05-2011 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

DFKT schreef op maandag 02 mei 2011 @ 21:18:
[...]

Same problem... er zit geen "meld probleem" knop of zo bij de Tweaker App pagina, waar zou je zoiets kunnen doorgeven? (Er van uit gaande dat de modjes deze topic niet lezen?) :/
Lieve Adjes lijkt mij wel een goeie plek ervoor? Anders weten de mods daar wel wie we moeten contacten voor het probleem.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Ik had het HE-LE-MAAL gehad met de Sense incoming call screen. Up&Down, welke eikel verzint dat? Dus, CyanogenMod it is! HEMELS GEWOON! Moet de Sense luxe en uitstraling missen, maar alleen dat fatsoenlijk op kunnen pakken, ipv ignore bij het uit mn broekzak halen, is al genoeg... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05:08
Dat heb ik ook best vaak, ik moet de telefoon echt voorzichtig uit m'n zak halen, anders druk je iemand al weg..

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:44
Ik heb dat probleem absoluut niet. Heb mijn DHD in een heel dun leren hoesje zitten. Net dat beetje bescherming en niet ineens oppakken of wegdrukken. Kostte geloof ik inclusief verzending nog geen 2 euro op ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Arunia schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 08:50:
Ik heb dat probleem absoluut niet. Heb mijn DHD in een heel dun leren hoesje zitten. Net dat beetje bescherming en niet ineens oppakken of wegdrukken. Kostte geloof ik inclusief verzending nog geen 2 euro op ebay.
Ja klopt, dan heb je dat probleem niet. Maar goed, ik vind een hoesje niet zo fijn. Tis nu goed zo.

Offtopic: En verder, dit weekend is tijdens koninginnennacht mijn DHD door een kroeg gevlogen, en alle schade is een ini mini deukje! _/-\o_ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Laatst online: 28-01 12:45
Ik denk ik probeer miui eens. Blijken er allemaal apps te crashen wanneer ik naar de instellingen ga. Bij twidroyd & minimalistic text is het elke keer raak. Zijn er mensen die wel tevreden miui draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
Lieve Adjes lijkt mij wel een goeie plek ervoor? Anders weten de mods daar wel wie we moeten contacten voor het probleem.
Done: [Android app] conflicteert met Gingerbread (custom) ROMs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Arunia schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 08:50:
Ik heb het probleem ook niet. Wel een iets duurder hoesje gekocht (Merk: Mofi!), maar is het geld absoluut waard voor zo'n telefoon. :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 07:15
iichel schreef op zondag 01 mei 2011 @ 21:31:
Uiteindelijk toch maar voor RCMix HD 6.0.0.1 gegaan.

ROM: RCMix HD 6.0.0.1
Kernel: MDJ's V8
Undervolt van LorDMod kernel team gebruikt, OC naar 1400MHz
Radio ben ik nog mee aan 't spelen. Nu zit radio 26.09.04.11 erin.
Verder de -88dB wifi fix en Sense eruit gesloopt; LP ftw :)

[afbeelding]
Dat scheelt nogal wat met mijn cleandhd rom scoor ik 2429 punten(ook OC 1400mhz) . Schrik er wel van hoeveel een rom nou uitmaakt in principe.
Ik mis de sense widgets wel, heb gisteren nog een sense rom uitgeprobeerd. Maar het is het net niet kwa snelheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

NomadTitan schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 19:16:
[...]

Dat scheelt nogal wat met mijn cleandhd rom scoor ik 2429 punten(ook OC 1400mhz) . Schrik er wel van hoeveel een rom nou uitmaakt in principe.
Ik mis de sense widgets wel, heb gisteren nog een sense rom uitgeprobeerd. Maar het is het net niet kwa snelheid!
Die punten kunnen mij persoonlijk gestolen worden :) Ik draai RCMixHD 5.9.7 met No-Sense. Die doet het super en voelt erg snel aan. En ja, ik heb in het verleden ook CM7 gecheckt, een paar dingen bevielen mij niet dus terug gegaan naar een goeie DHD Rom. En ik moet zeggen dat het gevoelsmatig niet veel scheelt kwa snelheid. Punten zijn leuk om mee te patsen, ik gebruik liever iets wat goed aanvoelt.

De Sense widgets zijn prima te vervangen met de LP widgets, enige wat je moet doen is LP kopen om er gebruik van te kunnen maken. En met de laatste update van LP is het nu ook mogelijk op skins te gebruiken die ook op de market te vinden zijn.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 23:25
NomadTitan schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 19:16:
[...]
Ik heb de test met cleanDHD 1.20 en Android Revolution HD 4.0 β 4 uitgevoerd en kom op ongeveer hetzelfde aantal punten uit. Ik denk dat er twee verschillende benchmark programma's gebruikt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
Net CyanogenMod 7.0.2 erop en die gaat er gelijk weer af. Batterij is goed voor als je niet vaak gebruikt, maar wanneer dat scherm aan gaat zuipt die als een gek.
BabyXL schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 00:21:
[...]

----- Ik draai RCMixHD 5.9.7 met No-Sense. Die doet het super en voelt erg snel aan. En ja, ik heb in het verleden ook CM7 gecheckt, een paar dingen bevielen mij niet dus terug gegaan naar een goeie DHD Rom. -------
Waar heb je die vandaan? Kan 'm niet vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceCloud
Kun je enkel downloaden via de ROM-manager van ClockWork... Staat onder team RCMix ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
DustSpinner schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:25:
Kun je enkel downloaden via de ROM-manager van ClockWork... Staat onder team RCMix ;)
Is die zonder sense?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

"BabyXL schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 00:21:
[...]

----- Ik draai RCMixHD 5.9.7 met No-Sense."

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 17:47

Arfman

Drome!

Draai nu een aantal weken CM7(.02) en ben, ondanks het flashen van de nieuwste radio, niet echt tevreden met de accuduur. Wat zijn nu goeie ROM's? Sense mag erinzitten, vind die weer/klokwidget nog steeds het allermooiste.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
BabyXL schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 00:21:
[...]

Die punten kunnen mij persoonlijk gestolen worden :) Ik draai RCMixHD 5.9.7 met No-Sense. Die doet het super en voelt erg snel aan. En ja, ik heb in het verleden ook CM7 gecheckt, een paar dingen bevielen mij niet dus terug gegaan naar een goeie DHD Rom. En ik moet zeggen dat het gevoelsmatig niet veel scheelt kwa snelheid. Punten zijn leuk om mee te patsen, ik gebruik liever iets wat goed aanvoelt.

De Sense widgets zijn prima te vervangen met de LP widgets, enige wat je moet doen is LP kopen om er gebruik van te kunnen maken. En met de laatste update van LP is het nu ook mogelijk op skins te gebruiken die ook op de market te vinden zijn.
Haha snap ik wel punten zeggen ook niet alles!
Maar ik heb 2 dagen geleden (volgens mij) er een sense rom op gezet. Het was het gewoom nét niet kwa snelheid. Maargoed dat is inderdaad persoonlijke voorkeur. Het heeft ook 1 ontzettend nadeel, je hebt de sense widgets niet meer, en de apps van htc, zoals gedeelde media en de navigatie. Dat vind ik dan wel erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel maak ik gebruik van Rcmix en heb bij het spel starfront last van haperingen in het geluid. Dit heb ik ook bij Nova 2. Is iemand bekend hiermee? Zou dit aan de rom kunnen liggen? Welke rom is het beste qua gaming ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 16:56:
Momenteel maak ik gebruik van Rcmix en heb bij het spel starfront last van haperingen in het geluid. Dit heb ik ook bij Nova 2. Is iemand bekend hiermee? Zou dit aan de rom kunnen liggen? Welke rom is het beste qua gaming ervaring?
Check even of er een soort van ''set cpu'' in de rom zit. Misschien clockt hij zichzelf terug op bepaalde momenten, waardoor hij gaat haperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NomadTitan schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:00:
[...]

Check even of er een soort van ''set cpu'' in de rom zit. Misschien clockt hij zichzelf terug op bepaalde momenten, waardoor hij gaat haperen.
Ik heb setcpu met smartass op een andere rom heb ik het ook al geprobeerd maar daar hapert het geluid ook. I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 18:03:
[...]

Ik heb setcpu met smartass op een andere rom heb ik het ook al geprobeerd maar daar hapert het geluid ook. I
ALs je nou de minimale cpu clock hoger zet, dan heb je kans dat het probleem weg is! (zegmaar minimaal 700 maximaal 1300 of 1400)

[ Voor 6% gewijzigd door NomadTitan op 04-05-2011 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Tweak15KW schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:24:
Net CyanogenMod 7.0.2 erop en die gaat er gelijk weer af. Batterij is goed voor als je niet vaak gebruikt, maar wanneer dat scherm aan gaat zuipt die als een gek.

[...]

Waar heb je die vandaan? Kan 'm niet vinden :?
Ff gezocht voor je: http://www.wildboyz.se/in...wnload=RCMixHD_v5.9.7.zip

Ikzelf had hem via ROM Manager, maar daar zie ik hem niet meer in staan (alleen nog maar 6.0+ versie)

De No-Sense script die ikzelf gebruik is hier te vinden.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NomadTitan schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 18:12:
[...]

ALs je nou de minimale cpu clock hoger zet, dan heb je kans dat het probleem weg is! (zegmaar minimaal 700 maximaal 1300 of 1400)
Dat lost het probleem ook bier op, ik heb het idee dat de gpu het dan niet aan kan.
Is er een manier om de gpu over te clocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

OK, probleem:

-RCMix 6.1 geinstalleerd via ROM Manager, geen wipe aangevinkt (kwam vanaf CM7.0.2)
-Na flash en reboot, meteen een 5-tal FC meldingen van applicaties die ik geinstalleerd had staan (stom, had moeten wipen dacht ik toen)
-In Recovery geboot, /cache en /data gewiped, RCMix 6.1 zip opnieuw aangegeven dat hij die moest flashen, leek goed te gaan
-device rebootte en bleef rebooten na enkele seconden de startupscreen van RCMix te laten zien

Wat nu te doen? :'(

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Laatst online: 11-07 22:59
In elke ROM thread in XDA staat duidelijk dat je niet moet flashen via ROM Manager, maar via de recovery.
Er is een bug in ROM Manager welke leid tot loop boot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:47:
[...]

Dat lost het probleem ook bier op, ik heb het idee dat de gpu het dan niet aan kan.
Is er een manier om de gpu over te clocken?
Cpu en GPU clock zijn aan elkaar verbonden, als de cpu terugclocked, clocked de gpu ook terug. Daarom :) En andriod die leunt zwaar op de cpu met grafische dingen, en minder zwaar op de gpu. Dat moet als het goed is opgelost zijn met de nieuwe android ice cream. Vandaar dat het vaak aan je cpu clock ligt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
Arfman schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 00:58:
OK, probleem:

-RCMix 6.1 geinstalleerd via ROM Manager, geen wipe aangevinkt (kwam vanaf CM7.0.2)
-Na flash en reboot, meteen een 5-tal FC meldingen van applicaties die ik geinstalleerd had staan (stom, had moeten wipen dacht ik toen)
-In Recovery geboot, /cache en /data gewiped, RCMix 6.1 zip opnieuw aangegeven dat hij die moest flashen, leek goed te gaan
-device rebootte en bleef rebooten na enkele seconden de startupscreen van RCMix te laten zien

Wat nu te doen? :'(
Batterij eruit trekken, power+vol down booten. Recovery gaan dalvik cache legen, wipen. Install zip from sdcard. Veel plezier met je nieuw rom! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceCloud
SAWYER schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 03:32:
In elke ROM thread in XDA staat duidelijk dat je niet moet flashen via ROM Manager, maar via de recovery.
Er is een bug in ROM Manager welke leid tot loop boot.
Onjuist, RCMix wordt officieel alleen via de ROM Manager verspreid. Het team verspreid enkel van oudere versies .zip bestanden. De nieuwste versie van de ROM zul je moeten verkrijgen via de ROM manager. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Ik ben nu een ochtendje aan het lezen maar zie een beetje door de bomen het bos niet meer.
Ik wil graag een unbranded stock rom van HTC zodat ik de Gingerbread update kan draaien.

Welke ROM moet ik dan hebben? Er zijn er zoveel...
Zijn er ook ROMS die de batterij verbeteren want dat is echt een drama bij mij op het moment.

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Vanuit Rommanager Clockwork opnieuw flashen does the trick. Probleem zat hem trouwens niet in het flashen maar in het wipen als ik me niet vergis.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-08 12:16
Ik heb net RCMix op mijn DHD gezet als vervanging voor CM7 maar nu staan alle apps uit CM7 nog steeds in mijn ROM? Hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Ik wordt gestoord van mijn DHD en wil de boel rooten. Draai nu nog op 1.75 en moet dan terug gaan naar de voorgaande versie begrijp ik en vanaf daar het root proces gaan starten.

Mijn grootste vraag is het volgende. Ik heb al mijn contacten netjes voorzien van WhatsApp, Facebook & Twitter koppelingen. Dit staat allemaal netjes op de telefoon en niet op de sim.

Nu zie ik veel backup programma's alleen werken alleen op rooted toestellen. Welk programma maakt een goede backup van de dingen die ik wil op mijn (VF Branded) DHD?

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
Ibidem schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:55:
Ik wordt gestoord van mijn DHD en wil de boel rooten. Draai nu nog op 1.75 en moet dan terug gaan naar de voorgaande versie begrijp ik en vanaf daar het root proces gaan starten.

Mijn grootste vraag is het volgende. Ik heb al mijn contacten netjes voorzien van WhatsApp, Facebook & Twitter koppelingen. Dit staat allemaal netjes op de telefoon en niet op de sim.

Nu zie ik veel backup programma's alleen werken alleen op rooted toestellen. Welk programma maakt een goede backup van de dingen die ik wil op mijn (VF Branded) DHD?
Wanneer ik een nieuwe rom erop zet (en verder alles wipe) dan vinden Twitter en WhatsApp zelf de koppelingen weer terug. De voorwaarde is denk ik wel dat je je contacten via je Google account beheert.

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
M-Opensource schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:14:
[...]

Wanneer ik een nieuwe rom erop zet (en verder alles wipe) dan vinden Twitter en WhatsApp zelf de koppelingen weer terug. De voorwaarde is denk ik wel dat je je contacten via je Google account beheert.
Dat begrijp ik, alleen hoe zit het met die contacten. Beheer die nu via de telefoon, synct ie deze automatisch met mijn Google account ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Ibidem schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:35:
[...]

Dat begrijp ik, alleen hoe zit het met die contacten. Beheer die nu via de telefoon, synct ie deze automatisch met mijn Google account ofzo?
Log in op je Gmail zou ik zeggen, ga daar naar contacts en als daar iedereen staat dan sync't ie ze ja. In dat geval staan je contacten veilig en hoef je ze in principe niet te backuppen (ik doe het nooit), maar dan moet je zeker zijn dat alles op je Google account staat.

If not dan zou ik MyBackup Pro aanraden, is tijdelijk gratis en kan backup maken van je contactenlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

OK, opgelost. Ik weet niet meer precies hoe ik het gedaan heb, maar ik heb in ieder geval de RCMix gerenamed naar PD98.IMG op de root van de SD (anders kan ik alleen maar kiezen voor HBOOT in Recovery :?), Dalvik cache geleegd, Factory Reset, install from zip en ergens tussendoor ook nog wat batterypulls :P

Het was wat zweten, maar het werkt nu allemaal. Moet zeggen dat Sense toch een enorm fijne schil blijft hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Ibidem schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:35:
[...]

Nee, die staan gewoon op je telefoon. Exporteer die gewooon naar je SD kaart (Menu knop indrukken in de contactenlijst), doe je ding en importeer ze later weer terug. Ik wil je dan aanraden om ze terug te importeren naar je Google account.

Je hebt hier geen speciale tools voor nodig. Gewoon in de contactenlijst de menu knop indrukken en dan import/export drukken.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
BabyXL schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 14:28:
[...]

Nee, die staan gewoon op je telefoon. Exporteer die gewooon naar je SD kaart (Menu knop indrukken in de contactenlijst), doe je ding en importeer ze later weer terug. Ik wil je dan aanraden om ze terug te importeren naar je Google account.

Je hebt hier geen speciale tools voor nodig. Gewoon in de contactenlijst de menu knop indrukken en dan import/export drukken.
Yes, zo heb ik t een uurtje geleden ook gedaan. Is nu gelukt, vanaaf maar s downgraden qua build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:30
M-Opensource schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:37:
[...]

Log in op je Gmail zou ik zeggen, ga daar naar contacts en als daar iedereen staat dan sync't ie ze ja. In dat geval staan je contacten veilig en hoef je ze in principe niet te backuppen (ik doe het nooit), maar dan moet je zeker zijn dat alles op je Google account staat.

If not dan zou ik MyBackup Pro aanraden, is tijdelijk gratis en kan backup maken van je contactenlijst.
MyBackup Pro is niet gratis? Of bedoel je de 30 dagen trial?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Lizard schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:13:
[...]

MyBackup Pro is niet gratis? Of bedoel je de 30 dagen trial?
Trial, vandaar tijdelijk gratis. In mijn herinnering was dat 30 dagen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Muchachooo schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:25:
Ik heb net RCMix op mijn DHD gezet als vervanging voor CM7 maar nu staan alle apps uit CM7 nog steeds in mijn ROM? Hoe kan dat?
Omdat de google market je downloads heeft onthouden en weer terug zet op je dhd.
Je kan het uitzetten maar waar precies.....

Apps die je niet via de market hebt zullen niet geinstalleerd zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Thombias op 05-05-2011 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helioss
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-08-2020
Ik draai op dit moment een MIUI Rom, hier is inmiddels een nieuwere versie van verschenen en wil dus graag deze gaan draaien, maar hoe upgrade ik nu een Custom ROM? Moet ik weer via recovery de image gaan flashen? En is er dan ook een mogelijkheid op apps en eventueel instellingen te behouden?

Anders moet je immers elke keer dat er een update van een ROM is waar vanaf scrap beginnen, lijkt me niet echt wenselijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues
  • Laatst online: 31-08 21:19

Elwood Blues

87167191

Kun je die niet ook gewoon met Rom Manager (install from SD) updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Elwood Blues schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 10:02:
Kun je die niet ook gewoon met Rom Manager (install from SD) updaten?
Zou gewoon moeten kunnen, is hetzelfde als via de recovery flashen. Met het verschil dat je dit wat gebruiksvriendelijker kan doen via de ROM Manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Ik wil zelf graag overstappen naar een MIUI rom, het ziet er gewoon erg fancy uit en ik wil wel eens wat anders proberen. Mijn plan is om eerst een factory reset met m'n telefoon te doen, daar een backup van te maken en dan een MIUI rom te installeren. De vraag is echter, welke MIUI rom? Je hebt de officiele maar ik zie dat op XDA ook een custom MIUI rom is, welke zouden jullie aanraden?

Edit: Draai nu officiele MIUI, het is wat wennen maar ziet er wel goed uit! Alleen jammer dat ik niet al mijn applicaties weer opnieuw kon downloaden vanuit mijn Google Account, lukt na een factory reset altijd wel.

[ Voor 18% gewijzigd door Tsurany op 06-05-2011 20:11 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Tsurany schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:27:
Ik wil zelf graag overstappen naar een MIUI rom, het ziet er gewoon erg fancy uit en ik wil wel eens wat anders proberen. Mijn plan is om eerst een factory reset met m'n telefoon te doen, daar een backup van te maken en dan een MIUI rom te installeren. De vraag is echter, welke MIUI rom? Je hebt de officiele maar ik zie dat op XDA ook een custom MIUI rom is, welke zouden jullie aanraden?

Edit: Draai nu officiele MIUI, het is wat wennen maar ziet er wel goed uit! Alleen jammer dat ik niet al mijn applicaties weer opnieuw kon downloaden vanuit mijn Google Account, lukt na een factory reset altijd wel.
MIUI Roms zien er zeker gelikt uit maar er zitten wat dingen in die mij weer terug naar een sens rom deden keren. Zoals het gedoe met downloaden. En de arrogantie van de chef deed mij ook de rom de rug toe keren.

RCmix komt vandaag of morgen met een volledige Sense 3.0 Rom, RCmix Kingdom genaamd.
Hier wacht ik op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Wat bedoel je met 'gedoe met downloaden'?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Tsurany schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 21:34:
Wat bedoel je met 'gedoe met downloaden'?
Er moet iets aangezet worden via het hoofdscherm om te kunnen downloaden.
Precies weet ik het niet meer want het is al een paar maand terug toen ik het voor het laatst geprobeerd heb.
Maar ik vond het niet handig. Maar je kan het rustig proberen. Het is een mooie Iphone-achtige rom.

Andere aanraders:
- RCmix roms van Capychimp met sense
- CleanDHD op basis van CM7(erg rappe rom)

[ Voor 19% gewijzigd door Thombias op 06-05-2011 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Wat ik vooral een verbetering vind is het hele menu vergeleken met Android stock, dit is echt ontworpen met als doel ook mooi te zijn. Ik mis alleen wel de standaard browser op de Desire HD, het standaard toetsenbord en het snel switchen tussen programma's via notification balk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Eerste customRom met Sense 3.0

RCMix HD KINGDOM v0.1 Evolutionary Sense! REAL SENSE 3.0

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=984822

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• griphin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 06:22
Thombias schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 21:47:
[...]
Er moet iets aangezet worden via het hoofdscherm om te kunnen downloaden.
Vorige week geroot en ik draai nu MIUI 1.4.29 en ik heb niets hoeven aanzetten om te kunnen downloaden? Misschien dat dit in een oude versie het geval was, maar de huidige versie is dit niet nodig. Deze rom is ten opzichte van stock sneller, mooier en gebruiksvriendelijker (100% subjectief natuurlijk). Helaas heb ik swype nog niet aan de praat met een Nederlands woordenboek, maar op alle ander punten is het een verademing. En nee, SlideIT is geen oplossing. Deze werkt een stuk slechter qua woordherkenning.

@Tsurany: druk je home-knop iets langer in, dan kun je snel switchen tussen programma's (zelfs meer dan via stock).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Thombias schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 09:27:
Eerste customRom met Sense 3.0

RCMix HD KINGDOM v0.1 Evolutionary Sense! REAL SENSE 3.0

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=984822
Er zijn nog best veel problemen met die ROM als ik de thread zo doorlees. Ook het feit dat het 0.1 is doet mij besluiten om even lekker bij RCMix 6.1.0.1 te blijven met Sense 2.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Is het nou mogelijk om te rooten met GingerBreak ipv Visionary, zodat je niet eerst hoeft te downgraden? In het Desire HD topic zijn welgeteld 2 mensen die zeggen dat het werkt, maar ik heb geen idee of hun devices al S-OFF waren. Op XDA lees ik namelijk dat je device eerst S-OFF moet zijn voor GingerBreak, maar in dit topic moet je eerst rooten met Visionary en daarna S-OFF maken. Ik heb ook geprobeerd deze tutorial te volgen, maar uiteraard zegt ADB "error: device not found", geen idee of ik HTC Sync moet installeren daarvoor of wat dan ook.

Een tutorial voor GingerBreak zou dus zeer welkom zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Tsunami schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 12:52:
geprobeerd deze tutorial te volgen, maar uiteraard zegt ADB "error: device not found", geen idee of ik HTC Sync moet installeren daarvoor of wat dan ook.

HTC Sync moet inderdaad installed zijn. Gingerbreak werkt niet op de DHD zover ik weet.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsunami schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 12:52:
Is het nou mogelijk om te rooten met GingerBreak ipv Visionary, zodat je niet eerst hoeft te downgraden? In het Desire HD topic zijn welgeteld 2 mensen die zeggen dat het werkt, maar ik heb geen idee of hun devices al S-OFF waren. Op XDA lees ik namelijk dat je device eerst S-OFF moet zijn voor GingerBreak, maar in dit topic moet je eerst rooten met Visionary en daarna S-OFF maken. Ik heb ook geprobeerd deze tutorial te volgen, maar uiteraard zegt ADB "error: device not found", geen idee of ik HTC Sync moet installeren daarvoor of wat dan ook.

Hier ben ik dus ook benieuw naar. Ben namelijk van plan om wat rotzooi te gaan verwijderen van HTC e.d. dus zou ik graag weten hoe je het beste root kan krijgen na de laatste OTA update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
BabyXL schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 12:54:
Gingerbreak werkt niet op de DHD zover ik weet.
Dat las ik inderdaad ook, vond het dus al raar dat mensen in het Desire HD topic zeiden dat het werkte. Misschien was hun device al geroot, en heeft GingerBreak dus gewoon niks gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

ik222 & Tsunami:

Lees de eerste post van dit topic ff door, daar staat alle info die je nodig hebt. Er bestaat geen simpele 1click methode voor de DHD.

Enne, Tsunami: Je kijkt in het verkeerde XDA topic.

Nemen jullie dit topic eens door: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=905003

Daarna, deze: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=857537
Daarna Eventueel deze: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=855403 (niet noodzakelijk).

En klaar. Koop voor het gemak Rom Manager Premium (in de market), echt die paar euro waard!

[ Voor 59% gewijzigd door Cybergamer op 07-05-2011 14:06 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Ik weet dat het met downgraden kan, daarom zei ik ook "zonder dat je hoeft te downgraden". Aangezien de posts in het Desire HD topic impliceerden dat dat niet hoefde met Gingerbread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n Desire HD geunroot en de CID op HTC__001 gezet, alleen als ik nu de WWE ROM installeer heb ik alleen maar keuze uit Engels, niet meer uit Nederlands.

Gebruik ik soms de verkeerde CID?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 17:54

martjah

Appel

Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 16:42:
Ik heb m'n Desire HD geunroot en de CID op HTC__001 gezet, alleen als ik nu de WWE ROM installeer heb ik alleen maar keuze uit Engels, niet meer uit Nederlands.

Gebruik ik soms de verkeerde CID?
WWE = engels ?
normaal kan je na een installatie aangeven welke taal je wilt.

CID is iig goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martjah schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 17:35:
[...]

WWE = engels ?

CID is iig goed.
Ik ben er inmiddels achtergekomen dat CID HTC__E11 voor Benelux is, en dan kun je dus kiezen uit zowel Engels als Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Ik begin een beetje moe te worden van die ARHD roms. Het is elke keer weer een loterij hoe de accuduur zal zijn en na bijna elke update kan ik weer na een dag terug omdat de accuduur belachelijk kort is door wat voor reden dan ook weer.

Ik snap wel dat dit het risico is van het regelmatig flashen van custom roms, maar als het elke keer weer raak is, begin ik toch te twijfelen of die Mike wellicht wat selectiever te werk moet gaan. Ik bedoel, hoeveel simultane versies had ie op een gegeven moment draaien? Hij had 2.x. 3.x en dan nog eens de 4.x beta. Tja, dan heb je het overzicht op een gegeven moment ook niet meer.

Aan de andere kant doet ie alles gratis en voor niets en mag ik eigenlijk niet zeuren, maar toch...Het blijft een beetje een ding waar ik constant tegenaan loop met die ARHD roms.

/rant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
griphin schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 10:30:
@Tsurany: druk je home-knop iets langer in, dan kun je snel switchen tussen programma's (zelfs meer dan via stock).
Hardcore respect! Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
martjah schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 17:35:
[...]

WWE = engels ?

CID is iig goed.
WWE is international met Nederlands dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 15:58

duderuud

Sliden is koel

Draai nu de hele dag de Sense 3.0 rom maar ik moet zeggen dat die erg goed bevalt afgezien van de paar kleine kinderziektes.

Snappy, mooie weather widgets (helemaal leuk in het lockscreen), en een erg goede batterijduur!

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
duderuud schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 22:02:
Draai nu de hele dag de Sense 3.0 rom maar ik moet zeggen dat die erg goed bevalt afgezien van de paar kleine kinderziektes.

Snappy, mooie weather widgets (helemaal leuk in het lockscreen), en een erg goede batterijduur!
Eensch, Ene die gps is ook super snel(qua fix dan).

Die kinderziektes zijn niet eens zo irritant. Het is ook maar versie 0.1.
De rom is veel beter dan revolution 5.1.3. Revolution is echt snel.....met het leeg halen van je batterij :D

RC Kingdom v0.1 is een blijvertje (tot de volgende release).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Laatst online: 22:25
AmonTobin schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 19:43:
Ik begin een beetje moe te worden van die ARHD roms. Het is elke keer weer een loterij hoe de accuduur zal zijn en na bijna elke update kan ik weer na een dag terug omdat de accuduur belachelijk kort is door wat voor reden dan ook weer.

Ik snap wel dat dit het risico is van het regelmatig flashen van custom roms, maar als het elke keer weer raak is, begin ik toch te twijfelen of die Mike wellicht wat selectiever te werk moet gaan. Ik bedoel, hoeveel simultane versies had ie op een gegeven moment draaien? Hij had 2.x. 3.x en dan nog eens de 4.x beta. Tja, dan heb je het overzicht op een gegeven moment ook niet meer.

Aan de andere kant doet ie alles gratis en voor niets en mag ik eigenlijk niet zeuren, maar toch...Het blijft een beetje een ding waar ik constant tegenaan loop met die ARHD roms.

/rant.
Je accuduur heeft ook heel erg te maken met alle syncs die je hebt aanstaan. Je battery stats wipen heeft ook nog vrij veel zin als je een nieuwe radio hebt geflashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
ThijsWTF schreef op zondag 08 mei 2011 @ 00:51:
[...]

Je accuduur heeft ook heel erg te maken met alle syncs die je hebt aanstaan. Je battery stats wipen heeft ook nog vrij veel zin als je een nieuwe radio hebt geflashed.
Snap ik, maar als ik nieuwere rom flash dan gebruik ik exact dezelfde sync opties en applicaties die syncen. Meestal flash ik 's avonds een nieuwe rom en dan kan ie alles even bijsyncen (sense, e-mail etc) en de volgende dag haal ik hem uit de oplader voor normaal gebruik en dan is het koffiedik kijken of ik er het eind van de middag mee red. Battery stats wipen doe ik altijd.

Ik heb voor de grap ook even die Sense 3.0 rom geprobeerd, maar die is mij nog net even iets te buggy. Ik kon de HTC e-mail widget niet eens toevoegen en er is nog behoorlijk wat resize werk te verrichten met die rom, dus ik wacht wel even een paar versies denk ik. Ook treedt er af en toe wat spontane lag op.

Ziet er verder wel erg slick uit, laat dat maar aan HTC over!

(Ik heb het overigens wel over de RCMix HD KINGDOM v0.1 Evolutionary Sense versie, niet die Pyramid dev versie).

[ Voor 27% gewijzigd door AmonTobin op 08-05-2011 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de Tashakbate rom van rommanager wel een geinstalleerd? Deze is echt aan te raden, is een supersnelle rom i.c.m. OC kernel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2011 @ 22:34:
Heeft iemand de Tashakbate rom van rommanager wel een geinstalleerd? Deze is echt aan te raden, is een supersnelle rom i.c.m. OC kernel.
AOP, Cynagen, Sense? Wat meer info zou wel leuk zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 15:11
Welke bugs zitten er nu nog in de RCMix HD Kingdom rom dan?
Heb m er sinds gisteravond op staan. Moet zeggen dat ik nauwelijks iets tegen ben gekomen.
Enkel klacht over galmende gesprekken/echo. Is daar al een oplossing voor?
Maar ook nog nauwelijks me tel heb aangeraakt.

[ Voor 16% gewijzigd door maikel_rox op 09-05-2011 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta op het punt om CM 7.03 er op te zetten, maar heb nog een vraag over de volgorde om te kunnen rooten.
Ik heb ondertussen 2.3.3 stock draaien.

Eerst downgraden naar 1.32.405.6 WWE, en pas dan het stappenplan in de eerste post?

Misschien zou ik het hier ergens hebben kunnen vinden, maar dat is me niet gelukt. (ben al paar dagen aan het voorbereiden >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
In deze post vind je alle tut's en hulpmiddelen die je nodig hebt denk:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=936214

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
maikel_rox schreef op maandag 09 mei 2011 @ 12:26:
Welke bugs zitten er nu nog in de RCMix HD Kingdom rom dan?
Heb m er sinds gisteravond op staan. Moet zeggen dat ik nauwelijks iets tegen ben gekomen.
Enkel klacht over galmende gesprekken/echo. Is daar al een oplossing voor?
Maar ook nog nauwelijks me tel heb aangeraakt.
(Bugs: Zie xda forum) o.a. muziekspeler is nog niet gescaled maar via de widgets gaat het prima of een andere muziekplayer uit de market.

Ik draai deze rom nu ook 3 dagen en is zeer stabiel en snel(ook de gps fix(paar seconden)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Het is natuurlijk ook pas V0.1 he..

Vanmiddag ff wat uitgebreider gekeken, inderdaad wel wat kleine dingen.
Echter niet veel ergs gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maikel_rox schreef op maandag 09 mei 2011 @ 13:35:
In deze post vind je alle tut's en hulpmiddelen die je nodig hebt denk:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=936214
Ik heb even gezocht op XDA en je schijnt 2.2.3 te kunnen downgraden, om vervolgens te rooten.

Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 17:31

mno

Hoe is jullie ervaring met de betrouwbaarheid van de GPS onder Gingerbread ROMs? Ik heb veel Android 2.3 ROMS geprobeerd (o.a. CM7, ARHD5, AndROMeOS) met veel verschillende radio's maar ben niet tevreden m.b.t. de gps.

In de auto lijkt het redelijk goed te gaan. Maar ik ga vaak hardlopen met Endomondo en het gebeurt me erg vaak dat ik onderweg de GPS fix kwijt raak en als ik mijn route achteraf bekijk dan is deze niet erg nauwkeurig.

De tools Fasterfix en GPS status gebruik ik trouwens. Die versnellen het krijgen van een GPS-fix, maar lossen het probleem van de nauwkeurigheid en het verliezen van de fix niet op.

[ Voor 22% gewijzigd door mno op 09-05-2011 20:42 ]

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
mno schreef op maandag 09 mei 2011 @ 20:40:
Hoe is jullie ervaring met de betrouwbaarheid van de GPS onder Gingerbread ROMs? Ik heb veel Android 2.3 ROMS geprobeerd (o.a. CM7, ARHD5, AndROMeOS) met veel verschillende radio's maar ben niet tevreden m.b.t. de gps.

In de auto lijkt het redelijk goed te gaan. Maar ik ga vaak hardlopen met Endomondo en het gebeurt me erg vaak dat ik onderweg de GPS fix kwijt raak en als ik mijn route achteraf bekijk dan is deze niet erg nauwkeurig.

De tools Fasterfix en GPS status gebruik ik trouwens. Die versnellen het krijgen van een GPS-fix, maar lossen het probleem van de nauwkeurigheid en het verliezen van de fix niet op.
Sinds kort heb ik ACMixHD v6.1.0.0 met radio: 12.39.60.19U_26.06.04.06_M
En daar is de GPS erg goed. Tijdens het joggen houd die het 40 min vol en altijd aan. (daar bedoel ik mee dat ik 40 min heb gerend, hij zal het vast nog wel langer volhouden)

[ Voor 4% gewijzigd door Tweak15KW op 10-05-2011 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
mno schreef op maandag 09 mei 2011 @ 20:40:

Rcmix Kingdom v0.1 is erg goed met Gps. Echt binnen seconden.
Morgen verschijnt hier versie 0.2 van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Oei, mooi dat ik t weet! Direct flashen morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 09:19
Zowel stabiliteit als snelheid van de fix hier ook niets te klagen met ARHD 5.1.4 en radio 26.09.04.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurgenKnops
  • Laatst online: 18-09 21:03
Hier ook onlangs geroot en draaiende op ARHD 5.1.4 met de recommended radio 12.54.60.25_26.09.04.11_M2. Erg stabiel en vooral erg soepel. Heb enkel het idee de radio de 3g snelheid op een bepaalde manier drukt. Met de stock ROM haalde ik rond de 3.4Mb/s met mijn T-Mobile Internet Plus (max 3.6Mb/s) abo hier in Rotterdam. Met ARHD 5.1.4 en de 12.54.60.25 radio haal ik met hoge uitzondering net de 2.7 Mb/s. Daar tegenover haal ik wel meer uit de batterij (gecalibreerd). Waar ik normaliter met een half uurtje internet, filmpjes kijken en/of ander zwaar gebruik soms tegen de 25% verloor, volsta ik nu met hooguit ~7% verlies. En dat zonder snelheidsverlies... de verminderde data overdracht is nauwelijks tot niet merkbaar gelukkig.
Heb overigens ook SetCPU ingesteld op min 230MHz max 768MHz (smartass). Werkt vlekkeloos en nergens iets van lag te merken.

[ Voor 0% gewijzigd door JurgenKnops op 11-05-2011 12:54 . Reden: typfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyyyyy
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 17:58
Ik wil mijn dhd flashen, omdat ik een vodafone branded toestel heb.
Nu weet ik dat ik een goldcard nodig heb, die ga ik straks maken.

Nu wil ik weten of ik de standaard 2.3.3 update (unbranded dus) direct vanaf de goldcard er op kan gooien?

Moet ik ook nog een andere radio met de standaard rom?
Zijn er nog andere dingen die ik moet doen omdat ik een branded toestel heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Radio's hoef je niks mee te doen, kan me niet voorstellen dat Vodafone hiermee heeft zitten prutsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyyyyy
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 17:58
Oke en waar vind ik de originele rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
Jordyyyyy schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 22:39:
Oke en waar vind ik de originele rom?
Ik ken een website die heel veel van deze ROM's heeft. klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-05-2023
AmonTobin schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 19:43:

/rant.
JurgenKnops schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:53:
Hier ook onlangs geroot en draaiende op ARHD 5.1.4 met de recommended radio 12.54.60.25_26.09.04.11_M2. Erg stabiel en vooral erg soepel. Heb enkel het idee de radio de 3g snelheid op een bepaalde manier drukt. Met de stock ROM haalde ik rond de 3.4Mb/s met mijn T-Mobile Internet Plus (max 3.6Mb/s) abo hier in Rotterdam. Met ARHD 5.1.4 en de 12.54.60.25 radio haal ik met hoge uitzondering net de 2.7 Mb/s. Daar tegenover haal ik wel meer uit de batterij (gecalibreerd). Waar ik normaliter met een half uurtje internet, filmpjes kijken en/of ander zwaar gebruik soms tegen de 25% verloor, volsta ik nu met hooguit ~7% verlies. En dat zonder snelheidsverlies... de verminderde data overdracht is nauwelijks tot niet merkbaar gelukkig.
Heb overigens ook SetCPU ingesteld op min 230MHz max 768MHz (smartass). Werkt vlekkeloos en nergens iets van lag te merken.
Oke ...probeer deze fix eens...
http://www.androidrevolut...d_battery_patch_v.0.1.zip

De kernel source is uit. dus de drain en gps probs zullen zeer waaarschijnlijk beter worden nu.

5.1.5 komt er aan.. met nieuwe custum kernel...

Afbeeldingslocatie: http://www.androidrevolution.nl/ARHD/RevolutionRom/revolutionteam.png

ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurgenKnops
  • Laatst online: 18-09 21:03
Heb deze nu sinds vanmorgen draaien. Batterij lijkt vooral in standby minder te consumeren... Ben benieuwd naar de uiteindelijke ARHD 5.1.5. (daar deze ook gekgenoeg als '5.1.5' is gecodeerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-05-2023
JurgenKnops schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:38:
[...]

Heb deze nu sinds vanmorgen draaien. Batterij lijkt vooral in standby minder te consumeren... Ben benieuwd naar de uiteindelijke ARHD 5.1.5. (daar deze ook gekgenoeg als '5.1.5' is gecodeerd).
ja per ongeluk al de nieuwe build.prop er in gezet....sorry guys.
Misschien noemen we hem om verwarring te voorkomen wel 5.1.6

Afbeeldingslocatie: http://www.androidrevolution.nl/ARHD/RevolutionRom/revolutionteam.png

[ Voor 8% gewijzigd door Whiskey103 op 12-05-2011 21:50 ]

ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patshad
  • Laatst online: 02:02
Ik heb nu eng s-off en radio s-off op mn HD. Als ik weer terug wil naar stock, volstaat het dan om de juiste image van 1.32 op de sd kaart te zetten en in recovery te gaan waarna deze vanzelf door de telefoon wordt teruggezet? Dit heb ik al een keer eerder gedaan, alleen toen had ik geen radio s-off. Ik neem aan dat dit gewoon zo kan, of moet ik eerst terug naar radio s-on?
Pagina: 1 ... 18 ... 48 Laatste