Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben compleet nieuw met custom roms voor mijn Desire HD, maar na de laatste update (die mn batterij als een malle leegslurpt) denk ik dat het tijd wordt dat ik eraan ga geloven (naast de 'being a true tweaker'-reden natuurlijk ;))

Ik weet dat de meeste antwoorden waarschijnlijk ergens verspreid te vinden zijn, maar zou iemand 2min van zn tijd kunnen lenen aan een paar kleine vraagjes voor ik alles brick en verkeerde dingen loop te installen :D?

- Als ik een custom rom install, wát verlies is nou precies..? Instellingen, apps, berichten, ..? Wat is er te redden met backup functies?
- Een vriend van mij heeft zn Desire naar een custom rom gevoerd mét screen-off animatie (als een soort oude tv die uit gaat). Noem me kieskeurig, maar ik wil een rom die deze functie ook heeft, alleen dan voor het heerlijke scherm van de DHD. Ik heb het al gegoogled, maar kan nergens een concreet antwoord vinden welke rom het wel / niet heeft.
- Being my first rom, welke is aan te raden in combinatie met vraagje twee..?

Heb zin mn phone helemaal om te gooien :D! Ik wacht graag antwoord af, alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Je verliest in feite gewoon alles aangezien je een full wipe doet. Je kan applicaties en instellingen backuppen met diverse programma's (Titanium Backup) bijvoorbeeld, maar dit zou ik enkel doen als je savegames of instellingen wilt bewaren, je kan de meeste apps net zo goed opnieuw downloaden.
MIUI heeft in ieder geval een screen off animatie, verder is dat ook een erg mooie rom om mee te beginnen, je gooit echt je phone helemaal om en je krijgt een totaal andere look terug. MIUI met ADW Launcher is voor mij echt een pracht combinatie.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 09:19