Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Patrick V. schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 01:19:
[...]

[afbeelding]

:)

Alles standaard, dus wifi etc allemaal gewoon aan.
Weer en twitter sync om het uur. Af en toe bellen, veel sms / whatsapp
Dude... Da's niet gezond hoor! :)

* Cybergamer is jaloers. 3 dagen haal ik helaas niet. 2 dagen zou ik misschien net aan halen als ik wat zuiniger zou doen.

[ Voor 7% gewijzigd door Cybergamer op 02-04-2011 14:43 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren mijn stock rom (froyo 2.2) ingeruild voor CM7 echter kon ik de GAPPS niet meer installeren waardoor ik de oude rom heb terug geplaatst via een RUU file.

Sinds de switch kan ik echter niet meer gebruik maken van CWM/recovery boot, wanneer ik dit wel doe blijft hij hangen op het HTC opstart scherm.

Ik wil van de stock rom af en mij is verteld dat dit dan alleen nog maar mogelijk is via RUU files en niet meer via recovery...

Iemand advies voor mij om toch weer over te kunnen stappen naar CM (6 of 7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik had een hele poos Pays-rom gedraait maar de batterij ging snel leeg en wat andere dingetjes deden vervelend. Nu heb ik CleanDHD er op staan en so far ziet het er goed uit. Ben benieuwd hoe het in gebruik is. Ben nu bezig met alles sms'jes restoren en ik moet nog een manier vinden om mijn contacts terug te krijgen :/

Ik heb op de andere rom alle contacts wel staan, iemand nog een tip hoe ik die kan overzetten?
http://www.htc.com/nl/how...?id=16381&type=1&p_id=324

Ben benieuwd.

[ Voor 8% gewijzigd door MrVegeta op 02-04-2011 18:51 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woolysheep
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

woolysheep

La Pecora Nera

mno schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 21:03:
Ik gebruik nu een kleine week de nightlies van CyanogenMod 7en ben hier erg tevreden mee. Het belangrijkste nadeel dat ik ondervind is dat er geen Nederlandse woordenlijst bij zit. Dit maakt het typen van berichten een stuk minder snel, omdat ik tikfouten nu handmatig moet corrigeren.

Weet iemand een manier om een Nederlandstalige woordenlijst alsnog toe te voegen?
Een Nederlands woordenboek voor CM7 kun je via de market onder, "Dutch LP for GK", vinden.

"wooled" :: Team Boonanza :: Helping DPC @ DC-Vault :: Stampede #9 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-05-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 18:04:
Ik heb gisteren mijn stock rom (froyo 2.2) ingeruild voor CM7 echter kon ik de GAPPS niet meer installeren waardoor ik de oude rom heb terug geplaatst via een RUU file.

Sinds de switch kan ik echter niet meer gebruik maken van CWM/recovery boot, wanneer ik dit wel doe blijft hij hangen op het HTC opstart scherm.

Ik wil van de stock rom af en mij is verteld dat dit dan alleen nog maar mogelijk is via RUU files en niet meer via recovery...

Iemand advies voor mij om toch weer over te kunnen stappen naar CM (6 of 7)
hum, ik denk dat je het hele root proces weer even moet doorlopen
dan kun je gewoon weer CWM flashen
en daarna weer roms

Dit omdat je de orginele ruu file teruggezet heb. als je een oude ruu 1.32 heb teruggezet kan je gewoon weer rooten
Als je een wwe 172/1.84 teruggezet heb moet je downgraden.

Geef even iets meer info.
of kom naar http://webchat.freenode.n...=AndroidRevolution&uio=d4

ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens ook nog een probleem.

Sinds ik CM7 draai worden mijn contacten en whatsapp niet gesynchroniseerd met twitter/facebook. Ik dacht eerst dat dit een functie van Sense was, maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Zover ik weet heb ik alle sync mogelijkheden geactiveerd (dus in het menu en in-app).

Ik heb de contacten naar de ROM overgeheveld via My-backup pro. Kan het daar aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 22:48:
Ik heb trouwens ook nog een probleem.

Sinds ik CM7 draai worden mijn contacten en whatsapp niet gesynchroniseerd met twitter/facebook. Ik dacht eerst dat dit een functie van Sense was, maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Zover ik weet heb ik alle sync mogelijkheden geactiveerd (dus in het menu en in-app).

Ik heb de contacten naar de ROM overgeheveld via My-backup pro. Kan het daar aan liggen?
als je handmatig probeer contacten te syncen, krijg je dan een foutmelding?

Dan komt dit id door het terugzetten via Mybackup ja. Ik heb dit ook.
Alleen een reflash van de rom helpt.

exporteren naar csv file en daarna importeren en dan syncen werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
Roland_Megens schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 21:04:
[...]

# Open je telefoonmodule en bel naar het volgende “nummer”: *#*#4636#*#*
BTW 4636 geheugensteuntje *#*#INFO#*#*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Word gek hier. Na een full wipe (boot/system/data/cache) CleanDHD geinstalleerd.
Maar als ik het uit zet, start die uit zichzelf op :(
Weet iemand de oorzaak/oplossing? Wordt er een beetje gek van.

Edit: Nou gaat die wel uit, maar wil die niet meer aan :P . Pas als ik de batterij eruit haal en erin stop gaat die uit zichzelf weer aan

[ Voor 26% gewijzigd door Tweak15KW op 03-04-2011 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 17:54

martjah

Appel

Tweak15KW schreef op zondag 03 april 2011 @ 18:29:
Word gek hier. Na een full wipe (boot/system/data/cache) CleanDHD geinstalleerd.
Maar als ik het uit zet, start die uit zichzelf op :(
Weet iemand de oorzaak/oplossing? Wordt er een beetje gek van.

Edit: Nou gaat die wel uit, maar wil die niet meer aan :P . Pas als ik de batterij eruit haal en erin stop gaat die uit zichzelf weer aan
heb je ook de dingen gedaan die je moet doen na het flashen ?
staat in de startpost van het cleanDHD topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland_Megens
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-04-2024
Batterij eruit halen, terug erin, aanzetten en dan volume down indrukken, dan kom je in recovery mode, backupje terug zetten.

Heb je wel full wipe laatste versie, 1.3 ? Ben recent zelf overgegaan naar cleandhd, had alleen een ouder wipe script erop staan, toen ging het ook fout, backup terug gezet, full wipe 1.3 gedaan, toen opnieuw cleandhd en werkte wel meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
Roland_Megens schreef op zondag 03 april 2011 @ 21:57:
Batterij eruit halen, terug erin, aanzetten en dan volume down indrukken, dan kom je in recovery mode, backupje terug zetten.

Heb je wel full wipe laatste versie, 1.3 ? Ben recent zelf overgegaan naar cleandhd, had alleen een ouder wipe script erop staan, toen ging het ook fout, backup terug gezet, full wipe 1.3 gedaan, toen opnieuw cleandhd en werkte wel meteen.
Ik heb CLOCKWORKMOD 3.0.0.5, heb net de v1.3 gedownload. Ga het nu proberen. (met de net nieuwe 1.10 versie van CleanDHD )
martjah schreef op zondag 03 april 2011 @ 20:18:
[...]

heb je ook de dingen gedaan die je moet doen na het flashen ?
staat in de startpost van het cleanDHD topic.
Dat brightness en wifi gebeuren heb ik inderdaad allemaal gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
Het had iets te maken met de datum. Ik had de datum terug gezet naar 3 maart. Toen bleef die uit. Nu heb ik hem weer terug gezet en toen ging die weer aan (toen die uit stond).

De fix is dit: (http://forum.xda-develope...hp?p=12517111&postcount=6)
- disable automatic hour update (just in case)
- remove battery and let it out for around 10 hours, then put it back and turn on!
- Hour and date may reset (or not)
- now you can reactivate automatic hour update if you want.
- the device just stays off properly again

Heeft iets te maken met de zomertijd, zo te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:12
Ik heb op dit moment ARHD 3.3 erop staan. Werkt lekker. Wel is het zo dat ik tegenwoordig de telefoon bij het laden helemaal uit zet. Dus niet de fastboot aan.
De volgende dag staat hij op CWM aan. Wel opgeladen overigens. Even kijken of het verholpen is wanneer ik fastboot weer aan zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:41
Arunia schreef op maandag 04 april 2011 @ 08:30:
Ik heb op dit moment ARHD 3.3 erop staan. Werkt lekker. Wel is het zo dat ik tegenwoordig de telefoon bij het laden helemaal uit zet. Dus niet de fastboot aan.
De volgende dag staat hij op CWM aan. Wel opgeladen overigens. Even kijken of het verholpen is wanneer ik fastboot weer aan zet.
Recovery gaat altijd aan als je telefoon inplugged als hij uit staat. Met fastboot gaat je telefoon niet helemaal uit dus dan zal hij ook niet 'aan' springen als je de oplader er in doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:12
ThijsWTF schreef op maandag 04 april 2011 @ 08:48:
[...]

Recovery gaat altijd aan als je telefoon inplugged als hij uit staat. Met fastboot gaat je telefoon niet helemaal uit dus dan zal hij ook niet 'aan' springen als je de oplader er in doet.
Ok, thanks. Dan was dat dus de gedachte. Dan zet ik mijn telefoon weer lekker op fastboot. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
Roland_Megens schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 21:04:
[...]

# Open je telefoonmodule en bel naar het volgende “nummer”: *#*#4636#*#*
# Vervolgens druk je op “Phone Info“
# Scroll naar beneden en zet je “Preferred Network Type” op “GSM auto (PRL)“
# Restart vervolgens je telefoon

Heb zelf ooit probs met tel. gehad na flashen rom, stukje tekst bewaard :)
Heeft bij mij ook gewerkt :) Nu is het stroomverbruik weer zoals het hoort, thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whiskey103 schreef op zondag 03 april 2011 @ 00:18:
[...]

als je handmatig probeer contacten te syncen, krijg je dan een foutmelding?

Dan komt dit id door het terugzetten via Mybackup ja. Ik heb dit ook.
Alleen een reflash van de rom helpt.

exporteren naar csv file en daarna importeren en dan syncen werkt wel.
Hoe kan je handmatig syncen? Er staat in het menu namelijk nergens een merge/sync optie of iets dergelijks.
Heb zojuist CM7 RC4 geflashed (had RC3) maar het werkt nog steeds niet, of moet ik een full wipe doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTom1990
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 01:27
Ik heb mijn telefoon geroot, S-off, clockworkmod recovery draaiend en een nandriod back up gemaakt. Mijn grote vraag is nu: Hoe flash ik een rom (in dit geval miui rom: http://miui-germany.de/fo...read&threadID=68&pageNo=1). Kan dat gewoon via rom manager? aangezien ik ook de dalvik cahe moet wissen? gebeurt dat dan automatisch als ik wipe data en cache selecteer? Moet ik ook nog een instelling veranderen voor gesignde/niet-gesingde roms? Een klein beetje hulp zou mij erg helpen

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:19
Helaas kan ik mijn HTC Desire HD niet rooten, ik heb versie 1.72.405.3, dat zat er al op toen ik deze telefoon kocht. Dan maar wachten tot het wel kan, wil niet vanalles gaan proberen en zo me toestel om zeep helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTom1990
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 01:27
@ gerjann: ik had het zelfde probleem toen ik mijn toestel terug kreeg van reparatie. Ik was ook erg huiverig om te downgraden, maar uiteindelijk viel het erg mee.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=905003

Deze guide heeft mij erg geholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:48

TheVMaster

Moderator WOS
TomTom1990 schreef op maandag 04 april 2011 @ 17:17:
@ gerjann: ik had het zelfde probleem toen ik mijn toestel terug kreeg van reparatie. Ik was ook erg huiverig om te downgraden, maar uiteindelijk viel het erg mee.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=905003

Deze guide heeft mij erg geholpen!
^^ Idem...'k was ook wat huiverig, maar downgraden ging mbt bovenstaande guide zonder problemen. Binnen (ongeveer) 1 uurtje had ik een Custom rom geinstalleerd (incl. 'downgraden').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:53:
[...]

Hoe kan je handmatig syncen? Er staat in het menu namelijk nergens een merge/sync optie of iets dergelijks.
Heb zojuist CM7 RC4 geflashed (had RC3) maar het werkt nog steeds niet, of moet ik een full wipe doen?
Syncen of koppelen? Als je contacten handmatig wil koppelen moet je naar het contact druk je op edit contact, daarna op menu. Daar zie je 'Join'.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 09:03
jammer dat miui geen appdrawer heeft, maar alle apps die je installeert op je homescreen zet (ala iPhone) de menu's en iconen zien er namelijk wel erg gelikt uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
mdj84nl schreef op maandag 04 april 2011 @ 22:46:
jammer dat miui geen appdrawer heeft, maar alle apps die je installeert op je homescreen zet (ala iPhone) de menu's en iconen zien er namelijk wel erg gelikt uit
Je zou natuurlijk een eigen launcher kunnen installeren zoals ADW of Launcher Pro. Of je stopt gewoon je apps in mapjes. Maakt het al een stuk overzichtelijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
Ik heb 'folder organizer' gevonden. Super handig, en veel beter dan mapjes aanmaken. Het komt neer op applicaties (of contacten of snelkoppelingen) taggen en dan verzamelt folder organizer ze automatisch voor je in mapjes

Zeker nu met launcher pro. Ik heb op de dock bijvoorbeeld een snelkoppeling naar de muziek speler en als ik die snelkoppeling swipe dan opent ie een folder organiser mapje overige muziek gerelateerde applicaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Mad_Cow schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:59:
Ik heb 'folder organizer' gevonden. Super handig, en veel beter dan mapjes aanmaken. Het komt neer op applicaties (of contacten of snelkoppelingen) taggen en dan verzamelt folder organizer ze automatisch voor je in mapjes

Zeker nu met launcher pro. Ik heb op de dock bijvoorbeeld een snelkoppeling naar de muziek speler en als ik die snelkoppeling swipe dan opent ie een folder organiser mapje overige muziek gerelateerde applicaties
welke, als ik zo vrij mag zijn?
ik wil ze ook graag in "mappen" zetten.
het worden er gewoon teveel na een tijd

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Laatst online: 18:00

BioHazard

*\o/*

Tha schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 17:21:
[...]

Folder Organizer? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
simi folder werkt ook goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
Tweak15KW schreef op woensdag 06 april 2011 @ 01:40:
[...]

simi folder werkt ook goed
SiMi folder is mijn favoriet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
Tha schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 17:21:
[...]

je moet dus nog wel zelf aangeven welke 'tag' de apps krijgen. en de tags zorgen ervoor in welke mappen ze terecht komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNi-Cow
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-03-2024
Gerjannn schreef op maandag 04 april 2011 @ 17:10:
Helaas kan ik mijn HTC Desire HD niet rooten, ik heb versie 1.72.405.3, dat zat er al op toen ik deze telefoon kocht. Dan maar wachten tot het wel kan, wil niet vanalles gaan proberen en zo me toestel om zeep helpen...
Zoals boven mij ook al een paar keer is gezegd heb je daar hele mooie guides voor :)
Enige waar je even rekening mee moet houden is dat de 'creating a GoldCard' guide een beetje out of date is.
(http://android.modaco.com...5672/creating-a-goldcard/)

Een paar tips:

- Download GoldCard helper van de market, scheelt je heel wat gedoe met de goldcard key.
Waarom gedoe? Omdat er een verwijzing staat naar de tools folder van de SDK, maar in de tussentijd is de structuur van de sdk veranderd, eerst moet je alle packages downloaden waarna je uiteindelijk erachter komt dat adb niet meer in tools zit maar in platform-tools.
- In de goldcard guide staat mmc1, maar dat klopt niet, het is mmc2 (staat ook in de guide op xda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai nu een aantal dagen CM7 RC4 met de aanbevolen radio maar ik ben nog steeds niet helemaal tevreden met de batterijduur. Vandaag heb ik mijn telefoon vrij intensief gebruikt, maar was de batterij na 7 luttele uurtjes al geheel leeg. Dit lijkt me niet echt heel normaal.

Ook is het zo dat bij accugebruik de Mobiel stand-by, telefoon inactief en WIFI de meeste batterij opslurpen (respectievelijk 31, 22 en 19 procent). Waar bij m'n oude stock rom dit de Weergave was met vaak zo rond de 60%.

Is dit op een manier te verbeteren?

(op de vorige pagina stond iets over batterij stats wipen, hoe moet dit en wat houdt het in?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
DNi-Cow schreef op woensdag 06 april 2011 @ 09:58:
[...]

Zoals boven mij ook al een paar keer is gezegd heb je daar hele mooie guides voor :)
Enige waar je even rekening mee moet houden is dat de 'creating a GoldCard' guide een beetje out of date is.
(http://android.modaco.com...5672/creating-a-goldcard/)

Een paar tips:

- Download GoldCard helper van de market, scheelt je heel wat gedoe met de goldcard key.
Waarom gedoe? Omdat er een verwijzing staat naar de tools folder van de SDK, maar in de tussentijd is de structuur van de sdk veranderd, eerst moet je alle packages downloaden waarna je uiteindelijk erachter komt dat adb niet meer in tools zit maar in platform-tools.
- In de goldcard guide staat mmc1, maar dat klopt niet, het is mmc2 (staat ook in de guide op xda)
Als hij een branded DHD heeft. Zoals Vodafone ofzo. Dan moet je pas een goldcard maken.
Anders gewoon downgrade guide zonder goldcard uitvoere. Met PD98IMG.

http://www.wbakkercomputers.nl/Stock1.32.405.6PD98IMG/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
mike1986_: Android Revolution HD / 4G coming soon! Re-based & new tweaks and fixes! Get ready - http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=840040
Op een nieuwe base? Welke base is dat dan? Ik dacht dat 1.84 sowieso de nieuwste was...

[ Voor 3% gewijzigd door ThijsWTF op 07-04-2011 11:08 . Reden: opmaak ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 15:13:
Ik draai nu een aantal dagen CM7 RC4 met de aanbevolen radio maar ik ben nog steeds niet helemaal tevreden met de batterijduur. Vandaag heb ik mijn telefoon vrij intensief gebruikt, maar was de batterij na 7 luttele uurtjes al geheel leeg. Dit lijkt me niet echt heel normaal.

Ook is het zo dat bij accugebruik de Mobiel stand-by, telefoon inactief en WIFI de meeste batterij opslurpen (respectievelijk 31, 22 en 19 procent). Waar bij m'n oude stock rom dit de Weergave was met vaak zo rond de 60%.

(op de vorige pagina stond iets over batterij stats wipen, hoe moet dit en wat houdt het in?)
Je batterij opladen tot de 100%, rebooten in recovery en daar staat ergens de optie: wipe battery stats

dat is, volgens mij. om je accu te eiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
ThijsWTF schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:07:
[...]

Op een nieuwe base? Welke base is dat dan? Ik dacht dat 1.84 sowieso de nieuwste was...
Voor Froyo wel maar niet voor Gingerbread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
Thombias schreef op donderdag 07 april 2011 @ 12:21:
[...]

Voor Froyo wel maar niet voor Gingerbread.
Maar Gingerbread is nog niet officieel uit gebracht voor de Desire HD. Ik ben benieuwd waarmee Mike komt :)

Wel weer balen dat we een full wipe moeten doen als er een geheel nieuwe base gebruikt word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 09:19
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 15:13:

Weet je zeker dat het aan de ROM ligt en niet aan een programma dat resources aan het verbrassen is? Google Maps met Latitude aan bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
ThijsWTF schreef op donderdag 07 april 2011 @ 12:37:
[...]

Maar Gingerbread is nog niet officieel uit gebracht voor de Desire HD. Ik ben benieuwd waarmee Mike komt :)

Wel weer balen dat we een full wipe moeten doen als er een geheel nieuwe base gebruikt word.
Nee, nog niet officieel maar er zijn veel goede gingerbread ports naar DHD die echt veel prettiger werken dan de ROMs van Mike. Met alle respect voor zijn inzet voor zijn flash-community.

Dit is zo'n voorbeeld...
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1006372

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
Thombias schreef op donderdag 07 april 2011 @ 12:50:
[...]

Nee, nog niet officieel maar er zijn veel goede gingerbread ports naar DHD die echt veel prettiger werken dan de ROMs van Mike. Met alle respect voor zijn inzet voor zijn flash-community.

Dit is zo'n voorbeeld...
Daar was ik me al van bewust. Maar het blijven ports en experimentele builds. Ik dacht dat juist de meer instabiele builds werden gebruikt in de 4.0 Beta i.p.v. de 3.x serie. Misschien vind Mike de builds wel zo stabiel dat hij het aandurft om ze in de 3.x serie te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
ThijsWTF schreef op donderdag 07 april 2011 @ 12:59:
[...]

Daar was ik me al van bewust. Maar het blijven ports en experimentele builds. Ik dacht dat juist de meer instabiele builds werden gebruikt in de 4.0 Beta i.p.v. de 3.x serie. Misschien vind Mike de builds wel zo stabiel dat hij het aandurft om ze in de 3.x serie te gebruiken.
Er wordt verwacht dat voor half april Gingerbread voor DHD wordt vrijgegeven. Persoonlijk verwacht ik dat Mike daar op wacht.

De ROM waarna ik je net verwees vindt ik persoonlijk stabieler dan de 3.3 release van Mike.

[ Voor 8% gewijzigd door Thombias op 07-04-2011 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Ik heb de nieuwste radio geflashed(12.48.60.23P_26.08.04.07_M3) en zojuist getest in een kantoorgebouw. Mijn DHD heeft een case.
Met alle ongemakken voor een gps(de case en in een gebouw) de gps fix is supersnel!!
Binnen 10 seconden heb ik nu een fix.

Dus voor mensen die hun gps veel gebruiken is dit een echte aanrader. De batterij gaat ook nog eens langer mee dan de laatste radio 12.35d.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
Thombias schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:39:
Ik heb de nieuwste radio geflashed(12.48.60.23P_26.08.04.07_M3) en zojuist getest in een kantoorgebouw. Mijn DHD heeft een case.
Met alle ongemakken voor een gps(de case en in een gebouw) de gps fix is supersnel!!
Binnen 10 seconden heb ik nu een fix.

Dus voor mensen die hun gps veel gebruiken is dit een echte aanrader. De batterij gaat ook nog eens langer mee dan de laatste radio 12.35d.....
Even een klein dingetje, volgens mij is alleen het stuk achter de '_' de radio versie. De serie tekens daarvoor is iets van je band versie ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
ThijsWTF schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:55:
[...]

Even een klein dingetje, volgens mij is alleen het stuk achter de '_' de radio versie. De serie tekens daarvoor is iets van je band versie ofzo?
Klopt maar het wordt in zijn geheel genoemd bij smallbandversie in je dhd. Het is gewoon handiger met zoeken voor degene die het zoekt.

Om het nog makelijker te maken voor de zoekers naar deze geweldige radio....
http://www.multiupload.com/LMGHQ26L1R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Thombias schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:09:
[...]

Klopt maar het wordt in zijn geheel genoemd bij smallbandversie in je dhd. Het is gewoon handiger met zoeken voor degene die het zoekt.

Toch maar eens checken dan vanavond. Ik vond die vorige al een hele vooruitgang eigenlijk. :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee waarom ik als ik shutdown phone doe dat ie gewoon weer opstart?

Clean dhd 0.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 17:55:
Iemand een idee waarom ik als ik shutdown phone doe dat ie gewoon weer opstart?

Clean dhd 0.8
de oplossing staat een paar pagina's terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
Thombias schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:09:
[...]

en nog makkelijker is
http://www.wbakkercomputers.nl/Radio/

http://www.wbakkercompute...60.23U_26.08.04.07_M3.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martjah schreef op donderdag 07 april 2011 @ 17:57:
[...]

de oplossing staat een paar pagina's terug.
Ik volg deze thread al vanaf het begin, ik kan het niet vinden hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 20:13:
[...]

Ik volg deze thread al vanaf het begin, ik kan het niet vinden hoor.
Ik zie dat brtausi hetzelfde probleem had op pagina 57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
Incoming ARHD 3.5 diff based 1.84 Froyo

www.androidrevolution.nl

Afbeeldingslocatie: http://www.wbakkercomputers.nl/RevolutionROM_ByMike1986/AndroidRevolutionTeam.png

[ Voor 8% gewijzigd door Whiskey103 op 09-04-2011 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
En wat zijn de wijzigingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
ThijsWTF schreef op zondag 10 april 2011 @ 00:05:
[...]

En wat zijn de wijzigingen?
[20:37] <@mike1986> - Re-based on 1.84.661.1 base
[20:37] <@mike1986> - This build seems to be a bit faster
[20:37] <@mike1986> - Sound quality finally fixed and it's much lauder on headphones now
[20:37] <@mike1986> - Added SD Card Speed tweak
[20:37] <@mike1986> - Google Maps updated to latest 5.3.0
[20:37] <@mike1986> - Busybox updated to latest 1.19.0
[20:37] <@mike1986> - Hindi fonts updated
[20:37] <@mike1986> - Superuser updated to 2.3.6.1 FULLY WORKING VERSION
[20:37] <@mike1986> - Other minor changes and fixes

Afbeeldingslocatie: http://www.wbakkercomputers.nl/RevolutionROM_ByMike1986/AndroidRevolutionTeam.png

[ Voor 7% gewijzigd door Whiskey103 op 10-04-2011 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Voor de liefhebbers van Gingerbread:

Desire S DHD Port v2.5

Features:
- Based on Desire S ROM v1.31.707.2 Gingerbread 2.3.3
- Kernel from Desire HD 2.31 leaked build
- Fully Rooted (su + superuser), busybox, zipaligned
- Bloatware applications removed (Amazon MP3, SoundHound, etc.)
- Removed Stocks completely (I hate this application)
- Include LinkedIn and Picasa plugins from HTC by default
- Include Maps by ownhere (Supports International Navigation)
- Updated default applications
- Tweaks applied for optimizations
- Zipalign on boot (for user applications)
- Fully de-odexed
- init.d scripts (BusyBox run-parts) support
- NANO text editor & sysro/sysrw commands support
- You can replace HTC boot animation with any custom boot animation. Just replace bootanimation.zip in data/local

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hey, ik zie net dat Cyanogenmod 7 vandaag stable is gegaan :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
anandus schreef op maandag 11 april 2011 @ 10:01:
Hey, ik zie net dat Cyanogenmod 7 vandaag stable is gegaan :)
Dit is goeie nuus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
Als je GPS een eeuw doet over het bepalen van je positie (of vinden van de satelieten, 1 van de 2) en er om de haverklap er een '3G met een V'tje' in de statusbalk staat wat voor mij betekent dat de 3G niet werkt of uit staat (terwijl ik hem altijd heb aan staan).

Ligt dat dan aan de rom of de radio? Het wordt nu wel erg iritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

3G lijkt me radio. Voor GPS heb je Fasterfix welke je pool op NL of europa zet ipv de standaard USA, scheelt enorm met GPS fix.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 23:25
Ben al enige weken een tevreden gebruiken van de Android Revolution HD 4.0 β 4 rom. Loopt echt als een zonnetje en nog geen bugs gehad. Ben toch maar eens gaan stoeien met de Desire S DHD Port v2.5 en CleanHDH. De Desire S DHD Port v2.5 vond ik niet echt een verschil met de ARHD en ik kreeg daar wel af en toe een bug. Heb deze maar snel links laten liggen. CleanDHD was weer heel erg vet. Maar bij die laatste, het is al vaak genoemd hier, mis ik toch wel de HTC Sense. Natuurlijk zijn de diverse widgets ook als app te krijgen maar ik mis er toch wel een paar. Zo vind ik de camera maar helemaal niks. Ben weer terug gegaan naar ARHD maar het blijft een genot om die roms allemaal uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Inderdaad. Ik draai nu enkele weken CM7 en ben behoorlijk tevreden. Maar vanavond ga ik Coredroid erop zetten, just for kicks (en omdat de camera duidelijk minder is op CM7). ;)

HTC Sense mis ik eigenlijk niet zo, maar de rest HTC related eigenlijk wel. Zo vind ik de agenda en contacten beheer beter in de originele HTC ROMS's. Sense daarintegen knal ik er meteen weer vanaf, want LauncherPro is toch wel stukken beter IMHO.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Laatst online: 06-09 22:59
Wijzigt de rom manager nog iets met de partities van je sd kaart? Ik heb een grotere sd kaart gekocht maar weet niet of ik zo 1 op 1 alles via Windows kan kopiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

JackPoint schreef op maandag 11 april 2011 @ 18:54:
Wijzigt de rom manager nog iets met de partities van je sd kaart? Ik heb een grotere sd kaart gekocht maar weet niet of ik zo 1 op 1 alles via Windows kan kopiëren.
die verandert niks aan je sd kaart. kan je gewoon copy pasten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
mytheory schreef op maandag 11 april 2011 @ 17:27:
Ben al enige weken een tevreden gebruiken van de Android Revolution HD 4.0 β 4 rom. Loopt echt als een zonnetje en nog geen bugs gehad. Ben toch maar eens gaan stoeien met de Desire S DHD Port v2.5 en CleanHDH. De Desire S DHD Port v2.5 vond ik niet echt een verschil met de ARHD en ik kreeg daar wel af en toe een bug. Heb deze maar snel links laten liggen. CleanDHD was weer heel erg vet. Maar bij die laatste, het is al vaak genoemd hier, mis ik toch wel de HTC Sense. Natuurlijk zijn de diverse widgets ook als app te krijgen maar ik mis er toch wel een paar. Zo vind ik de camera maar helemaal niks. Ben weer terug gegaan naar ARHD maar het blijft een genot om die roms allemaal uit te proberen.
Dan is [ROM]Apr 11[SENSE 2.3.3]RCMix HD v5.9.1 Blazingly Beaming GingerBread 2.31 CRT ANI. echt iets voor jouw. Sense en veel sneller en stabieler dan ARHD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan mij aansluiten bij de reactie van Thombias, RCMix draait idd erg goed. Ben alleen nog wel aan het zoeken naar de beste radio.Ik heb nu deze: 12.28g.60.140f_26.05.05.27_M3 maar ben daar niet super tevreden over.
Iemand wellicht suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 21:32:
Kan mij aansluiten bij de reactie van Thombias, RCMix draait idd erg goed. Ben alleen nog wel aan het zoeken naar de beste radio.Ik heb nu deze: 12.28g.60.140f_26.05.05.27_M3 maar ben daar niet super tevreden over.
Ik gebruik de 12.41.60.19U_26.06.04.14_M van ARHD en daar ben ik heel tevreden over.
Wat zou er dan niet stabiel lopen bij ARHD dan?
Bij mij loopt ie echt super en snel.
Ik heb er ook nog Kalagas_Mixed_Theme_GB_ARHD_v1.2_signed overheen gezet en dan ziet het er allemaal nog mooier uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 21:32:
Deze 12.48.60.23P_26.08.04.07_M3
o.a. erg snelle gps fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
mytheory schreef op maandag 11 april 2011 @ 22:22:
[...]

Ik gebruik de 12.41.60.19U_26.06.04.14_M van ARHD en daar ben ik heel tevreden over.
Wat zou er dan niet stabiel lopen bij ARHD dan?
Probeer maar eens wat anders(RCmix/Desire S port/ etc.) dan ARHD dan zal je merken dat het net allemaal wat smoother loopt.

[ Voor 3% gewijzigd door Thombias op 12-04-2011 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Thombias schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 08:21:
[...]

Probeer maar eens wat anders(RCmix/Desire S port/ etc.) dan ARHD dan zal je merken dat het net allemaal wat smoother loopt.
De Desire S port heb ik geprobeerd maar merkte echt geen verschil.
Waar moet ik dat dan aan merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
mytheory schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 08:33:
[...]

Blijf jij maar lekker bij ARHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
mytheory schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 08:33:
[...]

Probeer eens CleanDHD, deze is naar mijn mening een van de snelste en meest schone (onnodige apps eruit gehaald).

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@mytheory en Thombias: bedankt voor de suggesties, ga deze proberen.
@Thombias: van de radio die jij noemt zegt XDA "pas op unknown source etc." Jouw ervaringen zijn goed met deze Radio wat betreft bereik en accuverbruik? Snelle gps is natuurlijk ook zeer welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 09:04:
@mytheory en Thombias: bedankt voor de suggesties, ga deze proberen.
@Thombias: van de radio die jij noemt zegt XDA "pas op unknown source etc." Jouw ervaringen zijn goed met deze Radio wat betreft bereik en accuverbruik? Snelle gps is natuurlijk ook zeer welkom!
Ik ben tot nu toe erg enthousiast over deze radio qua batterij gebruik, ontvangst en de super snelle GPS fix.

- Ontvangst is goed wat de snelheid dus ook weer ten goede komt.
- GPS fix is niet alleen snel(binnen 10 seconden) maar nog belangrijker hij houdt de fix ook goed vast. wat bij de 12.35serie nog wel eens ontbrak.

De gps was een van mijn frustraties maar bij deze radio is dat verleden tijd.

Ik heb deze radio nu een week en ga niet meer switchen voordat er een nieuwere uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
M-Opensource schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 09:00:
[...]

Probeer eens CleanDHD, deze is naar mijn mening een van de snelste en meest schone (onnodige apps eruit gehaald).
Ben ik met je eens.

Er is nu weer een nieuwere cleandhd-achtige uit.

[ROM] Sanitized CM7 (12/04/2011) Deze ga ik vanavond testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, deze gaat er vanavond op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Thombias schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 08:37:
[...]

Blijf jij maar lekker bij ARHD
Wat een rare opmerking, ik vraag je alleen maar waaraan je het verschil merkt.
Ik sta juist open voor suggesties en ben er ook verschillende aan het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
Thombias schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 08:20:
[...]

Deze 12.48.60.23P_26.08.04.07_M3
o.a. erg snelle gps fix
Waar kan ik die downloaden. Kan hem echt nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
Tweak15KW schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:09:
[...]

Waar kan ik die downloaden. Kan hem echt nergens vinden.
http://www.androidrevolution.nl/ARHD/

[ Voor 46% gewijzigd door Whiskey103 op 13-04-2011 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
mytheory schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 10:39:
[...]

Wat een rare opmerking, ik vraag je alleen maar waaraan je het verschil merkt.
Ik sta juist open voor suggesties en ben er ook verschillende aan het proberen.
Ik verwachtte weer zo'n non-discussie die ik met meer ARHD aanhangers heb gehad.
Het zijn vaak van die mensen/schapen die hun leider verheerlijken(mike1986) dus.
Daarom haakte ik zo snel af.
Dus hier bij mijn excusses.

Ik ben net weer geswitcht van Desire S naar [ROM] Sanitized CM7 (12/04/2011)
Deze is weer prettiger dan CleanDHD. Het is een echte basic clean rom zonder veel apps alleen het noodzakelijke zodat je zelf je apps kan bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Ik heb mijn Desire HD pas 3 weken dus ik ben helemaal nieuw en heb ARHD als eerste geïnstalleerd op basis van het aantal views. Dus ik dacht dat is wel een goeie en heb ook geen klachten.

Ik zou zo graag inderdaad een cleane ROM willen installeren maar zoals ik al zei mis ik toch wel Sense. Heb ondertussen al heel wat alternatieven gevonden. Ik vind alleen die camera bagger, je kunt daar zo weinig instellen. Je kan bijvoorbeeld shuttersound niet uitzetten. Weet iemand of er camera apps te krijgen zijn? Ik heb er nog geen gevonden. Het uitzetten van CleanDHD vond ik trouwens echt supervet, zo'n splash ala oude TV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

mytheory schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 12:11:
Het uitzetten van CleanDHD vond ik trouwens echt supervet, zo'n splash ala oude TV :)
Das niet zozeer CleanDHD, dat effect. Is een standaard iets in Gingerbread. Tenminste, in default Google roms/AOSP. HTC heeft dit effect verwijderd, of maakt het niet mogelijk deze in te schakelen op de roms die nu rondzweven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:35
Thombias schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 12:02:
[...]

Deze is weer prettiger dan CleanDHD. Het is een echte basic clean rom zonder veel apps alleen het noodzakelijke zodat je zelf je apps kan bepalen.
Waarin vind je hem prettiger? Ik draai nog op CleanDHD 1.06 omdat ik nu een batterij duur heb van 2,5/3 dagen gemiddeld :)

Ik wil wel graag over op de final versie van CM7, alleen CleanDHD is hier nog niet mee geupdate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Ik heb mijn Desire HD pas 3 weken dus ik ben helemaal nieuw en heb ARHD als eerste geïnstalleerd op basis van het aantal views. Dus ik dacht dat is wel een goeie en heb ook geen klachten.

Ik zou zo graag inderdaad een cleane ROM willen installeren maar zoals ik al zei mis ik toch wel Sense. Heb ondertussen al heel wat alternatieven gevonden. Ik vind alleen die camera bagger, je kunt daar zo weinig instellen. Je kan bijvoorbeeld shuttersound niet uitzetten. Weet iemand of er camera apps te krijgen zijn? Ik heb er nog geen gevonden. Het uitzetten van CleanDHD vond ik trouwens echt supervet, zo'n splash ala oude TV :)
Ik ben ook zo begonnen met ARHD maar er zaten altijd wel kleine hikjes in die me gingen irriteren dus ben ik gaan experimenteren met andere ROMs.

Die Rom die ik in mijn vorige post vermelde heeft ook dat crt/oude tv effect bij uit en aanzetten.
De camera kan je net zoveel instellen als de standaard camera. Alleen het geluid kan je niet in de app uitzetten maar das voor mij geen issue. Ik maak toch geen stiekume foto's 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Patrick V. schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 12:27:
[...]

Waarin vind je hem prettiger? Ik draai nog op CleanDHD 1.06 omdat ik nu een batterij duur heb van 2,5/3 dagen gemiddeld :)

Ik wil wel graag over op de final versie van CM7, alleen CleanDHD is hier nog niet mee geupdate
Die ervaring had ik ook met CleanDHD dat ik zo'n lange accu duur heb.
Accuduur is voor mij niet echt super belangrijk om dat ik hem overal aan het infuus kan leggen.
Maar ik ga het weer testen met deze ROM en laat je het weten.

Mijn laatste CleanDHD Rom is 1.10 geweest die had ook wel een lange accutijd weet echter niet hoelang omdat ik er niet echt op let.

De ROM die ik nu draait voelt vloeiender dan CleanDHD 1.10 maar dat kan ook mijn voorstelling zijn.
Als straks de nieuwe versie van CleanDHD uit komt dan zal ik die ook weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:35
Oke ben benieuwd :)

Ben ook wel benieuwd wanneer CleanDHD word upgedate. Misschien voelt het vloeiender aan door CM7 die nu final is?

Ik zelf ben nog niets tegen gekomen waarin ik CleanDHD traag vond, of dat er een animatie stotterde oid.

[ Voor 3% gewijzigd door Patrick V. op 12-04-2011 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Weet iemand of er camera apps te krijgen zijn? Ik heb er nog geen gevonden.
Vignette (of zo iets heet het). Te vinden op de Market.
BioHazard schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 12:15:
[...]

Das niet zozeer CleanDHD, dat effect. Is een standaard iets in Gingerbread. Tenminste, in default Google roms/AOSP. HTC heeft dit effect verwijderd, of maakt het niet mogelijk deze in te schakelen op de roms die nu rondzweven.
Coredroid heeft die animatie. :)

Inmiddels heb ik sense (en een paar widgets/apps) verwijderd uit Coredroid, en ik moet zeggen dat het echt een fijne rom is. Precies wat ik zocht! Adressbook ed. in de HTC stijl (met Facebook en Twitter ed.) en de rest lekker basic. Camera werkt ook erg goed itt. CM7.

Persoonlijk denk ik dat dit een goeie rom is die gebalanceerd tussen CM7 en HTC Stock.

[ Voor 14% gewijzigd door Cybergamer op 12-04-2011 13:23 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Thombias schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 12:29:
[...]

. Alleen het geluid kan je niet in de app uitzetten maar das voor mij geen issue. Ik maak toch geen stiekume foto's 8)
Nee die maak ik ook niet maar ik dacht dat ik verschillende instellingen, waaronder dus het geluid, niet kon instellen. Maar ik zal vanavond die Sanitized CM7 eens erop zetten en nog eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

BabyXL schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 13:22:
[...]

[...]

Coredroid heeft die animatie. :)

Inmiddels heb ik sense (en een paar widgets/apps) verwijderd uit Coredroid, en ik moet zeggen dat het echt een fijne rom is. Precies wat ik zocht! Adressbook ed. in de HTC stijl (met Facebook en Twitter ed.) en de rest lekker basic. Camera werkt ook erg goed itt. CM7.

Persoonlijk denk ik dat dit een goeie rom is die gebalanceerd tussen CM7 en HTC Stock.
CoreDroid heeft dan ook een en ander aangepast om dit werkend te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
BabyXL schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 13:22:
[...]
Thanks, is inderdaad wat ik zocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

BioHazard schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 13:34:
[...]

CoreDroid heeft dan ook een en ander aangepast om dit werkend te maken.
Waar ik dus heel blij mee ben :)

graag gedaan, mytheory.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 11:27
Ik ben sinds een tijdje overgestapt van de Revolution rom naar de standaard CyanogenMod, nu op versie 7.0 stable. Ik was altijd een fervent aanhanger van de Android Revolution rom, vooral vanwege de tweaks en natuurlijk de sense schil. Het valt me op dat ik deze totaal niet mis in CyanogenMod, het voelt allemaal veel snappier en gepolished.

Ook erg handig is de rom update functie, zo hoef je dus niet moeilijk te gaan doen met het wachten op mirrortjes en het op je sd-kaartje zetten etc...alles kan gewoon geupdate en gebackuped worden vanuit ROM Manager...ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:47

Arfman

Drome!

Hmm .. m'n HD geroot, Clockwork eropgezet (allemaal volgens de methode van de CM Wiki), CM7 eropgezet ... bootloop. Accu eruit en erin helpt niet, en als ik volume down inhoudt tijdens het aanzetten kom ik in een menu wat ik niet snap, en kan hier eigenlijk ook weinig concreets over vinden op internet. Help? :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Arfman schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 17:20:
Hmm .. m'n HD geroot, Clockwork eropgezet (allemaal volgens de methode van de CM Wiki), CM7 eropgezet ... bootloop. Accu eruit en erin helpt niet, en als ik volume down inhoudt tijdens het aanzetten kom ik in een menu wat ik niet snap, en kan hier eigenlijk ook weinig concreets over vinden op internet. Help? :)
Soms kom ik ook in een bootloop als ik Google apps niet installeer (al heb ik dat niet bij de nieuwste CM).

Kan je nog wel in Recovery komen?

Dat menu wat je niet snapt is trouwens het fastboot menu oftewel de bootloader. Wit met groene/oranje/etc tekst?
Als je dan bootloader kiest in dat menu en dan recovery dan hoor je in het recovery menu te komen :)
(als ik het goed heb)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Hmm ... ik had de Google apps wel meegeinstalleerd. Dat menu had inderdaad de groen/witte tekst. Ik had daar maar 1 optie: HBOOT (geloof ik). Die heb ik gekozen en het lijkt erop dat hij nu de backup van de originele rom heeft teruggezet (ik heb iig. weer een kale werkende telefoon met Sense). Phew. Nu maar eens opnieuw proberen denk ik? Ben nu ook de root access kwijt, had Rom Manager weer uit de Market gehaald maar die gaf aan geen su rechten te hebben.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
Arfman schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 17:36:
Hmm ... ik had de Google apps wel meegeinstalleerd. Dat menu had inderdaad de groen/witte tekst. Ik had daar maar 1 optie: HBOOT (geloof ik). Die heb ik gekozen en het lijkt erop dat hij nu de backup van de originele rom heeft teruggezet (ik heb iig. weer een kale werkende telefoon met Sense). Phew. Nu maar eens opnieuw proberen denk ik? Ben nu ook de root access kwijt, had Rom Manager weer uit de Market gehaald maar die gaf aan geen su rechten te hebben.
Je had de pd98img nog op je sd staan dus.
Dan ben je nu id je root kwijt ja. En je eng s- off ook.

Na de downgrade moet je gelijk pd98img er af halen. Andere zal hij elke keer weer stock wwe ruu installeren als je in hboot opstart.

Even overnieuw doen. Lukt het niet. Kom even hierheen dan.
http://webchat.freenode.n...=AndroidRevolution&uio=d4

Afbeeldingslocatie: http://www.androidrevolution.nl/ARHD/RevolutionRom/revolutionteam.png

[ Voor 9% gewijzigd door Whiskey103 op 12-04-2011 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Thombias schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 12:02:
[...]

Ik zag op het forum van Sanitized dat je launcher2 aan het installeren bent.
Wat is eigenlijk het verschil tussen adw launcher en launcher2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
mytheory schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 21:19:
[...]

Ik zag op het forum van Sanitized dat je launcher2 aan het installeren bent.
Wat is eigenlijk het verschil tussen adw launcher en launcher2?
Niet bar veel. Ik vind de optie van transparatie wat mooier.
Je kan de rom zo over de vorige flashen dus geen belemmering om het niet te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Iemand al MDJ's Ultimate Droid HD uitgeprobeerd?
Deze ga ik vanavond eens installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Whiskey103 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 18:10:
[...]

Je had de pd98img nog op je sd staan dus.
Dan ben je nu id je root kwijt ja. En je eng s- off ook.

Na de downgrade moet je gelijk pd98img er af halen. Andere zal hij elke keer weer stock wwe ruu installeren als je in hboot opstart.
Dat heb ik nu gedaan, thanks. Wel fijn om te weten dat je op die manier terugkunt naar je stock ROM. Vraagje: wat gebeurt er (nu PD98.IMG van de SD card af is) als ik nu in HBOOT (Recovery?) opstart?
Even overnieuw doen. Lukt het niet. Kom even hierheen dan.
http://webchat.freenode.n...=AndroidRevolution&uio=d4
Bedankt, heb het inderdaad opnieuw geprobeerd en nu werkte het wel, vreemd genoeg. Helaas wel mijn Adapt hardcase gesloopt, de telefoon krijg je er bijna niet uit. Enige probleem wat ik nu nog heb is dat de Friends widget Facebook niet wil pakken, hij blijft zeggen "error: invalid_key". Iemand een idee daarover?

Verder bevalt CM7 heel erg goed tot nu toe, telefoon voelt lekker snappy aan. Enige jammere is de mooie Sense klok die weg is, heb wel een vervanger uit de Market maar ik vind die van HTC toch nog steeds het mooist.

Pagina: 1 ... 15 ... 48 Laatste