DPC Stampede #9 - Planning

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-04 21:35

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:43

NightBird

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:59

SandStar

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online

FreezeXJ

Afbeeldingslocatie: http://www.dutchpowercows.org/old/images/banners/mcB05.jpg

Stampede episode 9 - Still going Strong

Welkom, bij inmiddels de 9e aflevering van de Stampede, ons jaarlijkse uitje naar een bepaald project.

Hoe, Wie, Wat, Waar
Ten eerste: Lees de Wiki. 't ding mag dan nooit af zijn, er staat wel heel veel in, dus het is handig om erbij te hebben. Als je nog nooit eerder van een Stampede hebt gehoord, of als je inhoudelijke opmerking wilt gaan maken: Zorg dan dat je de WDO-FAQ dan van voor naar achter hebt doorgelezen!

Als je wilt weten hoe dit alles is ontstaan en waarom bepaalde beslissingen bij de voorgaande Stampedes zo gemaakt zijn: lees de draadjes die hier aan voorafgingen (in chronologische volgorde):

De aanzet naar de eerste Stampede
DPC Stampede #1 - Planning
DPC Stampede #2 - Planning
DPC Stampede #2 - Planning (deel2)
DPC Stampede #3 - Planning
DPC Stampede #4 - Planning
DPC Stampede #5 - Planning
DPC Stampede #6 - Planning
DPC Stampede #7 - Planning
DPC Stampede #8 - Planning

Meer links zul je in de topicstart van bovenstaande topics tegenkomen, hoewel ze elk jaar aardig gelijk zijn ;)

Welk project gaan we doen?
Om uit te zoeken voor welk project de meeste animo is, hebben we mensen nodig : jullie. Evenals de voorgaande keren hebben we bedacht dat de beste manier ook de meest eenvoudige (voor jullie) is. Je kunt je stem uitbrengen door de naam van het project hieronder in bold in een reply achter te laten. Als je dan de rest van de tekst gewoon houdt, vist de stembot je voorkeur er automagisch uit.

Voor het stemmen zelf gelden nog twee belangrijke regels:
1 - Stem niet op het project waar je zelf aan meedoet!
Het is absoluut niet de bedoeling om op een project te stemmen waar je op dit moment actief aan meedoet! Dit om de eenvoudige reden dat dan het project met de meeste leden automatisch zou winnen. Daarnaast is het ook goed om mensen eens een ander project te laten zien ;)
2 - Stem enkel als je serieus van plan bent om mee te gaan doen !
We gaan er natuurlijk vanuit dat iedereen meedoet, maar het is niet verplicht, dus als je toevallig niet kunt of wilt, tja, jammer. Uiteraard staat het iedereen vrij om losse computers te 'borg'en (met toestemming!), of teamgenoten te pushen mee te doen :+
Mocht je op dit moment grazen voor meer dan 1 DPC project, dan mag je enkel op het project stemmen waar minder dan 50% van je power op staat te crunchen. Je moet er tijdens de stampede dan wel meer dan 50% van te maken.

Waarop stemmen we?
Omdat we voorlopig nog de regel aanhouden dat een project maar eenmaal een stampede mag verwelkomen, zijn de volgende projecten niet meer mogelijk.
Daarnaast moet het project natuurlijk een officieel DPC-project zijn, dus dat beperkt de lijst ook aardig.
Stampede 1. ECC2 (reeds afgelopen)
Stampede 2. Distributed Folding (reeds afgelopen)
Stampede 3. TSC (reeds afgelopen)
Stampede 4. Find a Drug (reeds afgelopen)
Stampede 5. Rosetta-Home
Stampede 6. Folding-Home
Stampede 7. SeventeenOrBust
Stampede 8. WorldCommunityGrid

Dat laat over:
  • [Climate Prediction]
  • [DPAD]
  • [Einstein@home]
  • [Leiden Classical]
  • [Malariacontrol.net] *Niet genoeg werk in april
  • [PrimeGrid]
  • [OGR-27]
  • [RC5-72]
  • [SETI-home]
Bij het projecten OGR-27 en RC5-72 staat DPC al op een ruim verdedigde eerste plek, dus deze projecten zijn eveneens niet verkiesbaar. Het project Climate Prediction heeft erg grote WU's, waardoor het de crew niet handig lijkt om dit project in de stampede mee te nemen.

Dus de volgende projecten stemmen kunnen krijgen. Ben je het er niet mee eens, DM ( Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/dm.gif ) ons even, mail, of zoek op een andere manier contact
  • DPAD
  • Einstein@home
  • Leiden Classical
  • PrimeGrid
  • SETI-Home
Stemmen is mogelijk vanaf heden en sluit op 7 maart 2010 om 23:59:59

Wanneer gaan we beginnen?
De afgelopen jaren beviel de maand april ons wel, dus dat doen we lekker weer :). De flauwe grappen nemen we op de koop toe, maar we beginnen dus gewoon op 1 april, en per 30 april keert iedereen weer terug naar de eigen weide (of niet).
GPU mogelijkheden bij projecten
Bij een aantal projecten is het ook mogelijk om met je grafische kaart, NVIDIA only in dit geval, mee te helpen. Hieronder staan de projecten vermeld die dit ondersteunen.
  • Einstein
  • Primegrid
  • SETI

Assistentie
So far we're covered, maar als je denkt ergens te kunnen helpen, graag. Onze DM en/of mail staat hiervoor open. :)

Tot slot
De kleine lettertjes : Cheaten, valsspelen en andere flauwe acties doen we gewoon niet. Eigenlijk alles hier gaat uit van het gezond verstand van de koe, een gentlemans agreement, om het zo maar eens te zeggen. Een goede discussie in dit topic is van harte welkom, maar slowchat hebben we ons eigen #dpc op IRC voor uitgevonden. Rest me nog mensen veel crunchplezier toe te wensen. Vermaak je, en graas ze !

Edits en errata
Door een mistig geheel miste Einstein in het overzicht. Inmiddels is deze toegevoegd, bedankt voor het melden Mist. :)
Ook zijn de GPU-projecten toegevoegd.

[ Voor 3% gewijzigd door Xaverius op 06-03-2011 21:57 . Reden: Malaria verwijders ivm te weinig WU's in april ]

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:22
Heerlijk ... eindelijk weer een Stampede!! * Cpt00kirk gaat er weer voor zitten en gaat een alvast met een blokje in de hand namen pennen. :)

Tevens is volgens mij Seti de enige met een GPU client als ik me niet vergis, is toch goed om even te vermelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grass460
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-02 20:47

grass460

[DPC] Division_Brabant

tuurlijk zijn ik ook weer van de partij

my vote goes to ........... malariacontrol.net

ivm geen werk een nieuwe vote

Einstein@home

[ Voor 27% gewijzigd door grass460 op 04-03-2010 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109360

Cpt00kirk schreef op maandag 22 februari 2010 @ 12:14:
Heerlijk ... eindelijk weer een Stampede!! * Cpt00kirk gaat er weer voor zitten en gaat een alvast met een blokje in de hand namen pennen. :)

Tevens is volgens mij Seti de enige met een GPU client als ik me niet vergis, is toch goed om even te vermelden
Geldt dat niet voor meerdere boinc projecten ?
En dan alleen met nvidia-kaartjes ?

Sorry grass460 8)7 I'm with Einstein@home :$

Misschien een tussenstand, is nu nog overzichtelijk maar met meerdere pagina's wordt het voor ons oudjes te moeilijk <+:) :Y O-)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 109360 op 23-02-2010 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-04 18:33

Lord_Nemesis

Wa oars?

Leiden Classical

Na een uiterst heldhaftige poging om op dit Nederlandse project de overall #1 te veroveren, moet worden geconstateerd dat DPC nog steeds 2e staat en dat de BELGEN er met de #1 vandoor gaan...

Volgens mij hebben we hier nog iets recht te zetten!!!

/edit; met KuuKe!

Oh, en het lijkt me handig om geen berichten met een vote te quoten. Tenzij het tel script natuurlijk zo slim is om niet in de quotes te tellen...

[ Voor 24% gewijzigd door Lord_Nemesis op 22-02-2010 15:13 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231912

Einstein@home

@hieronder: bedankt

stem veranderd na me wat meer verdiept te hebben

[ Voor 142% gewijzigd door Anoniem: 231912 op 23-02-2010 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Laatst online: 16:32

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

@ hierboven: ik weet dat lezen soms best lastig is, maar als je wilt dat je stem wordt meegenomen, moet je je post toch echt even editten en de tekst bold maken. :>

* Bubbles heeft in december mc.net al even gedaan i.v.m. de 3FM actie en dat was eigenlijk wel bevallen. Noteer mij maar mee voor malariacontrol.net :)

Aangezien mc.net is afgevallen, gaat mijn keuze naar Einstein@home

[ Voor 12% gewijzigd door Bubbles op 04-03-2010 15:53 ]

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Topicstarter
Einstein@home was niet in de eerste versie van de TS opgenomen, inmiddels is deze toegevoegd aan de te kiezen projecten voor de stampede. Informatie over GPU's mist inderdaad in de TS, ik zal eens neuzen of en hoe dit het mooist toegevoegd kan worden.

Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-01 11:55

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

milkyway@home gebruikt ook GPU, zowel Nvidia als ATI, waarom staat die er eigenlijk niet bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Topicstarter
Omdat milkyway@home geen officieel ondersteund DPC-project is. Dit staat uitgelegd in de Topic Start en kijk anders even in de DPC-wiki voor een overzicht.

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:35

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

Nieuwe Stampede announce slechts een dag eerder dan vorig jaar, strakke timing :)

* smoking2000 heeft de Stampede Vote Counter maar weer geupdate en aangeslingerd.

| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik kwam laatst een interessante tegen, namelijk Docking@Home. Een idee?
Xaverius schreef op maandag 22 februari 2010 @ 13:56:
Jejking, als je een project wil aandragen als officieel project dan graag in een eigen topic of in een DM.
Dit topic is voorbehouden voor het stemmen voor een volgend stampede-project. :)
Klopt, had ik gezien dus hij staat inmiddels al op de DM. Mijn stem gaat overigens voorlopig alsnog uit naar D@H :)

[ Voor 62% gewijzigd door Jejking op 22-02-2010 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Topicstarter
Jejking, als je een project wil aandragen als officieel project dan graag in een eigen topic of in een DM.
Dit topic is voorbehouden voor het stemmen voor een volgend stampede-project. :)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Einstein@Home

Eerste keer dat ik van Stampede hoor, ben benieuwd!

[ Voor 26% gewijzigd door Mr. Awesome op 23-02-2010 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Topicstarter
Leiden Classical

jeeej! stampen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Docking@Home geen officieel project? Balen.

[ Voor 69% gewijzigd door Jejking op 28-02-2010 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-04 13:50
vanwege het vervallen van MC.net hierbij mijn nieuwe vote :)
voor mij Einstein@home
vanwege de GPU (al dan gering) mogelijkheden

wordt mijn eerste echte stampede :) , ben benieuwd!

[ Voor 58% gewijzigd door Rubeo38 op 04-03-2010 13:45 . Reden: MC.net vervallen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Leiden Classical

Omdat we daar gewoon eerste moeten staan!

[ Voor 5% gewijzigd door KuuKe op 22-02-2010 15:39 ]

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109360

KuuKe schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:55:
Leiden Classical

Omdat we daar gewoon eerste moeten staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 11:24
Leiden Classical

Yeah, we moeten toch eens nummer 1 staan op dit oer hollands project.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mist
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-04 22:34

Mist

Een gevaar op de weg

Ik ga voor Einstein@Home.

Binnen BOINC een groot project, maar DPC is er een kleine speler. En het onderzoek lijkt me interessant.

[DPC] help conquer cancer @ WCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-07-2024

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Tel mij ook maar mee voor Leiden Classical !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:07
omdat ik aan het eind van vorig jaar mee deed met de 3fm (mini stampende) actie van Malariacontrol.net, stem ik daar nu weer op, de client staat nog op mijn computer.. ik hoop dit keer mee te doen met 4 pc's (11 cores). Hangt af van toestemming van mijn vriendin, tsja, je zit onder de plak of niet :X

EDIT,
ik zit even in de verschillende stats van de projecten te kijken, en twijfel nu heel erg over seti, het lijkt dat we daar nog laag staan, en dus erg veel kunnen stijgen. Aan de andere kant bij malaria control kunnen we zelfs voor een #1 notering gaan tijdens de stampende!!!

EDIT 2 OKE OKE OKE, toch maar veranderd...... Einstein@home

[ Voor 37% gewijzigd door cctl01 op 24-02-2010 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321707

Niks ten nadele van het project Leiden classical maar dit project heeft al een keer een mini-stampede gehad:
http://www.dutchpowercows.org/doc.php?id=534
Er bestaat trouwens een tweede Nederlands project: http://boinc.almeregrid.nl/

Mijn keuze ging uit naar Malariacontrol.net

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 321707 op 04-03-2010 15:07 . Reden: Malariacontrol is geen optie meer ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Laatst online: 16:32

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

iconized: Als je je stem wilt uitbrengen, maak die dan bold, dan wordt 'ie namelijk ook meegeteld.

Overigens, er zijn wel meerdere projecten die een soort mini-stampede hebben gehad. Zo had WCG al eens een call-to-arms gehad, voordat het het stampedeproject werd. En malariacontrol.net heeft in december ook al een oproep gehad (i.v.m. de 3FM actie) waar flink gehoor aan werd gegeven. Meh. :)

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

cctl01 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:01:
Hangt af van toestemming van mijn vriendin, tsja, je zit onder de plak of niet :X
Okee, dit is wel héél erg. Het is toch jouw PC/cores of hebben we hier iets gemist? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-04 12:48
Jejking schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:38:
[...]

Okee, dit is wel héél erg. Het is toch jouw PC/cores of hebben we hier iets gemist? :P
Thuis 11 cores voor jezelf hebben heeft niet iedereen lijkt me :?
Ben zelf van twee naar nu 4 gegaan maar wel twee van de vriendin :+
Als alles goed gaat deze week van 4 naar 8 O-) B-) })
t'Is wat zo'n verslaving :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321707

@Bubbles: dank je wel :)

Ook al zijn het je eigen cores de partner kan meebetalen in de stroomrekening LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Ik heb in totaal 12 cores. 10 van mezelf (1 PC, 1 desktop) en de andere 2 staan op de PC van mijn ouders die ze altijd aan laten staan terwijl ze er niks op doen. Perfect dus voor zoiets. Alleen ze weten niet dat het er op staat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Topicstarter
Anoniem: 321707 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:16:
Niks ten nadele van het project Leiden classical maar dit project heeft al een keer een mini-stampede gehad:
http://www.dutchpowercows.org/doc.php?id=534
Onzin, je brengt het wel als nadeel voor Leiden Classical :P

Anyway, als we elk project gaan uitsluiten wat aparte door de community gestarte aandacht heeft gekregen zijn we volgens mij niet echt op de goede weg bezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
SandStar schreef op maandag 22 februari 2010 @ 17:23:
[...]

Onzin, je brengt het wel als nadeel voor Leiden Classical :P

Anyway, als we elk project gaan uitsluiten wat aparte door de community gestarte aandacht heeft gekregen zijn we volgens mij niet echt op de goede weg bezig...
Eens, het gaat hier duidelijk om een STAMPEDE en geen spontane oprisping. Niemand is verplicht hieraan mee te doen en als je wel meedoet kun je na die tijd weer gewoon je voorkeursproject joinen.
Heb eigenlijk wel weer zin in een Battle :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04 08:45
smoking2000 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 13:37:
Nieuwe Stampede announce slechts een dag eerder dan vorig jaar, strakke timing :)

* smoking2000 heeft de Stampede Vote Counter maar weer geupdate en aangeslingerd.
Zit nog een foutje in zo te zien :
quote: debuglog
MSG ID: 33514795 (Mist @ maandag 22 februari 2010 15:22 | 1266852120)
Bold: Einstein@Home
+ Vote: Malariacontrol.net (7)
Zo gaat malaria wel erg hard natuurlijk :+ Verder weer een _/-\o_ voor het verzorgen van dit overzicht!

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
DigiK-oz schreef op maandag 22 februari 2010 @ 17:32:
[...]

[...]

Zo gaat malaria wel erg hard natuurlijk :+ Verder weer een _/-\o_ voor het verzorgen van dit overzicht!
Op moment van plaatsen is het 8/6/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

DigiK-oz schreef op maandag 22 februari 2010 @ 17:32:
Indeed, copy/paste maar niet aangepast. Is nu fixed, thanks for the bugreport!

| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
.

[ Voor 100% gewijzigd door gp500 op 06-03-2010 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis

Lord_Nemesis

Wa oars?

DPC doet op Malariacontrol toch al ruim het dubbele aan output vergeleken met de nr. 2 daily? Wat is dan nog het nut van een stampede??

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TPbasMIE
  • Registratie: Juni 2003
Ik ga voor Einstein@home aangezien we daar nog wel wat plekkies kunnen stijgen :D

Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:16

jpiwf

licenced pepernootaddict

ik ga voor Leiden Classical het wordt tijd dat we die belgen eens van nummer 1 schoppen op een nederlands project

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Leiden Classical >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Laatst online: 05-04 21:23

Wiethoofd

Broadcast TOM

Einstein@home

Kan ik m'n GPU's nog inzetten :>

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:12
Leiden Classical

Wie heeft er nu niet zin in een episch gevecht met BOINC.BE om voor eens en altijd eens te zien wie het meeste cpu's kan in zetten in de Lage Landen >:)

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grandmasg
  • Laatst online: 17:54

Grandmasg

What ever!!!!

Laat ik dan maar de eerste voor DPAD zijn :+

I know a lot, but not everything! Hobby systeem
WhatPulse Aap stats!
Github team stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis

Lord_Nemesis

Wa oars?

-AzErTy- schreef op maandag 22 februari 2010 @ 19:59:
Leiden Classical

Wie heeft er nu niet zin in een episch gevecht met BOINC.BE om voor eens en altijd eens te zien wie het meeste cpu's kan in zetten in de Lage Landen >:)
There can be only one! (alhoewel dat dan over de Hoge Landen gaat...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:05

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Mag ik op malariacontrol.net stemmen als ik al een maand niet meer meedoe ? (punten komen nu alleen nog uit pending results). Anders ga ik voor iets anders maar het is niet altijd even makkelijk voor mij om een project te switchen.. misschien kan de TS/crew mij aangeven of het wel of niet mag, dan zal ik mijn definitieve keuze bold maken.

Overigens, ik zou niet stemmen als ik niet mee zou doen.. mocht het een ander project worden zal ik mijn best doen dat draaiend te krijgen. Een paar systeemen gaan hoe dan ook wel lukken natuurlijk.

edit:
Mobster schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:47:
Ik doe sowieso mee ongeacht het project. Daarom stem ik dus ook niet :)
Dat is pas een goed idee... je kan natuurlijk ook gewoon niet stemmen :)

[ Voor 42% gewijzigd door DukeBox op 23-02-2010 16:38 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-04 19:43

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

SETI-Home

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Topicstarter
DukeBox, als ik zo je output bekijk is het wel duidelijk dat je niet echt actief bent, vergeleken met je maximale output. Ik zie geen bezwaar voor je stem.

[ Voor 3% gewijzigd door Xaverius op 22-02-2010 22:16 ]

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ongekend41
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:47

ongekend41

Division Brabant

Ik wil graag mijn GPU gebruiken (nou ja "mijn", die van mijn laptop bedoel ik dan).
Ik zit nu al bijna volledig op Primegrid, dus die valt af. We krijgen vast wel een keer aliens op bezoek, daar hebben we SETI denk ik niet voor nodig. Blijft over: Einstein@home

nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Wat wordt dit jaar het goede doel?

Een aantal jaren is de stampede samen gegaan met een inzamelingsactie, en dat lijkt me ook nu weer een goed plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Topicstarter
Ik kan me geen inzamelingsactie herinneren die gekoppeld is aan een stampede. Bedoel je niet de sponsoractie? Anders zie ik graag je voorbeelden. :)

Het enige doel van de stampede is het loslaten van een grote kudde koeien in een mooie verse groene weide om een maand lang de crunchingcommunity te laten zien wat DPC kan. :)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:05

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Sommige projecten hebben natuurlijk al indirect een goed doel.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222617

omdat we hier nog een heuleboel kunnen stijgen: Einstein@Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theadalus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-12-2023

Theadalus

Nostalgist

Einstein@home kan wel een boost gebruiken. :)

Computing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evo155
  • Laatst online: 04-03-2023
Hoera, weer stampede! Mijn stem gaat naar Leiden Classical . Mocht dit project winnen dan moeten we ze wel even waarschuwen in Leiden dat ze genoeg werk klaarzetten. Soms is het daar namelijk wel eens op.

Evo155 AKA Uplinksweetlake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:59

PeaceNlove

Deugleuter

Einstein@home lijkt mij ook de beste, daar valt nog veel te winnen namelijk.

Bovendien wil ik geen Leiden, want in het verleden ging de helft van mijn WU's de mist in bij het opnieuw opstarten van mijn pc. Tenzij dit opgelost is natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Topicstarter
Dat is nog eens een mooie instelling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
Is het misschien een idee om bij het bepalen van deelnemende projecten de plaats van DPC mee te laten wegen ?
Heb zelf op malariacontrol.net gestemd omdat dat een tijdje mijn project was, maar is het niet de bedoeling om DPC daar op de kaart te zetten waar we nog ergens onderaan bungelen ? Zeg maar, niet in de top 5/10 staan.

Even een rijtje :

Einstein@Home : 89ste plaats
SETI@Home : 28ste plaats
PrimeGrid : 26ste plaats
Malariacintrol.net : 5de plaats
DPAD : 2de plaats
LeidenClassical : 2de plaats

Dit erbij betrekkend zou ikzelf dus eigenlijk m'n stem voor malariacontrol.net willen veranderen in Einstein@home.

Just my two cents :/

Heb bij m'n 1ste reaktie Einstein aangegeven.

Om de een of andere reden blijf ik twee nicks hebben : MAB en Mab The Frisian
Op die manier kan ik dus tweemaal stemmen >:) Doetikniehoor :N

[ Voor 13% gewijzigd door MAB The Frisian op 23-02-2010 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb ook daarom m'n stem veranderd in einstein@home (dus ik zou zeggen: doe hetzelfde!) ik vind het inderdaad een goede overweging.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 231912 op 23-02-2010 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evo155
  • Laatst online: 04-03-2023
Daar heb je wel een punt, maar toch zou ik het ook mooi vinden als we op LC de nr 1 eens pakten. Ik blijf dan ook bij m'n keuze.

Evo155 AKA Uplinksweetlake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Ik heb bij deze ook mijn stem gewijzigd in E@H

[ Voor 17% gewijzigd door Mr. Awesome op 23-02-2010 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

hyptonize schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 18:59:
Ik heb bij deze ook mijn stem gewijzigd
Je hebt dus nu 2x je stem uitgebracht, 1 van de twee verwijderen dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Wiethoofd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 19:02:
[...]

Je hebt dus nu 2x je stem uitgebracht, 1 van de twee verwijderen dus ;)
Ik dacht dat het script mijn eerste post niet meer veranderde, maar dat deed hij dus wel. Post aangepast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is een slimme counter, hij registreert slechts de stem in je eerste post. Dus als je iets wilt veranderen, verander je eerste post.

Leiden Classical : 9 (32.14%)
Einstein@home : 9 (32.14%)
Malariacontrol.net : 8 (28.57%)
BOINC Seti@Home : 1 (3.57%)
DPAD : 1 (3.57%)
PrimeGrid : 0 (0.00%)
-----------------------------------
Total Votes : 28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47200

* Anoniem: 47200 is met mobstert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

Anoniem: 231912 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 19:14:
Het is een slimme counter, hij registreert slechts de stem in je eerste post. Dus als je iets wilt veranderen, verander je eerste post.
Inderdaad.

Ik weet niet wat het script van de crew doet, maar mijn script laat elke nick maar 1x stemmen.

Elke keer dat een recount wordt gedaan, wordt het hele topic overnieuw geparsed en de oude data wordt gediscard (inclusief RRDs, daarin zie je dus ook niet dat votes voor een project verminderen als deze worden aangepast).

Voorbeeld van de dubbel vote detectie (MAB quotete Kuuke om zn vote bold te maken):
code:
1
2
3
MSG ID: 33514589 (MAB @ maandag 22 februari 2010 15:00 | 1266850800)
  Bold: Leiden Classical
- Skip: Has already voted: Malariacontrol.net in 33513427 (MAB @ maandag 22 februari 2010 12:33)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Xaverius schreef op maandag 22 februari 2010 @ 23:15:
Ik kan me geen inzamelingsactie herinneren die gekoppeld is aan een stampede. Bedoel je niet de sponsoractie? Anders zie ik graag je voorbeelden. :)

Het enige doel van de stampede is het loslaten van een grote kudde koeien in een mooie verse groene weide om een maand lang de crunchingcommunity te laten zien wat DPC kan. :)
In 2007 is het voorgesteld:
http://forum.dutchpowercows.org/viewtopic.php?t=1705

In 2008 liep het gelijk met de stampede:
Sponsoractie 2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-04 19:08

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Einstein@Home, omdat het al een tijd geleden is dat een Stampede nog een duidelijk effect had in de ranglijsten.

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Topicstarter
KoW schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 19:25:
[...]

In 2007 is het voorgesteld:
http://forum.dutchpowercows.org/viewtopic.php?t=1705

In 2008 liep het gelijk met de stampede:
Sponsoractie 2008
Dat was inderdaad de sponsoractie, deze is net in december geweest en staat los van de stampede die al wat langer meegaat dan 2008. Dit is dus een nieuwe, aparte traditie geworden. :)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pavla
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-04 00:40
PrimeGrid

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Xaverius schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 21:02:
Dat was inderdaad de sponsoractie, deze is net in december geweest en staat los van de stampede die al wat langer meegaat dan 2008. Dit is dus een nieuwe, aparte traditie geworden. :)
Heb je de links gelezen?
Bij deze een quote:
FreezeXJ schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 18:43:
Na het succes van vorig jaar, toen voor het eerst een stampede en inzamelactie tegelijkertijd gehouden werden, hebben we besloten deze stunt te herhalen. Over de Stampede hoeven we jullie uiteraard niets meer te vertellen, en over de sponsoractie komt nog een topic. Uiteraard is deelname geheel vrijwillig, maar we rekenen gewoon op alle koeien om er een mooie actie van te maken.

[ Voor 12% gewijzigd door KoW op 23-02-2010 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 11:24
We hebben net met malariacontrol een sponsoractie gehad in december. Lijkt me niet verstandig nu weer een te doen op zo'n korte tijd. We kijken na de zomervakantie wel weer eens :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Topicstarter
Het schijnt dat je tegenwoordig helemaal niet meer hip bent als je geen twitteraccount hebt, vandaar dat de crew ook een @dutchpowercows account heeft aangemaakt. De tussenstand van de stemming wordt hierop bijvoorbeeld nu bijgehouden. :)

offtopic:
Edit: thanx hypnotize, ik wil mezelf ook niet laten zien alsof ik er geen verstand van heb. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Xaverius op 23-02-2010 22:33 ]

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

offtopic:
Nu nog de DPC twitter toe laten voegen aan de mixed feed van t.net ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Xaverius schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 22:11:
Het schijnt dat je tegenwoordig helemaal niet meer hip bent als je geen twitteraccount hebt, vandaar dat de crew ook een #dutchpowercows account heeft aangemaakt. De tussenstand van de stemming wordt hierop bijvoorbeeld nu bijgehouden. :)
als je hip wilt zijn moet je 't wel goed doen, he. :P

Een twitteraccount word aangeduid met een @ (dus @dutchpowercows), een tag met een #

gewoon, even ter info.

[/offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-04 22:35
Een stampede zonder X-G? :P
Is er een stemwijzer beschikbaar om de kiezers te helpen bij hun keuze? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

MarcyDarcy schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 22:39:
Een stampede zonder X-G? :P
Is er een stemwijzer beschikbaar om de kiezers te helpen bij hun keuze? :+
MAB The Frisian schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 17:48:
Even een rijtje :

Einstein@Home : 89ste plaats
SETI@Home : 28ste plaats
PrimeGrid : 26ste plaats
Malariacintrol.net : 5de plaats
DPAD : 2de plaats
LeidenClassical : 2de plaats
Misschien dat je hier wat aan hebt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:47

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Toevallig had ik afgelopen week besloten om tijdelijk even van m'n "thuisproject" te verhuizen naar een project dat wel een beetje steun kan gebruiken.

Dat lijkt me wel een mooie motivatie om dus voor Einstein@Home te gaan 8)

Dus:
Einstein@Home

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269161

offtopic:
Jejking schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:49:
Alles van mijn stem om ervoor te zorgen dat er geen CPU cycles verspild worden aan onzin als SETI of priemgetallen.
---
Voor SETI kan ik het begrijpen, maar priemgetallen hebben wel degelijk praktische toepassingen. Zo worden ze momenteel gebruikt voor cryptografische toepassingen en kunnen ze in de toekomst gebruikt worden voor fraudebestrijding. Dikwijls worden praktische mogelijkheden pas duidelijk na grondige theoretische kennis, en in die optiek mag men nooit wetenschappelijke gebieden uitsluiten wanneer geen praktische toepassingen voorhanden zijn.

Van mij geen stem aangezien ik tijdens april in het buitenland (Cambridge) verblijf en daardoor niet optimaal mee kan doen. Had wel meer steun voor PrimeGrid verwacht... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-04 09:17

JohFraEl

Slainte!

Leiden Classical

Ik vind overigens dat iedereen die sowieso meedoet, stemplicht heeft ... :P

Winter | 1st T-net Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Einstein@home : 15  (44.12%)
    Leiden Classical : 10  (29.41%)
  Malariacontrol.net :  6  (17.65%)
     BOINC Seti@Home :  1   (2.94%)
                DPAD :  1   (2.94%)
           PrimeGrid :  1   (2.94%)
         Total Votes : 34

stampede vote counter

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 231912 op 24-02-2010 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loose Ends
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-08-2024
Einstein@Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

offtopic:
Met een [code] tag om de tally is de formatting beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

smoking2000 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:25:
offtopic:
Met een [code] tag om de tally is de formatting beter.
offtopic:
Een [pre] is nog mooier :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pulp Fiction
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-06-2024
einstein@home _/-\o_

For Fun !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wiethoofd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:28:
[...]

offtopic:
Een [pre] is nog mooier :>
offtopic:
u vraagt, wij draaien

Einstein@home : 15  (44.12%)
    Leiden Classical : 10  (29.41%)
  Malariacontrol.net :  6  (17.65%)
     BOINC Seti@Home :  1   (2.94%)
                DPAD :  1   (2.94%)
           PrimeGrid :  1   (2.94%)
         Total Votes : 34

stampede vote counter

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 231912 op 24-02-2010 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

* Wiethoofd aait RoeAntSte :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-04 23:20
Leiden Classical

Omdat ik vind dat we bij een eigen project natuurlijk wel bovenaan moeten staan. Daarnaast kan mijn GPU mooi voor F@H doordraaien. Helaas op dit moment nog 2 cores, maar heel misschien eind maart wat meer O-)

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
Dat advies van einsten@home is een GPU project zou ik afwijzen, Dat is nog erg prematuur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• white_panther
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-04-2023

white_panther

Campzone here we come....

hij doet het anders prima op mijn 9600 GT

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:27
DPAD
Om een stap richting onze vertrouwde 1ste plaats te maken.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

• FreezeXJ
  • Nu online

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Topicstarter
Klinkt als een goed idee :)
DPAD

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Topicstarter
Zo te zien kan malariacontrol lastig zijn om als stampede-project te kiezen:
It has now become clear to us that the fitting runs currently in progress have (or will soon) reach a conclusion, whereas the new model we're working on won't be ready for fitting for probably a few more weeks, so we won't be making smooth changeover to fitting runs for the new model. There will, therefore, be a pause during which we won't be creating work units on malariacontrol.net, so if you all wouldn't mind supporting other BOINC projects in the meantime but sticking around for when we have the new model ready to use, we'd be grateful!

We'll stop the fitting runs which have reached a conclusion today, leaving the remaining ones which look like they may still produce more optimal parameter sets until, provisionally, a week's time. At this point we expect to cease work unit generation altogether. Our current expected time-frame to have the new model ready to parameterize and ready for action on BOINC is April.

In case any of you are wondering what that new model is, no, it's not our vector transmission model. It actually contains several new components predominantly including a new case management model (how sick people are treated, in hospital or a clinic, etc.), and a model detailing how quickly different drugs kill parasites and how long the drug is effective in humans that have taken it (this model is a big step up on what we had before). Another major difference between this new model (of new and old components) is that it now uses shorter time-steps of one day (opposed to 5 days, which was previously used).

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Laatst online: 13:16
Ik doe nu mee met Malariacontrol. Aangezien die er mee stoppen (tijdelijk), kan ik wel weer een nieuw project gebruiken.

Ik doe mee ongeacht het project.

[ Voor 5% gewijzigd door JackPoint op 27-02-2010 19:55 . Reden: kromme zin ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:18
leiden classical

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-01 10:23

Cow_tipping

On the run for D.B.!

DPAD

count-stampede-votes.pl output at 2010-02-28 12:37:09

Einstein@home : 15  (39.47%)
    Leiden Classical : 12  (31.58%)
  Malariacontrol.net :  6  (15.79%)
                DPAD :  3   (7.89%)
     BOINC Seti@Home :  1   (2.63%)
           PrimeGrid :  1   (2.63%)
         Total Votes : 38

[ Voor 95% gewijzigd door Cow_tipping op 28-02-2010 14:40 ]

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightLuke
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-04 19:54
Einstein@home
lijkt mij wel wat als FOKSchaapje :)

[ Voor 8% gewijzigd door LightLuke op 01-03-2010 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Moet je wel je stem bold maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Xaverius schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 13:05:
Zo te zien kan malariacontrol lastig zijn om als stampede-project te kiezen:

[...]
En de DPC'ers die hebben gekozen voor Malariacontrol als stampedeproject... wat gaat er met hun stemmen gebeuren? Er waren er wel wat namelijk, wordt een beetje onoverzichtelijk lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickb90
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-02 22:49
Leiden Classical

dan slinger ik mijn i7 ook weer een x aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
Jejking schreef op zondag 28 februari 2010 @ 17:38:
[...]

En de DPC'ers die hebben gekozen voor Malariacontrol als stampedeproject... wat gaat er met hun stemmen gebeuren? Er waren er wel wat namelijk, wordt een beetje onoverzichtelijk lijkt me.
Die kunnen toch hun keuze in hun post aanpassen ?
nickb90 schreef op zondag 28 februari 2010 @ 18:18:
Leiden Classical

dan slinger ik mijn i7 ook weer een x aan
Dat meldde een teamgenoot van mij laatst ook :?
Die wist ook niet dat die dingen lui worden als ze niet geregeld grazen 7(8)7

[ Voor 36% gewijzigd door MAB The Frisian op 28-02-2010 18:34 ]

Pagina: 1 2 Laatste