De poll
---------------------------------------
De eerste poll is (ondanks dat het poll-systeem verbeterd was) weer misgelopen.
Mensen hebben gestemd onder een andere naam dan hun GoT nick (op beide projecten) en er staan nicknames tussen die al een jaar niet meer actief zijn hier. Deze uitslag kan en wil denk ik niemand accepteren, en daarom gaan we (net als bij stampede 1) een final choice maken tussen
Geef in dit topic _vet gedrukt_ aan op welk project jij het liefst een stampede zou zien. Je mag !!NIET!! op een project stemmen als je er actief in was vóór het beginnen van de eerste poll (en dat was zondag 7 december).
Je mag dan wel meedoen aan de stampede, je mag alleen nu niet stemmen, gesnapt?
Alleen stemmen die voor zaterdagavond 20 december 23:59:59 worden gepost zullen meetellen.
Het vormen van teams
Er staan nogal wat mensen te springen om weer te beginnen met het vormen van de teams. Heb links en rechts al heel wat mensen druk bezig gezien met assimileren, goed bezig!!
Omdat het project nog niet bekend is is het niet echt praktisch om nu al het startschot te geven voor het vormen van teams. Dit gaat meestal namelijk gepaard met het testen van de client en het aanmaken van accounts e.d. en dat kan dus nog niet omdat we het project nog niet weten. Ik wacht hiermee dus tot a.s. zondag. Je mag het er natuurlijk wel al over hebben wat mij betreft.
De datum
1 januari ging eerst erg hard in de poll omdat het "zo'n mooie datum is", en dat is het ook
Maarrrr... er zitten wat praktische bezwaren aan. Als we op 1 januari beginnen kunnen veel mensen niet bij hun werkkoetjes en daarmee missen we waarschijnlijk erg veel stampede-power, terwijl de bedoeling van de stampede is gedurende 1 maand zoveel mogelijk kracht op 1 project te zetten. Toen dit probleem bekend werd haalde 1 februari snel in, maar die datum heeft het niet meer gehaald.
Omdat 1 januari toch gewonnen heeft lijkt het me verstandig om de stampede 1 week later te laten beginnen, zodat iedereen weer aan 't werk is en iedereen massaal z'n koe kan laten meedenderen in de stampede.
Tenzij hier veel commentaar op komt zet ik dus bij deze de begindatum van de stampede op woensdag 8 januari (en daarmee de einddatum op 8 februari).
De eerste poll is (ondanks dat het poll-systeem verbeterd was) weer misgelopen.

- Seventeen or Bust
SoB, draait erom dat het Sierpinski probleem wordt opgelosd. Het Sierpinski probleem komt erop neer dat volgens een man k= 78,557 het kleinste Sierpinski getal is en wij DC'ers moeten dat bewijzen met onze bruteforce door iedere mogelijkheid uit te proberen.
Als het vermoeden klopt klopt zullen er zeventien resultaten zijn, maar wanneer het vermoeden niet klopt, gaat het project eeuwig door: zeventien of 'kapot'. - Distributed Folding
Het doel van dit project is het begrijpen hoe proteinen vouwen en in elkaar gezet worden in de levende cel. Het begrijpen van het vouwen van proteinen zorgt er voor dat we betere behandelingen kunnen maken tegen ziektes.
Geef in dit topic _vet gedrukt_ aan op welk project jij het liefst een stampede zou zien. Je mag !!NIET!! op een project stemmen als je er actief in was vóór het beginnen van de eerste poll (en dat was zondag 7 december).
Je mag dan wel meedoen aan de stampede, je mag alleen nu niet stemmen, gesnapt?
Alleen stemmen die voor zaterdagavond 20 december 23:59:59 worden gepost zullen meetellen.
Het vormen van teams
Er staan nogal wat mensen te springen om weer te beginnen met het vormen van de teams. Heb links en rechts al heel wat mensen druk bezig gezien met assimileren, goed bezig!!
Omdat het project nog niet bekend is is het niet echt praktisch om nu al het startschot te geven voor het vormen van teams. Dit gaat meestal namelijk gepaard met het testen van de client en het aanmaken van accounts e.d. en dat kan dus nog niet omdat we het project nog niet weten. Ik wacht hiermee dus tot a.s. zondag. Je mag het er natuurlijk wel al over hebben wat mij betreft.
De datum
1 januari ging eerst erg hard in de poll omdat het "zo'n mooie datum is", en dat is het ook
Omdat 1 januari toch gewonnen heeft lijkt het me verstandig om de stampede 1 week later te laten beginnen, zodat iedereen weer aan 't werk is en iedereen massaal z'n koe kan laten meedenderen in de stampede.
Tenzij hier veel commentaar op komt zet ik dus bij deze de begindatum van de stampede op woensdag 8 januari (en daarmee de einddatum op 8 februari).
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 28168 op 15-12-2003 21:29 . Reden: Boel typo's met dank aan Stephan202 ;) ]