[Stampede] #2 planning - deel 2

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 718 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Topicstarter
De poll
---------------------------------------
De eerste poll is (ondanks dat het poll-systeem verbeterd was) weer misgelopen. :{ Mensen hebben gestemd onder een andere naam dan hun GoT nick (op beide projecten) en er staan nicknames tussen die al een jaar niet meer actief zijn hier. Deze uitslag kan en wil denk ik niemand accepteren, en daarom gaan we (net als bij stampede 1) een final choice maken tussen
  • Seventeen or Bust
    SoB, draait erom dat het Sierpinski probleem wordt opgelosd. Het Sierpinski probleem komt erop neer dat volgens een man k= 78,557 het kleinste Sierpinski getal is en wij DC'ers moeten dat bewijzen met onze bruteforce door iedere mogelijkheid uit te proberen.

Als het vermoeden klopt klopt zullen er zeventien resultaten zijn, maar wanneer het vermoeden niet klopt, gaat het project eeuwig door: zeventien of 'kapot'.
  • Distributed Folding
    Het doel van dit project is het begrijpen hoe proteinen vouwen en in elkaar gezet worden in de levende cel. Het begrijpen van het vouwen van proteinen zorgt er voor dat we betere behandelingen kunnen maken tegen ziektes.
!! Let op! Lees onderstaande alinea goed! !!
Geef in dit topic _vet gedrukt_ aan op welk project jij het liefst een stampede zou zien. Je mag !!NIET!! op een project stemmen als je er actief in was vóór het beginnen van de eerste poll (en dat was zondag 7 december).
Je mag dan wel meedoen aan de stampede, je mag alleen nu niet stemmen, gesnapt?

Alleen stemmen die voor zaterdagavond 20 december 23:59:59 worden gepost zullen meetellen.

Het vormen van teams
Er staan nogal wat mensen te springen om weer te beginnen met het vormen van de teams. Heb links en rechts al heel wat mensen druk bezig gezien met assimileren, goed bezig!! ;)

Omdat het project nog niet bekend is is het niet echt praktisch om nu al het startschot te geven voor het vormen van teams. Dit gaat meestal namelijk gepaard met het testen van de client en het aanmaken van accounts e.d. en dat kan dus nog niet omdat we het project nog niet weten. Ik wacht hiermee dus tot a.s. zondag. Je mag het er natuurlijk wel al over hebben wat mij betreft.

De datum
1 januari ging eerst erg hard in de poll omdat het "zo'n mooie datum is", en dat is het ook ;) Maarrrr... er zitten wat praktische bezwaren aan. Als we op 1 januari beginnen kunnen veel mensen niet bij hun werkkoetjes en daarmee missen we waarschijnlijk erg veel stampede-power, terwijl de bedoeling van de stampede is gedurende 1 maand zoveel mogelijk kracht op 1 project te zetten. Toen dit probleem bekend werd haalde 1 februari snel in, maar die datum heeft het niet meer gehaald.

Omdat 1 januari toch gewonnen heeft lijkt het me verstandig om de stampede 1 week later te laten beginnen, zodat iedereen weer aan 't werk is en iedereen massaal z'n koe kan laten meedenderen in de stampede. }:O

Tenzij hier veel commentaar op komt zet ik dus bij deze de begindatum van de stampede op woensdag 8 januari (en daarmee de einddatum op 8 februari).

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 28168 op 15-12-2003 21:29 . Reden: Boel typo's met dank aan Stephan202 ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TPbasMIE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-04 07:35
SoB

Kort maar krachtig dacht ik zo :D

edit* voor het geval dat jullie denken dat ik al meedoe met het project, dat klopt sinds een paar dagen maar dat komt omdat ik de client testdraai. Net zoals DF binnenkort.

[ Voor 66% gewijzigd door TPbasMIE op 15-12-2003 21:35 ]

Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51521

zeventien of 'kapot'

:D

Ja, je vind me op #1 in de DPCH van gister, maar dat was m'n eerste flush. Ik ben pas begonnen na de opening van het vorige draadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

scorpionv

This space for rent

Ik wil één ding kwijt, de mensen die oneerlijk hebben gestemd zijn een stelletje lamers! :r Kom op zeg, de Stampede is een TEAM-effort, sportief blabla :|

Moest het ff kwijt :)

[happy again]
Distributed Folding :)
[/happy again]

[ Voor 2% gewijzigd door scorpionv op 15-12-2003 21:40 . Reden: [b]BOLD[/b] vergeten |:( ]

Fun while it lasted: World Community Grid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2022
S0B

Ook kort maar krachtig...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-04 21:54
@scorpionv: en wat lees ik nu in de verkiezingen van GoT. GEzelligste team topic: Stampede #1... als ik dit zo zie is het idd vet klote. Kunnen we voor de volgende keer niet weer het forum gewoon gebruiken. Hebben we ook geen lamers meer. Vind dit imo de beste manier. Of we mailen met zijn allen via het mailadres van je GoT account het volgende:
Username
Url naar username (in hyperlinkvorm)
Jouw project

Door de url erbij te stoppen heb je geen kans tot valsspelen omdat alles meteen gecheckt kan worden.

BTW: SoB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:23

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

SoB (zal wat ecc2 overzetten anar sob dan)

[ Voor 91% gewijzigd door DukeBox op 16-12-2003 13:12 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-04 16:44

Pazzi

Koffiemokken en bierglazen

SoB

En 8 januari als startdatum lijkt me inderdaad veel praktischer dan de 1ste :)

"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalFlusher
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-04 16:39
DF, lang geleden dat ik daar aan mee heb gedaan en ik vind het gewoon een tof project verder, ik moet er wel bij zeggen dat het ook afhankelijk is van wat de rest van Switch wilt, mochten we aan de Stampede mee gaan doen...

Division BrabanderT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chickn
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
DF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:24

aKra

Intentionally left blank.

SoB...

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
  • Laatst online: 28-04 12:05
DF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-04 10:57

SandStar

DPC-Crew

Zandster

DF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
SOB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21046

SoB sta er soms wel eens in met ons Team NGS maar, is niet mijn hoofdproject en ga dan ook nog wat extra power inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-04 23:09

Marcelloz

IT dude with a beard

Ik mag niet stemmen :'(

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-12-2024

My

Hè verdorie ik zie dat ik een pctje op sob heb staan :P Ik doe iig wel mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40441

Wij als De Stampertjes leden hebben eerst even een eigen poll.
Op die mannier weten wij zeker dat we voor een project keizen waar we achter staan.
Ik hoop dat dit hier geen probleem geeft, anders moet het maar even gezegd worden.
In de oude Poll hadden de meeste van ons SoB gestemd, maar een aantal gaan nu liever voor DF.
Zodra wij eruit zijn, zullen hier dus wel een aantal posts komen, met dezelfde keuzen, als is niemand iets verplicht ;)

Mischien ook een leuk idee voor de andere bestaande stampede teams :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-04 13:57

NightHawk4

Lotte is Liev :>

DF

}:O }:O }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 21:48
Jawel dat mag wel, als je maar een stijging in je output kan laten zien. Tenminste die regel telt toch nog steeds?

Indien so...dan Distributed Folding, indien niet zo, dan geen stem want ik doe op dit moment ook een beetje SoB :+

Welke datum is het nou geworden? Misschien dat ook vermelden in de openingspost (+ de uitkomtst van die andere vraag over het later joinen van een stampedeteam)

[doh!] 8 januari it is :)

[ Voor 4% gewijzigd door MarcyDarcy op 15-12-2003 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

MarcyDarcy schreef op 15 december 2003 @ 23:34:
[...]
Jawel dat mag wel, als je maar een stijging in je output kan laten zien. Tenminste die regel telt toch nog steeds?
Dat kan ik ook, dus daarom DF

Forza Mucca!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnim
  • Laatst online: 16-04 15:01
DF

Team ColdFusion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

[...]

Indien so...dan Distributed Folding, indien niet zo, dan geen stem want ik doe op dit moment ook een beetje SoB :+

Welke datum is het nou geworden? Misschien dat ook vermelden in de openingspost (+ de uitkomtst van die andere vraag over het later joinen van een stampedeteam)
Oh, ehh, mijn output is stijgende na de start van de poll. Iig doe ik dan DF. Gelooft u mij niet? klik dan hier en uiteraard kan ik altijd uit vaatjes tappen ten koste van andere projecten. Een duidelijke outputstijging zullen we maar zeggen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Marcelloz op 16-12-2003 07:43 ]

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
[...]
Als je een _duidelijke_ outputstijging kan laten zien dan mag je er op stemmen wat mij betreft. Een 2e pc die een paar uur per dag aanstaat erbij zetten is dus niet goed genoeg.
[...]

Lees m'n topicstart nog es :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74639

SoB

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04 10:59

Crack

...ehh.......Mooh?!?

DF

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

SOB

*blaat*

[ Voor 72% gewijzigd door Heineken op 16-12-2003 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63484

SOB

Ik doe voornamelijk nog ECC2, tijdens de Stampede zou ik even proberen alles op SOB te zetten dan.
Dermee dat ik SOB kies.

Duidelijk? 8)7 :? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

SOB

VGG weer naar de top :P

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-04 17:23
DF

Maar of ik echt actief mee kan gaan doen... was eigenlijk van plan om op m'n verjaardag een lekkere flush te doen met ECC2, maar m'n server gaat in ieder geval draaien voor het stampede project :)

(Heb uiteraard geen keus als wannebee #DPC meubel :+)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustDutch
  • Laatst online: 24-04 22:20

JustDutch

was ambtenaar :)

Anoniem: 28168 schreef op 15 december 2003 @ 23:46:
[...]
Als je een _duidelijke_ outputstijging kan laten zien dan mag je er op stemmen wat mij betreft. Een 2e pc die een paar uur per dag aanstaat erbij zetten is dus niet goed genoeg.
Zoals ik in de vorige draad ook al meldde, ik zet ongeveer 40% aan power bij, daarom:
DF

Forza Mucca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Laatst online: 27-04 13:57

NightHawk4

Lotte is Liev :>

FragFrog schreef op 16 december 2003 @ 01:19:
DF

Maar of ik echt actief mee kan gaan doen... was eigenlijk van plan om op m'n verjaardag een lekkere flush te doen met ECC2, maar m'n server gaat in ieder geval draaien voor het stampede project :)

(Heb uiteraard geen keus als wannebee #DPC meubel :+)
offtopic:
Wat een debiele avatar :p

Altijd handig zo'n extra peecee voor het stamppot projekkie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustDutch

JustDutch

En, puntje van aandacht. Het proteine van DF gaat donderdag gewisseld worden.Nu weet niemand welk doel er met dit proteine nagestreeft wordt, maar het lijkt me niet handig om op 7 januari met de stampede te beginnen als er op 10 januari het volgende proteine voor de deur staat. Maar misschien kan MarcyDarcy zijn licht daar eens over laten schijnen.

edit:
Damn, dit k*t quoteknop ook

[ Voor 28% gewijzigd door JustDutch op 16-12-2003 01:26 ]

Forza Mucca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40441

JustDutch schreef op 16 december 2003 @ 01:26:
En, puntje van aandacht. Het proteine van DF gaat donderdag gewisseld worden.Nu weet niemand welk doel er met dit proteine nagestreeft wordt, maar het lijkt me niet handig om op 7 januari met de stampede te beginnen als er op 10 januari het volgende proteine voor de deur staat. Maar misschien kan MarcyDarcy zijn licht daar eens over laten schijnen.

edit:
Het is toch de bedoeling dat we dagelijks hoog koen :?
En voor zover ik begrepen heb, is de wisseling alle van toepassing als je nog aan het sparen bent :?
Dit zou dus allen inouden dat we 2 dagen geen ofline PS'zouen hebben, en dat is toch geen ramp :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
  • Laatst online: 05-03 13:26
DF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99022

Ik ben overgestapt naar Distributed Folding op het moment dat ik zag wat de kandidaten waren voor de stampede, toen leek het me wel interesant en heb ik me aangemeld.
Dus lijkt me wel eerlijk als ik nog kan stemmen voor:
Distributed Folding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

15 votes voor DF atm en 12 voor SoB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:52

_WgV_

It's a magical world!

SoB

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-04 16:13

André

Analytics dude

Laten we in ieder geval een project doen wat nut heeft:

DF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Sunnyboy_
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-04 13:50

_Sunnyboy_

Mooooooooooooooooo!

Anoniem: 28168 schreef op 15 december 2003 @ 23:46:
[...]
Oh dan mag ik dus ook stemmen want ik verdubbel m'n output als het goed is voor de stampede.

SoB

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoJ
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-04 07:39
Seventeen or Bust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92717

DF

[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 92717 op 19-12-2003 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77335

Nou moe vette tekst how?

SOB

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
JustDutch schreef op 16 december 2003 @ 01:26:

edit:
Volledig mee eens, ik denk dat het handiger is te zorgen dat alle computers dan mee kunnen doen en de offline niet.
Bij Distributed Folding wordt gewerkt met een protein dat maar een x aantal dagen geldig is (minimaal een maand), daarna wordt overgestapt op een ander en je moet dan updaten. Dus als het DF wordt dan dient er hier wel rekening mee gehouden te worden wanneer een nieuw protein uitkomt. Goede opmerking JustDutch :)

Een duidelijke outputstijging t.o.v. welk tijdsbestek? Datum van ingang 1e poll? Ik wissel regelmatig tussen wat projecten dus valt er niet echt een lijn op te trekken. Maar ik zal wel trachten deze stijging te bewerkstelligen hoor :)

[ Voor 5% gewijzigd door MarcyDarcy op 16-12-2003 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10747

Seventeen or Bust
Zo
code:
1
[b] [/b]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10747 schreef op 16 december 2003 @ 12:07:
Seventeen or Bust

[...]

Zo
code:
1
[b] [/b]
Stand 17 - 17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan-
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-04 21:23
Distributed Folding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36330

SOB Like it would do a bunch of Cows any good })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-04 14:20
Distributed Folding

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36330 schreef op 16 december 2003 @ 12:39:
??? are you competing with the stampede????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joh14vers6
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Anoniem: 36330 schreef op 16 december 2003 @ 12:39:
Are you leaving XDC to join DPC with the Stampede?

Otherwise your vote is not counted.

Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murtceps
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-03-2024
randy mag meedoen, maar dan zal hij een nieuw account moeten aanmaken voor DPC en zal hij ook substantieel meer moeten crunchen dan hij nu doet.
Dat zal waarschijnlijk niet lukken dus die stem gaat denk ik niet gelden. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Murtceps schreef op 16 december 2003 @ 13:14:
randy mag meedoen, maar dan zal hij een nieuw account moeten aanmaken voor DPC en zal hij ook substantieel meer moeten crunchen dan hij nu doet.
Dat zal waarschijnlijk niet lukken dus die stem gaat denk ik niet gelden. :?
Uhm is het niet zo dat hij meer moet gaan crunchen dan hij nu voor DPC doet??? Als hij dpc joined en dit acount laat staan is dat voor ons toch al een voordeel. Met de stampede deed hij immers ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aukema
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
SOB

Zoiets?

[ Voor 38% gewijzigd door aukema op 16-12-2003 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Anoniem: 28168 schreef op 15 december 2003 @ 21:17:
De poll
De eerste poll is (ondanks dat het poll-systeem verbeterd was) weer misgelopen. :{ Mensen hebben gestemd onder een andere naam dan hun GoT nick (op beide projecten) en er staan nicknames tussen die al een jaar niet meer actief zijn hier. Deze uitslag kan en wil denk ik niemand accepteren, en daarom gaan we (net als bij stampede 1) een final choice maken tussen
Eigenlijk ben ik en met mij vele anderen denk ik wel geintresseerd in de uitslag van de eerste poll en jullie analyses mbt deze cijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74639

nee dan gebruik je
code:
1
 [b] [/b]

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 74639 op 16-12-2003 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:23

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aukema
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Bedankt voor de snelle correctie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-04 11:44

Swaptor

Java Apprentice

SoB

}:O

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Anoniem: 10747 schreef op 16 december 2003 @ 13:26:
[...]

Uhm is het niet zo dat hij meer moet gaan crunchen dan hij nu voor DPC doet??? Als hij dpc joined en dit acount laat staan is dat voor ons toch al een voordeel. Met de stampede deed hij immers ook mee.
Het lijkt me logisch dat het hier geldt dat er een stijgende output moet wezen maar aangezien Randy nog geen output bij DPC heeft kan hij dus altijd stijgen. Het niveau wat hij nu haalt bij SoB met zijn team is denk ik niet meer mogelijk voor DPC.

Zowiezo betwijfel ik wel of hij wilt meedoen. Stampede 1 deed ie mee om Ars tegen te gaan. De potentie was er maar om hier Ars te verslaan in een maand tijd lijkt me wel iets te hoog gegrepen dus ik denk dat hij voor de pfun meevote...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-04 17:23
NightHawk schreef op 16 december 2003 @ 01:23:
offtopic:
Wat een debiele avatar :p

Altijd handig zo'n extra peecee voor het stamppot projekkie ;)
offtopic:
Tja, ik HEB tenminste een kerst (web)icoon, in tegenstelling tot sommige luie varkens hier... :P

Ach, wie weet heb ik tegen die tijd wel m'n streefaantal gehaald met m'n dual, graasd die ook mee :)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77335

VET

Met dank voor de info ;) _/-\o_

[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 77335 op 16-12-2003 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Even paar antwoorden:

Randy's stem telt niet mee, hij zit niet bij DPC en hij is ook niet van plan om te joinen neem ik aan.
(English: Randy's vote doesn't count, he's not with DPC and I don't think he's planning to join us.)

Over het wisselen van een proteïne: Moet dat handmatig? Als dat zo is, en het wordt d.folding wordt dan lijkt het mij handig om 1 week later te beginnen. Maar dat bekijken we zondag wel.

Over de analyse van de 1e poll: Mark en ik hebben alle namen in de GoT searschengine gegooid (zoeken op user), en ongeveer 25%-50% (weet niet precies, maar iets in die richting) was niet bekend of had al een jaar niet gepost op GoT.

We konden kiezen uit 2 dingen:
1) Shootout als deze maken tussen SoB en D.folding.

2) Alle votes met namen die niet bekend waren op GoT afkeuren, alle votes van users die niet meer actief waren afkeuren, dan kijken of degenen die wel bekend waren op GoT niet toevallig al meedoen aan dat project en dan tellen wat er over blijft. De vraag is of je dan de uitkomst als betrouwbaar kan bestempelen.

We hebben gekozen voor de 1e oplossing, omdat dat ons het meest eerlijk leek.

[edit]
Las net Marcelloz' request in het andere topic. De uitslag van de poll is hier te vinden. Ik heb de analyse niet in een word-documentje ofzo opgeslagen (had ik beter wel kunnen doen, maar ja :) ), maar je kan voor jezelf een zootje namen in de searchengine van GoT gooien, en dan zul je al snel tot dezelfde conclusie komen als wij.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 28168 op 16-12-2003 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168 schreef op 16 december 2003 @ 14:42:
Even paar antwoorden:

Over het wisselen van een proteïne: Moet dat handmatig? Als dat zo is, en het wordt d.folding wordt dan lijkt het mij handig om 1 week later te beginnen. Maar dat bekijken we zondag wel.
Lijkt me dat de initiatiefnemer al een uitgeproken voorkeur heeft? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 63484 schreef op 16 december 2003 @ 14:57:
[...]

Lijkt me dat de initiatiefnemer al een uitgeproken voorkeur heeft? ;)
Eigenlijk hadden we nog een 3e oplossing: de nummers 1 en 2 vergeten en de nummer 3 van de poll (D2OL) uitroepen tot winnaar. Helaas kon ik niet veel mensen overtuigen van de redelijkheid die achter deze oplossing zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:52

_WgV_

It's a magical world!

Anoniem: 28168 schreef op 16 december 2003 @ 15:08:
[...]
Eigenlijk hadden we nog een 3e oplossing: de nummers 1 en 2 vergeten en de nummer 3 van de poll (D2OL) uitroepen tot winnaar. Helaas kon ik niet veel mensen overtuigen van de redelijkheid die achter deze oplossing zat :P
Hoezo niet??? >:) :P

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Anoniem: 28168 schreef op 16 december 2003 @ 15:08:
[...]
Lijkt mij een goed idee, mij heb je overtuigt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chickn
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Haha, idd... mij ook :Y) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49528

Hehehe, mij ook, maareh Erik waar stem je echt op?
Dan weet ik gelijk ook of ik mee doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msentinelb
  • Laatst online: 28-04 18:48

msentinelb

Arghhhhh!

SOB

Specs van mijn bak Hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42323

SoB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Las net Marcelloz' request in het andere topic. De uitslag van de poll is hier te vinden. Ik heb de analyse niet in een word-documentje ofzo opgeslagen (had ik beter wel kunnen doen, maar ja :) ), maar je kan voor jezelf een zootje namen in de searchengine van GoT gooien, en dan zul je al snel tot dezelfde conclusie komen als wij.
Thank you _/-\o_
Neemt een hoop vragen weg bij een aantal mensen die alleen jij kon beantwoorden. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Marcelloz op 16-12-2003 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

SOB

Of telt mijn stem niet alstie blauw is? :P

[ Voor 49% gewijzigd door Blistimo op 16-12-2003 17:54 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blistimo schreef op 16 december 2003 @ 17:53:
<b><font color="blue">SOB</font></b>

<font size="1">Of telt mijn stem niet alstie blauw is? :P</font>
:)
over de kleur was niet gesproken, alstie maar vet is, zoals SOB !

/edit :
grrr, jij met je HTML }) ( nu zingt Blistimo : "I've got the powah!!" )

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 63484 op 16-12-2003 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
...

...
Er zijn 3 opties hiervoor. Van logisch naar minst makkelijk.
- de client toestemming geven om automatisch updates te downloaden (deze functie staat niet standaard aan, om het misbruik van geen toestemming voor computers tegen te gaan). Dit wordt ook behandeld in de faq
- de client, nadat deze melding geeft dat er een nieuwe update is, toestemming geven om deze te downloaden
- handmatig een geheel nieuwe client downloaden vanaf de website en opnieuw instellen.

Het laten updaten, al dan niet automatisch, door de client gebeurd in encryptie om misbruik te voorkomen.

Overigens valt moeilijk te zeggen wanneer zo'n update/nieuw protein exact plaatsvind. Meestal is dit een week van te voren wel bekend, maar indien het DF wordt dan zal ik eens contact opnemen met de mannen achter het project om voor wat meer inside info te zorgen

/offtopic :)

[ Voor 15% gewijzigd door MarcyDarcy op 16-12-2003 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Ik heb wel ooit aan SoB gedaan, maar heb een lange tijd stil gelegen en ben een week geleden (net na de start van het topic (gelukkig :p ) weer begonnen), dus ik stem bij deze op SoB

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92600

SoB

i deed vroeger mee (half jaar geleden) ben toen gestopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesmo
  • Niet online
SoB

ik doe nu op dit moment ecc2

keesmo.nl 100% snowboarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustDutch

JustDutch

Marcelloz schreef op 16 december 2003 @ 13:33:
[...]

Eigenlijk ben ik en met mij vele anderen denk ik wel geintresseerd in de uitslag van de eerste poll en jullie analyses mbt deze cijfers.
Hier vind je een overzichtje van poll2 en daarbij wat degene uit poll1 nu stemt.

Forza Mucca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

DF, zal er als de client niet te groot is (was ie vroeger niet) een aantal pc's op zetten, enkel buiten kantooruren.

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
DF
Zowieso een athlon @ 2400mhz + een athlon @ 667

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

DF

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28736

euh.... DF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52959

DF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Laatst online: 17-04 21:55

Balachmar

The truth is out there

JustDutch schreef op 16 december 2003 @ 21:35:
[...]

Hier vind je een overzichtje van poll2 en daarbij wat degene uit poll1 nu stemt.
hehe en dan Blistimo er ook blauw ingezet... B)

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Laatst online: 06:49
Distributed Folding

Ik heb er al weer zin in :).

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

staat 27-24 nu in het voordeel van SoB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustDutch

JustDutch

Phoenixx2K schreef op 17 december 2003 @ 12:24:
[...]

hehe en dan Blistimo er ook blauw ingezet... B)
Zow, ik had niet verwacht dat iemand dit op zou merken. :)
Anoniem: 99022 schreef op 17 december 2003 @ 13:04:
staat 27-24 nu in het voordeel van SoB
Mijn excell-sheetje zegt iets anders :)
De tijd van je post zegt iets anders :P

[ Voor 57% gewijzigd door JustDutch op 17-12-2003 14:04 ]

Forza Mucca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar daarna is er weer gevote :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnim
  • Laatst online: 16-04 15:01
dikkie_ staat twee keer in je Excel sheet waarschijnlijk vanwege zijn reactie op Blistimo's post. Stand is dus nu 26-25. Het wordt weer spannend :)

Team ColdFusion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Laatst online: 25-04 10:22
SOB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49528

Afbeeldingslocatie: http://www.engel-design.nl/images/sob.gif

[off-topic]
snap het probleem niet dikkie_ :+
[/off-topic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49528 schreef op 17 december 2003 @ 14:41:
[afbeelding]

[off-topic]
snap het probleem niet dikkie_ :+
[/off-topic]
;)
Nice try (Afbeelding? )

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 63484 op 17-12-2003 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84348

FOB Fold or Bust ;)

Anoniem: 26550

DF

Anoniem: 84717

DF

• sus
  • Laatst online: 27-04 22:18

sus

is druk :+

Distributed Folding

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ik stem op Distributed Folding.

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

28-29, damn wat blijft het dicht bij elkaar...

🖥️ | 🚗

Anoniem: 65575

Als 10 cpu's substantieel meer genoeg is kun je voor mij ook een DF noteren
Pagina: 1 2 Laatste