[Stampede 7] Planning

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:43

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.dutchpowercows.org/images/banners/mcB05.jpg
Stampede episode 7 - Holy Cow!

Na het succes van vorig jaar, toen voor het eerst een stampede en inzamelactie tegelijkertijd gehouden werden, hebben we besloten deze stunt te herhalen. Over de Stampede hoeven we jullie uiteraard niets meer te vertellen, en over de sponsoractie komt nog een topic. Uiteraard is deelname geheel vrijwillig, maar we rekenen gewoon op alle koeien om er een mooie actie van te maken.

De crew verandert per jaar, voorlopig moet je bij FreezeXJ zijn, maar we willen toch even de oude crews in het zonnetje zetten. Zonder hen was dit allemaal niet mogelijk.
Oh, voor je dingen gaat roepen: Lees deze draad aandachtig door!

Wat gaan we doen en hoe werkt het?

Ten eerste: Lees de Stampede FAQ op WDO!
Als je nog nooit eerder van een Stampede hebt gehoord, of als je inhoudelijke opmerking wilt gaan maken: Zorg dan dat je de FAQ dan van voor naar achter hebt doorgelezen!
Als je wilt weten hoe dit alles is ontstaan en waarom bepaalde beslissingen bij de voorgaande Stampedes zo gemaakt zijn: lees de draadjes die hier aan voorafgingen (in chronologische volgorde):

De aanzet naar de eerste Stampede
DPC Stampede #1 - Planning
DPC Stampede #2 - Planning
DPC Stampede #2 - Planning (deel2)
DPC Stampede #3 - Planning
DPC Stampede #4 - Planning
DPC Stampede #5 - Planning
DPC Stampede #6 - Planning
Meer links zul je in de topicstart van bovenstaande topics tegenkomen.

Welk project gaan we doen?

Uiteraard de grote vraag is waar we dit jaar de boel op stelten gaan zetten. Het antwoord : dat mogen jullie bepalen!
Evenals de voorgaande keren hebben we bedacht dat de beste manier ook de meest eenvoudige (voor jullie) is. Je kunt je stem uitbrengen door de naam van het project hieronder in een reply achter te laten.
Let op! Hierbij het verzoek om je project keuze vetgedrukt in je post op te nemen. En eventuele andere text in je post gewoon plat/normaal te houden.

Voor het stemmen zelf gelden nog twee belangrijke regels:
1 - Stem niet op het project waar je zelf aan meedoet!
Het is absoluut niet de bedoeling om op een project te stemmen waar je op dit moment actief aan meedoet! Dit om de eenvoudige reden dat dan het project met de meeste leden automatisch zou winnen. Verder is het de bedoeling dat we polsen aan welk project DPC'ers van buiten jouw project wel mee zouden willen doen. Dit is om het eerlijk te houden, en om mensen eens een ander project te laten zien.
2 - Stem enkel als je serieuze bedoelingen hebt om mee te gaan doen !
Anders krijgen we geen goed beeld van wat er nu eigenlijk aan kracht bij komt.
Mensen die al meedoen met project A, willen ongetwijfeld dat men dat project ook steunt, maar als niemand buiten project A dit wil, dan is er dus een Stampede met enkel eigen, bestaande, leden.
Als je alleen maar mee wilt doen met je eigen project: Stem dan gewoon niet.
Verder is het slim om je subteam-genoten op te roepen ook te stemmen als ze serieuze interesse hebben :+
Waarop stemmen we?
De volgende projecten zijn in de betreffende stampedes het onderwerp geweest en zijn dus niet verkiesbaar:

Stampede 1. ECC2 (reeds afgelopen)
Stampede 2. Distributed Folding (reeds afgelopen)
Stampede 3. TSC
Stampede 4. Find a Drug (reeds afgelopen)
Stampede 5. Rosetta-Home
Stampede 6. Folding-Home

Overgebleven :

• [D2OL]
• [DPAD]
• [OGR-25]
• [RC5-72]
• [SETI-home]
• [Rosetta-home]
• [Climate Prediction]
• [SoB]
• [TSC]
• [World Community Grid]
• [Leiden Classical]

Bij de projecten OGR-25 en DPAD staat DPC al op de eerste plek, dus deze projecten zijn eveneens niet verkiesbaar. Het project Climate Prediction heeft erg grote WU's, waardoor het de crew niet handig lijkt om dit project in de stampede mee te nemen.

Na wat overleg en aan de hand van de redenen hierboven hebben we besloten dat de volgende projecten stemmen kunnen krijgen. Ben je het er niet mee eens, PM(Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/dm.gif) ons even, mail, of zoek op een andere manier contact

[i]D2OL
• Leiden Classical
• RC5-72
• BOINC Seti-Home
• SoB
• World Community Grid

Stemmen is mogelijk vanaf heden en sluit op 16 maart 2008 om 23:59:59

Wanneer gaan we beginnen?

De stampede zal gaan lopen van 1 april (Geen grap!) tot en met 30 april. Precies 1 maand dus.

Assistentie

Deze startpost en bijbehorende stemming is natuurlijk slechts het begin, er is nog een hoop werk te doen. Voel jij je geroepen om iets bij te dragen aan deze stunt, laat het ons weten!!

Tot slot

De kleine lettertjes : Cheaten, valsspelen en andere flauwe acties doen we gewoon niet. Eigenlijk alles hier gaat uit van het gezond verstand van de koe, een gentlemans agreement, om het zo maar eens te zeggen. Een goede discussie in dit topic is van harte welkom, maar slowchat hebben we ons eigen #dpc op IRC voor uitgevonden. Rest me nog mensen veel crunchplezier toe te wensen. Vermaak je, en graas ze !

Edits en errata

UD-grid eruit gehaald, project was al beëindigd.Dank aan Megaflix voor het melden!

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Zo zo, weer een nieuwe Stampede! I for one heb er veel zin in :)

Laten we hopen dat de keuze dit keer op SoB gaat vallen, na 6x net 2e of net 3e te zijn geworden is het toch eens langzaam tijd dat we langsgaan op dat project.

Zowiezo zijn we nu hard op weg naar de #1 plaats en in een zwaar gevecht met de #3... Een stampede zou de beslissing makkelijker maken :)

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duarf
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-05 11:44

duarf

-Kuffy-

Doe mij maar RC5-72 (aangezien ik niet op SOB mag stemmen)

maar meestampen met mijn hoofdpc zal ik wel doen :)

[ Voor 3% gewijzigd door duarf op 10-02-2008 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priens
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-03 13:46
Na de massale hulp van andere DPC-ers bij mijn project (WorldCommunityGrid) bij de laatste challenges heb ik besloten om ook maar eens aan de Stampede mee te gaan doen! 8)

Wat mij betreft komen alleen projecten met een medische/humanitaire achtergrond in aanmerking dus dan denk ik dat D2OL in dit geval het beste is (op WCG na natuurlijk ;) ).

Goed weekend iedereen. 8)

[ Voor 3% gewijzigd door priens op 09-02-2008 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:15

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Ik doe mee met meerdere projecten dus mag ik wel voor SoB kiezen ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-01 10:23

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Misschien tijd voor een polletje?

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Laatst online: 07:43

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Topicstarter
Dit is dus een polletje :P
Evenals de voorgaande keren hebben we bedacht dat de beste manier ook de meest eenvoudige (voor jullie) is. Je kunt je stem uitbrengen door de naam van het project hieronder in een reply achter te laten.
Let op! Hierbij het verzoek om je project keuze vetgedrukt in je post op te nemen. En eventuele andere text in je post gewoon plat/normaal te houden.
Oh, en als je je power voor minder dan 50% ergens op hebt staan, mag je er gewoon op stemmen... 8)

Als demonstratie (en telt gewoon mee)

Seventeen or Bust

[ Voor 6% gewijzigd door FreezeXJ op 09-02-2008 19:12 ]

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167389

Heel Leuk dat UD-Grid ook kandidaat is... Als we er eenmaal aanhangen, client nntb, is het de vraag of ze ook echte werkstukken gaan verzenden. Al krijgen we er maar 1 dan staan we meteen op 1 met stip.

LoL

/me UD grid dient dus naar de sectie 'reeds afgelopen' te verhuizen

Zou dus wegens verbod op stemmen op eigen hoofd-project voor xxxx kiezen met 1 koe (is dat BOINC, zou fijn zien als de regie dat in de OP kon toevoegen). Maar wat leeft er daar hun voor pagina nog al niet zo levendige indruk maakt. this page last reviewed October 1, 2004 http://www.d2ol.com/

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 167389 op 08-03-2008 11:19 . Reden: Stem ongeldig gemaakt. SoB onthoud niet waar het onderbroken werd! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mist
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-04 22:34

Mist

Een gevaar op de weg

Mijn stem gaat naar World Community Grid

Enkele redenen/argumenten hiervoor:
  • Diverse projecten binnen WCG (kanker, eiwitten, klimaat) die mij en anderen aanspreken
  • Een project met een goede organisatie en waar imho toekomst in zit
  • Voor DPC nog genoeg te bereiken, ook binnen een maand
  • Geen al te extreme systeemeisen
  • Draait onder BOINC platform met clients voor Windows, Linux en OS/X

[DPC] help conquer cancer @ WCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DIII
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:04
SoB Omdat DPC naar hard werken daar bijna op één staat en er waarschijnlijk maar kort van kan genieten, omdat er een ander team kijhard komt aan racen. Met de stampede kan SoB misschien nog wel met DPC op kop eindigen. :P

[IMG]http://brainstorm.ubuntu.com/idea/13596/image/2/[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:20

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

duarf schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 18:59:
Doe mij maar RC5-72 (aangezien ik niet op SOB mag stemmen)

maar meestampen met mijn hoofdpc zal ik wel doen :)
Lezen blijft soms lastig; als je je stem mee wilt laten stemmen, edit dan even je post en maak je keuze *vetgedrukt*. :)
DukeBox schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 19:06:
Ik doe mee met meerdere projecten dus mag ik wel voor SoB kiezen ?
Zoals FreezeXJ ook al aangaf, mag je op een project stemmen waar je al op meedoet, *mits* je huidige rekencapaciteit minder dan 50% op dat project heeft staan, net zoals dat voorgaande edities ook altijd het geval geweest is. Maar als oude rot hier, wist je dat natuurlijk allang. ;)
Dit is nooit met een poll gedaan (tenminste, niet officieel), aangezien het standaard pollsysteem niet betrouwbaar is. Per IP-adres kan je een stem uitbrengen. Mensen met meerdere computers/IP-adressen, kunnen dus meerdere keren op hetzelfde project stemmen, wat dus voor onbetrouwbare resultaten zorgt. Ik zal smoking2000 wel even voor je schoppen, zodat hij zijn stemteller-script weer beschikbaar stelt, om zodoende een redelijke schatting te kunnen geven. :)
Anoniem: 167389 schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 19:13:
Heel Leuk dat UD-Grid ook kandidaat is... Als we er eenmaal aanhangen, client nntb, is het de vraag of ze ook echte werkstukken gaan verzenden. Al krijgen we er maar 1 dan staan we meteen op 1 met stip.

LoL
Ik wilde net zeggen, doet UD-Grid nog wat dan? Ik heb er namelijk al tijden geen stats meer van zien verschijnen...

Als ze wel nog wat doen, wil ik mijn stem daarop uitbrengen, maar zolang dat onzeker is, gaat mijn stem naar World Community Grid. Dat is mij vorig jaar prima bevallen tijdens de challenge die toen liep. En natuurlijk zitten daar 'mijn oude vrienden', XS, nog. Die zullen ook blij zijn om mij terug te zien. :P

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:09

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

Bubbles schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 19:31:
Lezen blijft soms lastig; als je je stem mee wilt laten stemmen, edit dan even je post en maak je keuze *vetgedrukt*. :)
Zeker belangrijk, want dan telt het vote count scriptje jouw stem ook mee :)

Ik heb hem maar weer afgestoft en geupdate voor Stampede #7:
http://linuxminded.nl/dpc/stampede-votes/

| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyth0n
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:08
Leiden Classical
SoB

[ Voor 24% gewijzigd door Phyth0n op 27-02-2008 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-05 13:00

Bio1ogics

Logisch toch?

Hoei! Bio1ogics doet zeker mee, maar heeft nog geen voorkeur.

*doet later stemmen

"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Zijn er nog uitzonderingen mogelijk voor teams zonder vast project?
Team Switch zou graag 1 maand langer op SoB blijven. (persoonlijk 4 cores op OGR, 5 op SoB atm)

[ Voor 3% gewijzigd door Cow_tipping op 09-02-2008 20:10 ]

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-02 20:21
sob

[ Voor 107% gewijzigd door Tielemans op 28-02-2008 15:28 . Reden: liever sob dan wcg ]

God schiep mensen en dieren maar geen rechters en officiëren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalwaysme
  • Laatst online: 02-05 22:01

itsalwaysme

Graast voor DB

mijn stem gaat naar D2OL

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreX
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-04 20:35

CreX

Princess Leia: @(-_-)@

SoB

World Community Grid

[ Voor 106% gewijzigd door CreX op 11-02-2008 22:21 ]

Don’t ever wrestle with a pig. You’ll both get dirty, but the pig will enjoy it. —Cale Yarborough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75580

SoB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63996

* Anoniem: 63996 stampt dan wel op DPAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:09

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Ik doe ook mee met m'n bescheiden E6600. Ben in januari begonnen met F@H samen met m'n PS3, maar het lijkt me wel leuk om aan een stampede mee te helpen :)
Las net het artikel in het AD over DC, laat de andere teams maar weer peentjes zweten tijdens de stampede.
Ik heb verder geen voorkeur nog, moet me er nog ff in verdiepen. Zolang het maar op Vista x64 draait.

[ Voor 16% gewijzigd door SayWhatAgain! op 09-02-2008 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
rc5-72

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Mensen, als je wilt dat je stem meetelt, typ hem dan in *bold*: [b] keuze [/b].

Het staat duidelijk vermeld in de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

SoB de eeuwige tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
Mijn stem gaat naar SoB!
Mag eens een niet-medisch project zijn zo nu en dan :)

[ Voor 3% gewijzigd door -AzErTy- op 09-02-2008 23:25 . Reden: Bold vergeten ]

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pavla
  • Laatst online: 13-04 00:40
Leiden Classical

[ Voor 56% gewijzigd door Pavla op 28-02-2008 01:03 ]

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Fly
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-12-2024

The_Fly

Bzzzzzzzzzzzzz.....

* The_Fly doet ook dit jaar weer mee.... altijd leuk.

Dit jaar stem ik op.....

SoB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DB LucF
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 05-05 19:39
Ik ben zelf wel van de rekenkundige projecten. RC5 was mijn initiële project, daarna OGR, dus dan kies ik bij deze voor SoB om de stampede mee te vullen. Op dit moment staat denk ik iets meer dan 50% van de clients nog aan OGR te werken dus lijkt dit me een logische stap voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLSchutP
  • Laatst online: 11-01 12:36
Persoonlijk ben ik geen voorstander van SoB. De reden is het perspectief. Welk perspectief biedt SoB, statistisch gezien dan: de #1 positie world wide... nou, die gaan we ook wel redden zonder een stampede. Daar hoeven we geen stampede voor te houden. Welk ander perspectief? Géén...

WCG daarentegen biedt heel erg veel perspectief voor de toekomst. Er is een levendige strijd gaande tussen de teams, er is veel groeipotentieel, veel kansen, welke eigenlijk benut kunnen worden door een Stampede! Daar kunnen we ook heel concreet een doel stellen (en behalen uiteraard :+)

My choice: World Community Grid

whatever..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:27

jpiwf

licenced pepernootaddict

* jpiwf stemt op SoB
elke stem is er weer eentje, kijken oftie het dit jaar wordt.

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Na het doorbladeren van alle topics en kijken wat ze doen ben ik persoonlijk ben ik wel te vinden voor World Community Grid. Helaas mag ik niet voor ahum...SETI.... :+ ahum.....stemmen, anders had ik dat wel gedaan.

Redenen:
- Projecten bij WCG zijn m.i. redelijk nuttig;
- Voldoende werk bij de verschillende subprojecten van Boinc;
- Stabiele client (voor zover ik in het verleden heb kunnen testen)
- In de overallstats kunnen we leuke stijgingen realiseren;
- Draait onder Boinc... (Geen ingewikkelde problemen met mijn machine omzetten)

Zag in het rijtje ook nog UD-Grid staan (Wist niet dat dit project nog werkte... :+ )

Edit:
Dit is trouwens mijn persoonlijke voorkeur.....Ik vertegenwoordig niet de stem van de overige Team Grazzie leden.

[ Voor 9% gewijzigd door Black Piet op 29-02-2008 20:10 . Reden: Even iets minder vet maken ]

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfu
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

mrfu

Quis custodiet ipsos custodes?

Edit: Ja ja, mag niet gekozen worden........

Dan maar
World Community Grid

[ Voor 84% gewijzigd door mrfu op 15-02-2008 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
World Community Grid ... daar is nog veel winst te behalen :)

Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Mister_fu schreef op zondag 10 februari 2008 @ 05:20:
Rosetta-home

Dan kan mijn niet CO2 neutrale PC tenminste nog iets goeds doen op deze aardbol :)
(En ik altijd maar zeuren dat die groenlinksers uit Nijmegen kwamen... Doe ik het zelf...) :p
Deze optie is niet verkiesbaar :) Het tweede lijstje moet je uit kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puchelaar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09-2024
SoB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47852

WCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
RC5-72

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceDok
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-05 15:28
World Community Grid

Geloof niets van wat je hoort en de helft van wat je ziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-08-2023

emphasis

Mooooohh!!!

ehm, rosetta is geen optie om op te stemmen, stampede is daar al een keer op gevallen (zie topic start) ;)

En ik heb ook wel weer zin om lekker te stampen.

World Community Grid

________________-=Team ColdFusion=-______________

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Hmmz, kiezen...

SoB kan #1 worden. Dat zou anders ook wel gebeuren maar met een stampede is het wel leuker.
WCG kan een plaatsje of 3 a 4 stijgen, maar dat zou anders ook wel gebeuren.
SETI zou een aantal plaatsjes kunnen stijgen, maar we staan nu overall al net zo hoog als daily, dus na een tijdje zou je weer ingehaald moeten worden. Wil je hoger komen dan moet er gewoon meer blijvende power bij.
RC5, nah, #1 worden lijkt me kansloos binnen een stampede periode en echte dreigingen zitten er niet in.
Leiden Classical zou #1 kunnen worden. Net als bij SoB is dat met een stampede wel leuker.
D2Ol kan ook #1 worden en waarschijnlijk blijven met de toch altijd wel wat achterblijvende crunchers.

Voorlopig hou ik het maar op SoB omdat ik daar ooit al eens eerder voor gecruncht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Laatst online: 19:27

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

edit:
SoB. Zie een aantal pagina's verderop in dit topic.

[ Voor 86% gewijzigd door Rhannie op 15-03-2008 08:39 ]

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187359

SoB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Tussenstandje:
code:
1
2
3
4
5
6
7
SoB 13
WCG 9
RC5 4
D2OL    3
Leiden  1
DPAD    1
SETI    1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121743

SoB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-04 14:20
* ColdFusion gaat voor World Community Grid

[ Voor 4% gewijzigd door ColdFusion op 10-02-2008 12:42 ]

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-spec
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
WCG

R7 5800X3D | RTX 3090 | C6H X370 | Evolv customloop | PV: 8500Wp ; 24x LG Neon2 ; SMA STP 8.0 | Daikin EHVX 6kW | custom smart grid + EVSE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Ook ik twijfelde tussen RC5-72, WCG en SoB. Het is de laatste geworden daar het project "bijna" afgerond is en een #1 overall nog mogelijk moet zijn ...

WCG duurt "oneindig" en wordt na het afronden van OGR waarschijnlijk toch al een van m'n hoofdprojecten. RC5-72 vind ik nu er half de stekker uitgetrokken is - en gezien het verschil met de #1 en #3 - niet zo interessant/spannend meer.

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

.

[ Voor 103% gewijzigd door Frentik op 15-03-2008 00:08 . Reden: punt uit ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickb90
  • Laatst online: 02-05 16:55
World Community Grid

omdat dit me de vorige keer tijdens de challenge goed bevallen is, het draait op BOINC, en is dus makkelijk voor mij om over te schakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:21

Flapmo

and back is gigi!

Een stampede is altijd leuk maar ik vind het moment dit keer wat minder goed gekozen. Op OGR is na onze flush een eindsprint gestart (OGR is waarschijnlijk bijna afgelopen) om zo daar 1e te worden. Ik zal mijn pc(tjes) dit keer op OGR houden. Ook al doet Axe daar wonderen, hoe eerder het af is hoe beter. Volgende stampede maar is echt meedoen dan :+.

//edit
Lees net het SoB verhaal, twijfelen, misschien maar is meedoen op SoB.

Ik weet niet of een stem telt als je nog niet zeker weet of je meedoet maar als ik meedoe:

SoB

[ Voor 21% gewijzigd door Flapmo op 10-02-2008 13:21 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geessina
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-03 10:28

Geessina

Intentionally left blank

Na de vorige stampede op F@H blijven hangen, zodat ik nu SoB kan stemmen :z
* Geessina heeft sinds half januari wel de meeste 'lokale' rekenkracht op SoB staan om hen in deze bange dagen bij te staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wick
  • Laatst online: 20-04-2022

Wick

Aap enzo

Hmm mag niet op SOB stemmen, dus dan maar World Community Grid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bollewolle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-04 18:14
D2OL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-05 09:09

SandStar

DPC-Crew

Zandster

World Community Grid

[ Voor 64% gewijzigd door SandStar op 18-02-2008 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04:10

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

World Community Grid

Met als voornaamste reden het gebruik van het Boinc-platform.

* APClll mompelt iets over de Boinc-MF-controller-proxy-in-ontwikkeling :P

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qazwaplol
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09-2024
World Community Grid

Tijdje m'n primaire project geweest, goede doelen en BOINC client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

.

[ Voor 112% gewijzigd door Frentik op 15-03-2008 00:33 . Reden: punt uit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickb90
Ik heb zojuist de info over SoB Gelezen maar ziet het nut er niet van in, zou iemand mij misschien kunnen uitleggen wat je hebt aan de resultaten?

/me Voelt zich dom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milosonator
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-04 10:18
Ik doe zelf 100% mee aan SoB maar die is al aan het winnen.... :) ik zou willen stemmen voor Leiden Classical!

Tweakblog, voornamelijk over 3d-printen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

nickb90 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 18:46:
Ik heb zojuist de info over SoB Gelezen maar ziet het nut er niet van in, zou iemand mij misschien kunnen uitleggen wat je hebt aan de resultaten?

/me Voelt zich dom
Uit diezelfde faq:
40 jaar geleden bewees John Selfridge dat k = 78.557 een Sierpinski getal is. Veel wiskundigen geloven dat dit het kleinst mogelijke getal is, maar hier is nog geen bewijs voor geleverd. Om dit bewijs te leveren moet voor elk getal kleiner dan 78.557 worden bewezen dat het niet een Sierpinski getal is.
Om dit te doen moeten we een n vinden die van de uitkomst van k * 2^n + 1 een priem getal maakt.
Toen het project startte was dit proces reeds voor alle waarden van k gedaan, op 17 na. Vandaar de naam van het project.
We proberen dus het kleinst mogelijk Sierpinski getal te vinden (op dit moment zijn er van de 17 nog maar 6 over (zie hier). Op zich dus niks bijzonders echter als k geen Sierpinski getal is dan is de uitkomst van de de formule k * 2^n + 1 een priemgetal en deze zijn zeer nuttig check dit maar eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87384

nickb90 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 18:46:
Ik heb zojuist de info over SoB Gelezen maar ziet het nut er niet van in, zou iemand mij misschien kunnen uitleggen wat je hebt aan de resultaten
Het nut is dat je mee kunt helpen een wiskundige stelling uit 1960 te bewijzen. Daarnaast kun je erkenning krijgen door een groot priemgetal te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milosonator
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-04 10:18
Anoniem: 87384 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 19:09:
[...]

Het nut is dat je mee kunt helpen een wiskundige stelling uit 1960 te bewijzen. Daarnaast kun je erkenning krijgen door een grootpriem getal te vinden.
Inderdaad het belangrijkste is het vinden van de grote priemgetallen en dit past er gewoon helemaal bij :)

Tweakblog, voornamelijk over 3d-printen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickb90
Frentik schreef op zondag 10 februari 2008 @ 19:06:
[...]
Uit diezelfde faq:

[...]

We proberen dus het kleinst mogelijk Sierpinski getal te vinden (op dit moment zijn er van de 17 nog maar 6 over (zie hier). Op zich dus niks bijzonders echter als k geen Sierpinski getal is dan is de uitkomst van de de formule k * 2^n + 1 een priemgetal en deze zijn zeer nuttig check dit maar eens :)
dank je voor deze info, het stukje uit de FAQ had ik al gelezen, en ik zag er niet meer nut in dan dat er een getal werd gevonden om een stelling mee te beweren uit 1960. Na het filmpje zie ik hier toch iets meer nut in,

allen bedankt voor de antwoorden.. ben benieuwt welke het word, WCG of SoB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duarf
  • Laatst online: 04-05 11:44

duarf

-Kuffy-

FTMarcella schreef op zondag 10 februari 2008 @ 19:28:
[...]

Inderdaad het belangrijkste is het vinden van de grote priemgetallen en dit past er gewoon helemaal bij :)
Wiskunde is nu eenmaal ook belangerijk voor de wetenschap (ook medische) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121743

duarf schreef op zondag 10 februari 2008 @ 19:39:
[...]
Wiskunde is nu eenmaal ook belangerijk voor de wetenschap (ook medische) ;)
Dat kan ik alleen maar beamen. Ikzelf doe in mijn job fundamentele core engineering op het R&D hoofdkwartier van een grote multinational met een miljardenomzet in de mechatronica business en ik kan je zeggen: al het fundamentele (geometrieen, berekeningen,...) valt te herleiden tot de kunst van de wiskunde. Wiskunde is dé taal van de wetenschap. Wiskunde is koning! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-05 19:19
Savvie gaat voor World Community Grid, deelsom het spannend te houden :D

[ Voor 51% gewijzigd door Savantas op 10-02-2008 20:26 ]

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
SoB
Omdat DPC gewoon #1 hoort te staan. Helaas kan ik zelf geen SoB draaien vanwege het ontbreken van een Mac-cruncher maar misschien krijg ik de Linux-versie werkend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167389

Wilko schreef op zondag 10 februari 2008 @ 20:36:
SoB
Omdat DPC gewoon #1 hoort te staan. Helaas kan ik zelf geen SoB draaien vanwege het ontbreken van een Mac-cruncher maar misschien krijg ik de Linux-versie werkend..
Niet helemaal begrepen.... een project kan toch alleen maar een POTM kandidaat zijn als het op alle drie hoofd-platformen kan draaien... MAC/Linux/Woz ? Heel jammer dat het niet onder BOINC draait. Dat kan een hinderpaal zijn voor bedrijfs crunchers. Zie me niet van PC naar PC rennen om het te installeren.... met BOINC is het 'attach project'.

POTM = Project Of The Month , AFAICR

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 167389 op 10-02-2008 20:58 . Reden: Despatiebalkwerktnietaltijd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:44
SoB

Ik zal dan ook eens een pc'tje laten meedraaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
Wtf is een POTM :?
En het is geen BOINC AFAIK

(heerlijk, die afko's :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Anoniem: 167389 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 20:42:
[...]
Niet helemaal begrepen.... een project kan toch alleen maar een POTM kandidaat zijn als het op alle drie hoofdplatformen kan draaien... MAC/Linux/Woz ? Heel jammer dat het niet onder BOINC draait. Dat kan een hinderpaal zijn voor bedrijfs crunchers. Zie me niet van PC naar PC rennen omhette installeren.... met BOINC is het 'attach project'.
Voor grote parken heeft DukeBox remotesob gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik spreek hierbij voor mezelf, maar graag zou ik iets doen met World Community Grid.

Tegen ziektes vechten met je computer, dat spreekt mij nogal aan. Ik zal eens een mailtje door de groep sturen, kijken wie er wat wilt. Een maandje omschakelen binnen het BOINC-platform zal niet zo'n probleem zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-07-2024

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Wilko schreef op zondag 10 februari 2008 @ 20:45:
Wtf is een POTM :?
En het is geen BOINC AFAIK

(heerlijk, die afko's :+ )
Project Of The Month?

Ik twijfel zelf nog. Ik mag niet kiezen voor WCG, omdat ik zelf daar al de meeste power op heb staan. Een BOINC project is erg makkelijk, maar misschien wordt het wel SoB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis
  • Laatst online: 21-08-2023

emphasis

Mooooohh!!!

Zo heb maar weer eens een overzichtje in elkaar geknutseld :D

emphasis in "[Stampede 7] Planning"

[ Voor 189% gewijzigd door emphasis op 16-02-2008 13:15 ]

________________-=Team ColdFusion=-______________

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 11:24
Ik kies ook voor SoB. Weer eens wat anders :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

APClll schreef op zondag 10 februari 2008 @ 17:39:
World Community Grid
Met als voornaamste reden het gebruik van het Boinc-platform.
Gezien seti/boinc opperhoofd Anderson's dreigende taal aan projecten [o.a. qmc - cosmology - riesel sieve] die zijnsinziens aan hun wu's te veel punten toekennen zal ik zeker niet met een boinc project meekauwen. Dat alle drie de projecten [aan twee er van deed ik mee] hier niet gevoerd worden heeft er niets mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248849

WCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-01 17:30
Ik doe zelf mee aan World Community Grid, maar als ik dan toch moet kiezen dan D2OL :)

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.babek
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

mr.babek

-+-+-+-+-+

Als WCG'er zie ik het meeste nut in D2OL na WCG

Obsidian 750D,MSI Tomahawk z790, i9 13900K, H150i, 64GB DDR5 6200Mhz, INNO3d RTX4090,AX1200 PS, 4TB NVMe SSD, LG C1 48" 4K OLED, Next Level Racing GT Track, Fanatec DD Wheel&Pedals, KRK Rokit 6 speakers, Corsairt Virtuoso XT headset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:04
Anoniem: 187359 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 00:21:
[...]

Gezien seti/boinc opperhoofd Anderson's dreigende taal aan projecten [o.a. qmc - cosmology - riesel sieve] die zijnsinziens aan hun wu's te veel punten toekennen zal ik zeker niet met een boinc project meekauwen. Dat alle drie de projecten [aan twee er van deed ik mee] hier niet gevoerd worden heeft er niets mee te maken.
Dat begrijp ik niet. Je stemt voor de stampede, maar als het een projekt wordt wat je niet bevalt, doe je niet mee? :?

Ik dacht dat je alleen mocht stemmen als je meedeed, ongeacht welk project er als winnaar uit de bus komt. Correct me if I'm wrong. Ik zit zelf in een vergelijkbare spagaat (ik doe wel mee aan de stampede, tenzij het project X wordt), en stem dus (nog) niet.

[ Voor 7% gewijzigd door DigiK-oz op 11-02-2008 06:54 ]

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Mag je ook stemmen op projecten waar DPC niet echt hoog staat, bijv http://www.dc-vault.com/showteam.php?team=8. Daar kun je handig zien bij welke projecten DPC op plek 100+ staat of zo. Het is denk ik leuker om de Stampede op zo'n project te houden dan eentje waar we al massaal aan meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 11:24
Het is inderdaag wel de bedoeling wanneer je stemt je iig met een gedeelte van je power overgaat naar het project wat voor de stampede word gekozen.

@megaflix: Je mag stemmen op projecten waarvan stats op GoT gepost mogen worden en waar we niet op nummer 1 staan en waar de vorige keer geen stampede op geweest is.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TPbasMIE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-04 07:35
De boinc projecten draaien niet zo makkelijk op mijn werk clients en aangezien op dit moment de meeste power van mij op SoB draait stem ik dan ook voor D2OL

Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Hmm, mag niet stemmen op WCG (waar nu al mijn power staat), F@H en Rosetta zijn al geweest.

Persoonlijk zou ik alleen met een Stampede meegaan voor een medisch project (sorry, heb helemaal niets met die wiskundige projecten).

Dus als ik alleen mag stemmen als ik ook toezeg mee te doen met de stampede stem ik niet (anders zou het D2OL worden dan maar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evo155
  • Laatst online: 04-03-2023
Ik mag hier dan wel niet stemmen voor Leiden Classical toch zou ik het project onder de aandacht willen brengen. Dit project is het enige NL project onder BOINC. Als DPC moeten we daar toch op 1 staan?????

STEM LEIDEN CLASSICAL! :+ :+

Evo155 AKA Uplinksweetlake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
  • Laatst online: 15-04 18:50
Ik wil ook wel meedoen, maar dan net zoals hierboven, het liefst voor een medisch project

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TPbasMIE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-04 07:35
maddog_rvo schreef op maandag 11 februari 2008 @ 09:59:
Ik wil ook wel meedoen, maar dan net zoals hierboven, het liefst voor een medisch project
Waarom stem je dan niet voor D2ol??

Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

* Bubbles vindt het nu alweer leuk worden. Het lijkt erop dat het weer een strijd wordt tussen SoB en een ander project. Zou SoB het deze keer dan wel eens halen? :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puchelaar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09-2024
Laten we het hopen.

[/rant mode]Stiekem heb ik het ook een beetje gehad met het feit dat er bij elke stampede door een aantal mensen wordt afgegeven op 'wiskundige' projecten. Wat mij betreft is het direct toepasbaar medisch nut van deze projecten vaak groter dan van de 'medische' projecten. Voor zover ik weet is er nog geen (kans op een binnenkort verkrijgbaar) medicijn uit gekomen, terwijl de wiskunde de basis vormt voor alle westerse wetenschappen en geneeskunde. Denk alleen al eens aan computers... ;)[/rant mode]

Laat ook maar. * puchelaar wil geen flamewar ontketenen.

[ Voor 5% gewijzigd door puchelaar op 11-02-2008 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:23

Wessie

Noizy Cows Crewmember

SoB

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grandmasg
  • Laatst online: 05-05 20:57

Grandmasg

What ever!!!!

* Grandmasg gaat ook voor:Seventeen or Bust

I know a lot, but not everything! Hobby systeem
WhatPulse Aap stats!
Github team stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

puchelaar schreef op maandag 11 februari 2008 @ 10:13:
Laten we het hopen.

[knip]

Laat ook maar. * puchelaar wil geen flamewar ontketenen.
Er valt ook prima een discussie over te voeren zonder het te laten ontaarden in een flamewar hoor :>

En om er dan gelijk op in te haken: ik denk dat het veel mensen (die voor een stampede overschakelen) meer aanspreekt om een medisch project te doen, omdat het in ieder geval het gevoel geeft dat je direct ergens nuttig mee bezig bent. Los van het feit of de resultaten ook daadwerkelijk gelijk gebruikt kunnen worden. Gevoelsmatig is voor velen een wiskundig project niet meer dan dat: wiskundig. De toepasbaarheid van wiskunde is vaak complex en daarom moeilijk te overzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Bubbles schreef op maandag 11 februari 2008 @ 10:42:
[...]

Er valt ook prima een discussie over te voeren zonder het te laten ontaarden in een flamewar hoor :>
Precies, er zijn al heeeeeeel wat uurtjes rekenwerk gegaan in medische projecten zoals tegen kanker, zie jij al een kanker medicijn?. Ik heb tot nu toe iedere keer meegedaan met de Stampede en of dat nu was op een Medisch project of op een wiskunding project, ik deed gewoon mee.

Als je bang bent dat een wiskundig project eens *eindelijk* wint, dan moet je niet stemmen als je dan niet mee wilt doen.

[ Voor 28% gewijzigd door X-G op 11-02-2008 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sloompie schreef op maandag 11 februari 2008 @ 06:53:

[...]

Dat begrijp ik niet. Je stemt voor de stampede, maar als het een projekt wordt wat je niet bevalt, doe je niet mee? :?

Ik dacht dat je alleen mocht stemmen als je meedeed, ongeacht welk project er als winnaar uit de bus komt. Correct me if I'm wrong. Ik zit zelf in een vergelijkbare spagaat (ik doe wel mee aan de stampede, tenzij het project X wordt), en stem dus (nog) niet.
Ik kwam er pas achter nadat ik al gestemd had. Verwijder mij maar van de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolterB
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Na het doorlezen van de verschillende topics en de projecten ga ik met mijn teamgenoot mee en stem voor WCG.

Desktop | MediaCenter | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

X-G schreef op maandag 11 februari 2008 @ 10:49:
[...]

Precies, er zijn al heeeeeeel wat uurtjes rekenwerk gegaan in medische projecten zoals tegen kanker, zie jij al een kanker medicijn?.
Dat er nog geen definitief medicijn is gevonden (hetzij tegen kanker, hetzij een andere ziekte), wilt natuurlijk nog niet direct zeggen dat zo'n project nutteloos is. Waar wiskundige projecten voor velen lastig te behappen is waar het goed voor is, vanwege zijn complexheid, zo zijn medische projecten makkelijker te begrijpen waar het goed voor is, maar is een daadwerkelijke oplossing vinden enorm complex. Overigens is Folding@Home dan weer een project wat in ieder geval bruikbare resultaten heeft opgeleverd. Voor meer informatie, zie de site daarvan. :)
Ik heb tot nu toe iedere keer meegedaan met de Stampede en of dat nu was op een Medisch project of op een wiskunding project, ik deed gewoon mee.
Net zoals dat ik ook mee zal doen, ongeacht welk project eruit komt rollen. Mijn voorkeur zit bij de medische kant, maar andere projecten verdienen ook hun aandacht.
Als je bang bent dat een wiskundig project eens *eindelijk* wint, dan moet je niet stemmen als je dan niet mee wilt doen.
Andersom geldt zoiets natuurlijk ook. Als iemand bang is dat een medisch project het (weer) haalt, stem dan niet, of zorg dat je veel andere mensen ervan kan overtuigen om een niet medisch project te stemmen. :)
WolterB schreef op maandag 11 februari 2008 @ 10:56:
Na het doorlezen van de verschillende topics en de projecten ga ik met mijn teamgenoten mee en stem voor WCG.
Tot nu toe was er maar een teamgenoot van je die ook heeft gestemd op wcg. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Bubbles op 11-02-2008 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
X-G schreef op maandag 11 februari 2008 @ 10:49:
[...]
Doe ik dus ook niet, zie eerdere post.
En wilde zeker geen flamewar starten, wilde alleen aangeven waarom ik (en, heb net gepolst, waarschijnlijk ook de andere Chelloo.com mers) niet voor een wiskundig project onze power over zullen zetten voor de Stampede. Maar uiteraard mag iedereen hier anders over denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
  • Laatst online: 15-04 18:50
Ok ik doe sowieso mee, ik stem op D2OL
(keuze veranderd omdat ik alvast op WCG overgestapt ben en daar dus niet meer op mag stemmen
Verder:
Kan D2OL op vista geinstalleerd worden? Heb nu nl. al een poging of 8 gedaan maar hij blijft telkens hangen bij de uninstall :(

[ Voor 22% gewijzigd door maddog_rvo op 11-02-2008 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:30
Ik stem op D2OL of DDOL, hoe je het beestje maar wilt noemen, omdat dat vergelijkbaar is met WCG (medisch!) waar ik nu aan meedoe, en ik daar actief was voor ik WCG ontdekte :P.

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Laatst online: 22:27

Theuno

Da Devil Crew

Seventeen or Bust

[ Voor 17% gewijzigd door Theuno op 11-02-2008 11:24 ]

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste