[Stampede] #2 Planning

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.018 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Welkom in het planningsdraadje van de tweede DPC Stampede!
Na het succes van de eerste Stampede en de roep om een vervolg is hier dan de grote planningsdraad.

Wat gaan de doen en hoe werkt het
----------------------------------------
Lees de SID Stampede FAQ!
Als je nog nooit eerder van een Stampede gehoord hebt, of als je inhoudelijke opmerking wilt gaan maken:
Zorg dat je de FAQ dan van voor naar achter hebt doorgelezen!

Als je wilt weten hoe dit alles is ontstaan en waarom bepaalde beslissingen bij de voorgaande Stampede zo gemaakt zijn:
lees de draadjes die hier aan voorafgingen (in chronologische volgorde):
- DPC-stampede
- DPC Stampede Planning
- DPC Stampede #1
- [rml][ Stampede] #1 ECC2-109 (vervolg)[/rml]
- [rml][ Stampede] #1 Uitslag[/rml]

Welk project gaan we doen
Bij Stampede #1 verliep de eerste poging om een project te kiezen middels een poll stroef. Aangezien de poll anoniem was hadden veel mensen de indruk dat er gefraudeerd was. Om deze reden is er toen opnieuw gepolled waarbij men doormiddel van posts in een topic moest stemmen.
Deze Stampede gaan we dat weer anders doen. We gaan stemmen in een poll, maar het is verplicht je GoT nickname erbij te vermelden. Ben je nog geen lid van Gathering of Tweakers, meldt je dan even aan, het is gratis ;)

Voor het stemmen zelf gelden nog twee belangrijke regels:
1) Stem niet op het project waar je zelf aan meedoet
2) Stem enkel als je serieuze bedoelingen hebt om mee te gaan doen
Anders krijgen we geen goed beeld van wat er nu eigenlijk aan kracht bij komt.
Mensen die al meedoen met project A, willen ongetwijfeld dat men dat project ook steunt, maar als niemand buiten project A dit wil, dan is er dus een Stampede met enkel eigen, bestaande, leden.
Als je alleen maar mee wilt doen met je eigen project: Stem dan gewoon niet.
Verder is het slim om je subteam genoten op te roepen ook te stemmen als ze serieuze interesse hebben.

Nu liepen we de vorige Stampede tegen de lamp, doordat veel mensen in het verleden verschillende projecten hebben gedaan en daar dus ook accounts hebben.
De mensen hier kunnen ongetwijfeld beoordelen of je stem in dat geval correct is. Projecten waar je op dit moment actief aan bijdraagt (in de vorm van WU's dus) zijn voor jou uitgesloten in de poll.

Poll: Welk project gaan we een boost geven?
Klik hier om je stem uit te brengen

De stand tot nu toe:
Afbeeldingslocatie: http://www.funcracker.net/poll/poll.php?id=2&ext=.gif
Deze poll sluit op 14 december om 23:59

Welke teams mag je joinen
Het moet spannend blijven dus probeer onderling de teams zo gebalanceerd mogelijk te krijgen. De teams mogen best groot zijn, dus niets houdt je tegen om direct bij de creatie al niet meer dan 6 teams te hebben :P

Dan is er nog het puntje van welke teams je mag joinen na een week (dus als je niet al vanaf het begin meedeed).

Let op!
Bij de vorige Stampede is deze poll al langsgeweest en daar is de optie "Onderste helft" ruim verkozen boven de rest.
Toch is deze poll hierbij opnieuw aanwezig om twee eenvoudige redenen:
- Iedereen heeft geleerd van Stampede #1. Misschien zijn er mensen die het nu liever anders doen.
- Er was nog een redelijke instroom bij Stampede #1 na de start. Verder zullen er nog extra mensen zijn die nu ook mee willen doen, maar eveneens niet gestemd hebben de vorige keer.

Bedenk dat we de eerste week nodig hebben om de kracht te bepalen.
Bij de antwoorden hieronder moet het volgende worden opgemerkt:

De onderste helft
Hiermee bedoelen we de teams die de achterhoede vormen, en dan wel precies de helft van het totaal aantal teams. Dus als er 6 teams meedoen betekent dit dat men de nummers 4, 5 en 6 mag joinen. Zodra een team van plek wisselt, kunnen het dus plots andere teams worden. Bij oneven aantallen wordt het middelste team beschouwd als behorende tot de top. Bij 5 teams zou je dus enkel team 4 en 5 mogen joinen.

Alles behalve de #1
Dit spreekt voor zich denk ik.

Dat moet men per geval apart beoordelen
Dit is niet makkelijk voor ons, maar is toevallig de manier (ongeveer) waarop Ars werkt.
Per nieuw subteam dat mee wil doen, schatten de deelnemers in waar die mee zouden moeten mogen doen om het spannend te houden. Ik ga er niet vanuit dat het na een week storm loopt, dus dit is opzich wel mogelijk, ware het niet dat ik niet weet hoe de deelnemers zouden reageren op deze subteams (of personen).
Je zou ook kunnen zeggen dat enkel een paar mensen zich hierover zouden moeten buigen, maar dan krijg je al snel het idee van een "officiele" organisatie ofzo, en dat doet afbreuk aan de vrijheid.. Maar goed. Als jij wel een goede uitwerking weet, laat die dan meteen even horen.

Poll: Welke teams mag je na een week als nieuwkomer joinen?
De onderste helft
Alles behalve de #1
Dat moet men per geval apart beoordelen
Afbeeldingslocatie: http://www.funcracker.net/poll/poll.php?id=4&ext=.gif
Deze poll sluit op 25 december om 23:59

Wanneer gaan we beginnen
Rest ons nog een startdatum te pinnen, waarop de Stampede officieel los zal gaan barsten.

Het zou mooi zijn als we 1 januari een goede start van het jaar kunnen maken door de Stampede te laten beginnen, maar misschien zijn er mensen die argumenten hebben om dit niet te doen. Vandaar de volgende 3 opties.
Nogmaals: Stem alleen als je serieuze bedoelingen hebt om mee te doen!

Poll: Wanneer beginnen we?
1 januari 2004
15 januari 2004
1 februari 2004
Afbeeldingslocatie: http://www.funcracker.net/poll/poll.php?id=3&ext=.gif
Deze poll sluit op 14 december om 23:59

Tot slot:
De meeste mensen hebben tot nu toe hier duidelijk gekozen voor een duratie van precies 1 maand. Dus de einddatum kun je zelf wel verzinnen.

De Stampede begint altijd om 0:00 (het begin van de gekozen dag) en eindigt een maand verder om 23:59 van de dag ervoor (dus bijv. 1 januari 0:00 t/m 31 januari 23:59).

Update
Als je GEEN behoefte hebt aan een Stampede begin volgend jaar, dan is het niet nodig om dat hier in dit topic te verkondigen. Tenzij je het ter discussie wilt stellen en met argumenten kunt komen om je mening te onderbouwen.

Verder gaat dit puur om een Stampede. Als je andere toffe plannen hebt gelieve die dan ook niet hier te posten.

[ Voor 6% gewijzigd door Funcracker op 07-12-2003 19:39 ]

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02:35

aKra

Intentionally left blank.

Gestemd op:

1. Seventeen or Bust
2. Alles behalve de #1!
3. 1 januari 2004!

Waarom:

1. Omdat Seti@Home te grote WU's heeft vind ik en mijn PC's echt laat laggen!
2. Oneerlijk, die staan niet voor niks #1.
3. Lekkel snel zodat we weer lekkel snel de volgende stampede hebben!

[ Voor 100% gewijzigd door aKra op 07-12-2003 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
aKra schreef op 07 december 2003 @ 14:37:
Gestemd op:

1. Seventeen or Bust
2. Alles behalve de #1!
3. 1 februari 2004! (GVD moest 1 januari zijn, kan je dat even aanpassen happykrekker?)
Puntje 2:
Als straks de teams gevormd worden (iets wat pas 'officieel' gebeurd als het project is gekozen) dan is daar een deadline voor. Na deze deadline (doorgaans 1 of 2 dagen voor de start van de Stampede) kunnen mensen geen Stampede team meer joinen. Pas na een week bezig te zijn is het mogelijk om mee te gaan doen, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat iedereen de nummer 1 gaat versterken. De Stampede draait voor een deel om de leuke interne competitie tussen de Stampede teams. Om deze te waarborgen is er een regeling nodig die bepaalde teams uitsluit van expansie driften :P

Vanaf 1 week na aanvang kunnen mensen Stampede teams joinen, maar welke?
Daar gaat die poll over.

Puntje 3: done.

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-04 14:20
* ColdFusion heeft gevote voor Distributed Folding. IMO leuk project en DPC kan daar leuk wat plekjes klimmen.

Als startdatum heb ik gekozen voor 15 januari. Waarom niet 1 januari? Dan is iedereen nog aan het bijkomen van de kerst en oud en nieuw. Een aantal hebben nog vakantie, scholen/kantoren zijn nog dicht. Scheelt toch allemaal weer wat in output juist in een periode waar we het onderste uit de kan willen halen. 1 feb is w.m.b. ook best een optie, ik ben gewoon voor de eerste gegaan.

Voor de nieuwkomers na de eerste week zeg ik: per geval apart bekijken. We weten nu immers niet hoe sterk de diverse teams gaan worden, dus die "Alles behalve #1" is mijns inziens een optie met oogkleppen op. Stel de #1 en #2 zijn vrijwel van gelijke sterkte.. de rest kan men wel verzinnen denk ik ;) Hetzelfde gaat een beetje op voor de optie "de onderste helft."

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:30
Ik heb ook voor DFolding gekozen, lijkt me een mooie kans en een nuttige bezigheid :) Start liever niet 15 januari, te snel en dan heb ik koppijn ;) Teams lijken me minder interessant, er is maar een team en dat is DPC }:O

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Jammer dat er niet gestemd kan worden op RC5-72.

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-04 23:09

Marcelloz

IT dude with a beard

MarkB schreef op 07 december 2003 @ 15:17:
Volgens mij heeft dat project geen boost nodig, daar staan we al op #1 B)

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-08-2023
MarkB schreef op 07 december 2003 @ 15:17:
DPC staat met 2 vingers in z'n neus eerste daar :)
Ok, misschien ietsjes overdreven, maar een stampede vind ik daar niet echt nodig ;)

Ik heb gestemd op TSC: nuttig project en DPC staat er nog lang geen eerste :)
Ik vind dat je geen team mag joinen dat in de top 3 staat, maar omdat dit niet in de poll staat heb ik gestemd voor de onderste helft.
Ik wil meedoen zodra ECC2 is afgelopen, denk dus zo rond januari/februari. (heb gestemd voor 1 februari, kan ik nog wat sparen voor de eerste dag :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 10:02

Pazzi

Koffiemokken en bierglazen

* Pazzi heeft gestemd op TSC

Dit is een project waar er voor DPC nog redelijk wat te halen valt, en wat ook nog enige maatschappelijk toegevoegde waarde heeft. Verder is het een project wat me al eerder heeft aangesproken, alleen heb ik toen uiteindelijk de keuze laten vallen op Distributed Folding.

Als startdatum heb ik per ongeluk gekozen voor 1 januari |:( (ik weet het, zeg maar niks), maar achteraf was dit geen geweldige keuze omdat dan, net wat ColdFusion zegt, de meeste mensen nog druk zijn met oud en nieuw. Sterker nog: ik ben op 1 januari niet eens thuis.

Een betere startdatum lijkt me 1 februari, dit is namelijk een duidelijk beginpunt.

"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbakkus
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2009

bigbakkus

Moehoehoe

fijn om toch weer bekenden hier tegen te komen.... ik ga stemmen op de SoB, gewoon omdat daar veel punten te scoren is met relatief weinig CPU kracht... altijd leuk voor de statsgekken onder ons (wie is dat niet ?? nu vinger opsteken !)
stemmen op het 1e team ? nahhhhh.... de vorige ronde zag ons team al een schifting van teams, mensen die bij elkaar toch meer warmte hadden... ik hoop dat merging niet meer kan, das wel zo veel leuker...
en dat beginnen, wat denk ik zelf.... doe maar 15 januari...zie hierboven voor de redenen.. als ik op 1 januari ook nog eens, behalve de daily stats moet bekijken, en de farm om moet zetten... tja, dan denk ik dat ik vreemde dingen dubbel gan zien .... moeeeeeeehoeeeeeee 8)7

vast lid voor Stampede's van 'En Die Muis Zei Tegen Die Olifant"

vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KermieCow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-04 00:33

KermieCow

to MOoh or not to MOoh...

Even over de datum: je kan bedrijfsparken natuurlijk ook al van te voren op het project zetten. Het enige wat 1 januari inhoudt is dat de stampede-stats gaan lopen, maar je hoeft dus niet per sé op die dag je bedrijfspark over te zetten.

Just to keep in mind ;)

edit:
Disclaimer: bovenstaand geblaat is van Silk_dude die ff vergat dat 'ie achter KermieCow z'n pc zat ;)

[ Voor 19% gewijzigd door KermieCow op 07-12-2003 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92600

1. SoB
2. Onderste Helft
3. 1 Januari

Why?
1. Goed project waar we makkelijk in de top 5 kunnen komen (er zijn nu zelfs inhaalstats OP ons, over 30 dagen staan we niet meer in top 10)
2. Zodat zelfs de laatste een beetje members krijgt
3. lekker snel beginnen zodat Stampede #3 kan beginnen in april (of zelfs maart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TPbasMIE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-04 07:35
1. Folding@home
2. Onderste Helft
3. 15 Januari

Waarom?
1. Ik ben niet zo op de hoogte van alle projecten, maar dit is volgens mij een project waar we ook snel hoger kunnen eindigen als DPC, en de Knights weer terugpakken en op hun plaats zetten is ook leuk :D
2. Tijdens de vorige stampede was er duidelijk een groot verschil tussen de nr 1 + 2 en de rest, dus die mogen in ieder geval geen nieuwe leden meer krijgen dan.
3. Het liefst zo snel mogelijk natuurlijk alleen is 1 januari en de dagen erom heen niet echt de lekkerste dagen om rustig te switchen van project. En 1 februari duurt nog zo lang ;)

Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-04 11:17
1. SoB
2. Alles behalve eerste plaats
3. 1 Januari

SoB heeft gewoon een goede client en er kan relatief snel veel plaatsen gestegen worden. Zelf doe ik nu wel een klein btje SoB maar heb in totaal maximaal 4 complete tests afgerond en dat is dus niet erg veel.
Tweede punt ben ik net als CF eens en precies hetzelfde argument alleen ben ik dan voor om alles behalve 1 en 2 te gaan doen in zo'n geval. Dus als de beste twee teams dicht bij elkaar liggen dat je die dan niet mag joinen...
Owja, en de datum, tja gewoon, een mooi begin voor het jaar maar heb daar nu niet echt een superargument voor, gewoon een persoonlijke voorkeur...

[ Voor 32% gewijzigd door Robkazoe op 07-12-2003 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar
  • Laatst online: 05-04 12:44

Mar

TCF

1 januari lijkt mij ook niet zo handig. ZIjn van die 'rare' dagen en veel zijn beizig met andere dingen. Dus per 15 jan. of 1 feb. is praktisch veel handiger

DPC Team ColdFusion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Inderdaad, als Funcracker nogmaals mijn vote wil veranderen mag hij op 15 januari komen te staan, anders heb ik voor 1 januari gevote ;)

offtopic:
Heb ik de trend gezet dat iedereen "Waarom?" erbij zet :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
aKra schreef op 07 december 2003 @ 19:32:
Inderdaad, als Funcracker nogmaals mijn vote wil veranderen mag hij op 15 januari komen te staan, anders heb ik voor 1 januari gevote ;)
Zucht.. ;)
De poll is open tot 14 december, zodat er tijd genoeg is om stats te maken.
Denk dus gerust eerst even na, of wacht andere reacties af voor je een stem uitbrengt. Ik zal de stemmen op een later moment aanpassen aan de posts, maar echt handig is dit niet natuurlijk ;)

Dit is btw in het algemeen bedoeld
offtopic:
Heb ik de trend gezet dat iedereen "Waarom?" erbij zet :P ;)
Geen idee, dat is opzich wel vaker gebruikelijk in een poll topic.
Als je die trend idd gezet hebt dan is dat een goed iets natuurlijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Funcracker, had je maar geen poll moeten openen nanana :Y) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik kan enkel aan projecten meedoen waarbij geen 24/7 internetverbinding noodzakelijk is. Bij deze stem ik dus voor TSC.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
MadMarky schreef op 07 december 2003 @ 20:46:
Ik kan enkel aan projecten meedoen waarbij geen 24/7 internetverbinding noodzakelijk is. Bij deze stem ik dus voor TSC.
Kan bij alle projecten tot zover ik kan zien. SoB kun je gewoon 1 test opslaan (doei je met een 3 ghz HT nu ongeveer 2 dagen over), bij TSC en D2OL kun je 2000 punten bufferen. Bij Seti heb je SetiQueue, UD Grid kun je met 1 block meestal wel 1/2 dag doen met een 3 ghz en kun je ook meerdere taken bufferen (enkele dacht ik). De Folding en Genome kun je dacht ik zelfs een paar weken met 1 WU doen dacht ik en DF dacht ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-04 09:59

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Robkazoe schreef op 07 december 2003 @ 20:52:
[...]

Kan bij alle projecten tot zover ik kan zien. SoB kun je gewoon 1 test opslaan (doei je met een 3 ghz HT nu ongeveer 2 dagen over), bij TSC en D2OL kun je 2000 punten bufferen. Bij Seti heb je SetiQueue, UD Grid kun je met 1 block meestal wel 1/2 dag doen met een 3 ghz en kun je ook meerdere taken bufferen (enkele dacht ik). De Folding en Genome kun je dacht ik zelfs een paar weken met 1 WU doen dacht ik en DF dacht ik ook.
Bij Folding heb je een dagelijkse verbinding nodig met een P4 of vergelijkbaar materiaal. Alleen bij Genome kan je nu 10 units bufferen.
DFolding kan volledig offline draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Niet online
Wie gaat eigenlijk de stats maken? KoW heeft namelijk geen tijd volgensmij.

IK heb op SOB gestemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

SandStar schreef op 07 december 2003 @ 21:27:
[...]

Bij Folding heb je een dagelijkse verbinding nodig met een P4 of vergelijkbaar materiaal. Alleen bij Genome kan je nu 10 units bufferen.
DFolding kan volledig offline draaien.
Udmonitor draait hier prima met de Folding-client. Ik draai dan wel Genome waar de units wat langer houdbaar zijn, maar het draait allemaal prima. Bij Folding zijn de marges wat kleiner, maar het is zeker niet nodig elke dag verbinding te maken volgens mij...

offtopic:
De poll is hier echt heel traag (duurt meer als een minuut om te laden), kan hier iets aan gedaan worden?

[ Voor 10% gewijzigd door Heineken op 07-12-2003 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Heineken schreef op 07 december 2003 @ 22:27:
[...]

Udmonitor draait hier prima met de Folding-client. Ik draai dan wel Genome waar de units wat langer houdbaar zijn, maar het draait allemaal prima. Bij Folding zijn de marges wat kleiner, maar het is zeker niet nodig elke dag verbinding te maken volgens mij...

offtopic:
De poll is hier echt heel traag (duurt meer als een minuut om te laden), kan hier iets aan gedaan worden?
UDmonitor in combinatie met Folding werkt het project al gauw tegen.
Voorbeeld:

Als een unit met een looptijd van 2 weken niet binnen 1 week binnen is wordt hij al opnieuw uitgegeven waarna je dus dubbel werk zit te doen.
Bij Genome maakt dit allemaal niet uit aangezien daar geen tijdsdruk achter zit. Folding units moeten gewoon zo snel mogelijk weer terug worden gestuurd, je kan ze wel ophouden en lekker sparen maar dat is alleen maar zonde voor het project zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
E-jey schreef op 07 december 2003 @ 21:28:
Wie gaat eigenlijk de stats maken? KoW heeft namelijk geen tijd volgensmij.
Don't wurry :P
Dat wordt voor jullie allemaal achter de schermen geregeld. Alles komt goed ;)
Heineken schreef op 07 december 2003 @ 22:27:
offtopic:
Errr.. Hmm, dat is apart. De poll is hier anders flink snel. Misschien draaide er, toen jij keek, net een scheduled proces of iets... Anderen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Funcracker schreef op 07 december 2003 @ 22:49:
[...]
Don't wurry :P
Dat wordt voor jullie allemaal achter de schermen geregeld. Alles komt goed ;)

[...]
Errr.. Hmm, dat is apart. De poll is hier anders flink snel. Misschien draaide er, toen jij keek, net een scheduled proces of iets... Anderen hier last van?
Nope, megasnel... Zit je broertje te kazaa-en ofzo...

* Robkazoe pingt de server op 20ms...

[ Voor 5% gewijzigd door Robkazoe op 07-12-2003 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Ik heb een ping van 148ms op de server (ben een inbeller), maar de html laadt nog vrij rap. Hij zijn vooral de plaatjes. Misschien ligt het aan de grootte... KaZaA ed draait ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:06

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Stats lijkt mij ook niet zo'n probleem..

B.t.w. ik heb dus op SoB gestemd. Ik weet dat je niet op je 'eigen project' mag stemmen, maar het project waar ik vooral aan meedoe is ecc2. Het is dan ook de bedoeling dat ik zoveel mogelijk van ecc2 (tijdelijk) overzet naar SoB.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Heineken schreef op 07 december 2003 @ 23:08:
Ik heb een ping van 148ms op de server (ben een inbeller), maar de html laadt nog vrij rap. Hij zijn vooral de plaatjes. Misschien ligt het aan de grootte... KaZaA ed draait ik niet.
Ah.. Inbel.. Ja dat ga ik nog oplossen. Pic is nu 108kb groot (geloof ik) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
DukeBox schreef op 07 december 2003 @ 23:15:
Stats lijkt mij ook niet zo'n probleem..

B.t.w. ik heb dus op SoB gestemd. Ik weet dat je niet op je 'eigen project' mag stemmen, maar het project waar ik vooral aan meedoe is ecc2. Het is dan ook de bedoeling dat ik zoveel mogelijk van ecc2 (tijdelijk) overzet naar SoB.
Hee das grappig ;) Ik heb net in het SoB draadje lopen verkondigen dat je alles wat SoB kon draaien ook SoB liet draaien :D Dat heb ik je hier al es zien zeggen namelijk. Goed.. Toch niet voor anderen praten dus |:(

edit:

Terg.. dan geen edit joh :( /me kijkt woest naar verkeerde knopje

[ Voor 30% gewijzigd door Funcracker op 07-12-2003 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbakkus

bigbakkus

Moehoehoe

Heineken schreef op 07 december 2003 @ 23:08:
Heineken : inbellen.......... :| :X het wordt tijd voor je adsl aansluiting !
ennuh, hoe zit het met de teambouw ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
bigbakkus schreef op 07 december 2003 @ 23:30:
[...]

Heineken : inbellen.......... :| :X het wordt tijd voor je adsl aansluiting !
ennuh, hoe zit het met de teambouw ? :)
Net als de vorige keer zal dat uitgebreid worden beschreven in de vervolg topic, zodra het project bekend is geworden.

Het staat je vrij om al wat maatjes te zoeken voor je team natuurlijk. Als je toch al wat wilt weten kijk dan even de voorgaande Stampede topics na. Met name deze:
[rml][ Stampede] #1 ECC2-109 (vervolg)[/rml]

Ik kan vast zeggen dat het vormen van teams deze keer waarschijnlijk automatisch zal gaan ipv via posts (dus je kunt je aanmelden op bv site, waarna je wordt toegekend aan een team, of er 1 opricht).

[ Voor 6% gewijzigd door Funcracker op 07-12-2003 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Even ter informatie (alle PV's gaan dit posten als het goed is)

D2OL
Clients voor:Windows, Mac OS X, Solaris, Linux
Minimale CPU-eisen:350 Mhz processor
GeheugenMinimaal 64 Mb; gemiddeld verbruik 70 Mb
InternetGoed te draaien op offline-bakken. (buffers zijn te kopiëren)
HD-ruimte45 Mb
"Hidden" te draaienJa, heel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40441

Hier de gegevens voor UD-Grid

UD-Grid
Clients voor:Microsoft Windows 98, ME, NT 4.0 (SP5+),2000, XP
Minimale CPU-eisen:200 Mhz processor, maar ouder zou kunnen.
GeheugenMinimaal 32 Mb; gemiddeld verbruik 17 Mb
InternetAlleen te draaien op offline-bakken met UD-Monitor, of UD-Tweak (10 taken)
HD-ruimte5 Mb per taak, Profiel instellen op 10GB voor meer punten
"Hidden" te draaienJa, als scheduled task

Op dit moment ben ik bezig om vast een FAQ op te stellen voor UD-Grid, mocht dit gekozen worden als Stampede project.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 40441 op 09-12-2003 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Binnengekomen via mail:
Ksal ff snel de info iig doorgeven voor g@h:

Groeten,
Jis
Genome@home
Clients voor:Windows, Linux
Minimale CPU-eisen:Geen
Geheugen15 a 20MB
InternetMomenteel geen offline support. (kan wel meerdere units cachen mbv. UDmon)
HD-ruimte2MB client + 10MB voor work space
"Hidden" te draaienJa (niet native, wel externe tooltjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 23-04 23:07
De gegevens voor Distributed Folding:

Distributed Folding
Clients voor:Windows, Linux, FreeBSD, Solaris, IRIX, MAC OS X, Sony Playstation 2, Compaq-Alpha-Tru64, BeOS en nog wat anderen
Minimale CPU-eisen:233 Mhz processor (echter op een 100 mhz draait het ook al perfect)
GeheugenMinimaal 128 Mb; gemiddeld verbruik 20 Mb (of met de snelheidstweak aan ongeveer 100mb)
InternetNiet vereist, offline is goed te doen (buffers zijn te kopiëren). Client hoeft geen werk te fetchen (ophalen), alleen flushen (versturen)
HD-ruimte20 Mb (tot 100mb temp. files)
"Hidden" te draaienJa, geen probleem

[ Voor 14% gewijzigd door MarcyDarcy op 08-12-2003 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10747

Gestemd op:

1. Seventeen or Bust
2. Alles behalve de #1!
3. 1 januari 2004!

Waarom:

1. Kan volgens mij wel een goede Boost gebruiken!
2. Oneerlijk, die staan niet voor niks #1.
3. Een goed begin voor het nieuwe jaar!!!!!!!!!!

Erg handig die overzichtjes van de pv's ik mis alleen een positie vermelding van dpc.
(mischien handig om van alle projecten een overaicht te maken zoals hierboven en die sticky in /5 te posten? Scheelt namelijk een hoop faqs doorspitten bij het kiezen van een geschikt project.Of natuurlijk zo'n overzicht op SID )

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 10747 op 08-12-2003 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Folding@home
Clients voor:Windows, Linux, Mac
Minimale CPU-eisen:500Mhz 10 uur per dag
Geheugen7 a 15MB
InternetGeen offline support.
HD-ruimte+- 5mb
"Hidden" te draaienJa (niet native, wel externe tooltjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joh14vers6
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Ter info: De nieuwe SOB client wordt half januari verwacht.

Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-03 09:55

mcB

Anoniem: 10747 schreef op 08 december 2003 @ 12:57:
[heel verhaal]

Erg handig die overzichtjes van de pv's ik mis alleen een positie vermelding van dpc. ...
Hierover ben ik het niet met je eens.
Het is niet alleen belangrijk te kijken naar de positie van DPC op een project,... maar ook naar wat het effect van een stampede op een project zou kunnen zijn.

Stel,.. DPC staat ergens 2e bij een project en de nummer 1 heeft zowel daily als overall 3 keer zoveel output als DPC... dan zou ik persoonlijk niet voor dat project voor de stampede kiezen.
Een ander project waarbij DPC misschien maar 10e staat zou door middel van een stampede enkele plaatsen winst op kunnen leveren, wat dit project veel aantrekkelijker maakt om te stampeden.

Daarom ben ik van mening dat iedereen die gaat stemmen zelf maar moet kijken wat het effect van een stampede voor DPC op een project kan zijn. Alleen op basis daarvan en op basis van de gegevens in de tabellen van de PV's vindt ik dat een goede keus gemaakt kan worden.

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-04 23:01

Eijkb

Zo.

1. Een goed project waar het niet gaat om ruimtemannetjes of codes. Heb dus gekozen voor Folding.

2. Onderste helft, alhoewel het mij niet zo veel uitmaakt. ´t Gaat mij om de gezelligheid en niet om de uiteindelijke score van het (sub)team. Als iedereen zo denkt gaat de opdeling vanzelf (Oh nee, dan zit iedereen in ´En die muis zei tegen de Olifant´ gezien dat het gezelligste team is :p).

3. 1 Februari. Januari is veel te druk voor moi (en veel andere mensen) om effe bezig te zijn met de stampede. Eigenlijk is pnt 3 het enige punt waarin mijn stem moet meetellen omdat 1 & 2 me niet zo héél veel interesseren. Punt drie echter wel aangezien ik nu al weet dat als de Stampede in Januari is, ik pas halverwege kan inhaken. En dat is natuurlijk jammer.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Tijd om de site weer de lucht in te schoppen Heineken/veter/Chivedev :)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbakkus

bigbakkus

Moehoehoe

Mobster schreef op 08 december 2003 @ 14:48:
(Off)Inderdaad... willen er geinteresseerden kijken, kan het niet... :) mocht je tijdelijk iets willen, doe even mailen een van jullie..

(On)voor de rest :
waarom lijkt het toch alsof er minder mensen reageren dan de vorige keer ? is de lust eraf, is de fut eruit ??

wie weet het ?

en de bonus gaat naar.........................

moeeeeeehoeeeeeeeeeeeeeee 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

SoB (seventeen or bust)
Clients voor:Windows, Linux, FreeBSD 4.x/5.x, BeOS 4.5/5
Minimale CPU-eisen:P2 233 = 4 weken
Geheugen~18MB
InternetJe doet lang met 1 block (afhankelijk van cpu en geheugen snelheid), sneakernet kan.
HD-ruimte~2,5Mb
"Hidden" te draaienJa, als service

[ Voor 15% gewijzigd door DukeBox op 08-12-2003 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DukeBox schreef op 08 december 2003 @ 15:38:
SoB (seventeen or bust)
Clients voor:Windows, Linux, FreeBSD 4.x/5.x, BeOS 4.5/5
Minimale CPU-eisen:P1 2500Mhz 10 uur per dag
Geheugen~18MB
InternetJe doet lang met 1 block (afhankelijk van cpu en geheugen snelheid), sneakernet kan.
HD-ruimte~2,5Mb
"Hidden" te draaienJa, als service
Een p1 2500Mhz :?
Dat zal dan wel 250Mhz moeten zijn neem ik aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51521

En die 10 uur is om een WU af te maken ofzo? Of ben je je werk kwijt als je je comp binnen 10 uur uitzet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mobster schreef op 08 december 2003 @ 14:48:
Forum is gewoon open :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joh14vers6
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Anoniem: 51521 schreef op 08 december 2003 @ 17:24:
En die 10 uur is om een WU af te maken ofzo? Of ben je je werk kwijt als je je comp binnen 10 uur uitzet? :P
Je bent niet je werk kwijt als je hem binnen 10 uur uit zet. Om de 10min slaat de SOB client zijn werk op in de cache-file (Zxxxxxx). Wanneer deze cache-flle corrupt raakt ben je werk kwijt en begin je opnieuw aan de test. Één test is opgedeeld in meerdere blokken (>500). Elk blok is ±250.000kCem's en kan tussen tijds worden opgestuurd naar de server en telt mee voor de stats. Wat duke met P1 2500MHz, 10 uur aan bedoelt is mij onduidelijk. SOB draait alleen op X86 processoren.

Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Ik zag dat iemand het al opmerkte, maar de tabellen die de PV's op ons verzoek hebben gepost zijn allen opgenomen in de Stampede FAQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Voor alle "En die muis zei tegen de Olifant..."-members met een brandend verlangen naar de site: ik ben aan het wachten op m'n nieuwe modem en dat is alles weer razend snel online. Het kan helaas echt sneller, ik moet het zelf ook al 7,5 weken die met een telefoon-lijntje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Funcracker schreef op 08 december 2003 @ 18:24:
Ik zag dat iemand het al opmerkte, maar de tabellen die de PV's op ons verzoek hebben gepost zijn allen opgenomen in de Stampede FAQ.
Zet ff op de site bij de D2OL client een schuine streep en de drie letters TSC erachter. Clients zijn toch hetzelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kunnen we al vast Teams maken ?
En al vast weer leden werven hier ?
Maakt namelijk niet uit welk project het word lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

joh14vers6 schreef op 08 december 2003 @ 18:17:
Wat duke met P1 2500MHz, 10 uur aan bedoelt is mij onduidelijk. SOB draait alleen op X86 processoren.
10 dingen tegelijk aan het doen.. had quote gedaan maar niet alles aangepast.
Het minimum is eigenlijk een p2 233, deze doet 4 weken over een block. Maar, sob is erg gevoelig voor geheugen snelheid. Als je die p2 233 op een board met rambus geheugen hebt dan doe je er nog maar 7 dagen over. Vooral over geklockte systemen met een snelle fsb EN geheugen bus winnen hier veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijkp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-06-2024

dijkp

STATUS * , STOP

Heineken schreef op 08 december 2003 @ 18:32:
Voor alle "En die muis zei tegen de Olifant..."-members met een brandend verlangen naar de site: ik ben aan het wachten op m'n nieuwe modem en dat is alles weer razend snel online. Het kan helaas echt sneller, ik moet het zelf ook al 7,5 weken die met een telefoon-lijntje....
Het kan dus toch sneller?! Schiet op dan!! Waar woon je? Heb hier nog wel een USB ADSL modem over. Die site moet online natuurlijk! Heb er zin ahn.

Tandem rulez.... IBM s*cks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-04 23:01

Eijkb

Zo.

En zoals gewoonlijk ben ik vergeten te controleren wie er op deze PC is ingelogd, Dijkp = Eijkb voor wat betreft de reactie van hierboven :p Mijn oprechte excuses.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
Vol trots ;) kan ik meedelen dat de winnaar van de vorige stampede, #dpc, ook ditmaal mee zal doen. Reeds de volgende mensen hebben zich aangemeld, Blistimo, Chaos, [eNeRGy] en MarkB. Het zou leuk zijn als alle mensen die vorige keer meededen met #dpc dat ditmaal ook zouden doen. Nieuwe leden zijn natuurlijk ook van harte welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Eijkb schreef op 09 december 2003 @ 08:29:
[...]

Het kan dus toch sneller?! Schiet op dan!! Waar woon je? Heb hier nog wel een USB ADSL modem over. Die site moet online natuurlijk! Heb er zin ahn.
Volgens mij moet ik hier en daar maar een ip-ban gaan uitdelen. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook De Stampertjes zijn weer van de partij, al weten we nog niet of we met dezelfde teams naam mee willen doen, maar dat laten we nog wel weten.
De volgende mensen hebben zich al aangemeld.

Alliedcomputers
Drugar
Gronik
Swaptor
Noon
Tube

Uiteraard hopen we dat alle oude leden zich nog zullen melden, en ook wij zijn al weer bezig met een nieuwe website voor de 2e Stampede, zodat we weer mooie overzichtjes zullen hebben.

Wij wensen nu al vast alle teams sterkte toe, want jullie zullen het nodig gaan hebben ;) >:) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tof dat er al zoveel mensen staan te springen :) Maar...first things first!

Het maken van stampede-teams gaat plaatsvinden in de week voorafgaand aan de stampede (en zoals het er nu uit ziet wordt de begindatum 1 januari). Maar niemand houdt je tegen om alvast op zoek te gaan naar mogelijke partners natuurlijk :) Maar daar komt nog een topic voor, dus laten we 't hier even houden bij het grote plaatje (project, begindatum en toelating nieuwe users na begin stampede).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twixx
  • Niet online
Anoniem: 40441 schreef op 08 december 2003 @ 00:04:
Hier de gegevens voor UD-Grid
UD-Grid
"Hidden" te draaienJA
Je kunt de UD client hidden draaien door er een scheduled task van te maken. Ik heb hem staan om te starten bij het opstarten van de PC. De PC hoeft dan ook niet ingelogd te zijn.

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Acties:
  • 0 Henk 'm!

twixx schreef op 09 december 2003 @ 11:30:
[...]

Je kunt de UD client hidden draaien door er een scheduled task van te maken. Ik heb hem staan om te starten bij het opstarten van de PC. De PC hoeft dan ook niet ingelogd te zijn.
Dat moet dan ook maar eens opgenomen worden in de Faq, want dit is voor mij geheel nieuw.
Dat zou dus ook inhouden dat hij zeg maar als services draaid.
Ik zal er eens mee testen.
Thankz voor de tip.

Ik heb de tabel meteen even aangepast. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 40441 op 09-12-2003 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47200

Ok ik heb ook gestemd en wel op het volgende

1. folding @ home, mijn pc heeft daar iig nergens last van, gaat niet schokken enzow en heb ik toch al ervaring mee...
2. de onderste helft maar, ik heb alleen liever niet de #1 maar dat is alleen als die echt RUIM voorstaat, dan moet dat niet mogen
3. 1 januarie, goede kick-off van het nieuwe jaar als je het mij vraagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Ik laat het er nog een beetje van afhangen, ik neem aan dat als het niet het gevote project wordt (voor mij SoB) dat ik dan niet mee hoef te doen? Aangezien de rest niet zo geweldig draait bij mij :(

---

Anders, zijn er nog teams die mij willen adopteren voor een maand? :D

[ Voor 18% gewijzigd door aKra op 09-12-2003 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aKra schreef op 09 december 2003 @ 12:12:
Ik laat het er nog een beetje van afhangen, ik neem aan dat als het niet het gevote project wordt (voor mij SoB) dat ik dan niet mee hoef te doen? Aangezien de rest niet zo geweldig draait bij mij :(

---

Tijdens en buiten de stampede ben je overal welkom hoor lijkt me.
Maar als je geen stampede team hebt, zou ik zeggen kom er gezellig bij.
Onze pagina is nog niet helemaal af, maar je bent echt wel welkom. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aKra schreef op 09 december 2003 @ 12:12:

---

Je bent natuurlijk ook altijd welkom bij het gezeligste stampede team :P (zie sig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbakkus

bigbakkus

Moehoehoe

Anoniem: 10747 schreef op 09 december 2003 @ 12:36:
[...]

Je bent natuurlijk ook altijd welkom bij het gezeligste stampede team :P (zie sig)
i could not agree more... maar je moet natuurlijk wel zelluf kiezen :)
moeeehoeeee 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

offtopic:
Kan je die link niet naar het forum verwijzen zolang Heineken nog niet in de lucht is?

[ Voor 3% gewijzigd door Mobster op 09-12-2003 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-04 23:09

Marcelloz

IT dude with a beard

Ik zal ook eens reageren :)

Ik heb thuis alle emails nog liggen van "En die muis zei tegen de olifant..."
Ik heb eventueel webspace available thuis voor de website, echter dan moet Heineken alles ff zippen en naar mij sturen aangezien ik geen backup had :(
Eventueel kan ik een forum in de lucht gooien als die van Veter niet meer draait.

Let me know.

[ Voor 3% gewijzigd door Marcelloz op 09-12-2003 13:33 ]

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marcelloz schreef op 09 december 2003 @ 13:33:
Ik zal ook eens reageren :)

Ik heb thuis alle emails nog liggen van "En die muis zei tegen de olifant..."
Ik heb eventueel webspace available thuis voor de website, echter dan moet Heineken alles ff zippen en naar mij sturen aangezien ik geen backup had :(
Eventueel kan ik een forum in de lucht gooien als die van Veter niet meer draait.

Let me know.
Mail onderweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbakkus

bigbakkus

Moehoehoe

mooi om weer zoveel inzet te zien......
alle voor 1 !
"en die muis zei tegen die olifant"
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Wat waren de eindstats eigenlijk want ik wil het meest "slappe" team joinen om hun effe een schop onder de aars te geven... Mits het team wel gezellig is natuurlijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68172

Ik doe deze keer zeker mee met stampede, en ik ga lekker niet stemmen :+
(maakt me namelijk niet uit wie wat waar en wanneer! :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
aKra schreef op 09 december 2003 @ 17:22:
Wat waren de eindstats eigenlijk want ik wil het meest "slappe" team joinen om hun effe een schop onder de aars te geven... Mits het team wel gezellig is natuurlijk 8)7
Alle links staan in de eerste post. Zelf ook even wat werk doen he ;)

Goed om te zien dat er wat enthousiasme wordt los gemaakt hier en daar :)
Teams kunnen pas officieel worden gevormd vanaf het moment dat het vervolg topic online komt (ergens vlak na 14 december). Dit om de reden dat voor veel mensen het project wel belangrijk is en bepaald of ze al dan niet mee gaan doen. Hierbuiten is er natuurlijk ook een grote instroom (of niet) van de leden die dat project zoiezo al deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-04 19:51
Zijn wij dan niet meer goed genoeg voor meneer? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Funcracker schreef op 09 december 2003 @ 18:33:
[...]
Alle links staan in de eerste post. Zelf ook even wat werk doen he ;)

Goed om te zien dat er wat enthousiasme wordt los gemaakt hier en daar :)
Teams kunnen pas officieel worden gevormd vanaf het moment dat het vervolg topic online komt (ergens vlak na 14 december). Dit om de reden dat voor veel mensen het project wel belangrijk is en bepaald of ze al dan niet mee gaan doen. Hierbuiten is er natuurlijk ook een grote instroom (of niet) van de leden die dat project zoiezo al deden.
Ik geloof niet dat het voor "De Stampertjes" veel uitmaakt welk project het gaat worden.
Alleen de power die mee gaat zal van het project afhangen, dit vanwege het wel of niet samen kunnen draaien met andere projecten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
sweetdude schreef op 09 december 2003 @ 18:35:
[...]

Jullie deden toch niet mee aan de Stampede :?

Hou dat even uit elkaar he. Stampede teams zijn virtuele teams en hebben niets te maken met (/staan geheel los van) de standaard DPC subteams.

Stampede teams bestaan enkel voor de duratie van een Stampede (behalve NGS ;)) en zullen enkel zichtbaar zijn in de speciale Stampede stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Niet online
Verenigd graaskundig genootschap was laatste geworden! :P WIj kunnen wel een schop gebruiken. Owjah voor de oude VGG leden :) #stampede-vgg op irc.sorcery.net leeft weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-08-2023
Ach die stats vind ik niet eens zo heel boeiend, t gaat mij vooral om de score als team (DPC) :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En van RedVox binnen gekomen:

Seti@home
Clients voor:Ongeveer ieder OS en platform
Minimale CPU-eisen:P1/166. Aanbevolen is toch wel p2/400 of hoger
Geheugen15/20Mb
InternetOn en Off-line zijn beide mogelijk. Diverse mogelijkheden.
HD-ruimteBij 10 wu's ongeveer 5Mb.
"Hidden" te draaienGoed hidden te draaien of als service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Funcracker schreef op 09 december 2003 @ 19:50:
[...]
Jullie deden toch niet mee aan de Stampede :?

Hou dat even uit elkaar he. Stampede teams zijn virtuele teams en hebben niets te maken met (/staan geheel los van) de standaard DPC subteams.

Stampede teams bestaan enkel voor de duratie van een Stampede (behalve NGS ;)) en zullen enkel zichtbaar zijn in de speciale Stampede stats.
Is niet waar hoor, ik heb nog steeds eigen team bij UD met NGS als subteam ;)
Verder help ik NGS waar ik kan, maar tijdens de stampede zullen wij waarschijnlijk ook gewoon mensen hebben die verder niets met NGS te maken hebben.

Dat wij het na de vorrige stampede gezellig vonden en een nieuw Team hebben opgericht staat overal los van.

Voor iedereen die alvast interesse heeft, onze Stampede website is in de lucht :>)

http://stampede.stampertjes.nl/

Deze zal tevens voor alle andere stampedes gebruikt worden, zodat iedereen zich op een vaste plek kan aanmelden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
Ik bedenk me net, als er weer een fp-post moet komen is 1 januari geen optie want DPC heeft al reeds 2 fp-posts gehad in december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paddo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-04 08:16

Paddo

¿Ik hier?

Distributed Folding
Alles behalve de nummer 1
1 Januari 2004

Zo mijn keuze :p

Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

MarkB schreef op 10 december 2003 @ 07:02:
Ik bedenk me net, als er weer een fp-post moet komen is 1 januari geen optie want DPC heeft al reeds 2 fp-posts gehad in december.
Kijk. Heel belangrijk en dus nog een reden om 1 februari te pakken (wat ik toevallig gestemd heb). Ik zelf ben vanaf 24 dec al vrij tot 5 januari en kan dus ook pas een week na de start beginnen vanaf het werk. En als ik dan toch flush dan heeft alles 2 weken staan sparen en is het 'cheaten'

Nee, 1 januari is niet handig.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
  • Laatst online: 24-04 09:29
je kan ook gewoon op 23 december beginnen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

sweetdude schreef op 09 december 2003 @ 18:35:
[...]

Stampede is afzonderlijk van team jongeman :P

En nee, ik vind het eerlijk gezegd een beetje verneukte boel, omdat het een beetje saai is en de projecten me aardig tegenvallen ivbm clients!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

[eNeRGy] schreef op 10 december 2003 @ 09:45:
je kan ook gewoon op 23 december beginnen hoor :)
Tuurlijk. Maar alles zit dik achter een vuurmuur of offline dus alles wat ik dan 6 januari kan flushen, telt niet mee voor de stampede...

[ Voor 3% gewijzigd door Mobster op 10-12-2003 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

* Anoniem: 10747 denkt terug aan vroeger toen de koetjes graasden en de dpch's op de frontpage stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja hier zullen we wel rekening mee moeten houden, want een stampede is pas compleet als hij ook niet DPC'ers aantrekt.
Anders krijgen we echt alleen een tijdelijke verplaatsing van power op projecten en dat kan ook de bedoeling niet zijn.

Mischien moeten de polls even aangepast worden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
In dat geval wil ik mijn datum ook naar 1 februari verplaatsen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TPbasMIE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-04 07:35
Is het niet haalbaar om nog een Frontpage posting te krijgen omdat het december is, de maand van de kado's toch.......en natuurlijk is de stampede iets speciaals :D

Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-04 12:01

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

* R4NCOR heeft ook gestemd :)

1. Seventeen or Bust
2. Per geval apart
3. 1 Februari

En de reden daarvoor:

1. Lijkt me een leuk project, valt ook nog lekker veel in te halen en uit te vechten met ExDC ;) Vriendschappelijk dan he :P
2. Onderste helft / Alles behalve #1 vind ik niet altijd kloppen, hangt er maar helemaal vanaf hoe dat in het project er uit ziet. Als de nummers 1 t/m 4 nou duidelijk sterker zijn dan de rest, dan alles behalve 1 t/m 4 enzo, snap u? :)
3. Januari is te kort dag, ook ivm feestdagen etc. en geen mogelijkheid tot newspost in december. Gewoon zo snel mogelijk begin januari de stampede voor 1 februari aankondigen lijkt me het beste.

Gaat er nog iemand kijken naar de mogelijkheid voor een FP posting als de stampede wel op 1-1-2004 zou gaan starten :?
Want zonder FP denk ik niet dat we veel power hebben.

Anoniem: 89517

2e stampede...Leuk dacht ik meteen, en had me aangemeld...Maar hoe meld ik me weer af...Had gestemd op DF, of maakt die stem niet uit als ik er later toch niet aan meedoe?

T7E_GijS (de opgegeven naam) doet dus niet mee met DF...

Verder iedereen alvast suc6 met de 2e stampede...Hopelijk gaat ie beter dan de vorige...

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-04 14:20
Anoniem: 89517 schreef op 11 december 2003 @ 09:41:
Hopelijk gaat ie beter dan de vorige...
:? Wat ging er niet goed aan de vorige dan? We hadden Ars in een rechtstreeks gevecht (hun hielden tegelijkertijd ook een Gauntlet (=hun vorm van Stampede) toch ruim verslagen. Vind ik toch een hele nette prestatie anders! En sinds die tijd hebben we bij ECC2 ook geen dreiging meer van XDC.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

ColdFusion schreef op 11 december 2003 @ 10:33:
[...]

:? Wat ging er niet goed aan de vorige dan? We hadden Ars in een rechtstreeks gevecht (hun hielden tegelijkertijd ook een Gauntlet (=hun vorm van Stampede) toch ruim verslagen. Vind ik toch een hele nette prestatie anders! En sinds die tijd hebben we bij ECC2 ook geen dreiging meer van XDC.
En zo is het.
Dan mogen we mischien nog geen 1e staan, maar die wedstrijd met Ars hebben we toch mooi gewonnen, en ruim ook >:)

• JustDutch
  • Laatst online: 24-04 22:20

JustDutch

was ambtenaar :)

Ik wil best meedoen met de stampede, alleen met de beide projecten die nu op 1 en 2 staan doe ik al mee. Dus ik ben bang dat dat niet zoveel zin gaat hebben. (Ik ga natuurlijk niet een ander account aanmaken en daar onder flushen speciaal en alleen voor de stampede.)

Forza Mucca

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Waarom niet? Dat is juist de bedoeling!
Verkeerd begrepen :)

[ Voor 28% gewijzigd door Mobster op 11-12-2003 11:33 ]

JustDutch schreef op 11 december 2003 @ 11:11:
Ik wil best meedoen met de stampede, alleen met de beide projecten die nu op 1 en 2 staan doe ik al mee. Dus ik ben bang dat dat niet zoveel zin gaat hebben. (Ik ga natuurlijk niet een ander account aanmaken en daar onder flushen speciaal en alleen voor de stampede.)
Nee, dat hoeft ook niet. Je kan gewoon meedoen met het account waar je nu al op flushed.

Vergeet niet dat stampede-teams virtueel zijn en gevormd worden door het aan elkaar koppelen van useraccounts. Jij hoeft geen useraccount aan te maken, want je hebt er al 1.

Voor jou is deze stampede dus makkelijk: je hoeft niets te veranderen, je hoeft alleen maar op te geven of je meedoet aan de stampede en met welk team.

• JustDutch
  • Laatst online: 24-04 22:20

JustDutch

was ambtenaar :)

Anoniem: 28168 schreef op 11 december 2003 @ 11:32:
Voor jou is deze stampede dus makkelijk: je hoeft niets te veranderen, je hoeft alleen maar op te geven of je meedoet aan de stampede en met welk team.
Aha, dat is dan opgelost. Ik doe wel mee met de stampede, maar ik ga niet stemmen voor projecten (mag immers niet op je eigen projecten stemmen). Als er strax teams geformeerd worden, zie ik wel welke mij wil hebben. Ik heb een sterke voorkeur voor de underdog. :)

Forza Mucca

• aKra

aKra

Ik wil websites zien van de teams van Stampede #1 :P

Pagina: 1 2 3 Laatste