La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Ben ik het grondig mee eens. Dit soort geneuzel hadden we de vorige keer ook al en daarom heeft Funcracker een poll-proggie beschikbaar gesteld. Het is gewoon DF geworden. Bij een echte verkiezing kan je ook maar 1x kiezen.Spheroid schreef op 15 december 2003 @ 10:22:
[...]
Ach, de uitslag laat zo toch weinig aan duidelijkheid te wensen over? En als je de rest weglaat en het sample van 51 SOB en 60 DF stemmen neemt dan heeft DF ongeveer 59% en SOB 41%, nog meer duidelijkheid.
* Spheroid raadt de stampede-planners aan bij evt. volgende polls in zeer grote en vette letters de volgende tekst te zetten: "Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd".
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Anoniem: 36330
What is the difference if we put power in DF or in SoB? In both cases ECC2 will lose (some) power.Anoniem: 36330 schreef op 15 december 2003 @ 10:34:
yep, have the stampede in SOB so we can move all our power back to ECC2 and pass you guys
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Wij hebben als Stampertjes al weer aardig wat members die mee doen met de stampede!
Het probleem is dat er gewoon namen op zijn gegeven die niet bestaan hier op GoT ( één v/d voorwaarden). Ook hebben mensen op hun eigen project gestemd terwijl dit niet de bedoeling is. Al met al zijn er te veel stemmen bij zowel SoB als bij DF waaraan een zeer verdacht luchtje zitten. Silk_dude en ik hebben gisteravond zitten tellen en toen kwamen we al aan over de 30 stemmen bij DF en bij SoB, de andere projecten waren toen al niet meer interessant, die je zo weg kon vegen. Het is triest om te constateren maar pollen en DPC gaan niet samen, erg jammer dit.Marcelloz schreef op 15 december 2003 @ 10:27:
[...]
Ben ik het grondig mee eens. Dit soort geneuzel hadden we de vorige keer ook al en daarom heeft Funcracker een poll-proggie beschikbaar gesteld. Het is gewoon DF geworden. Bij een echte verkiezing kan je ook maar 1x kiezen.
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Mocht mijn naam bij die 30 man staan dan weten jullie het alvast.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Anoniem: 40441
Al wil ik wel graag weten welke het word zodat we de cliënts kunnen gaan installeren
Eens kijken of we nog een MF kunnen doen om de Stampede in te luiden
En bij DF heb ik begrepen kun je ook sneller werken door meer geheugen te gebruiken, ik begreep iets van 150MB.
En dat zou mooi zijn, want ik heb niet 1 bak die daar problemen mee zou hebben
Wanneer weten we zeker welk project het word, want dan gaan we alle bakken voorzien van de cliënt.
Als datum komt 1 januari ongelukkig uit. Logischer zou 5 januari zijn, wanneer de meeste bedrijven (en scholen?) weer beginnen.
[edit]
Zoals Robkazoe al schreef kun je bij intresse voor meer info terecht in de Distributed Folding Hitparade of anders een emailtje naar distributedfolding apenstaartje dutchpowercows [ p u n t ] org (ook de readme1st.txt file in de directory bevat erg veel informatie)
Zijn er nog requests voor info op de SID pagina?
[ Voor 73% gewijzigd door MarcyDarcy op 15-12-2003 12:26 ]
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life
Anoniem: 36330
The differenceSlinkingAnt schreef op 15 december 2003 @ 10:56:
[...]
What is the difference if we put power in DF or in SoB? In both cases ECC2 will lose (some) power.
Stampede in SOB, we take ECC2
Stampede in ECC2, we take SOB
Stampede in DF, we take SOB and maybe ECC2
Cancel Stampede now!

Division BrabanderT
Bla bla bla bla.Anoniem: 36330 schreef op 15 december 2003 @ 12:46:
[...]
The difference![]()
Stampede in SOB, you do not take ECC2
Stampede in ECC2, you do not take SOB
Stampede in DF, you do not take SOB and maybe ECC2
Randy, in the Dutch we have a word for the kind of talk you utter here...Anoniem: 36330 schreef op 15 december 2003 @ 12:46:
[...]
The difference![]()
It is called: "Blaten" and since that is a thing only sheep do, it isn't allowed to do here at the Dutch Power Cows!!!
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Ik zou het niet ZO negatief stellen. Er zijn inderdaad wel mensen die op een project gestemd hebben waar ze aan meedoen of meegedaan hebben, maar vooral de laatste groep is erg groot denk ik. Zo lijkt het dus competitie-vervalsing maar is het niet helemaal. Het is wel moeilijk in te schatten of een stem nu rechtsgeldig is...MarkB schreef op 15 december 2003 @ 11:33:
[...]
Het probleem is dat er gewoon namen op zijn gegeven die niet bestaan hier op GoT ( één v/d voorwaarden). Ook hebben mensen op hun eigen project gestemd terwijl dit niet de bedoeling is. Al met al zijn er te veel stemmen bij zowel SoB als bij DF waaraan een zeer verdacht luchtje zitten. Silk_dude en ik hebben gisteravond zitten tellen en toen kwamen we al aan over de 30 stemmen bij DF en bij SoB, de andere projecten waren toen al niet meer interessant, die je zo weg kon vegen. Het is triest om te constateren maar pollen en DPC gaan niet samen, erg jammer dit.
Na de stampede wordt het dus een 'echt' subteam.. of meteen al.. hoe zit dat precies?
Anoniem: 77335
So,you guys cant ,do anything without us.Anoniem: 36330 schreef op 15 december 2003 @ 12:46:
[...]
The difference![]()
That,s a poor thing.
Too bad we would like a bit of competion from you

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 77335 op 15-12-2003 14:48 ]
Er komen, en zijn al natuurlijk stampede teams.R4NCOR schreef op 15 december 2003 @ 14:28:
Ik wil aan het begin van de Stampede een nieuw subteam starten, dat na de stampede gewoon door blijft gaan. Mag dit?
Na de stampede wordt het dus een 'echt' subteam.. of meteen al.. hoe zit dat precies?
Als er al voldoende teams zijn, dan kan je altijd kijken of je met je nieuwe Team aan een Stampede team toegevoegd kan worden.
Op ide mannier doe je als Lid mee in het stampede team, en in de normale DPCH zal jouw eigen team naam staan.
En als er niet voldoende teams zijn, dan lijkt het mij geen probleem als je een naam wil gebruiken voor een Stampede team en voor een nieuw team zeg maar.
Als het niet kan als stampede doen we wel 'gewoon' mee
Bij zowel SoB als DF kan je een subteam starten. Tijdens de Stampede meldt je dit subteam gewoon aan als Stampede Team en klaar is kees. Na het einde van de Stampede heb je nog steeds je subteam. Niemand die hier bezwaar tegen maakt (kommaarkommaarkommaar)R4NCOR schreef op 15 december 2003 @ 16:07:
Nah ik wil een subteam met losse accounts zeg maar... Dus niet als team binnen een team..
Als het niet kan als stampede doen we wel 'gewoon' mee
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Misschien in het vervolg buiten de poll waarmee je je username dient te gebruiken, ook stellen dat de stemmer dient te reageren in het topic van de stampede. Zo hou je de 'fake' ogende namen buiten de poll en kun je ook zien wat zijn/haar history is.
Een andere verbetering zou het blind stemmen zijn. Ik heb nu gestemd op DF, aangezien een keuze op een ander project dan DF of SoB toch zinloos lijkt.
De stemming pas openbaar maken na de deadline lijkt me dan ook beter. Je krijgt dan een evenwichtigewr spreiding over de projecten.
[ Voor 73% gewijzigd door Crack op 15-12-2003 17:51 ]
Yep, hier ben ik het ook wel mee eens.Crack schreef op 15 december 2003 @ 17:45:
Of je laat alleen personen stemmen, die in een vorige Stamede ook actief zijn geweest.
edit:
Een andere verbetering zou het blind stemmen zijn. Ik heb nu gestemd op DF, aangezien een keuze op een ander project dan DF of SoB toch zinloos lijkt.
De stemming pas openbaar maken na de deadline lijkt me dan ook beter. Je krijgt dan een evenwichtigewr spreiding over de projecten.
Mischien bij een volgende stampede inderdaad "blind" stemmen.
Anoniem: 53806
Het project wordt aangewezen om zo elk project een stampede te geven welke het nodig heeft om hoger op te komen als DPC.
Als het nu FD is dan volgende stampede ander project anders zou het kunnen zijn dat er achter elkaar bij 1 project een stampede is.
En als stemmen niet lukt dan meerdere teams als SWITCH maken.
Die switchen zelfstandig.
Daar heb je wel een goed punt! Gewoon het aanwijzen van een project dat echt hulp nodig heeft. Ik zeg niet dat het project dat het nu wordt die hulp niet nodig heeft, maar er is wel onduidelijkheid over.Anoniem: 53806 schreef op 15 december 2003 @ 18:59:
Zou toch ook kunnen om bijvoorbeeld al vast te stellen dat er per datum (per kwartaal of half jaar) een stampede wordt gestart.
Het project wordt aangewezen om zo elk project een stampede te geven welke het nodig heeft om hoger op te komen als DPC.
Als het nu FD is dan volgende stampede ander project anders zou het kunnen zijn dat er achter elkaar bij 1 project een stampede is.
En als stemmen niet lukt dan meerdere teams als SWITCH maken.
Die switchen zelfstandig.
Als de leiding nu gewoon overleg welk project het wordt. En dit aankondigd, is het misschien veel makkelijker.
Anoniem: 49528
Jah, sorry even een foutje, had niet gezien dat de polldatum al voorbij was gegaan. Als dit namelijk niet zo was had mijn idee wel zeker zin gehad.Marcelloz schreef op 15 december 2003 @ 10:27:
[...]
Ben ik het grondig mee eens. Dit soort geneuzel hadden we de vorige keer ook al en daarom heeft Funcracker een poll-proggie beschikbaar gesteld. Het is gewoon DF geworden. Bij een echte verkiezing kan je ook maar 1x kiezen.
@Stampede-crew:MarkB schreef op 15 december 2003 @ 11:33:
[...]
Het probleem is dat er gewoon namen op zijn gegeven die niet bestaan hier op GoT ( één v/d voorwaarden). Ook hebben mensen op hun eigen project gestemd terwijl dit niet de bedoeling is. Al met al zijn er te veel stemmen bij zowel SoB als bij DF waaraan een zeer verdacht luchtje zitten. Silk_dude en ik hebben gisteravond zitten tellen en toen kwamen we al aan over de 30 stemmen bij DF en bij SoB, de andere projecten waren toen al niet meer interessant, die je zo weg kon vegen. Het is triest om te constateren maar pollen en DPC gaan niet samen, erg jammer dit.
In het kader van open communicatie: kan jij/
Ik ben denk ik niet de enige die dit wil overigens.
[ Voor 3% gewijzigd door Marcelloz op 16-12-2003 13:56 . Reden: ;) ]
Gelukkig zit ik niet in de organisatie van de stampede, ik heb alleen richting Silk_dude gesignaleerd dat er mijns inziens veel "foute" stemmen waren. Toen we er samen naar keken kwamen we tot dezelfde conclusie. De stampedecrew bestaat volgens mij uit Funcracker, KoW en Silk_dude.Marcelloz schreef op 16 december 2003 @ 13:30:
[...]
In het kader van open communicatie: kan jij/kunnen jullie de uiteindelijke uitslag van deze poll posten en de onderbouwing geven van jullie bevindingen? Er wordt een conclusie getrokken op basis van gegevens en informatie die ons zielen niet ter beschikking staat/wordt gesteld en ik ben toch heel benieuwd en nieuwsgierig over het wat en wie en hoe.
Ik ben denk ik niet de enige die dit wil overigens.
De oude crew... helemaal zo slecht niet.