Intentionally left blank.
Voor SOB geldt hetzelfde, er is echter sneller resultaat te boeken.
SoB team When do you get them stats (12 December 2003)
Based on weekly average of 1.227.849 k cEMs per day
-------------------------------------------------------------------------
team day(s) average output (k)
TeamTNT 14,03 184.734 cEMs
Rechenkraft 17,39 472.221 cEMs
MajorGeeks 49,94 618.983 cEMs
Team_Ninja 268,24 979.577 cEMs
ORU 380,01 169.643 cEMs
SoB team When do they get you stats (12 December 2003)
Based on weekly average of 1.227.849 k cEMs per day
team day(s) average output (k)
ExtremeDC 36,32 1.834.404 cEMs
[ Voor 3% gewijzigd door joh14vers6 op 13-12-2003 23:45 ]
Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm
En wat heb je precies tegen DF als ik vragen mag? Onderbouw je harde kritiek eens.aKra schreef op 12 december 2003 @ 19:23:
Echt standaard he... Vorige keer was hij ook al weg
Funcracker...![]()
![]()
(OMFG! Folding wint! Dat is niet de bedoeling... Want dan kan ik niet meestampen)
[ Voor 5% gewijzigd door MarcyDarcy op 13-12-2003 00:00 ]
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
De client vind ik onhandig.
Dat zijn mijn voornaamste dingen de rest ben ik denk ik vergeten (we deden het met Switch een tijdje geleden).
Er zijn zelfs 2 verschillende clients voor 'gewoon' Linux:aKra schreef op 13 december 2003 @ 11:45:
De client kan niet onder LINUX.
De client vind ik onhandig.
Dat zijn mijn voornaamste dingen de rest ben ik denk ik vergeten (we deden het met Switch een tijdje geleden).
* Linux 2.x and higher (Redhat 6.x) (gcc)
* Linux 2.x and higher (Redhat 7.1) (Intel Compiler)
Er zijn zat DF'ers die Linux draaien en die er geen problemen mee hebben hoor
[ Voor 3% gewijzigd door MarcyDarcy op 13-12-2003 12:12 ]
Division BrabanderT
Verwijderd
[ Voor 113% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2003 14:27 . Reden: change-mode ]
Iedereen mag zijn/haar mening uiten zonder dat daar op persoonlijk vlak iets op te reageren (op de man spelen). Ik vind ook dat aKra in dit geval niet gelijk heeft, maar jouw post vind ik wel te ver gaan. Zou je die wat willen opschonen?
Kunnen we mooi, met ingang van de post hieronder, verder gaan met het onderwerp...namelijk de stampede
[ Voor 4% gewijzigd door MarcyDarcy op 13-12-2003 14:02 ]
Verder gaat aKra gewoon even te snel door de bocht, en zal zeker moeten toegeven dat hij het bij het verkeerde eind had. Geef hem even tijd om te reageren. Wel zo netjes.
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
38 stemmen voor SoB, 38 stemmen voor DF!
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Aan de ene kant vind ik het mooi dat DFolding op dit moment voor ligt, want ik ben een actieve DFolder en er valt voor DPC nog aardig wat te halen op dit project.
Aan de andere kant vind ik het best jammer, want als DFolding gestampeded (?) zou worden, doe ik helaas niet mee met de Stampede, terwijl ik dat wel graag zou willen...
Als de strijd gaat tussen SoB en DFolding hoop ik dat het DFolding gaat worden, maar mocht het SoB worden gaat ik wel mee stampen
"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham
Dus sorry voor mijn foute post dan ofzo, in eerste instantie wilde ik het al niet posten maar ik dacht achteraf ik heb vrije meningsuiting bla bla bla meuk en dacht ik post wel gewoon...
Maar thekip... Je doet DPC ten goede.

Zit TCF hier achter?
? Er hebben een aantal TCF'ers gestemt ja en dat mag ook gewoon.Robkazoe schreef op 13 december 2003 @ 20:46:
mmm, ik zie dat DF een grote sprong heeft gemaakt...
Zit TCF hier achter?
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Ik mág wel meestampen, maar dat dóe ik niet. Als DFolding het project voor de tweede Stampede wordt, blijf ik liever me puntjes onder me eigen naam flushen dan voor een Stampede team.Crack schreef op 13 december 2003 @ 17:03:
Bij DF mag je ook wel meestampen hoor. Je mag er alleen niet op stemmen.![]()
"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham
Jij moet het idee achter de Stampede nog maar eens goed lezen. Onder je eigen naam flushen is namelijk het hele idee achter een Stampede. Er worden echter ook virtuele teams gevormd met aparte stats. Die stats tellen dan van iedereen die in een bepaald team zit, hun flushes op hun eigen accounts op.Pazzi schreef op 13 december 2003 @ 21:25:
Ik mág wel meestampen, maar dat dóe ik niet. Als DFolding het project voor de tweede Stampede wordt, blijf ik liever me puntjes onder me eigen naam flushen dan voor een Stampede team.
Lijkt me ook niet de bedoeling dat hij begint met een dikke lading punten op zijn huidige account, en dat ook wil gebruiken voor de Stampede?
Verwijderd
Kort maar krachtig: Ja.R4NCOR schreef op 13 december 2003 @ 21:38:
Nou baas...
Lijkt me ook niet de bedoeling dat hij begint met een dikke lading punten op zijn huidige account, en dat ook wil gebruiken voor de Stampede?Zoals hij zelf dus ook aangeeft? Of vergis ik me ergens
De stats zijn gebaseerd op de eigen accounts van mensen. De totalen beginnen echter gewoon vanaf 0 en alleen die maand van de Stampede worden de punten in die Stampede stats meegeteld. Het staat vast allemaal ergens uitgelegd of lees je anders even in op de topics uit de vorige stampede. Het is allemaal al eerder behandeld.
Heb er geen problemen mee, het was alleen maar een vraag. Maar waar zijn dan alle stemmen vandaan gekomen? Het was SoB all the way en 1 dag later staat DF opeens dik voor.... (misschien meer een vraag voor Funcracker)ColdFusion schreef op 13 december 2003 @ 20:52:
[...]
? Er hebben een aantal TCF'ers gestemt ja en dat mag ook gewoon.

Je kan zelf ook kijken wie er gestemt hebben (results).Robkazoe schreef op 13 december 2003 @ 21:46:
Heb er geen problemen mee, het was alleen maar een vraag. Maar waar zijn dan alle stemmen vandaan gekomen? Het was SoB all the way en 1 dag later staat DF opeens dik voor.... (misschien meer een vraag voor Funcracker)
Verwijderd
Er wordt aangegeven dat je niet op een project mag stemmen waarin je al bezig bent en dat gebeurt nu wel.

Worden deze stemmen dan na sluitingsdatum/tijd nog uitgefilterd?
Folding@Home..... Daar was volgens mij geen LINUX client voor.. In de tijd dat jij bij switch zit, heb je geen DF gedaan, want ik zit al langer bij TS en ik heb nog nooit DF gedaan..!aKra schreef op 13 december 2003 @ 20:24:
Sorry hoor, zover ik me kan herinneren deed ik wel mee met Switch met DF of iets Folding achtigs en daar was geen LINUX client voor...
Dus sorry voor mijn foute post dan ofzo, in eerste instantie wilde ik het al niet posten maar ik dacht achteraf ik heb vrije meningsuiting bla bla bla meuk en dacht ik post wel gewoon...
Maar thekip... Je doet DPC ten goede.
Nu alles weer ok?!
Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 22:45:
Ik denk dat de vote stemming niet geheel correct is.
Er wordt aangegeven dat je niet op een project mag stemmen waarin je al bezig bent en dat gebeurt nu wel.![]()
1) wind er geen doekjes om en kom met de namen van de users die volgens jou niet fair bezig zijn
2) lees deze post nog eens goed door: [rml]Silk_dude in "[ Stampede] #2 Planning"[/rml]
3: ligt het aan mij of kunnen de SoB mensen niet zo tegen een eventueel verlies?
Komop we zijn hier allen voor ons plezier
Verwijderd
De huidge opvatting is, zoals ik het begrijp, dat je wél op een project mag stemmen waaraan je meedoet, als je daar een duidelijke outputstijging kan laten zien. Dus dat je wat power van andere projecten waar je aan meedoet afhaald.Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 22:45:
Er wordt aangegeven dat je niet op een project mag stemmen waarin je al bezig bent en dat gebeurt nu wel.![]()
Hè MD, laat mijn nou ff voor
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2003 22:59 ]
Verwijderd
Ben benieuwd welk project het dit keer gaat worden, belangrijkste vind ik een goede client.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2003 23:15 ]
Wellus, en ook een Mac client!chickn schreef op 13 december 2003 @ 22:55:
[...]
Folding@Home..... Daar was volgens mij geen LINUX client voor.. In de tijd dat jij bij switch zit, heb je geen DF gedaan, want ik zit al langer bij TS en ik heb nog nooit DF gedaan..!
Nu alles weer ok?!
Ow mag het dan wel??? Nou dan wil ik m'n stem wijzigen, want ik dacht dat ik niet op SoB mocht stemmenVerwijderd schreef op 13 december 2003 @ 22:57:
[...]
De huidge opvatting is, zoals ik het begrijp, dat je wél op een project mag stemmen waaraan je meedoet, als je daar een duidelijke outputstijging kan laten zien. Dus dat je wat power van andere projecten waar je aan meedoet afhaald.
Hè MD, laat mijn nou ff voor

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life
Volgens mij was dit ook richting mijn adres bedoeld. Neen ik doe niet aan SoB. Heb gister wel 2 complete tests ingeleverd maar meer dan dat doe ik eigenlijk ook niet...MarcyDarcy schreef op 13 december 2003 @ 22:57:
[...]
1) wind er geen doekjes om en kom met de namen van de users die volgens jou niet fair bezig zijn
2) lees deze post nog eens goed door: [rml]Silk_dude in "[ Stampede] #2 Planning"[/rml]
3: ligt het aan mij of kunnen de SoB mensen niet zo tegen een eventueel verlies?
Komop we zijn hier allen voor ons plezier
Overigens staat het heel spannend gelijk..
[ Voor 5% gewijzigd door Robkazoe op 14-12-2003 11:58 ]
Volgens mij wordt er maar 1 vermeld. (tenminste, zo staat het op de stats van Dukebox, bij de official stats heb je wel 2 test in totaal afgemaakt.)Robkazoe schreef op 14 december 2003 @ 11:54:
Heb gister wel 2 complete tests ingeleverd maar meer dan dat doe ik eigenlijk ook niet...
[ Voor 20% gewijzigd door JustDutch op 14-12-2003 12:13 ]
Verwijderd
In duke's stats sta je in totaal 4x.JustDutch schreef op 14 december 2003 @ 12:07:
[...]
Volgens mij wordt er maar 1 vermeld. (tenminste, zo staat het op de stats van Dukebox, bij de official stats heb je wel 2 test in totaal afgemaakt.)
1x in de daily stats van DPC
1x in de daily stats van WW
1x in de overall stats van DPC
1x in de overall stats van WW
In de bovenste twee staat er maar 1 test terwijl de onderste twee wel 2 tests staan...
Verwijderd
Van iedereen wordt gechecked of hij/zij mag stemmen op het project waar hij/zij op gestemd heeft, voor zover we na kunnen gaan of iemand mee doet aan een project (username op GoT is vaak niet de naam in de stats). Verder kan iedereen maar 1 keer stemmen, dus dat zit wel goed.Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 16:50:
zou er de laatste uren misschien extra controle uitgevoerd kunnen worden op wie er stemt omdat het nu toch wel heel erg close wordt, oftewel de mensen die stemmen die zouden we moeten checken of ze dat niet al een keer gedaan hebben..
@Robzakoe & JustDutch...bespreek dat even in de SoB hitparade graag.
Verwijderd
Kan je even de namen geven van de mensen waarvan je weet dat dat zo is? Dan kan ik die als eerste nazoeken.Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 22:45:
Verder wil ik nog even opmerken dat ik alleen voor SoB en D.folding ga uitzoeken wie er wel en niet mogen stemmen, voor de andere projecten is dat niet echt boeiend meer.
aub mijn illegale stem voor Folding@home (eigen project) over zetten naar Distributed Folding
Verder NOFI naar de gebruikers die het wel draaien (oa. thekip dus ofzo)
Je kan DF als service laten draaien (iig op Windows)aKra schreef op 14 december 2003 @ 17:50:
Ik heb even Distributed Folding gedraaid om even te testen, hartstikke coole CLI opzich met dat tekenen van genen, maar ik vind het grote genen (opzich) en ik vind het jammer dat hij 150MB opeet om het beste uit de client te kunnen halen... Ook dat er geen minimalisatie opties zijn (zijn er wel met losse programma'tje enzo maar daar schiet ik niks mee op!)
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Kijk, dat vind ik sportief, gewoon even kijken hoe het draait. Hulde. Over sportief gesproken, ik heb volgens mij in het vorige draadje (dat zo leuk omhooggekicked was) wel op df gedrukt. Is mijn eigen project, ik ging er toen vanuit dat het een vrijblijvende poll wasaKra schreef op 14 december 2003 @ 17:50:
Ik heb even Distributed Folding gedraaid om even te testen, hartstikke coole CLI opzich met dat tekenen van genen, maar ik vind het grote genen (opzich) en ik vind het jammer dat hij 150MB opeet om het beste uit de client te kunnen halen... Ook dat er geen minimalisatie opties zijn (zijn er wel met losse programma'tje enzo maar daar schiet ik niks mee op!)

DPC heeft fase 1 afgesloten op een 13e plaats overall. Hopelijk brengt dat geen ongeluk!.
De laatste tijd toen fase 1 nog bezig was bezette DPC dagelijks een plaats varieerend van de #3 tot #14. We waren aan een mooie opmars bezig.
Weet niet zo veel af van stat-interpretatie, maar wordt dit hoopvol als we ermee doorgaan?
Ik weet ook niet bijzonder veel van statinterpretatie, maar het verschil tussen de nummer 9 (dpc) en nummer 5 (procooling) bedraagt maar 100 miljoen ( http://dfstats.homeip.net/teamstats.php?s=tot&a=m )pelleke schreef op 14 december 2003 @ 19:08:
Is het nuttig om DFolding te gaan verhogen? Op #1 komen we waarschijnlijk niet.
[...]
Weet niet zo veel af van stat-interpretatie, maar wordt dit hoopvol als we ermee doorgaan?
ik doe op een amd 2000+ zo'n 500.000 puntjes per week, dus ik denk dat zo'n maandje meestampen ons heel erg zou helpen, misschien niet naar plaats 1, maaar wel een heel eind in de richting
en ik hoop dat ik nu niet de fout maak te werven, zo vlak voor de deadline
[ Voor 14% gewijzigd door Satanic Smile op 14-12-2003 20:04 ]
dank u
Zelfde theorie gaat op voor SoB en de rest van de projecten, toch?pelleke schreef op 14 december 2003 @ 19:08:
Is het nuttig om DFolding te gaan verhogen? Op #1 komen we waarschijnlijk niet. Weet niet of de SID-faq een beetje recent is, maar dit staat er:
DPC heeft fase 1 afgesloten op een 13e plaats overall. Hopelijk brengt dat geen ongeluk!.
De laatste tijd toen fase 1 nog bezig was bezette DPC dagelijks een plaats varieerend van de #3 tot #14. We waren aan een mooie opmars bezig.
Ben newbie, nog niks gedaan met dit project ook.
http://145.94.192.103/sid/faq.cfm?project=8
Daar kun je behoorlijk wat informatie vinden. Lukt het niet? Mail je marcydarcy ff op het adres marcydarcy apenstaartje dutchpowercows [ p u n t ] org
Verwijderd
Als DF het gaat worden natuurlijk.Robkazoe schreef op 14 december 2003 @ 22:47:
Voorlopig hoef je nix te doen. Als je al meedoet aan een project kun je daar voorlopig mee dor blijven gaan maar ik denk van niet. Anders ga je van te voren al beginnen met Distributed Folding.
http://145.94.192.103/sid/faq.cfm?project=8
Daar kun je behoorlijk wat informatie vinden. Lukt het niet? Mail je marcydarcy ff op het adres marcydarcy apenstaartje dutchpowercows [ p u n t ] org
Worden trouwens alle losse kreten van Verander mijn stem maar naar..... ook behandeld en verwerkt in de Poll
Is wel spannend zo he, wat gaat het worden ???
Verwijderd
Verder zie ik in dat februari beter is, dus die stem mag van 1 jan naar 1 feb.
Handig hè, zo'n jongen die gelijk de eerste dag z'n stem uitbrengt en dat dan vlak voor de valreep wijzigd.
Ik heb hem net op een DUAL geinstalleerd maar daar lijkt hij maar 1 processor te vinden of is dit niet waar?
(P.S., iemand met verstand die mij kan uitleggen hoe groot die blokjes zijn? Ik wil graag 1 blokje afmaken en dan is hij weer er even af hier maar er komt geen eind aan ofzo?

[ Voor 18% gewijzigd door aKra op 14-12-2003 23:08 ]
Verwijderd
Maar daarover morgen meer, ik hoop in ieder geval dat de SoB en de D.folding community mij willen helpen onduidelijkheden weg te nemen.
Verwijderd
Doe mij maar een lewser team
Is er trouwens slijtage aan je processor op deze manier? Of maakt het niet uit of je m 15 uur op 4% heb draaien of op 99,90%?
DF kun je prima op een dual-systeempje draaien. Werkt bij mij ook prima. In het readme bestand staat alles uitgelegd. Wel is 512MB intern bij een dual-systeem aan te bevelen.aKra schreef op 14 december 2003 @ 23:08:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het een goed nadeel vind van de Distributed Folding client dat het 200% sneller wordt (dat wilt iedereen denk ik wel) maar dat hij dan wel 100 a 150 Mbyte aan geheugen in gebruik neemt... Een nadeel, maar je kan hem ook "langzamer" zetten en hem maar 25 Megabyte laten gebruiken maar dat is natuurlijk enorm zonde dus doe je dat niet...
Ik heb hem net op een DUAL geinstalleerd maar daar lijkt hij maar 1 processor te vinden of is dit niet waar?
(P.S., iemand met verstand die mij kan uitleggen hoe groot die blokjes zijn? Ik wil graag 1 blokje afmaken en dan is hij weer er even af hier maar er komt geen eind aan ofzo?)
Ik zal ook maar weer eens een client installeren voor de Stampede, verder bijhouden van clients etc. heb ik nooit zin in, maar ff meestampen:
Ik verwacht dus ook een oneindige stijging van m'n output
Ik heb net even op bij de SID gekeken, afdeling DF en het valt me op dat IMO het belangrijkste onderdeel, het (uitgebreide) verhaal over de clients nog niet aanwezig is. Misschien is een stampede een goede aanleiding om dit meteen even weg te werken zodat alle startende users het makkelijk kunnen installeren.
Wat mij betreft mag het allemaal zo uitgebreid mogelijk, bijvoorbeeld ook een uitleg welke parameters per PC (moeten) verschillen, zodat je makkelijk weet wat je moet veranderen als je het naar een andere PC kopieert etc.
[ Voor 49% gewijzigd door cryforhelp op 15-12-2003 00:36 ]
Kleine zonnepaneleninstallateur
Verwijderd
Verwijderd
Aantal DF stemmen gisteren wel ineens met een vijftiental omhooggeschoten ... raarVerwijderd schreef op 15 december 2003 @ 07:40:
Als je kijkt bij "Meedoen" staat uitgelegd hoe je mee kunt doen, bij "Monitoring" staat nog een handige GUI
Zijn de bogus stemmen der al uit gefilterd?
Denk ook ff na over die datum. Een hele hoop mensen heeft geen datum aangegeven waardoor nu 1/1 als datum naar voren is gekomen. IMO organisatorisch geen handige datum.Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 23:08:
Wat de uitslag ook wordt, beschouw deze nog maar niet als definitief. Er zijn bij beide projecten erg veel twijfelgevallen die we eerst opgehelderd willen zien (namen als Betty Vetketel en "me" spreken voor zich, maar er zijn ook een hoop twijfelgevallen met normalere namen en twijfelgevallen over of iemand al aan een project mee doet of niet).
Maar daarover morgen meer, ik hoop in ieder geval dat de SoB en de D.folding community mij willen helpen onduidelijkheden weg te nemen.
Verwijderd
Zoals het er nu uitziet wordt het dus SoB of Distributed Folding.
Kunnen we dan niet beter zo doen dat de poll wordt aangepast met maar 2 opties, SoB of Dfolding? Op deze manier kunnen die mensen die al op die andere projecten gestemd hebben (die het toch niet worden) hun stem nogmaals uitbrengen op een van deze twee teams. Hierdoor komt misschien een duidelijker beeld naar voren welke van de 2 het moet gaan worden.
Verwijderd
Verwijderd
Als iemand dat overbodig vind snap ikdat wel, maar denk dat je dan misschien het verschil duidelijker ziet tussen de keuze SoB of DFolding.
Verwijderd
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij is FunCracker de enige die de poll kan aanpassen. En die is dus nu voor een weekje weg.Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 09:32:
Ik weet niet precies op wie je replied, maar als het tegen mij wij was; ik bedoel geen nieuwe poll, ik bedoel gewoon de overige opties weghalen zodat die mensen nog een keer kunnen stemmen op 1 van die 2 opties.
Als iemand dat overbodig vind snap ikdat wel, maar denk dat je dan misschien het verschil duidelijker ziet tussen de keuze SoB of DFolding.
Evt kun je ook toestaan dat mensen die niet op SoB of DF hebben gestemt nóg een stem mogen uitbrengen.
Ach, de uitslag laat zo toch weinig aan duidelijkheid te wensen over? En als je de rest weglaat en het sample van 51 SOB en 60 DF stemmen neemt dan heeft DF ongeveer 59% en SOB 41%, nog meer duidelijkheidVerwijderd schreef op 15 december 2003 @ 09:32:
Ik weet niet precies op wie je replied, maar als het tegen mij wij was; ik bedoel geen nieuwe poll, ik bedoel gewoon de overige opties weghalen zodat die mensen nog een keer kunnen stemmen op 1 van die 2 opties.
* Spheroid raadt de stampede-planners aan bij evt. volgende polls in zeer grote en vette letters de volgende tekst te zetten: "Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd".
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Ben ik het grondig mee eens. Dit soort geneuzel hadden we de vorige keer ook al en daarom heeft Funcracker een poll-proggie beschikbaar gesteld. Het is gewoon DF geworden. Bij een echte verkiezing kan je ook maar 1x kiezen.Spheroid schreef op 15 december 2003 @ 10:22:
[...]
Ach, de uitslag laat zo toch weinig aan duidelijkheid te wensen over? En als je de rest weglaat en het sample van 51 SOB en 60 DF stemmen neemt dan heeft DF ongeveer 59% en SOB 41%, nog meer duidelijkheid.
* Spheroid raadt de stampede-planners aan bij evt. volgende polls in zeer grote en vette letters de volgende tekst te zetten: "Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd".
Verwijderd
What is the difference if we put power in DF or in SoB? In both cases ECC2 will lose (some) power.Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 10:34:
yep, have the stampede in SOB so we can move all our power back to ECC2 and pass you guys
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Wij hebben als Stampertjes al weer aardig wat members die mee doen met de stampede!
Het probleem is dat er gewoon namen op zijn gegeven die niet bestaan hier op GoT ( één v/d voorwaarden). Ook hebben mensen op hun eigen project gestemd terwijl dit niet de bedoeling is. Al met al zijn er te veel stemmen bij zowel SoB als bij DF waaraan een zeer verdacht luchtje zitten. Silk_dude en ik hebben gisteravond zitten tellen en toen kwamen we al aan over de 30 stemmen bij DF en bij SoB, de andere projecten waren toen al niet meer interessant, die je zo weg kon vegen. Het is triest om te constateren maar pollen en DPC gaan niet samen, erg jammer dit.Marcelloz schreef op 15 december 2003 @ 10:27:
[...]
Ben ik het grondig mee eens. Dit soort geneuzel hadden we de vorige keer ook al en daarom heeft Funcracker een poll-proggie beschikbaar gesteld. Het is gewoon DF geworden. Bij een echte verkiezing kan je ook maar 1x kiezen.
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Mocht mijn naam bij die 30 man staan dan weten jullie het alvast.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
Al wil ik wel graag weten welke het word zodat we de cliënts kunnen gaan installeren
Eens kijken of we nog een MF kunnen doen om de Stampede in te luiden
En bij DF heb ik begrepen kun je ook sneller werken door meer geheugen te gebruiken, ik begreep iets van 150MB.
En dat zou mooi zijn, want ik heb niet 1 bak die daar problemen mee zou hebben
Wanneer weten we zeker welk project het word, want dan gaan we alle bakken voorzien van de cliënt.
Als datum komt 1 januari ongelukkig uit. Logischer zou 5 januari zijn, wanneer de meeste bedrijven (en scholen?) weer beginnen.
[edit]
Zoals Robkazoe al schreef kun je bij intresse voor meer info terecht in de Distributed Folding Hitparade of anders een emailtje naar distributedfolding apenstaartje dutchpowercows [ p u n t ] org (ook de readme1st.txt file in de directory bevat erg veel informatie)
Zijn er nog requests voor info op de SID pagina?
[ Voor 73% gewijzigd door MarcyDarcy op 15-12-2003 12:26 ]
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life
Verwijderd
The differenceSlinkingAnt schreef op 15 december 2003 @ 10:56:
[...]
What is the difference if we put power in DF or in SoB? In both cases ECC2 will lose (some) power.
Stampede in SOB, we take ECC2
Stampede in ECC2, we take SOB
Stampede in DF, we take SOB and maybe ECC2
Cancel Stampede now!

Division BrabanderT
Verwijderd
Bla bla bla bla.Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 12:46:
[...]
The difference![]()
Stampede in SOB, you do not take ECC2
Stampede in ECC2, you do not take SOB
Stampede in DF, you do not take SOB and maybe ECC2
Randy, in the Dutch we have a word for the kind of talk you utter here...Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 12:46:
[...]
The difference![]()
It is called: "Blaten" and since that is a thing only sheep do, it isn't allowed to do here at the Dutch Power Cows!!!
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Ik zou het niet ZO negatief stellen. Er zijn inderdaad wel mensen die op een project gestemd hebben waar ze aan meedoen of meegedaan hebben, maar vooral de laatste groep is erg groot denk ik. Zo lijkt het dus competitie-vervalsing maar is het niet helemaal. Het is wel moeilijk in te schatten of een stem nu rechtsgeldig is...MarkB schreef op 15 december 2003 @ 11:33:
[...]
Het probleem is dat er gewoon namen op zijn gegeven die niet bestaan hier op GoT ( één v/d voorwaarden). Ook hebben mensen op hun eigen project gestemd terwijl dit niet de bedoeling is. Al met al zijn er te veel stemmen bij zowel SoB als bij DF waaraan een zeer verdacht luchtje zitten. Silk_dude en ik hebben gisteravond zitten tellen en toen kwamen we al aan over de 30 stemmen bij DF en bij SoB, de andere projecten waren toen al niet meer interessant, die je zo weg kon vegen. Het is triest om te constateren maar pollen en DPC gaan niet samen, erg jammer dit.
Na de stampede wordt het dus een 'echt' subteam.. of meteen al.. hoe zit dat precies?
Verwijderd
So,you guys cant ,do anything without us.Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 12:46:
[...]
The difference![]()
That,s a poor thing.
Too bad we would like a bit of competion from you

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2003 14:48 ]
Verwijderd
Er komen, en zijn al natuurlijk stampede teams.R4NCOR schreef op 15 december 2003 @ 14:28:
Ik wil aan het begin van de Stampede een nieuw subteam starten, dat na de stampede gewoon door blijft gaan. Mag dit?
Na de stampede wordt het dus een 'echt' subteam.. of meteen al.. hoe zit dat precies?
Als er al voldoende teams zijn, dan kan je altijd kijken of je met je nieuwe Team aan een Stampede team toegevoegd kan worden.
Op ide mannier doe je als Lid mee in het stampede team, en in de normale DPCH zal jouw eigen team naam staan.
En als er niet voldoende teams zijn, dan lijkt het mij geen probleem als je een naam wil gebruiken voor een Stampede team en voor een nieuw team zeg maar.
Als het niet kan als stampede doen we wel 'gewoon' mee
Bij zowel SoB als DF kan je een subteam starten. Tijdens de Stampede meldt je dit subteam gewoon aan als Stampede Team en klaar is kees. Na het einde van de Stampede heb je nog steeds je subteam. Niemand die hier bezwaar tegen maakt (kommaarkommaarkommaar)R4NCOR schreef op 15 december 2003 @ 16:07:
Nah ik wil een subteam met losse accounts zeg maar... Dus niet als team binnen een team..
Als het niet kan als stampede doen we wel 'gewoon' mee
Misschien in het vervolg buiten de poll waarmee je je username dient te gebruiken, ook stellen dat de stemmer dient te reageren in het topic van de stampede. Zo hou je de 'fake' ogende namen buiten de poll en kun je ook zien wat zijn/haar history is.
Een andere verbetering zou het blind stemmen zijn. Ik heb nu gestemd op DF, aangezien een keuze op een ander project dan DF of SoB toch zinloos lijkt.
De stemming pas openbaar maken na de deadline lijkt me dan ook beter. Je krijgt dan een evenwichtigewr spreiding over de projecten.
[ Voor 73% gewijzigd door Crack op 15-12-2003 17:51 ]
Verwijderd
Yep, hier ben ik het ook wel mee eens.Crack schreef op 15 december 2003 @ 17:45:
Of je laat alleen personen stemmen, die in een vorige Stamede ook actief zijn geweest.
edit:
Een andere verbetering zou het blind stemmen zijn. Ik heb nu gestemd op DF, aangezien een keuze op een ander project dan DF of SoB toch zinloos lijkt.
De stemming pas openbaar maken na de deadline lijkt me dan ook beter. Je krijgt dan een evenwichtigewr spreiding over de projecten.
Mischien bij een volgende stampede inderdaad "blind" stemmen.
Verwijderd
Het project wordt aangewezen om zo elk project een stampede te geven welke het nodig heeft om hoger op te komen als DPC.
Als het nu FD is dan volgende stampede ander project anders zou het kunnen zijn dat er achter elkaar bij 1 project een stampede is.
En als stemmen niet lukt dan meerdere teams als SWITCH maken.
Die switchen zelfstandig.
Daar heb je wel een goed punt! Gewoon het aanwijzen van een project dat echt hulp nodig heeft. Ik zeg niet dat het project dat het nu wordt die hulp niet nodig heeft, maar er is wel onduidelijkheid over.Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 18:59:
Zou toch ook kunnen om bijvoorbeeld al vast te stellen dat er per datum (per kwartaal of half jaar) een stampede wordt gestart.
Het project wordt aangewezen om zo elk project een stampede te geven welke het nodig heeft om hoger op te komen als DPC.
Als het nu FD is dan volgende stampede ander project anders zou het kunnen zijn dat er achter elkaar bij 1 project een stampede is.
En als stemmen niet lukt dan meerdere teams als SWITCH maken.
Die switchen zelfstandig.
Als de leiding nu gewoon overleg welk project het wordt. En dit aankondigd, is het misschien veel makkelijker.
Verwijderd
Jah, sorry even een foutje, had niet gezien dat de polldatum al voorbij was gegaan. Als dit namelijk niet zo was had mijn idee wel zeker zin gehad.Marcelloz schreef op 15 december 2003 @ 10:27:
[...]
Ben ik het grondig mee eens. Dit soort geneuzel hadden we de vorige keer ook al en daarom heeft Funcracker een poll-proggie beschikbaar gesteld. Het is gewoon DF geworden. Bij een echte verkiezing kan je ook maar 1x kiezen.
@Stampede-crew:MarkB schreef op 15 december 2003 @ 11:33:
[...]
Het probleem is dat er gewoon namen op zijn gegeven die niet bestaan hier op GoT ( één v/d voorwaarden). Ook hebben mensen op hun eigen project gestemd terwijl dit niet de bedoeling is. Al met al zijn er te veel stemmen bij zowel SoB als bij DF waaraan een zeer verdacht luchtje zitten. Silk_dude en ik hebben gisteravond zitten tellen en toen kwamen we al aan over de 30 stemmen bij DF en bij SoB, de andere projecten waren toen al niet meer interessant, die je zo weg kon vegen. Het is triest om te constateren maar pollen en DPC gaan niet samen, erg jammer dit.
In het kader van open communicatie: kan jij/
Ik ben denk ik niet de enige die dit wil overigens.
[ Voor 3% gewijzigd door Marcelloz op 16-12-2003 13:56 . Reden: ;) ]
Gelukkig zit ik niet in de organisatie van de stampede, ik heb alleen richting Silk_dude gesignaleerd dat er mijns inziens veel "foute" stemmen waren. Toen we er samen naar keken kwamen we tot dezelfde conclusie. De stampedecrew bestaat volgens mij uit Funcracker, KoW en Silk_dude.Marcelloz schreef op 16 december 2003 @ 13:30:
[...]
In het kader van open communicatie: kan jij/kunnen jullie de uiteindelijke uitslag van deze poll posten en de onderbouwing geven van jullie bevindingen? Er wordt een conclusie getrokken op basis van gegevens en informatie die ons zielen niet ter beschikking staat/wordt gesteld en ik ben toch heel benieuwd en nieuwsgierig over het wat en wie en hoe.
Ik ben denk ik niet de enige die dit wil overigens.
De oude crew... helemaal zo slecht niet.