DPC Stampede Planning

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.708 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Dit is een kopie van deze post gemaakt in de voorafgaande Stampede draad

Wat gaan de doen en hoe werkt het
----------------------------------------
Lees de SID Stampede FAQ
Of lees de draad die hier aan voorafging

Welk project gaan we doen
Ten tijde van de vorige poll hierover was nog niet goed duidelijk wat we nou gingen doen, plus dat iedereen ook zijn eigen project kon kiezen.
Hier dus een nieuwe poll met als regels:
1) Stem niet op het project waar je zelf aan meedoet
2) Stem enkel als je serieuze bedoelingen hebt om mee te gaan doen
Anders krijgen we geen goed beeld van wat er nu eigenlijk bij komt.
Als je alleen maar mee wilt doen met je eigen project: Stem dan gewoon niet.
Verder is het slim om je subteam genoten op te roepen ook te stemmen als ze serieuze interesse hebben.

Poll: Welk project gaan we een boost geven?
ECC2-109
UD-Grid
Folding@Home
Genome@Home
Seventeen or Bust
Distributed Folding
D2OL
TSC
SETI@Home
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=2765&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Welke teams mag je joinen
Het moet spannend blijven dus probeer onderling de teams zo gebalanceerd mogelijk te krijgen. De teams mogen best groot zijn, dus niets houdt je tegen om meteen bij de creatie al niet meer dan 6 teams te hebben :P

Dan is er nog het puntje van welke teams je mag joinen na een week (dus als je niet al vanaf het begin mee deed).
Bedenk dat we de eerste week nodig hebben om de kracht te bepalen.
Bij de antwoorden hieronder moet het volgende worden opgemerkt:

De onderste helft
Hiermee bedoele we de teams die de achterhoede vormen, en dan wel precies de helft van het totaal aan tal teams. Dus als er 6 teams meedoen betekent dit dat men de nummers 4, 5 en 6 mag joinen. Zodra een team van plek wisselt, kunne die t dus andere teams worden.

Alles behalve de #1
Dit spreekt voor zich denk ik.

Dat moet men per geval apart beoordelen
Dit is niet makkelijk voor ons, maar is toevallig de manier waarop (ongeveer) Ars werkt.
Per nieuw subteam dat mee wil doen, schatten de deelnemers in waar die mee zouden moeten mogen doen om het spannend te houden. Ik ga er niet vanuit dat het na een week storm loopt, dus dit is opzich wel mogelijk, ware het niet dat ik niet weet hoe de deelnemers zouden reageren op deze subteams (of personen).
Je zou ook kunnen zeggen dat enkel een paar mensne zich hierover zouden moeten buigen, maar dan krijg je al snel het idee van een "officiele" organisatie ofzo, en dat doet afbreuk aan de vrijheid.. Maar goed. Als jij wel een goede uitwerking weet, laat die dan meteen even horen.

Poll: Welke teams mag je na een week als nieuwkomer joinen?
De onderste helft
Alles behalve de #1
Dat moet men per geval apart beoordelen
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=2766&layout=2&sort=prc

Wanneer gaan we beginnen
Verder moeten we nog een startdatum vinden.
De meerderheid heb ik tot nu toe zien roepen "zo snel mogelijk", maar bedenk dat KoW de stats dus nog niet af heeft, en dat dit nog wel even kan duren.
Helaas heb ik zelf ook geen tijd om stats te maken, dus voor 15 Juli kunnen we waarschijnlijk nooit starten.
Het is zelfs mogelijk dat we op 15 Juli nog steeds niet kunnen startem. Mocht die wel het hoogst scoren dan komt er waarschijnlijk een nieuwe poll met tussenliggende data, of kiezen we 1 Augustus als er echt nog veel werk verricht moet worden.
Ook hier geldt:
Stem alleen als je serieuze bedoelingen hebt om mee te doen.

Poll: Wanneer beginnen we?
15 Juli
1 Augustus
15 Augustus
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=2764&layout=2&sort=prc

Tot slot:
De meeste mensen hebben tot nu toe hier duidelijk gekozen voor een duratie van precies 1 maand. Dus de einddatum kun je zelf wel verzinnen.

De Stampede begint altijd om 0:00 (het begin van de gekozen dag) en eindigt een maand verder om 23:59 van de dag ervoor (dus bijv. 15 Juli 0:00 t/m 14 Aug 23:59).

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:06

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Enige project waar ik niet aan mee doe is seti, en das nou net het project dat mij niet zo trekt.. hmm.. moeilijk..

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26550

DukeBox schreef op 26 June 2003 @ 18:38:
Enige project waar ik niet aan mee doe is seti, en das nou net het project dat mij niet zo trekt.. hmm.. moeilijk..
LOL

Ik heb verder ECC2 gestemd, we moeten Aars nog terugpakken van ECCp! Verder lijkt 1 augustus me een mooie datum (voor die tijd moeten de stats wel up & running kunne zijn toch KoW ;)). Tot slot zeg ik onderste helft, ik ben namelijk zelf op dat briljante idee gekomen, net als X-G dit briljante idee van een Stampede had :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 14:13
Ik heb gekozen voor ECC2. Think is mijn hoofdproject, en af en toe ECC. Mag dat wel :?

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Ik denk dat ik toch maar niets kies. Voor de meeste projecten zijn geen clients beschikbaar die op mijn systemen werken (eigenlijk alleen muon en ecc2, muon is al vet #1 en ecc2 doe al af en toe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

:/ ecc2 maakt een opvallende sprong opwaarts

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-04 23:07
DukeBox schreef op 26 June 2003 @ 18:38:
ik wist niet dat je aan Distributed Folding meedeed :)

Heb overigens op ecc2 gestemt, 1 aug lijkt me een mooie startdatum...hoewel er dan nog wel veel 'potentiele' leden op vakantie zijn denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Niet online
Ik wilde ook op ecc2 stemmen omdat Ars de vorige keer van ons gewonnen had door zo'n irri gauntlet. Ik vind dat we ze nu maar es terug moeten pakken!

Helaas doe ik zelf ook ecc2 dus zou ik daar inprincipe niet op mogen stemmen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Laatst online: 26-04 15:17

Theuno

Da Devil Crew

E-jey schreef op 26 June 2003 @ 19:11:
Ik wilde ook op ecc2 stemmen omdat Ars de vorige keer van ons gewonnen had door zo'n irri gauntlet. Ik vind dat we ze nu maar es terug moeten pakken!

Helaas doe ik zelf ook ecc2 dus zou ik daar inprincipe niet op mogen stemmen :/
Idd, en na deze maand doen hun weer een gauntlet. Dus het zal alleen maar moeilijker worden om ze in te halen, misschien met een stampede van onze kant dat we ze kunnen ownen.
Dan hoef ik alleen maar bang te zijn voor ons top10 plaatsje wat we nu hebben :P
ECC2 is iig een makkelijk project om het te proberen, je hebt er namelijk meteen subteamstats :P

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Niet online
Theuno schreef op 26 juni 2003 @ 19:21:
[...]

Idd, en na deze maand doen hun weer een gauntlet. Dus het zal alleen maar moeilijker worden om ze in te halen, misschien met een stampede van onze kant dat we ze kunnen ownen.
Dan hoef ik alleen maar bang te zijn voor ons top10 plaatsje wat we nu hebben :P
ECC2 is iig een makkelijk project om het te proberen, je hebt er namelijk meteen subteamstats :P
Als we in augustes allebij een stampede hbb kan het nog een leuke strijd worden :)
Kijken wie er aan het kortste eind trekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53559

spring van tijd tot tijd naar een ander project... ECC2 heb ik al een hele tijd niet gedaan en kunnen we Ars nog pakken. daar dus op gestemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52959

Moeilijke keuze. Veel projecten kunnen een push gebruiken. Toch maar voor ECC2 gekozen. De persoon die het project leidt zit financieel niet erg lekker. Dit zou een mooie gelegenheid zijn om het project snel af te ronden. :) Verder is de client ook lekker klein en stabiel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Anoniem: 52959 schreef op 26 June 2003 @ 23:25:
Moeilijke keuze. Veel projecten kunnen een push gebruiken. Toch maar voor ECC2 gekozen. De persoon die het project leidt zit financieel niet erg lekker. Dit zou een mooie gelegenheid zijn om het project snel af te ronden. :) Verder is de client ook lekker klein en stabiel :)
Dat financiele probleem is al lang al opgelost..
Client is idd stabiel, en eenvoudig. Ecc2 duurt overigens niet echt lang meer, hoop dat het niet zonde is veel power in te stoppen want het moet wel heeeel erg veel zijn willen we ARS daar inhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67917

Misschien dat iemand een goeie inschatting kan geven hoeveel impact de stampede gaat krijgen b.v op ecc2, aangezien die nu bovenaanstaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Nog eenmaal het idee dan.

Je mag stemmen op een project als dat inhoudt dat je daar meer power op zal gaan zetten tijdens de Stampede.. En dan niet hopen ofzo, maar weten.
Ik hoor mensen zeggen dat ze alle projecten "doen" maar dan staat er dus power verspreid, of je staat in de stats maar doet niets meer.
Als je dus je power meer gaat concentreren tijdens de Stampede op het Stampede project mag je erop stemmen.

Het idee is dat we een indruk krijgen van de extra power die beschikbaar komt op het project.
Als iedereen op zijn eigen project zou stemmen zouden we misschien amper extra kracht hebben en zou de Stampede tevergeefs zijn.
We willen flitsen, we willen opvallen, we willen de tegenstand de kop indrukken..
Dan moeten we meer power inzetten gedurende die maand..

Ik kan me er zelf erg aan irriteren dat men toch op het eigen project stemt terwijl bovenstaande niet opgaat.. Dan kiezen we straks dat project (Ecc2 bijvoorbeeld) en komt er amper extra kracht op, omdat de meeste stemmers dat project al deden.

Ik ben expres een nieuwe poll begonnen om dat te voorkomen. Als we bij RC5 op op #2 stonden zouden we dus RC5 gaan doen anders, omdat daar de meeste DPC'ers zitten.. Dat willen we dus niet..

In de hoop dat dit zo duidelijker is voor iedereen..

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-04 14:40
tot nu toe doen er dus 109 mensen mee aan de stampede :)

tenminste als ze de poll niet hebben verkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Overigens voor info over SoB (aangezien er (nog?) geen dagelijkse dpch van is) kun je op http://www.seventeenorbust.com/ terecht. Aangezien de stats daar even anders werken, is hier een statspage die opgezet is volgens onze standaarden http://sob.qik.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3n-M3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-02 14:28
naja ik hoop dat ecc2-109 word gekozen want hopelijk kunnen we ars inmaken dan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-04 11:17
Mag ik er even op wijzen dat 15 juli al niet mogelijk is om te beginnen... Kow zou pas de tweede week van juli beginnen met het uitwerken van de stats. Dan heeft die dude 1 dag de tijd om het af te maken of we lopen de eerste dagen zonder stats...

En als ik nu zo kan lezen zie ik dat we al 125 deelnemers hebben: waarom geloof ik hier geen bal van en zitten er gewoon wat mensen op hun eigen project te klikken in de hoop dat ze daar extra power van krijgen (of ben ik te wantrouwig :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
Robkazoe schreef op 27 June 2003 @ 11:48:
Mag ik er even op wijzen dat 15 juli al niet mogelijk is om te beginnen... Kow zou pas de tweede week van juli beginnen met het uitwerken van de stats. Dan heeft die dude 1 dag de tijd om het af te maken of we lopen de eerste dagen zonder stats...

En als ik nu zo kan lezen zie ik dat we al 125 deelnemers hebben: waarom geloof ik hier geen bal van en zitten er gewoon wat mensen op hun eigen project te klikken in de hoop dat ze daar extra power van krijgen (of ben ik te wantrouwig :P)
Dan moet KoW maar wat door werken :P

en ja ik had dat gevoel ook al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

Felyrion

goodgoan!

hmjah.. ik heb ook zo het idee dat er mensen zijn die tegen elkaar roepen: hey, stem jij ook ff op ons project, misschien komen ze dan wel bij ons...

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Zou ik ook doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10747

Vreemd trouwens dat er op de projecten meer wordt gestemd dan op de andere 2 polls.
Ben bang dat er mensen zijn die op die manier dus willen dat men op hun project uitkomt.
Mijn vote komt op ECC2. Ik doe iig mee een pc (behalve op seti).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Anoniem: 10747 schreef op 27 June 2003 @ 17:00:
Vreemd trouwens dat er op de projecten meer wordt gestemd dan op de andere 2 polls.
Ben bang dat er mensen zijn die op die manier dus willen dat men op hun project uitkomt.
Mijn vote komt op ECC2. Ik doe iig mee een pc (behalve op seti).
We kunnen helaas weinig meer doen dan uitgaan van de eerlijkheid van mensen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 22:16

Flapmo

and back is gigi!

ecc2, 1 aug, onderste helft :).

waarom?

ecc2: ars deed het vorige keer bij ons, gewoon wraak :P
1 aug: dan ben ik thuis en niet op vakantie.
onderste helft: meest fair denk ik, en feitelijk dat per geval geeft later opstandigheid denk ik.

[ Voor 78% gewijzigd door Flapmo op 27-06-2003 17:57 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vroeg me trouwens af wat team Switch gaat doen?? gaan die hieraan meedoen of gaan die zich juist op de andere projecten storten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Laatst online: 25-04 10:22
We kijken of het in onze switcheriaanse gedachten ligt ... en als dat zo is, dan zou het zomaar kunnen dat we de concurentie met andere teams aangaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-01 10:23

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Anoniem: 10747 schreef op 27 June 2003 @ 18:10:
Vroeg me trouwens af wat team Switch gaat doen?? gaan die hieraan meedoen of gaan die zich juist op de andere projecten storten??
Goeie vraag.
Er loopt bij ons een poll over of wij mee gaan/willen doen.
Wij helpen nu onze collegakoeien bij Folding@Home omdat die daar uit de top30 (!) dreigen te duikelen, maar de starttijd van 1 augustus zou wel overeen kunnen komen met onze Switch.

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21125

Persoonlijk zie ik het niet echt zitten om met Switch aan de Stampede mee te doen. Volgens mij was het de bedoeling om virtuele teams op te stellen, waarvan de namen niet overeenkomen met een bestaande team (Dat was tenminste de gedachte uit de andere draad) En wij willen juist graag duidelijk herkenbaar aan een project meedoen!!!

Daarnaast heb ik slechts 2 van mijn 7 pc's 24/7 aan het internet hangen.. Die andere pc's moet ik dus ergens anders voor inzetten, want sparen tijdens de Stampede mag niet, en realtime flushen wil niet...

Binnen Switch geldt de afspraak dat we nooit aan 2 projecten tegelijk meedoen. We doen het goed, of we doen het niet...

just my 2 cents..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Pjabber
als je die andere 5 pc's 1x per dag of een paar keer per week update maakt dat ook neit uit I guess....

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Niet online
X-G heeft gelijk. Als je ze om de 4 dagen laat flushen oid moet het kunnen imho.
Tis niet de bedoeling om echt tot 4k te sparen oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21125

4 dagen niet flushen is toch sparen.. :?: en sparen mag niet...
En wat als ik een weekje vrij ben :?: Dan kan ik ze al 10 dagen niet flushen, want het zijn pc's op het werk... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-04 19:51
Vergeet niet dat het ook nog afhankelijk is van het project. We komen namelijk net van ECC2 af. Maar dat is ook afhankelijk van de poll uitslag die we tzt zullen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77335

Anoniem: 21125 schreef op 27 June 2003 @ 21:40:
4 dagen niet flushen is toch sparen.. :?: en sparen mag niet...
En wat als ik een weekje vrij ben :?: Dan kan ik ze al 10 dagen niet flushen, want het zijn pc's op het werk... :+
Wat nou sparen mag niet 8)7 een beetje sparen kan altijd wel toch ,tenminste als
het proggie het toe staat alleen niet zo lang sparen dan.
een week moet kunnen als het niet anders kan.
en het gaat toch in eerste instantie om DPC }:O }:O
mijn twee koeien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21125 schreef op 27 June 2003 @ 20:20:

Daarnaast heb ik slechts 2 van mijn 7 pc's 24/7 aan het internet hangen.. Die andere pc's moet ik dus ergens anders voor inzetten, want sparen tijdens de Stampede mag niet, en realtime flushen wil niet...
Tuurlijk groot gelijk en voor sommige projecten wordt het voor jou dan zoweiso moeilijk om mee te doen.

Ik neem aan dat jullie altijd al jullie cpu power meenemen naar het project. Ik ga straks ook meedoen met stampede maar heb ook niet de mogelijkheid om alles op een project te zetten (geen inet en ben soms 3 maanden niet bij die koeien) vandaar ook maar een pc (p4 2ghz) die ik kan doneren de rest blijft op de projecten waar ze op draaiden (rc5 en ogr).

Ps. mischien ben ik erg lui (en heb gewoon geen tijd om alle dpch's door te lezen) maar sommige projecten krijg je bijna nooit wat over te horen. Is het mischien een idee om iedereen een beeld te geven van alle dpc projecten om eens in de zoveel tijd (maand ofzo) een topic te openen mat daarin alle projecten en de ranking van dpc???

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 10747 op 28-06-2003 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Anoniem: 77335 schreef op 27 June 2003 @ 22:55:
[...]

Wat nou sparen mag niet 8)7 een beetje sparen kan altijd wel toch ,tenminste als
het proggie het toe staat alleen niet zo lang sparen dan.
een week moet kunnen als het niet anders kan.
en het gaat toch in eerste instantie om DPC }:O }:O
mijn twee koeien
Hehe :)
Een misverstand. Sparen voor een (mini) MF is niet 'toegestaan'. Als je offline bakken hebt dan is het uiteraard niet meer dan logisch dat je die niet elke dag kunt flushen. Dus flush ze dan zovaak je redelijkerwijs kunt. Zoals ik al eerder heb gezegd: Als het om hoge getallen gaat, denk er dan aan dat je, je kunt verantwoorden. Want mensen krijgen dan misschien argwaan.

Ik heb dit puntje ook direct even opgenomen in de FAQ onder misvattingen. Ik hoop morgenochtend de FAQ ietsjes te verduidelijken op sommige punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77335

Funcracker schreef op 28 June 2003 @ 00:37:
[...]
Hehe :)
Een misverstand. Sparen voor een (mini) MF is niet 'toegestaan'. Als je offline bakken hebt dan is het uiteraard niet meer dan logisch dat je die niet elke dag kunt flushen. Dus flush ze dan zovaak je redelijkerwijs kunt. Zoals ik al eerder heb gezegd: Als het om hoge getallen gaat, denk er dan aan dat je, je kunt verantwoorden. Want mensen krijgen dan misschien argwaan.

Ik heb dit puntje ook direct even opgenomen in de FAQ onder misvattingen. Ik hoop morgenochtend de FAQ ietsjes te verduidelijken op sommige punten.
ik bedoelde dus ook als je geen internet elk moment hebt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPCquatar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

DPCquatar

Kwaak

Als het ecc2 wordt, is het misschien wel interessant om duidelijk aan te geven welke client het beste is. Tenminste als er weer zulke grote verschillen in clients zijn als met eccp. Ik volg ecc2 niet echt op de voet, dus weet dit niet zo goed.

Cruncht tegenwoordig meestal vault projects

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Sunnyboy_
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-04 19:49

_Sunnyboy_

Mooooooooooooooooo!

Bij ecc2 zijn er voor windows 2 "clients", maar die gebruiken allebei dezelfde geoptimaliseerde core, en zijn dus allebei even snel. Googuit zou je met de client van SWFreak als je alle statistieken uitzet een paar clockcycles kunnen winnen die dan in de berekening worden gestopt. Wat dat betreft weinig onduidelijkheid dus.

Wat betreft de Linux client: Volgens mij gebruikt deze ook dezelfde core.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Ik denk de SWFreak client, de full distribution. Er zitten geen rare knopjes op zodat je gaat sparen en de opties install as service en daaran hide tray icon bevallen me wel, vooral bij veel van mijn vrienden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-04 15:16
Ik stem ecc2 en 1 augustus, 1 augustus lijkt me precies genoeg tijd om iedereen alert te houden en toch alles te regelen. ECC2 omdat we daar eigenlijk een best redelijk kans maken. De laatste tijd hadden we een flinke boost, en die kunnen we uitbouwen.

Mijn 2e keus zou overigens UD zijn geweest, dat is ECHT nuttig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

TSC voor mij, doe nu rc5, maar wil in dat geval best een pc op tsc zetten. ook wel op iets anders hoor :)

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Tot wanneer loopt deze poll eigenlijK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Goede vraag X-G.
De poll loopt tot 1 Juli!
Dus trommel je vrienden op en laat ze stemmen voor het te laat is. Na 1 juli gaan we beginnen met teams op te stellen en gaan we de organisatie op orde brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
*kick*
Laatste kans beste mensen!
Morgenochtend gaat de poll op slot, en begint de voorpret van de Stampede :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGEN
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-04 14:25

TGEN

Hmmmx_

Team Switch kan toch wel de 'Stampedes' (wat een rotwoord :o) volgen? Dan dienen ze het doel (andere teams in de pan hakken), alleen hebben ze dan niets van doen met de Stampede-strijd. Maar dan hebben ze nog wel de vrijheid hun eigen plan te trekken :).

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
afgelopen!!!!!

hmz :? SoB heeft wel heel veel stemmen nog gekregen :?

[ Voor 68% gewijzigd door MeneerKrab op 01-07-2003 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGEN

TGEN

Hmmmx_

Kan je IP's checken voor die votes?

Pixilated NetphreaX
DragonFly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
TGEN schreef op 01 July 2003 @ 08:54:
Kan je IP's checken voor die votes?
de mensen die polldatabase heeft wel

wij zelf kunnen er niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Volgens mij stond ecc2 gisteravond nog ruim voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Ongelovelijk gewoon..
Dat SoB eventueel nog boven ECC2 uit zou komen was mogelijk, maar dit is wel heel erg onwaarschijnlijk..
We gaan dit nog maar es even uitzoeken.
Om 0:00 gisteravond stond ECC2 nog ruim genoeg voor om op z'n sloffen de poll te halen.. Kan iemand zich hier misschien voor verantwoorden..
Wie hebben er vandaag nog allemaal gestemd?

[ Voor 2% gewijzigd door Funcracker op 01-07-2003 11:14 . Reden: tiepvaut ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Laatst online: 25-03 09:55

mcB

Vannacht tegen een uur of 3 zat SoB al ruim in de 80, dus het is daarvoor gebeurd.

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Niet online
Dit vind ik heel erg verd8
Mischien hbb de XDC gasten de poll vern**kt. DIe kunnen ook gewoon stemmen.
DIe kiezen SOB zodat zij geen last van ons hbb bij ecc2.

Zou wel een k*t streek zijn :/

edit:
Mischien is het gewoon een subteam geweest. Volgensmij kan een groot subteam de poll ook goed veranderen :)

[ Voor 24% gewijzigd door E-jey op 01-07-2003 12:29 . Reden: subteam ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Doe maar niet mensen beschuldigen die er maybe niets van af weten. Het is in ieder geval duidelijk dat er gecheat is.

Om 0:00 hadden Funcracker en ik het er nog over, en toen stond ecc2 nog bovenaan (met iets van 10 stemmen verschil).

Het maakt me niet uit welk project we gaan stampeden, maar het moet wel eerlijk gebeuren. Mijns inziens kiezen we dus ecc2 als eerste stampede-project, hier hebben de meeste mensen op gestemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Laatst online: 25-03 09:55

mcB

Gewoon stiekem 1 dag voor de poll-sluiting het volgende project bepalen. ;)

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Een poll met GoT login, membership 3maanden+ en minimaal 25posts of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DukeBox schreef op 01 July 2003 @ 12:54:
Jaaaaaaah da's een goed idee :P

Of alleen als je HK-access hebt, dan weten we zeker dat het goed zit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
DukeBox schreef op 01 July 2003 @ 12:54:
Dat zou nou echt super zijn idd.. Maar weet niet of de GoTcrew daar op zit te wachten en/of tijd voor heeft..

Ik heb de neiging het met Silk eens te zijn en ECC2 tot 'winnaar' uit te roepen..
Graag hoor ik hier reactie op.
Als men dit niet eerlijk vind, is de enige andere manier om opnieuw te stemmen, maar dan door je stem hier gewoon hard te posten.
De volgende keer zullen we het op zo'n manier moeten gaan doen, of met een inlog systeem dus..

[ Voor 3% gewijzigd door Funcracker op 01-07-2003 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Niet online
Mischien moet DPC maar eens een private forum krijgen op got :) Maja das een ander verhaal :)

Uit de anderen poll kwam ecc2 ook al als winnaar. Maar ik wil eerst weten of er grote subteams achter zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Anoniem: 28168 schreef op 01 July 2003 @ 12:31:
Mijns inziens kiezen we dus ecc2 als eerste stampede-project, hier hebben de meeste mensen op gestemd.
Wie zegt dat er niet gecheat is bij ecc2 ... daar zijn soms ook grote stappen in een paar uurtjes gemaakt (niet zo groot als bij sob, maar toch) ...

Je kunt nooit het cheaten voorkomen, maar om nou maar het ene project te kiezen omdat bij het andere project gecheat is om zo hoog te komen vindt ikzelf ook niet goed. Je weet nooit hoeveel er gecheat is bij beide projecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Reply van BootZ op mijn email van vannochtend:
ik kan niet zien hoe laat een bepaalde vote geplaatst is, maar wat wel
meteen opvalt is dat er nogal wat votes zijn gedaan vanaf zonnet inbel ip's.
verder ziet het er 'normaal' uit, dus veel votes vanaf allerlei
verschillende ip's.
ik denk niet dat ik je er verder echt mee kan helpen, want in een poging om
de database zo klein mogelijk te houden sla ik bijvoorbeeld de tijd al niet
op. bij cheaters is er dus weinig meer te achterhalen, behalve ip's.
sorry...

grz BootZ

ps. ik zou folding@home doen, daar zitten we met team switch nu ook, en dpc
staat daar nog niet eens in de top10. nadeel is een baggerclient :X
Dat laatste mag iedereen negeren uiteraard ;)

Ik kan er verder weinig mee helaas..
Beetje jammer dat er mensen zijn die deze polls en de regels die ik ervoor noemde, niet serieus denken te hoeven nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loco-Motiv
  • Laatst online: 16-04 11:09

Loco-Motiv

Eppur Si Muove!

Hm, ik kon daarnet nog wel voor ECC2-109 voten..

Nu doe ik RC5-72, maar heb eigelijk wel weer zijn in een fetch-loos project :p
(ideaal voor pc's die niet aan een netwerk hangen)

last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Dat gecheat is natuurlijk erg loos en aan het tijdstip denk ik dat we te maken hebben met amerikanen ofzo (er blijven nooit zoveel mensen wakker om 1 projectje in de war te sturen). Misschien heeft 1 user wel dmv proxies (je stem wordt per IP vastgelegd) gestemd en meerdere malen.

Overigens stel ik voor dat we eerst ECC2 doen aangezien het project niet erg lang meer heeft. SoB is net nieuw en heeft nog een behoorlijke tijd om het op te lossen. De grens van de helft van de DP's bij ECC2 zou rond september gehaald worden en daarna is de kans geloof ik ruim 50% dat de winnende DP die dag wordt berekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Niet online
Als het steeds iemand van zonnet was zou die gene ook steeds opnieuw hbb kunnen ingebelt.
Vaak krijg je dan een ander IP volgensmij.
Maja wel gek gaat nu 40x opnieuw inbellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
Robkazoe schreef op 01 July 2003 @ 14:18:
Dat gecheat is natuurlijk erg loos en aan het tijdstip denk ik dat we te maken hebben met amerikanen ofzo (er blijven nooit zoveel mensen wakker om 1 projectje in de war te sturen). Misschien heeft 1 user wel dmv proxies (je stem wordt per IP vastgelegd) gestemd en meerdere malen.

Overigens stel ik voor dat we eerst ECC2 doen aangezien het project niet erg lang meer heeft. SoB is net nieuw en heeft nog een behoorlijke tijd om het op te lossen. De grens van de helft van de DP's bij ECC2 zou rond september gehaald worden en daarna is de kans geloof ik ruim 50% dat de winnende DP die dag wordt berekend...
SoB draait al een tijdje.

[ Voor 11% gewijzigd door MeneerKrab op 01-07-2003 14:32 . Reden: aantallen klopten niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
hetzelfde bij ecc2 dus.. dat is ook bijna af.

nu de keuzes:
1. We gaan volgens de poll gewoon SoB doen
2. Het is te duidelijk dat er gecheat is en dus gaan we ECC2 doen.
3. We wachten af op een nieuwe poll "manier" a la dukebox
4. Geen stampede :'(

Mijn eigen keuze is 2, maar dat komt omdat ik ook tot voor kort ecc2 deed... Voor de volgende stampede moet in ieder geval keuze 3 gebruikt worden, en geen stampede wil natuurlijk niemand... :)

[ Voor 6% gewijzigd door thettes op 01-07-2003 14:32 . Reden: lay-out ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
thettes schreef op 01 July 2003 @ 14:32:
hetzelfde bij ecc2 dus.. dat is ook bijna af.

nu de keuzes:
1. We gaan volgens de poll gewoon SoB doen
2. Het is te duidelijk dat er gecheat is en dus gaan we ECC2 doen.
3. We wachten af op een nieuwe poll "manier" a la dukebox
4. Geen stampede :'(

Mijn eigen keuze is 2, maar dat komt omdat ik ook tot voor kort ecc2 deed... Voor de volgende stampede moet in ieder geval keuze 3 gebruikt worden, en geen stampede wil natuurlijk niemand... :)
[heel erg flauw]
Ik kan daar wel even een nieuwe poll voor maken? >:)
[/heel erg flauw]

3. Wachten af? Dan moeten we de GoT Crew / T.net crew dus liev aankijken en vragen of zoiets mogelijk is.. Ik ben bang dat ze dat niet enkel voor ons zullen doen
4. Is uiteraard geen optie..

OVer 1 en 2 kan ik me niet echt uitlaten.. Ik krijg de indruk dat er niets anders op zit dan een gewijzigde stemmethode. Het makkelijkst zou dan zijn om een post te maken met daarin het project (enkel ECC2 of SOB) wat je verkiest.

Als ik hem nou gewoon om 0:00 dicht had gegooid 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Om eerlijk te zijn, wil ik voor optie 2 gaan. We moeten ARS eindelijk eens een lesje leren @ ecc-projecten. SoB heeft de afgelopen maand al een flinke boost gekregen (meer dan 15 dubbele als voorheen dagelijks) en dus zou ik gaan voor ECC2...

En SoB dan als tweede?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
Die optie van funcracker lijkt me het beste.. stemmen voor OF ecc2 OF SoB.. er zijn nog altijd 50 mensen die dan het verschil kunnen maken, omdat ze nu geen van beiden hebben gekozen.. maar daarvoor moeten we eigenlijk eerst een "veiligere" poll maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Als dat niet te lang duurt, dan stem ik daar ook mee in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno

Theuno

Da Devil Crew

Wat je ook kan doen is iedereen laten reply-en wat ze voten.
Dan weet je meteen wie wat vote, en of ze niet op hun eigen project voten.

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPCquatar
  • Laatst online: 03-12-2024

DPCquatar

Kwaak

Als er gecheat is door extremedc kan ik de lol er wel van in zien, sorry voor de woordkeuze.
Maar als ik me goed herinner kan randy nederlands lezen. duzzz..... het zou kunnen.
Hij is altijd al errug goed geweest in ons te stangen.

Cruncht tegenwoordig meestal vault projects

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenP
  • Laatst online: 16-04-2023

MaartenP

Heb ik niet

optie van Theuno vind ik nog niet zo slecht.iedereen even laten voten door middel van een reply, het gaat om 150 stemmen ongeveer. waarbij er waarscijnlijk nog een aantal gaan afvallen doordat er nu gecheat is. dat is toch best te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Wel een slecht begin van dit ... en cheaten hou je ook niet echt tegen op deze manier denk ik ... als je aan een paar vrienden vraagt of ze ook willen stemmen op dat en dat project ... dan wordt er nog steeds gecheat ...

Je zult het nooit kunnen voorkomen (of je moet een lijst maken van iedereen die mee wilt doen met de stapede ... die appart op een site laten inloggen (zoals op switchsite) ... en dan de poll doen ... dan de e-mail adressen waarop ze aanmelden een e-mail naar terug sturen en die laten reply'en ... en dan nog de e-mail adressen vergelijken met die op GoT op die gebruikersnaam ... dan kun je het redelijk goed uitsluiten (ook nog niet 100%) ... maar wordt allemaal beetje veel werk .......... maar een stampede site is misschien helemaal niet zo gek (met daar dus de poll op ... en registreren) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno

Theuno

Da Devil Crew

op username reply-en, kan je altijd de post info e.d. van de user nazoeken.
Verder erbij laten zetten welk project ze doen, en evt. welk subteam (kan je bij de subteamhoofd/baas/whatever vragen of ze idd meedoen etc...)

Dan sluit je cheaten al een heel eind uit...

Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGEN

TGEN

Hmmmx_

WDO kan ook polls hosten

Pixilated NetphreaX
DragonFly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het geen idee om ergens een gesloten forum te maken alleen voor deelnemers van de stampede??? dat zouden volgens mij +_ 110 deelnemers hebben (zie de andere 2 polls). En zover ik begreep stond ecc op 31-juni om 23:59 boven aan?? dan heeft dat project toch gewoon gewonnen?? want volgens mij sloot de poll om 0:00 op 1 juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Ikzelf zou ook voor ecc2 kiezen, maar een ding is niet eerlijk; er wordt niet gekozen voor sob omdat er 'duidelijk' gecheat is, maar misschien is er bij ecc2 ook wel gecheat ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DukeBox schreef op 02 July 2003 @ 10:25:
Ikzelf zou ook voor ecc2 kiezen, maar een ding is niet eerlijk; er wordt niet gekozen voor sob omdat er 'duidelijk' gecheat is, maar misschien is er bij ecc2 ook wel gecheat ???
Valt nooit uit te sluiten natuurlijk, heb je gelijk in. Maar aangezien uit de 1e poll ook al ecc2 naar voren kwam als stampede-project met de meeste stemmen lijkt mij dat wel te concluderen valt dat ecc2 de meeste stemmen krijgt als we NOG een keer zouden pollen (in een stampede-poll draadje waar iedereen 1 keer mag replyen als vote).

Daarom lijkt het me een beetje nutteloos om nu NOG een poll te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Mark83 schreef op 01 juli 2003 @ 23:55:
Je zult het nooit kunnen voorkomen (of je moet een lijst maken van iedereen die mee wilt doen met de stapede ... die appart op een site laten inloggen (zoals op switchsite) ... en dan de poll doen ... dan de e-mail adressen waarop ze aanmelden een e-mail naar terug sturen en die laten reply'en ... en dan nog de e-mail adressen vergelijken met die op GoT op die gebruikersnaam ... dan kun je het redelijk goed uitsluiten (ook nog niet 100%) ... maar wordt allemaal beetje veel werk .......... maar een stampede site is misschien helemaal niet zo gek (met daar dus de poll op ... en registreren) ...
ik kan me herrineren dat er ooit eens een eccp-109 forum was *denkdenk* Funcracker was volgens mij de houder hiervan (correct me if i'm wrong, doet pijn nu ;) )

maar dat is tenminste zonder subteam reklame en dat zou makkelijk om te toveren zijn, + het feit dat je daar ook al hetzelfe mail moest gebruiken als op GoT en misschien dat het forum nog wel ergens actief is :?
DukeBox schreef op 02 July 2003 @ 10:25:
dit is ook een struikel punt van mij, bij ecc2 is er ook duidelijk gecheat, maar wel over langere periode, dus om nu ecc2 uit te kiezen als winnaar :/

[ Voor 18% gewijzigd door CaLeX op 02-07-2003 10:54 ]

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Misschien gewoon even handig om 1 nieuwe topic te maken en daar alleen maar de members de kans te geven over te stemmen dmv posten. En dat alle info en vragen topics gewoon hierblijven zodat het tellen veel makkelijker gaat. Ook is het misschien handig om te vragen bij de users te vragen wat hun huidige project is en hoeveel pc's men gaat leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-12-2024

My

Volgens mij is er geen andere keus dan een nieuwe topic te openen.
Er kan nog tijden worden door gespeculeerd worden of er nou wel of niet gecheat is. Je weet het gewoon niet.
IMHO is het eerlijker om een nieuwe topic te maken, en dan stemmen met een post...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Laatst online: 19-04 14:20
Even geduld allemaal :) Funcracker is met een oplossing bezig, hij zal misschien vandaag wel even uitleg geven.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Goed, beste mensen.
Ik heb gisteren het grootste deel van de dag besteed aan het bedenken van een oplossing. ColdFusion en Silk_dude hebben me hierbij terzijde gestaan ;)

Ik ben het eens met het punt van DukeBox (e.a.), het is onmogelijk te zeggen of er ook niet bij ECC2-109 gecheat is.

Om deze reden komt er nu inderdaad een nieuwe poll met een looptijd van precies een week, welke enkel mensen de keus geeft tussen SoB en ECC2-109.

Aangezien we een niet anoniem poll systeem willen zou het idd het makkelijkst zijn als we in dit topic allemaal opnieuw zouden voten. Probleem is echter dat we het betwijfelen of de mods dat op prijs zouden stellen. Een nieuwe topic met enkel dit doel is om dezelfde reden als zeer onwaarschijnlijk.

Nu las ik wat dingen over een Stampede forum, afgescheiden van GoT.
Dat is er :) En zoals mensen idd verwezen naar het ECC2-109 private forum, daar staat nu dus ook een Stampede forum.

Ik hoop nog even een Mod aan te spreken zometeen zodat ik zekerheid hierover heb. Tenzij iedereen hier zoiezo al een private forum voor de Stampede willen, dan zal ik de informatie posten die nodig is om daar binnen te komen.

Als een Mod het dus wel goed vind dat we hier pollen dmv posts (een gruwelijk systeem eigenlijk, maar dat is dus blijkbaar nodig) laat ik dat Stampede forum even rusten tot een later tijdstip (mocht het ooit nog nodig zijn).

p.s. Thnx voor je post ColdFusion :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Goed.. Ik heb net Dutchman gesproken en we mogen dit topic gebruiken om te voten.

Het gaat dus als volgt:
Iedereen mag 1 vote uitbrengen op of ECC2-109 of SoB.

Nog even kort de regels:

1) Je mag niet stemmen op een project waar je actief aan meedoet!
Enige uitzondering hierop kan zijn als je nu je power hebt verdeeld over meerdere projecten en je er zeker van bent dat je die power nu meer gaat concentreren op het project waar je, je stem voor uitbrengt.

Als je alleen maar mee wilt doen met je eigen project: Stem dan gewoon niet.
Verder is het slim om je subteam genoten op te roepen ook te stemmen als ze serieuze interesse hebben.

Voor de mensen die nu pas binnen komen vallen:
Lees de SID Stampede FAQ.

Ik zal aan het einde of begin van elke dag een kort overzicht geven van de stand van zaken.

Om het mij en anderen makkelijker te maken zou ik je willen vragen om niets anders in de desbetreffende post neer te zetten.
Enkel je project voorkeur. Andere opmerkingen kun je dan apart posten.
Het is ook handig als je je voorkeur bold post. Dan valt het nog beter op.

Je stemt dus door een post te maken met daarin:
ECC2-109
of
SoB
De poll sluit op 9 Juli 0:00!!

edit:
Je hoeft niet te stemmen als je enkel een Stampede op je eigen project wilt, stemmen is niet verplicht om mee te doen!

[ Voor 6% gewijzigd door Funcracker op 02-07-2003 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
SoB: aangezien ik zelf al ECC2 doe...

[ Voor 9% gewijzigd door Robkazoe op 02-07-2003 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ECC2-109

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenP
  • Laatst online: 16-04-2023

MaartenP

Heb ik niet

ECC2-109 doe op dit moment OGR-25
zal beginnen met 1 pc maar daarna komen er nog 2 bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

SoB
* fenrir kan en wil nog wel wat overzetten van een ander project

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26550

ECC2-109

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno

Theuno

Da Devil Crew

... toch maar niet :)

[ Voor 88% gewijzigd door Theuno op 02-07-2003 14:59 ]

Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
SoB: Maar of ik meedoe ligt eraan of switch meedoet ... enne ... ik kies wel SoB ... maar als Switch member ... als KTMestreech member zou ik eigenlijk niet mogen stemmen op SoB ... maar dan zou ik me onthouden van stemmen ...

Telt mijn stem wel of nie??? (KTMestreech zal op SoB blijven ... aangezien het is opgericht voor SoB ... omdat het een wiskunde studie is en SoB een wiskunde project dat interessant is voor ons wiskundigen ... de computers die ik hiervoor gebruik zijn enkel mijn pc's op de uni ... niet die van thuis ... dilllllema lijkt het me dus :) ... dus zeg maar of het telt of nie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85628

ECC2-109 (maar dat doe ik al dus tel niet mee als dit foutief is :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H_Indewarrie
  • Niet online
ECC2-109

(dat ik gisteren in ECC2-DPCH stond was als kleine test voor stampede; we doen vooral TSC en weten nog niet hoeveel power er over gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
SoB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

SoB
Funcracker schreef

stemmen is niet verplicht om mee te doen!
is het wel verplicht om mee te doen als je hebt gestemd?

[ Voor 88% gewijzigd door CaLeX op 02-07-2003 15:08 ]

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81701

ECC2-109

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Vote namens aKra:
SoB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
CaLeX3000 schreef op 02 July 2003 @ 15:01:

[...]
Verplichten wordt moeilijk, maar het zou wel gewaardeerd worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Funcracker op 02-07-2003 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CaLeX3000 schreef op 02 July 2003 @ 15:01:
SoB

[...]

Nee, dat staat er :P

Stemmen betekent niet dat het verplicht is om ook echt mee te doen. Maar als je al weet dat je niet mee gaat doen, dan moet je ook niet stemmen.
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.