HODL
...
nog 1 kwartier
edit: en ik moet bij SoB mijn plekkie verdedigen als er een SoB stampede komt...
[ Voor 26% gewijzigd door Murtceps op 08-07-2003 23:48 ]
HODL
[ Voor 9% gewijzigd door Ralphie op 08-07-2003 23:56 . Reden: Niet de gehele CC dus :P ]
HODL
jammer dat ik niet SoB mag stemmen... was het gelijk spel geworden...
of komt er nog een MF stemming????
Anoniem: 28168
Maarreh, voorlopig is het alleen Silk_dude van CrazyCows
[*edit*]
Beetje scheel tijdsinzicht, was dus 5 minuten
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 28168 op 08-07-2003 23:59 ]
Anoniem: 52959
Hmmz... GoT loopt 2 minuten achter op time.windows.com
[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 52959 op 08-07-2003 23:57 ]
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
[ Voor 10% gewijzigd door Ralphie op 08-07-2003 23:57 . Reden: 3 Dus, Tnx Mobster! ]
HODL
De uiteindelijke uitslag is geworden:
ECC2-109: 21 stemmen
SoB: 20 stemmen
Dit houdt in dat we vanaf 1 augustus een maand lang ECC2-109 gaan doen met de allereerste DPC Stampede!
We laten dit nu even anderhalve dag bezinken en zullen donderdag een nieuwe draad aanmaken met daarin alles nog es op een rijtje.
Daar kunnen dan ook de Stampede teams gevormd worden en zal duidelijk worden wie er allemaal echt mee gaat doen.
Het staat jullie uiteraard vrij om nu alvast onderling te proberen een team te maken. IRC/ICQ etc zijn hier goede middelen voor
We laten deze uitslag dus even op iedereen inwerken.
Dit topic gaat donderdag dicht. Mocht je nog na willen praten over de uitslag, doe het dan in dit topic, voor donderdag.
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Hoezo niet? Is toch democratisch genoeg geweest?
HODL
Precies.Anoniem: 28168 schreef op 09 July 2003 @ 00:02:
[...]
Overtuigend is anders, maar het is een uitslag en anders kun je bezig blijven...
We moeten een keer de knoop doorhakken.
SoB schijnt bovendien geloof ik ook langer te duren dan ECC2-109 nog gegeven wordt.
Dat project kan altijd hierna nog voor een Stampede dienen. Denk dat het dus geen slechte uitslag is..
Of heb ik dit verkeerd begrepen?
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
ECC2 wordt het
Jep, SoB loopt als het goed is nog wel ff. En indien Ars ook ECC2 gauntlet gaat doen lijkt me ecc2 zowiezo wel handig willen we ze nog inhalen
[ Voor 43% gewijzigd door Murtceps op 09-07-2003 00:06 ]
Als we hard genoeg stampen, is ECC2 zo afgelopen en kan iedereen daar SoB gaan doen
[ Voor 48% gewijzigd door Marcelloz op 09-07-2003 08:27 ]
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Anoniem: 10747
Dus nog 13 te gaan ( als die er zijnMark83 schreef op 09 juli 2003 @ 00:25:
Sob kan ook in een week afgelopen zijn... ze hebben alleen totaaaaaaaaaaal geen idee wanneer
... de vorige 4 getallen waren ook rete snel na elkaar gevonden ...
waarom laat pagina 9 van deze draad Opera crashen??
yeah! het is ECC2-109 geworden
Alleen jammer dat 1 augustus midden in de periode valt dat ik dus op vakantie ben...
boffert mag je eerder beginnenLoco-Motiv schreef op 09 July 2003 @ 11:25:
offtopic:
waarom laat pagina 9 van deze draad Opera crashen??
yeah! het is ECC2-109 geworden![]()
Alleen jammer dat 1 augustus midden in de periode valt dat ik dus op vakantie ben...

mja ik zal de client ook wel weer onder het stof vandaan halen
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Deze plek is te koop.
Topic op ons forum is te vinden op: DPC Stampede mits iemand zich in de discussie wil mengen om wat nuttigs toe te voegen
[ Voor 17% gewijzigd door Witlof op 09-07-2003 11:58 ]
Al deze info zul je morgen middag op GoT aan treffenWitlof schreef op 09 juli 2003 @ 11:55:
Uhm, ik weet niet zeker of Division Brabant (groots) gaat meewerken met deze aktie maar indien dit wel gaat gebeuren zullen we waarschijnlijk met ons oude account door willen gaan. Hierdoor zou een proxy (met stats) niet mis staan aangezien we wel per user willen zien wat we doen maar hoe kunnen we dit het beste aanpakken? Is er bv al een proxy voor DPC waarvan wij gebruik kunnen maken? We zouden ook weer nieuwe accounts kunnen gaan aanmaken maar dat willen we liever niet uiteraard. Wie heeft dé oplossing?
edit:
Topic op ons forum is te vinden op: DPC Stampede mits iemand zich in de discussie wil mengen om wat nuttigs toe te voegen
Het verzamelen van alle info is juist een puntje waarom dit morgen pas gebeurd
Om toch kort te reageren: Ja, er zijn proxies, maar KoW's stats hebben ook ondersteuning voor subteams dus misschien heb je er geen nodig? Kom anders langs met je vragen in een ECC2 DPCH.
Ikzelf doe al ECC2 en het lijkt me erg grappig om ARS ass the kicken...
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
KoW's stats hebben ondersteuning maar dan moet je allemaal aparte accounts aanmaken en dat is met een proxy niet nodig. Allemaal een zip-file gebruiken met de client is hiervoor een extra pluspuntjeFuncracker schreef op 09 July 2003 @ 12:11:
[...]
Om toch kort te reageren: Ja, er zijn proxies, maar KoW's stats hebben ook ondersteuning voor subteams dus misschien heb je er geen nodig? Kom anders langs met je vragen in een ECC2 DPCH.
Ik zal wachten op de info van morgen en dan zullen we wel eens zien wat we gaan doen. Zit ook nog met m'n vakantie dus we zien het wel.
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Iedereen mag mee doen. Enkel voor het stemmen waren wat regels, maar die gelden hier niet meer.ColdFusion schreef op 09 July 2003 @ 12:37:
TCF heeft wel niet gestemt omdat we toch al actief zijn met ECC2. Mogen wij wel ons gewoon nog inschrijven om mee te doen?Of moeten die Stampede stats echt zijn van extra output, want dat zal er niet echt veel bijkomen.
Naar alle waarschijnlijkheid zullen vele bestaande ECC2-109 subteams en personen zich voegen bij verschillende Stampede teams..
Dan heb je zoiezo al een mooi begin daarmee.
Maar de inschrijvingen beginnen dus pas morgen.
GraasKundig genootschap oid

We hbb volgensmij alleen nog geen tegenstanders

Dus wie is er dapper genoeg om ons uit te dagen
HODL
We zullen eens over die Graaskundigen heen gaan stamperen.Ralphie schreef op 09 July 2003 @ 15:12:
Kan ik al een stampede naam deponeren? Zo ja dan wil ik nu graag "De Stampertjes" registreren. Of zijn er nog meer mensen op deze naam gekomen?

vanbekkumclan with bouwpub support : folding for the future
vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member
Ik de naam ff opgezocht. Het is "Verenigd Graaskundig Genootschap"
Tis iig geen korte naam
En wordt er in de aparte Stampede stats de score van het Graaskundig Genootschap samengesteld uit de waardes van [DPC]Los Alcoholicos~MarcyDarcy en [DPC]Team _p&P~E-Jey&friends?E-jey schreef op 09 July 2003 @ 15:07:
Marcy Darcy en ik gaan iig 1 stampede team starten
GraasKundig genootschap oidBen nu al de naam kwijt
* Mobster vindt het allemaal maar verwarrend
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Ja.Mobster schreef op 09 July 2003 @ 16:18:
[...]
En wordt er in de aparte Stampede stats de score van het Graaskundig Genootschap samengesteld uit de waardes van [DPC]Los Alcoholicos~MarcyDarcy en [DPC]Team _p&P~E-Jey&friends?
* Mobster vindt het allemaal maar verwarrend
Apart weergegeven en ook gesommeerd.
Dus het zal er bv ongeveer zo uitzien:
MarcyDarcy 1000
E-Jey 900
----------------------------------------------------
Verenigd Graaskundig genootschap 1900
Dit is even een mogelijke manier om de stats weer te geven.
In ieder geval sta je er dus ook met je eigen naam / subteam naam tussen.
Anoniem: 53559
er zijn TCFers die zich op hebben gegeven voor de stampedeColdFusion schreef op 09 July 2003 @ 12:37:
TCF heeft wel niet gestemt omdat we toch al actief zijn met ECC2. Mogen wij wel ons gewoon nog inschrijven om mee te doen?Of moeten die Stampede stats echt zijn van extra output, want dat zal er niet echt veel bijkomen.
zat zelf al te denken aan het volgende :
[DPC][TCF]Stampede
Eens kijken of ik wat meer TCFers mee kan krijgen
Ik denk dus aan een kwartetje met als naam de MooQuake (ofzoiets); ik lees wel of er mensen zijn die een poot willen zijn
Ben ook benieuwd naar de post morgen over de Stampede mbt Mhz etc.
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
* mcB is erg benieuwd welk team 1 september als eerste het 'Stampede Stage of Honor' mag beklimmen
Strix (Skullflame)
Ralphie schreef op 09 July 2003 @ 15:12:
Kan ik al een stampede naam deponeren? Zo ja dan wil ik nu graag "De Stampertjes" registreren. Of zijn er nog meer mensen op deze naam gekomen?
* Anoniem: 28168 is vanaf nu ook een stampertje
HODL
Oke dan! Neem je je clan mee?
Ik heb (straks) max 9Ghz aan power beschikbaar hier...
[ Voor 18% gewijzigd door Marcelloz op 09-07-2003 21:52 ]
Als er meer mensen mee willen doen met dit oerhollands virtueel DPC team,...
Strix (Skullflame)
mmm, kunnen we er niet 'Team Stampot Rauwe Andijvie + Roomsaus' van makenmcB schreef op 09 July 2003 @ 20:57:
Als er al (onofficieel) teams gevormd mogen worden dan, meld ik alvast ff dat bij deze de naam 'Team Stampot Rauwe Andijvie' (SRA,... toevallig ARS achterstevoren) geregistreerd is.
Als er meer mensen mee willen doen met dit oerhollands virtueel DPC team,...
HODL
Ingredienten: Leden + CPU's
Bereidingswijze: Men neme enkele leden. Voeg hier enkele CPU's aan toe en mix het geheel gedurende 5 minuten.
Resultaat: 'Team Stampot Rauwe Andijvie'

Currently powered by 6,8 Ghz
[ Voor 14% gewijzigd door mcB op 09-07-2003 21:19 ]
Strix (Skullflame)

HODL
Ff een potje online UT'en en dan strax maar weerkijken.
Strix (Skullflame)
nee heb je gelijk in inderdaad. komt morgen wel in nieuwe draadje.Ralphie schreef op 09 July 2003 @ 23:22:
MaartenP ik denk dat we hier morgen beter over kunnen praten. Als het goed is word er morgen een nieuw topic geopend waar onder andere de teams gevormd gaan worden. Desalniettemin ben je van harte welkom!
HODL
HODL
er is zo juist een teamlid bijgekomenmcB schreef op 09 July 2003 @ 21:18:
T.net kookcursus les 23:
Ingredienten: Leden + CPU's
Bereidingswijze: Men neme enkele leden. Voeg hier enkele CPU's aan toe en mix het geheel gedurende 5 minuten.
Resultaat: 'Team Stampot Rauwe Andijvie'![]()
![]()
Currently powered by 6,8 Ghz
met 2x amd atlon xp 2000 1,66ghz
1x amd duron 750
binnen een paar weken een Athlon XP 2800+/2,08 GHz Barton
nu het al 'morgen' is, wat wordt onze teamnaam ?Marcelloz schreef op 09 July 2003 @ 20:47:
[...]
Oke dan! Neem je je clan mee?
Ik heb (straks) max 9Ghz aan power beschikbaar hier...
en ik heb genoeg ter beschikking..
mail maar even..
ennuh, zijn er nog meer belangstellenden ?
(geen reclame, gewoon open vraag...
In het kader van een meer 'open' DPC moedigen we jouw initiatief aan!bigbakkus schreef op 10 juli 2003 @ 00:50:
[...]ennuh, zijn er nog meer belangstellenden ?
(geen reclame, gewoon open vraag...)
owja, kijk ff in je mail
[ Voor 7% gewijzigd door Marcelloz op 10-07-2003 12:14 ]
Let even op, voor Stampede teams is dit (voorlopig) toegestaan (in de stampede draadjes). In ieder geval zolang het geen zootje wordt:Marcelloz schreef op 10 July 2003 @ 09:02:
[...]
In het kader van een meer 'open' DPC moedigen we jouw initiatief aan!
Zeg het voort en mail ons of laat wat achter op GoT
join MIJN team!
- NEE! Join MIJN team!
NEE! Ons team is beter!
- ECHT NIET!
Voor echt bestaande teams mag dit gewoon nog steeds niet.
je hebt wel een nietsverhullende .sigAnoniem: 28168 schreef op 10 July 2003 @ 10:18:
[...]Voor echt bestaande teams mag dit gewoon nog steeds niet.
Icoon zegt ook wel genoeg denk ik!

[ Voor 46% gewijzigd door Ralphie op 10-07-2003 10:53 ]
HODL
Blij dat dit topic strax op slot gaat, gaat nergens meer over
[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 28168 op 10-07-2003 12:06 ]
HODL
Nee man, die heb ik al gelezen, dit is een nieuweRalphie schreef op 10 July 2003 @ 12:29:
Had je deze gister avond al gemaild? Rond 23:30? Zo ja dan heb ik heb gelezen, en ook al beantwoordt!
Zie nu dat ik 'm naar je thuisaccount heb gestuurd, stuur 'm nog wel ff naar je werkaccount...done..

Het is trouwens mee een overvloed aan dezelfde incoontjes
[ Voor 33% gewijzigd door Ralphie op 10-07-2003 14:30 ]
HODL

[ Voor 10% gewijzigd door Marcelloz op 10-07-2003 14:49 ]
Dit draadje kan mag dicht
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
Dit topic is gesloten.