iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
☁ Tech Junky | Smart Things | Motivator | rFactor 2 Sim GT3 Pro ☁ (ICQ 8297373)

[ Voor 23% gewijzigd door Bruzski op 21-09-2013 15:33 ]
deze week maar eens kijken of ik de oude Leg Magic van mijn vrouw kan ombouwen in een wheel stand
[ Voor 183% gewijzigd door Bruzski op 22-09-2013 13:04 ]

[ Voor 54% gewijzigd door Bruzski op 06-10-2013 17:38 ]
Ik merk dat mijn GT3 RS V2 sinds ik een van de laatste firmwares draai (155 o.i.d.) het tot nu toe nog heeft weten uit te houden zonder uit te vallen voor meerdere maanden.
Wat ik wel merk is dat de FFB belt met FFB op 100% wat lijkt te slippen, of zo klinkt het in ieder geval. Het stuur zelf werkt nog prima maar het begint wel steeds meer herrie te maken (probleem van aanlopende ventilatoren is er altijd al geweest).
Misschien binnenkort toch maar eens het stuurtje uit elkaar halen...... is nog een beste klus als ik YouTube mag geloven
Dat zie je in deze handleiding: https://dl.dropboxusercon...S_V1_To_V2_Nederlands.pdf op pagina 38.
Deze handleiding is bedoeld voor de ombouw van een V1 naar een V2, maar hierin kan je goed terug vinden hoe je de boel moet demonteren.
Ik raad je dan ook aan om die bewuste schroef niet terug te doen bij her-montage. Dan kanje nl de cover eraf schroeven zonder de naaf te demonteren
graag jullie advies

edit:
inmiddels opgelost, heb opnieuw een calibratie uitgevoerd en schakelt nu prima
[ Voor 13% gewijzigd door Bruzski op 28-09-2013 00:24 ]

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Hij bevalt prima. Echt een mooi stukje hardware

Ik er een review van geschreven op GT planet :
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=288514
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
http://f-wheel.com/forums...topic=634.msg4280#msg4280Arfman schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 11:22:
Iemand een idee hoe ik de 8.8.8 error kan fixen op mijn GT3 RS?
Ik moet zeggen dat toen ik overstapte naar de CSW vanaf de GT3 was ik ook helemaal verbijsterd.
Maar ik zou het best leuk vinden om met een T500 te rijden op mijn rig.
Ik heb geen G27 gekocht omdat dat een stap terug is van de GT3 en een heel stuk minder dan de T500RS. De "pikorde"bij stuurtjes is eigenlijk G27 -> GT3 -> T500RS -> CSW, waarbij de stap tussen T500RS en CSW vrij klein is volgens reviews en ervaringen.
En ik ben nog niet van Fanatec af, de CSP pedalen die ik heb bevallen uitstekend en behalve een klein issue met het koppelingspedaal (gaat soms niet tot het maximum in game) heb ik er ook geen problemen mee.
Zoals iemand zei op het iRacing forum: only buy Fanatec pedals, their wheels are crap. Ik vind niet dat ze crap zijn maar er zijn wel (te) veel quality control issues als je het mij vraagt.
ik ben nog steeds tevreden met mijn elite en v2 pedals, geen quality issues hier, ik ben wel vaak op zoek naar de perfecte instellingen, mijn vrouw begint er ook verknocht aan de worden hahaArfman schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 08:09:
veel quality control issues als je het mij vraagt.
ps, heb nu iracing paar daagjes geprobeerd maar dat online gebeuren kan me niet zo bekoren, ik rij nu voornamelijk CCD, Euro Truck Simulator 2, Forza 4 en horizon
Ik race eigenlijk enkel op consoles (xbox) en heb niet direct plannen om over te schakelen naar pc...
Daarom viel de 911 GT2 mij op. Iemand ervaring met deze?
Ook een vraag of er iemand is die ervaring heeft met de CSL seat? Het ziet er ietswat fragiel uit dus twijfel ik hierbij wel.
Bevalt goed moet ik zeggen, denk dat je voor de Xbox 360 niet veel beters kunt krijgen, misschien de nieuwere stuurtjes maar die zijn dan ook meteen een stuk duurder.gibsonneke schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:14:
Sinds enige tijd ben ik ook op zoek naar een Fanatec stuur/cockpit.
Ik race eigenlijk enkel op consoles (xbox) en heb niet direct plannen om over te schakelen naar pc...
Daarom viel de 911 GT2 mij op. Iemand ervaring met deze?
Ook een vraag of er iemand is die ervaring heeft met de CSL seat? Het ziet er ietswat fragiel uit dus twijfel ik hierbij wel.
Ik heb zelf twee GT2's, eigenlijk gekocht om met twee man tegelijk te kunnen racen, maar één is nauwelijks gebruikt, dus die moet ik maar eens te koop zetten.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Nieuwere stuurtjes van andere merken dan? Is die trouwens compatibel met next gen?Phusebox schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:29:
[...]
Bevalt goed moet ik zeggen, denk dat je voor de Xbox 360 niet veel beters kunt krijgen, misschien de nieuwere stuurtjes maar die zijn dan ook meteen een stuk duurder.
Ik heb zelf twee GT2's, eigenlijk gekocht om met twee man tegelijk te kunnen racen, maar één is nauwelijks gebruikt, dus die moet ik maar eens te koop zetten.
Enige die in de buurt komt is volgens mij de Thrustmaster T500RS (of zoiets). Huidige stuurtjes zijn niet compatible met next-gen, maar de nieuwe stuurtjes die nu uitkomen zijn helaas erg plastic en kosten evengoed 400-500 eurogibsonneke schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:47:
[...]
Nieuwere stuurtjes van andere merken dan? Is die trouwens compatibel met next gen?

--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb een vraag de instellingen van Rfactor wat zijn de goede ? als ik nu een race rijd lijkt het wel alsof ik steering help aan heb staan. in het midden en als ik na rechts of links stuur lijkt het wel of hij in midden geen ffb heeft en dan ineens na links of rechts gaat ligt aan de bocht. ook gaat hij dan erg zwaar terug naar het midden.
ik heb de ffb mod gedownload maar dit lost het niet op.
ik heb een gehoord over een deadlock ? is dit het probleem en hoe is het op te lossen.
Zoals hierboven gezegd is de Thrustmaster niet compatibel met de xbox 360. Dit gezegd zijnde, is het mogelijk om even een bron te plaatsen waar aangetoond wordt dat de huidige sturen niet next gen compatibel zouden zijn? Dit is nogal belangrijk voor iemand die nu overweegt om een stuur aan te kopen.Phusebox schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:00:
[...]
Enige die in de buurt komt is volgens mij de Thrustmaster T500RS (of zoiets). Huidige stuurtjes zijn niet compatible met next-gen, maar de nieuwe stuurtjes die nu uitkomen zijn helaas erg plastic en kosten evengoed 400-500 euro
De Fanatec sturen zijn wel compatible met PlayStation 4, maar niet met Xbox One, aangezien deze een nieuw draadloos protocol gebruikt.gibsonneke schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:10:
[...]
Zoals hierboven gezegd is de Thrustmaster niet compatibel met de xbox 360. Dit gezegd zijnde, is het mogelijk om even een bron te plaatsen waar aangetoond wordt dat de huidige sturen niet next gen compatibel zouden zijn? Dit is nogal belangrijk voor iemand die nu overweegt om een stuur aan te kopen.
YouTube: Racing Accessories for Xbox One
In deze video vertellen ze dat de huidige stuurtjes niet gaan werken. Fanatec heeft zelf aangegeven wel met een oplossing te willen komen, maar als Microsoft dat tegenhoudt gaat het niet gebeuren. Te denken valt dan aan een usb adapter, of simpelweg drivers voor de Xbox One wanneer men het stuurtje draadloos aansluit.
[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 11-11-2013 13:19 ]
Alle huidige 'compatible' stuurtjes met de PS3/PC zijn gewoon weer compatible met de PS4.gibsonneke schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:10:
Zoals hierboven gezegd is de Thrustmaster niet compatibel met de xbox 360. Dit gezegd zijnde, is het mogelijk om even een bron te plaatsen waar aangetoond wordt dat de huidige sturen niet next gen compatibel zouden zijn? Dit is nogal belangrijk voor iemand die nu overweegt om een stuur aan te kopen.
Het probleem zit bij Xbox, X360 en (HID-based) stuurtjes, XBO gaat ander protocol gebruiken.
De XBO compatible versie van TM wordt de XT (of TX?) versie, MadCatz moet de zijne nog steeds bekendmaken. Deze ziet er aardig netjes uit, maar komt niet in de buurt van de T500RS (prijs echter wel
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik ben namelijk aan het denken om de GT3 V2 te kopen en Fanatec heeft een mooie bundel waarbij je €70 op het pakket krijgt. Scheelt dan toch weer €35 pp.
[ Voor 11% gewijzigd door Niellie41 op 20-11-2013 10:07 ]
Dit klinkt als inverted ffb!knaffie schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:59:
Fanatec Clubsport Wheel in Rfactor
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb een vraag de instellingen van Rfactor wat zijn de goede ? als ik nu een race rijd lijkt het wel alsof ik steering help aan heb staan. in het midden en als ik na rechts of links stuur lijkt het wel of hij in midden geen ffb heeft en dan ineens na links of rechts gaat ligt aan de bocht. ook gaat hij dan erg zwaar terug naar het midden.
ik heb de ffb mod gedownload maar dit lost het niet op.
ik heb een gehoord over een deadlock ? is dit het probleem en hoe is het op te lossen.
Wellicht ten overvloede, maar ik zou je geen Fanatec stuurtje willen aanraden. Op zich is hij best goed (stukje beter dan de Logitech G2x) maar qua Q&A en garantie is het echt een drama daar.Niellie41 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:54:
Is er iemand die binnenkort CSR of CSR Elite pedalen wilt gaan kopen?
Ik ben namelijk aan het denken om de GT3 V2 te kopen en Fanatec heeft een mooie bundel waarbij je €70 op het pakket krijgt. Scheelt dan toch weer €35 pp.
Vond m'n vorige G25 veel en véél steviger aanvoelen dan m'n huidige Fanatec. Ben bang dat ding elk moment in tweëen te breken en nodig dan ook zo min mogelijk vrienden uit als angst voor oeps-stuur-in-hand-gedoeArfman schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:59:
Wellicht ten overvloede, maar ik zou je geen Fanatec stuurtje willen aanraden. Op zich is hij best goed (stukje beter dan de Logitech G2x) maar qua Q&A en garantie is het echt een drama daar.
Nickname does not reflect reality
Dat jij dat vindt, weet ik nu wel.Arfman schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:59:
[...]
Wellicht ten overvloede, maar ik zou je geen Fanatec stuurtje willen aanraden. Op zich is hij best goed (stukje beter dan de Logitech G2x) maar qua Q&A en garantie is het echt een drama daar.
Ik heb wel goede ervaringen met support van Fanatec.
Het is nou eenmaal zo dat Fanatec kleine series maakt en geregeld ontwerpfoutjes maakt.
Ik heb ze bijna allemaal wel 'meegemaakt'.
Maar mijn ervaring met de after-sales. (Duitsland en Nederland) is uitermate tevredenstellend.
Het werkt om te bellen naar Duitsland en in NL wordt er goed gereageerd op mail.
Wel vraagt support altijd filmpjes enzo van je probleem, maar ook dat kan ik me voorstellen. Zeker als kleinere firma.
En ja de prijzen zijn best pittig, maar ik heb nu bijna 1,5 jaar mijn CSW met rims en 2,5 jaar mijn CSP en ben (ondanks de kleine mankementen in het verleden) nog steeds zeer tevreden over de stuur- en pedaal-precisie.
Maar de storingen die ik heb ondervonden waren ook allemaal goed zelf op te lossen (met nieuwe onderdelen van Fanatec) als je een beetje handig bent.
Het GT3 stuur wat ik nog steeds heb is duidelijk van een mindere kwaliteit, maar voldoet ook prima. Maar de GT3 zit ook wel in een andere prijsklasse.
Fanatec Support Duitsland heeft gewoon onfatsoenlijke mails gestuurd. Fanatec Nederland (lees: Remco) was zeer behulpzaam, niets dan lof voor hem. Mijn probleem ligt dan ook niet bij het feit dat je filmpjes moet maken of zelf onderdelen moet vervangen op sommige punten, maar dat mij botweg hulp geweigerd werd op het enige moment dat ik het nodig had. Ja, dan ben ik als klant klaar met je als bedrijf en als ik dit geweten had, had ik meteen een TM T500 gehaald. Ik wou dat iemand me had gewaarschuwd voordat ik destijds 500 euro uitgaf.
Dat dat niet door iedereen gewaardeerd wordt is jammer, maar het is in ieder geval nu helder en duidelijk bekend. Of iemand dan het risico van een Fanatec stuur wil nemen moet hij/zij zelf maar beslissen.
En nu hou ik er definitief over op, want ik ben nog steeds wel erg tevreden over mijn CSP pedalenset
Ik kan geen bedrijf bedenken die gratis je product repareert/vervangt, buiten de garantie.Arfman schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:15:
Ja, ik volhard daarin omdat ik mij geschoffeerd voel als klant. Prima als er iets kapot gaat, maar los het dan ook netjes op.
[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 21-11-2013 16:05 ]
Thrustmaster deed bij mijn toenmalige PC/PS3 stuur. Vond ik bijzonder netjes, zo vanuit de USANiellie41 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:44:
Noem mij een bedrijf die gratis je product repareert/vervangt, buiten de garantie.
Nickname does not reflect reality
[ Voor 199% gewijzigd door Alexxxxxxxxxx op 30-11-2013 14:23 ]
Bij de CSP kan je wel meer aanpassen. Het ligt er aan hoe veel geld je wilt uitgeven.
@Niellie41: heb je nog nagedacht over onze DM's?
Niemand?Niellie41 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:54:
Is er iemand die binnenkort CSR of CSR Elite pedalen wilt gaan kopen?
Nieuwe CSR Elites voor €115 is een mooie deal!
[ Voor 7% gewijzigd door Niellie41 op 05-12-2013 17:18 ]
Je moet je bedenken, heb je die speciale koppeling nodig? Er iemand uit Nederland die een brake mod voor €30 heeft voor de CSR Elite waarbij je ook een hydraulische rem krijgt, net als bij de CSP v2.
The Bob Shock heet het en er zijn al een aantal mensen zeer tevreden over. Ik ben er zelf ook over na aan het denken voor mij CSP v1.
Daarnaast moet je kijken of je €115 of €250 wil betalen.
Laat het me snel weten, ik ben van plan om komende week te gaan bestellen.
[ Voor 46% gewijzigd door Niellie41 op 07-12-2013 08:25 ]
Enige wat dan nog mist is vibration motor en speciale koppeling. Zijn deze ook te krijgen op de DIY manier?

Ik denk het niet. Misschien de koppeling wel ooit, maar de motor niet. Veel mensen missen het niet en veel games ondersteunen het niet eens van zichzelf.
Gebruik je de koppeling wel in games/sims?
-vibration motor gebruik je niet. iRacing stuurt b.v. geen signaal terug als de remmen blokkeren om cheaten te voorkomen
-koppeling gebruik je vrijwel alleen bij wegrijden en bij auto's waar je hem wel vaker gebruikt voldoet de gewone koppeling uitstekend.
Ik heb geen ervaring met de CSP V2's maar voor het forse prijsverschil zou ik voor de CSR Elite pedalen gaan.
ik laat jullie weten hoe die bevalt
Welke heb je gekocht trouwens? De SQ of de andere?Bruzski schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:19:
gisternacht de shifter besteld en morgen al binnen!! wow fanatec!!!!![]()
![]()
ik laat jullie weten hoe die bevalt
Ik heb de standaard clubsport EU shifterNiellie41 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:11:
[...]
Welke heb je gekocht trouwens? De SQ of de andere?

Een kleine detail kan ik niet achterwege laten, vind persoonlijk de schakelkop iets aan de zwaar kant waardoor het allemaal beetje onwennig aanvoelt, wissel ik later nog om voor een hout of kunstof versie.
deze shifter is een echte upgrade t.o.v de oude csr shifter, kortom een dikke aanrader!!
Is dit niet gewoon de spring tension die je aan de zijkant aan kunt passen met een hex screw?
heb ik al geprobeerd, de kop voelt voor mij wat zwaar aan, ook merk ik dat de onderste schakels 2, 4 en 6 soms niet lekker pakken, calibreren maakte niets uit, inmiddels ben ik er achter gekomen na openen van het geheel dat de microswitch niet goed word ingedrukt door het mechanismeAlexxxxxxxxxx schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:48:
@ Bruzski
Is dit niet gewoon de spring tension die je aan de zijkant aan kunt passen met een hex screw?
edit.
inmiddels het hefboompje van de mircroswitch ietsje verbogen, schakelen werkt nu prima!!
[ Voor 41% gewijzigd door Bruzski op 10-12-2013 23:39 ]
ik heb eindelijk de juiste instelling en alles voelt stukken beter, thanks voor de tip...Alexxxxxxxxxx schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:48:
@ Bruzski

edit:
leuk filmpje over hoe meer demping in het schakelen te krijgen.
http://forum.virtualracin...0119-fanatec-css-mod.html
[ Voor 27% gewijzigd door Bruzski op 12-12-2013 12:41 ]
Net een mailtje gekregen dat alles vandaag verstuurd wordt.
Dankzij Arfman heb ik nu ook de table clamp. Gisteren even geprobeerd en dat is een goed ding zeg! Geen beweging in te krijgen en ik kan zo het bureau mee trekken.
[ Voor 36% gewijzigd door Niellie41 op 12-12-2013 12:06 ]
hoe is je eerste indruk van het stuurtje?Niellie41 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:04:
Gisteren het GT3 stuurtje. Ook een extra CSP load cell besteld, voor het geval dat.
Net een mailtje gekregen dat alles vandaag verstuurd wordt.
Dankzij Arfman heb ik nu ook de table clamp. Gisteren even geprobeerd en dat is een goed ding zeg! Geen beweging in te krijgen en ik kan zo het bureau mee trekken.
Die tableclamp is inderdaad geniaal, dat zit echt perfect vast. Daar kan Thrustmaster nog iets van leren.
Ik heb mijn load cell vrij licht staan, anders trap je de load cell kapot.
Dan is de kwaliteit ver te zoeken..Niellie41 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 18:59:
Het is niet zo dat je hem meteen kapot trapt hoor.
Als je hem op een schaal van 1 tot 10 op 10 zet, dan gaat de load cell niet lang mee (lees jaren).
Ik heb nu mijn CSP meer dan 2 jaar en 0 problemen mee gehad.
haaha... ik bedoelde dus op zijn lichtste stand, met het potmetertje helemaal tegen de klok in met de klok mee.. toch?? als ik in de fanatec software het de pedaal intrap moet ik vol drukken wil ie 100 % uitslaan, is dat normaal dan? staat dus op schaal 10, op 0 slaat die amper uitNiellie41 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 18:59:
Hoe bedoel je hoogste stand? Op zijn zwaarst? Zet hem dan lichter.

[ Voor 7% gewijzigd door Bruzski op 12-12-2013 20:20 ]

Alexxxxxxxxxx schreef op donderdag 12 december 2013 @ 19:00:
[...]
Dan is de kwaliteit ver te zoeken..
Tja, wat is vol trappen.... Ik heb 3 jaar geleden de CSP's gekocht en had de boel lekker ongevoelig staan, zodat ik heel hard moest trappen. En daardoor trapte ik in korte tijd 2 loadcellen kapot. Aangezien de gebruikt loadcell op doorbuiging functioneert treed er op de ongevoelige stand vrij snel metaalmoeheid op. En een klein scheurtje in het staal leidt al snel tot het einde van de loadcell. Dus gewoon lekker gevoelig zetten en je aanwennen om wat minder hard te hoeven trappen.Bruzski schreef op donderdag 12 december 2013 @ 20:11:
[...]
haaha... ik bedoelde dus op zijn lichtste stand, met het potmetertje helemaal tegen de klok in met de klok mee.. toch?? als ik in de fanatec software het de pedaal intrap moet ik vol drukken wil ie 100 % uitslaan, is dat normaal dan? staat dus op schaal 10, op 0 slaat die amper uit
Sindsdien heb ik de loadcell op de gevoeligste stand staan en heb nooit meer een kapotte gehad.
WD40 is idd niet de verstandige keuze. Ik gebruikte eerst siliconenspray, maar ook die trekt vuil aan. Sinds enige tijd heb ik Dry Lube in huis en ik heb al een maand of 6 geen onderhoud gedaanBruzski schreef op donderdag 12 december 2013 @ 23:54:
ook had ik last van een piep in de clutchpedaal dus ik wd40 gebruiken maar lees op een hoop sites dat dat niet goed voor electronica en trekt stof aan![]()
heeft iemand misschien een beter idee
Dry lube is te koop bij de automaterialenhandel.
thx voor de tip Joep , zullen we het maar weer over stuurtjes hebbenJoepW schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 06:28:
[...]
Dry lube is te koop bij de automaterialenhandel.
Daarna heb ik weer terug gemaild, met een bedankje en de mededeling dat ik alleen nog geen mail van UPS heb gekregen.
Tot net. Nu een mail van UPS met track&trace nummer. Verwachtte levertijd 16 december.
Ach ja. Ik krijg het stuur toch voor Kerst, dan staat hij in ieder geval minder lang onder boom.
De binnenkant is inderdaad het zelfde, alleen heeft de CSR Elite geen quick release. Je kan wel stuurtjes wisselen. Dat gaat volgens mij ongeveer op dezelfde manier als bij de T500 (met schroeven etc.).Arfman schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:59:
Had de CSR Elite niet dezelfde binnenkant als de CSW, alleen zonder verwisselbare stuurtjes?
[ Voor 30% gewijzigd door Niellie41 op 13-12-2013 16:07 ]

edit:
vraag me af of de nieuwe CSL Seat van fanatec of Playseat Alcantara de moeite waard is

[ Voor 19% gewijzigd door Bruzski op 13-12-2013 21:54 ]
Had ik al gepost, maar die is nu van 2 stuurtjes geleden.Alexxxxxxxxxx schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:11:
Niellie41, plaats foto's van je rig in Het grote 'show je race-rig' topic
Niellie41 in "Het grote 'show je race-rig' topic"
Het stuur ga ik na de Kerst pas echt gebruiken en dan zal ik een nieuwe foto posten.
dan maar paar keer voeding eraf maar niets hielp
ik had eerst firmware 757, snappen jullie hier iets van
[ Voor 4% gewijzigd door Bruzski op 22-12-2013 01:39 ]
Hij voelt veel meer solide tov de G27. Ik zal binnenkort wat foto's plaatsen van mijn setup nu, maar ik moet even wachten op een button box van DSD.
[ Voor 8% gewijzigd door Niellie41 op 12-01-2014 15:48 ]
Die telefoon draait iSpeed denk ik? Wireless of tether je die aan je PC?

Jammer genoeg hier geen plaats voor een extra stoel. Zit nu op me bureaustoel maar heb nu wel een verkeerde houding. Ook erg veel last van mijn rug daardoor.
Het mooie, door de table clamp, is dat wanneer ik klaar ben met racen dan hoef ik alleen de table clamp los te draaien en zet ik hem aan de zijkant van het bureau vast. Het meeste is dan al weg. Alleen nog het beeldscherm naar achter schuiven en de stoel weg zetten.
iSpeed inderdaad. Die is verbonden via het wifi netwerk. Ik gebruik iSpeed eigenlijk alleen om het benzineverbruik te laten zien.Arfman schreef op zondag 12 januari 2014 @ 15:10:
Ziet er goed uit Niellie! Lekker dicht op het stuur ook die monitor, mooie buttonbox erbij, nice.
Die telefoon draait iSpeed denk ik? Wireless of tether je die aan je PC?
Op het schermpje van het stuur zelf zie ik de snelheid en de versnelling wanneer ik schakel. Ook kan ik olie- en watertemperatuur zien op het schermpje. Dat allemaal met behulp van Fanaleds. Echt een super tool voor mensen met een Fanatec stuur en/of SLI.
[ Voor 16% gewijzigd door Niellie41 op 12-01-2014 15:54 ]
Heb momenteel in bezit.
Logitech Driving Force Pro
Thrustmaster Th8 Shifter
Zoals je al begrijpt zou ik graag ook een koppelings pedaal hebben.
Nu zou het mooiste een t500rs zijn natuurlijk. Maar ja die kost 400 euro.
Is er niet een mogelijkheid om andere pedalen aan die driving force pro te knopen?
Of zijn er misschien ook losse koppelings pedalen te koop?
Of zeg je fuck it koop die t500 gewoon.