Fanatec Race stuurtjes

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• KingJelle
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 11:42
Zaaalig kerstfeest allemaal!

Is er iemand hier die nog een BMW GT2 stuur over heeft en deze voor een redelijke prijs kwijt wilt? +-200EUR?

Ik heb reeds een aantal vraag advertenties gemaakt, maar zonder succes :(

Dus dan maar zo.

Ik hoor het graag!

KingJelle

• Denniz0229
  • Laatst online: 12-09 20:29
KingJelle schreef op donderdag 26 december 2019 @ 21:17:

Is er iemand hier die nog een BMW GT2 stuur over heeft en deze voor een redelijke prijs kwijt wilt? +-200EUR?

Dus dan maar zo.

Ik hoor het graag!

KingJelle
geef je weinig kans, dit soort dingen worden vaak compleet verkocht met wheel base. En zelfs dan zijn ze vaak zo weg.

Losse sturen gaan 2e hands helemaal als warme broodjes, de paar keer dat ik er een aangeboden heb gezien was deze ook binnen een paar uur verkocht. En dat geld voor bijna al het simspul, er is gewoon heel weinig 2e hands aanbod.

Als je dan ook zo graag het bmw stuur wilt zou ik gewoon een paar maanndjes doorsparen een een nieuwe halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rb88
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 15-04 09:05
KingJelle schreef op donderdag 26 december 2019 @ 21:17:

Dus dan maar zo.

Ik hoor het graag!

KingJelle
Ik had jou forumpost gezien en kwam deze toevallig tegen op marktplaats.
https://www.marktplaats.n...abe740c1b&previousPage=lr

Mijn youtube channel: https://www.youtube.com/channel/UCy-23p6kSmP2n7O7v8_eMQQ/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KingJelle
  • Laatst online: 05-09 11:42
Rb88 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 08:17:
[...]

Ik had jou forumpost gezien en kwam deze toevallig tegen op marktplaats.
https://www.marktplaats.n...abe740c1b&previousPage=lr
Je zal het niet geloven...

Ik denk een uur nadat ik bij fanatec heb besteld kwam deze online..
En dan zoek ik al ongeveer 2 maanden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Laatst online: 12-09 20:29
KingJelle schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 12:42:
[...]

Je zal het niet geloven...

Ik denk een uur nadat ik bij fanatec heb besteld kwam deze online..
En dan zoek ik al ongeveer 2 maanden. :+
Het leek alsof je al geboden had, er stond jelle bied 200 :+

Maar ondanks dat je wat minder biefstuk kan eten deze maand ga je er een hoop plezier aan beleven. Als je niet met handschoenen rijd moet je wel even de alcantara refresh opzoeken, die ga je na wat verhitte sessies wel nodig hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 13:48

Greveldinges

Thank you, thank you very much

Ik heb op 10 december een order geplaatst met een CSL EliteWheel Base V1.1 en een McLaren GT3 stuur. Het McLaren stuur is geannuleerd, daar heb ik netjes een mail van gekregen en ik heb voor hetzelfde geld een Formula V2 rim kunnen kopen. Tot hier gaat het prima. Nu zie ik op de orders pagina van Fanatec dat het Formula V2 stuur is verzonden, ik heb ook een mailtje gehad van UPS. Bij de eerste bestelling (met dus het geannuleerde stuur) staat geen order status meer. Ik heb contact opgenomen met Fanatec maar ik krijg nul reactie, niet via het contact formulier, niet via de mail en niet via PayPal. Het lijkt er op dat mijn eerste order gebugd is in het systeem o.i.d.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit het beste kan aanpakken?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 11:21
Geef ze eens een belletje en leg je verhaal netjes uit, ik denk dat ze het wel voor je kunnen oplossen.
Beetje geïrriteerd reageren zou ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyl94
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-09 11:56

joeyl94

Probleem'n? Poar neem'n!

Greveldinges schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 16:23:
Ik heb op 10 december een order geplaatst met een CSL EliteWheel Base V1.1 en een McLaren GT3 stuur. Het McLaren stuur is geannuleerd, daar heb ik netjes een mail van gekregen en ik heb voor hetzelfde geld een Formula V2 rim kunnen kopen. Tot hier gaat het prima. Nu zie ik op de orders pagina van Fanatec dat het Formula V2 stuur is verzonden, ik heb ook een mailtje gehad van UPS. Bij de eerste bestelling (met dus het geannuleerde stuur) staat geen order status meer. Ik heb contact opgenomen met Fanatec maar ik krijg nul reactie, niet via het contact formulier, niet via de mail en niet via PayPal. Het lijkt er op dat mijn eerste order gebugd is in het systeem o.i.d.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit het beste kan aanpakken?
Ik heb afgelopen zondag ook een bestelling bij Fanatec gedaan en duurde ook best lang voor ik eindelijk een bevestiging kreeg dat mijn order binnen was. Via Facebook reageerde ze overigens binnen een half uur op mijn vragen.

Ook blijkt dat ze afgelopen maandag een nationale feestdag hadden in Duitsland + heel veel bestellingen binnen kregen waardoor bestellingen vertraging op hebben gelopen. Mijn bestelling wordt vandaag geleverd.

Dus even je vraag stellen op Facebook.

Iracing Profiel - Twitch - Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 13:48

Greveldinges

Thank you, thank you very much

joeyl94 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 09:16:
[...]

Ik heb afgelopen zondag ook een bestelling bij Fanatec gedaan en duurde ook best lang voor ik eindelijk een bevestiging kreeg dat mijn order binnen was. Via Facebook reageerde ze overigens binnen een half uur op mijn vragen.

Ook blijkt dat ze afgelopen maandag een nationale feestdag hadden in Duitsland + heel veel bestellingen binnen kregen waardoor bestellingen vertraging op hebben gelopen. Mijn bestelling wordt vandaag geleverd.

Dus even je vraag stellen op Facebook.
Ik heb toevallig zojuist een mailtje gekregen van Fanatec, m'n order wordt (waarschijnlijk) vandaag verzonden en de status staat weer op Processing :)

:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joeyl94
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-09 11:56

joeyl94

Probleem'n? Poar neem'n!

Greveldinges schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 14:55:
[...]

Ik heb toevallig zojuist een mailtje gekregen van Fanatec, m'n order wordt (waarschijnlijk) vandaag verzonden en de status staat weer op Processing :)
Kijk dat is mooi nieuws!
Hopelijk snel binnen nu.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MkeOSzF.jpg

Ik heb deze net binnen gekregen. Na het werk meteen monteren en testen.

Iracing Profiel - Twitch - Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is precies de voordelen van de inverted pedals?? Ik zie weinig voordelen aan het omdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:34

MikeVM

- Baloo -

Verwijderd schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 16:38:
Wat is precies de voordelen van de inverted pedals?? Ik zie weinig voordelen aan het omdraaien.
persoonlijke voorkeur, mensen die dat gewoon zijn van in de auto.

en als je in een liggende positie rijd, zoals F1, dan denk ik dat dat beter is.

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste