mr.DJ95 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 23:21:
Ik sta op het punt om een nieuw stuurwiel, base en pedalen te bestellen echter is de combinatie die ik wil niet beschikbaar als bundel. Heeft iemand hier ervaring met het afstemmen van andere bundels dan vermeldt op de website?
Wat ik wil:
ClubSport Wheel Base V2.5
CSL Elite Steering Wheel P1
ClubSport Pedals V3
Normaal is deze bundel beschikbaar met de CSL Elite Pedals echter denk ik dat ik spijt zal gaan krijgen dat ik niet voor de duurdere pedalen ben gegaan.
Ik ben tevreden over mijn pedalen V2.
De V3 variant is net een stukje beter na testen bij een vriend.
Ze zijn allebei van metaal gemaakt, dus sterk.
Over je stuurset, die V2.5 daar hoor ik alleen maar verhalen van.
Het schijnt zeker een goede base te zijn, ware het niet dat een vriend van mij hem doa kreeg.
Dus teruggestuurd, centjes terug en toen gelijk besloten om het meer prof aan te pakken en een dd osw te kopen.
Nu komt fanatec ook met een dd base.
Natuurlijk is dit weer meer geld, alleen weet je met dit soort prof producten dat de levensduur vele malen langer is dan alles wat niet dd is.
Ikzelf heb een t300 rs.
Leuk stuur/base met dus losse V2 fanatec pedalen.
Maar heb zelf het gevoel dat er een dag komt dat de t300 kapot gaat omdat ik nu al last van oververhitting hebt en daardoor krijg je minder ffb.
Ik heb gereden met een osw dd.
die werd niet warm, ffb stond op halve kracht en dat was nog erg zwaar.
Het gevoel van sturen is vele malen beter door de hogere resolutie dan welk ander belt of gear systeem (Logitech/thrustmaster/fanatec V2.5).
Tja wat moet je dan kopen.!
Heb je het geld, en is het niet voor een kortstondige hobby, koop dan een dd base.