Fanatec Race stuurtjes

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-06 22:35
Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/2dc7or4.jpg

De deze topic kunnen fanatec eigenaren hun ervaringen kwijt over bijv hoe hun settings zijn met stuurtje en game. Ik zelf set zelf heb ook een paar settings erbij gezet. Kijk maar of jullie dit lekker vinden rijden. Settings kunnen jullie vinden onder van dit bericht.

Fanatec Porsche Carrera Wheel Review

Porsche GT3 RS Force Feedback Wheel and Clubsport Pedals

Fanatec Porsche GT2 Wheel for XBox 360 & PS3 PC

Vergelijkingen versus verschillen stuurtjes

Fanatec Porsche 911 GT3 RS V2 ClubSport Review

productreview: Fanatec Porsche 911 GT3 RS Wheel review door gtrNL

Voor meer producten van fanatec.

http://www.fanatec.com/

Bij deze topic graag jullie ervaringen over Fanatec Race Wheels. Dat we het kunnen vergelijken met de G25/G27 wheels van Logitech. Binnenkort komt er ook een nieuwe racewheel uit die ook gebruikt kan worden op de xbox360.

Wie heeft deze race wheels? Graag zou ik een vergelijking zien tussen de G27 vs Carrera wheel. 250 euro vs 150 euro.

site:http://www.fanatec.de/webshop/new_eu/index.php?cPath=21&osCsid=54ea655abe43b2286595646fdd9b2488

Settings per wheel en game

GT3 RS V2 - GT5 Settings
Game: Gran Turismo 5
Platform: Playstation 3
Wheel owned: 911 GT3 RS V2
In-game settings
Simulation
ABS:1
rest: off

On the wheel settings
Sensitivity (SEn): 500 Force feedback strength (FF): 80 Vibration strength (Sho): 80 Drift mode (dri): Off ABS: 75 Linearity (Lin): 30 Deadzone (dEA): 10

911 Turbo S
Wheel owned: 911 Turbo S
In-game settings
Simulation
No
FFB 3 --> (set a value that you better feeling)

I like 3.

On the wheel settings
Sensitivity (SEn): 540 Force feedback strength (FF): 100 Vibration strength (Sho): 100 Drift mode (dri): Off ABS: 60 Linearity (Lin): 50 Deadzone (dEA): 0 Damper (dPr): 2

GT5 with GT2

Wheel owned: 911 GT2
In-game settings
Wheel= simulation
Power assist = on
Force = 10

Before starting race choees wheel mod = Mild
skid = on

and Enjoy :)

On the wheel settings
Sensitivity (SEn): 900 Force feedback strength (FF): 100 Vibration strength (Sho): 100 Drift mode (dri): 2 ABS: 0 Linearity (Lin): 0 Deadzone (dEA): 0 Spring (SPr): 3 Damper (dPr): 3

[ Voor 114% gewijzigd door goosche op 22-10-2011 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Ik heb even een titelfix toegepast zodat het wat duidelijker is.
Daarnaast is het de bedoeling dat je zelf ook een beetje inzet toont en niet verwacht dat de mensen hier jou vergelijkingen aanleveren zonder dat je jezelf actief opstelt. Ook moet je even van je plaatjes echte thumbnails maken.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik zou zeggen, zoek op Google, zijn zat reviews te vinden over dit onderwerp. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Om maar eens een hele goede te noemen op de eigen Frontpage: productreview: Fanatec Porsche 911 GT3 RS Wheel review door gtrNL

Zeer interessant stuur in ieder geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-06 14:57

Booster

Superuser

Een online magazine/show die veel aandacht besteed aan Fanatec producten (ook producten die nog uit moeten komen) is InsideSimRacing.

Hun shows staan o.a. op YouTube. Op de site kun je zien in welke episodes de producten van Fanatec voorkomen. De globale conclusie zover is dat het erg goede wheels, pedals en shifters zijn. Ik geloof zelfs dat ze wheels hebben die compatible zijn met Playstation, PC én 360. Dat zie je niet zo vaak volgensmij.

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Het Porsche Turbo S wheel was compatible met de 360 maar is niet meer verkrijgbaar, maar er komt een nieuw stuur aan met 360 compatibliliteit. http://www.911wheel.de/?q=node/4621

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
fZeroNewbie schreef op zondag 28 november 2010 @ 09:38:
Het Porsche Turbo S wheel was compatible met de 360 maar is niet meer verkrijgbaar, maar er komt een nieuw stuur aan met 360 compatibliliteit. http://www.911wheel.de/?q=node/4621
Maar liefst 500 dollar voor het hele zaakje.... Wel het ultieme stuur als je hem op meerdere platformen wilt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Het nieuwe stuurtje is uit dat gebruikt kan worden op elke format.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
goosche schreef op zondag 05 december 2010 @ 13:38:
Het nieuwe stuurtje is uit dat gebruikt kan worden op elke format.
13 December pas als ik het filmpje mag geloven. In de store zie ik hem ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
http://www.fanatec.de/web...6e2fb66aac3cc85a15b8d1d4b

Dat ding is echt duur 250 euro alleen stuur met alles erbij 500 euro!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258387

goosche schreef op zondag 05 december 2010 @ 14:15:
http://www.fanatec.de/web...6e2fb66aac3cc85a15b8d1d4b

Dat ding is echt duur 250 euro alleen stuur met alles erbij 500 euro!!!
En toch zou ik het overwegen. Ik heb voor mijn Xbox nu geen goed stuur en voor mn PS3 een G25. Omdat ik vaker op mn Xbox speel zou dit voor mij ideaal zijn. Zo'n stuurtje gaat immers ook best lang mee als je een beetje fatsoenlijk met je spullen omgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
500 euro?????

Ik wil graag een leuk g27 force feedback stuurtje om Forza 3 op de xbox te spelen maar 500 is echt teveel. Laat dan maar zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Het Pakket van 500 euro is met alle toeters en bellen erop. De Clubsport pendalen die daarbij zitten kosten los al 200 euro. Als je de reviews van de Porsche turbo S als uitgangspunt neemt is het het geld meer dan waard. Het setje is ook niet bedoeld voor de huis tuin en keuken gebruiker die 2x per jaar een race spelletje speelt. Je kunt natuurlijk ook zelf een pakket samenstellen met bijv het stuur. standaard pendalen en een h-shifter + sequential shifter en dan ben je 350 euro kwijt. Scheelt toch alweer 150 in de aanschaf. evt. nog 30 euro voor de dongle (voor pc/ps3) :( !!

Ik ben iig. blij dat er weer een kwalitatief goed stuurtje voor de 360 aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:38
Is er trouwens iemand die de "Adaptor for G25 and Microsoft Xbox360 wheel pedals" over heeft nadat hij/zij geswitched is naar de clubsport pedals? Zoek deze adaptor maar is nergens aan te komen op dit moment.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258387

fZeroNewbie schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 09:56:
Het Pakket van 500 euro is met alle toeters en bellen erop. De Clubsport pendalen die daarbij zitten kosten los al 200 euro. Als je de reviews van de Porsche turbo S als uitgangspunt neemt is het het geld meer dan waard. Het setje is ook niet bedoeld voor de huis tuin en keuken gebruiker die 2x per jaar een race spelletje speelt. Je kunt natuurlijk ook zelf een pakket samenstellen met bijv het stuur. standaard pendalen en een h-shifter + sequential shifter en dan ben je 350 euro kwijt. Scheelt toch alweer 150 in de aanschaf. evt. nog 30 euro voor de dongle (voor pc/ps3) :( !!

Ik ben iig. blij dat er weer een kwalitatief goed stuurtje voor de 360 aankomt.
Precies, dat is de reden waarom ik racegames op de PS3 speel, terwijl ik dat meestal toch liever voor de 360 doe. Weet zeker dat mn PS3 niet veel meer aan zal staan als ik een dergelijk stuurtje voor de 360 zou hebben. Gaat mn G25 op zeker de deur voor uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-02-2024
Ik heb even een algemeen vraagje over stuurtjes voor de PC. Wil niet dit topic stelen, dus als het hier niet thuis hoort hoor ik het graag.

Ik ben op zoek naar een stuurtje voor de PC. Ik ben echter geen race fanaat. Af en toe vind ik het leuk om racegames te spelen. Nu zou ik graag een stuur/pedalen/shifter set kopen. Ik wil er dus wel een koppelingspedaal en 5 of 6 traps versnellingspook bij hebben (niet sequentueel). Heb een beetje rondgekeken, en de enige die ik kan vinden is de G27 en de stuurtjes in dit topic.

Zijn er nog meer? En dan met name voor een iets schappelijkere prijs voor iemand die het niet super veel zal gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-02-2024
Phusebox schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:26:
Is er trouwens iemand die de "Adaptor for G25 and Microsoft Xbox360 wheel pedals" over heeft nadat hij/zij geswitched is naar de clubsport pedals? Zoek deze adaptor maar is nergens aan te komen op dit moment.
Weet niet of ze soms niet meer op voorraad zijn, maar ze staan toch gewoon op de site van Fanatec?

http://www.fanatec.de/webshop/new_eu/product_info.php?cPath=28&products_id=79&osCsid=dc8af387b8ebf9dab3e253cb7dc4f1df

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ja daar staat leverbaar eind Januari 2011, maar Thomas heeft ergens gezegd dat ze helemaal niet meer komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 17:00

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Hier mijn eerste Fanatec product De Sport Club Pedals hier mijn video review

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-06 10:48
Ik denk dat ik de Carrera Wheel ga bestellen, maar ben niet echt zeker over de plastic pedalen...
Hij is 160 euro, dan met 20 euro voor flippers en 11 shipping (volgens hun site) komt uit op 191 euro.
De G27 is dan 59 euro duurder maar daarvoor heb je wel metalen pedalen en een leren stuur.
Ook ziet de Carrera Wheel er niet uit alsof hij vastgemaakt kan worden aan een bureau van meer dan 1 cm dik zo ongeveer? Weet iemand hoe dat ziet? Want als ik ook nog een aparte "vastmaker"(bij gebrek aan een beter woord) moet halen, dan ga ik gewoon voor de G27 (alhoewel die wel pijn gaat doen aan de portemonnee).

Ook zag ik de DFGT, die best aardig is, maar het grootste gemis zou voor mij het gebrek aan flippers zijn.
De 150 euro die dat scheelt, daar wil ik best de clutch en H-shifter voor opgeven, maar is er een manier om flippers vast te maken aan die knopjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:54

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

BruceLee schreef op maandag 13 december 2010 @ 21:07:
Hier mijn eerste Fanatec product De Sport Club Pedals hier mijn video review

[video]
Ik neem aan dat die pendalen het verschil zijn bij de modellen, waarbij staat 'Clubsport Edition'? klikje

Toch bizar dat dus zulke pendalen dan bij de GT2 dus 150 euro zouden kosten :X

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 17:00

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

bij die andere zitten standaard veel mindere pedalen

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-06 16:15
Iemand een idee of de nieuwe GT3RS v2 Clubsport ook compatible is met een Burnout Paradise (PS3) en Dirt 2 (PS3). Het is geen must have, maar het zou wel humor zijn verder dat ik dat ding niet alleen voor GT5 koop ;)

Dus zeg maar het stuur en de flippers aan het stuur, en uiteraard de pedaaltjes :)

[ Voor 16% gewijzigd door ConZito op 15-12-2010 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
Phusebox schreef op donderdag 09 december 2010 @ 09:02:
[...]

Ja daar staat leverbaar eind Januari 2011, maar Thomas heeft ergens gezegd dat ze helemaal niet meer komen :(
Ik heb mijn Fanatec PWTS te koop staan omdat ik de GT2 besteld heb. Ik heb ook een adapter, maar ik wil het stuurtje als het kan verkopen met xbox pedalen erbij dus dan is die adapter wel nodig. Als ik het stuurtje verkoop zonder pedalen ben jij de eerste die in aanmerking komt voor de adapter.

Maar jij hebt het GT2 stuur toch ook besteld? Heb je dan G25 pedalen of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
bassio schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 13:42:
[...]

Ik heb mijn Fanatec PWTS te koop staan omdat ik de GT2 besteld heb. Ik heb ook een adapter, maar ik wil het stuurtje als het kan verkopen met xbox pedalen erbij dus dan is die adapter wel nodig. Als ik het stuurtje verkoop zonder pedalen ben jij de eerste die in aanmerking komt voor de adapter.

Maar jij hebt het GT2 stuur toch ook besteld? Heb je dan G25 pedalen of zo?
Ik heb mijn order gecanceld. Wilde hem gaan gebruiken met de xbox pedalen.
Iets met salarisvermindering, niet uitkeren beloofde bonus etc.

Maybe dat ik hem volgend jaar nog bestel, maar dat is allerminst zeker.

[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 18-12-2010 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Look what the mailman dropped by
Afbeeldingslocatie: http://db.tt/KsWb5zt

Heb er helaas nog maar een uurtje mee kunnen sturen in GT5, maar de eerste indruk is zeer goed.
Het stuur zelf voelt ontzettend goed aan, niet alleen vanwege de alcantara afwerking maar vooral door de vorm van het stuur (de verdikking ter hoogte van waar je je duimen op t stuur positioneert). Technisch zou dit stuur hetzelfde zijn als de PWTS, maar op de een of andere manier voelt de FF toch net even iets verfijnder (heb de settings van het PWTS overgenomen in de PWGT2). Volgende week een paar daagjes vrij dus dan kan ik lekker verder prutsen.

Iemand nog interesse in een PWTS?  O-)

• bassio
Ik heb hem ook binnen. Hij is inderdaad heerlijk. Technisch merk ik niet heel veel verschil, maar het gevoel is inderdaad beter door de verfijnde afwerking. Heb er maar 1 race in GT5 mee gereden, maar dat ging prima.....

Als je mij even een PM stuurt, ik heb nog wel een aantal mensen die ook op mijn PWTS geboden hadden, maar ik heb hem inmiddels vandaag op de post gedaan naar de nieuwe gelukkige eigenaar. Als je hem op marktplaats of tweakers V&A zet ben je hem zo kwijt...

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Komt goed, heb al wat gegadigden ;)

edit: ...en hij is weg... :D

[ Voor 30% gewijzigd door Shiverzz op 23-12-2010 19:09 ]

• Phusebox
Aargh had ik nou maar eerder gekeken hier :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:04
Ik ben van plan een Fanatec GT 2 te bestellen voor mijn PS3/Xbox 360, maar hebben jullie allemaal een playseat of hoe doen jullie dat? Zo'n wheelstand lijkt me niet heel stevig hoewel dat volgens een aantal reviews wel mee lijkt te vallen. En ik heb liever de shifter recht naast me, maar dan kom ik sowieso al uit op een dure playseat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-06 19:00
Ik ben nog steeds benieuwd wanneer Fanatec nu eens met een betere shifter komt. Die GT2 Clubsport pack ziet er goed uit maar die irritant klikkende shifter lijkt me niks. Aangezien ik hem voor m'n xbox360 wil gebruiken kan ik niet zomaar een andere shifter aansluiten. Afwachten dus wanneer Fanatec met een verbeterde Clubsport komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-06 21:58
@ Gait

ik heb dan wel geen fanatec stuur maar een g27, die heb ik gemonteerd op mijn playseat a1gp en met een beugel van 30 euro kan je de shifter direct naast je stuur monteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
mr.DJ95 schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 20:19:
@ Gait

ik heb dan wel geen fanatec stuur maar een g27, die heb ik gemonteerd op mijn playseat a1gp en met een beugel van 30 euro kan je de shifter direct naast je stuur monteren
Maar zoals hij al aangeeft is een playseat wel erg duur, zeker voor de kwaliteit die ze leveren. Hebben er ooit een gehad maar die was al snel versleten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Stond net op het punt om zelf een GT2 te bestellen totdat ik alle slechte berichten op het forum las. Slechter dan de PWTS, zweverig gevoel, slechte force feedback en andere technische problemen... :(

Durf de gok van 500+ euro niet te nemen nu, zeker gezien de slechte support van Fanatec.
Even verder lezend kom ik er ook nu pas achter dat de FFB op het rempedaal niet eens werkt op de consoles (waar ik alleen op speel). Bovendien vind ik het jammer dat er een koppelingspedaal op zit, dat ik niet gebruik en dus alleen maar in de weg zit lijkt me.

[ Voor 30% gewijzigd door Phusebox op 26-12-2010 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Mag ik vragen waar je dat gelezen hebt? Ik wil er ook graag één bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Gait schreef op zondag 26 december 2010 @ 23:31:
Mag ik vragen waar je dat gelezen hebt? Ik wil er ook graag één bestellen.
Onder andere op het fanatec forum, 911wheel.com.

Problemen zijn:
- doa, dead on arrival schijnt naar verhouding veel voor te komen
- ventilators die tegen de behuizing aan rammelen
- ffb die niet werkt of veel te zwak is
- stuurtjes waarvan knoppen het opeens niet meer doen

En dat kan allemaal gebeuren bij een nieuw product maar het vervelendste is dat fanatec heel traag is met reageren op klachten/problemen.

[ Voor 47% gewijzigd door Phusebox op 27-12-2010 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Ben ik ook wel benieuwd naar.

Maar om t even duidelijk te maken; de vibration feedback op t rempedaal werkt prima op consolegames, zowel op de 360 als PS3. Tevens zijn de settings van de wheels zo uitgebreid te tweaken dat er voor iedereen wel een geschikte setup in te stellen is.

Oh, en dat koppelingspedaal kun je er met een beetje handigheid gewoon afhalen (al moet je 'm misschien eerst een proberen ;) , 't gevoel is verbazingwekkend goed en een beetje simracer wil toch gewoon zelf schakelen en de koppeling bedienen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
Ik snap niet wat het probleem met de playseat en de Fanatec stuurtjes is. Ik heb al 3 jaar een Playseat en ik zit er nog steeds meerdere keren per week in. Mijn PWTS stuur was ook prima. Toen er een probleem mee was duurde het even voor Support reageerde, maar er is nu een support agent in Nederland. Die communiceert super snel en het stuur is prima gerepareerd. De support agent zit in Eindhoven.

Het Fanatec GT2 stuur heb ik nu een paar dagen en er is niks mis mee. Werkt net zo goed als de PWTS. Merk alleen dat de afwerking beter is. De knopjes voelen beter aan en het alcantara leer is echt heerlijk.

De FFB op het pedal werkt bij mij ook gewoon prima met FM3 en GT5 dus ik snap ook niet waar die berichten vandaan komen.

Met betrekking tot het koppelingspedaal is het makkelijk op de lossen met de CPS. Gewoon een paar schroefjes losmaken en het pedaal plat leggen. Ik heb de plaat van het gaspedaal vervangen door de plaat van de koppeling en de rem en gaspedaal platen zoveel mogelijk links en rechts gezet zodat ze zo ver mogelijk uit elkaar staan. Werkt super:
Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/_135WAe2qkFs/TRfIZZTljQI/AAAAAAAAC60/JW9VqCX0_rU/s800/P2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb dan toch maar de knoop doorgehakt en de Clubsport edition besteld. Ben benieuwd, hopelijk is ie er tegen februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
Ik ben benieuwd wat je er van vindt. Ik vermaak mij nog steeds prima in de Playseat met GT5 en FM3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
bassio schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 10:35:
Ik ben benieuwd wat je er van vindt. Ik vermaak mij nog steeds prima in de Playseat met GT5 en FM3.
Grote kans dat ik hem weer kan gaan cancellen, de tweede keer al. Had ik het geld bij elkaar gesprokkeld, breekt vandaag mijn ophanging linksvoor af bij het wegrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Ik twijfel nog een beetje, sta op het punt om het volgende te bestelllen:
  • Porsche 911 GT2 Wheel
  • RennSport Wheel Stand
  • RennSport Wheel Stand Shifter Adapter-Porsche Wheels and G25
Maar ze hebben het hier ook over dat er een ClubSport shifter en handrem komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-06 19:00
Gait schreef op maandag 03 januari 2011 @ 18:17:
Ik twijfel nog een beetje, sta op het punt om het volgende te bestelllen:
  • Porsche 911 GT2 Wheel
  • RennSport Wheel Stand
  • RennSport Wheel Stand Shifter Adapter-Porsche Wheels and G25
Ik zit er zelf ook over te twijfelen. Heb een hoop youtube filmpjes gekeken en ervaringen gelezen van gebruikers, maar ik wacht nog met de aanschaf totdat er een CS shifter is. De standaard shifter lijkt me toch wat te fragiel en blijkt toch van mindere kwaliteit te zijn dan het stuur en de (CS) pedalen.
Hoop dat er gauw meer bekend wordt over de CS shifter en dat die ook in een aantrekkelijk pakket wordt aangeboden met GT2 stuur en CS pedalen, dan wordt die voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Ik heb net de Porsche 911 Carrera Wheel gekocht op de officiële site.
Laatste keer dat ik een stuur had was voor de PS1.
Ik laat wel weten hoe (snel) het stuur arriveert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:28
Na veel twijfelen, of ik nu een xbox stuurtje (2e hands) zou kopen of toch maar een PWGT2 (de niet clubsport versie). Toch maar voor de laatste gekozen.

Vooral de extra support voor PC en PS3 heeft mij over de streep getrokken. Uiteraard ook de kwaliteit van het stuur, hoewel ik het Xbox stuurtje al prima vond.
Hoop wel dat het stuurtje beetje aan de verwachtingen voldoet, als mn vriendin erachter komt dat ik weer iets van gaming accessoires heb gekocht, vermoord ze me :P

De support gaf aan dat ze op vooraad waren en binnen 5-8 dagen verstuurd zouden worden. Ben benieuw wanneer ik hem kan verwachten.
Tweak15KW schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 17:45:
Laatste keer dat ik een stuur had was voor de PS1.
Voor mij ook :9

edit:
En hij is verzonden _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Shikaka op 05-01-2011 12:47 ]

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
Ik denk dat je je al heel snel af gaat vragen hoe je het ooit vol gehouden hebt met het xbox stuur. Het kwaliteitsverschil is echt zo enorm groot.... Als je het xbox stuurtje al prima vond, gaat het fanatec stuur zeker aan je verwachtingen voldoen.

Heb je ook bepalen besteld of ga je met de xbox pedalen aan de slag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 13:34
SytseHartvelt schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 15:05:
Ik denk dat ik de Carrera Wheel ga bestellen, maar ben niet echt zeker over de plastic pedalen...
Hij is 160 euro, dan met 20 euro voor flippers en 11 shipping (volgens hun site) komt uit op 191 euro.
De G27 is dan 59 euro duurder maar daarvoor heb je wel metalen pedalen en een leren stuur.
Ook ziet de Carrera Wheel er niet uit alsof hij vastgemaakt kan worden aan een bureau van meer dan 1 cm dik zo ongeveer? Weet iemand hoe dat ziet? Want als ik ook nog een aparte "vastmaker"(bij gebrek aan een beter woord) moet halen, dan ga ik gewoon voor de G27 (alhoewel die wel pijn gaat doen aan de portemonnee).

Ook zag ik de DFGT, die best aardig is, maar het grootste gemis zou voor mij het gebrek aan flippers zijn.
De 150 euro die dat scheelt, daar wil ik best de clutch en H-shifter voor opgeven, maar is er een manier om flippers vast te maken aan die knopjes?
Weeg eerst af hoe je je stuur gaat gebruiken? Veel ps3, dan is de carrera een uitkomst, vanwege de instellingen die op het stuur zelf te doen zijn. Ga je alleen pc gamen ga dan voor een g25 2e hands.

Stock pedalen van Fanatec zijn een stuk minder te noemen ten opzichte van de G25 / G27 set. Standaard bureau klem van Fanatec is niet om over naar huis te schrijven heb ik me laten vertellen door youtube. Heb zelf de volgende set.

Carrera met fanatec wheelclamp, geen flippers is eigenlijk niet nodig.
CSP set via een gelukje voor niks kunnen bemachtigen. (PWTS gekocht en weer verkocht maar met 1 verschil..... guess what).

Dus als je het geld niet (over) hebt voor de CSP en je kan geen verloopstekker + G25/G27 pedalen bemachtigen, ga dan voor een g25/g27, dat is MHO. Als je stock pedalen van Fanatec echt goed kan vastzetten zijn ze nog wel te doen.

Ga je voor fanatec met stock pedalen neem dan de Carrera + table clamp. Flippers heb je niet echt nodig, tenzij je echt kleine handen hebt. Maar ja 11 euro voor die flippers is ook weer niet te duur.

Als je echt voor budget gaat, kijk dan of je niet een 2e hands G25 kan kopen voor 150 euro. Stuurtje is misschien net wat minder dan de Carrera (vooral de instelbare opties op het stuur zijn zo handig icm ps3), maar shifter en pedalen zijn een stukje beter. Daarnaast heb je geen extra clamp en flippers nodig.
Gait schreef op maandag 03 januari 2011 @ 18:17:
Heb ik ook wat van gehoord, ik zit ook op picas te wachten van de shifter met name. Handbrake, man wanneer gebruik je die nou, misschien voor Richard Burns oid.

[ Voor 6% gewijzigd door Gizzy op 05-01-2011 14:18 ]

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Gizzy op 05-01-2011 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Shikaka schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 00:49:
Na veel twijfelen, of ik nu een xbox stuurtje (2e hands) zou kopen of toch maar een PWGT2 (de niet clubsport versie). Toch maar voor de laatste gekozen.

Vooral de extra support voor PC en PS3 heeft mij over de streep getrokken. Uiteraard ook de kwaliteit van het stuur, hoewel ik het Xbox stuurtje al prima vond.
Hoop wel dat het stuurtje beetje aan de verwachtingen voldoet, als mn vriendin erachter komt dat ik weer iets van gaming accessoires heb gekocht, vermoord ze me :P

De support gaf aan dat ze op vooraad waren en binnen 5-8 dagen verstuurd zouden worden. Ben benieuw wanneer ik hem kan verwachten.

[...]

Voor mij ook :9

edit:
En hij is verzonden _/-\o_
Pff had ik dan toch maar alles los besteld als dat zo snel leverbaar was. Nu zit ik wat hopeloos te wachten tot Fanatec eens zin heeft om te reageren op de vraag wanneer die Clubsport bundle leverbaar is.

Overigens: hoe heb jij contact opgenomen? Want via het contact form op de site heb ik twee weken geleden een vraag gesteld, maar krijg gewoon geen reactie.

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 05-01-2011 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
bassio schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 14:03:
Heb je ook bepalen besteld of ga je met de xbox pedalen aan de slag?
Heb voor nu de standaard pedalen besteld. Later eventueel een upgrade naar de Clubsport versie. Het xbox stuur was van een kennis dus niet langer dan een dag gehad.
Phusebox schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 15:51:
[...]
Overigens: hoe heb jij contact opgenomen? Want via het contact form op de site heb ik twee weken geleden een vraag gesteld, maar krijg gewoon geen reactie.
via het contact form op de site. Hiermee had ik binnen 1 dag reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Gizzy schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 14:16:
[...]

[...]

Heb ik ook wat van gehoord, ik zit ook op picas te wachten van de shifter met name. Handbrake, man wanneer gebruik je die nou, misschien voor Richard Burns oid.
http://www.911wheel.de/?q=node/5073

Nja het is gaat mij ook meer om de shifter, maargoed mocht die handbrake niet te duur zijn heb ik het liever compleet. Of misschien wordt het wel een bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Kreeg nu ook reactie. De gt2 is los leverbaar, de clubsport pedals ook, maar de bundel niet? Wat een onzin zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Ms een tip voor mensen die nu toch de knoop doorhakken geld uit te gaan geven voor een fanatec stuurtje; doe t in 1x goed en ga voor de GT3RS of GT2. Alleen deze 2 typen maken nl gebruik van de belt drive FFB (waardoor deze redelijk stil zijn en de FFB zo realistisch aanvoelt). De Carrera daarentegen maakt gebruik van een tandwielaandrijving, zoals zo'n beetje alle andere stuurtjes. Dit maakt echt een wereld van verschil !

Klikkerdeklik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
Phusebox schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 17:04:
Kreeg nu ook reactie. De gt2 is los leverbaar, de clubsport pedals ook, maar de bundel niet? Wat een onzin zeg.
Komt waarschijnlijk omdat de Carbon shifter pedals + Shifter set niet op vooraad zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Shikaka schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 19:03:
[...]

Komt waarschijnlijk omdat de Carbon shifter pedals + Shifter set niet op vooraad zijn.
Hmm tja die heb ik niet eens echt nodig, maar ja.

Denk erover om mijn clubsport edition maar te cancelen en los de pedalen en het stuurtje te bestellen. Die shifter set en carbon flippers zie ik niet echt de meerwaarde van in.

[ Voor 25% gewijzigd door Phusebox op 06-01-2011 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
Wat voor status heb jij bij de order-status op de site? Die van mij zegt nog steeds pending terwijl ik 2 dagen geleden al een mail kreeg met "Your order will be shipped now".
Doen ze trouwens aan track&trace codes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Shiverzz schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 17:17:
Ms een tip voor mensen die nu toch de knoop doorhakken geld uit te gaan geven voor een fanatec stuurtje; doe t in 1x goed en ga voor de GT3RS of GT2. Alleen deze 2 typen maken nl gebruik van de belt drive FFB (waardoor deze redelijk stil zijn en de FFB zo realistisch aanvoelt). De Carrera daarentegen maakt gebruik van een tandwielaandrijving, zoals zo'n beetje alle andere stuurtjes. Dit maakt echt een wereld van verschil !

Klikkerdeklik
Wil niet zeggen dat de Carrera FFB crap is. Ik vind m zeer fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
Gizzy schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 14:45:
[...]

Wil niet zeggen dat de Carrera FFB crap is. Ik vind m zeer fijn.
Maakt het draaien met het stuur trouwens geluid dat storend is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Zuur... de GT2 stuurtjes en Clubsport pedalen zijn gewoon op voorraad maar ze doen niet aan deelleveringen. Nu moet ik dus wachten op mijn order omdat de shifter set er niet is, die ik niet eens ga gebruiken :(
Ja ik ben ongeduldig... als je 515 euro hebt betaald wil je zo snel mogelijk een product in handen hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
Mijn Carrera stuurtje is binnen, maar mag hem pas uitpakken op m´n verjaardag :(
Jullie horen nog van me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 390799

Heb vandaag GT3rs racing wheel en clubsport pedalen besteld samen met die shifter.
Het is namelijk de eerst keer dat ik iets online bestel omdat het niet anders gaat blijkbaar.
Die bestelling is geplaatst, moet ik nu geld storten op die rekening of sturen die eerst een overschrijving?
of hoe gaat het in zn werk?
Of is er ergens hier een verdeler da ik da daar kan gaan hale? :D
En hoelang duurt zoiets voor dat da helemaal hier is van duitsland?
En blijkbaar heb ik da 2 keer besteld denk ik, heb wel maar 1 bevesting gekregen op mail
maar op account van fanatec staat da ik 2 orders heb ? hoe cancelled je zo'n bestelling ?
of is dit normaal?
Ben echt ni handig in dit soort dingen :s

Iemand die mij wat raad geeft ?
Alvast bedankt!

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 390799 op 07-01-2011 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 390799 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 17:12:
Heb vandaag GT3rs racing wheel en clubsport pedalen besteld samen met die shifter.
Het is namelijk de eerst keer dat ik iets online bestel omdat het niet anders gaat blijkbaar.
Die bestelling is geplaatst, moet ik nu geld storten op die rekening of sturen die eerst een overschrijving?
of hoe gaat het in zn werk?
En hoelang duurt zoiets voor dat da helemaal hier is van duitsland?
En blijkbaar heb ik da 2 keer besteld denk ik, heb wel maar 1 bevesting gekregen op mail
maar op account van fanatec staat da ik 2 orders heb ? hoe cancelled je zo'n bestelling ?
of is dit normaal?
Ben echt ni handig in dit soort dingen :s

Iemand die mij wat raad geeft ?
Alvast bedankt!
Veel vragen, meeste kun je vinden op de Fanatec site maar goed:

- Nee er is geen verdeler.
- Cancellen van een order kan alleen via e-mail
- Welke betaalmethode heb je gekozen? Je had het beste kunnen kiezen voor paypal, dan had je ook meteen kunnen betalen.
- De shifter is tot eind februari niet leverbaar, dus verwacht je bestelling ergens in maart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

bedankt! Sorry ik wist niet da je die ook op die site kon vinden.
Wist niet dat het zo lang wachten was op die shifter. slaagt wel tegen!
Ik zal die beide dan cancellen want was via: money order..
heb wel geen paypay account.. Is dit nodig of gaat het ook gewoon met creditcard ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 390799 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 17:42:
bedankt! Sorry ik wist niet da je die ook op die site kon vinden.
Wist niet dat het zo lang wachten was op die shifter. slaagt wel tegen!
Ik zal die beide dan cancellen want was via: money order..
heb wel geen paypay account.. Is dit nodig of gaat het ook gewoon met creditcard ?
Paypal account maken, creditcard koppelen en betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
Phusebox schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 19:16:
[...]

Paypal account maken, creditcard koppelen en betalen.
Zo heb ik het gedaan :) (alleen dan ben de bank)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb nu alles gecancelled, en ga het pas binnen een maand bestellen,
Ik twijfel om het GT3rs of GT2 stuur te nemen..
Is er een duidelijk verschil? of is het gwn de looks ?

--Als er iemand op dit forum zijn GT3 rs/ GT2 stuur wilt verkopen, samen met clusport pedalen (en eventueel shifter als dat kan) ik zal er een mooie prijs voor geven en kom het zelf halen.

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 390799 op 08-01-2011 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Lekker bezig daar bij Fanatec, mail je met hen; zeggen ze ja hoor CSP en GT2 stuur zijn los wel op voorraad. Cancel je je clubsport edition, bestel je het los, staat er: levertijd Februari.

Klotebedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
Kwa suppport en organisatie sluit het inderdaad niet aan bij de goede producten die ze maken, dat is wel erg jammer. Nu blijf je toch altijd een beetje raar gevoel houden.
Anoniem: 390799 schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 10:15:
Heb nu alles gecancelled, en ga het pas binnen een maand bestellen,
Ik twijfel om het GT3rs of GT2 stuur te nemen..
Is er een duidelijk verschil? of is het gwn de looks ?
Er zit een groot verschil in, namelijk dat de GT2 ook op de XBOX te gebruiken is en de GT3 alleen op PS3 en PC. Heb je geen Xbox, kan je ook de GT3 nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
bassio schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 10:37:
Kwa suppport en organisatie sluit het inderdaad niet aan bij de goede producten die ze maken, dat is wel erg jammer. Nu blijf je toch altijd een beetje raar gevoel houden.

[...]
En het leuke is dat de clubsport edition nu ook niet meer te bestellen is.

Ik heb een hekel aan zoveel geld betalen en dan zo slecht behandelt worden. Het is sowieso van de zotte dat je gemiddeld 2-3 maanden moet wachten.

[ Voor 16% gewijzigd door Phusebox op 08-01-2011 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
Ik had het stuur gelukkig dit keer met 3 weken binnen omdat het een preorder van alleen het stuur was, maar over het algemeen is vaak een stuk langer. Ik denk dat ze gewoon te veel liefde hebben voor het maken van mooie spullen, ipv zakelijk een tent runnen. Als ze dat nu eens konden combineren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
Ik had mijn stuur binnen een week binnen!
Ligt er echt maar net aan of ze hem op voorraad hebben.
De communicatie is gewoon dan bar slecht (in gevallen dan dat ze slecht nieuws moeten melden, ik kreeg telkens keurig binnen 1 dag antwoord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Ze hebben in ieder geval goede voornemens:
On the top of our priority list is the new website and new customer relationship management system in order to activate our community support agents. All those measurements will improve our service quality a lot but of course we also keep on working to improve product quality itself.
Hopelijk krijgen ze dat net zo voor elkaar als de stuurtjes zelf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Roamor schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 14:38:
Ze hebben in ieder geval goede voornemens:
[...]

Hopelijk krijgen ze dat net zo voor elkaar als de stuurtjes zelf. :)
En als het net zo snel gaat hebben ze vast in 2015 een werkende site die het wel goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-06 21:37
Mijn set had ik begin 2010 besteld, toen stond het op de site als 'direct leverbaar' en had het 24 uur later in huis.

Helaas lijkt het er op alsof ze de laatste maanden wat productieproblemen hebben.. ik zie steeds staan dat het pas een maand later geleverd kan worden. Wel jammer, want ze missen hierdoor heel wat klanten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Ze hebben net gister wat laten weten over de levertijden:

http://www.911wheel.de/?q=node/5244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Gait schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 17:38:
Ze hebben net gister wat laten weten over de levertijden:

http://www.911wheel.de/?q=node/5244
Pff dat word dus maart! Maart! Belachelijk. En dan nog maar hopen dat je een werkend exemplaar krijgt, zonder rammelende fans of dode ffb.

Vast prachtige producten zodra je een goed exemplaar hebt, maar voordat je zover bent is het toch echt een lijdensweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Stond op het punt om een GT3 met CS te bestellen; zijn ze er ineens niet meer? http://www.fanatec.de/webshop/new_eu/index.php?cPath=21

Los kopen kan natuurlijk, maar dat is meteen een klap duurder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah2k4
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
fack, dat meen je niet. Ik ben het stuur ook 2 weken terug besteld en betaald.( GT2 clubsport)

Ik had met ze gemailt afgelopen week en ik kreeg te horen dat het eind januari verstuurd zou worden.

Nu kom ik dus nog langer aan het wachten als ik het goed begrijp?

Misschien dat iemand hier ervaring heeft met SRstoel.nl? Ik wil die misschien bestellen maar vertrouw het niet zo daar.

[ Voor 21% gewijzigd door powah2k4 op 08-01-2011 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy666
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-06 18:42
Phusebox schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 11:40:
Zuur... de GT2 stuurtjes en Clubsport pedalen zijn gewoon op voorraad maar ze doen niet aan deelleveringen. Nu moet ik dus wachten op mijn order omdat de shifter set er niet is, die ik niet eens ga gebruiken :(
Ja ik ben ongeduldig... als je 515 euro hebt betaald wil je zo snel mogelijk een product in handen hebben...
Phusebox je moet een beetje beter lezen...
Dit staat er op de blog van Thomas wat betreft de Clubsport edition:
"And in case we cannot ship the Clubsport editions because the shifters or carbon shifter paddles are missing then we will make separate shipments with no extra cost."

Aangezien het gt2 stuur en clubsport pedalen eind van de maand bij hun binnen is mag jij
verwachten dat je uiterlijk midden februari je spullen hebt.
De shifter set en paddles zal je dan later nog ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
freddy666 schreef op zondag 09 januari 2011 @ 08:47:
[...]

Phusebox je moet een beetje beter lezen...
Dit staat er op de blog van Thomas wat betreft de Clubsport edition:
"And in case we cannot ship the Clubsport editions because the shifters or carbon shifter paddles are missing then we will make separate shipments with no extra cost."

Aangezien het gt2 stuur en clubsport pedalen eind van de maand bij hun binnen is mag jij
verwachten dat je uiterlijk midden februari je spullen hebt.
De shifter set en paddles zal je dan later nog ontvangen.
Nou er staat 21 januari, voeg een paar weken toe voor inklaring en enkele dagen om de verzending voor te bereiden, dan nog paar dagen transport. Dan zit je half feb. En als je dus niet bij de levering van 21 jan zit dan moet je er nog twee weken bij optellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah2k4
Dat duurt echt te pokke long. Ben steeds meer aan het denken om hem te annuleren en een G27 aan te schaffen. Maar die heeft de xbox functie weer niet. Dilemma Dilemma haha, nog 2 maanden wachten vind ik wel erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
powah2k4 schreef op zondag 09 januari 2011 @ 12:26:
Dat duurt echt te pokke long. Ben steeds meer aan het denken om hem te annuleren en een G27 aan te schaffen. Maar die heeft de xbox functie weer niet. Dilemma Dilemma haha, nog 2 maanden wachten vind ik wel erg lang.
Tja 6 weken duurt het dus nog zeker idd. Ach ja er is geen andere optie als je Xbox wil dus dat weten zij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah2k4
Maja los bestellen heeft ook geen zin. Daar staat nu bij dat ze pas in February geleverd worden. Wat een gedoe. Ik vind het niet erg om een maandje te wachten maar 3 maanden wachten. Daarvoor betaal ik geen 515euro vooruit. Ik hoop wel dat ik bij de eerste lichting zit van de shipments. Anders moet ik nog langer wachten.

Ik ga ze ook eens even bellen maandag. Als ze me geen datums kunnen geven wanneer ze hem kunnen bezorgen denk ik dat ik hem annuleer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
powah2k4 schreef op zondag 09 januari 2011 @ 13:15:
Maja los bestellen heeft ook geen zin. Daar staat nu bij dat ze pas in February geleverd worden. Wat een gedoe. Ik vind het niet erg om een maandje te wachten maar 3 maanden wachten. Daarvoor betaal ik geen 515euro vooruit. Ik hoop wel dat ik bij de eerste lichting zit van de shipments. Anders moet ik nog langer wachten.

Ik ga ze ook eens even bellen maandag. Als ze me geen datums kunnen geven wanneer ze hem kunnen bezorgen denk ik dat ik hem annuleer.
Ik vind het wachten ook klote, maar goed dan geniet je straks nog meer als ie er eindelijk is.

Bellen heeft geen zin, zoals aangegeven kunnen ze echt geen datum zeggen of garanderen. Het komt met de boot uit China ofzo en dat kan altijd wat variëren, ook de tijd dat het ingeklaard moet worden.
Ach ja die paar weken zing ik het ook nog wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah2k4
Naja, ik heb net mijn hele kamer verbouwd voor een raceseat neer te zetten. Alles word mooi aangesloten op de tv.

Nieuwe pc komt er ook aan dus tsjeh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb net vernomen dat ik in ieder geval bij de eerste levering zit (had tijd terug al een mailtje gestuurd daarover), dus ik hoef maar tot half februari te wachten, dat scheelt alweer 2 weken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Tweak15KW schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 15:16:
[...]

Maakt het draaien met het stuur trouwens geluid dat storend is?
Maakt wel geluid is niet storen. Ben te veel bezig met auto op de baan houden en heb toch koptelefoon op of het geluid lekker hard staan. Ook als ik het stuurtje wel een beetje hoor is het bij lange na niet storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Mail gehad over de combopacks (stuur + pedalen):
you can order these again end of January.
Valt weer mee dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
Gizzy schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:28:
[...]

Maakt wel geluid is niet storen. Ben te veel bezig met auto op de baan houden en heb toch koptelefoon op of het geluid lekker hard staan. Ook als ik het stuurtje wel een beetje hoor is het bij lange na niet storend.
Mooi zo :), thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Check ook even de youtube stream van simracingtonight. Die hebben een review van een carrera preproductino (noisy son of a $%@#@) en dan nog een review van de nieuwe carrera. Ze hebben inmiddels trouwens alle fanatec stuurtjes gereviewed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
Gizzy schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:10:
[...]

Check ook even de youtube stream van simracingtonight. Die hebben een review van een carrera preproductino (noisy son of a $%@#@) en dan nog een review van de nieuwe carrera. Ze hebben inmiddels trouwens alle fanatec stuurtjes gereviewed.
Had ze allebei al bekeken :)
Maar wilde graag nog een andere ervaring horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
Afgelopen vrijdag al mijn stuurtje binnen gekregen (GT2). Slechts 2 dagen na het bestellen :D Helaas had ik geen tijd om het allemaal te testen.
Gisteravond dus alles aangesloten en even mee gespeeld, op zowel de Xbox 360, PS3 als op de PC.

Moet zeggen dat ik het een heel prettig stuurtje vind. Met de standaard firmware die er op te vinden was voelde je de ffb redelijk. Na firmware downgrade (669) is de ffb een stuk beter.

Vooral GT5 vind ik erg lekker rijden na de downgrade, maar Forza 3 en rFactor zijn ook erg prettig. Bij rFactor en Forza zullen de settings ook wel veel bepalend zijn en dat moet ik dan ook nog allemaal op mijn gemak uitzoeken.

Als enige min puntjes heb ik de standaard pedals. Het gas pedaal heeft amper weerstand, waardoor je snel te veel gas geeft en hij begint pas te werken na hem al voor de helft in te hebben geduwd.

Tweede puntje zijn de fannetjes in het apparaat zelf. Als je niets aan het doen bent hoor je ze toch wel redelijk goed, wat in mijn ogen jammer is. Zodra je aan het rijden bent hoor je ze totaal niet meer, dus heel groot probleem vind ik het ook niet.

Al met al ben ik erg tevreden over het stuur en zal over een aantal maanden waarschijnlijk wel de Clubsport pedals bestellen. Hopelijk is het Clubsport pookje dan ook beschikbaar, die komt er dan meteen bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Shikaka schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 21:09:
Afgelopen vrijdag al mijn stuurtje binnen gekregen (GT2). Slechts 2 dagen na het bestellen :D Helaas had ik geen tijd om het allemaal te testen.
Gisteravond dus alles aangesloten en even mee gespeeld, op zowel de Xbox 360, PS3 als op de PC.

Moet zeggen dat ik het een heel prettig stuurtje vind. Met de standaard firmware die er op te vinden was voelde je de ffb redelijk. Na firmware downgrade (669) is de ffb een stuk beter.

Vooral GT5 vind ik erg lekker rijden na de downgrade, maar Forza 3 en rFactor zijn ook erg prettig. Bij rFactor en Forza zullen de settings ook wel veel bepalend zijn en dat moet ik dan ook nog allemaal op mijn gemak uitzoeken.

Als enige min puntjes heb ik de standaard pedals. Het gas pedaal heeft amper weerstand, waardoor je snel te veel gas geeft en hij begint pas te werken na hem al voor de helft in te hebben geduwd.

Tweede puntje zijn de fannetjes in het apparaat zelf. Als je niets aan het doen bent hoor je ze toch wel redelijk goed, wat in mijn ogen jammer is. Zodra je aan het rijden bent hoor je ze totaal niet meer, dus heel groot probleem vind ik het ook niet.

Al met al ben ik erg tevreden over het stuur en zal over een aantal maanden waarschijnlijk wel de Clubsport pedals bestellen. Hopelijk is het Clubsport pookje dan ook beschikbaar, die komt er dan meteen bij.
Lucky bastard. Toen ik vorige week wilde bestellen, woensdag meen ik, waren ze opeens uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah2k4
Ja, de clubsport is uitverkocht. Standaard niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Net een mailtje gehad, weer uitstel, nu dus zeker pas in maart. Zucht. Nu al spijt van mijn aankoop... Toch maar weer cancelen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah2k4
Ja ik heb de mail ook gekregen.

Ik ga hem cancelen en haal me de G27 voorlopig. Die verkoop ik weer zogauw de GT2 iets in prijs zakt en weer beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grimmi3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04 11:14
Als je maar je orders blijft cancellen kom je nooit vooraan in de lijst.
Ik heb ook een mail gehad, GT2 CS edition wordt in week 7-8 verscheept vanuit hun warehouse.

Als goedmaker voor het uitstellen ontvang ik "gratis" en headshot muis kado.

Best netjes opgelost, leverproblemen kunnen zij niet zoveel aan doen. Productie wordt al flink opgeschroefd en de klantenservice wordt iig steeds beter.

Ik heb nu nog mn g25 dus niet zo'n haast. Wachten schijnt het 100% waard te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah2k4
Ja, naja moet ik nog een maand wachten, ik ben niet zo goed in wachten. Ik snap best als er productie problemen zijn dat het even duurt. Maar 2 maanden gaat me beetje te ver. Ik kreeg ook die gratis headshot muis. Iedereen. Maja, heb je alles al gehaald om te kunnen spelen. Komt het stuur niet binnen. Alles staat hier klaar maar geen stuur. Ik heb eventueel wel nog een oude momo liggen maar dat is toch niet hetzelfde. De G27 kan je kopen voor 280 en over half jaar weer verkopen voor 250euro of iets dergelijks, dan is de GT2 CS ook weer in prijs gezakt en als Forza 4 uit komt dan gewoon de GT2 halen. Verder gebruik ik hem toch niet op de xbox. Puur voor iRacing en LFS.

Achjeh, me eens goed bedenken dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04 09:35
Wellicht is het voor sommigen (die niet willen wachten) een optie
om de Thrustmaster t500rs te kopen ipv een Fanatec?
Dat stuurtje schijnt qua FFB vergelijkbaar te zjin met zo'n Frex geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah2k4
Daar waren ze toch niet echt positief over tov de Fanatec GT2?

Ook werkt die niet op de xbox360 als ik het goed heb.
Pagina: 1 2 ... 13 Laatste