Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Typ fout :). Ik bedoel niet standby, bedoel eigenlijk het scherm in sluimerstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.sharp
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:51
Heb net deze iMac i7 Quad-core 2.8 GHz opgehaald in Zwolle. Het is het voorlaatste model met ATI Radeon HD4850 en resolutie 2560 x 1440 (dit wijkt dus af van de folder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 21:49

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

r.sharp schreef op maandag 13 december 2010 @ 18:32:
Heb net deze iMac i7 Quad-core 2.8 GHz opgehaald in Zwolle. Het is het voorlaatste model met ATI Radeon HD4850 en resolutie 2560 x 1440 (dit wijkt dus af van de folder).
Die heb ik inmiddels bijna een jaar, daar mag je heel blij mee zijn.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Montana schreef op maandag 13 december 2010 @ 18:48:
[...]

Die heb ik inmiddels bijna een jaar, daar mag je heel blij mee zijn.
Als er in de folder een andere configuratie staat, verkopen ze waarschijnlijk "oude" modellen tegen nieuwe configuratie specs.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.sharp
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:51
Ter verduidelijking; videokaart is conform de MM folder, maar de resolutie in de folder (1920x1080) is fout. Verder klopt de advertentie.

[ Voor 10% gewijzigd door r.sharp op 13-12-2010 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-09 18:32

GerritGekke

Gamechanger

Dan is het geen verkeerde prijs voor een i7 ... Kope Kope Kope xD

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Laatst online: 01-08 08:42
Heren, ik dub nog ergens mee, heb weinig kaas gegeten van pc's, processoren en snelheid ervan, ik lees veel op dit forum en de voorgaande draadjes, hier mijn dillema;

waar doe ik nu wijs aan, welke optie is beter;

- een i5 kopen en het werk geheugen van 4 naar 8 Gb upgraden

- een i5 kopen en upgraden naar 2.93GHz Quad-Core Intel Core i7

Qua prijs zijn beide upgrade's gelijk.

Kortom waar valt de meeste winst mee te boeken?

Alvast bedankt voor jullie reaktie's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana

Montana

golfgti5 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 18:28:
Heren, ik dub nog ergens mee, heb weinig kaas gegeten van pc's, processoren en snelheid ervan, ik lees veel op dit forum en de voorgaande draadjes, hier mijn dillema;

waar doe ik nu wijs aan, welke optie is beter;

- een i5 kopen en het werk geheugen van 4 naar 8 Gb upgraden

- een i5 kopen en upgraden naar 2.93GHz Quad-Core Intel Core i7

Qua prijs zijn beide upgrade's gelijk.

Kortom waar valt de meeste winst mee te boeken?

Alvast bedankt voor jullie reaktie's.
Persoonlijk zou ik voor de i7 gaan, waarom? > dit kan later niet meer. Geheugen uitbreiden wel en gezien de prijzen van DDR3 is dat altijd nog te doen.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
Buiten dat is voor veel gebruikers 4gb nog genoeg.

Op m'n werk heb ik genoeg aan 2gb, terwijl ik dan flink multitask. (Browsers+mail+Windows virtualisatie+IM+Photoshop, al gaat het dan el krap worden...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
@Montana
Daar zou ik ook voor kiezen, de i7 is echt bloedjesnel :) (niet dat de i5 traag is!) Geheugenprijzen gaan de komende tijd nog verder dalen, zie ook: nieuws: 'Ddr3-prijzen blijven verder dalen'

[ Voor 4% gewijzigd door aramdin op 15-12-2010 10:23 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-05 16:55
Gisteren mijn eerste imac gekocht.(kom van Windows) Erg mooi en snel ding, maar moet nog enorm wennen aan de magic mouse en de snelheid ervan. Vind hem nogal traag en niet echt super in de hand liggen.

Weten jullie ook een goed brandprogramma waar je iso, dvd video kunt branden? Een soort imgburn zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-10 09:40

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Als je de snelheid van de muis wil aanpassen, kan je dat doen via Systeemvoorkeuren » Muis. En ik raad je ook aan om BetterTouchTool te gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Met Disk Utility kan branden, je kan ook Carbon Copy Cloner proberen als ik het goed heb. Ben de naam van een ander pakket nog vergeten, wat groter (betaald) pakket.

BetterTouchTool is een must, de standaard snelheid van Magic Mouse viel mij vies tegen. Met BTT kan je dat (flink) omhoogschroeven. Wat maybe ook interessant kan zijn is de Magic Trackpad, heeft bij mij iig de voorkeur boven de Magic Mouse.

[edit]
Gefeliciteerd met je aankoop en veel plezier ermee (daar gaat het toch om ;) ?)

[ Voor 10% gewijzigd door aramdin op 15-12-2010 11:15 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-09 17:26

EgoPro

Time is an illusion.

Toast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
Dank jullie wel voor de suggesties. Kom er nu pas achter dat je gewoon heel makkelijk mappen kunt slepen naar je lege dvd en op brand drukken. Dat met een iso/img ook mogelijk dat je bijvoorbeeld die extract op je lege dvd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke

GerritGekke

Gamechanger

Reverb_ schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:12:
Dank jullie wel voor de suggesties. Kom er nu pas achter dat je gewoon heel makkelijk mappen kunt slepen naar je lege dvd en op brand drukken. Dat met een iso/img ook mogelijk dat je bijvoorbeeld die extract op je lege dvd?
Dat kan in windows ook gewoon hoor :s
Sorry maar Roxio software vind ik dus echt 10x niks. Veel te duur, crap ondersteuning is mijn ervaring. Gebruik gewoon burn is free toch?
Jammer dat Imgburn niet voor osx is, anders was dat echt de best alt. freeware burn app. Gebruik ook imgburn om echt alles te branden.

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net nieuw met iMac... Het vult je computerleven echt op. Ik mis Windows echt niet, (behalve voor gaming).. Maar dit kan ook perfect op de iMac 21.5inch die ik heb.

Ik heb hem nu 3 weken en kan niets anders dan complimenten aan Apple geven. En hij is niet duur. Zie maar een Windows Allinone PC met dezelfde specs te vinden. En dan heb je nog een waardeloos design.. NEe dit is echt een geweldig ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:23
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 20:43:
Ben net nieuw met iMac... Het vult je computerleven echt op. Ik mis Windows echt niet, (behalve voor gaming).. Maar dit kan ook perfect op de iMac 21.5inch die ik heb.

Ik heb hem nu 3 weken en kan niets anders dan complimenten aan Apple geven. En hij is niet duur. Zie maar een Windows Allinone PC met dezelfde specs te vinden. En dan heb je nog een waardeloos design.. NEe dit is echt een geweldig ding.
Welke games speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel voornamelijk Fifa 11, maar ook Bioshock 2, Starcraft 2, en nog een paar anderen, niet de meest veeleisende games.. Maar alles draait in Full HD en hoge details.. maar ik speel wel op Windows 7 hoor, clean installation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:23
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 21:48:
Ik speel voornamelijk Fifa 11, maar ook Bioshock 2, Starcraft 2, en nog een paar anderen, niet de meest veeleisende games.. Maar alles draait in Full HD en hoge details.. maar ik speel wel op Windows 7 hoor, clean installation.
Ah oke.. dus niet native onder Snow Leopard. Thanks!

Verwijderd

Ik heb de mijne in Januari gekocht, toen Media Markt de BTW-vrije weekend had.
De goedkoopste model, en absoluut geen spijt.
Zelfs een zware game in Parallels Desktop spelen werkt erg goed (IMO beter dan onder BootCamp en CrossOver Pro).
Maar BootCamp heb ik toch nodig voor mijn DS Capture Device ding (een getweakte Nintendo DS, waar ik al eerder over had).

Verwijderd

Ja ik speelde eerst o.a. Fifa 11 via het programmaatje WineSkin, maar dat lagde wel, en je kon niet de instellingen hoger of lager zetten dus vandaar..

• Reverb_
Weet iemand hoe ik de volgende melding niet meer krijg.
Ook als ik bijvoorbeeld Spotify wil starten vanuit de programma's folder krijg ik onderstaande melding.
Zeer irritant.
Afbeeldingslocatie: http://img707.imageshack.us/img707/3640/schermafbeelding2010121ag.png

[ Voor 6% gewijzigd door Reverb_ op 16-12-2010 15:26 ]

Verwijderd

>>Reverb_
Dat is al gelijk de eerste fout: Illegaal downloaden.
Maar normaal gesproken klik ik gewoon op "Open", en doe voor de rest alsof het geen probleem is (en 99% kans dat het geen probleem is).

• Reverb_
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:34:
>>Reverb_
Dat is al gelijk de eerste fout: Illegaal downloaden.
Maar normaal gesproken klik ik gewoon op "Open", en doe voor de rest alsof het geen probleem is (en 99% kans dat het geen probleem is).
Haha ik weet het. Maar ga echt geen duizenden euro's neertellen voor een pakket :). Maar deze melding is dus niet weg te halen.

• Asitis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-09 13:10

Asitis

Dus.

Die melding krijg je toch bij alles dat je download? Als het goed is maar 1x.
Ik krijg die zelfs wanneer ik een stapel HTML documenten download en wil openen in Dreamweaver - per bestandje moet ik aangeven dat ik ze idd wil openen. Beetje loos (iig in dat HTML geval), maar tis maar 1x klikken.. Niet zo'n probleem lijkt me

• ToCuS
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-10 10:35

ToCuS

It begins in the brain!

Reverb_ schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:24:
Weet iemand hoe ik de volgende melding niet meer krijg.
Ook als ik bijvoorbeeld Spotify wil starten vanuit de programma's folder krijg ik onderstaande melding.
Zeer irritant.
[afbeelding]
ik heb daar nou nooit problemen mee. gewoon ff klikken en weer doorgaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
De melding krijg je inderdaad bij alles wat je downloadt en wil openen. Wees blij, beschermt je tegen onnadenkendheid.

Lekkere instelling trouwens: "ik heb geen zin om veel geld te betalen...". Als je het niet kan betalen, kan je het niet hebben. Simple as that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijmen
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Gister bij A-mac in Utrecht de 27" i7 late 2009 model gekocht!
Eerste overstap van een Windows pc naar Mac, tevens eerste product van Apple.

Ik heb het volgende gekregen en betaald: apple care voor 3 jaar, van 4 naar 6 gig ram voor €1542,- :9 (wel met edu korting) Kwam er alleen achter dat ze het frontje voor de geheugenbankjes waren vergeten terug te plaatsen. Vanmiddag terug naar de winkel en kreeg toen nog 50% korting op een boek i.v.m. de fout. Dus een hele nette service van a-mac d:)b

Tot nu toe heel tevreden met de imac, het zit allemaal goed in elkaar. Ik vind alleen de magicmouse niet zo precies, die ga ik waarschijnlijk nog vervangen door bedraad. En misschien ook het toesenbord, alhoewel het wel fijn typt, ben ik van plan om ook games te spelen. Ik denk dat het niet zo prettig speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke

GerritGekke

Gamechanger

Mooie deel en goede service (daar kan de macme in Heerenveen wel voorbeeld aan nemen, die mensen hebben nog nooit van service daar gehoord).

Heb zojuist mijn MX5500 Revo ontvangen en die werkt perfect op de build in bluethoot van de imac :D giga grandioos. Eindelijk die te kleine rot wireless keyboard van apple aan de kant.

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Tijmen schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:50:
Tot nu toe heel tevreden met de imac, het zit allemaal goed in elkaar. Ik vind alleen de magicmouse niet zo precies, die ga ik waarschijnlijk nog vervangen door bedraad. En misschien ook het toesenbord, alhoewel het wel fijn typt, ben ik van plan om ook games te spelen. Ik denk dat het niet zo prettig speelt.
Tip: Magic Trackpad, al moet je wel van een Trackpad houden. Gamen is uiteraard niet aan te raden :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke

GerritGekke

Gamechanger

Heb laatst ook even met de traclpad gespeeld en dat ding werkt echt damn goed. Wel denk ik dat de trackpad niet echt ergonomisch is, maar dat heb ik altijd al van een trackpad gevonden. Je bent veel te gespannen aan het "muizen".
En ik zou de trackpad alleen maar gebruiken voor huis tuin en keukenwerk a internetten patience en kleine office dingen. Voor het echte muiswerk toch een muis voor mij.

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana

Montana

aramdin schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 16:42:
[...]

Tip: Magic Trackpad, al moet je wel van een Trackpad houden. Gamen is uiteraard niet aan te raden :)
Ik dacht ook dat ik het Magic Trackpad vaak zou gebruiken, het werkt wel heel fijn. Maar mijn voorkeur gaat toch meer naar de Magic Mouse. Trackpad gebruik ik eigenlijk nooit. En zal uiteindelijk ook wel op marktplaats terecht komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Blijft persoonlijke voorkeur uiteraard, maar ik vind dat de Magic Mouse minder ergonomisch is, echter is geen enkele hand gelijk :) Ik had een Magic Mouse voor bij mn Macbook Pro gekocht, maar gebruikte de Trackpad meer dan de muis haha, vandaar de aankoop van de Trackpad in mijn geval.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Tijmen schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:50:
Gister bij A-mac in Utrecht de 27" i7 late 2009 model gekocht!
Eerste overstap van een Windows pc naar Mac, tevens eerste product van Apple.

Ik heb het volgende gekregen en betaald: apple care voor 3 jaar, van 4 naar 6 gig ram voor €1542,- :9 (wel met edu korting) Kwam er alleen achter dat ze het frontje voor de geheugenbankjes waren vergeten terug te plaatsen. Vanmiddag terug naar de winkel en kreeg toen nog 50% korting op een boek i.v.m. de fout. Dus een hele nette service van a-mac d:)b
Wauw Tijmen, dat is een hele goede deal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 14:03
Heb ook de magic mouse meteen vervangen voor een MX. Echter heb ik nu een MBP en heb ik de magic gewoon een kans gegeven, hij muist nu lekker! Even wennen in het begin maar later merk je er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke

GerritGekke

Gamechanger

aramdin schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 23:33:
Blijft persoonlijke voorkeur uiteraard, maar ik vind dat de Magic Mouse minder ergonomisch is, echter is geen enkele hand gelijk :) Ik had een Magic Mouse voor bij mn Macbook Pro gekocht, maar gebruikte de Trackpad meer dan de muis haha, vandaar de aankoop van de Trackpad in mijn geval.
Magic mouse is ook niet alles xD Logitech BT muis ;)

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Ik ben van plan een iMac 27" te gaan kopen, maar zou graag wat input willen hoe dit het beste aan te pakken. Misschien kunnen jullie me helpen met het beantwoorden van mijn vragen:

- Ik werk bij een universiteit en kan dus via surfspot bestellen. Heeft het zin om dan toch Apple te bellen en meer korting te bedingen? Ik las een aantal pagina's terug dat iemand een hoger percentage heeft gekregen. Bij Dell weet ik dat je makkelijk grotere kortingen krijgt, geen ervaring met Apple op dit vlak.

- Hoe lang gaat het ongeveer duren? Ik wil alleen een upgrade naar de quad core i7, maar snap de richtlijnen voor levertijden niet helemaal. Hij wordt dan na 3 dagen verzonden zie ik, maar is dit een "gangbare" upgrade, en ik neem aan dat ie dan niet meer uit nederland komt?

Overigens vind ik dat ze die printer aanbieding wel wat duidelijker mogen stellen. Er wordt gesproken over 80 euro retour, maar dat blijkt gewoon een coupon te zijn. Dat noem ik geen retour...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ze zijn daar vrij duidelijk in hoor. Er staat duidelijk uitgelegd wat je moet terugsturen als je die korting teruggestort wilt krijgen. Uit mn hoofd: Factuur uitprinten, stikker van je Mac erbij doen, sticker van je printer erbij doen en opsturen naar een adres wat op de Apple site staat. Ik had binnen 2 weken mijn 80 euro terug ;)

http://www.apple.com/nl/promo/

[ Voor 4% gewijzigd door Awoodentree op 19-12-2010 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Awoodentree schreef op zondag 19 december 2010 @ 12:38:
Ze zijn daar vrij duidelijk in hoor. Er staat duidelijk uitgelegd wat je moet terugsturen als je die korting teruggestort wilt krijgen. Uit mn hoofd: Factuur uitprinten, stikker van je Mac erbij doen, sticker van je printer erbij doen en opsturen naar een adres wat op de Apple site staat. Ik had binnen 2 weken mijn 80 euro terug ;)

http://www.apple.com/nl/promo/
Ah ok. Die promo voorwaarden had ik al gevonden, maar overal wordt gesproken over een "coupon": "Perfecte aanvulling
Als je tussen 27 oktober 2010 en 25 januari 2011 een Apple computer en een in aanmerking komende printer koopt, krijg je € 80 terug via een kortingscoupon. Hierop zijn voorwaarden van toepassing."

Maar bij punt 20 gaat het opeens wel over een bankoverschrijving, lekker duidelijk. Ik laat die actie maar achterwege denk ik. Ik heb liever een directe korting op de iMac zelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Niet online
Ik heb gewoon een printer erbij gedaan. Hij kost me nu maar 20 euro ipv 100 euro en hij is draadloos. Maar als jij dat niet handig vind kan het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke

GerritGekke

Gamechanger

iMac and MacBook Pro Upgrades in First Half of 2011?

Digitimes claims that in addition to a new iPad revision, Apple is also planning on upgrading both the MacBook Pro and iMac in the first half of 2011.
The sources noted that Apple plans to launch at least four upgraded MacBook Pros as well as an iMac that features a new panel size and a price point for the mainstream market.

The Macbook Pro was last updated in April of 2010, so a first-half 2011 revision seems likely. Digitimes' sources believe that four new MacBook Pro models will arrive at that time.

Meanwhile, the iMac was more recently updated in July 2010, and the new claims describe a "new panel size" and "price point".

Bron: macrumors ...
Nieuw niews over de imac. Ze hebben het niet over een processor upgrade, maar wel over een price point en new panel size. Ben benieuwd, zou er weer een 24" panel komen?!

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met welke applicatie kan je bluray film bekijken vanuit je iMac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>>smilyfox
Aangezien een iMac standaard geen BluRay Speler/Brander heeft, kan dit niet.
Althans, dat is de theorie.
Ik weet het zelf ook niet, maar je kunt het proberen met een externe BluRay Speler, en VLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke

GerritGekke

Gamechanger

Ondersteunt Quicktime niet blu ray? Anders heb je inderdaad VLC. Misschien heb je wat aan deze topic van macrumors: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=162042

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 december 2010 @ 21:06:
>>smilyfox
Aangezien een iMac standaard geen BluRay Speler/Brander heeft, kan dit niet.
Althans, dat is de theorie.
Ik weet het zelf ook niet, maar je kunt het proberen met een externe BluRay Speler, en VLC.
Dan loopt apple best wel achter denk ik :) Ik bedoel puur applicatie om BDMV bestanden af te spelen.. Want je kan bij windows met een Powerdvd een bluray mapje af laten spelen..
GerritGekke schreef op zondag 19 december 2010 @ 21:32:
Ondersteunt Quicktime niet blu ray? Anders heb je inderdaad VLC. Misschien heb je wat aan deze topic van macrumors: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=162042
Nee Quicktime niet.. Vlc ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-09 19:08
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 01:46:
[...]

Nee Quicktime niet.. Vlc ook niet...
Je kan gewoon de .m2ts bestanden met VLC afspelen die in de STREAM map staan, niet ideaal, want tijdsweergave werkt niet dan. Maar gebruik toch meestal m'n mediaplayer voor films, dus stoor me er niet zo aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-06 13:07

Digistorm

ex-demo scener

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 01:46:
[...]

Dan loopt apple best wel achter denk ik :) Ik bedoel puur applicatie om BDMV bestanden af te spelen.. Want je kan bij windows met een Powerdvd een bluray mapje af laten spelen..
Dan loopt Apple achter... op wie? Cyberlink? Die verkopen PowerDVD. En inderdaad, ze hebben geen Mac versie, maar dat is A) omdat Macs al heel lang zelf een DVD applicatie hebben (heeft Windows 7 dat eindelijk zelf??) en B ) als Macs geen blu-ray speler hebben ga je ook je product niet porten voor die paar mensen die er een externe aan koppelen.
Ik vind het wel jammer dat Apple zo stijfkoppig is over blu-ray hardware, maar ik vrees dat er weinig hoop is.

Hier stond achterhaalde informatie…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke

GerritGekke

Gamechanger

Quicktime ondersteunt H.256 geen blu ray dus. En windows heeft gewoon windows media player voor muziek en films. Maar je kan toch wel blu rays downloaden of online kopen en streamen!? Dus wel jammer dat er dan geen app is die de blu rays draait.

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Nog een update van mijn kant, ik heb van het weekend mn nieuwe temperatuur kabel binnen gekregen, maar lijkt alsof er niets veranderd is.

Betreft kabel: http://www.applemacparts....sensor-cable-p-71667.html (Part No 922-9229)

Ik heb daarna nog een SMC + PRAM reset uitgevoerd, maar in Fan Control zag ik geen HDD temp...Kan wel de fan traploos aanpassen. Kabel kan je ook maar op 1 manier aansluiten, dus dat is het ook niet. Vanavond nog proberen om Fan Control opnieuw erop te zetten, kijken of dat werkt.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-06 13:07

Digistorm

ex-demo scener

GerritGekke schreef op maandag 20 december 2010 @ 10:06:
Quicktime ondersteunt H.256 geen blu ray dus. En windows heeft gewoon windows media player voor muziek en films. Maar je kan toch wel blu rays downloaden of online kopen en streamen!? Dus wel jammer dat er dan geen app is die de blu rays draait.
Quicktime ondersteunt H.264, een van de veel gebruikte codecs op blu-ray schijfjes. Met of zonder Perian, een plugin voor Quicktime, ondersteunt het in elk geval de H.264 AVC codec en dat is dan ook niet het probleem. Het probleem is dat de container en de directorystructuur van een blu-ray schijf niet ondersteund worden.
Mocht je een film rippen of downloaden, dan komt die meestal in een formaat dat prima op een Mac afgespeeld kan worden.

Hier stond achterhaalde informatie…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Met de iMac 27"met Sandy Bridge op het oog, ben ik nu de voorbereidingen aan het treffen voor een backup systeem. De kans is groot dat het een Qnap TS-210 gaat worden waar ik een deel afscherm voor TimeMachine en iTunes. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een iMac Qnap combo? Naast het backuppen gaat het systeem ook downloaden en een media player in de woonkamer aansturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Zal net als Synology naadloos aansluiten. Die heeft dezelfde functionaliteit in huis, beste is om user aan te maken met een Quota.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Off topic vraagje; mijn huidige netgear router verliest zo nu en dan de draadloze verbinding (via de kabel blijft hij wel werken), ben dus opzoek naar een nieuwe router voor straks i.c.m. de iMac en Windows laptop, iemand nog tips en ervaring hiermee?
Wat is nu een goede router voor niet al te veel geld met veel bereik?
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de Netgear 3700 goed was, deze dus;

http://www.kieskeurig.nl/.../prijzen/bezorgen/892730/

Ik hoor het graag van jullie, alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke

GerritGekke

Gamechanger

De oude linksys G! Ondersteunt zowel mac als windows. Zelf heb ik nog conceptronic thuis!

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Niet online
Apple Airport Extreme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana

Montana

Daar sluit ik mij totaal bij aan, ( vooral de mogelijkheid tot een 2e netwerk b.v. gastnetwerk, dat geeft zoveel voordelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
Den Deze schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:56:
Mijn vriendin haar laptop is een beetje zijn geest aan het geven (na 5 jaar trouwe dienst O-)) en ze wil nu een imac 21.5" aankopen.
Als ik goed gelezen heb dan heeft de imac ook een ingebouwde wifi, werkt deze een beetje deftig?
Alleen beneden liggen er netwerkkabels, maar er loopt dus niets naar boven :(
Ik heb sinds eergisteren een IMac 27 i3, hij staat op dezelfde plaats als waar ik eerst mijn laptop had staan, met een externe wireless N ontvanger. Met de Windows laptop had ik daar ontvangst tot ongeveer 6 Mb/s en met de IMac heb ik nu constant 20 Mb/s, dat is de complete snelheid van mijn Ziggo abonnement. Dus die ingebouwde ontvanger is uitstekend!!

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:55
Ik ben nu in het bezit van een macbook (late 2006) alleen soms merk ik dat hij het iets moeilijker kan bijbenen.. maar nu lijkt me een iMac super omdat hij ook zo compact is. Nu is mijn vraag is het raadzaam om tot volgend jaar te wachten? (na aanleiding van het bovenstaande bericht) of hem gewoon nu aan te schaffen.

Alvast bedankt.

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Digistorm schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:25:
[...]

Quicktime ondersteunt H.264, een van de veel gebruikte codecs op blu-ray schijfjes. Met of zonder Perian, een plugin voor Quicktime, ondersteunt het in elk geval de H.264 AVC codec en dat is dan ook niet het probleem. Het probleem is dat de container en de directorystructuur van een blu-ray schijf niet ondersteund worden.
Mocht je een film rippen of downloaden, dan komt die meestal in een formaat dat prima op een Mac afgespeeld kan worden.
bluray films downloaden en afspelen met een quicktime werkt niet. Want quictime laat geen .m2ts files afspelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2010 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:03

Exirion

Gadgetfetisjist

silentwaves_ schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:01:
Ik ben nu in het bezit van een macbook (late 2006) alleen soms merk ik dat hij het iets moeilijker kan bijbenen.. maar nu lijkt me een iMac super omdat hij ook zo compact is. Nu is mijn vraag is het raadzaam om tot volgend jaar te wachten? (na aanleiding van het bovenstaande bericht) of hem gewoon nu aan te schaffen.
De nieuwe modellen zijn er nog niet zo lang, dus zeker niet gaan zitten wachten :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

golfgti5 schreef op maandag 20 december 2010 @ 16:39:
Off topic vraagje; mijn huidige netgear router verliest zo nu en dan de draadloze verbinding (via de kabel blijft hij wel werken), ben dus opzoek naar een nieuwe router voor straks i.c.m. de iMac en Windows laptop, iemand nog tips en ervaring hiermee?
Wat is nu een goede router voor niet al te veel geld met veel bereik?
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de Netgear 3700 goed was, deze dus;

http://www.kieskeurig.nl/.../prijzen/bezorgen/892730/

Ik hoor het graag van jullie, alvast bedankt.
Deze heb ik ook, en werkt echt naadloos. Ook is er de mogelijkheid om een usb hdd op de route aan te sluiten en dan heb je als het ware een nas.

En je kan er 2 gast netwerken op maken, eentje voor de 2,4ghz band, en eentje voor de 5ghz band.

ik ben een tevreden klant :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Exirion schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 01:34:
[...]

De nieuwe modellen zijn er nog niet zo lang, dus zeker niet gaan zitten wachten :)
De geruchten zijn dat er binnen enkele maanden updates aanwezig zullen zijn. Namelijk een nieuwe CPU

http://news.cnet.com/8301-13506_3-20025861-17.html

Toch het wachten waard als je nog niet op een schopstoel zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch verwacht ik dat de iMacs niet eerder een update krijgen dan Lion uitkomt.

De patenttekeningen van een 'touch' iMac die je gekanteld kon gebruiken waren toch vrij duidelijk lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke

GerritGekke

Gamechanger

Zo`n voorgevoel heb ik nou ook. Eerst komt er de nieuw MBP met lightpeak etc etc, en wanneer Lion uitkomt introduceert apple ook de nieuwe imac.
But we will see.

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Hoe is dat bij Snow Leopard gegaan? Misschien een vergelijkbare situatie of misschien helemaal niet, who knows :)

Laat ze nog maar even wachten met de nieuwe iMacs, blijft de waarde van mn late 2009 model nog een beetje hoog ;)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil mijn RAM geheugen in mijn iMac i3 21.5 gaan upgraden tot 8gb of misschien zelfs 16gb ram.
Zijn dit dan de goede?: http://www.geheugen.com/m...CC_1.5V_uitbreidingen.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Volgens mij heb je dan SO-DIMM geheugen nodig en niet normale bankjes, zie bijv. Kingston.com:

http://www.ec.kingston.co...tributor=0&submit1=Zoeken

Anders gezegd: SO-DIMM DDR3 geheugen, min 1333mhz

[ Voor 6% gewijzigd door aramdin op 21-12-2010 15:13 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 14:56:
Ik wil mijn RAM geheugen in mijn iMac i3 21.5 gaan upgraden tot 8gb of misschien zelfs 16gb ram.
Zijn dit dan de goede?: http://www.geheugen.com/m...CC_1.5V_uitbreidingen.htm
Een upgrade voor naar 16gb bij een i3, lijkt me vrij zinloos. Vraag me af of je dat allemaal nodig bent. Heb zelf hetzelfde type iMac als jij hebt met nu ook 4gb, maar hij zit bij mij nooit aan de nok vol. Gebruik veel Adobe pakketten en Final cut pro gebruik ook veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik ga gebruik maken van Logic Pro, dus wil in ieder geval 8gb.

Heb op hun forum gevraagd of 16gb misschien nog (veel) beter is, maar denk dat jij gelijk hebt.
Dan moet ik dus deze hebben:
http://www.geheugen.com/m...CC_1.5V_uitbreidingen.htm

Ik wil dan 2x 2gb, maar wat is het verschil tussen die van €26,- en die van €31?
Thanks allebei.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2010 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>>BlackTerror
Vergeet niet dat het opstarten van de Mac langer gaat duren na uitbreiding van RAM geheugen, maar de prestaties gaan wel omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Nerd question; wat is lion dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Niet online
Lion is de opvolger van Snow Leopard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lion is de werknaam voor Apple's nieuwe OS, Mac OS X versie 10.7
Zeg maar zoiets als Windows 8 voor de Mac, maar dan een stuk prettiger, stabieler, en beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Als ik nu de iMac koop, kan ik da straks gratis naar lion of moet je dat betalen voor de upgradeala Windows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
Betalen, maar het is 30 euro meende ik? Je hoeft in ieder geval niet de volle prijs te betalen als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

golfgti5 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 18:52:
Als ik nu de iMac koop, kan ik da straks gratis naar lion of moet je dat betalen voor de upgradeala Windows?
Van Tiger naar Leopard was destijds €129,00
Van Leopard maar Snow Leopard was de upgrade prijs €29,00

Wat het upgraden nu gaat kosten is nog niet bekend, maar nooit meer dan €129,00.
bedenk dan wel dat je voor die prijs de meest uitgebreide versie hebt, omdat Mac OSX altijd compleet wordt geleverd.

Het is dus niet net als bij windows waar je een 'home', 'office', 'pro' en 'complete nerd' versie hebt.

Gezien de verbeteringen tussen Snow Leopard en Lion zou mij een upgradeprijs van zo'n 30 euro niet verbazen, maar dat is nu wel glazenbol werk.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2010 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
Is Snow naar Lion wel een upgrade vraag ik me af.. Kwa kosten dan.

Leopard naar Snow was toch meer een soort van uitbreiding?

[ Voor 31% gewijzigd door Nismod op 21-12-2010 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:45:
>>BlackTerror
Vergeet niet dat het opstarten van de Mac langer gaat duren na uitbreiding van RAM geheugen, maar de prestaties gaan wel omhoog.
Nou, daar gaat het toch om uiteindelijk.
Ik ga gewoon lekker voor 4gb erbij (2x2), dat moet ruim voldoende zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Wat anders, ik heb een 2.5inch HDD kastje achter mijn Samsung tv hangen met daarop films, stel ik download een HD film van 10Gb, kan ik dan deze vanaf mijn iMac naar de externe HDD toe schrijven?
Iemand zei tegen mij dat dat niet kon, hij kan alleen NTSF lezen en niet schrijven.............

Ben benieuwd, moet toch gewoon kunnen lijkt mij...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 13:49

zAo

GPLv2 Fanboy

golfgti5 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 19:36:
Wat anders, ik heb een 2.5inch HDD kastje achter mijn Samsung tv hangen met daarop films, stel ik download een HD film van 10Gb, kan ik dan deze vanaf mijn iMac naar de externe HDD toe schrijven?
Iemand zei tegen mij dat dat niet kon, hij kan alleen NTSF lezen en niet schrijven.............

Ben benieuwd, moet toch gewoon kunnen lijkt mij...........
Het kan met MacFuse, maar ik zou het niet willen aanraden. Waarom niet gewoon HFS+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
zAo,

Ik zit nog in de orienterende fase, ga een iMac 27inch aanschaffen en wil dus zoveel mogelijk informatie tot mij nemen.
Bij windows is dat toch makkelijker dan, gewoon een film via Verkenner naar je HDD slepen en klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-09 11:00
golfgti5 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 20:02:
zAo,

Ik zit nog in de orienterende fase, ga een iMac 27inch aanschaffen en wil dus zoveel mogelijk informatie tot mij nemen.
Bij windows is dat toch makkelijker dan, gewoon een film via Verkenner naar je HDD slepen en klaar...
Onder Mac OS gaat dat net zo. Je moet de HDD wel op een bepaalde manier geformatteerd hebben (dat moet je onder windows ook) of een tooltje installeren.

Volgens mij kun je beter eerst de bekendere sites zoals macmiep.nl afgaan om je te oriënteren en de zaken die je dan nog niet (zeker) weet even op googlen, want dit is makkelijk te vinden ;)

[ Voor 16% gewijzigd door CoiLive op 21-12-2010 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Dat snap ik, maar de externe HDD is ntfs geformateerd, anders gaat er geen film van 10gb op (FAT32 gaat tot 4Gb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-09 11:00
golfgti5 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 20:16:
Dat snap ik, maar de externe HDD is ntfs geformateerd, anders gaat er geen film van 10gb op (FAT32 gaat tot 4Gb)
Dan google je toch eventjes Osx ntfs bijvoorbeeld.
Je komt er dan achter dat je of je HDD anders moet formatteren of een tooltje moet installeren om te kunnen schrijven op ntfs schijven vanuit OSX :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedeavond allen,

Misschien is deze vraag al eens, misschien zelfs al een aantal keer voorbij gekomen, hiervoor dan op voorhand mijn excuses.

Ik wil zeer binnekort mijn eerste iMac aanschaffen. Nu is mijn zwager leraar en komt dus in aanmerking voor de korting voor onderwijs etc. Is het mogelijk de iMac wel op mijn eigen naam te registreren bij Apple? Hoe is dit eventueel geregeld met garantie als ik via eBay applecare aanschaf? Of te wel wat wordt er precies geregistreerd op het moment dat je als student/leraar een iMac aanschaft?
Ik hoop dat iemand mij een verhelderend antwoord kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 19:10:
[...]

Nou, daar gaat het toch om uiteindelijk.
Ik ga gewoon lekker voor 4gb erbij (2x2), dat moet ruim voldoende zijn.
Waarom dat niet gewoon 1x 4gb? Is ook goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:49
Reverb_ schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 21:41:
[...]

Er zit 4gb in (2 slotjes bezet van de 4) je kan er dan nog 2 vullen.... ;)

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:49
golfgti5 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 20:16:
Exfat is je vriendje, osx kan daar sinds de laatse update ook mee overweg

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Powershell schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 22:01:
[...]

Exfat is je vriendje, osx kan daar sinds de laatse update ook mee overweg
Thanks, hier heb ik wat aan!!!

Maarre, moet ik dan mijn harde schijfje ook Exfat formateren en herkend de tv dan nog wel de schijf??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 21:33:
Goedeavond allen,

Misschien is deze vraag al eens, misschien zelfs al een aantal keer voorbij gekomen, hiervoor dan op voorhand mijn excuses.

Ik wil zeer binnekort mijn eerste iMac aanschaffen. Nu is mijn zwager leraar en komt dus in aanmerking voor de korting voor onderwijs etc. Is het mogelijk de iMac wel op mijn eigen naam te registreren bij Apple? Hoe is dit eventueel geregeld met garantie als ik via eBay applecare aanschaf? Of te wel wat wordt er precies geregistreerd op het moment dat je als student/leraar een iMac aanschaft?
Ik hoop dat iemand mij een verhelderend antwoord kan geven.
Totaal niet druk om maken!
Gewoon door je zwager aan laten schaffen, daarna kun je eventueel Apple Care afnemen.
Staat ook los van elkaar...

Het is maar de vraag of Apple Care nuttig is als je een imac als particulier aanschaft.
Je kunt je altijd beroepen op het Europees consumentenrecht mocht er in de eerste twee jaar iets stuk gaan.
Apple Care gaat tot drie jaar, echter de wet zegt weer dat jij je dan mag beroepen op een coulance regeling ivm de te verwachten economische levensduur (voor PC's is dat vijf jaar).

Apple care aangeschaft via ebay gaat tegenwoordig niet meer. Apple vraagt namelijk nu om een extra kopie om er zeker van te zijn dat de Apple Care orgineel is aangeschaft. Iets met illegaal gegenereerde codes, en Apple is niet gek (meer).

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2010 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok bedankt voor je antwoord. Maar wordt de iMac bij aanschaf in de winkel al geregistreerd of thuis?
En ik heb al een hoop gelezen over 2 jaar garantie en europeesche wetgeving de Apple garantie is dan ook een aanvulling op de geldende wetgeving. Het leek me alleen wel handig om evt goedkoop via eBay applecare aan te schaffen om een welles nietes spelletje met de reseller te voorkomen. Ik kijk nog wel even of ik dit doe, heb er immers een jaar de tijd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 22:15:
Ok bedankt voor je antwoord. Maar wordt de iMac bij aanschaf in de winkel al geregistreerd of thuis?
En ik heb al een hoop gelezen over 2 jaar garantie en europeesche wetgeving de Apple garantie is dan ook een aanvulling op de geldende wetgeving. Het leek me alleen wel handig om evt goedkoop via eBay applecare aan te schaffen om een welles nietes spelletje met de reseller te voorkomen. Ik kijk nog wel even of ik dit doe, heb er immers een jaar de tijd voor.
Eigenlijk wordt een Mac helemaal niet geregistreerd. De enige registratie die plaats heeft is bij de eerste keer opstarten van je Mac. Voor die registratie is geen serienummer nodig. Mac OSX wordt dus zelf niet geregistreerd, zoals dat bijvoorbeeld bij Windows gebeurt.

Apple Care is een 'no worry' verzekering. Je kunt ook vertrouwen op je rechtsbijstandverzekering, dat werkt veelal ook afdoende. Zij het dat het je dat mogelijk wat meer frustratie oplevert om gedaan te krijgen waar je recht op hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2010 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dus stel dat ik het ongeluk heb dat er iets stuk gaat en ik kom met de originele bon (ook al staat die dan op naam van mijn zwager) moet dat voor de garantie etc. Geen probleem zijn. (just to be sure) nogmaals bedankt voor de antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reverb_ schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 21:41:
[...]

Omdat ik dacht dat het beter is als je er 2x 2 gb in zet ipv 1x 4gb. Of is dit gewoon onzin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:03

Exirion

Gadgetfetisjist

RoyK schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 10:49:
De geruchten zijn dat er binnen enkele maanden updates aanwezig zullen zijn. Namelijk een nieuwe CPU
Woei, en dan waarschijnlijk 10% of 20% hoger gelockt? Zo kun je wel blijven wachten, want die race is oneindig. Als je een iMac wilt kopen moet je dat gewoon doen :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-10 09:40

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica