Even wachten, dan upload ik een screenshot om te bewijzen dat het werkt.
Mijn iPhone 4 is van oktober 2010, en heb ik net simlockvrij gemaakt.
Zonder T-mobile te bellen of iets te betalen.
Hij draait op 4.2.1, is gejailbreakt met jailbreak monte (untethered dus) en deze stappen werkten perfect:

Deze stappen heb ik gebruikt, icm met een engelse O2 simkaart:
Oorspronkelijk geplaatst door Excellence
Stap 1: Connect iphone aan itunes en maak een backup
Stap 2: Haal de t-mobile sim en stop er een andere sim in
Stap 3: Disconnect de iphone en connect hem weer aan iTunes, nu krijg je een itunes logo op de iphone
Stap 4: Disconnect nog een keer en connect hem. Daarna staat er wilt u de blablablainstellingen downloaden? Klik ja
Stap 6: Disconnect de iphone en je iphone is simlockvrij!!!
* thanks to Gosat en Excellence
Niet dat het voor mij heel veel nut heeft, ik bel toch wel gewoon met T-Mobile. Maar toch fijn om te weten dat als het nodig is, mijne officieel simlockvrij is.
Mijn iPhone 4 is van oktober 2010, en heb ik net simlockvrij gemaakt.
Zonder T-mobile te bellen of iets te betalen.
Hij draait op 4.2.1, is gejailbreakt met jailbreak monte (untethered dus) en deze stappen werkten perfect:

Deze stappen heb ik gebruikt, icm met een engelse O2 simkaart:
Oorspronkelijk geplaatst door Excellence
Stap 1: Connect iphone aan itunes en maak een backup
Stap 2: Haal de t-mobile sim en stop er een andere sim in
Stap 3: Disconnect de iphone en connect hem weer aan iTunes, nu krijg je een itunes logo op de iphone
Stap 4: Disconnect nog een keer en connect hem. Daarna staat er wilt u de blablablainstellingen downloaden? Klik ja
Stap 6: Disconnect de iphone en je iphone is simlockvrij!!!
* thanks to Gosat en Excellence
Probeer de stappen hierboven nog eens. Ik kan je vertellen dat het werkt.Crusader schreef op zondag 16 januari 2011 @ 13:04:
Blijf er nog steeds bij dat het een verdomd hoog hoax gehalte heeft maar dat 1 april nog te ver weg is.
[afbeelding]
Niet dat het voor mij heel veel nut heeft, ik bel toch wel gewoon met T-Mobile. Maar toch fijn om te weten dat als het nodig is, mijne officieel simlockvrij is.
[ Voor 22% gewijzigd door thaan op 16-01-2011 14:30 ]