Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:31
Even wachten, dan upload ik een screenshot om te bewijzen dat het werkt.

Mijn iPhone 4 is van oktober 2010, en heb ik net simlockvrij gemaakt.
Zonder T-mobile te bellen of iets te betalen.
Hij draait op 4.2.1, is gejailbreakt met jailbreak monte (untethered dus) en deze stappen werkten perfect:

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/szeli9.png

Deze stappen heb ik gebruikt, icm met een engelse O2 simkaart:

Oorspronkelijk geplaatst door Excellence
Stap 1: Connect iphone aan itunes en maak een backup
Stap 2: Haal de t-mobile sim en stop er een andere sim in
Stap 3: Disconnect de iphone en connect hem weer aan iTunes, nu krijg je een itunes logo op de iphone
Stap 4: Disconnect nog een keer en connect hem. Daarna staat er wilt u de blablablainstellingen downloaden? Klik ja
Stap 6: Disconnect de iphone en je iphone is simlockvrij!!!
* thanks to Gosat en Excellence
Crusader schreef op zondag 16 januari 2011 @ 13:04:
Blijf er nog steeds bij dat het een verdomd hoog hoax gehalte heeft maar dat 1 april nog te ver weg is.

[afbeelding]
Probeer de stappen hierboven nog eens. Ik kan je vertellen dat het werkt.
Niet dat het voor mij heel veel nut heeft, ik bel toch wel gewoon met T-Mobile. Maar toch fijn om te weten dat als het nodig is, mijne officieel simlockvrij is.

[ Voor 22% gewijzigd door thaan op 16-01-2011 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje omdat we sinds kort een home cinema set hebben, en ik mijn airport express in de huiskamer daaraan heb gekoppeld.

Met mijn iPad 4.2.1 kan ik via 'iPod' muziek afspelen via mijn nieuwe geluidset. Met mijn simlock-vrije iPhone 3Gs (tevens 4.2.1) zie ik echter nergens een airtunes icoontje staan. Bij mijn vriendin haar 3Gs (T-mobile) zie ik wel een airtunes icoontje naast de play, next knoppen.

Kent iemand dit probleem? Ik kan er niets over vinden en in mijn instellingen menu kan ik ook al niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Geen zin om dat unlocken te proberen ivm jailbreak en het hele gedoe van alles opnieuw installeren via cydia. Maandag weten we zeker of het mogelijk is ;) dan belt iPC eventjes naar t-mobile toe om wat vragen te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:00

Crusader

Arc Nature

thaan schreef op zondag 16 januari 2011 @ 14:28:

[...]

Probeer de stappen hierboven nog eens. Ik kan je vertellen dat het werkt.
Niet dat het voor mij heel veel nut heeft, ik bel toch wel gewoon met T-Mobile. Maar toch fijn om te weten dat als het nodig is, mijne officieel simlockvrij is.
Waarom krijg ik dan die melding in mijn screenshot, dat mijn SIM kaart niet wordt ondersteund? Ik heb twee keer die stappen exact zo geprobeerd. Geen jailbreak, nooit gehad. Officiëel T-Mobile toestel.

edit: nóg een keer gedaan. Echt niet dus. SIM kaart wordt niet ondersteund, zelfde melding en er gebeurt niets.
iOS 4.2.1, iTunes 10.1.1 (Windows 7 64-bit).

Jammer maar helaas.

[ Voor 14% gewijzigd door Crusader op 16-01-2011 15:16 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:34
Het beste is inderdaad om gewoon tot morgen even te wachten. T-mobile zal dan aangeven of het wel of niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Voor mij heeft het niet gewerkt.

Ik heb overigen 3 weken geleden mijn IMEI doorgebeld (van mijn 3G die ik 2 jaar heb), toen de stappen gedaan die T-Mobile mij opgaf en dat werkte ook niet. Dat heb ik 5 keer gedaan (steeds met dat half uur enzo, was een hele dag kwijt) maar nog steeds niks.

Ook nu wat thaan omschrijft geprobeerd maar ik krijg geen logo in beeld, geen vraag om iets te installeren of wat dan ook.

Als ik overigens de pincode van de SIM van mijn vriendin intype (Ben) krijg ik T-Mobile linksboven in beeld. Is Ben hetzelfde als T-Mobile ofzo?

[edit] Ik kan ook gewoon gelijk bellen met de telefoon met haar SIMkaart. Zonder wat voor melding dan ook dus! 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Wilf op 16-01-2011 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gosat
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 10:58
http://toestelhulp.t-mobi...ren/Simlock-verwijderen/1

geldt iig voor nieuwe toestellen, en blijkbaar ook voor eerder geleverde, maar niet allemaal

edit: ik las het verkeerd

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2r43g8y.png

[ Voor 50% gewijzigd door Gosat op 16-01-2011 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-08 13:12

babybox

Win7

babybox schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 15:29:
Mijn vraag is: Hoe telefoon en sms (tijdelijk) uitzetten en GPS aanlaten met iphone4

Kan ik GPS aanlaten, maar het ontvangen van telefoontjes en smsjes uitzetten?
Zodat ik tijdens het navigeren met tomtom die niet ontvang?
Kon zelfs met mijn nokia E71 maar hier in de instellingen zie ik het niet
Ik ben op de hoogte van de Vliegtuigmodus, maar dan gaat de gps ook uit.
Je kunt data uitzetten (3G) maar dan ontvang je nog steeds telefoon en smsjes

met vriendelijke groet

Is handig als je met andere mensen in de auto zit en je de iphone alleen tijdelijk als gps gebruikt en er geen telefoontjes en of smsjes in het scherm komen.
Even een oplossing op mijn eigen vraag geven: je kunt dus ook kiezen vor een ander netwerk dan je eigen (dus handmatig een ander telefoonnetwerk selecteren bijv vodafone ofzo), dan werkt gps wel en telefoon/sms niet. Maar dit is wel omslachtig, misschien is er een gemakkelijker manier?

[ Voor 3% gewijzigd door babybox op 16-01-2011 16:13 ]

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Gosat schreef op zondag 16 januari 2011 @ 15:17:
http://toestelhulp.t-mobi...ren/Simlock-verwijderen/1

geldt iig voor nieuwe toestellen, en blijkbaar ook voor eerder geleverde, maar niet allemaal
Op de site lees ik dit: Alle tmobile toestellen zijn vanaf 12 januari via het netwerk gereed gemaakt voor het verwijderen van de simlock.

Nou leuk is dat, heb mijn 3GS dinsdag 11 januari officieel laten unlocken die jonger is als 1 jaar en ze zeiden dat ik 50 euro moest betalen. Als dit echt officieel is ga ik daar toch even werk van maken

[ Voor 59% gewijzigd door Slasher op 16-01-2011 16:28 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Eduardboon schreef op zondag 16 januari 2011 @ 15:01:
Geen zin om dat unlocken te proberen ivm jailbreak en het hele gedoe van alles opnieuw installeren via cydia. Maandag weten we zeker of het mogelijk is ;) dan belt iPC eventjes naar t-mobile toe om wat vragen te stellen.
Jailbreak deed er bij mij niet toe. Ik heb er ook een jailbreak op staan, en heb hem niet hersteld of wat dan ook. Ik heb hem gewoon aangesloten met een andere sim erin, en tadaa.
Crusader schreef op zondag 16 januari 2011 @ 15:07:
[...]

Waarom krijg ik dan die melding in mijn screenshot, dat mijn SIM kaart niet wordt ondersteund? Ik heb twee keer die stappen exact zo geprobeerd. Geen jailbreak, nooit gehad. Officiëel T-Mobile toestel.

edit: nóg een keer gedaan. Echt niet dus. SIM kaart wordt niet ondersteund, zelfde melding en er gebeurt niets.
iOS 4.2.1, iTunes 10.1.1 (Windows 7 64-bit).

Jammer maar helaas.
Jammer inderdaad, apart ook dat het bij de een wel werkt, en bij de ander niet.
Vraag me ook af waarom T-Mobile dit doet, ze winnen er niks mee. Mijn iPhone is 3 maanden oud, en nu al unlocken ze hem officieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Laatst online: 11:26
thaan schreef op zondag 16 januari 2011 @ 16:58:
[...]

Jailbreak deed er bij mij niet toe. Ik heb er ook een jailbreak op staan, en heb hem niet hersteld of wat dan ook. Ik heb hem gewoon aangesloten met een andere sim erin, en tadaa.

[...]

Jammer inderdaad, apart ook dat het bij de een wel werkt, en bij de ander niet.
Vraag me ook af waarom T-Mobile dit doet, ze winnen er niks mee. Mijn iPhone is 3 maanden oud, en nu al unlocken ze hem officieel.
Waarschijnlijk zijn niet alle imeinummers doorgegeven door T-Mobile. De mijne is nog steeds niet simlockvrij. Ik heb een iphone 4 32GB week 33 (augustus 2010)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Even iets anders dan de simlock. Ik ga waarschijnelijk straks mijn iPhone 4 verkopen. Nu is mijn vraag, als ik hem herstel en daarna niet synchroniseer met een backup maar hem synchroniseer als een nieuwe iPhone is het dan zo dat mijn gegevens er totaal van af zijn? Of moet ik nog andere stappen ondernemen. Dus niet dat mijn gegevens nog zichtbaar zijn als hij applicaties download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Laatst online: 11:26
Untouchablezz20 schreef op zondag 16 januari 2011 @ 18:05:
Even iets anders dan de simlock. Ik ga waarschijnelijk straks mijn iPhone 4 verkopen. Nu is mijn vraag, als ik hem herstel en daarna niet synchroniseer met een backup maar hem synchroniseer als een nieuwe iPhone is het dan zo dat mijn gegevens er totaal van af zijn? Of moet ik nog andere stappen ondernemen. Dus niet dat mijn gegevens nog zichtbaar zijn als hij applicaties download.
Dat is voldoende. Je kan ook via de iphone 4 wis inhoud en instellingen.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:43

janklp

FortyTwo Capital

Je gegevens zijn niet meer zichtbaar maar een kwaadwillende gebruiker kan je gegevens nog wel terughalen. Hier is al eens een artikel aan gewijd op iPhoneclub.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Waarom instellen als nieuwe iPhone aanklikken in iTunes? Gewoon herstellen, en zodra je de optie krijg om een backup terug te zetten, of hem in te stellen als een nieuwe iPhone, hem eruit trekken. Gewoon niks aanklikken, waarom zou je?
pinokkia schreef op zondag 16 januari 2011 @ 17:51:
[...]

Waarschijnlijk zijn niet alle imeinummers doorgegeven door T-Mobile. De mijne is nog steeds niet simlockvrij. Ik heb een iphone 4 32GB week 33 (augustus 2010)
Dat zou heel goed kunnen. Op volgorde doen ze het dan niet, want mijne is uit week 39 en nu wel simlockvrij.

[ Voor 21% gewijzigd door thaan op 16-01-2011 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:13
Hoe krijg ik foto's van de iPhone 4 gewoon simpel op mijn Macbook Pro? iPhone staat niet in de Finder, niet in iPhoto. iPhone is wel gesynct met mijn normale PC. Hoe moeilijk kan het zijn om net zoals in Windows de iPhone te laten zien in de Finder, en zo alles te kopieren....

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Erulezz schreef op zondag 16 januari 2011 @ 20:46:
Hoe moeilijk kan het zijn om net zoals in Windows de iPhone te laten zien in de Finder, en zo alles te kopieren....
Helemaal niet moeilijk, tweede hit op Google: http://support.apple.com/kb/TS1591

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:13
Ik had de reactie ook niet moeten plaatsen, was een beetje geërgerd omdat de Mac veel meer problemen geeft. Mac heeft een reinstall nodig denk ik. Inmiddels na 10 min heeft iPhoto hem gevonden, kwam ik achter omdat iPhoto constant 100 > % CPU gebruikte. Iets voor volgende week, die reinstall. :)

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Liefhebbers,
Ik ben op zoek naar de Leaf theme, maar dan HD geschikt.
Als ik winterboard gebruik, past hij mijn icoontjes niet aan, en als ik dan schakel in winterboard naar summerboard zijn de iconen weer lelijk (minder pixels), en niet allemaal aangepast.
Iemand suggesties zodat ik een scherp thema Leaf krijg?
Ik vind deze theme namelijk erg mooi, ook met die teksten door de plaatjes.
Andere suggesties voor dit soort themes zijn welkom :)

Op de wind van gister kan je niet zeilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
thaan schreef op zondag 16 januari 2011 @ 19:33:
[...]

Waarom instellen als nieuwe iPhone aanklikken in iTunes? Gewoon herstellen, en zodra je de optie krijg om een backup terug te zetten, of hem in te stellen als een nieuwe iPhone, hem eruit trekken. Gewoon niks aanklikken, waarom zou je?
[...]
Klopt. Dit is ook hetgene wat ik heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

Mails sturen lukt wel, links en notities doorsturen niet

Hallo ik heb een vraag,
Als ik een mailtje verstuur via het iphone mailprogramma gaat dit goed ontvangen ook
Maar een link doormailen vanuit safari of een notitie doormailen niet, deze mails blijven dan in de map uitgaand staan, hoe kan dit?
Ik gebruik imap met gmail
Uitgaande server: smtp.gmail.com

Dus de mail pagina's doormailen lukt niet en notities doormailen ook niet, maar gewoon mails doorsturen wel
Dit probleem zowel met wifi als gewoon via het telefoonnetwerk getest beide leverde dit probleem op,
Dit mailaccount is mijn standaard emailaccount in de iphone, ik heb het doorsturen van notities toegestaan in Instellingen->algemeen->mail instellingen

Weet iemand misschien de oplossing?

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag deze back cover besteld:
http://www.sw-box.com/Iphone-4-Metal-Back-Cover-Grey.html

Iemand ervaringen mee? Schijnt makkelijk te vervangen te zijn en geen garantie problemen op te leveren als je de originele backplate weer terug plaatst. Ben benieuwd!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2011 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Mmmmm mijn eerste post hier: is het mogelijk om een Google Mail te gebruiken voor de email zelf EN te profiteren van Push. Want voor Push moet je blijkbaar Gmail als Exchange instellen.

Maar ik wil het als Google Mail want als ik iets verwijder als Google Mail via Exchange staat dan verwijderd hij het niet alleen uit 'Inbox' en niet uit de andere mappen.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 22:52
Erulezz schreef op zondag 16 januari 2011 @ 20:46:
Hoe krijg ik foto's van de iPhone 4 gewoon simpel op mijn Macbook Pro? iPhone staat niet in de Finder, niet in iPhoto. iPhone is wel gesynct met mijn normale PC. Hoe moeilijk kan het zijn om net zoals in Windows de iPhone te laten zien in de Finder, en zo alles te kopieren....
Bijv iPhoto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een nieuwe bron dat de iPhone 5 dualcore krijgt:
Apple Daily, a Hong Kong-based newspaper, reported that Apple's iPhone 5 will be powered by a dual core processor with SGX543 graphics
http://www.ibtimes.com/ar...sung-qualcomm-ic-micr.htm

Nu nog een 3,7" of groter scherm en ik ben mogelijk verkocht =)

Een dualcore cpu + een veel krachtigere gpu is toch een behoorlijke upgrade van de iphone 4 imho. Naar verluidt wordt nl. niet alleen de cpu dualcore, maar ook een dualcore gpu =)
[denk aan 1080p videorecording/output en alles :]

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2011 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:06
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 15:46:
http://www.sw-box.com/Iph...da675e307&sl=EN&currency=

Iemand ervaringen mee? Schijnt makkelijk te vervangen te zijn en geen garantie problemen op te leveren als je de originele backplate weer terug plaatst. Ben benieuwd!
Hier krijg ik er ook nog een paar van binnen komende week, mocht iemand interesse hebben pm me maar;)

Heb 'm zelf ook en ziet er super mooi uit. Ook de combinatie met bumper ziet er super mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Brm-G schreef op maandag 17 januari 2011 @ 23:35:
[...]

Hier krijg ik er ook nog een paar van binnen komende week, mocht iemand interesse hebben pm me maar;)

Heb 'm zelf ook en ziet er super mooi uit. Ook de combinatie met bumper ziet er super mooi uit.
Ik wil er wel eentje van je afnemen.
Wat zijn de kosten?

Op de wind van gister kan je niet zeilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Sorry Gosat, dat ik twijfelde aan je berichten :)

http://www.nu.nl/gadgets/...jdert-simlock-iphone.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:26

Ypho

Allround Nerd

Weet iemand of er een applicatie is (al dan niet via Cydia) die kan monitoren welke data er verstuurd wordt vanaf je iPhone? Dus niet zo zeer de hoeveelheid, maar ik ben juist benieuwd WELKE data vanuit applicaties wordt verstuurd, en waar naar toe. Of zou dit echt via de router oid afgevangen moeten worden?

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:27
babybox schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:10:

Hallo ik heb een vraag,
Als ik een mailtje verstuur via het iphone mailprogramma gaat dit goed ontvangen ook
Maar een link doormailen vanuit safari of een notitie doormailen niet, deze mails blijven dan in de map uitgaand staan, hoe kan dit?

Dus de mail pagina's doormailen lukt niet en notities doormailen ook niet, maar gewoon mails doorsturen wel
Dit probleem zowel met wifi als gewoon via het telefoonnetwerk getest beide leverde dit probleem op,
Dit mailaccount is mijn standaard emailaccount in de iphone, ik heb het doorsturen van notities toegestaan in Instellingen->algemeen->mail instellingen

Is een standaard bug van iOS, zou verholpen moeten zijn in 4.2.1. Google is your friend.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Ik merk de laatste tijd dat wanneer ik s'avonds mijn iPhone 4 in de oplader doe, hij de volgende ochtend maar op 90% batterij staat ofzo. Hebben meer mensen hier last van?

Het lijkt erop dat hij nadat hij 100% is opgeladen, hij gewoon weer langzaamaan ontlaad, terwijl hij gewoon in de oplader zit. Gebeurt trouwens niet elke keer... Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Kent iemand een site's met kwaliteit thema's en losse iconen/docks. Dus wel iets moois, niet van dat cheasy bloed en tribal gedoe. Ik zoek een mooie metal dock om eens te kijken of het mooier is als het glazen dock wat er standaard op de iphone zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
swoutr schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 10:14:
Kent iemand een site's met kwaliteit thema's en losse iconen/docks. Dus wel iets moois, niet van dat cheasy bloed en tribal gedoe. Ik zoek een mooie metal dock om eens te kijken of het mooier is als het glazen dock wat er standaard op de iphone zit.
Dit is mijn favoriet, vele tweakers zullen het met me eens zijn.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 22:52
Gisteren naar leliveld services geweest ivm niet functionerende powerknop.
Valt gelukkig onder de garantie, krijg waarschijnlijk zelfs een geheel nieuwe iphone.
Minpunt: moet een maand wachten -_-.. maar ja.. beter dat, dan ergens anders laten fixen zonder de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Kassad schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 10:28:
[...]

Dit is mijn favoriet, vele tweakers zullen het met me eens zijn.
Wijsneus, ik vraag toch gewoon iets, er zitten hier veel tweakers die de beste site's kennen voor dit soort zaken, waarom zou ik dan een half uur gaan googlen tussen al die goedkope rommel site's

Is het nou werkelijk zo'n moeite om normaal te reageren.
Anders kan iedereen wel zijn vragen lopen google'n ik vraag het hier toch omdat er hier vaak mensen zijn met ervaringen.

[ Voor 16% gewijzigd door swoutr op 18-01-2011 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:26

Ypho

Allround Nerd

swoutr schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 10:45:
[...]

Wijsneus, ik vraag toch gewoon iets, er zitten hier veel tweakers die de beste site's kennen voor dit soort zaken, waarom zou ik dan een half uur gaan googlen tussen al die goedkope rommel site's

Anders kan iedereen wel zijn vragen lopen google'n ik vraag het hier toch omdat er hier vaak mensen zijn met ervaringen.
Kijk eens naar een thema als bijvoorbeeld glasklart, deze vind ik persoonlijk erg mooi. Buuf4 is ook erg grappig, maar heeft wat minder icoontjes.

Op de site uit de link staat een groot forum met tientallen thema's.

[ Voor 2% gewijzigd door Ypho op 18-01-2011 10:53 . Reden: Juiste URL ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
swoutr schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 10:45:
[...]

En laat het op tweakers nou net de bedoeling zijn dat je zelf iets doet voor je vragen stelt. Met een half uurtje werk had je het dus zelf kunnen uitvinden. Als je , na het zelf geprobeerd te hebben er niet uitkomt, dan stel je de vraag op tweakers. Lees anders de regels van dit forum nog eens door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
MillZ schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 00:04:
[...]

Ik wil er wel eentje van je afnemen.
Wat zijn de kosten?
Neem even contact op via DM of e-mail (staat op mijn profiel).

[ Voor 12% gewijzigd door SquareOne op 18-01-2011 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Kassad schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 11:07:
[...]

En laat het op tweakers nou net de bedoeling zijn dat je zelf iets doet voor je vragen stelt. Met een half uurtje werk had je het dus zelf kunnen uitvinden. Als je , na het zelf geprobeerd te hebben er niet uitkomt, dan stel je de vraag op tweakers. Lees anders de regels van dit forum nog eens door :)
Mag ik je er even op wijzen dat dit topic ervaringen & discussie heet. Zijn ervaring is dat de batterij gek doet en vraagt of meer mensen hier iets van merken. Dat is wat anders dan "Help mijn pc doet het niet!??!"

Anders blijft er toch niks meer over om over te praten over het forum als je dit soort dingen niet mag delen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Kassad schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 11:07:
[...]

Ja mam.

Je weet toch helemaal niet of ik dat heb gedaan of niet. Ga je nou tegen iedereen die een vraag stelt zeggen dat hij eerst moet google'n en dat hij het dan mag vragen met jou toestemming.

Lees jij de regels eens even door met je offtopic gebrabbel.

Back on ontopic dus. Hoop dat er mensen zijn met een antwoord, maarja mijn vraag is ondertussen ondergesneeuwd door offtopic gelul.

Laat ook maar.

[ Voor 10% gewijzigd door swoutr op 18-01-2011 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
kloos2 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 09:44:
Ik merk de laatste tijd dat wanneer ik s'avonds mijn iPhone 4 in de oplader doe, hij de volgende ochtend maar op 90% batterij staat ofzo. Hebben meer mensen hier last van?

Het lijkt erop dat hij nadat hij 100% is opgeladen, hij gewoon weer langzaamaan ontlaad, terwijl hij gewoon in de oplader zit. Gebeurt trouwens niet elke keer... Iemand ervaring hiermee?
Ik heb dit ook, alleen zit mijn batterij dan nooit onder de 97%

Volgens mij is het hier al eens voorbij gekomen, maar ik kan het even niet vinden. Volgens mij is er verschil tussen een quick charge en een full charge o.i.d. maar please correct me if i'm wrong :)

Edit: zie: http://discussions.apple....=2615913&start=0&tstart=0

[ Voor 5% gewijzigd door BillSpaarbank op 18-01-2011 12:00 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Thanks! Ik heb wel het idee dat hij bij mij doorloopt naar 100% en dan daarna leegloopt, was snachts een keer wakker geworden, gekeken hoelaat het was en zag dat batterij 100% was, daarna weer verder geslapen en in de ochtend was hij niet meer 100% vol.

Opnieuw calibreren kan in ieder geval geen kwaad,even kijken of dat helpt, is alweer een tijd geleden dat ik heb helemaal leeg heb laten lopen. Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Ik heb gemerkt (bij het gebruik van SleepCycle) dat als de iPhone 100% is opgeladen 's morgens en ik haal de vliegtuig modus eraf dat deze dan ook naar 99% springt en na een minuut weer op 100% gaat. Dit is met de lader eraan. Ik denk dat het even veel energie vraagt. Het kan dus zijn dat een app of iets veel energie heeft gevraagd en de iPhone nu moet bijladen. Het percentage is dacht ik ook een benadering, dus het kan zijn dat de uitkomst dan naar beneden uitvalt en dat zichtbaar is.

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

babybox schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:10:

Hallo ik heb een vraag,

Kassad schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 08:29:
[...]

Is een standaard bug van iOS, zou verholpen moeten zijn in 4.2.1. Google is your friend.
Ik heb een iphone 4 met 4.2.1 maar probleem is dus niet verholpen, met google heb ik echt nog geen oplossing gevonden, dus als iemand tips/adviezen heeft in de goede richting, ...

onder andere:
http://www.google.nl/#hl=...l=&oq=&fp=47a268db72661f2

http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2540618

Ik wordt er gek van aarghhh, 1,2,3,4,5 haah

[ Voor 62% gewijzigd door babybox op 18-01-2011 18:15 ]

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen wat, in iTunes, onder het kopje 'Bibliotheek', het getal rechts van 'Apps' precies wil zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:01
Dat zijn het aantal Apps waarvan je een update kunt downloaden.
Dus als je je iPhone een tijdje niet synct, loopt dit aantal in het kopje Bibliotheek op.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AntraXxX schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 18:16:
Dat zijn het aantal Apps waarvan je een update kunt downloaden.
Dus als je je iPhone een tijdje niet synct, loopt dit aantal in het kopje Bibliotheek op.
danku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik m'n iPhone als wekker en als ik m'n 3G en WiFi aan laat staan 's nachts, daalt het percentage zo'n 25%. In Airplane Mode bedraagt dit slechts 1%. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
Heb ik geen last van, heb alles aan staan (3G, BT, Locatie Services en push) en als ik de stekker eruit haal voor het slapen gaan (100%) staat die 's morgens op 98 of 99% (soms heb ik dan 1 of 2 mails). Ik sluit wel elke avond alle apps die op de achtergrond draaien.

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brm-G schreef op maandag 17 januari 2011 @ 23:35:
[...]

Heb je die ook bij sw-box besteld? Ik lees her en der op fora dat er nogal eens problemen zijn met ontvangst en camera/fliter en de schroefgaten aan de onderkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joepv schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:22:
Heb ik geen last van, heb alles aan staan (3G, BT, Locatie Services en push) en als ik de stekker eruit haal voor het slapen gaan (100%) staat die 's morgens op 98 of 99% (soms heb ik dan 1 of 2 mails). Ik sluit wel elke avond alle apps die op de achtergrond draaien.
Mmmh dat zal ik vanavond ook eens doen (alle apps op de achtergrond afsluiten). Heb je er toevallig ook WhatsApp op staan? Volgens mij geeft deze een constant signaal af over 3G aangezien een bericht binnenkomt op het moment dat de ander dat verstuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 20:04:
[...]

Heb je die ook bij sw-box besteld? Ik lees her en der op fora dat er nogal eens problemen zijn met ontvangst en camera/fliter en de schroefgaten aan de onderkant?
Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat ik hier geen last van heb. Heb al verschillende backcovers geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:42

Step

step@tweakers.net#

Ik ben nog op zoek naar die brushed metal (de bekende..) voor de iPhone (backplate) en waar ik in NL cheap (liefst online) zo'n schroevendraaier kan halen om die backplate te verwisselen! :)

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arathorn8
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-06 21:31
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 15:46:
http://www.sw-box.com/Iphone-4-Metal-Back-Cover-Grey.html

wow, ik zat te kijken naar een bumpertje... zag er goed uit, maar opeens zag ik meer item in m'n cart... blijk ik ingelogd te zijn als iemand anders op deze site. Lelijke security fail !!

Ik ben hard op zoek naar een goede bumper. Die van Apple vind ik te duur @ 30e en er zijn superveel 3rd party bumpers op eBay te vinden. Ik heb een rood-transparante "Silicone Bescherm-Bumper" voor 4e gekocht, die wel beviel qua stof, maar ik vind 't totaal niet mooi qua kleurencombo. Vervolgens een zwarte "BLACK SILICONE BUMPER CASE" gekocht voor 3e, maar die zit niet lekker op de iphone. Te ruim. Deze goedkope bumper wordt veel aangeboden en 't is te herkennen aan de feature-list, waar vaak staat:
- 100% Brand New
- Made of durable rubber and molded plastic.
- Fits snugly around the edges of your iPhone 4.
- Fun and unique way to personalize your iPhone 4.
- ....

Iemand goede ervaring met een 3rd party bumper?

"I came here to chew gum and kick ass... and I'm all out of gum." -- They Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arathorn8 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 23:42:
[...]

wow, ik zat te kijken naar een bumpertje... zag er goed uit, maar opeens zag ik meer item in m'n cart... blijk ik ingelogd te zijn als iemand anders op deze site. Lelijke security fail !!

Ik ben hard op zoek naar een goede bumper. Die van Apple vind ik te duur @ 30e en er zijn superveel 3rd party bumpers op eBay te vinden. Ik heb een rood-transparante "Silicone Bescherm-Bumper" voor 4e gekocht, die wel beviel qua stof, maar ik vind 't totaal niet mooi qua kleurencombo. Vervolgens een zwarte "BLACK SILICONE BUMPER CASE" gekocht voor 3e, maar die zit niet lekker op de iphone. Te ruim. Deze goedkope bumper wordt veel aangeboden en 't is te herkennen aan de feature-list, waar vaak staat:
- 100% Brand New
- ....

Ik ben benieuwd na hoeveel 3rd party bumpers je op de €30 zit... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arathorn8
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-06 21:31
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 23:45:
[...]

Ik ben benieuwd na hoeveel 3rd party bumpers je op de €30 zit... :)
True, maar een stuk of 8 passen nog binnen 't budget ;)

"I came here to chew gum and kick ass... and I'm all out of gum." -- They Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
[...]

- 100% Brand New
- ....

Gear4 The Band misschien een optie? Op internet voor zo'n 14 euro te krijgen en bij de Phonehouse voor +- 20 euro. Mij bevalt hij goed en hij lijkt vreselijk veel op de originele Apple bumper.

Er is overigens een apart topic voor cases en dergelijke ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 20:15:
[...]

Mmmh dat zal ik vanavond ook eens doen (alle apps op de achtergrond afsluiten). Heb je er toevallig ook WhatsApp op staan? Volgens mij geeft deze een constant signaal af over 3G aangezien een bericht binnenkomt op het moment dat de ander dat verstuurt.
Ja, ik gebruik ook WhatsApp. Wat ik ook merk is dat als je slechte dekking hebt van je mobiele signaal dat de batterij dan ook snel leeg is. Gisteren was ik de hele middag in een gebouw, waar de telefoon bleef klapperen tussen GPRS/3G en niets met 1 streepje bereik. 's avonds was mijn batterij bijna leeg toen ik ging slapen.

Maar we mogen niet klagen met de iPhone 4. Twee collega's hebben een HTC legend en die zijn na een halve dag al leeg van een beetje bellen en e-mailen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
Net mijn eerste IPhone met iOS 4.3.2.. Hoe zit het nou met de internetverbinding?
Ik heb pushberichtgeving op UIT staan dus heb geen internetverbinding nodig als mijn telefoon gelocked staat. Schakelen WIFI en de mobiele dataverbinding automatisch uit als ik de telefoon lock?
Ik vermoed van wel, want als ik unlock dan duurt het even voordat er weer een verbindingssymbooltje staat. Maar zeker weten doe ik het niet. Wie kan hier opheldering over geven? Dit ivm batterijbesparing (als het niet automatisch gaat moet ik nl. steeds handmatig de internetverbinding uitzetten).

Ander vraagje:
Alle apps blijven altijd open staan. Waarom is dat? Ik zit regelmatig met 30 apps tegelijk open. Moet ik ze dan afsluiten? Het systeem wordt niet echt trager (misschien een klein beetje) maar ik vind het als Windows gebruiker gewoon vreemd om zoveel op en te hebben staan! En moet dat afsluiten echt één voor één?

[ Voor 9% gewijzigd door tbenschop2 op 19-01-2011 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
tbenschop2 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 10:25:
Net mijn eerste IPhone met iOS 4.3.2.. Hoe zit het nou met de internetverbinding?
Ik heb pushberichtgeving op UIT staan dus heb geen internetverbinding nodig als mijn telefoon gelocked staat. Schakelen WIFI en de mobiele dataverbinding automatisch uit als ik de telefoon lock?
Ik vermoed van wel, want als ik unlock dan duurt het even voordat er weer een verbindingssymbooltje staat. Maar zeker weten doe ik het niet. Wie kan hier opheldering over geven? Dit ivm batterijbesparing (als het niet automatisch gaat moet ik nl. steeds handmatig de internetverbinding uitzetten).

Ander vraagje:
Alle apps blijven altijd open staan. Waarom is dat? Ik zit regelmatig met 30 apps tegelijk open. Moet ik ze dan afsluiten? Het systeem wordt niet echt trager (misschien een klein beetje) maar ik vind het als Windows gebruiker gewoon vreemd om zoveel op en te hebben staan! En moet dat afsluiten echt één voor één?
Nee, de mobiele dataverbinding en Wi-Fi schakelen niet uit, aangezien ik gewoon WhatsApp berichten en mail binnen krijg. Deze moet je handmatig uitzetten.

Apps afsluiten moet je inderdaad 1 voor 1 doen, hoewel het weinig kwaad kan om ze allemaal open te hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:28
tbenschop2 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 10:25:
Net mijn eerste IPhone met iOS 4.3.2.. *knip*
4.3.2? Mis ik iets? :?

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:42

Step

step@tweakers.net#

Step schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 23:10:
Ik ben nog op zoek naar die brushed metal (de bekende..) voor de iPhone (backplate) en waar ik in NL cheap (liefst online) zo'n schroevendraaier kan halen om die backplate te verwisselen! :)
Helemaal niemand die hier iets van weet? :/

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Net weer even met SIM kaart van andere aanbieder de iPhone 4 aan iTunes gehangen en zowaar, kreeg het iPhone logo en kort daarna een melding dat er nieuwe aanbiederinstellingen waren gevonden. Geïnstalleerd en nu is ie inderdaad ook simlockvrij. Geen hoax dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
babybox schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 17:58:
[...]

[...]

Ik heb een iphone 4 met 4.2.1 maar probleem is dus niet verholpen, met google heb ik echt nog geen oplossing gevonden, dus als iemand tips/adviezen heeft in de goede richting, ...

onder andere:

http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2540618

Ik wordt er gek van aarghhh, 1,2,3,4,5 haah
Vreemd, het is een bekend bug van iOS4, ik had er ook last van maar niet meer sinds 4.2.1. Probeer dit eens:

http://www.iphone-tips-tr...iPhone+TIPS+and+TRICKS%29

Hou deze thread eens in de gaten.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Step schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:34:
[...]

Helemaal niemand die hier iets van weet? :/
Ik denk dat we naar hetzelfde opzoek zijn ik heb namelijk vandaag mijn zilveren achterkant voor de iPhone 4 binnen gekregen met schroevendraaier alleen nu blijkt dat ik dus een nieuwere versie iPhone heb waardoor ik een schroevendraaier moet hebben met een ster-vorm. Weet iemand een Nderlandse site waar ik die kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Pa belt me net, alle foto's met zijn een week oude i4 zijn blurry. Dit betreft alleen de camera aan de achterkant, de frontface camera is scherp. Closeup met de rearcam is ook scherp (<20 cm). Beeld is al wazig voor je een foto neemt. Lens is uiteraard schoon en plastic is verwijderd. Heb het toestel nog niet gezien, maar even Googlen deed me schrikken. Komt toch wel regelmatig voor en bijna altijd hardware.
Iemand die dit al eens heeft gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

- 100% Brand New
- ....

Een vriend van me heeft voor 12 euro haast exact dezelfde bumper gekocht als degene die ik van Apple heb gekregen. Het enige verschil is dat de volume knoppen aan de zijkant glimmend zijn ipv mat. De naam van de winkel weet ik niet, maar het was zo'n standaard telecom shop die je in elke stad wel tegenkomt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
bram1984 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:13:
[...]

Nee, de mobiele dataverbinding en Wi-Fi schakelen niet uit, aangezien ik gewoon WhatsApp berichten en mail binnen krijg. Deze moet je handmatig uitzetten.

Apps afsluiten moet je inderdaad 1 voor 1 doen, hoewel het weinig kwaad kan om ze allemaal open te hebben staan.
Ja dat moet 4.2.1 zijn dus! Maar ik heb pushberichtgeving UIT staan. Dat zou toch verschil moeten maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 22:38
Weet iemand of het mogelijk is om in je mailaccount alleen de gmail mail te laten zien zonder apple zijn lokale folder. Het probleem is nu dat de berichten netjes binnenkomen op mijn iphone. Echter als ik ze daarop verwijder staan ze nog gewoon in mijn gmail. Ga ik dan op de iphone naar postvak IN dan komen ze allemaal netjes nog een keer binnen. Pas als ik ze hier verwijder zijn ze definitief weg.

Ik wil dus eigenlijk alleen die echte gmail folder en subfolders hebben zonder dat ik ze 2x moet verwijderen. Als het ware echt PUSH.

Ik heb mijn account ingesteld via de gewone manier van instellingen, mail, account instellen. Mijn agenda wordt namelijk ook normaal en zonder problemen gesynct.

edit: @ bumpercase verhaal: kijk gewoon eens op marktplaats, dan staan plenty of originele bumpers. Ik heb de mijne daar ook verkocht voor 15 euro, had hem gratis via dat case program en gebruik hem toch niet. Die dingen koop je daar legio nieuw in verpakking voor een euro of 15. Bespaart je wel straks 4x zo een crappy bumper.

[ Voor 19% gewijzigd door Rene op 21-01-2011 09:32 ]

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:29
Via exchange, staat al meerdere keren in het topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swoutr schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 10:14:
Even registreren op het forum van x sellize en daar staan de leukste thema's. Daar vind je trouwens veel meer leuks :9~
FW 4.3 beta 2 rouleert nu. Misschien bedoeld hij dat?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2011 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Even een vraagje. Hebben jullie ook wel eens last van het feit dat het scherm af en toe niet meer wil kantelen? Ik open mijn berichten, draai het scherm. Het scherm blijft dan in portraitmode en wil niet switchen naar landscape. Vervolgens werkt de sensor in geen enkele applicatie. De screen-lock staat gewoon uit. Na een herstart van de telefoon werkt het weer gewoon.

Ik kan er niets over vinden verder. Softwarematige bug of hardwarematig?

-edit- iPhone 4 met iOS 4.2.1

[ Voor 3% gewijzigd door BillSpaarbank op 21-01-2011 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
tbenschop2 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 12:37:
[...]

Ja dat moet 4.2.1 zijn dus! Maar ik heb pushberichtgeving UIT staan. Dat zou toch verschil moeten maken?
Ik denk niet dat je iPhone door het uitzetten van push ineens geen verbinding meer maakt als ie locked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Die mensen die afgelopen week over die metalen achterkantje vroeg, ik heb er een aantal binnen. Voor meer info zie vraag en aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Heb mijn iPhone morgen een weekje, al bij al fantastisch apparaat, zijn nog een aantal dingen die mij storen, Gmail + Exchange heeft geen goede delete support, maar dat is niet zo erg.

Waar ik mij wel verschrikkelijk aan stoor is het feit dat ik 'ge' (Vlaamse versie van 'je') vaak typ in MSN / Messaging / whatever. En hij wil het altijd corrigeren naar Gé. Verschrikkelijk. Wat ik ook doe, ik krijg de iPhone niet zover om te DAT woord te onthouden. Iemand tips ervoor?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Automatisch aanvullen + spellingcontrole uitzetten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:30

Sick Nick

Drop the top!

Arathorn8 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 00:05:
[...]

True, maar een stuk of 8 passen nog binnen 't budget ;)
Als je geen zin hebt om verder te zoeken, bestel dan gewoon deze:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.47522

1 op 1 kopie van de originele apple bumper, komt waarschijnlijk zelfs uit dezelfde fabriek :P En dat voor 2 euro ipv 30 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Sick Nick schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 18:19:
[...]

1 op 1 kopie van de originele apple bumper, komt waarschijnlijk zelfs uit dezelfde fabriek :P En dat voor 2 euro ipv 30 ;)
reviews zijn niet echt positief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierrymans
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-09 20:49
Weet iemand hoe ik mijn hotmail en andere e-mailadressen in mijn iphone kan zetten zonder dat hij de tig oude e-mails ook synchroniseert? Ik wil gewoon dat hij vanaf nu als ik nieuwe e-mails krijg hij ze doorpusht, maar hij pakt ook alle oude e-mails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:30

Sick Nick

Drop the top!

Brm-G schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 18:50:
[...]

reviews zijn niet echt positief...
Heb m hier liggen, misschien dat de eerste batch niet goed was maar hij past perfect. Alle openingen op precies de juiste plek, zelfs het kleine gaatje naast de koptelefoonaansluiting, knoppen gewoon met goed gevoel indrukken met het klikje zoals het hoort en de mute-schakelaar normaal te bedienen. De verpakking en het uiterlijk is ook 1 op 1 gekopieerd van de originele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Sick Nick schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 23:00:
[...]

Heb m hier liggen, misschien dat de eerste batch niet goed was maar hij past perfect. Alle openingen op precies de juiste plek, zelfs het kleine gaatje naast de koptelefoonaansluiting, knoppen gewoon met goed gevoel indrukken met het klikje zoals het hoort en de mute-schakelaar normaal te bedienen. De verpakking en het uiterlijk is ook 1 op 1 gekopieerd van de originele.
Oke. dat kan inderdaad zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Snake schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 15:52:
Heb mijn iPhone morgen een weekje, al bij al fantastisch apparaat, zijn nog een aantal dingen die mij storen, Gmail + Exchange heeft geen goede delete support, maar dat is niet zo erg.

Waar ik mij wel verschrikkelijk aan stoor is het feit dat ik 'ge' (Vlaamse versie van 'je') vaak typ in MSN / Messaging / whatever. En hij wil het altijd corrigeren naar Gé. Verschrikkelijk. Wat ik ook doe, ik krijg de iPhone niet zover om te DAT woord te onthouden. Iemand tips ervoor?
Tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:54
Vraagje aan de zakelijke gebruikers van een Iphone:

Wij hebben de keuze om te upgraden naar een BB Bold 9780 of een Iphone 4.

Voordelen van de BB lijken mij obvious: Puur op de zakelijke markte gericht, prima toetsenbord en de gewenning die ik ga hebben met de oude curve die ik nu heb.

De voordelen van de Iphone zijn o.a. de snelheid, de internet mogelijkheden en de veelzijdigheid.
Maar oe zit het met het toetsenbord?
Ik verstuur namelijk gemiddeld zo'n 20 tot 30 e-mails en nog wat smsjes per dag. Dat gaat natuurlijk perfect op de BB. Hoe zit dat met de Iphone?

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillaZ schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 20:33:
Vraagje aan de zakelijke gebruikers van een Iphone:

Wij hebben de keuze om te upgraden naar een BB Bold 9780 of een Iphone 4.

Voordelen van de BB lijken mij obvious: Puur op de zakelijke markte gericht, prima toetsenbord en de gewenning die ik ga hebben met de oude curve die ik nu heb.

De voordelen van de Iphone zijn o.a. de snelheid, de internet mogelijkheden en de veelzijdigheid.
Maar oe zit het met het toetsenbord?
Ik verstuur namelijk gemiddeld zo'n 20 tot 30 e-mails en nog wat smsjes per dag. Dat gaat natuurlijk perfect op de BB. Hoe zit dat met de Iphone?
Zelf eens uitproberen? :X
Zie verder: http://www.apple.com/iphone/business/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:54
Dat ga ik maandag doen ja, vandaag door voetbal geen tijd gehad ;)

Niet meteen zo boos worden :>

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
BillSpaarbank schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 14:39:
Even een vraagje. Hebben jullie ook wel eens last van het feit dat het scherm af en toe niet meer wil kantelen? Ik open mijn berichten, draai het scherm. Het scherm blijft dan in portraitmode en wil niet switchen naar landscape. Vervolgens werkt de sensor in geen enkele applicatie. De screen-lock staat gewoon uit. Na een herstart van de telefoon werkt het weer gewoon.

Ik kan er niets over vinden verder. Softwarematige bug of hardwarematig?

-edit- iPhone 4 met iOS 4.2.1
Iemand die hier iets over kan zeggen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:51
Weet iemand waarom gMail geen berichten meer pushed?

Nieuwe neverlocked iPhone 4 32gb op 4.2.1 (geen JB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
musiqman schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 22:01:
Weet iemand waarom gMail geen berichten meer pushed?

Nieuwe neverlocked iPhone 4 32gb op 4.2.1 (geen JB)
Geez, iets meer info graag. Hoe is je mail ingesteld op je iPhone? Heeft het al gewerkt? Zo ja, wat heb je daarna veranderd? Wat heb je zelf al geprobeerd om het op te lossen en wat was het resultaat daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Mail is via exchange ingesteld.
Het heeft al eens gewerkt (zowel op deze, als mijn vorige iPhone 4)
Push van andere apps/instellingen komen wel netjes binnen
Ik heb niets veranderd
Ik heb al diverse zaken geprobeerd zoals account wissen en opnieuw aanmaken, iphone herstellen etc.
Dit had bood helaas geen oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
musiqman schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 22:17:
Mail is via exchange ingesteld.
Het heeft al eens gewerkt (zowel op deze, als mijn vorige iPhone 4)
Push van andere apps/instellingen komen wel netjes binnen
Ik heb niets veranderd
Ik heb al diverse zaken geprobeerd zoals account wissen en opnieuw aanmaken, iphone herstellen etc.
Dit had bood helaas geen oplossing
Komt je mail helemaal nIet mee binnen of later? En als je dezelfde account als pop instelt, werkt het dan wel? Komt de mail van de gmail account wel binnen op een pc/Mac via mailclient? Werkt gmail via web wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
De mail komt met push aan pas binnen als ik de mail app open.
Via pull komt de mail wel automatisch binnen (dan wel zonder push berichtje op he scherm)

Via de webtoegang heb ik ook gewoon alles werkend.

[ Voor 7% gewijzigd door musiqman op 22-01-2011 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
musiqman schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 23:09:
De mail komt met push aan pas binnen als ik de mail app open.
Via pull komt de mail wel automatisch binnen (dan wel zonder push berichtje op he scherm)

Via de webtoegang heb ik ook gewoon alles werkend.
Hoe staat de instelling instellingen>mail,etc>nieuwe gegevens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Die stond op push. Deed niets. Toen heb ik hem op om het kwartier fetch gezet en dat werkt. Alleen dus om het kwartier dus en dat is te lang.

Een van de redenen dat ik een iPhone heb is de realtime mail functionaliteit (de Bb 9700 Welke ik hiervoor had, had hier namelijk veel problemen mee) Zoals gezegd heeft het ooit gewerkt, ben dan ook heel benieuwd waarom nu niet en of er anderen zijn die zich hier in herkennen en of iemand dan een mogelijke oplossing heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
musiqman schreef op zondag 23 januari 2011 @ 08:59:
Die stond op push. Deed niets. Toen heb ik hem op om het kwartier fetch gezet en dat werkt. Alleen dus om het kwartier dus en dat is te lang.

Een van de redenen dat ik een iPhone heb is de realtime mail functionaliteit (de Bb 9700 Welke ik hiervoor had, had hier namelijk veel problemen mee) Zoals gezegd heeft het ooit gewerkt, ben dan ook heel benieuwd waarom nu niet en of er anderen zijn die zich hier in herkennen en of iemand dan een mogelijke oplossing heeft.
Heb je onder je Exchange instellingen op je iPhone de pushmappen gecontroleerd? Staat je inbox daar ook aangevinkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Waar zou dit moeten kunnen? Deze instellingen kan ik niet terugvinden (of heten anders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
musiqman schreef op zondag 23 januari 2011 @ 09:29:
Waar zou dit moeten kunnen? Deze instellingen kan ik niet terugvinden (of heten anders)
Instellingen>mail,etc>mail account>push emailmappen

Als je deze optie niet hebt, heb je geen exchangeaccount ingesteld maar een 'gewone' mailaccount en dan werkt push niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Edit

Top. Dat was m idd.

Edit 2.

Ik stel voor de grap eens de gmail account van mijn vrouw opdezelfde manier in en daar krijg ik de optie niet. En heet de account gmail ipv excange.

[ Voor 142% gewijzigd door musiqman op 23-01-2011 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
musiqman schreef op zondag 23 januari 2011 @ 09:57:
Dieheb ikidd niet. Dat isvreemd. Zal m nog eens installeren.
Blijdschap alom.

[ Voor 26% gewijzigd door Kassad op 23-01-2011 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sick Nick schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 18:19:
[...]

Één van de mooie uiterlijke kenmerken van de iphone is de alu rand rondom de iphone.......deze wordt helaas teniet gedaan door bumpers in alle mogelijke kleuren :-(
Waarom geen bumper in dezelfde kleur als de originele rand? Ik ben hem tenminste nog niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Dan zou je toch eens hier moeten kijken: http://www.sgpstore.com/c...neo-hybrid-ex-series.html

En dan de kleur Satin-Silver aanvinken :)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.