Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LGU
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 23:49

LGU

Ik heb de iPhone 4 nu een kleine 2 weken in bezit en heb nu een 2-tal vermoedelijk eenvoudige vraagjes:

- tijdens het syncen met de pc wordt er telkens gevraagd of de bookmarks gesynced moeten worden. Hierop geef ik aan dat dit niet het geval is. Kan ik dit ook uitzetten zodat mijn bookmarks overgeslagen worden met syncen? Mijn (vele) pc bookmarks hoeven namelijk niet op de telefoon.

- Door de actie '12 dagen cadeaus' heb ik nu ook wat muziek op de Iphone. Is het mogelijk om deze toe te voegen aan de bibliotheek van iTunes? Indien ik namelijk het vakje aanvink om de muziek te syncen meldt iTunes dat alle muziek op de iPhone wordt vervangen door de muziek in de bibliotheek. Daar staat echter nog geen muziek want de liedjes staan enkel op de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinners schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 18:38:
Ik heb de iPhone 4 nu een kleine 2 weken in bezit en heb nu een 2-tal vermoedelijk eenvoudige vraagjes:

- tijdens het syncen met de pc wordt er telkens gevraagd of de bookmarks gesynced moeten worden. Hierop geef ik aan dat dit niet het geval is. Kan ik dit ook uitzetten zodat mijn bookmarks overgeslagen worden met syncen? Mijn (vele) pc bookmarks hoeven namelijk niet op de telefoon.
Dat kun je volgens mij toch uitvinken bij een van de eerste tabs onder je iPhone in iTunes?
Sinners schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 18:38:
- Door de actie '12 dagen cadeaus' heb ik nu ook wat muziek op de Iphone. Is het mogelijk om deze toe te voegen aan de bibliotheek van iTunes? Indien ik namelijk het vakje aanvink om de muziek te syncen meldt iTunes dat alle muziek op de iPhone wordt vervangen door de muziek in de bibliotheek. Daar staat echter nog geen muziek want de liedjes staan enkel op de iPhone.
Op Mac kun je best met Senuti (free trail) je muziek kopiëren van je iPhone naar je harde schrijf, en zo op iTunes zetten. In Windows kun je hetzelfde doen, maar dan bv met YamiPod. Een echte optie is er niet in iTunes, maar met deze workaround geraak je er wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is wel degelijk een optie in iTunes. Sluit je iPhone aan en druk er met de rechter muisklik op. Je krijgt dan een menutje met oa "aankopen overzetten". Doe dat en hij zet het over.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Ik heb een iPhone 4 aangeboden gekregen echter heeft de meneer het aankoopbewijs niet meer.! Kan ik ergens natrekken of deze iPhone van diefstal afkomstig is?

Stel ik koop 'm en hij blijkt uiteindelijk toch van diefstal afkomstig te zijn, in hoeverre kan ik dan nog in problemen komen (heling)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:11

Underworld

+1 Inzichtvol

Volgens mij alleen via het IMEI nummer en dit via de klantenservice van Apple na gaan of dit serienummer als gestolen op is gegeven.
Slashdotter schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 11:39:
Toch wel handig die find my iPhone app:

http://www.telegraaf.nl/b..._onderbroek__.html?p=28,1

iPhone gevonden in onderbroek

AMSTERDAM - De politie heeft dankzij de app 'find my iPhone' een gestolen iPhone 4 teruggevonden. De telefoon bleek in de onderbroek van de dief te zitten...
Zegt dat ook niet iets over het slecht fouilleren van de politie? Helemaal met bekende bij de politie...
Verder erg fijn dat dit soort zaken zo worden opgelost!

[ Voor 69% gewijzigd door Underworld op 09-01-2011 22:40 ]

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaos94
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:55

Crusader

Arc Nature

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een paar pagina's geleden had ik het "scheef typen" probleem even aangehaald.

Ik heb toen op aanraden van iemand hier het Emoij toetsenbord uitgeschakeld en het probleem is nu al 3dagen weg. Misschien handig om te weten voor de andere met het probleem.
Laat goed zien dat Steve een echte presenter is. Hem nadoen is kennelijk zo makkelijk nog niet

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 20:18:
Ik zou graag een tipje willen delen, icm met Find my iPhone.

Het is zo dat er geen wachtwoord op zit, heb er wel iets op gevonden, misschien iets voor de 1e post.

Omdat er dus geen wachtwoord op gezet kan worden, is het makkelijk door de "dief" om deze functie uit te zetten. Maar, we kunnen wel functies beperken.

Ga je naar Settings, Algemeen, Beperkingen. Dan zet je er een "wachtwoord" op. Dan even naar beneden gaan, naar "Sta wijzigingen toe", daar staat "Accounts".
Als je deze uitvinkt, staat er een wachtwoord op, het wachtwoord wat je voor de Beperkingen in hebt gesteld.
Als je dan instellingen voor de e-mail accounts wilt veranderen moet je dat weer even uitvinken.

Groeten ;)
als de dief dan toch in je menu kan, dan hij net zo goed de flight mode aanzetten, ben je ook meteen klaar want dan kan de telefoon zijn positie niet doorgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

T7D_Sneezy schreef op maandag 10 januari 2011 @ 09:53:
[...]

als de dief dan toch in je menu kan, dan hij net zo goed de flight mode aanzetten, ben je ook meteen klaar want dan kan de telefoon zijn positie niet doorgeven.
Dan heeft die dief dus een hele mooie iPod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Nu online
Crusader schreef op maandag 10 januari 2011 @ 09:56:
[...]

Dan heeft die dief dus een hele mooie iPod.
Ja dus? jij kan hem in ieder geval niet meer vinden... en daar gaat het toch om?
Die dief brengt hem echt niet netjes terug als hij ziet dat hij " find my iphone" niet kan uitschakelen.
Bovendien kan je thuis met een pc genoeg doen om een iphone leeg te gooien.
Beste is gewoon nog een passcode bij stanby/wakeup instellen (naast die beperkingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

T7D_Sneezy schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:15:
[...]

Ja dus? jij kan hem in ieder geval niet meer vinden... en daar gaat het toch om?
Die dief brengt hem echt niet netjes terug als hij ziet dat hij " find my iphone" niet kan uitschakelen.
Bovendien kan je thuis met een pc genoeg doen om een iphone leeg te gooien.
Beste is gewoon nog een passcode bij stanby/wakeup instellen (naast die beperkingen)
Ik bedoelde dat ie echt niet blijft rondlopen met dat ding in vliegtuigmodus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
mklkhanou schreef op zondag 09 januari 2011 @ 22:04:
Stel ik koop 'm en hij blijkt uiteindelijk toch van diefstal afkomstig te zijn, in hoeverre kan ik dan nog in problemen komen (heling)?
Daarmee kun je in de problemen komen als je een redelijk vermoeden kon hebben dat de betreffende telefoon gestolen was. Als jij te goeder trouw die telefoon koopt hoef je daar niet bang om te zijn. Dat houdt bijvoorbeeld in dat een nieuwe iPhone 4 voor 100 euro niet door gaat, want die prijs is veel te laag.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Heb vandaag mijn i4 gejailbreakt. tethering werkt nu, sbsettings staat er op, en quickreply is ook een waar genot. mooie thema's kon ik niet vinden, dus de rest lekker vanilla. als er iemand aanraders heeft, kom er maar mee.

Verder:

Is er iemand die in Zwolle woont en kan bevestigen dat het 3G signaal slechts 11 kb per seconde geeft?
Ik heb het zelfs vaak genoeg zo dat gprs sneller is dan 3G.. absurd!

Ik woon praktisch in de diezerstraat (vlakbij de t-mobile shop, maar die zeggen dat het door overbelasting komt.. zelfs 's nachts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:08
Eduardboon schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 00:44:
Heb vandaag mijn i4 gejailbreakt. tethering werkt nu, sbsettings staat er op, en quickreply is ook een waar genot. mooie thema's kon ik niet vinden, dus de rest lekker vanilla. als er iemand aanraders heeft, kom er maar mee.

Verder:

Is er iemand die in Zwolle woont en kan bevestigen dat het 3G signaal slechts 11 kb per seconde geeft?
Ik heb het zelfs vaak genoeg zo dat gprs sneller is dan 3G.. absurd!

Ik woon praktisch in de diezerstraat (vlakbij de t-mobile shop, maar die zeggen dat het door overbelasting komt.. zelfs 's nachts)
ik heb dat zelf ook. dat haalt die met 3G niks op, maar zet ik m op gprs werkt het ineens wel. en ik woon in zoetermeer. zal wel aan t-mobile liggen in mijn geval.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-12-2024
Goedemorgen,

Zou ik jullie wat mogen vragen?
Ik zou graag willen weten wat jullie zouden doen/aanraden.

Een ipod 2g 8gb (voor 70 euro) 32gb (voor 160 euro) (en dan via de internet hotspot op mijn huidige nokia internetten)

of

Een iphone 3 8gb (voor 160 euro) (en dan een internetprepayd kaartje aanschaffen)

Ik ga ermee internetten, muziek luisteren, spelletjes enz. Mijn huidige telefoon blijf ik voorlopig gewoon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Ik zou voor de iPhone 3 gaan.
De 2G krijgt in elk geval geen ondersteuning meer van Apple qua firmware.
En sowieso is de 3G in veel dingen natuurlijk een stukkie beter dan de 2G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
iPhone 3 zou ik doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
michellep77 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 11:12:
Goedemorgen,

Zou ik jullie wat mogen vragen?
Ik zou graag willen weten wat jullie zouden doen/aanraden.

Een ipod 2g 8gb (voor 70 euro) 32gb (voor 160 euro) (en dan via de internet hotspot op mijn huidige nokia internetten)

of

Een iphone 3 8gb (voor 160 euro) (en dan een internetprepayd kaartje aanschaffen)

Ik ga ermee internetten, muziek luisteren, spelletjes enz. Mijn huidige telefoon blijf ik voorlopig gewoon gebruiken.
bedoel je niet iphone 3GS 8gb? dacht dat 3G alleen in 16gig/32gig beschikbaar was? correct me if im wrong

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

3G was leverbaar in 8 en 16, de 3GS in 8,16 en 32.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:55

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Het lijkt net of de afgelopen week T-Mobile en/of de iPhone 4 nogal vaag zijn gaan doen. Normaal gesproken heb ik altijd minimaal GPRS verbinding, maar in deze en vorige week heb ik dat meermaals niet gehad en ook viel de telefoonverbinding af en toe zelf ook uit. Ik wilde bijvoorbeeld iemand bellen om te laten weten waar ik was, maar dat kon niet omdat er geen verbinding tot stand kon komen.
Ik gebruik geen bumper o.i.d., gewoon zoals je de iPhone krijgt gebruik ik het ook.
Komt het iemand bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Dijkertje schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 12:12:
Het lijkt net of de afgelopen week T-Mobile en/of de iPhone 4 nogal vaag zijn gaan doen. Normaal gesproken heb ik altijd minimaal GPRS verbinding, maar in deze en vorige week heb ik dat meermaals niet gehad en ook viel de telefoonverbinding af en toe zelf ook uit. Ik wilde bijvoorbeeld iemand bellen om te laten weten waar ik was, maar dat kon niet omdat er geen verbinding tot stand kon komen.
Ik gebruik geen bumper o.i.d., gewoon zoals je de iPhone krijgt gebruik ik het ook.
Komt het iemand bekend voor?
ik merk ook dat de laatste week mijn verbinding slechter is dan voorheen. vaak komen whatsapp berichten via 3G niet aan. komt er een uitroepteken achter. schakel ik 3g uit dan verstuurd die ze weer wel. heel vreemd af en toe. abbo loopt tot april bij TM. als het zo door gaat toch overwegen over te stappen ben ik bang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Zat vanmorgen tegen een GSM/GPRS cirkeltje aan te kijken terwijl ik hier in Delft altijd 3G heb met T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSonus
  • Laatst online: 10:22
Vraagje:

Ik heb een iPhone 4 met die prachtige apple bumper case er omheen (:+). Ik zoek een houder voor in de auto waar ik deze in kan plaatsen tijdens het rijden. Nou blijkt het nogal lastig te zijn een auto houder te vinden die de iPhone 4 MET bumper case vast kan houden. Kensington levert er volgens mij een (deze) maar daar staat alleen bij dat ie een iphone met hoesje kan houden, niet welk hoesje en of dat alleen voor de iPhone 3g/3gs geldt en bovendien is ie zeer slecht leverbaar :(.

Heeft iemand ervaring met een houder voor in de auto voor de iPhone 4 MET Apple bumper case? Het liefst wil ik er een die aan de voorruit bevestigd kan worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er een van kensington die met welke bumper dan ook werkt. Je kan er ook andere telefoons in zetten en misschien zelfs een tom tom :P.

Ik zoek zo wel ff de versie voor je op als ik de doos kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 21:16

LoneWolf

Just a Byte

FireSonus schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 14:06:
Vraagje:

Ik heb een iPhone 4 met die prachtige apple bumper case er omheen (:+). Ik zoek een houder voor in de auto waar ik deze in kan plaatsen tijdens het rijden. Nou blijkt het nogal lastig te zijn een auto houder te vinden die de iPhone 4 MET bumper case vast kan houden. Kensington levert er volgens mij een (deze) maar daar staat alleen bij dat ie een iphone met hoesje kan houden, niet welk hoesje en of dat alleen voor de iPhone 3g/3gs geldt en bovendien is ie zeer slecht leverbaar :(.

Heeft iemand ervaring met een houder voor in de auto voor de iPhone 4 MET Apple bumper case? Het liefst wil ik er een die aan de voorruit bevestigd kan worden.....
ik heb deze brodit , alleen dan voor de 3gs. Moet je dan wel een mount bij hebben of iets om aan de ruit te maken.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://brain.pan.e-merchant.com/2/6/08446662/l_08446662.jpg
check die link maar ff

Het is de windscreen mount for iPhone, iPod and other mobile devices

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Even in de tmobile shop (zit hier toch om de hoek) geklaagd over de trage 3G in Zwolle. nu maar afwachten wat ze ermee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:39

Sick Nick

Drop the top!

Heb zelf een brodit houder op een proclip, ideaal systeem. Auto-specifiek monteren zonder gaten te boren in je dashboard, houder erop schroeven en klaar is kees. Perfecte pasvorm, zachte binnenkant zodat er geen krassen op komen, draaibaar voor het geval de zon irritant op het scherm staat. Wat wil je nog meer? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Beste mensen.. een vraagje..
Over youtube & iphone 4, in iphone 4 heb je de standaard app voor youtube dus, maar daar kan je dus geen filmpjes in HD mee bekijken? Als je op de echte youtube site zit kan je ze ook niet in HD kijken want dat ding heeft weer geen flash?

Mis ik nu iets of is het HD onmogelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:52

vooghel

Cunning linguist

De resolutie van YT-filmpjes hangt mede af van je verbinding; bij 3G krijg je een lagere resolutie dan bij WiFi. Wellicht dat dat meespeelt?

[ Voor 5% gewijzigd door vooghel op 12-01-2011 13:32 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Ik gebruik geen wifi nee, maar op me oude N96 kon ik nog kiezen tussen HD en normaal kwaliteit, ook gewoon normaal via 3G, filmpje van 2 min in hd 720 renderen duurde wel wat langer maar ach, het was er na HD teminste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Tuzla schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:22:
Beste mensen.. een vraagje..
Over youtube & iphone 4, in iphone 4 heb je de standaard app voor youtube dus, maar daar kan je dus geen filmpjes in HD mee bekijken? Als je op de echte youtube site zit kan je ze ook niet in HD kijken want dat ding heeft weer geen flash?

Mis ik nu iets of is het HD onmogelijk..
Ik gebruik zelf de standaard app van youtube allang niet meer op mijn iPhone, maar alleen nog maar de mobiele site van youtube: m.youtube.com

Werkt sneller en kun je ook over 3g veel mooier kwaliteit krijgen, misschien moet je dit ff lezen?
http://www.iphoneclub.nl/85827/mobiele-website-youtube-is-nu-sneller-dan-ooit/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Jaaaaaaaaaaaaa, dat is hem, kwaliteit is HQ maar ja meer dan goed, thnx :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 4.3 beta is lees ik net gereleased voor developers, hopelijk duurt het niet lang vooraleer wij dij ook kunnen proberen :)

http://www.redmondpie.com...-tv-developers-only-beta/

Overigens heb ik een vreemde bug ondervonden. Als mijn alarm afgaat, terwijl ik aan het sms'en ben (dmv BiteSMS jb app), dan komt deze niet tevoorschijn, en kan ik hem dus ook niet afleggen. Erg irritant, want de enigste oplossing is de telefoon rebooten of een nieuw alarm zetten, wachten tot dat gaat en dan op sluiten drukken.

Bestaat er een of andere hole waardoor je toch bij het alarm kunt terwijl het afgaat? Onder de Klok is niets terug te vinden als het alarm afgaat helaas.

Misschien ligt het probleem wel bij BiteSMS, ik heb er persoonlijk (nog) geen idee van.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2011 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 18:56
Ja, dat is een lollig programma. Heb nu drie keer de test gedaan, en die keer geeft hij aan dat er geen verbinding is. Maar vervolgens kon ik het resultaat wel uploaden (hij het wel verbinding, maar niet zo snel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Eduardboon schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 19:59:
Even in de tmobile shop (zit hier toch om de hoek) geklaagd over de trage 3G in Zwolle. nu maar afwachten wat ze ermee doen.
Op het terras voor Vito's vaak gewoon GEEN 3G zelfs. Straks eens ff die netwerkkradar daar gebruiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
LoneWolf schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 09:36:
[...]

Op het terras voor Vito's vaak gewoon GEEN 3G zelfs. Straks eens ff die netwerkkradar daar gebruiken :D
Ik zal die app ook eens gebruiken. Vind het wel logisch dat je geen snelheid hebt als de 3G niet beschikbaar is, maar een snelheid rond de 12 kilobytes per seconde vind ik ook triest voor de volle mep 3G :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSonus
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 15:18:
http://brain.pan.e-merchant.com/2/6/08446662/l_08446662.jpg
check die link maar ff

Het is de windscreen mount for iPhone, iPod and other mobile devices
Ja dat is dus wat ik zoek. Als ik die brodit koop met een beugel (de reactie boven die van jou) dan levert dat me dus eigenlijk een duurdere vorm van deze mount op, waar ik niet op zit te wachten. Vraag is nu alleen, waar haal ik deze? Ga zo ff de Media Markt in, maar volgens mij is dit een verouderd model. Ik hou jullie op de hoogte.

EDIT: zie ook deze reactie.

[ Voor 8% gewijzigd door FireSonus op 13-01-2011 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik hoor vanaf vandaag ook bij de iPhone club :).
Heb gisteren een impuls aankoop gedaan. iPhone 4 16gb met een vodafone bel+sms+web 275 abbo.
Erg leuk speelgoed, staat al helemaal vol met apps en ik verbaas me over hoe soepel het werkt.
Nu nog ergens een goed hoesje scoren. Iemand enig idee? Zal in iedergeval dit topic even doorlezen.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Ik begin dit apparaat soms een beetje zat te worden.

- De wekker doet het nog steeds niet naar behoren en gaat soms gewoon niet af
- De telefoon lijkt random een apparaat uit te kiezen bij inkomende gesprekken (carkit, speaker of iphone)
- Agendapunten kun je niet snoozen

Apple heeft een apparaat op de markt gezet waarvan de basisfuncties nog echt niet naar behoren functioneren.

Voor de agenda heb ik mijn oude toestel maar weer uit de kast gehaald. Maar voor de carkit kan ik maar geen oplossing vinden. De ene keer routeert de iPhone een gesprek naar de carkit en de andere keer naar de speaker of de iPhone. Hoe kun je forceren dat een gesprek naar de carkit gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:03
Nu 4.3 aan het downloaden! Straks na het werk installeren. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Trommelrem schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:56:
Ik begin dit apparaat soms een beetje zat te worden.

- De wekker doet het nog steeds niet naar behoren en gaat soms gewoon niet af
- De telefoon lijkt random een apparaat uit te kiezen bij inkomende gesprekken (carkit, speaker of iphone)
- Agendapunten kun je niet snoozen

Apple heeft een apparaat op de markt gezet waarvan de basisfuncties nog echt niet naar behoren functioneren.

Voor de agenda heb ik mijn oude toestel maar weer uit de kast gehaald. Maar voor de carkit kan ik maar geen oplossing vinden. De ene keer routeert de iPhone een gesprek naar de carkit en de andere keer naar de speaker of de iPhone. Hoe kun je forceren dat een gesprek naar de carkit gaat?
Ik ben erg blij met de iPhone voor de vele leuke apps en games, maar als serieus apparaat faalt hij inderdaad een beetje. Onder basisfuncties versta ik e-mail, bellen, agenda, contactbeheer, takenlijst (...), synchroniseren, en als accesspoint dienen voor internettoegang op een laptop onderweg.
Voor de wekker gebruik ik nu Sleep Cycle en in de auto gaan alle gesprekken gewoon altijd naar de carkit. In m'n agenda zet ik reminders uit, dus jouw specifieke isues herken ik dan weer niet.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSonus
Nieuws voor mensen die een iPhone MET Apple bumper Case bezitten: De Kensington auto houders houden deze perfect vast! Zowel de quick release als de uitgebreide modellen, met geluidsversterking enz., bieden allemaal de mogelijkheid om je iPhone inclusief bumper vast te zetten.

Ik heb voor deze gekozen :), maar hij werkt dus ook op deze. Nog bedankt trouwens voor de suggesties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:46

EgoPro

Time is an illusion.

Trommelrem schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:56:
Als ik in de auto bel via de iPhone belt hij standaard via de telefoon als ik vanaf mijn carkit bel gebruikt hij de telefoon.
In alle gevallen krijg ik in de auto een keuze menu in beeld met "Parrot", "Speaker" en "Phone".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 21:45
Heb een iPhone 4 overgenomen van iemand. Hij vertelde mij dat de iPhone 4 uit Engeland komt, maar wist niet wat voor simlock erop zat. Nu pakt het toestel mijn T-mobile kaartje niet, dus daar is de simlock zeker niet van.

Nu kan het nog één van deze providers zijn:
3 UK
O2
Orange
Tesco
Vodafone

Weet iemand hoe ik erachter kan komen van welke provider de simlock is? Het toestel is gejailbreakt, dus heb ik toegang tot Cydia als dat nodig is. Met het modelnummer (MC603B/A) kom ik ook niet echt verder omdat ik verschillende verhalen lees (simlockvrij, O2 simlock, Vodafone Simlock etc.).

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
barzi schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 15:04:
Heb een iPhone 4 overgenomen van iemand. Hij vertelde mij dat de iPhone 4 uit Engeland komt, maar wist niet wat voor simlock erop zat. Nu pakt het toestel mijn T-mobile kaartje niet, dus daar is de simlock zeker niet van.

3 UK
O2
Orange
Tesco
Vodafone
Of gewoon T-Mobile, want T-Mobile UK != T-Mobile NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
CyBeR schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 15:12:
[...]

Of gewoon T-Mobile, want T-Mobile UK != T-Mobile NL.
huh? kan jij niet lezen? Hij heeft zelf T-Mobile

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
rohit schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 16:01:
[...]

Ja, maar tenzij hij zelf in het VK zit (en dat werd dan niet duidelijk uit z'n verhaal), maakt dat geen zier uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
CyBeR schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 16:09:
[...]

Ja, maar tenzij hij zelf in het VK zit (en dat werd dan niet duidelijk uit z'n verhaal), maakt dat geen zier uit.
nou als ik het lees snap ik meteen dat hij uit NL komt..

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Lijkt me ook vrij duidelijk ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 14-09 21:45
Voor de duidelijkheid: ik woon dus in Nederland.

[ Voor 68% gewijzigd door Perzikvrucht op 13-01-2011 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Nu online
rohit schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 16:01:
[...]

!= betekent dat het NIET hetzelfde is... dus een NL t-mob simkaart werkt niet in een UK T-mob simlock iphone.
Dus moet hij een UK T-mob simlock aan zijn lijstje toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:30
barzi schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 15:04:

3 UK
O2
Orange
Tesco
Vodafone

Weet iemand hoe ik erachter kan komen van welke provider de simlock is? Het toestel is gejailbreakt, dus heb ik toegang tot Cydia als dat nodig is. Met het modelnummer (MC603B/A) kom ik ook niet echt verder omdat ik verschillende verhalen lees (simlockvrij, O2 simlock, Vodafone Simlock etc.).

Alvast bedankt.
Ik heb hetzelfde verhaal gehad.
Ik wist alleen dat hij uit de UK kwam, maar niet welke provider.
Toen heb ik op eBay simpelweg maar simkaarten gekocht, de eerste die ik binnenkreeg was van O2. Dat bleek hem niet te zijn. Toen kreeg ik een simkaart binnen van 3 UK, en dat was hem gelukkig. Ermee geactiveerd waardoor push en facetime werkt, en vervolgens gejailbreakt.

Als je wilt, mag je mijn O2 of 3 simkaarten proberen (mocht je in de buurt wonen, DM maar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Rivanov schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:07:
Nu 4.3 aan het downloaden! Straks na het werk installeren. :)
Ben benieuwd, vooral of je in de iPhone versie van 4.3 (of is die altijd gelijk aan iPad?) de functie van de mute switch kan wijzigingen in oriëntatie lock en er dan ook een softwarematige mute switch komt. Zou je eens willen kijken of dit het geval is? Zou voor mij wel een uitkomst zijn aangezien m'n mute switch defect is en ik de oriëntatie lock maar zelden gebruik (iPhone 3GS).

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
iOS4.3 Beta werkt moeiteloos op m'n iPad. De iPhone 4 krijg ik helaas niet geupdate. Dan geeft hij een foutmelding. Jammer!

Maar de multi-tasking gestures op de iPad werken in ieder geval fantastisch! :D

/edit: Denk dat ik al weet waarom ik foutmelding kreeg. Nu nog 's proberen om iOS4.3 op de iPhone 4 te plaatsen..

[ Voor 47% gewijzigd door Rivanov op 13-01-2011 20:14 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewf2003
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 21:11
Heeft iemand de nieuwe Hotspot functie gevonden in iOS4.3 beta, ik kan hem op de iPhone 4 niet vinden :?

[ Voor 7% gewijzigd door ewf2003 op 13-01-2011 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:50
ewf2003 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 20:38:
Heeft iemand de nieuwe Hotspot functie gevonden in iOS4.3 beta, ik kan hem op de iPhone 4 niet vinden :?
Onder instellingen, netwerk en dan tethering apn invullen dan komt hotspot te voorschijn.
Staat het onderdeel tethering er niet tussen heb je automatische instellingen van je provider geacpeteerd en moet je een handmatige apn instaleren.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewf2003
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 21:11
robbinonline schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 20:43:
[...]

Onder instellingen, netwerk en dan tethering apn invullen dan komt hotspot te voorschijn.
Staat het onderdeel tethering er niet tussen heb je automatische instellingen van je provider geacpeteerd en moet je een handmatige apn instaleren.
Ik durf het bijna niet te vragen maar hoe installeer ik handmatig een apn ? Ik zie hem er dus nog niet tussenstaan ook al staat de provider keuze niet op automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Heb nu iOS4.3 op m'n iPhone 4 staan.. maar helaas. Geen Personal Hotspot via Vodafone! :(
Iemand enig idee hoe ik dit toch kan activeren?

/edit: YEAH! Het is me gelukt! Heb nu Personal Hotspot met Vodafone! _/-\o_

Uitleg: http://forum.iculture.nl/...4-2-1-a-2.html#post603878

[ Voor 45% gewijzigd door Rivanov op 13-01-2011 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Jep. Maar het werkt! Echt geniaal.

/edit: Nieuwe SMS alert feature. Tot 10x de melding krijgen. 8)7

Afbeeldingslocatie: http://kttns.org/dizwy

[ Voor 144% gewijzigd door Rivanov op 13-01-2011 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

@Rivanov : kan je nu ook zelf een ander geluid instellen bij je agenda ? of is dat nog steeds dat irri pliepje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 15:46
Nu maar wachten op de eerste 4.3 beta public release :+ ben benieuwd!!

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
LoneWolf schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 23:28:
@Rivanov : kan je nu ook zelf een ander geluid instellen bij je agenda ? of is dat nog steeds dat irri pliepje ?
Still the same.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Jammer dat het nu officieel voorbij is voor de iPhone 3G. Maar goed, het zat er al aan te komen. Sinds 4.0 is het bergafwaarts gegaan helaas. Draai nog altijd op 3.1.3. Alleen aantal nieuwe apps draaien daar niet op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:59

HaterFrame

Well... Poo came out!

To_Tall schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 23:44:
Nu maar wachten op de eerste 4.3 beta public release :+ ben benieuwd!!
Ik ook, met name het hotspot gedeelte... Gaat T-Mobile dit ook ondersteunen?

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik heb sinds november een iphone4. Deze gebruik ik dusdanig dat ik elke avond mijn iphone opnieuw oplaad.

Echter, sinds een weekje ongeveer loopt mijn accu extreem snel leeg. Na een full charge is de telefoon binnen een uur of 4-5 leeg... ook als ik hem nagenoeg niet gebruik...

Dit probleem deed zich (volgens mij) voor nadat ik hem weer eens gesynchroniseerd heb met mijn itunes-pc.

Is dit een bekend probleem? Zou t softwarematig kunnen zijn ipv hardwarematig (bv kapotte accu)

Ik wil dit weekend mijn iphone eens resetten naar fabriekwaardes... terugsturen voor reparatie kan vervolgens ook nog.

Komt iemand dit probleem bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Ik heb de laaste week ook al z'n idee dat het een stuk harder gaat met de accu, ik kon er nog niet achterkomen wat het is. (3GS 32Gb, os 4.2.1)
Heb overigens wel bluetooth uit staan, behalve in de auto. Location & Wifi staat altijd aan bij mij.

[ Voor 26% gewijzigd door LoneWolf op 14-01-2011 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
dat moet je even nagaan wat voor soort apps je hebt geïnstalleerd de laatste paar dagen. soms willen apps op de achtergrond gps aanzetten of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-08 13:12

babybox

Win7

Mijn vraag is: Hoe telefoon en sms (tijdelijk) uitzetten en GPS aanlaten met iphone4

Kan ik GPS aanlaten, maar het ontvangen van telefoontjes en smsjes uitzetten?
Zodat ik tijdens het navigeren met tomtom die niet ontvang?
Kon zelfs met mijn nokia E71 maar hier in de instellingen zie ik het niet
Ik ben op de hoogte van de Vliegtuigmodus, maar dan gaat de gps ook uit.
Je kunt data uitzetten (3G) maar dan ontvang je nog steeds telefoon en smsjes

met vriendelijke groet

Is handig als je met andere mensen in de auto zit en je de iphone alleen tijdelijk als gps gebruikt en er geen telefoontjes en of smsjes in het scherm komen.

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
bij berichten instellingen: "toon voorvertoning" uit? helpt dat? en bij telefoon instellingen doorschakelen aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockmanz
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik kan hier met mijn iPhone 4 gewoon vliegtuigmodus aanzetten samen met locatievoorzieningen aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Laatst online: 19:35
Mensen met batterijproblemen verwijder je gmail account eens.
Bij mij was het daarna opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Of het fetchen van de data op email accounts uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skype zorgt bij mij altijd voor een battery-drain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een witte backside case besteld met een schroevendraaiertje bij dealextreme, als het over een paar weken binnenkomt, ga ik even lekker knutselen met me iphone 4.
Het zal waarschijnlijk niet super mooi worden, witte achterkant, zwarte voorkant, maar ik had even zin in iets anders (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 17:42:
Vandaag een witte backside case besteld met een schroevendraaiertje bij dealextreme, als het over een paar weken binnenkomt, ga ik even lekker knutselen met me iphone 4.
Het zal waarschijnlijk niet super mooi worden, witte achterkant, zwarte voorkant, maar ik had even zin in iets anders (A)
Als die je niet bevalt zijn er nog altijd een hoop andere mogelijkheden:

Afbeeldingslocatie: http://gadgetsin.com/uploads/2010/08/iglowphone_iphone_4_metal_cover_and_wrap_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.2dayblog.com/images/2010/august/550x_iphone4_bamboo_carm.jpg

Die licht houten case heb ik 1 keer in het echt gezien, en ik moet toegeven dat het er best aantrekkelijk uit zag. Persoonlijk hou ik liever van de standaard strakke case, maarja, elk z'n smaak :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2011 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gosat
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 10:58
T-mobile levert kennelijk sinds enkele dagen ook simlockvrije iphones en eerder aangeschafte iphones worden ook simlockvrij gemaakt (officieel).

Ik kan dit bevestigen middels mijn nu simlockvrije iphone 4. Ik weet niet of dit ook werkt voor de 3G/3GS.

Het uitvoeren van de unlock gaat op onderstaande manier (officiele handleiding van t-mobile). Indien je een jailbreak hebt dien een volledig herstel te doen, waarna bij het activeren iTunes de melding geeft dat je iphone unlocked is.
1. Zet het toestel volledig uit.
2. Plaats een simkaart van een andere provider (bijvoorbeeld van KPN, Vodafone of Telfort) in het toestel.
3. Zet uw toestel aan. Wanneer het Apple logo verschijnt start het toestel goed op.
4. Kies na het opstarten voor ?ontgrendelen? en toets vervolgens de pincode van de desbetreffende simkaart in.
5. Hierna verbindt u het toestel voor een half uur met uw computer met iTunes opgestart. iTunes moet verbonden zijn met internet.
6. Tijdens deze periode kunt u uw iPhone niet gebruiken. Laat dus geen synchronisatie of updates uitvoeren.
7. Na een half uur koppelt u het toestel los en direct weer aan.
8. iTunes geeft aan: "Gefeliciteerd uw toestel is simlockvrij". Indien het toestel een pincode heeft, kan deze nu ingevoerd worden.
9. Linksboven op het scherm verschijnt de naam van uw nieuwe provider. Als dit niet het geval is het toestel nogmaals los en aankoppelen.
Misschien kunnen anderen hier bevestigen of dit lukt voor iPhone 3G/3GS.

Overigens heb ik dit via de iphoneclub-forum, ik heb bovenstaande manier als eerst geprobeerd en het werkte 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:15
Nice :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:53
Erg nice inderdaad!

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:54
Hoe werkt stap 3 voor diegene met een thetered jailbreak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Klinkt als een hoax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gosat
Untouchablezz20 schreef op zondag 16 januari 2011 @ 03:02:
Hoe werkt stap 3 voor diegene met een thetered jailbreak?
Werkt alleen zonder jailbreak. Met jailbreak dien je de firmware te herstellen.

Edit; stappenplan heb ik letterlijk gekopieerd van tmobile. (uit het mailtje wat ik kreeg om m'n (oude) iphone 3GS te unlocken).

[ Voor 20% gewijzigd door Gosat op 16-01-2011 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Gosat schreef op zondag 16 januari 2011 @ 01:20:
T-mobile levert kennelijk sinds enkele dagen ook simlockvrije iphones en eerder aangeschafte iphones worden ook simlockvrij gemaakt (officieel).

Ik kan dit bevestigen middels mijn nu simlockvrije iphone 4. Ik weet niet of dit ook werkt voor de 3G/3GS.

Het uitvoeren van de unlock gaat op onderstaande manier (officiele handleiding van t-mobile). Indien je een jailbreak hebt dien een volledig herstel te doen, waarna bij het activeren iTunes de melding geeft dat je iphone unlocked is.

[...]

Overigens heb ik dit via de iphoneclub-forum, ik heb bovenstaande manier als eerst geprobeerd en het werkte 8)
En waar wissel je dan weer naar je eigen sim kaart? :? Dit stappenplan klinkt nogal hoax achtig.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Jongens, geen Hoax! Net geprobeerd en het werkt echt!

Even het toestel herstellen en klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plurk.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 16:19
Gosat schreef op zondag 16 januari 2011 @ 01:20:

[...]

Ik heb mijn 3GS zo simlock vrij gemaakt maar deze was wel al een jaar oud en T-Mobile had mijn IMEI code nodig. Ik neem dus aan dat die code ergens (Apple?) genoteerd staat om het toestel simlock vrij te kunnen maken. Ik ga het later nog even proberen bij mijn nieuwe iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

iTunes laat de melding zien dat de SIM kaart niet wordt ondersteund. Ik ben benieuwd. Laat 'm een half uur liggen aan iTunes maar heb er een hard hoofd in.
En waarom dat half uur? En niet 1 minuut? Of een dag?

[ Voor 15% gewijzigd door Crusader op 16-01-2011 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Crusader schreef op zondag 16 januari 2011 @ 12:15:
iTunes laat de melding zien dat de SIM kaart niet wordt ondersteund. Ik ben benieuwd. Laat 'm een half uur liggen aan iTunes maar heb er een hard hoofd in.
Doe nu idd hetzelfde. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gosat
Crusader schreef op zondag 16 januari 2011 @ 12:15:
Mijn itunes gaf dat niet aan.. (bij mij kwam er alleen een wit scherm met in het midden "iphone"). Heb je itunes 10.1 en een niet gejaulbreakte iphone?

mijn iphone ging in dat half uur wel op "connect to itunes" modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Gosat schreef op zondag 16 januari 2011 @ 12:27:
[...]

Mijn itunes gaf dat niet aan.. (bij mij kwam er alleen een wit scherm met in het midden "iphone"). Heb je itunes 10.1 en een niet gejaulbreakte iphone?

mijn iphone ging in dat half uur wel op "connect to itunes" modus.
iTunes vroeg wel of ik wou updaten naar 10.1.1 ofzo. Niet gedaan. Laat ik dat maar even doen dan :)
Ook niet gejailbreaked. Nooit gedaan.

edit: ook met 10.1.1 krijg ik de melding dat de SIM kaart niet wordt ondersteund.

[ Voor 12% gewijzigd door Crusader op 16-01-2011 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:54
Haha dit klinkt echt als een slechte grap, het gratis unlocken van je iphone. Waarom niet gewoon tmobile bellen en je imei doorgeven en laten unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gosat
Untouchablezz20 schreef op zondag 16 januari 2011 @ 12:40:
Haha dit klinkt echt als een slechte grap, het gratis unlocken van je iphone. Waarom niet gewoon tmobile bellen en je imei doorgeven en laten unlocken?
Persoonlijk heb het volgende gedaan:

iPhone stond nog aan: tmobile sim eruit, andere (kpn) sim erin

Simkaart ontgrendeld.(simkaart krijgt geen ontvangst ivm Simlock)

iPhone uit

iPhone aan

Ontgrendeld en simkaartcode ingevoerd

Aangesloten op iTunes

Toen kreeg ik op m'n scherm het connect to iTunes logo

Half uur aangesloten.

Kabel eruit en na 2 seconden weer kabel erin

Daarna kreeg ik de melding van unlock.

Edit: lijkt er op dat het niet bij iedereen werkt.

[ Voor 8% gewijzigd door Gosat op 16-01-2011 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Bij mij werkte het in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Blijf er nog steeds bij dat het een verdomd hoog hoax gehalte heeft maar dat 1 april nog te ver weg is.

Afbeeldingslocatie: http://www.arc-nature.nl/files/sim.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:06
bij mij werkt het ook niet... Krijg ook dat niet ondersteunde sim-kaart bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gosat
Crusader schreef op zondag 16 januari 2011 @ 13:04:
Blijf er nog steeds bij dat het een verdomd hoog hoax gehalte heeft maar dat 1 april nog te ver weg is.

[afbeelding]
Is je iPhone dan al niet geactiveerd?! Omdat er staat "om de iphone te activeren"

Misschien hebben een aantal mensen geluk. Werkt niet bij iedereen heb ik gemerkt hier en op iPc

[ Voor 17% gewijzigd door Gosat op 16-01-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Gosat schreef op zondag 16 januari 2011 @ 13:09:
[...]

Is je iPhone dan al niet geactiveerd?!
Jawel, met een T-Mobile SIM. Doe deze truc met een KPN SIM maar krijg het niet voor elkaar.

Nou dikke l*l drie bier, geloof er echt geen hout van. Deze methode stond in juni 2010 ook al op het internet en wat er in bovenstaande procedure mooi even vergeten wordt te melden is onderstaand vetgedrukte:
Wat ik uit het topic opmaak is:

- Bel met 070-3056007.
- Zeg dat je simlock vrij wilt laten maken.
- Geef ze IMEI, adres, naam (die vriend wil dat vast wel allemaal geven).
- Zij gaan daar achter de schermen zorgen dat hij vrij wordt gemaakt.
-En dan vervolgens dus deze stappen:

1. Zet het toestel volledig uit.
2. Plaats een simkaart van een andere provider (bijvoorbeeld van KPN, Vodafone of Telfort) in het toestel.
3. Zet uw toestel aan. Wanneer het Apple logo verschijnt start het toestel goed op.
4. Kies na het opstarten voor ?ontgrendelen? en toets vervolgens de pincode van de desbetreffende simkaart in.
5. Hierna verbindt u het toestel voor een half uur met uw computer met iTunes opgestart. iTunes moet verbonden zijn met internet.
6. Tijdens deze periode kunt u uw iPhone niet gebruiken. Laat dus geen synchronisatie of updates uitvoeren.
7. Na een half uur koppelt u het toestel los en direct weer aan.
8. iTunes geeft aan: "Gefeliciteerd uw toestel is simlockvrij". Indien het toestel een pincode heeft, kan deze nu ingevoerd worden.
9. Linksboven op het scherm verschijnt de naam van uw nieuwe provider. Als dit niet het geval is het toestel nogmaals los en aankoppelen.

En aan het einde van het liedje heeft het me niets gekost, en is mijn iphone simlock vrij.
Bron: http://forum.iculture.nl/...ock-door-t-mobile-48.html
Dus ehh, ben bang dat Gosat (misschien onbewust) maar een deel van het verhaal hier neerzet.

Dat telefoonnummer is van T-Mobile maar die gaan binnen een jaar dus echt niet gratis jouw iPhone simlockvrij maken.

Bovenstaande is dus misschien gewoon de standaard procedure om een iPhone simlockvrij te maken, pas nadat je de legale weg via de telco hebt bewandeld en al dan niet hebt betaald.
Deze standaard procedure begint kennelijk een eigen leven te leiden waarbij mensen denken dat het de heilige graal is. Dikke LOL, ik wacht op het moment dat ik een stuur-dit-door-naar-iedereen-die-je-kent mail krijg met die procedure er in :+
Untouchablezz20 schreef op zondag 16 januari 2011 @ 12:40:
En dat is precies het gedeelte dat was weggelaten in zijn bericht ;)

Niets persoonlijks naar jou Gosat, maar je hebt in de 6 jaar tijd dat je lid bent van GoT slechts 19 berichten geplaatst. Ik heb zelf wel twijfels bij de geloofwaardigheid van jou bericht hier nu opeens ;)

[ Voor 107% gewijzigd door Crusader op 16-01-2011 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gosat
Van mij mag je het niet geloven. Ik heb geen enkele reden om te liegen, check mijn posts maar (zijn er toch maar 19;) noch heb ik er enig belang bij. Dit is iets wat bij mij heeft gewerkt en bij meedere op iPc. Bij Maeslant is het toch ook gelukt?

Ik heb t-mobile niet gebeld, geen 120 euro betaald. Gewoon die stappen gevolgd en daarmee de simlock verwijderd.

zie ook http://forum.iculture.nl/...lockvrij-officieel-4.html

[ Voor 15% gewijzigd door Gosat op 16-01-2011 13:57 . Reden: url toegevoegd ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.