Ik vermoed dat jullie (en ik) een officieel simlock-vrije iphone hebben (niet zelf geunlocked of gejailbreaked). Heb me er maar bij neergelegd dat push van whatsapp dan amper tot niet werkt. De enige oplossing die ik nog niet heb geprobeerd is pushfix maar daar moet je je iphone voor jailbreaken. Daar heb ik dan weer geen zin in, ik hoop dat ze het met een update fixen want volgens mij is het bij apple echt wel bekend dat push-meldingen op simlock-vrije toestellen niet goed werkt.apNia schreef op maandag 31 januari 2011 @ 15:51:
Ik heb dat ook, een collega ook. Ik vermoed een probleem bij WhatsApp.
Anoniem: 193286
Ik heb een officieel simlockvrije iPhone en geen problemen met Whatsapp. Tenzij het probleem zich pas sinds (heel) kort voordoet.Sick Nick schreef op maandag 31 januari 2011 @ 16:40:
[...]
Ik vermoed dat jullie (en ik) een officieel simlock-vrije iphone hebben (niet zelf geunlocked of gejailbreaked). Heb me er maar bij neergelegd dat push van whatsapp dan amper tot niet werkt. De enige oplossing die ik nog niet heb geprobeerd is pushfix maar daar moet je je iphone voor jailbreaken. Daar heb ik dan weer geen zin in, ik hoop dat ze het met een update fixen want volgens mij is het bij apple echt wel bekend dat push-meldingen op simlock-vrije toestellen niet goed werkt.
Hier geen enkele problemen met Whatsapp op:Sick Nick schreef op maandag 31 januari 2011 @ 16:40:
[...]
Ik vermoed dat jullie (en ik) een officieel simlock-vrije iphone hebben (niet zelf geunlocked of gejailbreaked). Heb me er maar bij neergelegd dat push van whatsapp dan amper tot niet werkt. De enige oplossing die ik nog niet heb geprobeerd is pushfix maar daar moet je je iphone voor jailbreaken. Daar heb ik dan weer geen zin in, ik hoop dat ze het met een update fixen want volgens mij is het bij apple echt wel bekend dat push-meldingen op simlock-vrije toestellen niet goed werkt.
2 officieel simlockvrije en gejailbreakte iPhone 4's
1 gejailbreakte en geunlockte iPhone 2G
2 gejailbreakte en geunlockte iPhone 3GS's
Dus ik zou een herstel zonder backup terugzetten even overwegen om te kijken of alles dan wel goed werkt, want hier werkt alles prima. Ook meldt Whatsapp op hun Twitter geen problemen.
Cruciaal is om na het herstellen geen backup terug te zetten, dan komen eventuele fouten ook niet terug na het herstellen.
Ik ga dit jaar weer op wintersport en neem dan de iPhone 4 mee. In hoeverre is het gevaarlijk deze in hele lage temperaturen te gebruiken?
Ik neem aan dat als het glas barst bij een temperatuur van -8 oid dat ik dan wel garantie mag claimen!
Ik neem aan dat als het glas barst bij een temperatuur van -8 oid dat ik dan wel garantie mag claimen!
Volgens mij kun je gewoon op de Apple site de operating temperatures vinden.Tc-Chub schreef op maandag 31 januari 2011 @ 17:01:
Ik ga dit jaar weer op wintersport en neem dan de iPhone 4 mee. In hoeverre is het gevaarlijk deze in hele lage temperaturen te gebruiken?
Omgeving
Temperatuur bij gebruik: 0 tot 35 °C
Temperatuur bij opslag: -20 tot 45 °C
Relatieve luchtvochtigheid: 5 tot 95%, niet-condenserend
Hoogte bij gebruik: maximaal 3.000 m
Dit klinkt dus niet alsof kapot gaan bij -8 onder de garantie zou vallen (afgezien van het feit of ze dat überhaupt kunnen zien).
[ Voor 9% gewijzigd door thaan op 31-01-2011 17:06 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.