Thnx!!Tc-Chub schreef op zondag 23 januari 2011 @ 12:17:
Dan zou je toch eens hier moeten kijken: http://www.sgpstore.com/c...neo-hybrid-ex-series.html
En dan de kleur Satin-Silver aanvinken
Net mijn nieuwe iPhone binnengekregen, nu merkte ik alleen dat mijn home-knop af en toe blijft hangen. Best irritant dus. Heeft iemand hier meer last van (gehad). Is hier meer over bekend, of moet ik gewoon de klantenservice bellen en een maand wachten op een volgende iPhone?
"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam
Hoezo een maand wachten, bij wie zit je als provider?Jer0entjeh88 schreef op zondag 23 januari 2011 @ 20:51:
Net mijn nieuwe iPhone binnengekregen, nu merkte ik alleen dat mijn home-knop af en toe blijft hangen. Best irritant dus. Heeft iemand hier meer last van (gehad). Is hier meer over bekend, of moet ik gewoon de klantenservice bellen en een maand wachten op een volgende iPhone?
(T-mobile had het bij mijn 3g binnen een week voor mekaar)
Ik zit bij KPN, hoop dat zij het ook binnen een week kunnen regelen.rsvmark schreef op zondag 23 januari 2011 @ 21:50:
[...]
Hoezo een maand wachten, bij wie zit je als provider?
(T-mobile had het bij mijn 3g binnen een week voor mekaar)
"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam
Sinds zaterdag ook in het bezit van de iPhone 4.
Simkaart verknipt, dus bel + sms nog niet gebruikt.
Vandaag microsim erin en gaan!
Tot nu toe super, zeker het scherm!
Nu nog zoeken naar een goede to do app!
Ik gebruik zelf Wunderlist. Fijne app, en ook voor de Mac (wordt online gesyncd).Roodey schreef op maandag 24 januari 2011 @ 07:29:
Sinds zaterdag ook in het bezit van de iPhone 4.
Dit weekend ook mijn iphone 4 binnegekregen. helaas moet ik nog even wachten totdat ik overstap van T-mobile naar Vodafone.
kan ik nu zomaar een microsim halen bij de t-mobile shop en die in de iphone doen? of moet ik toch eerst activeren. want de simkaart van vodafone word pas actief als ik in maart overstap.
Trouwens iemand hier nog een aanbeveling voor een goeie screenprotector?
kan ik nu zomaar een microsim halen bij de t-mobile shop en die in de iphone doen? of moet ik toch eerst activeren. want de simkaart van vodafone word pas actief als ik in maart overstap.
Volgens mij kun je gewoon een microsim halen bij t-mobile maar daar betaal je voor.robertobadjo schreef op maandag 24 januari 2011 @ 09:17:
Dit weekend ook mijn iphone 4 binnegekregen. helaas moet ik nog even wachten totdat ik overstap van T-mobile naar Vodafone.
Of je neemt de gok (net als ik) om de sim op maat te snijden.
vwb screenprotector:
Ik had de 'BodyGuardz iPhone 4 Dry Apply' besteld maar dit vond ik een ramp.
Of ik deed iets verkeerd maar deze was niet om aan te zien op mijn iphone.
Bij de phone house hebben ze een front screen geplaatst (merk weet ik helaas niet) en deze ziet er goed uit.
Heb verleden week de Zagg Full Body Maximum Coverage besteld om te kijken of die beter bevalt (net een 'oude' review gelezen op iphoneclub en die was niet echt positief....).
[ Voor 26% gewijzigd door rsvmark op 24-01-2011 10:17 ]
Ik zweer al jaren bij Brando Ultra Clear. Zie je echt niets van en is superglad. Zelfde spiegeling als glas oppervlak, dus geen bobbeltjes of "sinaasappelhuidje".
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Off-topic, nog plezier van je soes?robertobadjo schreef op maandag 24 januari 2011 @ 09:17:
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
bedankt voor de reacties.
heb op de gok maar een 3 pack screenprotector besteld is het niks ga ik ook voor de brando.
@rsvmark: heb mijn t-mobile oude simkaart geknipt maar die slikt de iphone niet. detecteerd hem totaal niet. was op de gok maar terug in de oude foon en beetje goed positioneren en was weer bereikbaar
vanmiddag ff langs de t-mobile shop voor een microsim van TM. kost ook maar 5 euro ofzo. kan het ook niet lijen.
@billspaarbank: weet niet precies wie je bent maar nog steeds plezier van de soes. aloewel ik een lange tijd niet heb gereden
heb op de gok maar een 3 pack screenprotector besteld is het niks ga ik ook voor de brando.
@rsvmark: heb mijn t-mobile oude simkaart geknipt maar die slikt de iphone niet. detecteerd hem totaal niet. was op de gok maar terug in de oude foon en beetje goed positioneren en was weer bereikbaar
vanmiddag ff langs de t-mobile shop voor een microsim van TM. kost ook maar 5 euro ofzo. kan het ook niet lijen.
@billspaarbank: weet niet precies wie je bent maar nog steeds plezier van de soes. aloewel ik een lange tijd niet heb gereden

Heb sinds afgelopen weekend ook de Iphone4 en ben helemaal om! Had altijd het idee dat het een enorme hype was maar het is werkelijk een fantastisch apparaat. Super snel, heerlijke bediening en achter alles wel een idee heb ik het gevoel.
Enige nadeel kan zijn dat je vrijwel alles via Itunes moet doen. Je tel als externe HD gebruiken door 1 USB kabeltje kan dus helaas niet. Vind ik wel een groot gemis. Maar voor muziek maakte ik al gebruik van een apparte Ipod dus dat vind ik verder prima werken zo.
Wat ik wel irritant vind is dat je niet zomaar eigen stukjes uit een nummer kunt instellen als beltoon of SMS toon. Tenminste, dat is mij nog niet gelukt. Iemand enig idee? Ik knip dus een stukje uit een nummer, zet deze in itune en wil het vervolgens gebruiken als ringtoon.
Enige nadeel kan zijn dat je vrijwel alles via Itunes moet doen. Je tel als externe HD gebruiken door 1 USB kabeltje kan dus helaas niet. Vind ik wel een groot gemis. Maar voor muziek maakte ik al gebruik van een apparte Ipod dus dat vind ik verder prima werken zo.
Wat ik wel irritant vind is dat je niet zomaar eigen stukjes uit een nummer kunt instellen als beltoon of SMS toon. Tenminste, dat is mij nog niet gelukt. Iemand enig idee? Ik knip dus een stukje uit een nummer, zet deze in itune en wil het vervolgens gebruiken als ringtoon.
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)|
Daar zijn genoeg app's voorJuancho schreef op maandag 24 januari 2011 @ 11:15:
Het is ook een hype. Mensen vergeten af en toe dat een hype ook een reden kan hebben 
Het maken van een ringtone is onnodig ingewikkeld maar het kan wel: http://www.ehow.com/how_2...phone-ringtones-free.html
Het is iPhone, iTunes, iPod. Niet Iphone, Itunes, Ipod
Het maken van een ringtone is onnodig ingewikkeld maar het kan wel: http://www.ehow.com/how_2...phone-ringtones-free.html
[ Voor 14% gewijzigd door kenneth op 24-01-2011 11:17 ]
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
voor ringtones te maken zijn er een aantal app's in de itunes store ( ringtone maker ofzo) zowel gratis als betaald. voor het aanpassen van de sms toon heb ik nog niks kunnen vinden voor toestellen zonder jb
Audiko.net werkt ook goedkenneth schreef op maandag 24 januari 2011 @ 11:17:
Het is ook een hype. Mensen vergeten af en toe dat een hype ook een reden kan hebben
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik heb er ook brando ultra clear op zitten, voor en achter. Sinds augustus, en nog in perfecte staat.Crusader schreef op maandag 24 januari 2011 @ 10:21:
Ik zweer al jaren bij Brando Ultra Clear. Zie je echt niets van en is superglad. Zelfde spiegeling als glas oppervlak, dus geen bobbeltjes of "sinaasappelhuidje".
Bevalt tot nu toe prima dus. Wel scheelt het misschien dat er ook een apple bumper op zit, die de randen van de screenprotector beschermt.
Ik heb sinds een kleine week een iPhone4 (16GB). Mijn Vodafone abonnement gaat pas op 9-Feb in, maar ondertussen kan ik natuurlijk mooi via WiFi alvast de boel uitproberen.
Echter is de WiFi ontvangst van de iPhone4 extreem slecht, ik heb prima ontvangst met alle apparaten maar de iPhone4 heeft alleen vol ontvangst als ik hem letterlijk naast de router houd.
Een halve meter verwijderen zorgt al voor een verlies van één van de drie streepjes en 5 meter verder heb ik nog maar één streepje over en kan ik eigenlijk niet meer fatsoenlijk iets met het Internet doen.
Herstellen/Resetten van netwerkverbinding(en) heeft geen soelaas geboden, en daarnaast heb ik het getest met verschillende WiFi netwerken (resultaat is elke keer hetzelfde).
Zie ik nog iets over het hoofd of zit er inderdaad niets anders op dan hem terug te brengen naar een Vodafone winkel?
Alvast bedankt!
Echter is de WiFi ontvangst van de iPhone4 extreem slecht, ik heb prima ontvangst met alle apparaten maar de iPhone4 heeft alleen vol ontvangst als ik hem letterlijk naast de router houd.
Een halve meter verwijderen zorgt al voor een verlies van één van de drie streepjes en 5 meter verder heb ik nog maar één streepje over en kan ik eigenlijk niet meer fatsoenlijk iets met het Internet doen.
Herstellen/Resetten van netwerkverbinding(en) heeft geen soelaas geboden, en daarnaast heb ik het getest met verschillende WiFi netwerken (resultaat is elke keer hetzelfde).
Zie ik nog iets over het hoofd of zit er inderdaad niets anders op dan hem terug te brengen naar een Vodafone winkel?
Alvast bedankt!
Powered by KPN
Zelf ook een screenprotector geplakt. Had de telefoon schoongemaakt, plus dat het originele folie van apple er niet af was geweest. Na het plakken zat het folie perfect. De bumper er netjes omheen gedaan, maar na een korte tijd zijn rechts de randen los gaan laten...en deze plakken ook niet meer vast.. Is het folie dan zo slecht, of doe ik iets verkeert? Folie hebt ik overigens gewoon bij the Phone House gehaald (wit doosje met 3 folies voor 10 euro).
Mijn iPhone 4 is vorige week vrijdag overleden. Kan me herinneren dat ik rond 12:00 nog even gesurfd heb, en toen ik 'm rond 12:30 pakte was 'ie ineens uit. Alsof de accu helemaal leeg was. Al was dat onmogelijk omdat er nog zeker wel 60 % batterij over was die dag.
Proberen op netstroom aan te sluiten en 'm dan weer aan te zetten: Hoera, het Apple logo. Helaas bleef het daarbij en bleef ie als het ware in een opstart loop hangen.
Vervolgens met iTunes geprobeerd. iPhone aangezet op herstelmodus (home knop ingedrukt houden terwijl hij aan het aan gaan was). Hoera, iTunes zegt: Er is een iPhone aangetrokken in de herstelmodus. Wil je de iPhone nu herstellen? (oid). Helaas. Na wederom in een opstart loop te belanden geeft iTunes foutmelding 2011: iPhone is niet te herstellen.
Irritant! Zo uit het niets. Nu maar kijken hoe lang ik 'm kwijt ben nadat ik 'm heb ingeleverd bij de T-Mobile shop.. Heb gelukkig m'n oude 3G nog.
Proberen op netstroom aan te sluiten en 'm dan weer aan te zetten: Hoera, het Apple logo. Helaas bleef het daarbij en bleef ie als het ware in een opstart loop hangen.
Vervolgens met iTunes geprobeerd. iPhone aangezet op herstelmodus (home knop ingedrukt houden terwijl hij aan het aan gaan was). Hoera, iTunes zegt: Er is een iPhone aangetrokken in de herstelmodus. Wil je de iPhone nu herstellen? (oid). Helaas. Na wederom in een opstart loop te belanden geeft iTunes foutmelding 2011: iPhone is niet te herstellen.
Irritant! Zo uit het niets. Nu maar kijken hoe lang ik 'm kwijt ben nadat ik 'm heb ingeleverd bij de T-Mobile shop.. Heb gelukkig m'n oude 3G nog.
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Erg mooie case, zeker in die kleur! Heeft iemand ervaringen met deze case?Tc-Chub schreef op zondag 23 januari 2011 @ 12:17:
Dan zou je toch eens hier moeten kijken: http://www.sgpstore.com/c...neo-hybrid-ex-series.html
En dan de kleur Satin-Silver aanvinken
[ Voor 35% gewijzigd door VeeGee op 24-01-2011 14:32 ]
Tesla Model 3 RWD (2023)
Anoniem: 63072
Gisteren mijn iPhone 3G maar eens naar 4.2 geupdate en heb er nu alweer spijt van. Het begon met de muziek die iPod weigerde te spelen. Heb hem toen helemaal schoon gepoetst en de backup terug gezet ... nog steeds geen muziek.
Nog eens hersteld en nu de muziek er zonder backup functionaliteit op gezet en hij speelt. Vervolgens kom ik er nu dus achter dat hij mijn gmail niet meer op kan halen of gepushed krijgt (heb gmail als exchange account ingesteld staan)
Met andere woorden een heerlijke ervaring. Dit is in ieder geval zo wel mijn laatste iPhone, Apple laat flink te wensen over. Updates die de telefoon traag maken, updates die de telefoon uberhaupt laten vastlopen, updates waarna ik met de hand alles terug kon zetten omdat de telefoon na terugzetten van de backup bleef hangen.
Ik ben met mijn rete trage iPhone nog naar de apple store geweest toen 4.0 uitkwam, of ze even 3.x terug konden zetten omdat ik een werkende telefoon wilde. Dat kon dus niet ... in ieder geval niet zonder te jailbreaken. lekker beleid daar bij Apple, ze kunnen mn rug op.
Nog eens hersteld en nu de muziek er zonder backup functionaliteit op gezet en hij speelt. Vervolgens kom ik er nu dus achter dat hij mijn gmail niet meer op kan halen of gepushed krijgt (heb gmail als exchange account ingesteld staan)
Met andere woorden een heerlijke ervaring. Dit is in ieder geval zo wel mijn laatste iPhone, Apple laat flink te wensen over. Updates die de telefoon traag maken, updates die de telefoon uberhaupt laten vastlopen, updates waarna ik met de hand alles terug kon zetten omdat de telefoon na terugzetten van de backup bleef hangen.
Ik ben met mijn rete trage iPhone nog naar de apple store geweest toen 4.0 uitkwam, of ze even 3.x terug konden zetten omdat ik een werkende telefoon wilde. Dat kon dus niet ... in ieder geval niet zonder te jailbreaken. lekker beleid daar bij Apple, ze kunnen mn rug op.
Kan zijn dat het door de bumper komt.gelukkie schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:09:
Zelf ook een screenprotector geplakt. Had de telefoon schoongemaakt, plus dat het originele folie van apple er niet af was geweest. Na het plakken zat het folie perfect. De bumper er netjes omheen gedaan, maar na een korte tijd zijn rechts de randen los gaan laten...en deze plakken ook niet meer vast.. Is het folie dan zo slecht, of doe ik iets verkeert? Folie hebt ik overigens gewoon bij the Phone House gehaald (wit doosje met 3 folies voor 10 euro).
Ik heb gelezen dat ze erg snel breken en dat het plaatsen en verwijderen vrij lastig is. Als hij eenmaal zit en je blijft er verder vanaf is het een topcaseVeeGee schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:32:
[...]
Erg mooie case, zeker in die kleur! Heeft iemand ervaringen met deze case?
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Ik gebruik alleen de screenprotector en verder helemaal kaal en hier ziet alles er ook nog picobello uit, als nieuw.bureno schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:01:
[...]
Ik heb er ook brando ultra clear op zitten, voor en achter. Sinds augustus, en nog in perfecte staat.
Bevalt tot nu toe prima dus. Wel scheelt het misschien dat er ook een apple bumper op zit, die de randen van de screenprotector beschermt.
Weet iemand hier waar ik een pentabole schroevendraaier kan krijgen voor mijn iphone4?
via ifixit.com gaat het bijna een maand duren en dat is me gewoon veel te lang
misschien heeft iemand hem hier al?
of weet je waar hij snel verzonden wordt
dankjewel in ieder geval!
Met een klein beetje zoeken had je zelf het antwoord wel kunnen vinden, o.a. Amazon verkoopt ze al.mccAin schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:58:
Weet iemand hier waar ik een pentabole schroevendraaier kan krijgen voor mijn iphone4?
Tesla Model 3 RWD (2023)
Voor diegene die perse nu OneNote op hun iPhone willen hebben:
- Open iTunes, log uit (belangrijk!)
- Disconnect iPhone
- Ga naar US app store in iTunes
- Zoek OneNote
- Installeer OneNote
- Hjj zal vragen voor een nieuwe account, maar omdat je een gratis app installeert kan je 'none' selecteren als betaalmethode.
- Maak een aan met een adres van je verre collega in de USA.
- Connecteer en sync iPhone
- Win!
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
He allemaal, naar een hoop gezeik met Windows Live mail ben ik nu overgestapt op ThunderBird. Nu heb ik alleen het probleem dat ik ThunderBird niet zo krijg ingesteld dat als ik ze daar lees, ze op de iPhone ook als gelezen staan, en andersom.
In de iPhone staat het wel goed, want het werkte ook met windows live, weet iemand hoe ik dat bij thunderbird moet instellen?
In de iPhone staat het wel goed, want het werkte ook met windows live, weet iemand hoe ik dat bij thunderbird moet instellen?
Weten jullie misschien of er een RSS reader bestaat waarmee je pushnotificaties kunt ontvangen als er nieuwe artikelen zijn gevonden? Heb er tot nu toe geen kunnen vinden, maar misschien dat ik niet goed kijk.
Is er trouwens ook al iets bekend over een update van de Tweakers app voor de iPhone? Zou namelijk wel vet vinden als het forum ook geintegreerd zou worden in de app en als je de app ook in landscape mode kan gebruiken (vooral voor typen van reacties).
Is er trouwens ook al iets bekend over een update van de Tweakers app voor de iPhone? Zou namelijk wel vet vinden als het forum ook geintegreerd zou worden in de app en als je de app ook in landscape mode kan gebruiken (vooral voor typen van reacties).
Master_A
vanmiddag een microsim gehaald bij de TM shop. was tevens nog kosteloos ook. kan nu eindelijk me iphone gebruiken en de oude wegdoen 
nu nog ff uitzoeken dat als ik nu gebruik maak van dataverkeerd of dat dan als extra kosten word geboekt of gewoon van mijn relax tegoed af gaat.
nu nog ff uitzoeken dat als ik nu gebruik maak van dataverkeerd of dat dan als extra kosten word geboekt of gewoon van mijn relax tegoed af gaat.
Ik heb mijn SIM gewoon bijgeknipt. Works like a charm
werkte bij mij helaas niet. had op de mm nauwkeurig geknipt maar doen ho maar. gelukkig wel kosteloos nieuwe gekregenSnake schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 08:31:
Ik heb mijn SIM gewoon bijgeknipt. Works like a charm
Iemand al bekend met de service van www.whiteiphone4me.com
't ziet er betrouwbaar uit, maar heeft iemand al zijn of haar iphone laten "witwassen" ?
't ziet er betrouwbaar uit, maar heeft iemand al zijn of haar iphone laten "witwassen" ?
Grafisch Ontwerper, 999 Games
Naar aanleiding van een tweet van p0sixninja heb ik in een opwelling zo'n kit gekocht via: http://www.convertiphone4now.com/themeparktommy schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 23:48:
Iemand al bekend met de service van www.whiteiphone4me.com
Zodra ik 'm binnen heb, zal ik mijn bevindingen wel even posten.
Ik ga vandaag ook even screen protection voor/achter kopen bij de MM, iemand nog tips welke goed zijn en die je nauwelijks ziet? En hoe kan je het beste je scherm netjes schoonmaken voor je die plakkers erover heen doet? Er zitten natuurlijk wat vingerafdrukken etc. op het scherm.
Thanks alvast!
Thanks alvast!
Die van Brando zijn "blijkbaar" de betere. Ik heb het in ieder geval niet voor elkaar gekregen om de protectors stofvrij aan te brengen. Vooral als je scherm wit beeld geeft, zie je helaas toch minescule stofjes zitten. Verder zaten ze er wel netjes op, en waren ze niet zichtbaar.Juancho schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 10:40:
Ik ga vandaag ook even screen protection voor/achter kopen bij de MM, iemand nog tips welke goed zijn en die je nauwelijks ziet? En hoe kan je het beste je scherm netjes schoonmaken voor je die plakkers erover heen doet? Er zitten natuurlijk wat vingerafdrukken etc. op het scherm.
Thanks alvast!
Bij Brando adviseren ze om het in de badkamer te doen, met de hete douche aan. Dit hoorde ik echter pas nadat ik de protector had weg gegegooid.
Gebruik de iPhone inmiddels ruim een maand zonder protector, en dat bevalt eigenlijk prima. Geen enkel krasje te zien, zolang je er voorzichtig mee bent.
Dat is het idd. Ik heb hiervoor 2 jaar een HTC gehad, maar die heb ik altijd in een stoffen hoesje gedaan op moment dat de Iphone ergens mee heen ging. Dus in de broekzak? Wel altijd in het hoesje. Gevolg dat ik na 2 jaar vrijwel geen krassen heb. Hooguit een paar lichte krasjes op de achterkant. Het scherm zelf is nog zo mooi als wat, tot ik de HTC liet vallen en een barst had. Maarja, een beschermvelletje helpt daar natuurlijk ook niet tegen 
Maargoed, ik wil het voor de zekerheid er toch even opplakken. Kost toch niet zoveel en bevalt het niet haal je ze er weer af.
Maargoed, ik wil het voor de zekerheid er toch even opplakken. Kost toch niet zoveel en bevalt het niet haal je ze er weer af.
Voordeel van die Brando is dat als het niet lukt, je ze er gewoon weer afhaalt en opnieuw kunt beginnen. Sterker nog, ik kreeg het op een HTC HD2 ook niet stofvrij voor elkaar. Hele velletje onder de stromende kraan gehouden, afgeschud en vochtig op de telefoon gelegd. Liet zich toen makkelijk positioneren en zodra de druppels zijn opgedroogd, een heel strakke screenprotector zonder stofjes!bram1984 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 11:13:
[...]
Die van Brando zijn "blijkbaar" de betere. Ik heb het in ieder geval niet voor elkaar gekregen om de protectors stofvrij aan te brengen. Vooral als je scherm wit beeld geeft, zie je helaas toch minescule stofjes zitten. Verder zaten ze er wel netjes op, en waren ze niet zichtbaar.
Bij Brando adviseren ze om het in de badkamer te doen, met de hete douche aan. Dit hoorde ik echter pas nadat ik de protector had weg gegegooid.
Gebruik de iPhone inmiddels ruim een maand zonder protector, en dat bevalt eigenlijk prima. Geen enkel krasje te zien, zolang je er voorzichtig mee bent.
Even schaamteloos mijn advertentie hier onder de aandacht brengen:
V&A aangeboden: Apple iPhone 3GS 16GB Zwart (Simlock vrij!)
Succes met die vraagprijs, heb er twee weken geleden 250 euro voor gekregen.....Twylight schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 14:05:
Even schaamteloos mijn advertentie hier onder de aandacht brengen:
Onze 3G was weggegaan voor 150 euro. 400 is echt véél te veel.rsvmark schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:32:
[...]
Succes met die vraagprijs, heb er twee weken geleden 250 euro voor gekregen.....
Dat is maar 200 minder dan een nieuwe! iphone4, wie gaat dat er idd voor betalen. Denk dat je met 200 a 250 veel meer in de richting zit.
Dank je! Ben heel benieuwd of het het waard is.. 
Op een echte iPhone 4 White wachten lijkt me een beetje te lang duren..
Op een echte iPhone 4 White wachten lijkt me een beetje te lang duren..
salgera schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 00:48:
[...]
Naar aanleiding van een tweet van p0sixninja heb ik in een opwelling zo'n kit gekocht via: http://www.convertiphone4now.com/
Zodra ik 'm binnen heb, zal ik mijn bevindingen wel even posten.
Grafisch Ontwerper, 999 Games
Wat de gek ervoor geeft?
Heb zelf een 3g voor ong 200 verkocht (goedkoper gekocht)
Heb zelf een 3g voor ong 200 verkocht (goedkoper gekocht)
Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.
Anoniem: 308755
Ik heb gister de achterkant van mijn iPhone 4 vervangen met een gewoon kruiskopschroevendraaier ( natuurlijk wel z'on hele kleine ). Ik zou eerst even zo een proberen, ik mijn iPhone nu 8 dagen en hij kwam uit de doos met die rare schroefjes en ze zitten helemaal niet zo goed vast.mccAin schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:58:
Zojuist een ColcaSac Zagora hoes voor de iPhone 4 gekocht. Heb er ook al 1 voor mijn MacBook 13" gekocht 2 jaar geleden. Works like a charm.
Iemand ervaring met de ColcaSac voor de iPhone 4?
En een goede screenprotector?
Iemand ervaring met de ColcaSac voor de iPhone 4?
En een goede screenprotector?
deze vraag zal ongetwijfeld gesteld zijn... kan ik ook zonder CC betalen in de appstore op de iphone 4? kan ik die prepaid itunes kaarten ook voor die apps gebruiken?
Anoniem: 107117
Het is mogelijk om een Click and Buy account te koppelen. Je kan bij het aanmaken van je Apple ID kiezen bij CC voor 'geen' of zelfs direct Click and Buy selecteren. Ik heb hier de eerste keer ook overheen gekeken, maar het is absoluut mogelijk.
Op internet veel negatieve berichten over C&B, maar ik gebruik het sinds 1,5 jaar echt probleemloos! Hou wel een beetje in de gaten wat ze afschrijven. En zorgt ajb voor een positief saldo of in ieder geval mogelijkheid tot incasseren. Als ze niet kunnen incasseren krijg je direct 15 euro administratie kosten aan je broek.. en weer.. en weer.. enz.
Op internet veel negatieve berichten over C&B, maar ik gebruik het sinds 1,5 jaar echt probleemloos! Hou wel een beetje in de gaten wat ze afschrijven. En zorgt ajb voor een positief saldo of in ieder geval mogelijkheid tot incasseren. Als ze niet kunnen incasseren krijg je direct 15 euro administratie kosten aan je broek.. en weer.. en weer.. enz.
welk programma, liefst gratis, is er om xvid te kijken op de iphone?
Anoniem: 191343
Ik heb zelf VLC mediaplayer.serdadu schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 22:02:
welk programma, liefst gratis, is er om xvid te kijken op de iphone?
heb nu cinexplayer, maar die ondersteund geen AC3 sounds ><
Anoniem: 195854
Hi, misschien een heel erge noob vraag, wanneer ik met bijgeleverde pin in het gaatje prik aan de rechterzijde van de iphone 4 komt z'n lade tevoorschijn om je micro-sim in te doen maar wanneer ik in het gaatje prik bovenzijde naast de opening voor de oordopjes dan gebeurt er niets?
Weet iemand waarvoor deze is??
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Dat is de top noise canceling microfoon.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
In de Belgische appstore staat VLC nog wel. Zag ik gisteren bij een Belgische collega van me.
there's no tweak without the tweaker
ownedNitai schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 13:04:
maar... hoe kom ik dan bij de belgische itunes , niet cker:P
\
I beg to differ. Ik zie 'm hier er niet instaanvirtualJac schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 13:19:
In de Belgische appstore staat VLC nog wel. Zag ik gisteren bij een Belgische collega van me.
Dat was de top noise cancelling microfoon waarschijnlijk. Denk niet dat het voor dat microfoontje bevordelijk is als je er met een staafje in prikt.Nitai schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 13:04:

Ik ben er blij mee
Nu al 6 stuks deze week gedaan
Ziet er goed uit !
Die witte randen rond de glazen stukken, is dat een soort bescherming ? Herinner me die niet origineel op een iPhone 4 te hebben gezien.
Die witte randen rond de glazen stukken, is dat een soort bescherming ? Herinner me die niet origineel op een iPhone 4 te hebben gezien.
Anoniem: 233180
Toch wel hoorPhuncz schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 16:54:
Ziet er goed uit !
Alleen zorgt de "witte versie" er precies voor dat het wat meer uitgesproken aanwezig is.
Ziet er wel erg goed uit. Waar bestel je de onderdelen?
Ik heb bij CNN.CN zitten kijken maar de prijzen viel me best tegen.
Edit: Zit het nou scheef of komt dat door de schaduw?
[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 28-01-2011 17:22 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Heb diverse groothandels waar ik kan bestellen.Donstil schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 17:21:
Ziet er wel erg goed uit. Waar bestel je de onderdelen?
En zit absoluut recht!
offtopic:
voor prijsopgaaf mag je een dm sturen
voor prijsopgaaf mag je een dm sturen
Mja je hebt het netjes gedaan, ziet er gewoon uit alsof het uit de winkel komt maar toch vind ik de witte versie niet echt mooi
Repareer dagelijks ongeveer 10 iPhones, dus weet wel ongeveer wat ik doe haha.Twylight schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 19:10:
Mja je hebt het netjes gedaan, ziet er gewoon uit alsof het uit de winkel komt maar toch vind ik de witte versie niet echt mooi
Ieder zijn smaak natuurlijk
[ Voor 11% gewijzigd door KoudeAardbei op 28-01-2011 19:15 ]
Ziet er leuk uit maar vind een metalen achterkantje toch mooier.
Brm-G schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 19:29:
Ziet er leuk uit maar vind een metalen achterkantje toch mooier.
Wij van wc eend....
*iets over ondertitel*
Kan mooier zijn inderdaad! persoonlijk
[ Voor 17% gewijzigd door KoudeAardbei op 28-01-2011 20:03 ]
Anoniem: 69767
Hmmz. Apple wordt aangeklaagd via een class action suit vanwege de Glassgate (te gemakkelijk brekend glas).
http://blogs.laweekly.com...iphone_4_class_action.phpApparently fed up and pissed off, California resident Donald LeBuhn filed a class action lawsuit earlier this week in L.A. County against Apple, claiming the company knows about the design flaw and refuses to warn consumers that "normal" use leads essentially to a broken phone.
According to his lawsuit, first reported by Courthouse News Service, LeBuhn threw down $252 in September for a new iPhone 4, but three weeks later the glass broke when his daughter accidentally dropped it approximately three feet to the ground while sending a text message.
He previously owned a 3GS version of the iPhone and claims the glass did not break when accidentally dropped from similar heights.
Yeah, in the true American spirit: sue them!!
Ik ben redelijk nieuw in de iPhone wereld. Als ik een gebruikte 3GS koop, waar moet ik dan op letten, wat zijn veel voorkomende gebreken/storingen?
Ik wil sowieso graag een simlockvrije en zonder jailbreak. Kan ik aan het toestel zelf zien of er een jailbreak op zit?
En hoe zit dat met activeren, je moet een Iphone activeren bij eerste gebruik toch, hoe gaat dat met een gebruikte?
Sorry misschien voor de n00b vragen maar dat komt vanzelf allemaal wel weer goed
ps als iemand er een wil aanbieden be my guest
Ik wil sowieso graag een simlockvrije en zonder jailbreak. Kan ik aan het toestel zelf zien of er een jailbreak op zit?
En hoe zit dat met activeren, je moet een Iphone activeren bij eerste gebruik toch, hoe gaat dat met een gebruikte?
Sorry misschien voor de n00b vragen maar dat komt vanzelf allemaal wel weer goed
[ Voor 18% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 29-01-2011 00:10 ]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Anoniem: 107117
Let op cracks/scheurtjes bij de mute en volume knopjes aan de achterkant (het plastic gedeelte).
Kijk goed of de Home-knop nog reageert en lekker werkt. Het Apple-logo op de achterkant zal vanzelfsprekend wat krasjes bevatten, maar da's niet erg. Voor de rest, zou ik het geluid even controleren en de helderheid van het scherm.
Succes!
Kijk goed of de Home-knop nog reageert en lekker werkt. Het Apple-logo op de achterkant zal vanzelfsprekend wat krasjes bevatten, maar da's niet erg. Voor de rest, zou ik het geluid even controleren en de helderheid van het scherm.
Succes!
Ook zou ik kijken welke firmware er op zit. Opnieuw opstarten om te kijken of dat vlekkeloos gebeurd. Wat je ook kan doen is hem aan de voeding hangen. Dus een check of dat ook allemaal nog prima werkt.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Anoniem: 317401
Ik heb sinds 3 weken problemen met mijn hotmail account, die ik als exchange account heb in gesteld op mijn iphone. De mail lijkt niet binnen te komen in alle folders. En nu geeft krijg ik een foutmelding dat , de iphone geen contact met de mailserver kan maken. Ik heb de server gewoon als het voorbeeld ingesteld "m.hotmail.com" , weet niet wat ik fout doe. Heeft iemand dit probleem ook???
Ik loop al een tijdje te pielen met de volgorde van muziek op mijn iphone/itunes.
Nu lukt het wel vaak na een tijdje dat alle nummers in de goede volgorde in itunes staan.
Echter heb ik nu een top 40 die op itunes netjes van 1 t/m 40 staat maar op de iphone begint bij 4, 6, 7, 8, 9 t/m 24, 26 t/m 36, 29, 40, 1, 2 enz...
Hoe krijg ik deze nou netjes van 1/tm 40 op de iphone...
Nu lukt het wel vaak na een tijdje dat alle nummers in de goede volgorde in itunes staan.
Echter heb ik nu een top 40 die op itunes netjes van 1 t/m 40 staat maar op de iphone begint bij 4, 6, 7, 8, 9 t/m 24, 26 t/m 36, 29, 40, 1, 2 enz...
Is dit hetzelfde "glas" materiaal als het origineel Apple? Of is dit meer "plastic"?KoudeAardbei schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 15:59:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben er blij mee![]()
Nu al 6 stuks deze week gedaan
Indien ja, begrijp ik niet waarom Apple dat nog niet op de markt kan brengen en de Chinezen wel.
Ik hou het bij zwart, maar het is wel fijn te weten dat je de gehele case kan vervangen als je iPhone een vette kras krijgt.
Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
Nee is wel ietsjes anders, zelf heb ik bewust voor een plastic achterkant gekozen omdat ik krasgevoeligheid niet wou uittestenJoepv schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 21:51:
[...]
Is dit hetzelfde "glas" materiaal als het origineel Apple? Of is dit meer "plastic"?
Indien ja, begrijp ik niet waarom Apple dat nog niet op de markt kan brengen en de Chinezen wel.
Ik hou het bij zwart, maar het is wel fijn te weten dat je de gehele case kan vervangen als je iPhone een vette kras krijgt.
Behuizing kan inderdaad vervangen worden, vervang o.a. ook gewoon de voor/achterkant in zwart
Zorg dat je er 1 album van maakt, dus 1 dezelfde titel en album artiest. verder dus de nummering invullen, 1 t/m 40, dan moet het goed komen.tandarts schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 20:49:
Ik loop al een tijdje te pielen met de volgorde van muziek op mijn iphone/itunes.
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Na enige tijd gewacht te hebben heb ik een nieuwe autoradio gekocht voor mijn iPhone met bluetooth en iPhone aansluiting (Kenwood KDC-BT60U). Werkt geweldig en hoe nooit meer een CD te branden voor mijn nieuwste muziek, maar heb een probleem dat de iPhone elke keer dat ik hem bij het starten aansluit, hij de muziek als eerst gaat afspelen via Bluetooth. Ik moet dan zelf handmatig in de iPod app instellen dat hij via de dock connector moet afspelen.
Ik gebruik bluetooth natuurlijk voor mijn telefoonfunctie, en dus vraag ik me af of jullie weten hoe ik ervoor kan zorgen dat de audio automatisch via de dock connector loopt.
Ik gebruik bluetooth natuurlijk voor mijn telefoonfunctie, en dus vraag ik me af of jullie weten hoe ik ervoor kan zorgen dat de audio automatisch via de dock connector loopt.
Master_A
Het is iets anders materiaal, volgensmij iets sterker.Joepv schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 21:51:
[...]
Is dit hetzelfde "glas" materiaal als het origineel Apple? Of is dit meer "plastic"?
Zelf heb ik gewoon zo een Transparant hard case erachter geklikt. eentje van 0.8mm dus de meeste mensen aan wie ik mijn iphone geef valt het niet eens op dat er een case op zit.
Voorkant kan je een screenprotector op plakken. ik zelf heb dit niet gedaan omdat ik het scherm zo dof vind worden. heb dus gewoon een ''sock'' en een hard achterkantje
Ik heb ook M.hotmail.com maar merk geen problemen? @mails komen zelfs eerder aan op me iphone dan op me laptop.Anoniem: 317401 schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 14:15:
Ik heb sinds 3 weken problemen met mijn hotmail account, die ik als exchange account heb in gesteld op mijn iphone. De mail lijkt niet binnen te komen in alle folders. En nu geeft krijg ik een foutmelding dat , de iphone geen contact met de mailserver kan maken. Ik heb de server gewoon als het voorbeeld ingesteld "m.hotmail.com" , weet niet wat ik fout doe. Heeft iemand dit probleem ook???
heb je al geprobeerd je account te verwijderen en opnieuw te maken.
op deze manier deed hij het goed bij mij.
1. Ga naar Instellingen > Mail, Contacten, Agenda.
2. Selecteer de optie ‘Voeg account toe…’.
3. Selecteer ‘Microsoft Exchange’.
4. Vul je volledig email adres in bij ‘E-mail’ en ‘Gebruikersnaam’.
5. Laat het domein veld leeg (belangrijk!).
6. Vul je wachtwoord in.
7. Geef je account een beschrijving.
8. Tap rechtsboven in de hoek op ‘Volgende’.
9. Vul als server naam in: m.hotmail.com
9. Tap op ‘Volgende’.
je moet het gaatje erin prikken.Anoniem: 195854 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 12:58:
Hi, misschien een heel erge noob vraag, wanneer ik met bijgeleverde pin in het gaatje prik aan de rechterzijde van de iphone 4 komt z'n lade tevoorschijn om je micro-sim in te doen maar wanneer ik in het gaatje prik bovenzijde naast de opening voor de oordopjes dan gebeurt er niets?Weet iemand waarvoor deze is??
Alvast bedankt.
En dat doordrukken zodat via dat rond dingetje je het klepje eruit word gewipt.
Ik zeg: Brando Ultra Clear. Zie je écht he-le-maal niets van.AlphaWierie schreef op zondag 30 januari 2011 @ 23:53:
[...]
Voorkant kan je een screenprotector op plakken. ik zelf heb dit niet gedaan omdat ik het scherm zo dof vind worden. heb dus gewoon een ''sock'' en een hard achterkantje
Vooral hard prikken boveninAnoniem: 195854 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 12:58:
Hi, misschien een heel erge noob vraag, wanneer ik met bijgeleverde pin in het gaatje prik aan de rechterzijde van de iphone 4 komt z'n lade tevoorschijn om je micro-sim in te doen maar wanneer ik in het gaatje prik bovenzijde naast de opening voor de oordopjes dan gebeurt er niets?Weet iemand waarvoor deze is??
Alvast bedankt.

Zit een microfoon, die het hopelijk voor je nog doet.
[ Voor 43% gewijzigd door Crusader op 31-01-2011 07:26 ]
Ik heb regelmatig dat mensen klagen dat ze een brom horen als ik met ze bel via mn iPhone 3gs (ios 4.2.1). Ik geloof dat dit alleen optreedt als ik ook met een wifi netwerk ben verbonden. Ik hoor zelf ook lichtjes een brom in het geluid. Komt anderen dit ook bekend voor? Met T-mobile btw...
CISSP! Drop your encryption keys!
Hij heeft het over het gaatje aan de bovenzijde. Op een iPhone 4 is dat de 2e microfoon die helpt bij ruisonderdrukking. Zal ik vooral dus niets inprikken!AlphaWierie schreef op zondag 30 januari 2011 @ 23:59:
[...]
je moet het gaatje erin prikken.
En dat doordrukken zodat via dat rond dingetje je het klepje eruit word gewipt.
Spuit 11 - wat Crusader dus zei.
[ Voor 4% gewijzigd door loeberce op 31-01-2011 09:41 ]
ja?? k zal hem dan ff bestellen. is deze wel ''normaal'' te plaatsen?Crusader schreef op maandag 31 januari 2011 @ 07:23:
[...]
Ik zeg: Brando Ultra Clear. Zie je écht he-le-maal niets van.
En niet weg hoeft te gooien als je hem 1x eraf trekt?
Grom, kom er na een jaar en anderhalf maand achter dat ik scheuren in de behuizing krijg van mijn 3Gs.
Apple geeft maar één jaar garantie.
Nou weet ik wel dat je als consument recht op meer hebt, maar recht hebben en krijgen zijn helaas 2 verschillende dingen.
Ik baal hier enorm van want ik ben altijd heel erg zuinig op mijn iPhone. Loop al zolang ik 'm heb met lelijke hoesjes rond om 'm maar niet te beschadigen
Zijn er meer mensen die dit hebben gehad? Hoe heb je dit opgelost?
Nou weet ik wel dat je als consument recht op meer hebt, maar recht hebben en krijgen zijn helaas 2 verschillende dingen.
Ik baal hier enorm van want ik ben altijd heel erg zuinig op mijn iPhone. Loop al zolang ik 'm heb met lelijke hoesjes rond om 'm maar niet te beschadigen
heb precies hetzelfde met mijn 3G. Kan hem best opsturen naar apple, maar jah dat zie ik al voor me hoe het gaat. weken mijn telefoon kwijt en vervolgens doen ze niks want het zal dan wel aan mijzelf gelegen hebben. Heb namelijk het glas niet officieel al laten repareren omdat ik hem liet stuiteren. Dat kunnen ze zo zien want het voelt anders en de zegel aan de binnenkant is weg. Kunnen ze het altijd wel weer verhalen op jah dat is je eigen schuld ofzo. Nee ik neem het risico niet om hem op te sturen. Ik heb er maar mee leren leven.Gumball schreef op maandag 31 januari 2011 @ 13:07:
Grom, kom er na een jaar en anderhalf maand achter dat ik scheuren in de behuizing krijg van mijn 3Gs.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Dank je voor de info, maar vroeg het me af ivm de toekomst, mocht mijn foon ooit vallen. Ik heb de iPhone 4 nu sinds de launch en gebruik deze "naakt" en heb nog geen enkel krasje. Voordat de iPhone in de broekzak verdwijnt gaat deze eerst in een dunne lederen sleeve.AlphaWierie schreef op zondag 30 januari 2011 @ 23:53:
[...]
Het is iets anders materiaal, volgensmij iets sterker.
Zelf heb ik gewoon zo een Transparant hard case erachter geklikt. eentje van 0.8mm dus de meeste mensen aan wie ik mijn iphone geef valt het niet eens op dat er een case op zit.
Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
There, I fixed it for you.Gumball schreef op maandag 31 januari 2011 @ 13:07:
Nou weet ik wel dat je als consument denkt recht te hebben, maar effectief recht hebben en krijgen zijn helaas 2 verschillende dingen.
Veel mensen verwarren de wettelijke "verplichte" garantie varierend van 6 maanden tot 2 jaar, afhankelijk van het goed, met de verplichte ondersteuning ("service") van 2 jaar. Als Apple de wet overtrad, hadden ze allang een zware boete gehad.
Kon niks vinden op Google dus hoop stiekem dat ik het over het hoofd zie. Is het mogelijk om video's in folders te plaatsen? Het is atm echt zo'n zooitje, dat structuur wel fijn zou zijn eigenlijk. Zo niet, is er eventueel een andere optie ze te organiseren?
Nee, kan niet.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
ik ervaar wat problemen met WhatsApp... berichten komen niet of te laat door, als ik het programma start zie ik dat hij verbinding maakt en berichten ophaalt... berichten die 3 uur eerder verstuurd waren, heeft iemand een idee hoe ik dit kan voorkomen?
Ik heb dat ook, een collega ook. Ik vermoed een probleem bij WhatsApp.
Absoluut. Ik heb 't in de badkamer gedaan, hete douche 5 minuten aan laten staan, daarna geen stofdeeltjes meer in de lucht. Rustig aanbrengen. Als het niet lukt, gewoon nog een keer. Het is een soort statisch velletje, het plakt niet echt. Een keer was het me op een HD2 na drie keer nog niet gelukt, toen zaten er vieze vingers en stofdeeltjes op. Hup, onder de kraan gehouden en schoongemaakt en een beetje vochtig aangebracht op het scherm. Fantastisch resultaat. Het voordeel van het vocht was wel dat ik het velletje nog kon schuiven...AlphaWierie schreef op maandag 31 januari 2011 @ 12:27:
[...]
ja?? k zal hem dan ff bestellen. is deze wel ''normaal'' te plaatsen?
En niet weg hoeft te gooien als je hem 1x eraf trekt?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.