WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.
iPhone 4 was toch ook voor € 599 te vinden bij Mediamarkt??
Je iPhone kan maar met 1 iTunes library syncen. iTunes ondersteunt niet 1 library op 2 pc's (helaas). Bij iedere sync op je andere pc gaat 'ie dus terug naar de instellingen die die specifieke library heeft.Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2010 @ 21:05:
[...]
Kan iemand mij nog een antwoord geven op de bovenstaande vraag...? Dit is de enige vraag welke ik nog open heb staan.
Alvast bedankt voor de nuttige reacties!
iTunes is leidend, niet je iPhone. Oplossing: 1 library gebruiken (zoals Apple dit bedoeld heeft)
Nou, de Iphone 1 had een batterij van 1400Mah en weegt 135 gram de Iphone 3g 1150 Mah en weegt 133 de 3GS 1219 Mah en weegt 135! Iphone 4 heeft 1420 Mah en weegt 137.. denk niet dat je die verschillen in gewicht gaat voelen, en ook nog eens zijn de 3GS-4 groter geworden ten opzichte van de Iphone 1-2..fmb schreef op donderdag 23 december 2010 @ 11:54:
[...]
Uiteindelijk gaat er natuurlijk vooral om hoeveel vermogen de iPhone gebruikt bij het (gebruikerspecifiek) gebruik en hoe lang de accu het bij dat gebruik vol houdt.
Meer mAh staat misschien leuk, maar betekent wsch. ook een hoger toestelgewicht en/of groter toestel.
dus snap niet waarom ze telkens de batterij verandere
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Wat ik me dan afvraag: hoe kan je een betaalde app (bv. TomTom) uit je library op meerdere iPhones zetten, zonder de hele rest te verminken (zoals de muziek en de volgorde van de icoontjes)? Overal lees ik dat het kan, maar nergens hoe precies.woelders schreef op donderdag 23 december 2010 @ 12:50:
[...]
Je iPhone kan maar met 1 iTunes library syncen. iTunes ondersteunt niet 1 library op 2 pc's (helaas). Bij iedere sync op je andere pc gaat 'ie dus terug naar de instellingen die die specifieke library heeft.
iTunes is leidend, niet je iPhone. Oplossing: 1 library gebruiken (zoals Apple dit bedoeld heeft)
[ Voor 0% gewijzigd door jpbosk op 23-12-2010 17:15 . Reden: typo fixed ]
what should I do?
Just try?Brm-G schreef op donderdag 23 december 2010 @ 18:31:
zojuist mijn iPod opgehaald bij mobistar. De verkoper zei dat ik um eerst even een tijdje op moest laten laden... Hier op de site heb ik echter berichten gelezen dat je gewoon meteen aan de slag kunt.
what should I do?
Turn it on, if it doesnt, charge it
Ik weet wel zeker dat die 't gewoon doet. Ik bedoel de vraag echter meer van: Gaat het ten koste van de batterij als ik hem eerst gebruik voordat deze volledig is opgeladen?The Great HooD schreef op donderdag 23 december 2010 @ 18:42:
[...]
Just try?
Turn it on, if it doesnt, charge it
Ach de batterij is gewoon vol, ga de iPhone gewoon registreren nu.
[ Voor 8% gewijzigd door SquareOne op 23-12-2010 19:11 ]
Verwijderd
Er zijn een hoop "secret sms" apps te vinden in de iTunes store maar deze maken allemaal gebruik van de originele berichten app die standaard op de iphone staan. In dit soort apps worden je smsjes dan een soort van gecodeerd, waardoor ze niet leesbaar zijn, maar elke idioot weet dan dat je van iemand een "geheim/belangrijk" smsje hebt gehad....!
Ik wil het gewoon gescheiden houden in een aparte app waarbij de toegang tot de app beveiligd is met een wachtwoord. Eenmaal in de app kan je dan je verborgen contactpersonen zien en de eventuele smsjes die je aan hun hebt gestuurd (en zij aan jou).
Lijkt me toch niet zo heel raar wat ik vraag. Toch heb ik zo'n app kunnen vinden...
Wie kan me verder helpen????
Verwijderd
Ik begin die gedachtegang van Apple steeds waardelozer te vinden...!!!Tc-Chub schreef op donderdag 23 december 2010 @ 19:51:
Begin wel foute dingen te denken aan jou verhaaltje haha. Nee maar dat kan niet anders want apple laat externe partijen niet toe zelf berichten te sturen.
Dit slaat toch gewoon weer nergens op, waarom laat Apple dit nou weer niet toe....!?
Klinkt als een mooie app, om je vriendin mee te flashen.. Denk dat zn app binnen 2 weken nr 1 is in de top 25Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2010 @ 19:35:
Kan iemand mij vertellen waarom ik geen goeie app kan vinden waarmee ik bepaalde contactpersonen kan "hidden" (verbergen) en via die app ook aan deze personen een sms kan versturen of op kan bellen en dat dit dan niet geregistreed wordt in het normale logboek. En als ik een smsje terug krijg van een van deze "hidden" contactpersonen, dat deze in de app worden weergegeven en niet in het normale berichtenscherm van de iphone.
Er zijn een hoop "secret sms" apps te vinden in de iTunes store maar deze maken allemaal gebruik van de originele berichten app die standaard op de iphone staan. In dit soort apps worden je smsjes dan een soort van gecodeerd, waardoor ze niet leesbaar zijn, maar elke idioot weet dan dat je van iemand een "geheim/belangrijk" smsje hebt gehad....!
Ik wil het gewoon gescheiden houden in een aparte app waarbij de toegang tot de app beveiligd is met een wachtwoord. Eenmaal in de app kan je dan je verborgen contactpersonen zien en de eventuele smsjes die je aan hun hebt gestuurd (en zij aan jou).
Lijkt me toch niet zo heel raar wat ik vraag. Toch heb ik zo'n app kunnen vinden...
Wie kan me verder helpen????
automation fanboy
Verwijderd
Ja maar ik had de moeite genomen om op de tweede pc de apps/icoontjes in dezelfde volgorde te zetten als van de eerste pc, voordat ik ging synchorniseren en dat gaf een positief resultaat, de apps bleven op dezelfde plaats staan. Echter, toen ik hem aan sloot op pc 1 en daar weer een app downloaden en vervolgens naar pc 2 ging om daar ook weer te synchroniseren gooide hij alle apps door elkaar.woelders schreef op donderdag 23 december 2010 @ 12:50:
[...]
Je iPhone kan maar met 1 iTunes library syncen. iTunes ondersteunt niet 1 library op 2 pc's (helaas). Bij iedere sync op je andere pc gaat 'ie dus terug naar de instellingen die die specifieke library heeft.
Dus als voorbeeld: via pc 1 staan alle apps in de volgorde 1-2-3-4
op de iphone staan de apps ook in de volgorde 1-2-3-4
vervolgens, na wat moeite, staan op pc 2 de apps ook in volgorde 1-2-3-4
dan komt er via pc 1 een ap bij en wordt de volgorde 1-2-3-4-5
op de iphone is de volgorde van de apps ook netjes 1-2-3-4-5
en dan ga ik naar pc 2 die ziet op de iphone een nieuwe app en wil deze synchroniseren en vervolgens veranderd de volgorde naar 2-4-1-5-3
Waar haalt hij deze volgorde vandaan...!? Niet van de iphone en ook niet van pc 1, dus waar wel vandaan...!?
Kijk dat íe de nieuwe app (app 5) dan misschien niet opdezelfde plaats zet als op pc 1 kan ik begrijpen, maar van de volgorde van app 1-2-3-4 moet hij gewoon afblijven....!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2010 20:49 ]
Iemand een oplossing?
(ook na 3x syncen doet werkt t nog niet)
edit: foto's geschoten met de iPhone staan er wel.
[ Voor 9% gewijzigd door SquareOne op 23-12-2010 23:03 ]
Je kunt toch gewoon je iPhone beveiligen met een code..dan is je hele toestel "secret"! Krijg inderdaad ook een bepaald idee bij jouw verzoek, maar goed..niet kwaad worden op Apple daarover. En in de jailbreak scene is vast wat meer mogelijk. Kun je volgens mij zelfs per app een wachtwoord opgeven?? Maar weet ik zo ff niet zeker meer.
Als je je iPhone selecteert in iTunes, heb je dan bij "Foto's" wel het vinkje aan staan dat iTunes alle foto's uit jouw fotomap moet syncen?Brm-G schreef op donderdag 23 december 2010 @ 23:00:
Zojuist mijn iPhone voor de eerste keer gesynchroniseerd. Nu heb ik het volgende probleem: de foto's uit iPhoto zijn niet te zien op de iPhone zelf maar staan wel in iTunes als 5.8GB aan capaciteit.
Iemand een oplossing?
(ook na 3x syncen doet werkt t nog niet)
edit: foto's geschoten met de iPhone staan er wel.
oh het ligt weer aan AppleVerwijderd schreef op donderdag 23 december 2010 @ 19:54:
[...]
Ik begin die gedachtegang van Apple steeds waardelozer te vinden...!!!
Dit slaat toch gewoon weer nergens op, waarom laat Apple dit nou weer niet toe....!?
heb je niet gewoon de verkeerde telefoon gekocht ?
of heeft de verkoper je wijs gemaakt dat dit wel kon toen je hem bestelde ?
Hoeveel vriendinnen heb je dan? Het lijkt mee een app die meeste non-pimp-mortals niet direct nodig hebben.
[ Voor 4% gewijzigd door iBurger op 24-12-2010 22:29 ]
Verwijderd
Oh jeetje... ik heb weer een Apple-fiel op zijn tere teentjes getrapt...! De verkoper heeft mij helemaal niks wijs gemaakt. Ik was/ben gewoon niet bekend met Apple en wilde gewoon eens zien waar iedereen zo vol lof van was. En ja ik zal je eerlijk zeggen, sommige dingen zijn inderdaad top aan de Iphone, maar dat zijn eigenlijk voornamelijk de apps en die worden niet gemaakt door Apple, alleen maar aangeboden door apple, maar ze worden gemaakt door derde partijen. Het mooiste daarvan is dat er een heleboel derde partijen erg serieus hierop inspringen waardoor het toestel een bepaalde super status heeft. Anderzijds is het toestel op bepaalde punten ook weer totaal niet bijzonder of gebruiksvriendelijk. Voorbeelden daarvan zijn: Het scherm is van topkwaliteit, maar een mono-speaker op je telefoon van 700 euro, komop zeg...!Chaser2600 schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 17:41:
[...]
oh het ligt weer aan Apple
heb je niet gewoon de verkeerde telefoon gekocht ?
of heeft de verkoper je wijs gemaakt dat dit wel kon toen je hem bestelde ?
Zo had/heb ik op mijn nokia 97 van bijna 3 jaar oud al 32Gb interngeheugen met de optie van uitbreiding van dit geheugen middels een micro-SD (uitbreiding van 16GB), zat/zit er op de nokia N97 een fm-transmitter waarmee ik mijn mp3'tjes op de autoradio kan beluisteren en een TV-out uitgang waarmee ik filmpjes vanaf mijn telefoon middels een bijgeleverd kabeltje zo op mijn TV kan bekijken. Ook zit er gewoon een volledige bluetoothfunctionaliteit op waarmee ik foto's of mp3-tjes naar een andere telefoon kan sturen, of draadloos verbinding kan maken met mijn computer voor de Nokia Suite (Nokia's iTunes).
Het zijn maar een paar voorbeelden en nogmaals ik wil de iPhone niet afkraken, want hij heeft ook zijn positieve kanten (en de Nokia N97 haar negatieve), maar Apple had bij de ontwikkeling toch wat beter kunnen doordenken.
Alle bovengenoemde dingen die in de Nokia zitten zijn bij de Iphone ook mogelijk maar allemaal als optie (lees: losse onderdelen) en dus extra kosten.
Ook vind ik het Amerikaanse "op slot gooien" van de Iphone ook vreselijk irritant, niks kan je veranderen aan de Iphone (of je moet hem jailbreaken) en overal heb je die geile iTunes voor nodig! Een mooi voorbeeld daarvan is, ik heb meer dan 1000 nummers in mijn Iphone staan maar kan geen van de nummers selecteren om in te stellen als beltoon! Dan moet ik eerst mijn computer er weer bij pakken, iTunes opstarten, het nummer verkorten naar minder dan 30 seconden, want langer dan dat kan de Iphone niet aan als beltoon (waarom niet in godsnaam!?) en dan moet ik de beltoon synchroniseren met mijn iphone en dan pas kan ik hem kiezen op mijn telefoon als beltoon... Kom op mensen, je kan mij toch niet wijs maken dat jullie dit geweldig vinden om het zo te moeten doen! Dit is gewoon een tekortkoming van de Iphone/Apple en meer niet...!
Voor de niet Nokia kenners onder ons, de procedure bij een nokia is als volgt:
Selecteer mp3 op je telefoon -> klik "opties" -> kies "instellen als beltoon" en klaar is kees...!!!
Maar goed, voordat iedereen gaat denken dat ik een hekel heb aan Apple/de Iphone, dat is dus ook weer niet waar, want nogmaals, hij heeft inderdaad ook bepaalde GEWELDIGE kanten, maar ook bepaalde (enorme) tekortkomingen!
In ieder geval wens ik alle mede tweakers een fijne aankomende feestdagen!
Verwijderd
Wil je het aantal inclusief jouw vriendin of exclusief...!?iBurger schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 18:39:
@Skydiver79
Hoeveel vriendinnen heb je dan? Het lijkt mee een app die meeste non-pimp-mortals niet direct nodig hebben.
Mjah, al waren het stereo speakers, wat verwacht je daar nou van, mooi zal het nooit klinken. Geef mij maar goede oordopjes of een mooi speaker systeem (oh wacht die bestaan alVerwijderd schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 18:58:
Het scherm is van topkwaliteit, maar een mono-speaker op je telefoon van 700 euro, komop zeg...!
Tsja, dat is waar, het makkelijker uitbreidbaar, maar alle grote smartphones zijn overgestapt op Flash, omdat dat gewoon snelelr is en minder kwetsbaar.Zo had/heb ik op mijn nokia 97 van bijna 3 jaar oud al 32Gb interngeheugen met de optie van uitbreiding van dit geheugen middels een micro-SD (uitbreiding van 16GB), zat/zit er op de nokia N97
Ik sluit m'n iPhone aan op m'n JVC audio set in de auto. Geen enkel probleem en subliem kwaliteit (FM transmitters zijn verboden hier, en gewoonweg slechte kwaliteit). Voor het kijken op een TV, heb je een kabel die je vervolgens kan gebruiken voor elke iPod (met videokwaliteit).een fm-transmitter waarmee ik mijn mp3'tjes op de autoradio kan beluisteren en een TV-out uitgang waarmee ik filmpjes vanaf mijn telefoon middels een bijgeleverd kabeltje zo op mijn TV kan bekijken.
Bluetooth is achterhaald voor bestandsoverdracht, het kost teveel energie en het is niet veilig. Waarom Bluetooth als je het net zo makkelijk kan mailen, delen, etc.Ook zit er gewoon een volledige bluetoothfunctionaliteit op waarmee ik foto's of mp3-tjes naar een andere telefoon kan sturen, of draadloos verbinding kan maken met mijn computer voor de Nokia Suite (Nokia's iTunes).
Apple is een commercieel bedrijf, net als Nokia. Nokia toestellen hebben een lifespan van top, 1 tot 1,5 jaar en daarna is een toestel al verouderd. Bij Apple wordt een toestel actief ondersteund door firmwares en verbeteringen (die niet altijd goed uitpakken), maar je merkt dat je toestel daardoor veel langer meegaat.Alle bovengenoemde dingen die in de Nokia zitten zijn bij de Iphone ook mogelijk maar allemaal als optie (lees: losse onderdelen) en dus extra kosten.
HTC doet dat ook erg goed met Android (ligt meer aan Google eigenlijk) en Sony Ericsson deed het ook aardig, maar valt in de praktijk erg tegen.
Als je accesoires koopt van Apple, dan gaan deze makkelijk jaren mee en ben je alleen afhankelijk van een Apple toestel (meerdere).
Jailbreaken is legaal en erg makkelijk.Ook vind ik het Amerikaanse "op slot gooien" van de Iphone ook vreselijk irritant, niks kan je veranderen aan de Iphone (of je moet hem jailbreaken)
Net zo makkelijk met Audiko.net, downloaden, openen in iTunes en syncen. Klaar.en overal heb je die geile iTunes voor nodig! Een mooi voorbeeld daarvan is, ik heb meer dan 1000 nummers in mijn Iphone staan maar kan geen van de nummers selecteren om in te stellen als beltoon! Dan moet ik eerst mijn computer er weer bij pakken, iTunes opstarten, het nummer verkorten naar minder dan 30 seconden, want langer dan dat kan de Iphone niet aan als beltoon (waarom niet in godsnaam!?) en dan moet ik de beltoon synchroniseren met mijn iphone en dan pas kan ik hem kiezen op mijn telefoon als beltoon... Kom op mensen, je kan mij toch niet wijs maken dat jullie dit geweldig vinden om het zo te moeten doen! Dit is gewoon een tekortkoming van de Iphone/Apple en meer niet...!
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
Nee, niet mooi inderdaad, maar wel beter...!Nitai schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 19:19:
[...]
Mjah, al waren het stereo speakers, wat verwacht je daar nou van, mooi zal het nooit klinken. Geef mij maar goede oordopjes of een mooi speaker systeem (oh wacht die bestaan al)
Ja, maar dan zou je als optie nog wel een micro-sd sleuf toe kunnen voegen...![...]
Tsja, dat is waar, het makkelijker uitbreidbaar, maar alle grote smartphones zijn overgestapt op Flash, omdat dat gewoon snelelr is en minder kwetsbaar.
Verboden...!? Daarom zijn er bij de mediamarkt 25 verschillende FM-transmitters te koop voor je Iphone...! Voordat je iets zegt moet je wat meer research doen, FM-transmitters zijn in nederland helemaal niet verboden, mits ze onder een bepaald sterkte blijven (5 of 10 mW, uit mijn hoofd gezegt)[...]
Ik sluit m'n iPhone aan op m'n JVC audio set in de auto. Geen enkel probleem en subliem kwaliteit (FM transmitters zijn verboden hier, en gewoonweg slechte kwaliteit). Voor het kijken op een TV, heb je een kabel die je vervolgens kan gebruiken voor elke iPod (met videokwaliteit).
Mailen...!? ik ga een mp3-tje (of iets anders) mailen aan een vriend van me die naast me op de bank zit. Moet ik 3Mb aan data aftikken terwijl het veel makkelijker is om dit via bluetooth te doen. Bluetooth is misschien wat ouderwets, maar zeker nog niet achterhaald...![...]
Bluetooth is achterhaald voor bestandsoverdracht, het kost teveel energie en het is niet veilig. Waarom Bluetooth als je het net zo makkelijk kan mailen, delen, etc.
Kopen, kopen, kopen.... daar draait het allemaal om bij Apple, wat mij betreft zijn ze iets TE commercieel...![...]
Apple is een commercieel bedrijf, net als Nokia. Nokia toestellen hebben een lifespan van top, 1 tot 1,5 jaar en daarna is een toestel al verouderd. Bij Apple wordt een toestel actief ondersteund door firmwares en verbeteringen (die niet altijd goed uitpakken), maar je merkt dat je toestel daardoor veel langer meegaat.
HTC doet dat ook erg goed met Android (ligt meer aan Google eigenlijk) en Sony Ericsson deed het ook aardig, maar valt in de praktijk erg tegen.
Als je accesoires koopt van Apple, dan gaan deze makkelijk jaren mee en ben je alleen afhankelijk van een Apple toestel (meerdere).
Daarom ga ik het ook doen...[...]
Jailbreaken is legaal en erg makkelijk.
Dus niet net zo makkelijk, want bij nokia hoefde ik daar geen apart programmaatje voor te downloaden/installeren..![...]
Net zo makkelijk met Audiko.net, downloaden, openen in iTunes en syncen. Klaar.
Het is natuurlijk niet de bedoeling om alles zo schreeuwerig te zeggen. Je kunt gewoon zonder cursief en vet je punt maken.
[ Voor 2% gewijzigd door Hoedje op 26-12-2010 15:38 ]
Heb je geen wifi thuis dan dat dit perse via je eigen (onbeperkte?) data abonnement moet?
Mailen gaat anders prima, publiceren met Dropbox, of andere share tools werkt net zo makkelijk. Overigens stuur ik geen mp3tjes door naar vrienden via Bluetooh, dan brand ik liever een cdtje voor ze.
Misschien zit je in een ander doelgroep/gebruikersgroep, sowieso wissel ik geen mp3tjes uit met vrienden.Ik maak gebruik van Spotify en al mijn muziek staat op een mp3 servertje thuis. Kunnen ze zo inloggen indien gewenst en muziek streamen. Als ze langs komen, dan eten we gezellig iets, of gaan we met z'n allen iets doen. Spelen met je smartphone is zo onbeleefd, ik zie ze al weinig genoeg
Als je perse over Bluetooth wilt sharen, dan moet je je iPhone even jailbreaken, genoeg apps die dat faciliteren. De iPhone kan het wel.
Bluetooth is voor mij gewoon overbodig. Misschien voor het uitwisselen van visitekaartjes van zakenrelaties, maar tegenwoordig fotografeer ik de visitekaartjes waardoor het met Evernote gesynched wordt en beschikbaar is op m'n thuis machines, werkmachines en verschillende mobile devices.
Hoe kan een bedrijf te commercieel zijn? Je bent profit of non-profit, er is geen tussenweg.
Audiko.net is een online tool, je hoeft niets te installeren. Overigens vind ik ringtones onzin, het is leuk voor een dag, maar daarna gaat het al snel vervelen. Heb gewoon een van de standaard beltonen en een paar van Audiko.net voor m'n vrouw, broertje en wat vrienden. Verder ben ik er eigenlijk niet mee bezig, 9 van de 10 keer staat de telefoon toch op stil (op het werk).
Voor mij is het een top toestel, al vanaf de 2G (augustus 2007 had ik hem geimporteerd uit VS), zo ook de 3G, de 3GS en nu de 4.
Verwijderd
Je laatste zin zegt genoeg, jij bent ook een typische "apple-fiel", je zal bij jou geen slecht woord horen over de iphone (apple). Opzich niks mis mee, jij bent er gelukkig mee en daar ben ik dan weer, voor jou, blij om...[b][message=35260149,noline]
...
Voor mij is het een top toestel, al vanaf de 2G (augustus 2007 had ik hem geimporteerd uit VS), zo ook de 3G, de 3GS en nu de 4.
Maar je kan gewoon niet ontkennen dat er voor bepaalde mensen tekortkomingen zitten aan de Iphone/apple en ook dat is opzich geen probleem, want een perfect toestel voor iedereen zal ook nooit bestaan. Maar ik zit hier op een forum om over een bepaald product te discuseren en dan komen daar ook de tekortkomingen (in mijn ogen tekortkomingen) bij kijken. En dan hoef ik niet van iedereen een tegen antwoord te ontvangen dat ik dat allemaal verkeerd zie...
Tja ik gebruik mijn toestel waarschijnlijk anders dan jij, ik vind visitekaartjes sturen via bluetooth makkelijker dan via e-mail of door er een foto van te maken, ieder zijn meug. Het lijkt mij alleen maar dat het voor apple een kleine moeite had geweest om de bluetoothfunctie volledig aan te bieden, voor die paar ouderwetse gebruikers zoals ik, die er wel gebruik van maken en wel het voordeel in zien.
Het zijn allemaal optie die al lang en breed bekend en uitgewerkt zijn, apple hoeft ze niet opnieuw uit te vinden of te verbeteren, alleen maar beschikbaar te maken, en dat doen ze dus niet en ik begrijp niet waarom. Maar goed misschien moet je daar Apple-minded voor zijn...
Ik wil het hier verder bij laten, want deze discussie begint het onderwerp een beetje te vervuilen. Wat mij betreft no hard feelings to nobody....
Volgens mij kun je het beste terug overstappen naar je Nokia als ik dit zo leesVerwijderd schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 00:47:
[...]
Je laatste zin zegt genoeg, jij bent ook een typische "apple-fiel", je zal bij jou geen slecht woord horen over de iphone (apple). Opzich niks mis mee, jij bent er gelukkig mee en daar ben ik dan weer, voor jou, blij om...
Maar je kan gewoon niet ontkennen dat er voor bepaalde mensen tekortkomingen zitten aan de Iphone/apple en ook dat is opzich geen probleem, want een perfect toestel voor iedereen zal ook nooit bestaan. Maar ik zit hier op een forum om over een bepaald product te discuseren en dan komen daar ook de tekortkomingen (in mijn ogen tekortkomingen) bij kijken. En dan hoef ik niet van iedereen een tegen antwoord te ontvangen dat ik dat allemaal verkeerd zie...
Tja ik gebruik mijn toestel waarschijnlijk anders dan jij, ik vind visitekaartjes sturen via bluetooth makkelijker dan via e-mail of door er een foto van te maken, ieder zijn meug. Het lijkt mij alleen maar dat het voor apple een kleine moeite had geweest om de bluetoothfunctie volledig aan te bieden, voor die paar ouderwetse gebruikers zoals ik, die er wel gebruik van maken en wel het voordeel in zien.
Het zijn allemaal optie die al lang en breed bekend en uitgewerkt zijn, apple hoeft ze niet opnieuw uit te vinden of te verbeteren, alleen maar beschikbaar te maken, en dat doen ze dus niet en ik begrijp niet waarom. Maar goed misschien moet je daar Apple-minded voor zijn...
Ik wil het hier verder bij laten, want deze discussie begint het onderwerp een beetje te vervuilen. Wat mij betreft no hard feelings to nobody....
Verwijderd
Vervuilen? Dus als men in gaat op je rants (want dat wordt het als je geen discussie duldt) dan raakt dit topic vervuild? Beetje jammer dit, want ik luister oprecht naar wat je zegt en ga inhoudelijk in op basis van mijn ervaringen, maar je ziet blijkbaar niet verder dan het etiketje 'Apple-fielen...'Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 00:47:
[...]
Je laatste zin zegt genoeg, jij bent ook een typische "apple-fiel", je zal bij jou geen slecht woord horen over de iphone (apple). Opzich niks mis mee, jij bent er gelukkig mee en daar ben ik dan weer, voor jou, blij om...
Ik heb geen hard feelings hoor, dit is toch een discussieplatform? Ik ga alleen op je argumenten in om een andere kant van het verhaal te belichten. Ik ben niet Apple minded, want ik heb ook een Blackberry die ik dagelijks gebruik, net zoals Android devices waar ik thuis mee speel. Maar op veel gebieden heeft Apple het gewoon goed voor elkaar. En dan moet je niet aangevallen voelen, want je geeft invulling aan de gebruiksvoorwerpen die je hebt, niet een ander. Maar dat geldt vice versa ook, veel tekortkomingen zijn er niet voor anderen, want die gebruiken deze telefoon gewoon anders.
Je kunt zoveel meer met apps dan met hardware beperkingen (die je er ook nog af kan halen), ik bied je alleen aan dat je veel meer kan dan de oude manieren van communicatie, in dat opzicht is een smartphone inderdaad slimmer vanwege internet mogelijkheden. Al mijn zakenrelaties zitten op Linkedin, of sturen even een mailtje met meer informatie dat ik vervolgens digitaal archiveer. En fotograferen gaat verder dan alleen een foto op Evernote. Evernote heeft ocr, dus alle letters en cijfers worden herkend en omgezet in tekst. Werkt fantastisch en is echt heel gemakkelijk. Vooral handig omdat het dan gelijk op al je systemen beschikbaar is. Als jij dat liever BT doet, dan is het prima, ik geef alleen aan dat ik dat niet als een gemis ervaar. Want ik heb dat ding voornamelijk om mee te bellen, sms'en, mail en internet. Al het extra is gewoon handig maar niet noodzakelijk. Vooral 'internet' daar blinkt de iPhone in uit, en dat bewijst het nuttig voor mij.
[ Voor 3% gewijzigd door Nitai op 25-12-2010 09:23 ]
Ieder heeft zijn eigen motivaties om een telefoon wel of niet te kopen.
Zo ben ik zelf van jarenlang HTC gebruik naar Nokia overgestapt. Totdat ik de oude 3G van mijn vrouw te pakken kreeg. Ondanks dat het ding niet meer kon bellen en vaak vast liep, ben ik volledig overstag gegaan. Ik kon via wat relaties vrij snel na de release een iP4 kopen en ben er heel erg tevreden mee. Ik vind m qua design een topper en hij doet alles wat ik wil.
Ik ben dus een Apple fanboy
ps. Even voor de fanboys...RealRacing 2 heeft de update gekregen en de bugs zijn eruit ! Ook heeft NFS Hot Persuit een dikke update met extra race modus gekregen.
Ik wens iedereen fijne kerstdagen en alvast een voorspoedig 2011.

Verwijderd
Er is géén icon voor FaceTime op de iPhoneBrm-G schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 12:11:
Het probleem met de foto's is opgelost! Echter nu heb ik een volgend probleem. Hoe krijg ik het FaceTime icoontje op mijn springboard? Facetime heb ik bij instellingen geactiveerd.
Oke, duidelijk! thanks.Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 12:33:
[...]
Er is géén icon voor FaceTime op de iPhoneDat heb je alleen op de iPod.
ik heb een probleem. ik heb een iphone 4, 4.1 jb.
ik koop muziek via itunes en heb vandaag even gesynchroniseerd en opeens is het albumillustratie van mijn telefoon
weg maar op mijn itunes staat het wel, hoe krijg ik weer op mijn telefoon???
ik heb telkens weer gesynchroniseerd maar lukt niet, heb ook gereset dus home+power button voor 10 sec.
maar dat lukt ook niet.
heeft iemand enig idee wat de oplossing is?
alvast bedankt.
Ik wil me email instellen op me Iphone 4, nu is het zo dat is ze alleen maar kan ontvangen en niet versturen.
Ik heb een @home/ziggo mail account en me mobiele provider is Vodafone.
Ik krijg de instellingen voor ''server uitgaande post'' niet voor elkaar
Edit:// na heel wat geklooi heb ik het voor elkaar gekregen
[ Voor 91% gewijzigd door Nickjuh1985 op 26-12-2010 13:06 ]
Zuigt als oplossing, maar er zat niets anders op
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, "Where the heck is the ceiling?!"
iemand anders wat ideeen???
Het is gelukt na wat klooien.denivan schreef op zondag 26 december 2010 @ 12:37:
Heb eens iets gelijkaardigs meegemaakt en het enige wat hielp was m'n itunes library opnieuw aanmaken : http://support.apple.com/kb/HT1451
Zuigt als oplossing, maar er zat niets anders op
ik had alles verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en gelukt
Maar nu heb ik een ander probleem en dat is dit

en

ten eerste hoezo heb ik veel van die groepen
ten tweede waarom dubbel
ten derde hoe haal ik dat weg
Heeft iemand enig idee waarom het zo is???
alvast bedankt
[ Voor 48% gewijzigd door Omnia love op 26-12-2010 17:08 ]
[ Voor 86% gewijzigd door Hoedje op 27-12-2010 10:04 ]
Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
Ook in de "grote" topics verwachten we wat inzet. Er is al heel veel over te vinden op GoT: http://gathering.tweakers...&where=Dit+forum#hitstart.bram1984 schreef op maandag 27 december 2010 @ 09:41:
Wie van jullie heeft z'n iPhone verzekerd, en waar? Ik zit eraan te denken om dit te doen, maar ik weet nog niet waar.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Thanks.
Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 00:47:
[...]
Maar ik zit hier op een forum om over een bepaald product te discuseren en dan komen daar ook de tekortkomingen (in mijn ogen tekortkomingen) bij kijken. En dan hoef ik niet van iedereen een tegen antwoord te ontvangen dat ik dat allemaal verkeerd zie...

Dus als jij op een forum zit moet je je punten duidelijk kunnen maken, maar als anderen daar tegenin gaan mag dat niet meer op diezelfde forum?? Dus die anderen mogen daar niet tegenin gaan??

[ Voor 3% gewijzigd door Daejji op 27-12-2010 11:26 ]
Verwijderd
Zij mogen daar zeker wel tegenin gaan, dat heet namelijk discussiëren...! Alleen hoef ik niet van mensen te horen "Waar heb je dat voor nodig?" of "Dat heb je toch niet nodig", dat is namelijk nog steeds iets wat ik zelf bepaal...!Daejji schreef op maandag 27 december 2010 @ 11:25:
[...]
![]()
![]()
![]()
Dus als jij op een forum zit moet je je punten duidelijk kunnen maken, maar als anderen daar tegenin gaan mag dat niet meer op diezelfde forum?? Dus die anderen mogen daar niet tegenin gaan??
Maar nogmaals, voor goeie oplossingen of ideeën sta ik altijd open...

Als ik mijn iphone in de dock zet, schakelt 1 van de 2 aangesloten monitoren een fractie uit. Hij geeft helemaal zwart beeld.
Dit duurt niet langer dan het uit-en-aan schakelen van mijn monitor als ik zelf de knop zou indrukken, het heeft geen invloed op de werking of beeldkwaliteit. Mijn pc geeft verder compleet geen reactie.
Heel apart. Niet storend, vooral vreemd.
Het doet zich voor sinds ik de handel verhuisd heb naar mijn werkkamer. Het lijkt me toch sterk dat het vermogen dat het stopcontact kan leveren het probleem is? Het is dezelfde groep.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ik heb even een vraag met betrekking tot mijn iphone 4 die ik net een kleine 2 weekjes heb.
Vandaag had ik mijn telefoon aan de lader liggen via de usb, mijn tijdens het afkoppelen van de lader uit de telefoon is de telefoon gevallen op de grond, met als resultaat, een fijne grote barst in het scherm.
Nu heb ik toch in een korte tijd al aardig wat apps en dergelijke bij elkaar gesprokkeld. Telefoon is verzekerd dus die word fijn opgestuurd, maar nu is mijn vraag dus. Kun je een soort van back-up maken of mirror, om als mijn eigen of een nieuw toestel weer binnen is, vol gezet worden met de dingen die ik er op had?!
Dit is mijn eerste ervaring met de iphone en bijbehorend programma, dus wil even jullie expertice hoe verder te handelen voor ik iets verkeerds ga doen.
win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
Je aankopen zijn gekoppeld aan je account, niet je iPhone, deze zijn dus gewoon overdraagbaar per PC en iPhone is mijn ervaring. Als de iPhone maar geauthenticeerd is op jouw account.gumbal696 schreef op maandag 27 december 2010 @ 23:04:
[lang verhaal kort]
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Dus als ik het goed begrijp, als straks mijn nieuwe telefoon weer binnen is , worden al mijn aankopen uit de app shop en itunes shop gewoon weder geinstalleerd op de nieuwe phone??!!Firesphere schreef op maandag 27 december 2010 @ 23:10:
[...]
Je aankopen zijn gekoppeld aan je account, niet je iPhone, deze zijn dus gewoon overdraagbaar per PC en iPhone is mijn ervaring. Als de iPhone maar geauthenticeerd is op jouw account.
win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
Verwijderd
De iPhone zelf bevalt verder goed.
[ Voor 12% gewijzigd door Henkie-Jan op 28-12-2010 12:49 ]
Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw
De sleepknop zit toch gewoon op je scherm? Dan is je scherm dus defect.Henkie-Jan schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 12:43:
Ik heb een iPhone 3G van iemand overgekocht. Met nog garantie tot maar 2011. Alleen nu doet de sleepknop het niet. Hij is wat aan de bovenkant bechadigt, dus denk niet dat ze dat accepteren als garantiereparatie, maar weet iemand wat ik moet rekenen om het "gewoon" te laten repareren?
De iPhone zelf bevalt verder goed.fijn apparaat met veel mogelijkheden!
Heb je de beschadiging pas na aanschaf opgemerkt? Anders koop je zoiets toch niet, lijkt me..
Dat is de aan-uit-knop?Henkie-Jan schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 14:14:
Nee, de knop aan de bovenzijde. Vlak naast de simkaart ingang.
...less is more
Engels= sleep
Nederlands= knop / button (engels)
Totaal = Engels + Nederlands = Sleepknop
oftewel, 'the sleep button', 'aan-uit knop', 'slaap knop'

Verwijderd
De verwarring is wellicht ontstaan omdat de vorige posters het lazen als de sleepknop (vervoeging van het werkwoord slepen), en niet als "sleep"knop (het toestel in "sleep"-mode zetten, slapen)
spuit11
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2010 15:19 ]
Ik snapte het ook al niet.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Verwijderd
Ik maak nu dan ook gebruik van auto3g. Dus als ik nu thuis ben en op mijn wifi zit, schakelt de telefoon automatisch naar 2G. Dus voor thuis is het probleem getakeld. Wat ik niet begrijp is waarom de iphone 4 wanneer de verbinding dreigt weg te vallen niet automatisch al overschakeld naar 2G. Nu valt de verbinding totaal weg. Is er geen tweak of app die dit probleem kan oplossen? Automatisch overschakelen naar 2G bij slecht 3g bereik! Ik weet dat ik ook handmatig 3g aan en uit kan zetten, maar zou wel handig zijn wanneer dit automatisch gebeurd.
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2010 22:40 . Reden: Verandering edge naar 2G ]
Ik gebruik Exchange mailboxen op mijn iPhone en zo nu en dan voeg ik een nieuw contactpersoon toe vanuit bijvoorbeeld een ontvangen sms. Punt is, zolang ik niet nieuwe accounts toevoeg via de contactpersonen app, komen de contactpersonen alleen op de iPhone terecht. Ik wil dat nieuwe accounts gewoon altijd in Exchange terecht komen. Is dat in te stellen?
Nu heb ik dus een aantal accounts op mijn iPhone staan die ik in Exchange wil krijgen. Hoe kan ik dat makkelijk voor elkaar krijgen? There's no such thing as knippen en plakken
Andere vraag (van een klant, ik doe zelf niets met smtp/pop3 mailboxen op de iPhone):
Scenario: Telefoon abonnement bij T-Mobile en thuis internet van een onbekende provider (wifi).
Issue is dat de mailbox die bij het voormalige zonnet staat prima werkt over 3G. Verzenden en ontvangen dus. Maar zodra thuis wifi ingeschakeld wordt, is mail versturen niet meer mogelijk.
Dat gedrag zou ik juist precies omgekeerd verwachten, omdat zonnet/versatel dan smtp verbindingen binnenkrijgt vanuit een andere provider (T-Mobile) en dat soort relaying wordt doorgaans niet toegestaan.
Het viel mij op dat er geen loginnaam en wachtwoord wordt gebruikt in de definitie van de smtp server.
Enig idee hoe dat zit? Hoe kan iemand vanuit het netwerk van T-Mobile toch mail versturen via de smtp server van zonnet/versatel zonder credentials mee te sturen? En dan de vraag hoe het kan dat mail versturen ineens onmogelijk is zodra wifi aan gaat.
Kan me alleen maar bedenken dat de provider thuis alleen poort 25 verbindingen toestaat naar de eigen smtp server, maar welke provider doet dat?
[ Voor 4% gewijzigd door Crusader op 28-12-2010 17:41 ]
If it ain't broken, play with it till it breaks.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
If it ain't broken, play with it till it breaks.
moet je maar is in de bakker naast de TM shop gaan staan in het stadshartCrusader schreef op woensdag 29 december 2010 @ 15:13:
Grappig, ik woon in Zoetermeer maar heb die E nog nooit gemerkt op mijn telefoon
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Of moet het idd 1 voor 1 toevoegen? met 400+ contacts is dat wat onwerkelijk.
Ah, een marktplaatser gevonden in Amsterdam die ik morgen maar 's ga bellen.
[ Voor 33% gewijzigd door CyBeR op 02-01-2011 00:27 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
kan ik beamen, wanneer ik het centrum/binnenstad nader ben heb ik geen 3G verbinding meer. Op Hoog Catharijne is het ook niet veel beter. Eerst dacht ik dat het aan m'n iphone lag vanwege de slechte antenne. Maar ik ben net dus overgestapt van Vodafone naar Tmobile ben overgestapt. (omdat ik thuis en op het werk amper 1 streepje ontvangst had)Krisp schreef op woensdag 29 december 2010 @ 13:35:
T-Mobile heeft in verschillende steden een EDGE-netwerk. evenals in de buurt van Wijk C in Utrecht.
[ Voor 22% gewijzigd door Terryb47 op 02-01-2011 02:14 ]
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Ik vind Vodafone en T-Mobile beide niet goed, Vodafone nog erger omdat ik daarmee vaker geen 3G heb door de slechte netwerkdekking. Gelukkig heb ik nu weer een T-Mobile abonnement ernaast. De iPhone doet het met zowel Vodafone als T-Mobile overigens slechter dan m'n Nokia E72, waarmee ik dan vaak nog net wel 3G-ontvangst heb om mijn mail op te halen.Terryb47 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 02:10:
[...]
kan ik beamen, wanneer ik het centrum/binnenstad nader ben heb ik geen 3G verbinding meer. Op Hoog Catharijne is het ook niet veel beter. Eerst dacht ik dat het aan m'n iphone lag vanwege de slechte antenne. Maar ik ben net dus overgestapt van Vodafone naar Tmobile ben overgestapt. (omdat ik thuis en op het werk amper 1 streepje ontvangst had)
Ik woon trouwens net buiten Wijk C maar daar heb ik nooit gemerkt dat ik edge had.
[ Voor 4% gewijzigd door Canaria op 02-01-2011 03:52 ]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
iPhone's kopen op marktplaats is meestal niet zo'n heel goed idee, maar zelf weten!CyBeR schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 23:41:
Duss, goedkoopste plek om een originele iPhone4 achterkant vandaan te toveren?
Ah, een marktplaatser gevonden in Amsterdam die ik morgen maar 's ga bellen.
Denk dat je meer geluk en wijsheid gaat vinden hier bij V&A
Herhalend alarm aanzetten of even je klok deze week een weekje vooruit zetten ...Trommelrem schreef op zondag 02 januari 2011 @ 11:27:
Is er al een oplossing voor het alarmprobleem?
Of indien mogelijk terug naar iOS 3.x , maar dat is natuurlijk van de zotte.
't gaat me alleen om de achterkant, maar ik heb er zelf ook eens een verkocht op marktplaats en daar was geen probleem mee?KoudeAardbei schreef op zondag 02 januari 2011 @ 11:00:
[...]
iPhone's kopen op marktplaats is meestal niet zo'n heel goed idee, maar zelf weten!
Denk dat je meer geluk en wijsheid gaat vinden hier bij V&A
Als hij een berichtje wilt verzenden komt er automatisch in het vak waar de ontvanger van het bericht staat, de contactpersoon met wie het laatst is gecommuniceerd. Of als hij via contactpersonen een contactpersoon uitzoekt die hij een sms bericht wilt sturen, en dan dus op bij wijze van spreken 'pietje bel' klikt en vervolgens op bericht, dan is het veld ontvanger leeg. Als hij vervolgens dan 'Jan Jansen' selecteert en dan op bericht klikt dan staat contactpersoon 'Pietje Bel' in het veld ontvanger. Nogal irritant en hopelijk kan iemand ons helpen. Is er iemand die dit probleem herkent of er eens iets over gelezen heeft. Via Google kan ik er niks over vinden, maar ik weet ook niet precies waar ik op moet zoeken...
Alvast bedankt.
Have Fun Funske
Ja al een keer aan en uitgezet, zelfs al restore gedaan. Daarna echter wel laatst bekende backup erop gezet.Janusz schreef op zondag 02 januari 2011 @ 18:16:
Gaat dit niet over bitesms?
Beide hielp niet. Het gaat hier om de reguliere sms app van apple zelf, niet bitesms.
Wel even dingen in perspectief plaatsen: ik denk dat Apple nog steeds de beste ondersteuning voor oude toestellen heeft. Vóór de iPhone was het sowieso huilen en ook nu is het bij Android-telefoons vaak nog afwachten of jouw toestel alle nieuwe functies blijft krijgen.Alekz87 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 00:02:
Ik mag sinds paar dagen een nieuw toestel. Uiteraard wordt dit, zonder enige twijfel, een iPhone! Maar nu ben ik bang dat als ik een iPhone 4 haal ik straks weer net zo zit als met mijn iPhone 3G nu. Inmiddels zijn er al 2 nieuwe versies uit sinds ik hem gehaald heb en is de ondersteuning niet meer zoals het geweest was.
En de vraag is of dat erg is, want de telefoon doet nog steeds precies hetzelfde als toen je hem kocht - en vaak zelfs nog een stuk meer ook. Ik heb laatst nog mijn iPhone 2G 4GB aan iemand verkocht die er enorm blij mee was. En waarom ook niet, het is nog steeds een prima toestel en je kunt er nu meer mee dan toen ik hem kocht.
Kortom, ik denk dat je je beter af moet vragen of de iPhone 4 een goede telefoon is om nu aan te schaffen en twee jaar mee rond te lopen. Ja? Dan kun je hem kopen. Nee? Dan kun je wachten tot er een iPhone uitkomt die echt onmisbare dingen heeft. Maar op die manier kun je altijd blijven wachten...
Apple doet nooit meldingen over nieuwe producten, maar daar lijkt het wel erg sterk op, jaIk ga er van uit dat Apple elk jaar een nieuwe versie uit brengt. Is dit ook zo?
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Dat klopt zeker, en dat zal naar mate iOS meer een game platform wordt alleen maar erger worden. Maar dan blijft hetzelfde gelden: de iPhone zal ieder jaar sneller worden en ieder jaar meer geheugen krijgen, en met iedere nieuwe generatie zullen er nieuwe dingen bij komen die een eerdere generatie niet meer aankan.Alekz87 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 00:27:
Het is wel waar wat je zegt. Ken geen telefoon met zoveel ondersteuning als de iPhone. Bedoel eigenlijk te zeggen, dat veel games en apps niet meer werken op mijn 3G. Mijn geheugen kan het gewoonweg niet meer aan. Alsof ik Crisis speel op een pentium 2 zeg maar
Dan kun je wachten tot de iPhone 5 uitkomt, maar dan heb je ook weer kans op schaarste, hogere prijzen, kinderziektes. En tegen de tijd dat jij de jouwe hebt is het al weer bijna tijd voor de iPhone 6...
Daarom zeg ik, vind je het nu het geld waard, doen. Denk je, ach, mijn oude gaat eigenlijk ook nog wel prima mee, ook prima. Maar laat je niet al te veel leiden door wat een eventuele nieuwe iPhone allemaal kan
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Ik weet niet of je nog steeds zulke mooie aanbiedingen krijgt, maar neem eens contact op met de klantenservice. Ik kreeg telefonisch ook een betere deal dan op de website, en ik ben echt geen grootverbruiker.Alekz87 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 00:39:
feit wat me ook nog steeds weerhoud van iPhone 4 is dat antenne verhaal. of het nu terecht is of niet weet ik niet. verder ken ik mensen die hem hebben en het is echt een TOP! telefoon. tweede punt ik heb en wil bij TM blijven, alleen 220 euro bij betalen is ook nogal redelijk wat aan de hoge kant voor een 2 jarig abbo.
En dat antenneverhaal.. Ik kon nog meedoen aan het hoesjesprogramma en omdat het op zich wel handig is als bescherming zit dat hoesje er permanent om, maar ik had niet het idee dat ik er tot het hoesje binnenkwam ook maar iets van werkte. Aan de andere kant leek mijn vader er met een eerder model meer last van te hebben, maar ook hij moest het ding echt onnatuurlijk vasthouden voor het enig effect had.

Klein vraagje over iTunes, want heb vandaag even alles opnieuw in iTunes geplaatst.

Zoals je ziet staat wel gesorteerd op Album, maar binnen het Album zelf wil ik het ook nog via Naam sorteren. Dus dat bij de map Lost Masters het gewoon op volgorde van 01, 02, 03 komt.
Hoe doe je dat?
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
[ Voor 7% gewijzigd door CyBeR op 03-01-2011 04:00 ]
Verwijderd
4" ultra Retina display (1280x720)
Dual simcard mogelijkheid
Dual processor (geen gezwam meer over dat flash(video) de telefoon vertraagt)
1080p camera
HDMI aansluiting
Aanvullingen en/of opmerkingen?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2011 05:14 ]
Hopelijk kunnen jullie me helpen met het volgende
Ik ben gisteren begonnen met hardlopen mbv het Apple Nike+ systeem
(chipje in de schoen in combinatie met iPhone 3GS)
Werkte leuk en voor een eerste keer ben ik tevreden
Alleen nu heb ik een fout gemaakt met de registratie
Of het daar aan ligt of aan andere zaken maar ik kan niet registreren met de site van Nike
1)Heeft een van jullie enig idee waar in de applicatie op de iPhone staat wat mijn naam en inlog gegevens zijn?
2) En weet een van jullie of ik alles kan resetten en over nieuw kan beginnen?
Alvast bedankt voor jullie hulp/tips!
Het retina-display beter maken heeft weinig zin, je kunt nu al geen individuele pixels onderscheiden. Ook HDMI gaat hij naar alle waarschijnlijkheid niet krijgen, Apple ziet denk ik meer toekomst in AirPlay en is niet zo van de aansluitingen...Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 05:12:
Speculatie (uhh, mijn wenslijstje) iPhone next;
4" ultra Retina display (1280x720)
Dual simcard mogelijkheid
Dual processor (geen gezwam meer over dat flash(video) de telefoon vertraagt)
1080p camera
HDMI aansluiting
Aanvullingen en/of opmerkingen?
Ik wil draadloos syncen en meer mogelijkheden in iOS. Qua hardware vind ik de iPhone4 eigenlijk wel prima, al is een snellere CPU/GPU altijd welkom natuurlijk. En ze zullen wel zo'n USB-ingangetje erin moeten verwerken om aan de regels te voldoen in EU.
[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 03-01-2011 11:48 ]
Maar dat lost het probleem van draadloos syncen niet op.
Verder natuurlijk betalen met die rfid-chips en draadloos opladen, dat mag ook wel. En dan een mooi Apple-schoteltje erbij waar je hem dan in kan leggen voor sync/charge.
Of ingebouwd in toekomstige Apple-apparatuur. Zodat je hem gewoon op je Mac Mini of MBP kan leggen, of naast je Apple-keyboard voor sync/charge.
[ Voor 38% gewijzigd door Bosmonster op 03-01-2011 11:56 ]
tweemaal op je home button drukkenFrijns.Net schreef op maandag 03 januari 2011 @ 14:05:
Misschien een beetje een domme vraag, maar hoe krijg ik de task dock te zien op de iPhone? Of is dat iets dat nog apart geïnstalleerd moet worden?
Bij mijn iPhone zat een kabeltje van USB naar iPhone waarmee ik kan opladen en syncen via een computer. Die gebruik ik op vakantie als ik foto's op mijn laptop wil zetten. Werkt heel makkelijk en snel (veel sneller dan BT)!joepert schreef op maandag 03 januari 2011 @ 11:50:
Als je in het buitenland bent bijvoorbeeld en even data (wat foto's bijvoorbeeld) van je telefoon naar je laptop wil sturen.
[edit]
Ik heb zelf al een maandenoud probleem: Remote werkt niet. Hij vind mijn bibliotheek niet. Sindsdien zijn er alweer twee updates geweest van Remote en ik ben inmiddels verhuisd maar nog steeds niks.
Nu heb ik na de laatste update het weer geprobeerd, ditmaal door eerst mijn bibliotheek er helemaal uit te gooien en daarna opnieuw aan te melden (viercijferige code intypen) et voilá, ik zit er weer op.
Totdat ik dus de app sluit en het later weer probeer. Nee, ik kom er nooit meer in.
[ Voor 35% gewijzigd door Wilf op 03-01-2011 15:27 ]
Verwijderd
Als je naar 4" wilt gaan zal de resolutie ook mee moeten groeien anders wordt de dpi minder.Scott schreef op maandag 03 januari 2011 @ 10:06:
[...]
Het retina-display beter maken heeft weinig zin, je kunt nu al geen individuele pixels onderscheiden.
Dit topic is gesloten.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.