Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:58
Amiet01 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 21:06:
[...]

Is het wel hetzelfde liedje dan waar je naar luisterd. Ik weet niet of het bestaat, maar misschien dat jouw iTunes de nummers normalized toevoegd aan je bibliotheek/iPhone. Je zou dat dan ergens moeten kunnen uitzetten. Wat ik met mijn mp3's altijd doe voordat ik ze aan iTunes toevoeg, is het normalizen van mijn nummers naar 96 dB mbv MP3Gain. Werkt echt perfect en krijg je (bijna) nooit opgeblazen nummers, terwijl ze toch zo op z'n hardst zijn.
Ja, het is hetzelfde liedje, maar ik merk het bij alle liedjes. Ook bij streaming radio apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 00:29
Is het geluid ook harder bij de ene iPhone op een speakerset?

Kan ook best aan de oortjes liggen he

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-08 23:05
Timo002 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 17:11:
[...]

Helaas, Bluetooth en een iPhone zijn twee dingen die niet samen werken. Enkel koppeling maken met een headset / carkit is mogelijk. Verder kun je er helemaal niet mee! Vraag me niet waarom Apple dacht dat het handig zou zijn om bluetooth maar zeer beperkt te benutten!
Persoonlijk, begrijp ik Steve steeds beter. HTML5 vs. Flash... natuurlijk. Fuck Flash. Het is shit technologie, weten wel al 10 jaar. En bluetooth, ook shit technologie. Langzaam, vreet energie, en altijd gezeur met die Toshiba bluetooth stack. go apple lol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freeki91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 12:43
Zeg maar als ik dit bericht hier niet mag posten, vermeld graag wel waar dan wel...
Maar ik vroeg me af of dit mogelijk is op de iphone, of dat dit om een clone gaat, wil namelijk deze telefoon overnemen van iemand, maar weet niet of deze nu echt is, wat me vooral opvalt is dat het hoofdscherm totaal zwart is, ook bij de zeg maar standaard icoontjes, en de bovenbalk, dat lijkt mij ook wat vreemd, is dit door een jailbreak/ thema o.i.d. of klopt dit gewoon niet?

zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten bij de aankoop (tweedehands)?

Hierbij het bewuste plaatje...

Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/4407/iphonemt.jpg

Alvast bedankt,
Freeki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Niet online
iBurger schreef op woensdag 15 december 2010 @ 22:24:
[...]Persoonlijk, begrijp ik Steve steeds beter. HTML5 vs. Flash... natuurlijk. Fuck Flash. Het is shit technologie, weten wel al 10 jaar. En bluetooth, ook shit technologie. Langzaam, vreet energie, en altijd gezeur met die Toshiba bluetooth stack. go apple lol :)
Vergeet niet dat Flash er ruim 10 jaar eerder was als HTML5. Daarnaast was er nog geen eens sprake van HTML5 tijdens de release van de eerste iPhone. Dus dat kan geen excuus zijn geweest! Flash was destijds de enigste techniek die dat kon, er was niets anders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
freeki91 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 22:32:
Zeg maar als ik dit bericht hier niet mag posten, vermeld graag wel waar dan wel...
Maar ik vroeg me af of dit mogelijk is op de iphone, of dat dit om een clone gaat, wil namelijk deze telefoon overnemen van iemand, maar weet niet of deze nu echt is, wat me vooral opvalt is dat het hoofdscherm totaal zwart is, ook bij de zeg maar standaard icoontjes, en de bovenbalk, dat lijkt mij ook wat vreemd, is dit door een jailbreak/ thema o.i.d. of klopt dit gewoon niet?

zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten bij de aankoop (tweedehands)?

Hierbij het bewuste plaatje...

[afbeelding]

Alvast bedankt,
Freeki
Hij ziet er niet nep uit. Maar het lijkt er op als of het een jailbreak is. Beste wat je kan doen is er even langs gaan en kijken naar toestel werkend dan heb je een duidelijk beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ik vind hem er wel nep uit zien. 99% zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freeki91
WeAreLegion schreef op woensdag 15 december 2010 @ 22:57:
[...]

Hij ziet er niet nep uit. Maar het lijkt er op als of het een jailbreak is. Beste wat je kan doen is er even langs gaan en kijken naar toestel werkend dan heb je een duidelijk beeld.
MarcoC schreef op woensdag 15 december 2010 @ 23:11:
Ik vind hem er wel nep uit zien. 99% zeker.
ik ga in iedergeval kijken, hoe kan ik het best herkennen of die echt is, heb iets gelezen over aan een computer aansluiten, en dan hoort die hem met Itunes te herkennen, is dit altijd zo.
Waarom denken jullie dat die wel of niet nep is?

[ Voor 7% gewijzigd door freeki91 op 15-12-2010 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind 'm er ook erg nep uitzien, het dock zit veel te hoog bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:41
als de telefoon niet door itunes wordt erkend is ie sowieso nep

• freeki91
het gaat om deze aanbieding met de drie foto's alles lijkt echt, maar dat menu....
http://gsm-telecom.marktp...214172-iphone-3g-8gb.html

[ Voor 39% gewijzigd door freeki91 op 16-12-2010 01:15 ]

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:49

Nitai

Live the life you love.

freeki91 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 01:14:
het gaat om deze aanbieding met de drie foto's alles lijkt echt, maar dat menu....
http://gsm-telecom.marktp...214172-iphone-3g-8gb.html
Ziet er wel echt uit. Maar om het zeker te weten, kun je altijd vragen om de telefoongegevens zelf (zoals serienummer), kun je kijken of deze nog garantie heeft. Eventueel om een IMEI nummer, maar ik weet niet of de verkoper dat zomaar doorgeeft.

Het beste is gewoon iemand meenemen die ook een iPhone heeft en er verstand van heeft. En je kunt aan de verkoper vragen dat hij deze in originele staat levert (dus zonder jailbreak).

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• MarcoC
Hmm, misschien is 'ie toch wel echt. Maar een echte iPhone herken je snel genoeg als je hem in je hand hebt.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

iBurger schreef op woensdag 15 december 2010 @ 22:24:
[...]
Langzaam, vreet energie, en altijd gezeur met die Toshiba bluetooth stack. go apple lol :)
Op de iPhone valt dat heel erg mee. Ik heb Bluetooth continu aan staan en ik merkte geen verschil in batterijtijd toen ik een tijdelijke auto had zonder BT carkit, waardoor ik het maar had uitgezet.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
rohit schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:42:
Ja ik heb 4.1, en gebruik RemoveBg in sbsettings om alles af te sluiten, dit doe ik bijna elke keer als ik de telefoon heb gebruikt..
Is dat een App of een optie om alles af te sluiten? Zoja hoe werkt het? :)

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:29
denivan schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:24:
[...]

Heb net geen week een iPhone 4 en ik moet toegeven dat ik de accu toch snel leeg vind gaan, maar dit komt ook omdat quasi alle applicaties push notifications hebben, ik via 3G of wifi heel de dag online ben....en gewoon omdat je 't ook meer gebruikt en er heel de dag mee speelt :-)

Daarom heb ik gisterenavond toen het toestel 100% opgeladen was alle verbindingen (3G/Wifi) uitgeschakeld en applicaties gekilled en gaan slapen. De iPhone 4 heeft dus heel de nacht naast me gelegen als gewone telefoon ipv smartphone en deze ochtend stond de accu op 97%. Tijdens +- 7 uur stand-by zijn is er dus 3% verbruikt wat ik best heel schappelijk vind.

Als dit bij jou veel sneller gaat, zonder apps en zonder verbindingen, dan is er toch iets niet goed qua hardware denk ik. Ik zit wel nog op 4.0.2, maar zal toch niet zoveel invloed hebben denk ik ?
Probleem begon gister weer van voren af aan. Heb hem retour gestuurd. Afwachten maar. ;w

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
OneUp schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:44:
[...]

Is dat een App of een optie om alles af te sluiten? Zoja hoe werkt het? :)
Installeer SBsettings in Cydia, daarna zoek je RemoveBG in cydia en die installeer je ook. ;)
Als alles geinstalleerd is dan schuif je boven op de taakbalkje en krijg je knopjes te zien, daar staat dan Removebg en daar klik je op en dan sluit hij alles af.

Afbeeldingslocatie: http://www.iphonehacks.com/images/10-Aug/removebg-toggle.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Rohit op 16-12-2010 12:38 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

rohit schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:36:
[...]

Installeer SBsettings in Cydia, daarna zoek je RemoveBG in cydia en die installeer je ook. ;)
Als alles geinstalleerd is dan schuif je boven op de taakbalkje en krijg je knopjes te zien, daar staat dan Removebg en daar klik je op en dan sluit hij alles af.

[afbeelding]
Je zit hier sowieso in het verkeerde topic want dit is een JB oplossing. Ik neem aan dat hij een normale app bedoeld.

Elect a clown, expect a circus.

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Alle EA Games zijn afgeprijst naar 79 cent in de App Store, ideaal om dus FIFA 11 en dat soort games te kopen!

FIFA 11 staat nu ook bij mij in de download :D

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:13
rohit schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:36:
[...]

[afbeelding]
available memory 280...pff op mn 3G staat doe hooguit op 30 :P. Het is alsof je nog zit te werken op een pc uit de jaren 0 ;)

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:07
Tc-Chub schreef op donderdag 16 december 2010 @ 18:20:
Alle EA Games zijn afgeprijst naar 79 cent in de App Store, ideaal om dus FIFA 11 en dat soort games te kopen!

FIFA 11 staat nu ook bij mij in de download :D
Bedankt voor de tip. Staan deze aanbiedingen apart vermeld in itunes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Volgens mij niet. De aanbiedingen staan uiteraard we tussen de Top Betaald maar heb geen aparte sectie gezien, je zult dus zelf moeten zoeken naar EA Games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:21
Tip: als je de app '12 dagen' hebt geïnstalleerd krijg je nu al een cadeautje: 3 nummers van Kylie Minogue!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Untouchablezz20 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 23:38:
[...]

Bedankt voor de tip. Staan deze aanbiedingen apart vermeld in itunes?
http://appshopper.com/iphone/prices/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger

Wat vinden we trouwens van de nieuwe gmail web-app? Handig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
zo om 8.20 mijn iphone van de lader gehaald nadat hij de hele avond erop zat.. Nu 11.50 44% over :S
Heb eventjes mortal kombat gedownload via 3g duurde ongeveer 13 minuutjes.. daarna ongeveer 10 berichtjes via whatsapp allemaal kleine berichtjes, nog geen enkel telefoontje ik snap hem niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist Navigon gekocht, gedownload via iTunes. Nu wil ik 'm op m'n iPhone installeren/toevoegen, maar ik weet niet hoe... Het punt is dat in de iTunes bibliotheek alleen Navigon staat, dus niet al m'n apps op de iPhone. Als ik nu synchroniseer, dan vraagt-ie of ik wil dat alle apps op de iPhone moeten worden vervangen door de apps in de bibliotheek. Maar dat is dus alleen Navigon, niet de bedoeling. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:21
iBurger schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 11:06:

Wat vinden we trouwens van de nieuwe gmail web-app? Handig?
Waarom zou je een app nodig hebben als je gmail gewoon via mail kan gebruiken. De noodzaak is me niet helemaal duidelijk..

filmpje is daarentegen wel geinig.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 11:59:
Ik heb zojuist Navigon gekocht, gedownload via iTunes. Nu wil ik 'm op m'n iPhone installeren/toevoegen, maar ik weet niet hoe... Het punt is dat in de iTunes bibliotheek alleen Navigon staat, dus niet al m'n apps op de iPhone. Als ik nu synchroniseer, dan vraagt-ie of ik wil dat alle apps op de iPhone moeten worden vervangen door de apps in de bibliotheek. Maar dat is dus alleen Navigon, niet de bedoeling. Iemand een idee?
Je kan het beste, in iTunes, rechtsklikken op 'iPhone van [insert name]' in de linkerkolom. En dan: 'zet aankopen over' Dan zet hij alle apps over op je computer.

Daarna gewoon syncen. Zo heb je gelijk een backup van je apps.

[ Voor 3% gewijzigd door funk-e op 17-12-2010 12:26 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Zo. Een tijd lang 4.2.1 en de accu is weer jammerlijk. 10 minuutjes internetten slurpt 4 procent van de accu. 8 uren standby daarentegen niks. Raar! 5 minuten filmen kost 5 procent. Maar 30 minuten sms/muziek/downloaden kost ook 5 procent. Belachelijk. Alles is ingesteld als nieuwe iPhone en de netwerkinstellingen zijn ook herstelt. Wat een gedoe.

Gister 6 uur gebruik gehaald bij 10 uur standby met 3 uur 3G en de rest WiFi. Geen push. Bij sommigeapps wel notificaties en bij andere niet. Raar gedoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:30

Grin

Ride si sapis.

De iPhone gebruikt stroom; soms wat meer en soms wat minder.
Pas bij excessen lijkt het mij noemenswaardig om je ervaringen te vermelden en evt. te vragen wat de ervaringen zijn van anderen. Ik lees niks vreemds in bovenstaande post.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Misschien weet iemand het hier, Google brengt me alleen maar engelstalig of dure verouderde boeken.
Mijn pa heeft een iPhone 4 besteld. Maar is een totale digibeet. Het zou hem jaren kosten om al die nifty foefjes als dubbeltap om te smart zoomen uit te vogelen. Kent iemand nederlandstalige boeken? Of een nederlandstalige introductie, zoals die bij het aankondigen van de 3G en iOS3 op de Apple site hebben gestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Eduardboon schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 17:32:
Zo. Een tijd lang 4.2.1 en de accu is weer jammerlijk. 10 minuutjes internetten slurpt 4 procent van de accu. 8 uren standby daarentegen niks. Raar! 5 minuten filmen kost 5 procent. Maar 30 minuten sms/muziek/downloaden kost ook 5 procent. Belachelijk. Alles is ingesteld als nieuwe iPhone en de netwerkinstellingen zijn ook herstelt. Wat een gedoe.

Gister 6 uur gebruik gehaald bij 10 uur standby met 3 uur 3G en de rest WiFi. Geen push. Bij sommigeapps wel notificaties en bij andere niet. Raar gedoe
Word je er niet moe van om elke seconde de batterij in de gaten houden? Ik zit nog steeds mijn m'n iPhone 3G. Haal met veel gedoe 4 uur gebruik en nog geen 12 uur standby ;).

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 17:26
UltraSub schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 21:55:
Misschien weet iemand het hier, Google brengt me alleen maar engelstalig of dure verouderde boeken.
Mijn pa heeft een iPhone 4 besteld. Maar is een totale digibeet. Het zou hem jaren kosten om al die nifty foefjes als dubbeltap om te smart zoomen uit te vogelen. Kent iemand nederlandstalige boeken? Of een nederlandstalige introductie, zoals die bij het aankondigen van de 3G en iOS3 op de Apple site hebben gestaan?
http://www.bol.com/nl/p/n....html#product_description

Dit boek heb ik even snel opgezocht en ik denk dat hij daar wel aardig mee uit de voeten kan. Ik heb er zelf geen ervaring mee, aangezien ik absoluut geen digibeet ben :*) .

Hier een review: http://www.ireviewiphoneapps.com/?p=703%22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met het datagebruik van radiostreams? Ik luister veel radio en met die databundels van tegenwoordig en het gebrek aan een fm radio in de Iphone ben ik hier wel nieuwsgierig na.

Verder moet ik binnenkort de knoop doorhakken, Iphone of Android. Daarom aan jullie de vraag: Waarom moet ik niet een Iphone nemen. (de negatieve gebruikers ervaringen dus).

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Grin schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 17:46:
De iPhone gebruikt stroom; soms wat meer en soms wat minder.
Pas bij excessen lijkt het mij noemenswaardig om je ervaringen te vermelden en evt. te vragen wat de ervaringen zijn van anderen. Ik lees niks vreemds in bovenstaande post.
Het blijft mij ook verbazen dat men denkt dat een smartphone een telefoon is. Ja, een Nokia 6300 gaat 5 dagen mee met de batterij, nee een iPhone niet. Een navigatie-apparaat gaat ook maar 3 uur mee op de batterij, daar hoor ik nooit iemand over piepen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Wilf schreef op zondag 19 december 2010 @ 13:03:
[...]
Het blijft mij ook verbazen dat men denkt dat een smartphone een telefoon is. Ja, een Nokia 6300 gaat 5 dagen mee met de batterij, nee een iPhone niet. Een navigatie-apparaat gaat ook maar 3 uur mee op de batterij, daar hoor ik nooit iemand over piepen :?
Ik stel voor om mensen een appart batterij topic te maken.

Overzichtelijker, met eventueel een polletje hoelang de batterij mee gaat enzo. Daar hebben ze dan ook wat aan. Hier wordt lukraak maar wat gepost dat het niet lang genoeg mee gaat, ja lekker objectief ook.

Oftewel degene die batterij problemen heeft gelieve in een separaat topic daar over te mekkeren met "lot" genoten?

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Gebruiken jullie overigens een app om je accu in de gaten te houden, en deze eventueel te verbeteren?

Zo ja, welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:30

Grin

Ride si sapis.

Flappiewappie schreef op zondag 19 december 2010 @ 13:13:
[...]

Ik stel voor om mensen een appart batterij topic te maken.

Overzichtelijker, met eventueel een polletje hoelang de batterij mee gaat enzo. Daar hebben ze dan ook wat aan. Hier wordt lukraak maar wat gepost dat het niet lang genoeg mee gaat, ja lekker objectief ook.

Oftewel degene die batterij problemen heeft gelieve in een separaat topic daar over te mekkeren met "lot" genoten?
Volgens mij een van de weinige zinnige posts m.b.t. batterijverbruik! _/-\o_
Ik stel ook voor om dit in een apart topic aanhangig te maken; hier is het minder op zijn plaats.
Daarnaast is het batterijverbruik/accu een regelmatig terugkerend issue binnen dit topic. Er lijken dus voldoende Tweakers te zijn die zich kunnen interesseren voor de terugval/aangroei van batterij percentages. Poll'tje d'r bij voor de broodnodige statistieken en we kunnen gefundeerd het batterijverbruik van deze telefoon bespreken. Ik zeg: DOEN! *O*

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:52
Inderdaad, het wordt beetje kansloos geroep en het komt het 'ervaringen' topic niet echt ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
Eigenlijk zou een enquete formulier gekoppeld aan Google Docs statistich gezien interessantere resultaten halen dan zo'n algemene poll, denk ik. Ik ben wel benieuwd hoeveel uur mensen nou precies eruit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:52
Ik vind het zelf allemaal erg subjectief die accu resultaten.. en het merendeel veel te veel gemekker.
Het is en blijft een smartphone met veel functies en een uitmuntend scherm dat gewoon veel vereist.

Je kunt niet verwachten dat het je accu van je nokia 3200 evenaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
als je een laptop koopt zeuren mensen toch ook niet. het is algemeen bekent dat ze niet 24 uur meegaan. so be it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zo. mijn iphone is dan nu ook simlock vrij dus me vriendin kan hem overnemen als ze wil tegen het einde van mijn contract. Ik zit er over te denken om toch weer een iphone te gaan halen maar dan de iphone 4. De 3G die ik op dit moment heb is toch wel oud aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Niet online
WeAreLegion schreef op maandag 20 december 2010 @ 09:04:
Zo. mijn iphone is dan nu ook simlock vrij dus me vriendin kan hem overnemen als ze wil tegen het einde van mijn contract. Ik zit er over te denken om toch weer een iphone te gaan halen maar dan de iphone 4. De 3G die ik op dit moment heb is toch wel oud aan het worden.
Dus...? Wat wil je nou vertellen? Beetje zinloze toevoeging! Niet zo raar dat dit inmiddels al het 31e topic is... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, jouw reactie is nuttig ;)
Ik zag trouwens bij de iPhone 4 staan dat deze ook een gyroscoop bevat, de 3G heeft deze blijkbaar niet. Wat voegt zo'n ding toe in vergelijking met de bewegingssensor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
yeehaw schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 16:29:
[...]

http://www.bol.com/nl/p/n....html#product_description

Dit boek heb ik even snel opgezocht en ik denk dat hij daar wel aardig mee uit de voeten kan. Ik heb er zelf geen ervaring mee, aangezien ik absoluut geen digibeet ben :*) .

Hier een review: http://www.ireviewiphoneapps.com/?p=703%22
Bedankt man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 09:49:
Nee, jouw reactie is nuttig ;)
Ik zag trouwens bij de iPhone 4 staan dat deze ook een gyroscoop bevat, de 3G heeft deze blijkbaar niet. Wat voegt zo'n ding toe in vergelijking met de bewegingssensor?
Doet in principe het zelfde maar dan veel nauwkeuriger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 15:20
Chaser2600 schreef op maandag 20 december 2010 @ 10:45:
[...]

Doet in principe het zelfde maar dan veel nauwkeuriger
Dat klopt ten dele. Het is preciezer, maar er is ook meer mogelijk (vanwege een extra as en (bijna) absolute plaatsbepaling). Op iPhoneclub staat een uitgebreid stuk, waar het nog niet echt wordt uitgelegd: http://www.iphoneclub.nl/...p-wat-doet-een-gyroscoop/. Het bijgevoegde filmpje is wat dat betreft duidelijker.

[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 20-12-2010 11:11 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 18:37

Vos

AFCA

Sinds gisterochtend heb ik ineens dit in beeld bij mijn 3G...

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/rum9v9.jpg

Groter

Aan de rechterzijde zijn de pixels(?) beetje rood en donkerblauw, verder zwart. De lange streep naar rechts was eerst 1 cm ofzo en sinds vanochtend geheel tot de zijkant. Heb al harde reset gedaan wat niks helpt. Zijn dit dode pixels? Of misschien zit het in aansluiting van het scherm? Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Timo002 schreef op maandag 20 december 2010 @ 09:33:
[...]

Dus...? Wat wil je nou vertellen? Beetje zinloze toevoeging! Niet zo raar dat dit inmiddels al het 31e topic is... 8)7
Als je even terug gelezen had, dan had je gezien dat ik hier al een paar keer over gepost had. Over het unlocken van me telefoon. Dus voor dat je begint te blaten lees eerst gewoon ff lijkt me handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:46
Op mijn Iphone heb een account welke is gesynchroniseerd met gmail via Exchange. Vanaf GMail -> Iphone wordt er keurig gesyncroniseerd.

Echter als ik ik een contact toevoeg op de iphone, wordt deze in de groep 'op mijn iphone' geplaatst. vervolgens worden deze niet gesynced met Gmail.

wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Lumics schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:55:
Op mijn Iphone heb een account welke is gesynchroniseerd met gmail via Exchange. Vanaf GMail -> Iphone wordt er keurig gesyncroniseerd.

Echter als ik ik een contact toevoeg op de iphone, wordt deze in de groep 'op mijn iphone' geplaatst. vervolgens worden deze niet gesynced met Gmail.

wat doe ik fout?
Wat ik weet is dat je wel moet kiezen dat je contact list van exchange geladen word daar moet je de wijzigingen maken. Dus je gaat naar eerste scherm waar je kan kieze welke je wil zien (die van iphone of exchange), dan kies je exchange en hier moet je de wijzigingen in maken. Dan worden ze ook door gevoegd in gmail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Kan iemand mij uitleggen wat Spotlight precies doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Laatst online: 22:17

vooghel

Cunning linguist

Zoeken

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ja, is dat die zoekfunctie die tevoorschijn komt als je je homescreen naar rechts sweept? Google is er nogal algemeen over, alsof iedereen het standaard weet.

Als dat het is, gebruik ik het eigenlijk nooit overigens. Maakt het nog uit om al die shit uit te vinken (accu/snelheid)? Ik heb een iPhone 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
Je kunt het uitvinken als je het niet gebruikt. Zal niet zo heel veel uitmaken, aangezien hij het on-the-fly indexeert. Ben je niet blij als je ooit wel net dat ene mailtje of smsje zoekt.

En tja, Spotlight is voor Mac-gebruikers natuurlijk synoniem voor search :)

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 20-12-2010 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

bram1984 schreef op maandag 20 december 2010 @ 17:13:
[...]

Ja, is dat die zoekfunctie die tevoorschijn komt als je je homescreen naar rechts sweept? Google is er nogal algemeen over, alsof iedereen het standaard weet.

Als dat het is, gebruik ik het eigenlijk nooit overigens. Maakt het nog uit om al die shit uit te vinken (accu/snelheid)? Ik heb een iPhone 4.
Ik heb het na 2,5 jaar met een iPhone afgelopen weekend voor het eerst gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:16
Bosmonster schreef op maandag 20 december 2010 @ 17:39:
Je kunt het uitvinken als je het niet gebruikt. Zal niet zo heel veel uitmaken, aangezien hij het on-the-fly indexeert. Ben je niet blij als je ooit wel net dat ene mailtje of smsje zoekt.

En tja, Spotlight is voor Mac-gebruikers natuurlijk synoniem voor search :)
ehm, als ik een mailtje of smsje zoek open ik gewoon de app en open het bericht, ik zou ook niet weten wat ik zou moeten zoeken op de iphone..

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Kassad schreef op maandag 20 december 2010 @ 18:17:
[...]

ehm, als ik een mailtje of smsje zoek open ik gewoon de app en open het bericht, ik zou ook niet weten wat ik zou moeten zoeken op de iphone..
Dat werkt niet als je een mailtje van een week geleden zoekt en je ongeveer 50 mailtjes per dag krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:42
Ik kan binnenkort overgaan op een Iphone, mijn contract loopt 1feb af. Ik hoor veel geruchten over een nieuwe versie van de iphone 4 of een iphone 5 in januari... Wat is wijsheid? Nu verlengen met 4, of abbo 1 maand (duurder) door blijven gebruiken en dan per 1 maart verlengen en hopen dat de nieuwe er is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 07:56
gelukkie schreef op maandag 20 december 2010 @ 19:56:
Ik kan binnenkort overgaan op een Iphone, mijn contract loopt 1feb af. Ik hoor veel geruchten over een nieuwe versie van de iphone 4 of een iphone 5 in januari... Wat is wijsheid? Nu verlengen met 4, of abbo 1 maand (duurder) door blijven gebruiken en dan per 1 maart verlengen en hopen dat de nieuwe er is?
CDMA versie zal misschien uitkomen, al hebben we daar in Europa weinig aan. Naar alle waarschijnlijkheid wordt het weer juni voor de nieuwe, net als afgelopen 2 jaar. Maar goed het blijft gissen, maar dat is wel het waarschijnlijkst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:42
Ok! Het gaat mij niet zozeer om nieuwe functies, maar om verbeteren van ontvangst, batterij en stevigheid van het glas. Ik dacht dat dit soort dingen in de eventuele januari update zouden zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Er komt geen januari update. Daarnaast is er geen enkele vergelijkbare smartphone met een betere batterij dan de iPhone 4 ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op maandag 20 december 2010 @ 22:09:
Er komt geen januari update. Daarnaast is er geen enkele vergelijkbare smartphone met een betere batterij dan de iPhone 4 ;) .
Agree. Had hiervoor een htc desire maar die moest iedere nacht aan de lading terwijl de batterij van de iphone het met gemak 2 dagen volhoudt en als ik de batterij echt helemaal leeg wil hebben dat gaat ie bijna 3 dagen mee.....met regelmatig smsen, mail ophalen en surfen en heel af en toe een spel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:56

TMC

Ik ben enigszins angstig voor de iPhone 5 (heb zelf een iPhone 4).

Alhoewel de iPhone 4 de snelste iPhone tot nu toe is (qua specs) loopt de 3GS soepeler, aangezien de iPhone 4 4x zoveel pixels aan moet sturen. Ik ben dan ook bang dat als er straks een snellere iPhone 5 is de apps op de iPhone 4 heel gauw traag en niet-vloeiend zullen gaan lopen.

Je merkte het al met TomTom. Prima app, liep heerlijk soepel. Toen kwam Retina-support en ineens ging de FPS behoorlijk omlaag. Ik hoop dat dit geen trend wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Sorry, maar mijn 4 werkt toch echt veel sneller dan de 3GS van mijn vriendin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 16:08

EgoPro

Time is an illusion.

Kassad schreef op maandag 20 december 2010 @ 18:17:
[...]

Spotlight is een super toevoeging van de iPhone het maakt gebruik voor mij veel sneller een app een mailtje een contactpersoon of een muziekje alles zoek je razendsnel op.
Ik denk dat de meeste Mac gebruikers de functie zeker kunnen waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Canaria schreef op maandag 20 december 2010 @ 17:52:
[...]

Ik heb het na 2,5 jaar met een iPhone afgelopen weekend voor het eerst gebruikt.
Spotlight op de iPhone bestaat nog maar 1,5 jaar ;)

[ Voor 44% gewijzigd door funk-e op 21-12-2010 09:46 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

funk-e schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 09:45:
[...]

Dan klopt haar opmerking toch? :P

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:47
precies..heb het ook nog nooit gebruikt, heb het voor de zekerheid allemaal maar uitgezet, mocht ik het ooit nodig hebben (wat niet gaat gebeuren) kan ik het nog altijd weer aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

funk-e schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 09:45:
[...]

Ja dat weet ik, ik heb namelijk al 2,5 jaar een iPhone ;)
Maar ik heb het nooit gemist toen het er niet was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Laatst online: 21-02-2022
Wie hier heeft een iphone 4 via Vodafone direct (vodafone winkel/internetshop) en weet zeker dat deze simlockvrij is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb, nu net, een Vodafone iPhone 4 geactiveerd met een T-Mobile simkaart.
Ik hoop dat dat je vraag een beetje beantwoord :P

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2010 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
Kun je het niet even proberen met een simkaart van een andere provider? van een kennis of bekende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Weet iemand wat de hoeveelheid mah is van de accu van een 3gs?? in de mijne zit namelijk maar 1200 mah.. beetje weinig voor een telefoon van minstens 700 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
Vonkie schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 13:38:
Wie hier heeft een iphone 4 via Vodafone direct (vodafone winkel/internetshop) en weet zeker dat deze simlockvrij is?
Ik werk zelf voor Vodafone en kan je verzekeren dat de iPhone 4 die Vodafone levert simlockvrij is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 06:08:
Sorry, maar mijn 4 werkt toch echt veel sneller dan de 3GS van mijn vriendin.
Ook binnen een app waar Retina support is, bijv. Tomtom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Tom Tom heb ik niet.

Geen idee welke apps retina support hebben verder. Angry Birds Seasons? Fruit Ninja? Fifa 11? Lopen allemaal uitermate soepel in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:14:
[...]

Ook binnen een app waar Retina support is, bijv. Tomtom?
Zou ook een beetje raar zijn, aangezien de iPad met dezelfde processor wel apps van 1024 x 768 kan aansturen denk ik zo :P.

En daar heb je ook navigatie als garmin/navigon of hoe het ook heet, en dat schijnt gewoon vloeiend te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
yeehaw schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:24:
[...]

Zou ook een beetje raar zijn, aangezien de iPad met dezelfde processor wel apps van 1024 x 768 kan aansturen denk ik zo :P.

En daar heb je ook navigatie als garmin/navigon of hoe het ook heet, en dat schijnt gewoon vloeiend te lopen.
Dezelfde processor, maar niet dezelfde kloksnelheid ;)
rohit schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 15:10:
Weet iemand wat de hoeveelheid mah is van de accu van een 3gs?? in de mijne zit namelijk maar 1200 mah.. beetje weinig voor een telefoon van minstens 700 euro...
Hoe was je van plan er méér capaciteit in te proppen :P Zoveel ruimte is er nou ook niet in de behuizing.

[ Voor 31% gewijzigd door pagani op 21-12-2010 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht er hier nog iemand twijfelen, de overstap van iPhone 3G naar iPhone 4 is de moeite waard :P
Snelheid, bouwkwaliteit, mogelijkheden e.d. allemaal flink verbeterd en dan het scherm :9~

Ook heerlijk dat VLC beschikbaar is voor iOS trouwens, scheelt voor veel films en series een boel gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
Overstap van 3G naar iPhone 4 is zeker de moeite waard. van 3GS naar iPhone 4 misschien iets minder, maar dat is logisch.
Maar verschil in snelheid, beeldscherm, supermooie foto's en filmpjes etc. is stukken beter t.o.v. de iPhone 3G.
Navigatie werkt ook vele malen beter en sneller inderdaad. Mijn vriendin heeft nog een 3G en als ik daar ff mee zit te pielen is het echt een stuk trager en irritant, beeldscherm lijkt ook wel van 10 jaar geleden (misschien wat overdreven, maar toch ;) ), foto's maken is echt een stuk minder. Ach, is ook wel bekend bij de meesten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Laatst online: 15-09 16:42
rohit schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 15:10:
http://en.wikipedia.org/wiki/IPhone

Lijkt me logisch dat alle 3GS dezelfde capaciteit batterij hebben. Het gaat toch ook niet om het getalletje, maar wat je er mee kan doen? Ik heb een 3G die inmiddels elke dag aan de lader moet, dat is wel ff wennen. Maar als je rondvraagt doet de een 48 uur zonder op te laden en de ander 16 uur. Is maar net wat je er mee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
johnnyv.nl schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 17:12:

Hoe was je van plan er méér capaciteit in te proppen :P Zoveel ruimte is er nou ook niet in de behuizing.
uh, op internet zijn er batterijen van de 3g van 1400 Mah.. er zijn denk ik genoeg telefoons met meer capaciteit die niet zo dun zijn..
loeberce schreef op woensdag 22 december 2010 @ 09:18:
[...]

http://en.wikipedia.org/wiki/IPhone

Lijkt me logisch dat alle 3GS dezelfde capaciteit batterij hebben. Het gaat toch ook niet om het getalletje, maar wat je er mee kan doen? Ik heb een 3G die inmiddels elke dag aan de lader moet, dat is wel ff wennen. Maar als je rondvraagt doet de een 48 uur zonder op te laden en de ander 16 uur. Is maar net wat je er mee doet.
je geeft wel een link van wikipedia, maar heb je zelf wel even gekeken of het daar op staat? Want ik kan het niet vinden, dus snap niet waarom je deze link geeft..
En hoezo gaat het niet om het getalletje? denk dat jij er wel iets om geeft als er bij jou maar een batterij van 600Mah inzit ipv 1200..

[ Voor 6% gewijzigd door Rohit op 22-12-2010 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

rohit schreef op woensdag 22 december 2010 @ 09:43:
En hoezo gaat het niet om het getalletje? denk dat jij er wel iets om geeft als er bij jou maar een batterij van 600Mah inzit ipv 1200..
Ik wil ook wel een capaciteit van 600.000.000 ampère-uur, kom maar op :Y)

/jaikweetflauwmaarikkonhetechtnietlaten

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of het hier echt past, maar zal het er toch even op wagen.. Ik ben student en zit op kot, hier heb ik echter zeer slecht internet dus gebruik ik m'n iPhone constant om te tetheren via USB. Dat werkt allemaal perfect, maar ik zou graag m'n iPhone makkelijk kunnen gebruiken..

Nu met de kabel is dit niet zo handig om berichten te typen of om eender wat te doen (imo). Nu heb ik via wat google werk wel al een VNC gevonden die over het netwerk gaat, maar die gaat enorm traag (Veency). Nu heb ik ook al lopen zoeken om dit via USB te doen aangezien m'n iPhone toch constant inzit (Vind het principe van Veency wel goed), maar dat lijkt allemaal voor PC.. En het zou wat zinloos zijn om enkel hiervoor m'n VMWare open te laten staan.

Iemand ervaringn met dit soort dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:25:
Weet niet of het hier echt past, maar zal het er toch even op wagen.. Ik ben student en zit op kot, hier heb ik echter zeer slecht internet dus gebruik ik m'n iPhone constant om te tetheren via USB. Dat werkt allemaal perfect, maar ik zou graag m'n iPhone makkelijk kunnen gebruiken..

Nu met de kabel is dit niet zo handig om berichten te typen of om eender wat te doen (imo). Nu heb ik via wat google werk wel al een VNC gevonden die over het netwerk gaat, maar die gaat enorm traag (Veency). Nu heb ik ook al lopen zoeken om dit via USB te doen aangezien m'n iPhone toch constant inzit (Vind het principe van Veency wel goed), maar dat lijkt allemaal voor PC.. En het zou wat zinloos zijn om enkel hiervoor m'n VMWare open te laten staan.

Snap er geen reet van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Reageer er dan ook niet op. :/

[ Voor 10% gewijzigd door bram1984 op 22-12-2010 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
met ^^
Ach, hij bedoelt eigenlijk te zeggen:

"Je verhaal is een beetje onduidelijk, zou je het iets duidelijker kunnen formuleren"

"Snap er geen reet van" dekt eigenlijk de lading wel in dit voorbeeld :+

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Jij snapt het blijkbaar ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:25:

heb je nu internet op je iphone d.m.v tethering? of gebruik je je iphone als "modem"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
rohit schreef op woensdag 22 december 2010 @ 17:49:
[...]

Jij snapt het blijkbaar ook niet..
Nee, daarom reageer ik er ook niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:11:
....

Vraag 1: Ik synchroniseer mijn Iphone op 2 plekken, mijn desktop en mijn laptop. Nu had ik gister op mijn desktop leuk alle icoontjes leuk gesorteerd in een mooie volgorde en toen ik op mijn laptop wilde synchroniseren, wilde iTunes alle icoontjes weer door elkaar gooien, ik heb toen de moeite genomen om ook op mijn laptop alle icoontjes in dezelfde volgorde te sorteren, waarna het synchroniseren gelukkig goed ging. Nu wil ik vandaag weer op mijn desktop synchroniseren en dan gooit iTunes weer alle icoontjes door elkaar. Mijn vraag is dus, waar haalt iTunes deze volgorde vandaan en hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn icoontjes gewoon in de juiste volgorde blijven staan!?

Vraag 2: Van het weekend ...
Kan iemand mij nog een antwoord geven op de bovenstaande vraag...? Dit is de enige vraag welke ik nog open heb staan.

Alvast bedankt voor de nuttige reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alekz87 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 19:09:
[...]

heb je nu internet op je iphone d.m.v tethering? of gebruik je je iphone als "modem"?
Ik heb 3G op m'n iPhone, wat ik naar m'n MBP tether.

Wat ik eigenlijk wil bereiken is dus via de usb kabel een VNC opzetten naar m'n iPhone zelf. Momenteel heb ik een app die dit via Wifi kan, maar doordat m'n wifi niet goed is wil ik die niet gebruiken, maar USB. En hiervoor vind ik enkel apps die werken op PC.

Momenteel gebruik ik dus VNC Viewer op m'n MBP en Veency op m'n iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vriendin had een 3gs.. heeft ze verkocht en een xperia x10 voor weer gekocht (nieuw)..

nu heeft ze er spijt van, en krijg ze mijn 2 maand oude Iphone 4 (orgineel laten unlocken 120 eurie's!).. en ga ik maandag naar belgie om een Neverlock iphone 4 te kopen. (€ 639,-)

heb zelf vodafone namenlijk.

• bram1984
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2010 @ 23:53:
vriendin had een 3gs.. heeft ze verkocht en een xperia x10 voor weer gekocht (nieuw)..

nu heeft ze er spijt van, en krijg ze mijn 2 maand oude Iphone 4 (orgineel laten unlocken 120 eurie's!).. en ga ik maandag naar belgie om een Neverlock iphone 4 te kopen. (€ 639,-)

Had ze van tevoren kunnen weten toch? Heb je haar niet even gewaarschuwd?

edit: Of ze heet het zo gepland. Ze wist dat ze jouw 4 zou krijgen. >:)

[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 23-12-2010 08:55 ]

• Rohit
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2010 @ 23:53:

Haal hem dan voor 665 in nederland..

• loeberce
  • Laatst online: 15-09 16:42
rohit schreef op woensdag 22 december 2010 @ 09:43:
je geeft wel een link van wikipedia, maar heb je zelf wel even gekeken of het daar op staat? Want ik kan het niet vinden, dus snap niet waarom je deze link geeft..
Ja, ik heb wel gekeken, jij blijkbaar niet (goed). In de tabel onder het kopje Models, staat een regel Power voor elk model. Hierin staat de batterij capaciteit.
Wat ik wilde zeggen is dat de waarde van het getal (600, 1200, honderd miljoen) mij niets interesseert. Als mijn iPhone doet wat ik wil doen terwijl ik max 1x per dag moet opladen vind ik het allemaal best.
Mijn zakelijke Nokia E51 gebruik ik zelden en hoeft ook maar 1x per week aan de lader. Ook handig....

Off-topic: ik vind je de toonzetting van je laatste drie berichten niet echt prettig en respectvol.

[ Voor 6% gewijzigd door loeberce op 23-12-2010 10:23 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.