Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 02:49

danplo

The Force is strong with me

danplo schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:31:
Als ik muziek afspeel met mijn koptelefoontje dat erbij geleverd is kan ik de volume niet regelen als je iphone met een code vergrendeld is ? Wat een onzin is dat, waarom zit het dan aan het koptelefoon draad.
Dan moet ik de iphone is aanzetten en van het slot afhalen en dan kan het wel, wat een onzin.
Als ik het slot weghaal en dan volume regel via koptelefoon gaat het scherm helemaal aan en dat wil ik ook niet, want ik heb mijn beeldscherm op nooit uitzetten ingesteld en dan blijft het scherm in mijn jas aanstaan.
Is hier wat aan te doen als iemand weet, had ik met mijn oude 3G met oude firmware geen last van.
Heb het zelf gevonden wat het probleem veroorzaakt, want via Cydia had ik "vunlock" geinstalleerd, waarmee je bijvoorbeeld niet hoeft te sliden als je de Iphone aanzet maar kon het via de volume knoppen gedaan worden, alleen dit programma blokkeerd dus mijn volume regeling als ik muziek luister.
Als het nog eens bij iemand voor komt, dan kan dit dus ook jou probleem zijn.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:20:
De iphone heeft mijn gegevens uit mijn adresboek van de mac gekopieerd. Op zich niks mis mee maar ik wil al mijn contacten vanaf de sim hebben. Hoe krijg ik dat voorelkaar?
Heb het al gevonden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
RammY schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:44:
[...]

Hmz vreemd... Ook geen iTunes melding? Dan zou ie geactiveerd moeten worden...
Maarja... als die SIM buiten gebruik is geeft ie natuurlijk ook de melding dat er geen service is...
Zou je dan toch even met een active andere SIM moeten proberen...
Ik probeer vrijdag ff de sim van me vriendin, die is gewoon actief en zou moeten werken. Ik laat het nog wel even weten ben benieuwd zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:32

RammY

Dát!

Ben benieuwd....

Deze advertentieplaats is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:47
Offtopic: even ter informatie.
Zodra je bij t-mobile je iPhone officeel laat unlocken en daarna deze 'inlevert' om bv een haarscheur te laten repareren en je ontvangt je toestel terug ben je je unlock kwijt ! dan mag je voor hetzelfde bedrag weer laten unlocken (mits je je iphone unlockt voordat het ouder is dan 1 jaar)

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:47
Ik kan gewoon mijn volume wijzigen met een toegangslock :S?

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:17

Nitai

Live the life you love.

fatihbatur schreef op donderdag 09 december 2010 @ 09:26:
Zodra je bij t-mobile je iPhone officeel laat unlocken en daarna deze 'inlevert' om bv een haarscheur te laten repareren en je ontvangt je toestel terug ben je je unlock kwijt ! dan mag je voor hetzelfde bedrag weer laten unlocken (mits je je iphone unlockt voordat het ouder is dan 1 jaar)
Was bij mij in april 2010 niet zo. Heb toen ook een nieuw toestel gehad ivm haarscheuren, deze was dan wel gelockt, maar even bellen en het werd kostenloos geunlocked, daar ik al een keer had betaald ervoor.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:46
In Gmail heb ik mijn agenda gedeeld met mijn vriendin. Dit houdt in dat ik in mijn agenda ook haar afspraken zie staan.

Ik heb de iphone via Exchange gesynct met gmail, echter zie ik alleen mijn afspraken staan en niet die van haar.
Zie ik een optie over het hoofd? Of moet ik iets activeren in Gmail.

Via mijn android telefoon zie ik de gedeelde agenda's wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
fatihbatur schreef op donderdag 09 december 2010 @ 09:26:
Ook hier was dat niet het geval in juli 2010. Mijn 3G werd vervangen door een nieuw exemplaar en was direct sim-vrij

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Lumics schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:12:
In Gmail heb ik mijn agenda gedeeld met mijn vriendin. Dit houdt in dat ik in mijn agenda ook haar afspraken zie staan.

Ik heb de iphone via Exchange gesynct met gmail, echter zie ik alleen mijn afspraken staan en niet die van haar.
Zie ik een optie over het hoofd? Of moet ik iets activeren in Gmail.

Via mijn android telefoon zie ik de gedeelde agenda's wel.
heb je zelf ook meerdere agenda's of gebruik je er 1. Als je meerdere agenda's wil moet je op de telefoon in safari ff naar m.google.com/sync gaan (zorg dat je de engelse taal selecteerd) log dan in met je gegevens van gmail, daarna kan je kiezen welke agenda's je wil syncen.

Dit zou moeten werken. Ik heb er namelijk 3 van mezelf met verschillende labels en die laat hij allemaal zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:46
WeAreLegion schreef op donderdag 09 december 2010 @ 12:22:
[...]

heb je zelf ook meerdere agenda's of gebruik je er 1. Als je meerdere agenda's wil moet je op de telefoon in safari ff naar m.google.com/sync gaan (zorg dat je de engelse taal selecteerd) log dan in met je gegevens van gmail, daarna kan je kiezen welke agenda's je wil syncen.

Dit zou moeten werken. Ik heb er namelijk 3 van mezelf met verschillende labels en die laat hij allemaal zien.
held! Idd. via de google sync kan je per device aangeven wat er gesynchroniseerd moet worden. Hier kan je dan ook de shared agenda selecteren. Hiermee is het dus opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Is er eigenlijk een app om live football te streamen?

Meeste is flash nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 23:22
Hoi, heb sinds een aantal dagen een iPhone 4 die geleverd werd met firmware 4.2. Ik heb hem gelijk geupgrade naar 4.2.1. Mijn probleem is het enorme batterijverbruik, de iPhone haalt amper een dag .Van 's nachts naar 's morgens ben ik al 20 % kwijt, en dan slaap ik toch echt ! Het maakt ook niet uit of ik alles ( 3G, Wifi, Push ) aan of uit heb, de batterij blijft maar snel leeglopen. Ook heb ik hem als nieuwe iPhone gerestored in iTunes zonder reservekopie terug te zetten maar zonder resultaat. Batterij calibreren, helemaal leeg naar helemaal vol heeft ook niet geholpen. Ook staan er geen apps op en is alles gekilled op de achtergrond. Terug naar een oudere firmware kan niet omdat 4.2 er al op stond. Kortom terugsturen of veranderd dit nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin1Bravo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02-2023
Op mijn camera zitten roze/paarse vlekken met firmware 4.0.2, ik kon op google geen vergelijkbaar probleem vinden. Heeft iemand er ook last van? Ik kan helaas zo snel geen foto uploaden maar dat zal ik binnenkort.

Als een firmware upgrade dit oplost zal ik dat maar binnenkort doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkeOkeOke schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 09:18:
Hoi, heb sinds een aantal dagen een iPhone 4 die geleverd werd met firmware 4.2. Ik heb hem gelijk geupgrade naar 4.2.1. Mijn probleem is het enorme batterijverbruik, de iPhone haalt amper een dag .Van 's nachts naar 's morgens ben ik al 20 % kwijt, en dan slaap ik toch echt ! Het maakt ook niet uit of ik alles ( 3G, Wifi, Push ) aan of uit heb, de batterij blijft maar snel leeglopen. Ook heb ik hem als nieuwe iPhone gerestored in iTunes zonder reservekopie terug te zetten maar zonder resultaat. Batterij calibreren, helemaal leeg naar helemaal vol heeft ook niet geholpen. Ook staan er geen apps op en is alles gekilled op de achtergrond. Terug naar een oudere firmware kan niet omdat 4.2 er al op stond. Kortom terugsturen of veranderd dit nog?
Raar! Ik heb de iphone sinds afgelopen dinsdag en ook de nieuwste firmware erop gezet. Donderdagmorgen 6.00 uur van de lading afgehaald en nu....zaterdagmorgen 11.00 u.....nog 38%. En dan surf en sms ik regelmatig. Thuis constant wifi aan en anders 3g.
Prima accu tot nu toe dus! Hoop dat dit zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat de telefoon een aantal malen is overgegaan komt de voicemail er al in. Ik wil dit uitgeschakeld hebben maar ben er nog niet achtergekomen waar en hoe dit moet. Of is dit standaard bij een iphone?
Wie het weet mag het zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Mijn cellular data usage van de afgelopen 77 dagen was 4,9GB downloaded en 4,1GB uploaded.

Dat betekent 55MB upload en 65MB download per dag, elke dag! WTF?? Volgens mij zit er ergens een bug in want dat lijkt mij schier onmogelijk. Ik gebruik Twitter, Facebook, m.depers.nl, NOS Teletekst ... nou niet echt datavreters ...

WTF, WTF, WTF?

Ik heb de counter weer op nul gezet, even bijhouden de komende dagen.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 11:03:
[...]

Raar! Ik heb de iphone sinds afgelopen dinsdag en ook de nieuwste firmware erop gezet. Donderdagmorgen 6.00 uur van de lading afgehaald en nu....zaterdagmorgen 11.00 u.....nog 38%. En dan surf en sms ik regelmatig. Thuis constant wifi aan en anders 3g.
Prima accu tot nu toe dus! Hoop dat dit zo blijft.
Ja...zoiets had ik ook gehoopt. Ik heb hem ook sinds dinsdag en al meer als 5x opgeladen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 11:05:
Nadat de telefoon een aantal malen is overgegaan komt de voicemail er al in. Ik wil dit uitgeschakeld hebben maar ben er nog niet achtergekomen waar en hoe dit moet. Of is dit standaard bij een iphone?
Wie het weet mag het zeggen.
Volgens mij bij je provider!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:17

Nitai

Live the life you love.

kenneth schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 11:37:
Mijn cellular data usage van de afgelopen 77 dagen was 4,9GB downloaded en 4,1GB uploaded.

Dat betekent 55MB upload en 65MB download per dag, elke dag! WTF?? Volgens mij zit er ergens een bug in want dat lijkt mij schier onmogelijk. Ik gebruik Twitter, Facebook, m.depers.nl, NOS Teletekst ... nou niet echt datavreters ...

WTF, WTF, WTF?

Heb je veel Visual Voicemail? Dat gebruikt ook veel data. Of App Store, etc. Sommige apps die blijven op de achtergrond data verbruiken. Je kunt een app genaamd Dataman installeren, die logt alle dataverbruik. Of je kunt cellular data even uit zetten en dan kun je zien welke applicatie er om vraagt om zo de grootverbruiker te achterhalen.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkeOkeOke schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 12:21:
[...]

Volgens mij bij je provider!
Ja, maar het is wel raar dat bij mijn vorige foon de voicemail uitgeschakeld was en ik stop mijn sim in de iphone en er is een doorschakeling naar de voicemail.
Instellingen > telefoon> doorschakelen > staat op uit!
Toch 1200 maar ff bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Nitai schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 13:21:
[...]

Heb je veel Visual Voicemail? Dat gebruikt ook veel data. Of App Store, etc. Sommige apps die blijven op de achtergrond data verbruiken. Je kunt een app genaamd Dataman installeren, die logt alle dataverbruik. Of je kunt cellular data even uit zetten en dan kun je zien welke applicatie er om vraagt om zo de grootverbruiker te achterhalen.
Voicemail misschien 1 per maand, eerder minder. En ik heb een 3G dus geen multitasking. (Lijkt me dat Dataman dan ook niet gaat werken?)

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:16
kenneth schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 11:37:

WTF, WTF, WTF?

zit je aan een datalimiet?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukt.....eigen ringtones op de iphone. Gemaakt met Garageband op de mac....vervolgens Deel > stuur beltoon naar itunes en klaar is kees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Hebben jullie ook wel eens last tijdens het bellen dat je met je wang tegen het 'knopje geluid uit' komt, waardoor je gesprek opeens voor de tegenpartij wegvalt ?

Gebeurd mij regelmatig.
Is er iets te veranderen aan het menu wat je te zien krijgt wanneer je aan het bellen bent ? zodat ik deze functie weg kan halen, of verplaatsen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Nope maar er wordt veel data verstuurd (wat dan?) of er zit een bug in. Ik ben toch wel erg benieuwd naar de antwoorden van die vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Hoe kan ik het aantal verstuurde sms zien? Kan handig zijn ivm mijn sms bundel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timo002 schreef op zondag 12 december 2010 @ 11:04:
Hoe kan ik het aantal verstuurde sms zien? Kan handig zijn ivm mijn sms bundel!
Daar is wel een app voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lasteraar schreef op zondag 12 december 2010 @ 09:56:
Hebben jullie ook wel eens last tijdens het bellen dat je met je wang tegen het 'knopje geluid uit' komt, waardoor je gesprek opeens voor de tegenpartij wegvalt ?

Gebeurd mij regelmatig.
Is er iets te veranderen aan het menu wat je te zien krijgt wanneer je aan het bellen bent ? zodat ik deze functie weg kan halen, of verplaatsen ?
Problemen met de proximity sensor zouden normaal gezien opgelost moeten zijn in fw 4.2.1. Kan het zijn dat je nog op 4.1 oid zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Niet online
Weer een app.... Oké, enig idee welke?

Edit:
Heb nu een app "sms counter 3" via Cydia. Heb in de AppStore niets kunnen vinden. Wel jammer dat dat er niet gewoon standaard in zit. Weer een app kopen voor standaard functionaliteit...

[ Voor 34% gewijzigd door Timo002 op 12-12-2010 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Ik wil nog even terugkomen op mijn eerdere post ivm het hoge batterijverbruik. Zoals ik eerder al zei, kon ik maar een halve dag doen met de batterij met firmware 4.2.1.Had alles al geprobeerd; restoren als nieuwe iPhone, Wifi uit, 3G uit, calibreren enz. Het lijkt nu of ik het heb opgelost.

Dit heb ik gedaan;

* Een andere laptop gepakt met Windows 7 32 bit (eerder gebruikte ik er een met Windows 7 64 bit)

* Verse installatie iTunes

* Restoren als nieuwe iPhone (geen backup terugzetten, maar die was er sowieso niet omdat het een nieuwe installatie van iTunes betrof)

* Batterij calibreren

En voila, zit nu na 18 uur 37 minuten standby 51 minuten gebruik en 6 minuten gesprekstijd nog op 90%!!!
Dit lijkt me alleszins acceptabel!

Of er nou corrupte data in die andere firmware zat (overigens ook gewoon met iTunes gedownload), geen idee maar ben wel blij dat dit verholpen is.

Wou dit toch even delen hier, misschien dat iemand er iets aan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Timo002 schreef op zondag 12 december 2010 @ 12:00:
[...]

Weer een app.... Oké, enig idee welke?

Edit:
Heb nu een app "sms counter 3" via Cydia. Heb in de AppStore niets kunnen vinden. Wel jammer dat dat er niet gewoon standaard in zit. Weer een app kopen voor standaard functionaliteit...
Ik heb een app die checkt wat ik bij t-mobile nog over heb, Belstatus Plus heet het.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Mijn telefoon is soms wel eens op en dan laad ik hem soms wel eens onbeheerd, nu weer, maar dan schiet hij aan en staat hij op simlock. Hoe kan ik nu makkelijk en snel hem van simlock halen zonder dat ik eerst naar de telefoon moet gaan en iemand moet bellen, wachten op een popup dat simlock aanstaat, dan op ok drukken en de PIN invullen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 december 2010 @ 11:52:
[...]

Problemen met de proximity sensor zouden normaal gezien opgelost moeten zijn in fw 4.2.1. Kan het zijn dat je nog op 4.1 oid zit?
Ik heb er ook nog steeds last van op 4.2.1. Regelmatig staat een gesprek spontaan op de speaker. Heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Niet online
Kassad schreef op zondag 12 december 2010 @ 15:18:
[...]

Ik heb een app die checkt wat ik bij t-mobile nog over heb, Belstatus Plus heet het.
Volgens mij heeft Vodafone dat niet, blijft bij dat je die informatie niet kunt vertrouwen omdat die data niet altijd even actueel is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Timo002 schreef op zondag 12 december 2010 @ 20:00:
[...]

Volgens mij heeft Vodafone dat niet, blijft bij dat je die informatie niet kunt vertrouwen omdat die data niet altijd even actueel is...
Die app logt in op mijn my t-mobile account dus ik maak me weinig zorgen om de betrouwbaarheid :)
Maar goed daar heb je weinig aan als je bij Vodafone zit.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kassad schreef op zondag 12 december 2010 @ 20:07:
[...]

Die app logt in op mijn my t-mobile account dus ik maak me weinig zorgen om de betrouwbaarheid :)
Maar goed daar heb je weinig aan als je bij Vodafone zit.
Voor Vodafone en andere aanbieders is er 'beltegoed'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2010 @ 20:55:
[...]

Voor Vodafone en andere aanbieders is er 'beltegoed'.
LoL, weer betalen 8)7

Edit
"Beltegoed" app kost idd geld, "belstand rood" is gratis!

[ Voor 16% gewijzigd door Timo002 op 13-12-2010 11:06 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Vraagje over de resolutie van t scherm icm safari.
Ik upload veel van m'n foto's op flickr in volledig formaat, maar als ik via de flickr app, of op m.flickr.com de volledige foto's ga bekijken lijken de foto's een beetje 'uitgerekt'. Als ik de foto op 'medium' formaat bekijk(500pixels breed) past de gehele foto niet eens op m'n scherm die 960pixels breed is(in horizontale stand) terwijl ik niet heb ingezoomd.
Als ik dan de volledige foto bewaar en ik hem bekijk in m'n fotobibliotheek lijkt hij wel te kloppen qua resolutie. Dan krijg ik dus het idee dat het zoomniveau van safari niet op 100% staat. Net als de flickr app overigens.

Weten jullie hoe dat komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:50

KL643

beeldaandemuur

Belstand rood is gratis..

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:02
Wilf schreef op zondag 12 december 2010 @ 15:27:
Mijn telefoon is soms wel eens op en dan laad ik hem soms wel eens onbeheerd, nu weer, maar dan schiet hij aan en staat hij op simlock. Hoe kan ik nu makkelijk en snel hem van simlock halen zonder dat ik eerst naar de telefoon moet gaan en iemand moet bellen, wachten op een popup dat simlock aanstaat, dan op ok drukken en de PIN invullen..?
Niet. Je telefoon niet helemaal leeg laten lopen en een minuutje eerder aan de lader hangen ;) Het wordt namelijk ook niet aangeraden om de accu helemaal leeg te laten lopen. 1x in de maand of minder is meer dan voldoende om hem eens helemaal leeg te trekken.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ok,

ik heb het getest met de telefoon die ik terug kreeg van reparatie (kreeg een gloed nieuwe), deze is niet simlock vrij en het imei nummer word ook niet herkend door de website van t-mobile. Dus ik bel van de week wel even op en vertel wel wat er gebeurd is ga er dan van uit dat het dan wel opgelost word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Niet online
Oke, die had ik gemist, ik had "beltegoed" gevonden. Gelukkig niet gekocht... Tnx voor de melding!!!
Edit:
Bestand rood heeft helaas geen mogelijkheid om de resterende SMS te tonen...

[ Voor 14% gewijzigd door Timo002 op 13-12-2010 11:08 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Scirocco schreef op maandag 13 december 2010 @ 00:22:
Vraagje over de resolutie van t scherm icm safari.
Ik upload veel van m'n foto's op flickr in volledig formaat, maar als ik via de flickr app, of op m.flickr.com de volledige foto's ga bekijken lijken de foto's een beetje 'uitgerekt'. Als ik de foto op 'medium' formaat bekijk(500pixels breed) past de gehele foto niet eens op m'n scherm die 960pixels breed is(in horizontale stand) terwijl ik niet heb ingezoomd.
Als ik dan de volledige foto bewaar en ik hem bekijk in m'n fotobibliotheek lijkt hij wel te kloppen qua resolutie. Dan krijg ik dus het idee dat het zoomniveau van safari niet op 100% staat. Net als de flickr app overigens.

Weten jullie hoe dat komt?
Iemand? Via google word ik ook niet veel wijzer.

Ik dacht namelijk dat de foto's juist scherper zouden moeten lijken omdat de pixeldichtheid groter is op mn iphone dan van mn laptop. Maar m.flickr.com lijkt de foto uit te vergroten :? een 500pixel brede foto die niet op de 960pixels van mn iphone past 8)7
500pixels passen makkelijk in een scherm van 960pixels breed, dus wat is er mis met Safari of flickr.com??

Kicken mag pas na 24 uur en daarnaast moeten problemen eigenlijk in een eigen topic ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 14-12-2010 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 00:29
Hee jongens!

Ik zit volgens mij met een nieuw probleem...

Als ik met mijn iPhone 4 een HD filmpje maak.. Hoor ik qua geluid alleen maar een dikke ruis en op de achtergrond wat ik aan het spelen ben.. Wil namelijk een filmpje maken terwijl ik een stukje gitaar speel..

Hij pakt de Microfoon die boven op het toestel zit.. dus niet de microfoon onder de telefoon...

Meer mensen hier last van?

Heb er pas sinds vandaag last van eigenlijk.. Ik heb hem nu al een paar maanden en nooit problemen mee gehad met het opnemen.. Maar nu doet hij het ineens..

Op internet kan ik er niet zo heel veel over vinden.. Alleen dan andere mensen hem hadden terug gebracht... Daar zit ik eigenlijk niet zo op te wachten...

[ Voor 28% gewijzigd door Kuhr89 op 13-12-2010 17:51 ]

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:09

Crusader

Arc Nature

Dacht altijd dat de iPhone maar 1 microfoon had. Wel twee speakers, maar die bedoel je niet.

edit: we leren elke dag weer wat :)
http://www.apple.com/iphone/design/

[ Voor 29% gewijzigd door Crusader op 13-12-2010 17:55 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Ja nouja.. er is aan de onderkant een microfoon en aan de bovenkant bij de iPhone 4 zit een Noise cancellation microfoon.. Maar die heeft de overhand bij het opnemen.. Ik hoor 1 grote ruis en op de achtergrond hoor je wat ik speel heel zachtjes..

Hij deed het eerst altijd normaal..

Ik zal dalijk met bellen even proberen...

Bellen gaat normaal.. Maar zodra ik hem op Luidspreker zet, word ik voor andere mensen bijna niet verstaanbaar...

Wat ik hier en daar op het forum lees, is dat iedereen hem eigenlijk gaat omruilen...

Ik heb eigenlijk niet zoveel zin om bij T-mobile dalijk heel lang te moeten wachten op mijn telefoon :S

[ Voor 32% gewijzigd door Kuhr89 op 13-12-2010 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Nevermind het is gefixed!!

De Noise Cancelmic zat verstopt... Heel dat gaatje zat dicht met troep.. Nu doet hij het weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik legaal mij imei van me iphone 3gs kan unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Laatst online: 16:39

vooghel

Cunning linguist

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 20:09:
Weet iemand waar ik legaal mij imei van me iphone 3gs kan unlocken?
Bij de provider waar je hem zelf hebt gekocht natuurlijk O-)

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vooghel schreef op maandag 13 december 2010 @ 20:21:
[...]

Bij de provider waar je hem zelf hebt gekocht natuurlijk O-)
Is er geen andere website waar het goedkoper kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Is gratis na een jaar :) Ik heb het vanmiddag net gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de iphone los gekocht maar ik heb wel een abbonoment van t-mobile die ik al 2 jaar gebruik.
Moet ik de iphone een jaar hebben of de abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Het abonnement. Is hij al niet simlockvrij als je hem los gekocht heb dan?

Als je je IMEI opschrijft en belt met 1200 (T-Mobile servicenummer tussen 8:00 en 20:00) kan je hem unlocken. Je moet dan nog wel wat stappen ondernemen maar die zijn niet zo spannend.

Vraag gewoon voor de zekerheid of in jouw geval de unlock ook gratis is. Ik neem aan van wel wegens de lengte van je abo, alleen durf ik dat niet 100% zeker te zeggen aangezien je mogelijk niet het iPhone abo hebt... Niet geschoten is altijd mis in ieder geval. T-Mobile is tegenwoordig zeer klantgericht bezig wegens een bepaalde cabaretier dus jouw nummer invoeren in de database is een kleine moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:30
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 21:28:
Ik heb de iphone los gekocht maar ik heb wel een abbonoment van t-mobile die ik al 2 jaar gebruik.
Moet ik de iphone een jaar hebben of de abbo?
dit werkt dus niet.... de telefoon moet geleverd zijn icm je abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Toch zou ik het proberen. Toen ik belde met T-Mobile werd er gelijk opgenomen en werd ik gelijk geholpen. Ik las mijn IMEI voor en kreeg daarna een mail met verdere uitleg. Ze zijn extreem klantvriendelijk geworden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-07 19:32
Heeft er iemand hier met een KPN abbonement onlangs ook nieuwe carrier-instellingen aangeboden gekregen? Ik heb met de installatie iOS 4.2.1 een carrier-update gekregen (mét tethering), en nu net met syncen kreeg ik dus weer een carrier-update aangeboden.

Ik durf hem eigenlijk niet te installen, want ben bang dat ik dan soms weer tethering verlies.. :p

[ Voor 10% gewijzigd door JanvdVeer op 14-12-2010 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Wilf schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:26:
Toch zou ik het proberen. Toen ik belde met T-Mobile werd er gelijk opgenomen en werd ik gelijk geholpen. Ik las mijn IMEI voor en kreeg daarna een mail met verdere uitleg. Ze zijn extreem klantvriendelijk geworden :P
Met dank aan Youpie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unrealchipie
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-09 17:42
JanvdVeer schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:12:
Heeft er iemand hier met een KPN abbonement onlangs ook nieuwe carrier-instellingen aangeboden gekregen? Ik heb met de installatie iOS 4.2.1 een carrier-update gekregen (mét tethering), en nu net met syncen kreeg ik dus weer een carrier-update aangeboden.

Ik durf hem eigenlijk niet te installen, want ben bang dat ik dan soms weer tethering verlies.. :p
Ik heb gister ook een nieuwe carrier-instelling aangeboden gekregen, gewoon install gedaan...... net even gekeken maar ik heb gewoon nog de tethering on - off knop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Wilf schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:26:
Ze waren al klantvriendelijk :)
Ik heb echt alleen goede ervaringen met de klantenservice van T-Mobile, altijd vriendelijk, attent en effectief.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY

RammY

Dát!

JanvdVeer schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:12:

Gewoon alleen je push updates doen...
Weet je zeker dat je geen oude cached instellingen gebruikt van iTunes.
Ben je altijd up-to-date ;)

En voor zover ik weet heb je dan gewoon tethering. Zie @unrealchipie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Laatst online: 15-10-2024
Heeft er iemand een oplossing voor het volgende?

Ik heb 3 postbussen in mn iPhone (Hotmail, Msn en 1 van mn werk)

Als ik mn mail open kom ik direct in de postvak in van mn hotmail account terwijl ik het
liefst direct in het scherm van "alle inkomende mail" wil starten.

Is dit ergens in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 21:01
noteboeki schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 15:19:
Heeft er iemand een oplossing voor het volgende?

Ik heb 3 postbussen in mn iPhone (Hotmail, Msn en 1 van mn werk)

Als ik mn mail open kom ik direct in de postvak in van mn hotmail account terwijl ik het
liefst direct in het scherm van "alle inkomende mail" wil starten.

Is dit ergens in te stellen?
Hij onthoudt toch de laatste handeling? Dus als je uit je mailapp gaat terwijl je in de inbox van alle inkomende zat, zal hij daar de volgende keer weer openen. Sluit je af vanuit een specifieke inbox, dan opent hij weer in die specifieke inbox als je de volgende keer weer naar je mail gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een nieuw contact toevoeg....wordt deze dan automatisch ook op de sim gezet??
Ik kan dit nergens vinden en heb al ff gegoogeld maar daar werd ik ook niet wijzer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
dcl! schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 15:47:
[...]

Hij onthoudt toch de laatste handeling? Dus als je uit je mailapp gaat terwijl je in de inbox van alle inkomende zat, zal hij daar de volgende keer weer openen. Sluit je af vanuit een specifieke inbox, dan opent hij weer in die specifieke inbox als je de volgende keer weer naar je mail gaat.
Als je je mail actief houd op de achtergrond, ja.
Alleen heb ik de (rare) gewoonte om regelmatig alle openstaande apps, op een aantal na, af te sluiten
(met het kruisje).
Op de een of andere manier bij het weer opstarten van mn mail start hij dan altijd op in mn hotmail postvak in.
Wil graag openen in het scherm "alle inkomende mail" maar zie nergens een instelling hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

noteboeki schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:02:
[...]

Als je je mail actief houd op de achtergrond, ja.
Ik heb een 3G en dus geen multitasking maar die opent altijd in het laatste scherm waar ik ben gebleven. Vaag dat je dat probleem hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
Pff men batterij is zo slecht :( 8 uur van de lader afgehaald en nu al op 18%
in de auto aan de oplader gehangen met tomtom aan.. voor de rest denk ongeveer 30 berichte via whatsapp verstuurd, 1 keer 5 minuten gebeld en 5 minuten Infinity Blade gespeeld..

[ Voor 75% gewijzigd door Rohit op 14-12-2010 16:55 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
kenneth schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:39:
[...]
Ik heb een 3G en dus geen multitasking maar die opent altijd in het laatste scherm waar ik ben gebleven. Vaag dat je dat probleem hebt.
Tja vind het ook vreemd, enige wat ik me kan bedenken is dat mn hotmail (alfabetisch)
de bovenste is en daarom dus automatisch deze "postvak in" opent!?

Overigens bedoelde ik natuurlijk de Apps afsluiten met het min-tekentje, kruisjes zie je alleen als
je de apps wilt verwijderen/verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Laatst online: 11:45
rohit schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:53:
in de auto aan de oplader gehangen met tomtom aan.. voor de rest denk ongeveer 30 berichte via whatsapp verstuurd, 1 keer 5 minuten gebeld en 5 minuten Infinity Blade gespeeld..
Nou dan zal ik je telefoon maar eens laten nakijken. Ik stuur makkelijk een hele rits whatsapp berichten, push open heel de dag en nog wat klootviolen op de mobiel en na 1 dag staat hij nog ruim boven de 70 procent...

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY

RammY

Dát!

Let er wel op dat als je 4.2.1 hebt dat er een reut aan apps actief staan...
Simpelweg te sluiten door dubbel-druk op de home knop, dan app "ingedruk" houden, dan met t kruisje de app sluiten :)
Scheelt je een bult kwa batterij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Laatst online: 19:31
RammY schreef op woensdag 15 december 2010 @ 08:22:
[...]

Apps gaan is een slaap stand en hebben dan geen invloed meer op je batterij gebruik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Is er een mogelijkheid om de knop 'Voicemail' in het belmenu te blokkeren of er een andere functie aan te geven. Ik heb deze al veel te vaak per ongeluk ingedrukt.. en heb niet eens voicemail...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY

RammY

Dát!

Je kunt er wel een nummer in proggen...

5005*86*xxx#

xxx staat dus voor het te proggen nummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
RammY schreef op woensdag 15 december 2010 @ 08:43:
Je kunt er wel een nummer in proggen...

5005*86*xxx#

xxx staat dus voor het te proggen nummer
Fout bij uitvoeren verzoek
Geen netwerkvoorziening

(T-Mobile)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY

RammY

Dát!

euh... bij een simlock vrij toestel....

Dat was ik dan wel even vergeten ;)

Voor jou is dat dus geblokkeerd omdat T-Mobile daar zn Visual Voicemail onder geprogd heeft.

[ Voor 38% gewijzigd door RammY op 15-12-2010 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Heb je slecht bereik? Was gistermorgen een aantal uur op een plek waar ik steeds nét geen of nét wel bereik had met GSM/GPRS en 3G en dat trok gewoon 40% batterij weg. Waar ik met mijn gedrag normaal 2 dagen makkelijk uithou was nu na 9 uur werk de telefoon half leeg.

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
RammY schreef op woensdag 15 december 2010 @ 09:15:

Voor jou is dat dus geblokkeerd omdat T-Mobile daar zn Visual Voicemail onder geprogd heeft.
Toestel IS officieel simlockvrij gemaakt... maar dan kan het dus nog steeds niet aangepast worden? Overiges ook jailbroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY

RammY

Dát!

Vaag.... t zou gewoon moeten werken dan :S
Kom ook niet andere reacties tegen dat t niet zo werken (desnoods na een 2e keer...)
Zie ook hier...

[ Voor 31% gewijzigd door RammY op 15-12-2010 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Yup... maar hier niet dus... heb er maar een mailtje naar T-Mobile aan gewaagd... misschien beperking op eigen systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Beste mede tweakers.

Ik heb van mijn broer zijn "oude' 3G 16GB , maar hij is flink gevallen bij hem, en is tot overmaak van ramp ook nog op een rots gaan zitten waarbij het display(glas) brak.
Er zit een scheurtje in de achterkant ter hoogte van de laad stekker, wifi werkt niet 3g slecht ontvangst en gps geen fix.
Wat nu te doen, repareren van de wif-gps-3G module, of zal het een probleem zijn van de 4.1 software en ik hem terug moet flashen naar 3.12.( liever niet-net gejailbreakt met 4.1)
Zijn er meer met dit probleem met 4.1 of zou het toch een hardware probleem zijn?
Ik zit hier toch een beetje in een spagaat, hoe kun je de wif-gps-3G module testen voordat ik onnodig spul ga bestellen.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
peugeot206gt schreef op woensdag 15 december 2010 @ 00:21:
[...]

Nou dan zal ik je telefoon maar eens laten nakijken. Ik stuur makkelijk een hele rits whatsapp berichten, push open heel de dag en nog wat klootviolen op de mobiel en na 1 dag staat hij nog ruim boven de 70 procent...
Ja het klopt niet echt :S
RammY schreef op woensdag 15 december 2010 @ 08:22:
[...]
Let er wel op dat als je 4.2.1 hebt dat er een reut aan apps actief staan...
Simpelweg te sluiten door dubbel-druk op de home knop, dan app "ingedruk" houden, dan met t kruisje de app sluiten :)
Ja ik heb 4.1, en gebruik RemoveBg in sbsettings om alles af te sluiten, dit doe ik bijna elke keer als ik de telefoon heb gebruikt..
Joepv schreef op woensdag 15 december 2010 @ 09:27:
[...]

Heb je slecht bereik? Was gistermorgen een aantal uur op een plek waar ik steeds nét geen of nét wel bereik had met GSM/GPRS en 3G en dat trok gewoon 40% batterij weg. Waar ik met mijn gedrag normaal 2 dagen makkelijk uithou was nu na 9 uur werk de telefoon half leeg.
nee heb wel gewoon bereik :S

[ Voor 29% gewijzigd door Rohit op 15-12-2010 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Nou, ik heb even de service desk gebeld om mijn telefoon te simlocken. Ze hebben mijn imei nummer aan apple door gegeven en zou nou de stappen moeten volgen die op de website staan om hem te unlocken. Maar nou vraag ik me af als ik hem unlock en wil daarna weer van provider switchen moet ie dan weer unlocked worden of is dat 1malig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
WeAreLegion schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:59:
Nou, ik heb even de service desk gebeld om mijn telefoon te simlocken neem aan dat je unlocken bedoeld. Ze hebben mijn imei nummer aan apple door gegeven en zou nou de stappen moeten volgen die op de website staan om hem te unlocken. Maar nou vraag ik me af als ik hem unlock en wil daarna weer van provider switchen moet ie dan weer unlocked worden of is dat 1malig?
Unlocken zorgt er juist voor dat je kunt switchen. Een officiële unlock is dus permanent.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, ook ik heb dan sinds kort een Iphone en aangezien ik totaal geen Iphone of Apple kenner ben (altijd Nokia gewend ben) heb ik dan ook mijn nodige vragen intussen. Ik hoop dat er iemand zo vriendelijk is om ze te beantwoorden.
Ik weet dat het de bedoeling is van dit forum dat je zelf ook de moeite doet om de antwoorden te vinden, maar daarbij wil meteen melden dat ik het een beetje moeilijk en onoverzichtelijk vind om door 31 delen te gaan zoeken (is daar trouwens een optie voor op tweakers, dat je door alle onderdelen van een product kan zoeken?). Daarbij denk ik dat het vrije simpele "Iphone for Dummies" vragen zijn dus, dat iemand deze zeer snel kan beantwoorden voor mij...

Daar komen ze dan:

Vraag 1: Ik synchroniseer mijn Iphone op 2 plekken, mijn desktop en mijn laptop. Nu had ik gister op mijn desktop leuk alle icoontjes leuk gesorteerd in een mooie volgorde en toen ik op mijn laptop wilde synchroniseren, wilde iTunes alle icoontjes weer door elkaar gooien, ik heb toen de moeite genomen om ook op mijn laptop alle icoontjes in dezelfde volgorde te sorteren, waarna het synchroniseren gelukkig goed ging. Nu wil ik vandaag weer op mijn desktop synchroniseren en dan gooit iTunes weer alle icoontjes door elkaar. Mijn vraag is dus, waar haalt iTunes deze volgorde vandaan en hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn icoontjes gewoon in de juiste volgorde blijven staan!?

Vraag 2: Van het weekend probeerder ik via bluetooth te synchroniseren met een Nokia N97 (mijn oude telefoon) maar daar kan de apple geen verbinding mee maken. Althans, verbinding maken lukt volgens mij wel maar ik kan geen data overzenden. Daarbij kan ik alleen de verbinding opzetten vanaf mijn Nokia N97, die ziet de Iphone namelijk wel, vanuit de Iphone kan ik op een of andere manier niet zoeken naar (nieuwe) bluetooth apparaten. Hoe doe je dit!? Bluetooth op de nokia staat aan en is zichtbaar voor iedereen, maar de Iphone vind helemaal niks, maar ik kan ook nergens op de Iphone aangeven dat 'ie (opnieuw) moet gaan zoeken!

Vraag 3: Er zit GPS op de Iphone, maar nergens in de telefoon kan je hier iets van zien/instellen. Ik zou een menu/app verwachten waarin ik kan zien of de telefoon GPS verbinding heeft en hoe sterk deze verbinding is en/of met hoeveel satellieten de telefoon verbinding heeft en misschien wel wat mijn huidige positie (coordinaten) zijn. Ook kan ik niet echt een soortgelijke App hiervoor vinden. Heeft iemand suggesties hiervoor!?

Nou, dit zijn voorlopig wel mijn belangrijkste 3 vragen. Ik hoop dat ik snel wat duidelijk antwoorden krijg. Mijn dank alvast voor ieder zijn reactie...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denivan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:03

denivan

de enige

OkeOkeOke schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 09:18:
Heb net geen week een iPhone 4 en ik moet toegeven dat ik de accu toch snel leeg vind gaan, maar dit komt ook omdat quasi alle applicaties push notifications hebben, ik via 3G of wifi heel de dag online ben....en gewoon omdat je 't ook meer gebruikt en er heel de dag mee speelt :-)

Daarom heb ik gisterenavond toen het toestel 100% opgeladen was alle verbindingen (3G/Wifi) uitgeschakeld en applicaties gekilled en gaan slapen. De iPhone 4 heeft dus heel de nacht naast me gelegen als gewone telefoon ipv smartphone en deze ochtend stond de accu op 97%. Tijdens +- 7 uur stand-by zijn is er dus 3% verbruikt wat ik best heel schappelijk vind.

Als dit bij jou veel sneller gaat, zonder apps en zonder verbindingen, dan is er toch iets niet goed qua hardware denk ik. Ik zit wel nog op 4.0.2, maar zal toch niet zoveel invloed hebben denk ik ?

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, "Where the heck is the ceiling?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Laatst online: 16:39

vooghel

Cunning linguist

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:11:
Tja, ook ik heb dan sinds kort een Iphone en aangezien ik totaal geen Iphone of Apple kenner ben (altijd Nokia gewend ben) heb ik dan ook mijn nodige vragen intussen. Ik hoop dat er iemand zo vriendelijk is om ze te beantwoorden.
Ik weet dat het de bedoeling is van dit forum dat je zelf ook de moeite doet om de antwoorden te vinden, maar daarbij wil meteen melden dat ik het een beetje moeilijk en onoverzichtelijk vind om door 31 delen te gaan zoeken (is daar trouwens een optie voor op tweakers, dat je door alle onderdelen van een product kan zoeken?). Daarbij denk ik dat het vrije simpele "Iphone for Dummies" vragen zijn dus, dat iemand deze zeer snel kan beantwoorden voor mij...

Daar komen ze dan:

Vraag 1: Ik synchroniseer mijn Iphone op 2 plekken, mijn desktop en mijn laptop. Nu had ik gister op mijn desktop leuk alle icoontjes leuk gesorteerd in een mooie volgorde en toen ik op mijn laptop wilde synchroniseren, wilde iTunes alle icoontjes weer door elkaar gooien, ik heb toen de moeite genomen om ook op mijn laptop alle icoontjes in dezelfde volgorde te sorteren, waarna het synchroniseren gelukkig goed ging. Nu wil ik vandaag weer op mijn desktop synchroniseren en dan gooit iTunes weer alle icoontjes door elkaar. Mijn vraag is dus, waar haalt iTunes deze volgorde vandaan en hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn icoontjes gewoon in de juiste volgorde blijven staan!?
Worden de apps op je telefoon door elkaar gegooid? Anders begrijp ik je vraag niet. In iTunes bekijk je de apps en kun je kiezen voor sorteren op type, grootte, naam, datum etc.
Vraag 2: Van het weekend probeerder ik via bluetooth te synchroniseren met een Nokia N97 (mijn oude telefoon) maar daar kan de apple geen verbinding mee maken. Althans, verbinding maken lukt volgens mij wel maar ik kan geen data overzenden. Daarbij kan ik alleen de verbinding opzetten vanaf mijn Nokia N97, die ziet de Iphone namelijk wel, vanuit de Iphone kan ik op een of andere manier niet zoeken naar (nieuwe) bluetooth apparaten. Hoe doe je dit!? Bluetooth op de nokia staat aan en is zichtbaar voor iedereen, maar de Iphone vind helemaal niks, maar ik kan ook nergens op de Iphone aangeven dat 'ie (opnieuw) moet gaan zoeken!
De iPhone gebruikt bluetooth alleen voor het verbinden met apparaten zoals carkits en headsets, alleen geluid dus. Dataverbindingen kunnen niet via BT.
Vraag 3: Er zit GPS op de Iphone, maar nergens in de telefoon kan je hier iets van zien/instellen. Ik zou een menu/app verwachten waarin ik kan zien of de telefoon GPS verbinding heeft en hoe sterk deze verbinding is en/of met hoeveel satellieten de telefoon verbinding heeft en misschien wel wat mijn huidige positie (coordinaten) zijn. Ook kan ik niet echt een soortgelijke App hiervoor vinden. Heeft iemand suggesties hiervoor!?
Wellicht een leuk idee, zou niet weten waarom dit niet bestaat.
Nou, dit zijn voorlopig wel mijn belangrijkste 3 vragen. Ik hoop dat ik snel wat duidelijk antwoorden krijg. Mijn dank alvast voor ieder zijn reactie...!

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY

RammY

Dát!

[...]

[...]
Omdat op een iPhone Assisted GPS zit.. en geen GPS... daarom zit er geen optie in om dit te configgen.. my bad.... uiteraard zit er dan ook GPS in :)

[ Voor 3% gewijzigd door RammY op 15-12-2010 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
  • Laatst online: 17:26
RammY schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:59:
[...]

Omdat op een iPhone Assisted GPS zit.. en geen GPS... daarom zit er geen optie in om dit te configgen..
"Assisted GPS, meestal afgekort als A-GPS, is een techniek waarbij plaatsbepaling door een GPS-ontvanger wordt ondersteund (assisted) door informatie ontvangen van andere externe bronnen dan de GPS-satellieten."

Oftewel, de iPhone heeft wel gewoon GPS, maar wordt erbij geholpen door telefoonpalen. Maar je kunt wel zien of je iPhone verbonden is, er begint dan in de statusbar een pijltje te bewegen. Verder kan je niet bij de instellingen daarvoor komen, omdat dat volgens Apple niet nodig is.

Ben ik het eigenlijk wel mee eens, geen idee wat ik aan GPS zou willen aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:20

Hertog

Aut bibat, aut abeat

RammY schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:59:
[...]

Omdat op een iPhone Assisted GPS zit.. en geen GPS... daarom zit er geen optie in om dit te configgen..
Volgens mij weet je niet helemaal wat Assisted GPS is... AGPS is een volledige GPS functionaliteit, 'met assistentie'. GPS is van zichzelf nogal traag en gebruikt veel stroom. De iPhone gebruikt daarom GSM-masten en WiFi-netwerken voor snellere en 'goedkopere', maar minder nauwkeurige, locatie-informatie. Dit is dus een uitbreiding op de functionaliteit die GPS biedt, niet iets wat ervoor in de plaats komt. Je kunt dus niet zeggen dat er 'AGPS en geen GPS' inzit.

Dat heeft verder ook weinig te maken met wel of geen instellingen inbouwen. Dit is simpelweg een keuze die Apple maakt, met AGPS is het ook gewoon mogelijk om signaalsterkte en dergelijke te tonen.
yeehaw schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:03:
[...]
Maar je kunt wel zien of je iPhone verbonden is, er begint dan in de statusbar een pijltje te bewegen.
Ik dacht dat dat pijltje simpelweg betekende dat de app locatie-informatie aan het opvragen is. Dan zou het pijltje geen informatie geven over of er daadwerkelijk verbinding is met GPS.

[ Voor 18% gewijzigd door Hertog op 15-12-2010 14:14 ]

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zo, ben dan eindelijk thuis en heb even ander simkaart in me iphone gedaan aan itunes gehangen en na half uur even disconnect en er weer aan gehangen. Kreeg een carrier update en er staat nu telfort. Ik had geen signaal maar dat kan komen omdat het een vrij oud prepaid kaartje is. Ik heb daarna telefoon uitgezet en mijn t-mobile kaartje er weer in en dat werkte gelijk had ook gelijk signaal en carrier staat op telfort nog steeds maar dat zal die wel weer een keer updaten.

zie trouwens ook dat tethering in eens mogelijk is met de unlock actief. Oh na keer uit en aanzetten staat er nu bij about: carrier wel weer t-mobile, maar goed volgens mij is het wel gelukt. Ik zal het eens testen met een actieve sim als ik bij me vriendin ben.

[ Voor 21% gewijzigd door WeAreLegion op 15-12-2010 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
RammY schreef op woensdag 15 december 2010 @ 09:15:

dat visual voicemail werkt niet echt ofwel? als ik op voicemail klik gaat hij steeds bellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vooghel schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:55:
[...]

Worden de apps op je telefoon door elkaar gegooid? Anders begrijp ik je vraag niet. In iTunes bekijk je de apps en kun je kiezen voor sorteren op type, grootte, naam, datum etc.

[...]
Ja, de apps op de telefoon worden door elkaar gegooid, de apps worden dan verdeeld over 5 of 6 schermen, waarbij op sommige schermen maar 1 of 2 apps staan. Ik zelf heb de apps gewoon netjes gesorteerd over 4 schermen, waarbij dan bijvoorbeeld de spelletjes bij de spelletjes staan. Als ik hem dan weer synchoniseer op de andere PC/laptop, dan goed hij al deze icoontjes weer door elkaar en staan de "spelletjes" apps bijvoorbeeld, weer verdeeld over 4 pagina's, terwijl ik ze zo mooi op 1 pagina had gezet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Niet online

Helaas, Bluetooth en een iPhone zijn twee dingen die niet samen werken. Enkel koppeling maken met een headset / carkit is mogelijk. Verder kun je er helemaal niet mee! Vraag me niet waarom Apple dacht dat het handig zou zijn om bluetooth maar zeer beperkt te benutten!

Wat betreft GPS status, om in Apple woorden te praten. Waarom zou je dat willen weten! Je hoeft toch alleen maar je positie te weten. Wie boeit dat nu of dat met 3 of 12 satelieten gaat! Ik heb zelf ook al naar dergelijke Apps gezocht maar nog niet gevonden. Denk dat er een jailbreak voor nodig is!

[ Voor 3% gewijzigd door Timo002 op 15-12-2010 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timo002 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 17:11:
[...]

Helaas, Bluetooth en een iPhone zijn twee dingen die niet samen werken. Enkel koppeling maken met een headset / carkit is mogelijk. Verder kun je er helemaal niet mee! Vraag me niet waarom Apple dacht dat het handig zou zijn om bluetooth maar zeer beperkt te benutten!

Wat betreft GPS status, om in Apple woorden te praten. Waarom zou je dat willen weten! Je hoeft toch alleen maar je positie te weten. Wie boeit dat nu of dat met 3 of 12 satelieten gaat! Ik heb zelf ook al naar dergelijke Apps gezocht maar nog niet gevonden. Denk dat er een jailbreak voor nodig is!
Timo, jij begint ook steeds meer apple-minded te worden! Begreep je eerst nog niet waarom apple geen volledige bluetoothfunctionaliteit op zijn Iphone aaanbied, nu praat je al in hun zelfde straatje.

Waarom ik wil weten met hoeveel satellieten ik contact heb...!? Nou gewoon, omdat ik het leuk vind! Omdat ik wil weten hoe goed en sterk mijn signaal is en of ik uperhaupt (een beetje) signaal heb of dat ik wat meer bij het raam moet gaan staan of misschien wel buiten om een gps signaal te krijgen.

Waarom wil jij weten watvoor weer het in de rest van de wereld is? Of waarom wil jij weten hoeveel SMS-jes je hebt verstuurd? Of waarom wil jij weten hoeveel beltegoed je nog hebt...!?

Gewoon omdat je het handig vind! Nou, ik vind het handig om te weten of ik een beetje sterk signaal van de satallieten heb en hoeveel satallieten, want hoe meer satallieten hoe preciezer de plaatsbepaling is...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 17:53:
[...]

Timo, jij begint ook steeds meer apple-minded te worden! Begreep je eerst nog niet waarom apple geen volledige bluetoothfunctionaliteit op zijn Iphone aaanbied, nu praat je al in hun zelfde straatje.
Nee, jullie zeggen uiteindelijk hetzelfde ;)
Namelijk dat Apple soms keuzes maakt voor functionaliteit die de oppervlakkige gebruikers echt niet in de weg zouden zitten, maar voor velen wel nuttig is. En dat je je daar als iPhone-gebruiker maar naar moet schikken, of je het wilt of niet.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
  • Laatst online: 17:26
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 17:53:
[...]

Waarom ik wil weten met hoeveel satellieten ik contact heb...!? Nou gewoon, omdat ik het leuk vind! Omdat ik wil weten hoe goed en sterk mijn signaal is en of ik uperhaupt (een beetje) signaal heb of dat ik wat meer bij het raam moet gaan staan of misschien wel buiten om een gps signaal te krijgen.

Waarom wil jij weten watvoor weer het in de rest van de wereld is? Of waarom wil jij weten hoeveel SMS-jes je hebt verstuurd? Of waarom wil jij weten hoeveel beltegoed je nog hebt...!?

Gewoon omdat je het handig vind! Nou, ik vind het handig om te weten of ik een beetje sterk signaal van de satallieten heb en hoeveel satallieten, want hoe meer satallieten hoe preciezer de plaatsbepaling is...!
Als je dat een belangrijke functie vindt dan had je dat van tevoren op kunnen zoeken. Dus jah, ik snap niet helemaal waarom je hier zo flamerig op reageert. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Nu online
Ik vind het geluid van mijn iPhone 4 via de oordopjes vrij zacht in vergelijking met andere telefoons (en mijn vorige iPhone). Ook de iPhone 4 van mijn broer is bij hetzelfde nummer op dezelfde volumestand twee of drie tikjes harder. Er staat geen limiet ingesteld bij de instellingen van de iPod-app. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:00

Amiet01

Master_A

MarcoC schreef op woensdag 15 december 2010 @ 19:20:
Ik vind het geluid van mijn iPhone 4 via de oordopjes vrij zacht in vergelijking met andere telefoons (en mijn vorige iPhone). Ook de iPhone 4 van mijn broer is bij hetzelfde nummer op dezelfde volumestand twee of drie tikjes harder. Er staat geen limiet ingesteld bij de instellingen van de iPod-app. Iemand een idee?
Je zal het vast wel geprobeerd hebben, maar misschien de equalizer? Anders connector er beter in drukken. Mocht dat het niet zijn dan is er misschien iets defect aan de headphone uitgang.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Nu online
Amiet01 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 19:50:
[...]

Je zal het vast wel geprobeerd hebben, maar misschien de equalizer? Anders connector er beter in drukken. Mocht dat het niet zijn dan is er misschien iets defect aan de headphone uitgang.
Geen equalizer idd. Connector ziet er goed in :P . Maar het lijkt me ook weer geen defect, want het geluid klinkt verder prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:00

Amiet01

Master_A

MarcoC schreef op woensdag 15 december 2010 @ 19:56:
[...]
Geen equalizer idd. Connector ziet er goed in :P . Maar het lijkt me ook weer geen defect, want het geluid klinkt verder prima.
Is het wel hetzelfde liedje dan waar je naar luisterd. Ik weet niet of het bestaat, maar misschien dat jouw iTunes de nummers normalized toevoegd aan je bibliotheek/iPhone. Je zou dat dan ergens moeten kunnen uitzetten. Wat ik met mijn mp3's altijd doe voordat ik ze aan iTunes toevoeg, is het normalizen van mijn nummers naar 96 dB mbv MP3Gain. Werkt echt perfect en krijg je (bijna) nooit opgeblazen nummers, terwijl ze toch zo op z'n hardst zijn.

Master_A

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.