Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilf schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:06:
Ja, over 2 maand ben ik aan de beurt, dan loopt mijn 3G-abo af. Ik zie het echter niet zitten om over te stappen op een andere foon (die onder nerds razend populaire HTC Desire heb ik met een open mind bekeken maar die inferface vind ik echt onnodig onduidelijk; 7 home screens, lelijke mapstructuren als je op een home screen een functie kiest, hierdoor ook geen directe (visuele) feedback of je ingestelde verandering gelukt is etc. etc.).

Ik zit dus best te denken aan een iPhone 4, maaaaaarrrr... Welke aanbieder is nu echt de beste..? Kijk, prijs kan ik best online vergelijken; maandkosten, belkosten binnen en buiten de bundel, datalimieten en datakosten, kosten van het toestel etc. etc. Hoe is het echter in de praktijk gesteld met de dekking, met het internetgebruik etc. Ik hoor (en lees hier) wisselende verhalen over het al dan niet werken van MMS, tetheren, visual voicemail, internet, goede danwel slechte klantenservice, goede danwel slechte coverage...

Als ik mij niet vergis zijn er nu drie aanbieders: KPN, Vodafone en T-Mobile..? Ik ben voor T-Mobile 3 jaar eigenaar geweest van een Samsung klaptelefoon onder een 2-jarig abo bij Vodafone (was een beetje lui met overstappen geweest) en had geen goede ervaring met Vodafone: Na 2 jaar kon ik wel een nieuwe telefoon krijgen maar nauwelijks voordeliger. Sterker nog; nieuwe klanten kregen allerlei zooi gratis, goedkopere abo's etc. etc. terwijl je als vaste klant maar werd opgescheept met stijgende kosten. Dat abonnement was geloof ik 2 tientjes per maand maar zodra de 2 jaar afgelopen was steeg het van 90 tot 160 euro per maand, dat terwijl ik echt niet veel meer ben gaan bellen of SMSen. Overigens had ik ook nog eens slechte dekking, bijvoorbeeld in de trein tussen Hilversum en Amersfoort, dan viel de verbinding (en het gesprek) weg. Vodafone heb ik dus kutervaringen mee, maar ja, in 2 jaar verandert er ook een hoop.

Praktijkervaringen zijn dus zeer welkom!
Heb je ook overwogen om het toestel los in België te kopen en een goedkoop abbo bij welke aanbieder dan ook? Het is in 1 keer een smak geld, maar waarschijnlijk wel een stuk voordeliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Niet overwogen nog, maar is een idee. Anderzijds zou ik de iPhone ook zakelijk kunnen aanschaffen en hem zakelijk kunnen gebruiken, ik weet niet of dat nog voordelen oplevert? Ik gebruik telefoons 90% van de tijd toch al zakelijk (ZZPer)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:26

vooghel

Cunning linguist

Wilf schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:06:
[...]
Ik zit dus best te denken aan een iPhone 4, maaaaaarrrr... Welke aanbieder is nu echt de beste..? Kijk, prijs kan ik best online vergelijken; maandkosten, belkosten binnen en buiten de bundel, datalimieten en datakosten, kosten van het toestel etc. etc. Hoe is het echter in de praktijk gesteld met de dekking, met het internetgebruik etc. Ik hoor (en lees hier) wisselende verhalen over het al dan niet werken van MMS, tetheren, visual voicemail, internet, goede danwel slechte klantenservice, goede danwel slechte coverage...
Volgens mij kun je deze vraag veel beter stellen in [iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11 :)

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:05
Zo heb ik het gedaan:
Kies hier een abonnement: https://directsales.vodafone.nl/tvgids#category2 ( heb destijds een Legend met 200min/400sms+web gekozen en die verkocht voor 300)
Verkoop die telefoon en koop voor 599 een simlockvrije iPhone 4 bij Mediamarkt.

[ Voor 4% gewijzigd door M.C. op 02-12-2010 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

@ vooghel: Mijn excuses, I stand corrected... Had het kunnen weten dat dat ook een eigen topic waardig is. Thanx!

@ M.C.: handig, dankjewel!

[ Voor 11% gewijzigd door Wilf op 02-12-2010 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een web n walk standaard nemen.
Maar is 348 kb/s genoeg om beetje fatsoenlijk te internetten?

En hoelang zou het dan ongeveer duren voordat tweakers.nl laad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:02
Canaria schreef op donderdag 02 december 2010 @ 10:53:
[...]

Ik vind het echt prachtig om te zien dat er nog steeds mensen zijn die een iPhone kopen (voor een pittig bedrag) en dan een budgetprovider als BEN nemen en vervolgens klagen dat ze niet alle mogelijkheden van de iPhone kunnen gebruiken. _/-\o_ Priceless.

O-)
Ja, als je net als mij twee dagen in de week in Nederland bent en dus regelmatig van sim wisselt dan praat je wel anders ;) Ik heb btw eerst Vodafone gehad, toen T-Mobile en nu BEN omdat:

+ Ik zit er niet aan vast, kan elke maand opzeggen
+ Goedkoop

Dus ik kan alleen als ik in Nederland ben niet van die mogelijkheden gebruik maken.

Verder was die opmerking niet op de man gespeeld, maar op de vele mensen die ik spreek en waarvan ik hier op het forum lees die eerst een iPhone kopen en dan achteraf gaan zeuren dat bepaalde functies er niet opzitten ;)

Dat kan je ook op een andere manier zeggen.

[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 03-12-2010 10:14 ]

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilf schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:50:
Niet overwogen nog, maar is een idee. Anderzijds zou ik de iPhone ook zakelijk kunnen aanschaffen en hem zakelijk kunnen gebruiken, ik weet niet of dat nog voordelen oplevert? Ik gebruik telefoons 90% van de tijd toch al zakelijk (ZZPer)...
Wat denk je van btw aftrek zowel bij aanschaf v/d telefoon als bij de maandelijkse factuur?
Vodafone schijnt overigens de goedkoopste zakelijke tarieven te hebben voor de Iphone.

Wel iets om in de gaten te houden als je zakelijk Vodafone zou overwegen: de Iphone heeft een pak minder belminuten in de bundel t.o.v. Android//Windows toestellen. Als je daarnaast ook nog een wisselend verbruik hebt en verwacht ook meer dan de bundel te verbruiken, dan wordt de Iphone een stuk duurder dan een anderen telefoon. De gesprekskosten buiten de bundel zijn namelijk ook duurder dan de anderen.

Bij mij zou het verschil al gauw zo'n €20,- p/maand kunnen zijn, wat voor mij reden was om een HTC Desire HD te bestellen (en ik ben zeker geen nerd!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:56

Bellerophon

Persona non grata

*knip*

Maar op mijn vraag terugkomende... bestaat er ook zoiets als notifier voor een iPhone die geen jailbreak heeft?

[ Voor 45% gewijzigd door Hoedje op 03-12-2010 10:17 ]

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
joke_name schreef op woensdag 01 december 2010 @ 23:17:
@alexhooven,

Ja dus en er helemaal happy mee omdat je hem gewoon niet ziet. Als je soms bij andere mensen screenprotectors ziet zitten.....
Ook wel benieuwd welke protector?
Heb met zo een bodyguardz zitten prutsen, wat een ongelofelijke troep is dat :X
Is er nagenoeg niet fatsoenlijk op te krijgen en als het er op zit ziet het er niet uit, total waste of money.
Overigens was dit de dry apply variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:01
Heeft iemand ervaring met een externe accu? Dus niet zo'n JuicePack die je aan je iPhone vastklikt, maar zoiets: http://www.amazon.co.uk/gp/product/B004AM1OK4

Ik wilde deze bestellen, maar ze kunnen hem niet in Nederland bezorgen (geen idee waarom precies). Kent iemand een alternatief dat ik wel in Nederland kan bestellen?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Een aantal berichten zijn verplaatst naar de prullenbak. Graag de volgende keer alleen een topic report aanmaken. De discussie over de abonnementen hoort thuis in [iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ForFox
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-04-2024
Mensen ik heb een probleempje met mn (nieuwe) iphone 4.

Ik heb vol bereik , ook 3G lampje brand.

En toch heb ik problemen met mijn internet. De app's starten wel maar kunnen niets van internet halen.

Pingen met whatsapp werkt wel.. Wat kan ik doen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

funk-e schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 21:00:
Ik hoop dat Apple de volgende functionaliteit gaat inbouwen.
Erg gave tweak moet ik zeggen:

[video]
Yeah! Dat is inderdaad een erg goede functionaliteit Mr. Funk-e... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:57
Nieuwe appje volgens mij.
Zelfde als skype maar dan veel makkelijker..werkt net zo makkelijk als whatsapp, maar dan om te bellen dus.
Gratis, het heet Viber.
Zie hier: http://www.iphoneclub.nl/...-nieuwe-skype-concurrent/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
Daejji schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:52:
Zelfde als skype maar dan veel makkelijker..werkt net zo makkelijk als whatsapp, maar dan om te bellen dus.
Gratis, het heet Viber.
hmmz jammer dat ik niemand in me favorietenlijstje heb :(
:P

als ze nou es snel met android support komen heb ik er ook nog wat aan :P

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 22:29

robertwebbe

Robert Webbe

Daejji schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:52:
Gratis, het heet Viber.
WhatsApp is ook bezig met een voip implementatie. Een van beide stuurt dan een belverzoek en dan gaat bij de ander de telefoon over. Als de ander accepteert dan wordt er een voip verbinding gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 15:26

talin

ES-MA

zit een beetje te dubben of ik er nou een nieuw topic voor moet openen?

wie heeft er al een VPN verbinding met de iPhone4 opgezet naar een watchguard firewall?

onze firewall staat zo dicht dat ik dus geen mail direct kan ophalen.
nu heb ik een site van watchguard gevonden die me een mooi stukje handleiding geeft maar krijg nog geen connectie:

http://watchguard.custhel...ch-device-%5Bfireware-xtm
1.From Policy Manager, select Network > Configuration. Click the WINS/DNS tab to configure WINS and DNS servers.
2.From Policy Manager select VPN > Mobile VPN > PPTP to configure Mobile VPN with PPTP on the Firebox or XTM device.
3.From Policy Manager, add a custom packet filter policy that allows the user group PPTP-Users to access the trusted or optional network.
dit dus gedaan en de PPTP connectie in de iPhone opgezet maar ik krijg maar 1 melding op de iPhone retour:

a connection could not be established to the PPP server, try again or contact the administrator.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 16:17
Thema's werken ook leuk op de iPhone.
Zelf vind ik deze heel mooi:
Afbeeldingslocatie: http://mozymac.com/uploads/6beeaf2fedf56cb.jpg

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
talin schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 16:26:
zit een beetje te dubben of ik er nou een nieuw topic voor moet openen?
Ja, voor dit soort specifieke vragen moet dat :)
Punkbuster schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 16:27:
Thema's werken ook leuk op de iPhone.
Zelf vind ik deze heel mooi:
[afbeelding]
Daar is ook een heel topic over: [iPhone & iPod touch] Post hier je springboard / homescreen (& [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieske1988
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 19:09
Ik heb sinds 2 dagen een Iphone, nou dacht ik dat die via wifi op het internet zat maar dat was niet het geval. Ik had nog niet zo veel op internet en op apps gezeten die data gebruiken dus het viel mee. Maar toen ik de verbindingen uit had gezet merkte ik nog steeds dat mijn Iphone data gebruikte.

Komt dit omdat de camera misschien data heeft gebruikt voor positie bepaling of blijft het toestel altijd wel wat data verbruiken wat je ook doet? en Kan ik hier iets aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
Hier ook een nieuwe gebruiker met een vraagje.
Als je iets veranderd/verwijderd en je gaat dan synchroniseren welke is dan leading, iTunes of je iPhone?

Bij het syncen heeft hij n.l. al mn samengevoegde icoontjes weer uit elkaar gehaald en dus weer los neer gezet..
Of is dat een instelling wat ik over het hoofd heb gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 14:54

World Citizen

FreeReef.nl

noteboeki schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 17:44:
Hier ook een nieuwe gebruiker met een vraagje.
Als je iets veranderd/verwijderd en je gaat dan synchroniseren welke is dan leading, iTunes of je iPhone?

Bij het syncen heeft hij n.l. al mn samengevoegde icoontjes weer uit elkaar gehaald en dus weer los neer gezet..
Of is dat een instelling wat ik over het hoofd heb gezien?
Dat is de eerste keer, en krijg ik ook niet geomzeild, al heb ik er nog niet 1 zoekquery op los gelaten.

Vanaf nu is je iphone de basis, en past de pc zich aan in geval van apps.
Bij muziek is je pc de basis.
Bij je fotos kun je nog een extra optie instellen.... Kijk maar even, ik weet het zo niet.
email, contacts en calendar sync ik niet via de pc. Ik heb 3g en haal zo het MMacount op. Dan is de server de basis... Wel zo handig.
tieske1988 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 17:04:
Ik heb sinds 2 dagen een Iphone, nou dacht ik dat die via wifi op het internet zat maar dat was niet het geval. Ik had nog niet zo veel op internet en op apps gezeten die data gebruiken dus het viel mee. Maar toen ik de verbindingen uit had gezet merkte ik nog steeds dat mijn Iphone data gebruikte.

Komt dit omdat de camera misschien data heeft gebruikt voor positie bepaling of blijft het toestel altijd wel wat data verbruiken wat je ook doet? en Kan ik hier iets aan doen?
Ik zou niet weten waarom, maar in het buiteland zet ik 3g uit en kom ik nooit onverwachtse kosten tegen op de rekening...

[ Voor 30% gewijzigd door World Citizen op 03-12-2010 18:54 ]

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weda
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-04-2021
Ik lees veel over het kopen van een iPhone in België (ivm simlock), naar welke winkels moet ik dan kijken? Specifieke Applestores in België of standaard electronicazaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:05
Ik zou gewoon bij MediaMarkt kopen 599,- (16gb)en simlockvrij.
Volgens mij zijn ze in België 649 (16gb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:51
De Voiis (Bluetooth gateway) is binnen en aangesloten. Werkt perfect met mijn iPhone, iPad en met de Sony Ericsson c903 van mijn vriendin :)

Kwaliteit is perfect, ik kan dit iedereen aanraden!

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geinformeerd bij de mediamarkt maar bij ons in leeuwarden kan ik ze niet krijgen simlockvrij voor €599
waar dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieske1988
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 19:09
Ik zou niet weten waarom, maar in het buiteland zet ik 3g uit en kom ik nooit onverwachtse kosten tegen op de rekening...
Ik ben er al uit. Ik moest de plaatsbepaling ook uit zetten. Nu heb ik geen rare kosten meer en krijg ik de vraag of ik het weer in wil schakelen als ik een foto wil maken. Zo ook voor het internet krijg ik de vraag of ik het wil inschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 22:05:
Ik heb geinformeerd bij de mediamarkt maar bij ons in leeuwarden kan ik ze niet krijgen simlockvrij voor €599
waar dan wel?
MM Rotterdam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryprog
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-02-2023
Ik ga vanmiddag een gebruikte 3GS ophalen. Zolgens de verkoper is deze fabriek af simlockvrij. Weet iemand hoe ik kan controleren of dit inderdaad zo is zodat ik, als ik de software ga herstellen, niet opeens een gesimlockt toestel heb? Dit wordt mijn 1e iPhone en moet nog veel leren. Deze topics zullen ook van pas komen, maar het antwoord op deze vraag kon ik niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
Ik heb een iPhone 4 met iOS 4.1, L1meRain Jailbreak, 10 Apps.

En ik heb een PC met Windows 7 X64, iTunes etc.

Nu wil ik me PC opnieuw installeren, maar nu weet ik uit het verleden dat als je na de installatie je iDevice weer aansluit, je PC deze als een nieuwe iDevice ziet en andersom ook. Kortom je moet je iDevice opnieuw 'formatteren' en weer bekend maken en daarna je backup terug zetten. Misschien zelfs opnieuw Jailbreaken (ik heb de SHSH Blobs opgeslagen op USBStick en in Cydia). Welke stappen kan ik het beste doen? Of is het ook mogelijk dat dit allemaal niet hoeft?

Ik heb vanmorgen al zitten zoeken naar een soort van handleiding, maar zonder succes.

Windows 7 X64 moet ik opnieuws installeren omdat ik een sneller boot HDD heb voor de PC.

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 04-12-2010 11:34 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Laatst online: 22:26

vooghel

Cunning linguist

harryprog schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 10:21:
Ik ga vanmiddag een gebruikte 3GS ophalen. Zolgens de verkoper is deze fabriek af simlockvrij. Weet iemand hoe ik kan controleren of dit inderdaad zo is zodat ik, als ik de software ga herstellen, niet opeens een gesimlockt toestel heb? Dit wordt mijn 1e iPhone en moet nog veel leren. Deze topics zullen ook van pas komen, maar het antwoord op deze vraag kon ik niet vinden.
Probeer hem uit met je eigen simkaart. Als je niet bij T-Mobile zit en de iPhone werkt toch, zit er geen simlock op. Software herstellen heeft daar geen invloed op.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Jumpman schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 11:32:
Ik heb een iPhone 4 met iOS 4.1, L1meRain Jailbreak, 10 Apps.

En ik heb een PC met Windows 7 X64, iTunes etc.

Nu wil ik me PC opnieuw installeren, maar nu weet ik uit het verleden dat als je na de installatie je iDevice weer aansluit, je PC deze als een nieuwe iDevice ziet en andersom ook. Kortom je moet je iDevice opnieuw 'formatteren' en weer bekend maken en daarna je backup terug zetten. Misschien zelfs opnieuw Jailbreaken (ik heb de SHSH Blobs opgeslagen op USBStick en in Cydia). Welke stappen kan ik het beste doen? Of is het ook mogelijk dat dit allemaal niet hoeft?

Ik heb vanmorgen al zitten zoeken naar een soort van handleiding, maar zonder succes.

Windows 7 X64 moet ik opnieuws installeren omdat ik een sneller boot HDD heb voor de PC.
Als je je iTunes bibliotheek volledig backupt en na het installeren van iTunes weer terugzet, dan is alles zoals het was. iLounge heeft daar een mooi artikel over: http://www.ilounge.com/in...g-up-your-itunes-library/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryprog
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-02-2023
vooghel schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 12:03:
[...]

Probeer hem uit met je eigen simkaart. Als je niet bij T-Mobile zit en de iPhone werkt toch, zit er geen simlock op. Software herstellen heeft daar geen invloed op.
Bedankt voor je antwoord! Uiteraard ga ik 'em met mijn eigen simkaart proberen. Ik zit idd niet bij T-mobile maar bij Vodafone.
Ik had gehoord dat, als een iPhone via niet-legale wijze simlockvrij is gemaakt, de simlock er weer op komt als je updates doet of de software gaat herstellen. Vandaar mijn vraag. Dan is het natuurlijk wel belangrijk dat ik dat weet. De kans dat het een Vodafone simlock heeft is erg klein, dus dan kan ik er niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 14-09 08:35
Hoedje schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 12:11:
[...]

Als je je iTunes bibliotheek volledig backupt en na het installeren van iTunes weer terugzet, dan is alles zoals het was. iLounge heeft daar een mooi artikel over: http://www.ilounge.com/in...g-up-your-itunes-library/.
Thnx voor het artikel! Alleen wordt dit voor mij een lastige.

/offtopic

Een andere reden dan de HDD dat ik me PC opnieuw wil installeren, is dat ik geen CD's en DVD's meer kan branden. Het willekeurige brandrogramma komt niet verder dan de Lead In (met twee DVD branders getest). Op Internet is het devies dan opnieuw installeren, in de meeste topics.

\ontopic

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
Decon Frost schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 18:47:
[...]
Dat is de eerste keer, en krijg ik ook niet geomzeild, al heb ik er nog niet 1 zoekquery op los gelaten.

Vanaf nu is je iphone de basis, en past de pc zich aan in geval van apps.
Bij muziek is je pc de basis.
Bij je fotos kun je nog een extra optie instellen.... Kijk maar even, ik weet het zo niet.
email, contacts en calendar sync ik niet via de pc. Ik heb 3g en haal zo het MMacount op. Dan is de server de basis... Wel zo handig.
Oke, Thanks.
Ga ik maar weer eens synchroniseren.

Overigens heb ik nog niet kunnen vinden waar hij in iTunes de contacpersonen uit je telefoon oplsaat.
Of is dit ook niet te zien en kan je niet in je pc zien welke contacpersonen je hebt?

Blijkbaar zit er ook een bug in de nieuwste iPone software waardoor ik geen 3G meer had van KPN.
Heb het e.e.a. laten herstellen (via KPN iPhone helpdesk) en ben dus weer teruggegaan naar de vorige versie en heb nu weer 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:11

Crusader

Arc Nature

Het probleem dat ik heb met de power button van mijn iPhone 4 lijkt vaker voor te komen.
Hetzelfde als dit: http://forum.iculture.nl/...ne-4-klikt-niet-meer.html
Kwam laatst iemand tegen die dit ook meemaakte. Lijkt er op dat dit structureel is en we dit vaker zullen horen...

edit: nog een :)
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1054635

Had dus zoals eerder gezegd al met T-Mobile gebeld en die gaan een koerier langs sturen.

[ Voor 23% gewijzigd door Crusader op 04-12-2010 14:57 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin1Bravo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02-2023
Ik had een DOA iPhone 4 16GB Black via smartphonestunts gekregen. Nu heb ik een nieuwe iPhone 4 gekregen met een opvallende andere doos. Nu blijkt dat er een Britse stekker bij zit. Voor de verzekering maakt het denk ik niet uit omdat ik een Nederlandse bon heb toch, en zitten er buiten de stekker meer nadelen aan de Britse iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 14:38
Jumpman schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 12:30:
[...]

Thnx voor het artikel! Alleen wordt dit voor mij een lastige.
Hoezo wordt dit een lastige? Je hoeft alleen maar een paar Library bestandjes op te slaan, en weer in hetzelfde mapje terug te zetten.
Waarom is dat lastig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Kevin1Bravo schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 17:30:
Ik had een DOA iPhone 4 16GB Black via smartphonestunts gekregen. Nu heb ik een nieuwe iPhone 4 gekregen met een opvallende andere doos. Nu blijkt dat er een Britse stekker bij zit. Voor de verzekering maakt het denk ik niet uit omdat ik een Nederlandse bon heb toch, en zitten er buiten de stekker meer nadelen aan de Britse iPhone?
hoewel ze in the UK een andere stekker gebruiken, blijft het nog steeds dezelfde iPhone..waarom zouden ze minder of anders zijn?

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin1Bravo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02-2023
Terryb47 schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 19:12:
[...]

hoewel ze in the UK een andere stekker gebruiken, blijft het nog steeds dezelfde iPhone..waarom zouden ze minder of anders zijn?
Ik vind het alleen merkwaardig, ik merkte het al aan de grootte van de doos.

Overigens was de reden van de DOA een zwarte dode pixel in het midden van het scherm. Na het aansluiten van deze iPhone blijkt er weer een dode pixel op het scherm te zitten :( ! Om helemaal ziek van te worden, moet de iPhone weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 23:38
Mijn iPhone is weg voor reparatie. Meestal krijg je dan gewoon een nieuwe, maar zetten ze dan meteen ook de inhoud van de telefoon over? En if not, zetten ze de nieuwste firmware er op? Een nieuwe met 4.2.1 zou wel vervelend zijn aangezien ik mijn 4.1 SHSH blobs dan niet heb en de kans op een untethered 4.2.1 jailbreak wel verkleind wordt :'( .

[ Voor 44% gewijzigd door MarcoC op 04-12-2010 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds twee dagen ben ik ook eigenaar van een iPhone 4. Super tevreden op één ding na.

Ik merk dat haast alle video's (youtube, quicktime, video's binnen apps) last hebben van audio/video sync issue. Geluid loopt niet synchroon met het beeld (scheelt paar tiende van een seconde, maar toch merkbaar), geluid is fractie eerder dan het beeld. Als ik bijvoorbeeld hetzelfde youtube filmpje op mijn android bekijken, zie ik deze afwijking niet.

Reset heeft geen effect gehad. Ik draai iOS 4.2. Vreemd is dat ik hier niks, maar dan ook niks over kan vinden zowel op het internet als hier op tweakers niet.

Iemand anders last hiervan? Hardware probleem of is het iets anders?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2010 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al mensen die de nieuwe firmware hebben ge-jailbreakt?

Ik kom er niet meer uit wat ik nu moet...

Ik heb een 3GS (mc141dn)
ios 4.0(8A293)
met baseband 05.13.04

ik heb alle shsh blobs bewaard met tinyumbrella
iPhone3GS 4.0 (8A293)
iPhone3GS 4.0.1 (8A306)
iPhone3GS 4.0.2 (8A400)
iPhone3GS 4.1 (8B117)
iPhone3GS 4.2.1 (8C148a)
iPhone3GS 4.2b3 (8C5115c)

En ik wil naar de nieuwste firmware...

Op het moment is de iphone gejailbreakt en unlocked, ik heb geen originele simkaart.

Wat is het beste plan? of is die er nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijskl
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 19:18
na een tijdje gezocht te hebben op internet heb ik nog geen antwoord gevonden op mijn vraag, dus hier komt ie;
ik wil voor mijn iphone4 een houder voor in de auto om tomtom te gebruiken. Nu zag ik de tomtom carkit zelf en vroeg me zelf af of het interne gps dat er in zit nodig is? Het is handig dat er ook een externe speaker in zit maar is de gps een must have om fatsoenlijk te kunnen navigeren? Of is de normale houder van navigon voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

MarcoC schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 21:47:
Mijn iPhone is weg voor reparatie. Meestal krijg je dan gewoon een nieuwe, maar zetten ze dan meteen ook de inhoud van de telefoon over? En if not, zetten ze de nieuwste firmware er op? Een nieuwe met 4.2.1 zou wel vervelend zijn aangezien ik mijn 4.1 SHSH blobs dan niet heb en de kans op een untethered 4.2.1 jailbreak wel verkleind wordt :'( .
De inhoud van de telefoon gaat zeker niet over. Je krijgt een andere telefoon met een ander EMEI nummer, keurig netjes leeg. In mijn geval kreeg ik er een die nog op iOS4.1 zat en dat was afgelopen week. Ik den k dat het uiteindelijk wel nog wel meevalt. :)

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:36
Sinds gisteren ook in het bezit van een iphone 4. Mijn eerste apple ever. Het werkt als een trein!
Alleen zonder er bij na te denken heb ik tijdens de eerste keer connectie met iTunes, de 4.2.1 update gedraaid.
Nu wil ik dat ding graag jailbreaken, maar met deze update schijnt dat niet mogelijk te zijn.

Kan ik firmware zonder veel moeite ook downgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
Is het mogelijk in te stellen dat alleen op werkdagen tussen bijvoorbeeld 8:00 en 19:00 je Exchange mail wordt gesynchroniseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suren01
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-09 14:16
Lumics schreef op zondag 05 december 2010 @ 11:30:
Sinds gisteren ook in het bezit van een iphone 4. Mijn eerste apple ever. Het werkt als een trein!
Alleen zonder er bij na te denken heb ik tijdens de eerste keer connectie met iTunes, de 4.2.1 update gedraaid.
Nu wil ik dat ding graag jailbreaken, maar met deze update schijnt dat niet mogelijk te zijn.

Kan ik firmware zonder veel moeite ook downgraden?
Jailbreaken kan momenteel nog niet untethered, dus als je je iPhone uit doet, moet je hem elke reboot aan de PC aansluiten om 'em aan te krijgen.

Firmware is wel down te graden. Zoek maar op Google :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Een aantal posts over AddRedeem zijn verwijderd. Er mag best een topic over worden geopend. Maar het is hier niet op z'n plaats en al helemaal niet met referral codes.

Daarnaast wil ik iedereen verzoeken om voordat je hier post even te kijken of het niet beter in een ander topic past: http://gathering.tweakers...pics/forum/102/tag/iphone. Het is onzinnig om alle relevante topics in de topicwaarschuwing op te nemen, maar er zijn aparte topics over TomTom, de App Store, Jailbreaken etc. Als we daar allemaal een beetje op letten, blijft het een stuk overzichtelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Hmmmm mijn iPhone doet wel een beetje vreemd vandaag... Eerder al geen internet, daarna ben ik door mensen gebeld terwijl bij mij de telefoon niet over is gegaan en ik ook geen oproep 'gemist gesprek' heb gehad (mensen kregen direct een voice mail zeiden zij mij) en nu krijg ik steeds deze popup:

Afbeeldingslocatie: http://i38.photobucket.com/albums/e112/Wilf13/IMG_1754.png

Ik heb net gereboot maar deze popup blijft komen.

How come?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Laatst online: 14-09 12:15
Waarschijnlijk heb je een accesoires aangesloten? Via BT misschien? Headphone? Etc. anders krijg je deze melding niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Nee ik heb geen accessoires en niks aangesloten en BT staat altijd uit. Ook stond mijn WiFi uit. Na het opnieuw booten stond alles uit en stond hij op Simlock en kreeg ik de melding opnieuw.

Anyway, ik heb het inmiddels niet meer gehad, alleen vanmiddag.

Wat ik vorig week af en toe had (eigenlijk de paar dagen na updaten) is een melding dat "Deze functionaliteit is niet beschikbaar" ofzoiets als iemand SMSt of belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Laatst online: 14-09 12:15
Dat is wel heel vreemd, misschien heb je bij 'toegenkelijkheid' (onder instellingen/algemeen) iets aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Nou, na de update was ik wel al mijn muziek kwijt op mijn iPhone, wat ik wel raar vond omdat ik dat niet sync. De instellingen zijn zo te zien niet gewijzigd.

De telefoon is wel regelmatig gevallen, achterkant is ook gescheurd, maar ook dat heeft nooit eerder problemen opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht maken er twee of meer contactjes in je dockconnector contact en "denkt" de iPhone dat er nu een accesoire in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

thijskl schreef op zondag 05 december 2010 @ 11:08:
na een tijdje gezocht te hebben op internet heb ik nog geen antwoord gevonden op mijn vraag, dus hier komt ie;
ik wil voor mijn iphone4 een houder voor in de auto om tomtom te gebruiken. Nu zag ik de tomtom carkit zelf en vroeg me zelf af of het interne gps dat er in zit nodig is? Het is handig dat er ook een externe speaker in zit maar is de gps een must have om fatsoenlijk te kunnen navigeren? Of is de normale houder van navigon voldoende?
In één woord: NEE. Ik heb gewoon een Brodit Active houder en werkt geweldig. Je hebt dan alleen geen speaker, maar dat kan je oplossen via Bluetooth/USB. Ik heb denk ik binnen 5-10 sec ongeveer een fix.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Laatst online: 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Waarom kan ik naar bepaalde mensen geen MMSjes versturen? (Iphone heeft geen jailbreak)

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 16:08

EgoPro

Time is an illusion.

@Wilf,
Is je dock connector vuil? Probeer eens schoon te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

thijskl schreef op zondag 05 december 2010 @ 11:08:
Een houder van eBay of DealeXtreme zal ook volstaan. Ik gebruik degene in de onderstaande link. Navigeren werkt perfect, is zeer nauwkeurig.

Zit zeer stevig aan je voorruit, zeer tevreden voor 6 dollar!

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41854

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Amiet01 schreef op maandag 06 december 2010 @ 01:16:
[...]

In één woord: NEE. Ik heb gewoon een Brodit Active houder en werkt geweldig. Je hebt dan alleen geen speaker, maar dat kan je oplossen via Bluetooth/USB. Ik heb denk ik binnen 5-10 sec ongeveer een fix.
Inderdaad, ik heb ook niet de TomTom carkit genomen. Ik heb al een carkit in de auto waar mijn iPhone aan gekoppeld is dus dan zou het alleen een dure autolader zijn met een waardeloos bevestigingssysteem.

Ik weiger om m'n iPhone aan de voorruit te plakken, het ziet er niet uit en als hij per ongeluk losraakt, vliegt de telefoon door de auto.

Ik heb tijdelijk deze: http://us.kensington.com/html/14486.html, helaas is de Brodit ProClip voor mijn auto nog niet beschikbaar, want dan komt er ook een activeholder.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:57
Verwijderd schreef op zondag 05 december 2010 @ 01:29:
Sinds twee dagen ben ik ook eigenaar van een iPhone 4. Super tevreden op één ding na.

Ik merk dat haast alle video's (youtube, quicktime, video's binnen apps) last hebben van audio/video sync issue. Geluid loopt niet synchroon met het beeld (scheelt paar tiende van een seconde, maar toch merkbaar), geluid is fractie eerder dan het beeld. Als ik bijvoorbeeld hetzelfde youtube filmpje op mijn android bekijken, zie ik deze afwijking niet.
Is mij zelf in elk geval nog niet opgevallen en heb nergens last van.
Sowieso gebruik ik de app van Youtube niet omdat volgens mij kwaliteit daar ook minder is..Youtube gebruik ik alleen nog maar via Safari. Maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:42
Daejji schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:34:
[...]

Is mij zelf in elk geval nog niet opgevallen en heb nergens last van.
Sowieso gebruik ik de app van Youtube niet omdat volgens mij kwaliteit daar ook minder is..Youtube gebruik ik alleen nog maar via Safari. Maar dat terzijde.
via de website kan je idd HQ aanzetten. Normale app speelt alles in lowres af. Niet om aan te zien iig

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Alekz87 schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:00:
[...]

via de website kan je idd HQ aanzetten. Normale app speelt alles in lowres af. Niet om aan te zien iig
Niet als je via Wi-Fi op internet zit. Dan is het nog mooier en scherper dan via de mobiele HTML5 site. Ik heb zelf een JB en kan dan ook met My3G doen alsof ik op WiFi zit, dus heb ik altijd mooie kwaliteit Youtube filmpjes. Snelheid van Vodafone is toch hoog genoeg (heb nog oude stijl abbo met FUP :-)).

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Amiet01 schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:08:
Snelheid van Vodafone is toch hoog genoeg (heb nog oude stijl abbo met FUP :-)).
Lach niet te snel want meerdere mensen met contract oude stijl hebben al een brief gehad dat ze teveel verbruiken :)

Kijk hier maar eens

[ Voor 19% gewijzigd door Slasher op 06-12-2010 13:38 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Slasher schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:30:
[...]

Lach niet te snel want meerdere mensen met contract oude stijl hebben al een brief gehad dat ze teveel verbruiken :)

Kijk hier maar eens
Heb zelf nog niets ontvangen, maar verbuik elke maand denk ik toch nog wel 2 GB ofzo. Niet extreem denk ik zo. Hoop dat dit datalimiet gezeik snel voorbij is volgend jaar (wanneer ik een sim-only ofzo ga nemen). Heb echt geen zin om over te stappen naar het crap netwerk van T-Mobile.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:42
Amiet01 schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:04:
[...]

Heb zelf nog niets ontvangen, maar verbuik elke maand denk ik toch nog wel 2 GB ofzo. Niet extreem denk ik zo. Hoop dat dit datalimiet gezeik snel voorbij is volgend jaar (wanneer ik een sim-only ofzo ga nemen). Heb echt geen zin om over te stappen naar het crap netwerk van T-Mobile.
Mag aannemen dat je TM hebt gehad met internet abbo e.d? Gezien je reactie over het "crap" netwerk? Ik lees over elke provider gezeik namelijk. Waar het op neer komt is dat er geen een perfect is.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Amiet01 schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:04:
Heb echt geen zin om over te stappen naar het crap netwerk van T-Mobile.
O je hebt ook ergens wat gelezen.
Alekz87 schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:10:
[...]

Mag aannemen dat je TM hebt gehad met internet abbo e.d? Gezien je reactie over het "crap" netwerk? Ik lees over elke provider gezeik namelijk. Waar het op neer komt is dat er geen een perfect is.
Precies. Ik heb al maanden geen problemen met T-Mobile

[ Voor 23% gewijzigd door Slasher op 06-12-2010 14:13 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Laatst online: 13-09 02:49

danplo

The Force is strong with me

Als ik muziek afspeel met mijn koptelefoontje dat erbij geleverd is kan ik de volume niet regelen als je iphone met een code vergrendeld is ? Wat een onzin is dat, waarom zit het dan aan het koptelefoon draad.
Dan moet ik de iphone is aanzetten en van het slot afhalen en dan kan het wel, wat een onzin.
Als ik het slot weghaal en dan volume regel via koptelefoon gaat het scherm helemaal aan en dat wil ik ook niet, want ik heb mijn beeldscherm op nooit uitzetten ingesteld en dan blijft het scherm in mijn jas aanstaan.
Is hier wat aan te doen als iemand weet, had ik met mijn oude 3G met oude firmware geen last van.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Nee er is inderdaad geen perfecte provider meer, maar dat was toendertijd voor mij wel Vodafone. Dit omdat zij gewoon het snelste internet abbo voor telefoon hadden (3,6 Mbps) en een redelijk goeie FUP hadden. Samen met KPN hadden en hebben ze ook het beste netwerk.

Nee ik heb inderdaad ook geen T-Mobile gehad, maar ik zie nog steeds bij mensen uit mijn omgeving dat zij last hebben van slecht bereik, geen 3G bereik (waar ik dat wel heb) etc. Het is dus een soort van eigen ervaring en niet hetgeen wat ik alleen lees. Ik woon zelf in de randstad, maar zelfs daar zie je duidelijk verschil met T-Mobile en Vodafone. Overigens ook met zelfde soort toestel (iPhone 4) getest, dus het ligt echt wel aan het netwerk.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Amiet01 schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:35:
Nee er is inderdaad geen perfecte provider meer, maar dat was toendertijd voor mij wel Vodafone. Dit omdat zij gewoon het snelste internet abbo voor telefoon hadden (3,6 Mbps) en een redelijk goeie FUP hadden. Samen met KPN hadden en hebben ze ook het beste netwerk.

Nee ik heb inderdaad ook geen T-Mobile gehad, maar ik zie nog steeds bij mensen uit mijn omgeving dat zij last hebben van slecht bereik, geen 3G bereik (waar ik dat wel heb) etc. Het is dus een soort van eigen ervaring en niet hetgeen wat ik alleen lees. Ik woon zelf in de randstad, maar zelfs daar zie je duidelijk verschil met T-Mobile en Vodafone. Overigens ook met zelfde soort toestel (iPhone 4) getest, dus het ligt echt wel aan het netwerk.
Het is inderdaad persoonlijk. Ik ben overgestapt van T-Mobile naar Vodafone, en ik ben er behoorlijk op achteruit gegaan. Op mijn werk (Randstad) heb ik geen tot nauwelijks ontvangst en geen 3G. Leuk dat 3G heel snel is, maar als je 9 uur per dag geen verbinding kunt maken heb je er ook niets aan.

Op mijn Nokia die ernaast ligt is het trouwens iets beter. Maar dat is dan ook mijn werktelefoon. Dat wil zeggen dat die wél werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Laatst online: 21:22
Gatver de gatver. Ik heb een iPhone 3G. Deze is simlockvrij. Ik had hem altijd in gebruik met Telfort, maar zit nu bij Simyo. Dat werkte ook prima. Ook mobiel internet.

Tot vorige week. Toen ineens niet meer. Beltegoed is het probleem niet. Ik heb niets maar dan ook niets aan de instellingen aangepast. En het stomme is dat dat ook niet meer wil. Ik ben ineens de optie Mobiel Data netwerk kwijt. Deze heb ik een paar dagen geleden nog gebruikt om de settings in te stellen. En het lukt me niet hem weer terug te krijgen. Het truukje met een andere sim kaart werkt niet.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Niet online
Mensen, heeft de iPhone 4 een mogelijkheid om taken aan te maken? Waarvan je dan ook een melding krijgt? Ik kan aan mijn agenda alleen maar afspraken toevoegen, maar geen taken met een datum. Nu kan ik agenda items toevoegen, maar dan is deze voor een bepaalde tijd ingepland, en dat wil ik niet. Ik wil een taak welke ik voor een bepaalde datum voltooid moet hebben.

Het liefst integreer ik het nog met de google tasks...

Iemand een idee, of een app die dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Ja, heb daar de app Due voor erop gezet, werkt super!

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Niet online
Joepv schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 09:22:
Ja, heb daar de app Due voor erop gezet, werkt super!
thnx, ga het eens proberen. Wel jamer dat je voor een simpele functie € 2,39 moet betalen... Maar gelukkig hebben we de jailbreak nog!!!

Edit: Hoe zit het trouwens met energie verbruik? Had eens een wekker app die me in een nacht de hele accu leeg trok... mag hopen dat deze app toch weinig verbruikt...?

[ Voor 21% gewijzigd door Timo002 op 07-12-2010 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 17:54

Nitai

Live the life you love.

Timo002 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 09:37:
[...]

thnx, ga het eens proberen. Wel jamer dat je voor een simpele functie € 2,39 moet betalen... Maar gelukkig hebben we de jailbreak nog!!!

Edit: Hoe zit het trouwens met energie verbruik? Had eens een wekker app die me in een nacht de hele accu leeg trok... mag hopen dat deze app toch weinig verbruikt...?
Genoeg alternatieven voor Due, Things etc.:
http://alternativeto.net/software/things/?platform=iphone

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Die syncen niet allemaal met Google Sync. Ik was op zoek naar een app die met Exchange kon syncen, maar uiteindelijk ben ik voor de combi Things for Mac/Things for iPhone gegaan. M'n eerdere keuze iMExchange heeft het een tijdje wel goed gedaan, maar die hield er spontaan mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Ik heb zelf ook Things Canaria, om dezelfde redenen :) Ik heb zelfs een tijdje met nieuwe folders gewerkt in m'n Exchange account en die fungeerde als taken'lijsten'. Maar met emails werken is gewoon te omslachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Niet online
Hmm, misschien eens kijken naar http://www.geetasks.com/, gericht op Google tasks... Aangezien ik alle andere diensten van google ook al gebruik (mail, agenda, contacten) is het misschien wel zo handig om ook tasks te gebruiken.

Due ziet er trouwens goed uit en doet perfect waarvoor het bedoeld is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Naar Things had ik ook gekeken, maar is me te uitgebreid. Ik wil gewoon heel simpel een herinnering instellen, dat op tijd x de telefoon gaat piepen en aangeeft dat ik niet iets moet vergeten en daar is Due perfect voor.

En het geld... ik bestelde laatst een pilsje bij een concert, was ik meer kwijt dan dit programma dat je elke dag kan gebruiken...

[ Voor 24% gewijzigd door Joepv op 07-12-2010 11:22 ]

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Nitai schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 10:44:
Ik heb zelf ook Things Canaria, om dezelfde redenen :) Ik heb zelfs een tijdje met nieuwe folders gewerkt in m'n Exchange account en die fungeerde als taken'lijsten'. Maar met emails werken is gewoon te omslachtig.
Ik denk er momenteel aan om voor privéafspraken over te gaan naar een extra kalender, bijvoorbeeld MobileMe (ben niet bepaald fan van Google :X )

M'n Exchange-kalender gebruik ik dan alleen nog maar om meeting requests te accepteren. Voordeel is dan ook dat m'n agendagegevens van mij blijven, ik wil nog weleens terugkijken wanneer iets was maar als je van werkgever wisselt ben je in een keer je geschiedenis kwijt. Maar de iPhone is helaas (nog?) geen serieuze Exchange-client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Laatst online: 21:22
Niemand een idee hoe ik de data settings er weer in krijg?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
rimave schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:25:
Niemand een idee hoe ik de data settings er weer in krijg?
Hoe bedoel je? Wat is je probleem?

Heb je carrier update gedaan? iOS update? Hij zal niet "ineens" een optie kwijt zijn namelijk.

[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 07-12-2010 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY
  • Laatst online: 13-09 21:30

RammY

Dát!

Waarschijnlijk heb je een update gedaan van de "Aanbieder instellingen" ...
(zie eerder dit topic).
Enige optie is om een reservekopie te maken, toestel terug te zetten naar factory defaults (Stel opnieuw in >> Wis alle inhoud en instellingen) en daarna je backup terug zetten.
Dan niet weer de aanbieder instellingen accepteren... ;)

Deze advertentieplaats is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Ik merk sinds vandaag een blauwe waas als ik foto's maak op een witte achtergrond. Check deze foto (wit a4 vel): http://img600.imageshack.us/img600/9537/fotorz.jpg

Is hier iets tegen te doen? Het gaat om een iPhone 4, IOS4.2

Maak in het vervolg eerst een thumbnail en link dan naar het origineel.

[ Voor 16% gewijzigd door Hoedje op 07-12-2010 14:48 ]

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
Ja, garantie.

en thumbnails maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Zou dat met de lichtinval te maken kunnen hebben?

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb al een tijdje een iphone maar deze ging 1,5 week geleden kapot. Trilfunctie deed het niet meer en er zat een luie pixel in. Nou kreeg ik een gloed nieuw toestel maar nou zit ik met een probleempje. Ik wou namelijk mijn toestel simlock vrij maken (ik heb hem namelijk al langer dan een jaar). Dus ik vul de imei code in op de site en krijg de melding dat deze iphone niet gekocht is bij t-mobile.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

cv8x schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 14:44:
Zou dat met de lichtinval te maken kunnen hebben?
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 08:58
Flitser aan? Lens al schoongemaakt(Voorzover dat gaat)? Geen krassen/barsten in de achterkant/camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 20:08:
Ik heb al een tijdje een iphone maar deze ging 1,5 week geleden kapot. Trilfunctie deed het niet meer en er zat een luie pixel in. Nou kreeg ik een gloed nieuw toestel maar nou zit ik met een probleempje. Ik wou namelijk mijn toestel simlock vrij maken (ik heb hem namelijk al langer dan een jaar). Dus ik vul de imei code in op de site en krijg de melding dat deze iphone niet gekocht is bij t-mobile.

Mag ik vragen welke site je gebruikt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 22:10:
[...]

Mag ik vragen welke site je gebruikt ?
Kan gewoon op de site van de provider zelf meestal(T-Mobile biedt dit ook aan) en de voorwaarde is dat het abonnement i.c.m toestel 1 jaar verstreken is.

Ik heb hetzelfde gehad, want had ook een nieuwe toestel van reparatie teruggehad met mijn oude 3G. Je kan het beste even contact opnemen met de helpdesk.

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

WeAreLegion schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 20:08:

Ik zou bellen met dit nummer van T-mobile: 070-3056007
Hou je imei nummer klaar en aan de hand van je startdatum van je contract zorgen zij voor het simlockvrij maken van je toestel. Mijn iPhone's waren ook nooit te vinden via de Tmobile website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik vul het nummer inderdaad in op de website van t-mobile. Maar goed dat werkt dus niet ik zal vannavond wel even met het nieuw imei nummer naar de helpdesk, en dan gaan we er vanuit dat het gewoon goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
WeAreLegion schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:04:
Ik vul het nummer inderdaad in op de website van t-mobile. Maar goed dat werkt dus niet ik zal vannavond wel even met het nieuw imei nummer naar de helpdesk, en dan gaan we er vanuit dat het gewoon goed komt.
Misschien is je nieuwe toestel al simlockvrij?
Heb je dat al getest?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY

RammY

Dát!

Is het uberhaupt wel een toestel van T-Mobile dan?
Omdat het een vervangende is...
Heb wel eens meegemaakt dat er dan gewoon een unbranded en simlock vrij toestel word geleverd...
Kan natuurlijk wel dat ze deze imei niet geregistreerd hebben omdat het een vervangende is..

offtopic:
Crap... hierboven geeft mijn info al... foei funk-e ;)

[ Voor 12% gewijzigd door RammY op 08-12-2010 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
cv8x schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:36:
Ik merk sinds vandaag een blauwe waas als ik foto's maak op een witte achtergrond. Check deze foto (wit a4 vel): http://img600.imageshack.us/img600/9537/fotorz.jpg

Is hier iets tegen te doen? Het gaat om een iPhone 4, IOS4.2

[mbr]Maak in het vervolg eerst een thumbnail en link dan naar het origineel.[/]
Ik heb hetzelfde. Het lijkt met de lichtinval te maken te hebben. Overige foto's zijn prima. Misschien dat meer mensen het kunnen testen. iOS 4.2.1

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
RammY schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:23:
Is het uberhaupt wel een toestel van T-Mobile dan?
Omdat het een vervangende is...
Heb wel eens meegemaakt dat er dan gewoon een unbranded en simlock vrij toestel word geleverd...
Kan natuurlijk wel dat ze deze imei niet geregistreerd hebben omdat het een vervangende is..

offtopic:
Crap... hierboven geeft mijn info al... foei funk-e ;)
Ik weet niet of het een toestel van t-mobile is. Ik kreeg een brief van solid vision (bedrijf dat hem zou fixen) dat ik een nieuwe heb gekregen. Maar kan zijn dat hij simlock vrij is. Ik heb volgens mij nog wel een sim kaart liggen van een AH mobieltje ergens. Zal hem vanmiddag even testen.

Ik had inderdaad nog een simkaartje van een oud mobieltje van me oma. Maar die geeft aan dat er geen service is op dit moment. Maar kreeg geen melding van iets van niet ondersteund of simlock of iets dergelijks.

[ Voor 12% gewijzigd door WeAreLegion op 08-12-2010 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De iphone heeft mijn gegevens uit mijn adresboek van de mac gekopieerd. Op zich niks mis mee maar ik wil al mijn contacten vanaf de sim hebben. Hoe krijg ik dat voorelkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY

RammY

Dát!

WeAreLegion schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:57:
[...]

Ik weet niet of het een toestel van t-mobile is. Ik kreeg een brief van solid vision (bedrijf dat hem zou fixen) dat ik een nieuwe heb gekregen. Maar kan zijn dat hij simlock vrij is. Ik heb volgens mij nog wel een sim kaart liggen van een AH mobieltje ergens. Zal hem vanmiddag even testen.

Ik had inderdaad nog een simkaartje van een oud mobieltje van me oma. Maar die geeft aan dat er geen service is op dit moment. Maar kreeg geen melding van iets van niet ondersteund of simlock of iets dergelijks.
Hmz vreemd... Ook geen iTunes melding? Dan zou ie geactiveerd moeten worden...
Maarja... als die SIM buiten gebruik is geeft ie natuurlijk ook de melding dat er geen service is...
Zou je dan toch even met een active andere SIM moeten proberen...

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.