Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Laatste toevoeging en dan ga ik pitten.

Ja, ik heb een iPhone en kom van een Nokia 5800, kan me dus goed inleven in de bugs (van symbian).

Het mag persoonlijk zijn, maar ik gebruikte Bluetooth bijna dagelijks. Synchroniseren met m'n pc, hoef ik niet elke keer mijn oplader te pakken (gaat om enkele MB's en kan perfect middels bluetooth). Foto van m'n dochter versturen naar de Samsung van m'n vrouw! Even snel een PDF delen met een collega! Voor mij persoonlijk is er zeker wel een need naar bluetooth! Maar ik vind de omweg wel! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 01:22:
Misschien dat ik niet goed zoek maar.....heb de update gedaan naar 4.2.1 en kan nergens meer vinden hoe ik mijn data aan en uit zet en of ik wel of niet wil roamen. :(

Iemand die mij kan en wil helpen?
Zoek even in de voorgaande 4 pagina's, het is vandaag aan bid geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:54

Nitai

Live the life you love.

Timo002 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 01:28:
Laatste toevoeging en dan ga ik pitten.

Ja, ik heb een iPhone en kom van een Nokia 5800, kan me dus goed inleven in de bugs (van symbian).

Het mag persoonlijk zijn, maar ik gebruikte Bluetooth bijna dagelijks. Synchroniseren met m'n pc, hoef ik niet elke keer mijn oplader te pakken (gaat om enkele MB's en kan perfect middels bluetooth). Foto van m'n dochter versturen naar de Samsung van m'n vrouw! Even snel een PDF delen met een collega! Voor mij persoonlijk is er zeker wel een need naar bluetooth! Maar ik vind de omweg wel! ;)
Die dingen doe ik ook allemaal. Synchen van agenda's, contacten etc gaat via push. Een foto versturen via mail, whatsapp, pingchat, Facebook, twitter, dropbox, en ga zo maar door. Radio luisteren via tunein.fm of een van de honderd radio apps, een PDF delen ook gewoon mail/Exchange.

Toegegeven BT kan handig zijn, maar je hebt internet tot je beschikking!

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
EWK schreef op maandag 29 november 2010 @ 23:54:
[...]

Heb je mijn post wel gelezen? :)

[...]
Welke settings heb jij het over dan? Notification settings van Twitter of van de iPhone zelf? Want in de settings voor de iPhone zelf heb je alle push-settings per-app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Bosmonster schreef op maandag 29 november 2010 @ 23:43:
[...]

Krijg je dan automatisch een carrier-update?

[...]
Na een koude herinstallatie, heb ik deze update niet gedownload en zover zo goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Goedemorgen,

Ik had een algemene vraag aan de gebruikers.
Mijn iphone is een paar maanden oud, en het lijkt alsof er iets in los zit.
Mijn zwager heeft zijne sinds kort met het zelfde voorval.
Ik stoor me eraan, maar weet niet wat het is en durf hem niet open te maken ivm garantie.
En voordat ik hem een paar weken kwijt ben bij t-mobile wou ik het hier voorleggen.
Is het de versnelling meter voor de bewegingsensor?
Of de trilfunctie?
Zijn er meer mensen met dit probleem?

Mvg Arne

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Crusader

Arc Nature

De aan/uit-knop van mijn iPhone 4 voelt wat "plakkerig" en "sponzig", de klik is weg. Doet het nog wel maar niet lekker. Ik ben een zakelijke gebruiker, heb al gebeld met de klantenservice en die willen een koerier sturen om 'm op te laten halen.

Nou vraag ik me af (omdat ik wel eens wat gelezen dacht te hebben): kan ik niet beter een T-Mobile shop binnenlopen? Dacht dat sommigen gewoon een ander (nieuw) toestel meekregen, klopt dat?

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:57
Timo002 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 01:28:

Je kunt dingen syncen met je pc.
Foto's versturen gaat natuurlijk gewoon via de mail, heb je toch geen bluetooth voor nodig? PDF idem. En er zijn zoals al genoemd nog vele andere apps waarmee je dit kunt versturen..dus waar heb je dan bluetooth voor nodig?? Het is ff anders denken, maar die dingen wat je noemt kun je allemaal, dat jij niet alles op die manier gebruikt of nog niet weet moet je niet afreageren op de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Arnevld schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:28:
Goedemorgen,

Ik had een algemene vraag aan de gebruikers.
Mijn iphone is een paar maanden oud, en het lijkt alsof er iets in los zit.
Mijn zwager heeft zijne sinds kort met het zelfde voorval.
Ik stoor me eraan, maar weet niet wat het is en durf hem niet open te maken ivm garantie.
En voordat ik hem een paar weken kwijt ben bij t-mobile wou ik het hier voorleggen.
Is het de versnelling meter voor de bewegingsensor?
Of de trilfunctie?
Zijn er meer mensen met dit probleem?

Mvg Arne
Zet je duim op het mute knopje en schud nog eens? Hoor je het nog? Vaak hoort men alsof er iets los zit, maar dit is gewoon het muteknopje (volgens mij bij alle iPhone's vanaf de 3G) dat geluid maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Bosmonster schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 08:32:
[...]

Welke settings heb jij het over dan? Notification settings van Twitter of van de iPhone zelf? Want in de settings voor de iPhone zelf heb je alle push-settings per-app.
Ik heb het over beide settings.

Ik wil graag dat Twitter for iPhone mij push notificaties geeft.
Dit kan ik in algemene settings niet vinden, en ook wordt er met geen woord gerept over Push bij Notifications in de Twitter for iPhone App zelf.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

EWK schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:17:
[...]

Dit kan ik in algemene settings niet vinden, en ook wordt er met geen woord gerept over Push bij Notifications in de Twitter for iPhone App zelf.
2 seconden Google: http://www.dkszone.net/en...one-on-twitter-for-iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
EWK schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:17:
[...]

Settings -> Notifications -> Twitter

Daar staan, zoals ik al zei, alle app-notification-settings.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/8050945/Photo%20nov.%2030%2C%2010%2021%2053.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 30-11-2010 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Nitai schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:16:
[...]

Zet je duim op het mute knopje en schud nog eens? Hoor je het nog? Vaak hoort men alsof er iets los zit, maar dit is gewoon het muteknopje (volgens mij bij alle iPhone's vanaf de 3G) dat geluid maakt.
Jup nogsteeds, het klinkt alsof er een klein metaal stukje los zit, niet zo zeer een schroefje ofzo.
En bij me maat zn 3gs niet, alleen bij de iphone 4 blijkt dit zo te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Arnevld schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:22:
[...]

Jup nogsteeds, het klinkt alsof er een klein metaal stukje los zit, niet zo zeer een schroefje ofzo.
En bij me maat zn 3gs niet, alleen bij de iphone 4 blijkt dit zo te zijn
Bij de iPhone 4 maakt ook de aan/uitknop geluid :) staat debiel, maar even dus je aan/uitknop EN mute knop vasthouden en weer schudden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Het is dus de aanknop :<

Enige oplossingen voor dit irritante probleem :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Nu online

Crusader

Arc Nature

Nitai schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:16:
[...]

Volgens mij gewoon de autofocus van de camera achterop. Niets aan de hand. De meeste smartphones hebben dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Een Invisible Shield? :) Ik stoor me er verder niet aan :) Zelfs als m'n iPhone 4 in z'n bumper case zit, dan hoor je het. :+
Crusader schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:36:
[...]

Volgens mij gewoon de autofocus van de camera achterop. Niets aan de hand. De meeste smartphones hebben dat.
De 3G had geen autofocus.

[ Voor 51% gewijzigd door Nitai op 30-11-2010 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Mijn iPhone 4 maakt geen geluid bij schudden? En die is al een half jaar oud.

[ Voor 26% gewijzigd door Bosmonster op 30-11-2010 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Vaker laten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

apNia schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 13:58:
Een vraagje, is er een mogelijkheid om je iPhone te laten spellchecken, maar niet te auto correcten? Meestal typ ik met een tempo waarin woorden vaak gecorrigeerd worden tot iets wat ik niet wil (hahaha wordt dan handtas ofzo, ik zeg maar wat :P). Maar soms maak ik juist wel foutjes en dan is het correcten wel erg fijn, maar dan liefst dmv die rode underlines met suggesties. Kan dat eigenlijk? :)
bump!
iemand die hier antwoord op heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Bosmonster schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 11:13:
Apart, alle 8 iPhone 4's op de afdeling hebben het wel. Schud je van boven naar beneden of van links naar rechts :+ (echt, waar gaat dit over...hahaha }:O )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
Ik heb sinds 4.2 een probleempje met Navigon. De backlight dimt ie steeds na een bepaalde tijd waarna Navigon hem weer 'wakker schudt'. Ik kan nergens vinden hoe ik dit kan oplossen, maar zo'n knipperlichtje in de auto werkt niet echt rustgevend ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Nitai schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 11:24:
[...]

Apart, alle 8 iPhone 4's op de afdeling hebben het wel. Schud je van boven naar beneden of van links naar rechts :+ (echt, waar gaat dit over...hahaha }:O )
Heb alle kanten op proberen te schudden :+

Misschien is het wel de gyroscope ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
Bosmonster schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 11:13:
Half jaar oud, zo doe je goed je had em dus in Mei al? ;)

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Mijn iPhone is waarschijnlijk van dezelfde batch en daar maakt de aanknop wel een heel klein beetje geluid als ik hem hard schud. Maar om dat nou vervelend te noemen. Nee :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk net pas dat met iOS 4.2 de melding "u wordt doorgeschakeld" (ofzo) is verdwenen. Dat wist iedereen hier natuurlijk al, maar ik was blij verrast..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Niet online
Daejji schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:59:
[...]
Je kunt dingen syncen met je pc.
Foto's versturen gaat natuurlijk gewoon via de mail, heb je toch geen bluetooth voor nodig? PDF idem. En er zijn zoals al genoemd nog vele andere apps waarmee je dit kunt versturen..dus waar heb je dan bluetooth voor nodig?? Het is ff anders denken, maar die dingen wat je noemt kun je allemaal, dat jij niet alles op die manier gebruikt of nog niet weet moet je niet afreageren op de iPhone.
Het is inderdaad een andere manier van leven, de Apple manier van leven. En zo wil ik niet leven. Ik ben een nieuwsgierig persoon en wil graag van zoveel mogelijk technieken gebruik maken. Daarom kan ik mij opwinden als de techniek er is, maar deze bewust niet gebruikt wordt. Oke, ik weet dat er alternatieven zijn. Maar even een voorbeeld:
Mijn vrouw heeft een Samsung Corby (met bluetooth zoals tegenwoordig nagenoeg standaard is op elke telefoon), zonder internet / wifi. Ik heb een iPhone... hoe krijg ik nu een foto van mijn telefoon naar haar telefoon...? Dat gaat niet en dat vind ik er jammer. Mijn vrouw lachte me zelfs uit toen ik haar dat vertelde... "Het is toch zo'n dure telefoon!!!" dat was de opmerking die ik kreeg... En ik maar lachen dat ik niet de enigste ben die er zo over denk... misschien ben ik daarom ook wel met haar getrouwd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier al mensen die een iPhone 4 hebben via KPN of Vodafone? Dat is sinds gisteren mogelijk.

Ik vraag me namelijk af of die iPhones simlock vrij zijn? Ik heb het gevraagd bij de lokale PhoneHouse, maar die wisten het niet en wilden geen moeite doen om er achter te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Timo002 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 13:16:
[...]

Het is inderdaad een andere manier van leven, de Apple manier van leven. En zo wil ik niet leven. Ik ben een nieuwsgierig persoon en wil graag van zoveel mogelijk technieken gebruik maken. Daarom kan ik mij opwinden als de techniek er is, maar deze bewust niet gebruikt wordt. Oke, ik weet dat er alternatieven zijn. Maar even een voorbeeld:
Mijn vrouw heeft een Samsung Corby (met bluetooth zoals tegenwoordig nagenoeg standaard is op elke telefoon), zonder internet / wifi. Ik heb een iPhone... hoe krijg ik nu een foto van mijn telefoon naar haar telefoon...? Dat gaat niet en dat vind ik er jammer. Mijn vrouw lachte me zelfs uit toen ik haar dat vertelde... "Het is toch zo'n dure telefoon!!!" dat was de opmerking die ik kreeg... En ik maar lachen dat ik niet de enigste ben die er zo over denk... misschien ben ik daarom ook wel met haar getrouwd :9
Zoals je waarschijnlijk wel gemerkt hebt, zijn de mensen in dit topic erg tevreden over hun iPhone. De dingen die jij ermee wilt doen zijn niet mogelijk, dus voor jou is het blijkbaar niet de juiste telefoon. Stop wining, verkoop je iPhone en ga over op Android. Je zult dan zien dat je alle functies die jij graag wilt zien op je telefoon zitten.

Je kiest er dan ook voor dat je een scherm van mindere kwaliteit hebt, een applicatiewinkel die niets voorstelt t.o.v. de appstore, een muziekplayer die zich nooit zou kunnen meten met de iPod functie op de iPhone en een touchscreen die lang niet zo fijn werkt als die van de iPhone. Het is een kwestie van keuzes maken, maar ook al had Apple evoor gekozen deze functies wel toe te voegen aan de iPhone dan zou ik, en velen met mij, daar nooit gebruik van maken.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
rohit schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 11:51:
[...]

Half jaar oud, zo doe je goed je had em dus in Mei al? ;)
Gekocht op 24 juni. Gefabriceerd week 23 (begin juni). Half jaar oud dus om en nabij.

[ Voor 53% gewijzigd door Bosmonster op 30-11-2010 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 13:16
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 13:21:
Zijn er hier al mensen die een iPhone 4 hebben via KPN of Vodafone? Dat is sinds gisteren mogelijk.

Ik vraag me namelijk af of die iPhones simlock vrij zijn? Ik heb het gevraagd bij de lokale PhoneHouse, maar die wisten het niet en wilden geen moeite doen om er achter te komen.
Ik heb er afgelopen vrijdag 19 besteld met verlenging van onze zakelijke KPN abo's. Ik vroeg onze accountmanager van KPN of de telefoons simlockvrij worden geleverd, hij antwoordde met een resoluut Ja op die vraag...hij ging de deur uit met een leuke order ;)

Ik laat het jullie weten als ik de telefoons ontvangen heb, ik zal er dan wel eens een t-mobile prepay kaartje indrukken en opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
[...]

Mijn vrouw heeft een Samsung Corby (met bluetooth zoals tegenwoordig nagenoeg standaard is op elke telefoon), zonder internet / wifi. Ik heb een iPhone... hoe krijg ik nu een foto van mijn telefoon naar haar telefoon...? Dat gaat niet en dat vind ik er jammer. Mijn vrouw lachte me zelfs uit toen ik haar dat vertelde... "Het is toch zo'n dure telefoon!!!"
Tja, ik zie dat zo: je vrouw heeft een goedkoop prul en kan dus niet eens een foto per internet op haar telefoon ontvangen. Dat is dan niet het probleem van de iPhone, die dat lekker wel kan. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Dropbox voor de iPhone win :)

Geeft die vrouw van je gewoon een fatsoenlijke phone :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Niet online
dcl! schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 13:58:
[...]

Tja, ik zie dat zo: je vrouw heeft een goedkoop prul en kan dus niet eens een foto per internet op haar telefoon ontvangen. Dat is dan niet het probleem van de iPhone, die dat lekker wel kan. 8)
Nu had ik me voorgenomen om er niets meer over te zeggen... maar nu wordt ik toch weer uit de kast gelokt >:) Maar ik houd me stil :X ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:34
De iPhone 4 van KPN is gewoon simlock vrij, althans hier : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
Timo002 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 14:11:
[...]

Nu had ik me voorgenomen om er niets meer over te zeggen... maar nu wordt ik toch weer uit de kast gelokt >:) Maar ik houd me stil :X ;w
Hahaha, maar het is wel zo. Kan je vrouwtje jou wel uitlachen dat dat niet kan. Maar bestanden via bluetooth versturen is zoooo jaren 90 ;)
Contact maken met autoradio's met bluetooth etc. kan trouwens wel gewoon hoor. Mocht je het ook echt willen kun je dit alsnog wel krijgen via een jailbreak, maar als je alles kan mailen via internet waarom zou je nog bluetooth hebben. Smartphone markt groeit zo hard dat straks iedereen het wel via e-mail kan ontvangen (op jouw vrouw na misschien ;) )
Apple wil dit volgens mij ook vooral niet omdat ze niet willen dat mensen muziek naar elkaar toe sturen via bluetooth. Zouden ze hun Itunes nogal tekort mee doen. Dat het voor de gebruikers misschien minder leuk is af en toe snap ik. Maar ik heb het vroeger ook nooit gebruikt, wat moet je ermee.
En als je vrouwtje jou uitlacht kun je haar toch 10 tallen apps laten zien wat jij er allemaal wel mee kan en zij niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

[...]
Mijn vrouw heeft een Samsung Corby (met bluetooth zoals tegenwoordig nagenoeg standaard is op elke telefoon), zonder internet / wifi.
WTF! Een telefoon zonder WiFi!!!! Belachelijk, WiFi bestaat al zo lang, wat een slechte telefoon dat hij dat dan niet heeft! BT is een inferieure techniek met een lage datarate en een kleine actieradius, bovendien drukt het normaal WiFi-verkeer weg. Idioot dat er geen WiFi op zit.

Waarom zou je overigens foto's van de ene naar de andere telefoon willen zetten? Ik pleur alles van mijn iPhone naar mijn laptop. Dan zie je het tenminste in een goede kwaliteit.

Geez... Blijkbaar genoeg voedsel voor de trol, ook hier, boy I feel stupid :F

[ Voor 5% gewijzigd door Wilf op 30-11-2010 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
[...]

Mijn vrouw heeft een Samsung Corby (met bluetooth zoals tegenwoordig nagenoeg standaard is op elke telefoon), zonder internet / wifi. Ik heb een iPhone... hoe krijg ik nu een foto van mijn telefoon naar haar telefoon...?
Met MMS? Dat kan al jaren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

loeberce schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 15:50:
[...]

Met MMS? Dat kan al jaren.....
Maar dat is een best kostbare optie

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Inderdaad. Gelukkig is er WiFi B)

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Nu online
Slasher schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 15:59:
[...]

Maar dat is een best kostbare optie
Ja, als je geen telefoon met wifi wil betalen betaal je de prijs op die manier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Niet online
Sorry, hier moet ik toch weer even op reageren :) Jullie blijven me ook voeden!!!

Een Samsung Corby kost ook maar € 80,=. Daarvan mag je niet zoveel verwachten! Dus ook geen geweldige apps als "Star Walk" oid. Wel ondersteund die telefoon bluetooth met het obex protocol! En bluetooth is niet traag, bluetooth 2.0 heeft een snelheid van 3Mbit/s. Er zijn langzamere internet verbindingen, vooral als je het hebt over UMTS!
Bluetooth is misschien oud, maar wel op ontzettend veel telefoons aanwezig. En daarvoor hoeft het geen smartphone te zijn. Nagenoeg alle telefoons ondersteunen het obex protocol. Als je toch al een bluetooth module aanwezig hebt, waarom dan niet ook het obex protocol ondersteunen....? Dat je daarmee ook MP3 zou kunnen versturen is onzin. Apple zou Apple niet zijn als ze alles behalve MP3 toestaan, daarin zouden ze master zijn om dat te blokkeren.

MMS, zoals opgemerkt, beetje een dure optie!

Waarom foto's met elkaar uitwisselen... waarom niet? Schijnbaar vind ik het leuk om dat te doen, en vooral handig als je dat met elke telefoon met bluetooth kunt doen. Behalve een iPhone dan, want die heeft wifi! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Timo002 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 17:44:
Sorry, hier moet ik toch weer even op reageren :) Jullie blijven me ook voeden!!!

Een Samsung Corby kost ook maar € 80,=. Daarvan mag je niet zoveel verwachten! Dus ook geen geweldige apps als "Star Walk" oid. Wel ondersteund die telefoon bluetooth met het obex protocol! En bluetooth is niet traag, bluetooth 2.0 heeft een snelheid van 3Mbit/s. Er zijn langzamere internet verbindingen, vooral als je het hebt over UMTS!
Bluetooth is misschien oud, maar wel op ontzettend veel telefoons aanwezig. En daarvoor hoeft het geen smartphone te zijn. Nagenoeg alle telefoons ondersteunen het obex protocol. Als je toch al een bluetooth module aanwezig hebt, waarom dan niet ook het obex protocol ondersteunen....? Dat je daarmee ook MP3 zou kunnen versturen is onzin. Apple zou Apple niet zijn als ze alles behalve MP3 toestaan, daarin zouden ze master zijn om dat te blokkeren.

MMS, zoals opgemerkt, beetje een dure optie!

Waarom foto's met elkaar uitwisselen... waarom niet? Schijnbaar vind ik het leuk om dat te doen, en vooral handig als je dat met elke telefoon met bluetooth kunt doen. Behalve een iPhone dan, want die heeft wifi! |:(
Timo, het heeft geen nut joh, die apple fanboys hier snappen het toch nooit!
Ik baal er ook ontzettend van dat de simpele dingen er niet bij zijn.
Apple is gewoon te dom om er die kleine toevoegingen erbij te doen.. Helaas niks aan te doen, maargoed een Iphone kan daarentegen ook veel andere dingen wat andere telefoons niet kunnen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Rohit op 30-11-2010 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Niet online
rohit schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 17:48:
[...]
Apple is gewoon te dom om er die kleine toevoegingen erbij te doen.. Helaas niks aan te doen, maargoed een Iphone kan daarentegen ook veel andere dingen wat andere telefoons niet kunnen ;)
Amen!

Hier laat ik het bij, heb ik al eerder gezegd maar ga het nu echt proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:37
Is het op iPhone 4 mogelijk om profielen te gebruiken?
Dus stil voor als je niet gestoord wil worden, wat harder voor buiten, normaal voor als de gsm naast je ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Timo002 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 19:08:
[Timo, het heeft geen nut joh, die apple fanboys hier snappen het toch nooit!
Apple is gewoon te dom om er die kleine toevoegingen erbij te doen.. Helaas niks aan te doen, maargoed een Iphone kan daarentegen ook veel andere dingen wat andere telefoons niet kunnen ;)]

Amen!

Hier laat ik het bij, heb ik al eerder gezegd maar ga het nu echt proberen :)
Mee eens, het is inderdaad jammer dat zulk soort simpele dingen er niet op zitten maar dan moet je daar maar mee leven. Om dan de telefoon van jou vrouw af te kraken is natuurlijk een beetje onzin maar als je echt makkelijk foto's wil versturen is het dan misschien toch handig om voor haar een andere telefoon te kopen die wel wifi heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Mijn Iphone 4 is toevallig simlock vrij.
Ik heb hem via telefoonkopen in de winkel in de stad een paar weken na release.
De wachttijd was hier aanzienlijk korter dan bij T-mobile zelf.
En ik kreeg een SIMLOCK VRIJE!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Ik hoop dat Apple de volgende functionaliteit gaat inbouwen.
Erg gave tweak moet ik zeggen:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vJfDTOnnSJU]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Niet online
Frijns.Net schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 20:30:
Is het op iPhone 4 mogelijk om profielen te gebruiken?
Dus stil voor als je niet gestoord wil worden, wat harder voor buiten, normaal voor als de gsm naast je ligt?
Je telefoon jailbreaken en dan Myprofiles kopen voor €5,=! Zonder jailbreak gaat je dat niet lukken want Apple staat het gewoon niet toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
TranceSetter schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 11:25:
Ik heb sinds 4.2 een probleempje met Navigon. De backlight dimt ie steeds na een bepaalde tijd waarna Navigon hem weer 'wakker schudt'. Ik kan nergens vinden hoe ik dit kan oplossen, maar zo'n knipperlichtje in de auto werkt niet echt rustgevend ;-)
Heb ik ook!
Best irritant.

Ik heb er ook nog geen oplossing voor weten te vinden, iemand anders wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 13-09 23:38
Mijn iPhone 4 van een week oud is gevallen: barst in het scherm ;( . Wat raden jullie aan wat ik doe? Enig idee wat de kosten zijn als ik hem officieel door Apple laat repareren? Via Marktplaats kom ik op 130 euro, maar als ik hem officieel laat repareren heb ik wellicht behoud van garantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Nu online

Crusader

Arc Nature

Arnevld schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 20:55:
Mijn Iphone 4 is toevallig simlock vrij.
Ik heb hem via telefoonkopen in de winkel in de stad een paar weken na release.
De wachttijd was hier aanzienlijk korter dan bij T-mobile zelf.
En ik kreeg een SIMLOCK VRIJE!!!
Mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Nu online
Scirocco schreef op woensdag 01 december 2010 @ 00:21:
[...]

Heb ik ook!
Best irritant.

Ik heb er ook nog geen oplossing voor weten te vinden, iemand anders wel?
Ik weet niet meer waar ik het heb gelezen, maar iemand beweerde dat het kwam door de instelling dat je schem automatisch na 1 minuut dimt. Door deze tijd op bijv.2 minuten of meer te zetten zou het probleem verholpen zijn. Probeer het eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

[...]

Ik vind ook dat Apple rare keuzes maakt met betrekking tot dingen wel of niet ondersteunen. Kijk, dat is één ding, maar wat ik echt verbazingwekkend vind is hoe sommigen die beperkingen verdedigen.

Ik vind het volkomen redelijk dat er commentaar is op het gemis van OBEX. Bluetooth audio streaming (A2DP) zit er wel weer op, maar het had net zo goed andersom kunnen zijn. Sterker nog, dat was nog begrijpelijk geweest, omdat A2DP concurreert met AirPlay-functionaliteit. De logica ontbreekt en zo zijn er nog wat functies die willekeurig uit een normale featurelijst lijken te zijn geschrapt.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Bosmonster schreef op donderdag 25 november 2010 @ 12:55:
Ik gebruik tetheren zelden (wat overigens echt 3 kliks is om in te stellen op een Macbook :)), maar vind het prettig om in ieder geval een backup internetverbinding te hebben.
Nu snap ik ook waarom ik niets begreep van tetheren. Heb gisteren toch de carrier settings update doorgevoerd en nu kan ik inderdaad niet meer de APN instellen, maar nu heb ik wel een tether slider! Die heb ik dus nooit gehad. Dus ik heb met de nieuwe carrier settings nu wel tethering met KPN (Personal SIMonly abo).

*O*
Timo002 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 21:13:
[...]

Je telefoon jailbreaken en dan Myprofiles kopen voor €5,=! Zonder jailbreak gaat je dat niet lukken want Apple staat het gewoon niet toe!
Ja dit is wel suf. Op mijn BlackBerry had ik altijd dat deze ging trillen bij e-mail/sms/facebook, maar wel geluid gaf bij bellen (anders wordt je de hele dag door gek van de piepjes). Dit kan gewoon niet bij de iPhone, het is of trillen, geluid of niks.

[ Voor 29% gewijzigd door Joepv op 01-12-2010 12:50 ]

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
[...]

Beetje jammer om gelijk weer fanboys etc. erbij te halen. Persoonlijk heb ik nog nooit wat van Apple gehad op de iPhone na.
Heb thuis gewoon een normale Windows laptop en niks van Apple. Kijk wil je perse bluetooth volledig gebruiken en andere functies dan moet je of jailbreaken of gewoon geen iPhone gebruiken. Heel simpel.
Mensen die hier niet zoveel problemen mee hebben gebruiken het blijkbaar nooit of nu via andere kanalen.
Ik had vroeger ook een toestel met bluetooth, maar heb het misschien 2 keer in al die jaren gebruikt om dingen te versturen.
Voor MIJ persoonlijk hoeft het er dus niet op te zitten en mis ik het niet..als ik het zou missen zou ik echt wel een ander toestel kopen, maar ik verstuur nu bestanden via de e-mail naar mijn vrienden en familie. Heeft iemand geen internet op zijn/haar toestel dan verstuur ik het naar hun computer.
Tuurlijk is de iPhone niet perfect en vind ik ook dat er dingen beter kunnen, maar dat heb je met elk toestel. Wat denk je waarom er nog vrij veel mensen zijn die hem jailbreaken om net wat meer te kunnen.
In het begin kon er geen genavigeerd worden op de iPhone..en copy/paste kon niet. Er werd toen zoveel over geklaagd dat Apple blijkbaar overstag ging. Bluetooth wordt gewoon niet heel veel gemist door de meesten.
Iedereen moet gewoon kijken wat ze in elk geval willen met een toestel en dan kijken welke toestellen iets wel of niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Niet online
Iemand enig idee of er een mogelijkheid is voor een soort HTC Sense achtig homescreen? Het eerste scherm dus gevuld met nuttige informatie en de apps in de andere schermen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Timo002 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 13:47:
Iemand enig idee of er een mogelijkheid is voor een soort HTC Sense achtig homescreen? Het eerste scherm dus gevuld met nuttige informatie en de apps in de andere schermen...
Lockscreen

http://www.mobilyz.com/ni...g-meer-opties-met-cydget/

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Niet online
@Bellerophon:
Dat is het Lockscreen, ik bedoelde het "Homescreen". Dus het scherm dat je ziet als je je telefoon geunlocked hebt!

Ik zoek dus eigenlijk dit http://www.teehanlax.com/.../iphone-needs-a-new-home/, maar de laatste keer dat ik het kon vinden bleek het nog niet voor iSO4.x uit te zijn

[ Voor 41% gewijzigd door Timo002 op 01-12-2010 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:10
Weet er iemand toevallig een app of iets dergelijks bestaat, die aan kan geven hoeveel minuten uitgaand zijn gebeld en hoeveel inkomend ?

ik zie in het menu alleen een totaalstand. Aangezien ik dit erg onhandig vind icm met Telfort, ze ronden namelijk af op de hele minuut en je hebt geen (realtime) online belminuten verbruik,

Ik heb gegoogled maar kon alleen apps vinden voor T-Mobile en/of Vodafone en die maken gebruik van de accountinformatie van je persoonlijke internetpagina bij de desbetreffende provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
funk-e schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 21:00:
Ik hoop dat Apple de volgende functionaliteit gaat inbouwen.
Erg gave tweak moet ik zeggen:

[video]
Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Timo002 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 13:53:
@Bellerophon:
Dat is het Lockscreen, ik bedoelde het "Homescreen". Dus het scherm dat je ziet als je je telefoon geunlocked hebt!

Ik zoek dus eigenlijk dit http://www.teehanlax.com/.../iphone-needs-a-new-home/, maar de laatste keer dat ik het kon vinden bleek het nog niet voor iSO4.x uit te zijn
Zal denk ik alleen mogelijk gaan worden / zijn d.m.v. jailbreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Nog iets wat ik onlogisch vind aan de iPhone is de synchronisatie met iTunes. Niet alleen is het progamma noodzakelijk om muziek op de iPhone te zetten, maar het fungeert ook als dé desktop-conduit voor de iPhone. Waarom zou de beheerapplicatie voor de iPhone, waarin je opgeeft wat je wilt syncen met respectievelijk iTunes, iPhoto, iCal en Address Book*, geen aparte applicatie zijn of een iSync-plugin? Nu is iTunes door het driedubbele takenpakket veel te groot geworden.

De integratie van andere conduits, zoals voor Stanza en VLC in iTunes is ook erg knullig, om het over de walkarounds van third-party-applicaties maar niet te hebben. De manier van syncen tussen de desktopversie en de iPhoneversie van bijvoorbeeld Things, Delicious Library en 1Password (vóór Dropbox-sync mogelijk was) is gewoon erg achterhaald, ook al gaat het allemaal over Wi-Fi in plaats van over het "inferieure" Bluetooth. Mijn Palm uit het jaar 2000 kon over IrDA geavanceerder met de computer synchroniseren.

Ik vind ook dat de iTunes Store en de App Store enerzijds en de muziekbeheer en -afspeelapplicatie anderzijds gescheiden zouden moeten worden.

Dat er geen iSync-plugin is, is misschien omdat het anders te zichtbaar wordt dat alle andere (smart-)phones via Bluetooth kunnen synchroniseren met desktopapplicaties op de computer.

*Ik weet dat een iPhone ook met Windows moet kunnen synchroniseren, maar dat is een kwestie van interfaces ombouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Yess.. net mn iPhone 4 binnen van gsm.nl. Hebben ze er een Vodafone normale simkaart bijgeleverd ipv microsim :S Straks maar ff langs de Vodafone winkel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Naar mijn mening is bluetooth enorm achterhaald. Ik zie veel liever dat Apple haar MobileMe diensten enorm uitbreid. Ik wil dat alles automatisch wordt gesynced, daarbij wil ik helemaal niet na hoeven denken over een verbinding tussen mijn computer en telefoon. Ik hoop dat Apple daarbij Google achterna gaat...

Wat mij betreft wordt alles OTA-gesynced en bij voorkeur op de achtergrond. Dus precies zoals het nu gaat met contacten, calender, email etc., maar dan ook voor apps, foto's, muziek en andere bestanden. Je zou dan bijvoorbeeld als restrictie op kunnen nemen dat muziek (en andere grote files) alleen over wifi kunnen worden overgezet en voorlopig hele grote files alleen via kabel (denk aan films). Dat zou ook meteen de problemen oplossen om foto's en muziek tussen meerdere Mac's te delen. Zet gewoon een kopie in de cloud en naar wens kun je dan een lokale kopie maken op je iMac, Macbook, iPhone of iPad (en die dus ook automatisch synchoniseren).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Hoedje schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:39:
Naar mijn mening is bluetooth enorm achterhaald. Ik zie veel liever dat Apple haar MobileMe diensten enorm uitbreid. Ik wil dat alles automatisch wordt gesynced, daarbij wil ik helemaal niet na hoeven denken over een verbinding tussen mijn computer en telefoon. Ik hoop dat Apple daarbij Google achterna gaat...
Natuurlijk, de techniek is ook ondergeschikt, als het maar OTA-sync is, eventueel via een cloud (in plaats van via iTunes). Waar ik me vooral aan stoor, en velen met mij (onderbouwing: http://doesthingsapphaveotasync.com/), is dat als ik Things wil synchroniseren, de app op de iPhone actief moet zijn, dus in de achtergrond draaien is niet genoeg, en tegelijk op de desktop. Dat komt natuurlijk door het sandbox-idee van apps, maar het is wel heel onhandig.

[ Voor 3% gewijzigd door Canaria op 01-12-2010 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Canaria schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:47:
[...]

Natuurlijk, de techniek is ook ondergeschikt, als het maar OTA-sync is, eventueel via een cloud (in plaats van via iTunes). Waar ik me vooral aan stoor, en velen met mij, is dat als ik Things wil synchroniseren, de app op de iPhone actief moet zijn, dus in de achtergrond draaien is niet genoeg, en tegelijk op de desktop. Dat komt natuurlijk door het sandbox-idee van apps, maar het is wel heel onhandig.
Maar ook dat kan de ontwikkelaar nu al oplossen: door er een server tussen te zetten. Er zijn al best veel apps, in allerlei categorieën, waar de ontwikkelaar dat doet. Things is best een dure oplossing en ik had eigenlijk wel verwacht dat zij dat ook zouden ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Hoedje schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:56:
[...]

Maar ook dat kan de ontwikkelaar nu al oplossen: door er een server tussen te zetten. Er zijn al best veel apps, in allerlei categorieën, waar de ontwikkelaar dat doet. Things is best een dure oplossing en ik had eigenlijk wel verwacht dat zij dat ook zouden ondersteunen.
Nee, liever niet voor elke app een eigen server, ik heb graag wel een beetje de controle over waar m'n gegevens staan. Ik zie wel wat in Dropbox of MobileMe als hosted omgeving waar elke app van en naartoe kan syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Laatst online: 10-09 18:03

DefLite

Why so serious?

Iemand hier een goede app waarmee je zowel Twitter als een fanpage op facebook mee kan beheren? Ik gebruik nu tweetdeck maar zover ik kan zien kan ik daar geen fanpage mee updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:04
DefLite schreef op woensdag 01 december 2010 @ 18:29:
Iemand hier een goede app waarmee je zowel Twitter als een fanpage op facebook mee kan beheren? Ik gebruik nu tweetdeck maar zover ik kan zien kan ik daar geen fanpage mee updaten.
Twezr?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joke_name
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:37
Zo. Sinds vandaag ook mijn nieuwe iphone4. Wat een verademing is dat sinds de iphone 2G.
Die ik heel erg lang heb gebruikt.

Wat wel erg grappig was. Had een screenprotector gekocht voor de voor en achterkant.
Heb er super lang op zitten prutsen, lukte het me niet om hem er goed op te krijgen.
Althans dat dacht ik, uiteindelijk het set maar gefrustreerd weg gegooid.

Ik zit nu 10 minuten geleden te kijken onder een sterke lamp en het blijkt dus dat hij er zo prachtig opzit dat je het gewoon bijna niet ziet. Behalve onder een lamp en als je het weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
joke_name schreef op woensdag 01 december 2010 @ 22:59:
Zo. Sinds vandaag ook mijn nieuwe iphone4. Wat een verademing is dat sinds de iphone 2G.
Die ik heel erg lang heb gebruikt.

Wat wel erg grappig was. Had een screenprotector gekocht voor de voor en achterkant.
Heb er super lang op zitten prutsen, lukte het me niet om hem er goed op te krijgen.
Althans dat dacht ik, uiteindelijk het set maar gefrustreerd weg gegooid.

Ik zit nu 10 minuten geleden te kijken onder een sterke lamp en het blijkt dus dat hij er zo prachtig opzit dat je het gewoon bijna niet ziet. Behalve onder een lamp en als je het weet.
Heb je er nu wel of geen protector omheen zitten ;)

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joke_name
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:37
@alexhooven,

Ja dus en er helemaal happy mee omdat je hem gewoon niet ziet. Als je soms bij andere mensen screenprotectors ziet zitten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
joke_name schreef op woensdag 01 december 2010 @ 23:17:
@alexhooven,

Ja dus en er helemaal happy mee omdat je hem gewoon niet ziet. Als je soms bij andere mensen screenprotectors ziet zitten.....
Top toch! Soms zie je ze idd erg zitten. Ik ga me dan ergeren en vervolgens is het er na een week vanaf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre61
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:34
@joke_name welke protector heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingston|IA
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-02-2020
Ik sync mijn iphone niet automatisch, en doe alles handmatig erop/eraf.
Nou download ik al mijn apps direct op mn iphone via de appstore. Alleen was 'driver' te groot en heb ik die via itunes gedownload.
Nu ik 'driver' op mn iphone wil zetten, vraagt die of ik al mijn apps wil vervangen voor alleen driver. dat wil ik natuurlijk niet.
De itunes is gemachtigd en muziek erop/eraf halen gaat wel.
Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

iPhone aansluiten, rechtsklikken op de iPhone in iTunes en "Transfer Purchases" selecteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingston|IA
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-02-2020
waarom is dat beeld dan wazig, ik kan de app namelijk niet erop slepen, ben bang dat die alle apps die erop staan begint te wissen en dan alleen driver erop zet?

edit: voor de zekerheid ga ik de aankopen overzetten van de iphone naar itunes en dan syncen.
beetje omslachtig maarja.

thanks

[ Voor 29% gewijzigd door Kingston|IA op 02-12-2010 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Kingston|IA schreef op donderdag 02 december 2010 @ 01:14:
edit: voor de zekerheid ga ik de aankopen overzetten van de iphone naar itunes en dan syncen.
beetje omslachtig maarja.

thanks
dat bedoelde ^^ ook :+

zet aankopen over == transfer purchases

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Is er trouwens ook zoiets als Status Notifier voor een niet gejailbreakte iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:10
Misschien een domme vraag, maar ik moet mijn laptop inleveren voor service, hierdoor zal windows 7 verdwijnen en daarmee alle informatie op de harde schijf. Nu is dat niet zo een probleem, documenten, fotos etc worden in de backup gedaan. Maar dan het volgende, Itunes

Mijn muziek komt uit allerlei mapjes etc. Kan ik gewoon alles formatteren en daarna op de nieuwe install alles van mijn iphone terug naar de pc zetten? Of moet ik al die mapjes kopieeren en later weer op mijn pc zetten. Zet apple alles van de iphone4 op een verse laptop ook al zijn de originele bestanden dus weg?

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:02
Ik vind het echt prachtig om te zien dat er nog steeds mensen zijn die een iPhone kopen (voor een pittig bedrag) en vervolgens achteraf klagen dat er geen bluetooth - bestandsuitwisseling op zit _/-\o_ Priceless.

Ik kan er gewoon met mijn pet niet bij dat iemand €600+ voor een product neerteld en zich niet een beetje inleest van tevoren.

Ik heb één punt van kritiek, dat is dat ik niet kan mmsen. Ik heb BEN als provider, deze maakt gebruik van het T-Mobile netwerk, waardoor het niet mogelijk is om mijn MMS instellingen aan te passen. BEN heeft namelijk eigen MMS instellingen.

Bij Instellingen - Algemeen - Netwerk heb ik dus een schermpje minder. Kan deze dus niet aanpassen.

Gelukkig is er Whatsapp en e-mail :)

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
peugeot206gt schreef op donderdag 02 december 2010 @ 09:16:
Misschien een domme vraag, maar ik moet mijn laptop inleveren voor service, hierdoor zal windows 7 verdwijnen en daarmee alle informatie op de harde schijf. Nu is dat niet zo een probleem, documenten, fotos etc worden in de backup gedaan. Maar dan het volgende, Itunes

Mijn muziek komt uit allerlei mapjes etc. Kan ik gewoon alles formatteren en daarna op de nieuwe install alles van mijn iphone terug naar de pc zetten? Of moet ik al die mapjes kopieeren en later weer op mijn pc zetten. Zet apple alles van de iphone4 op een verse laptop ook al zijn de originele bestanden dus weg?
Haal je hardeschijf er gewoon uit en stuur hem dan op?
Doen wij op het werk ook vaak bij laptops..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alekz87 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 23:16:
[...]

Heb je er nu wel of geen protector omheen zitten ;)
Hahahaah ik dacht precies hetzelfde:P Heb je hem nou wel of niet:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Nu online
virtualJac schreef op donderdag 02 december 2010 @ 09:21:
Ik vind het echt prachtig om te zien dat er nog steeds mensen zijn die een iPhone kopen (voor een pittig bedrag) en vervolgens achteraf klagen dat er geen bluetooth - bestandsuitwisseling op zit _/-\o_ Priceless.

Ik kan er gewoon met mijn pet niet bij dat iemand €600+ voor een product neerteld en zich niet een beetje inleest van tevoren.
Dan heb je niet goed gelezen: degene die kritiek had, heeft de telefoon gekregen en niet zelf gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peugeot206gt schreef op donderdag 02 december 2010 @ 09:16:

Het is mij meerdere keren overkomen dat ik mijn muziekcollectie kwijt was door problemen met de PC. En aangezien je met een iphone/ipod je muziek ook op je PC moet hebben wil je ze behouden heb ik ervoor gekozen om mijn muziek voortaan op te slaan op een externe harde schijf. Problemen met je PC? Prima maar lekker geen muziek kwijt als je je PC moet herinstalleren o.i.d.

Ik had vroeger een creative zen micro en die sloeg alles gewoon ook op op de mp3. Dus mocht je pc dood zijn dan had je toch nog alle liedjes! En ik weet dat je prog's hebt die muziek van je ipod/iphone af kunnen halen maar dat is zo omslachtig.

En ja..liedjes e.d. die je op je iphone 4 hebt maar niet op je PC/laptop worden verwijderd van je iphone 4. Hij vraagt zoiets als of je een nieuwe bibliotheek wil aanmaken en zoja dan wordt alles gewist van je iphone 4. Zo nee dan kan je niks toevoegen.

Dus mijn tip, sla al je muziek (e.d) voor je ipod/iphone op op een externe harde schijf dan hoef je over zulke dingen geen zorgen te maken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Hoewel de muziekuitwisseling tussen computer en iPod inderdaad nogal rigide is hoef je niet per se je documenten op een externe schijf te zetten. Je moet doen wat voor alle persoonlijke bestanden geldt: zet ze niet op je systeempartitie en maak regelmatig backups ... Een externe schijf is inderdaad handig voor backups maar voor het reguliere gebruik heb je natuurlijk een aparte datapartitie.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het klopt helemaal wat je zegt Kenneth!
Maar daar heb je niks aan als je een nieuwe pc moet halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Wel als je een backupHDD hebt.

En nog een tip van mij: vinkje in iTunes uitzetten die muziek synchroniseert, dan gooit hij je iPhone ook niet leeg als je hem aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Je kan toch gewoon je itunes library + muziek folder copyen en weer opnieuw importeren als je pc schoon is geinstalleerd? Dan behoudt je ook je ratings etc.

[ Voor 7% gewijzigd door aramdin op 02-12-2010 10:11 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit

Ik heb één punt van kritiek, dat is dat ik niet kan mmsen. Ik heb BEN als provider, deze maakt gebruik van het T-Mobile netwerk, waardoor het niet mogelijk is om mijn MMS instellingen aan te passen. BEN heeft namelijk eigen MMS instellingen.

Bij Instellingen - Algemeen - Netwerk heb ik dus een schermpje minder. Kan deze dus niet aanpassen.

Ik heb hem van me baas gekregen.. ik zou voordat ik hem had zelf nooit een Iphone kopen juist om deze dingetjes.. maargoed nu ik hem toch heb gekregen bevalt hij voor de rest wel goed, en daarom zal ik nu ook wel blijven bij een Iphone als zakelijke telefoon, heb eergister de Desire Z gehaald voor prive gebruik, die kan wel bestanden via bluetooth versturen en FM radio. Apple hoeft alleen maar in IOS 4.3 ff te OBEX te implementeren en that's it, helemaal niet moeilijk voor ze want ze zijn slim genoeg daar. De bluetooth chip kan het aan dusja..

Maar goed genoeg over deze discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik vind het echt prachtig om te zien dat er nog steeds mensen zijn die een iPhone kopen (voor een pittig bedrag) en dan een budgetprovider als BEN nemen en vervolgens klagen dat ze niet alle mogelijkheden van de iPhone kunnen gebruiken. _/-\o_ Priceless.

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Canaria schreef op donderdag 02 december 2010 @ 10:53:
[...]

Ik vind het echt prachtig om te zien dat er nog steeds mensen zijn die een iPhone kopen (voor een pittig bedrag) en dan een budgetprovider als BEN nemen en vervolgens klagen dat ze niet alle mogelijkheden van de iPhone kunnen gebruiken. _/-\o_ Priceless

O-)
Hahaha +1

Ik verzend alles met pingchat en email, muziek verstuur ik toch nooit.
Als radio heb k gewoon de apps, werkt heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hoedje schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:39:
Naar mijn mening is bluetooth enorm achterhaald. Ik zie veel liever dat Apple haar MobileMe diensten enorm uitbreid.
Ja.. handig, je toetsenbord, magic mouse en magic trackpad via Mobile Me je computer laten aansturen :+

Bluetooth is niks mis mee, maar het is voor draadloze bediening bedoeld, niet voor dingen als bestandsoverdracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
heb me iPhone al bijna 2 jaar. en nog nooit bluetooth gebruikt. Enige waarvoor het handig is is een carkit meer niet. bestanden uitwisselen kan tegenwoordig op zoveel meer manieren. Neem bijvoorbeeld dropbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Hmmm opvallend.
Tethering disabled -> drama in i4!!!
Maar Bluetooth is overbodig en een achterhaalde techniek en kan wel gemist worden :?

Echt ... soms ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Mensen moeten eens leren persoonlijke use cases niet op alles en iedereen te projecteren.

Ik wist tot voor kort niet eens dat er Bluetooth op mijn iPhone zat en Flash kan mij gestolen worden maar dat betekent niet dat dat voor iedereen geldt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

kenneth schreef op donderdag 02 december 2010 @ 12:34:
Mensen moeten eens leren persoonlijke use cases niet op alles en iedereen te projecteren.

Ik wist tot voor kort niet eens dat er Bluetooth op mijn iPhone zat en Flash kan mij gestolen worden maar dat betekent niet dat dat voor iedereen geldt ...
Exact! Ik hoef ook geen OBEX, maar ik vind het bizar dat het er niet op zit en A2DP wel.

Men neme een technologie met een aantal standaarden voor functionaliteit. Van die standaarden worden er willekeurig drie uitgehaald en die worden niet geïmplementeerd. Van die drie wordt vervolgens eentje gekozen die een jaar later in de verbeterde versie alsnog wordt toegevoegd, als nieuwe amazing feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik ben echt heel erg blij met 4.2 op mijn iphone 3G, het gaat allemaal weer lekker, vooral sms'en!

Nu nog over een half jaartje van t-mobile af zien te komen, en dan is het leven weer goed :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Ja, over 2 maand ben ik aan de beurt, dan loopt mijn 3G-abo af. Ik zie het echter niet zitten om over te stappen op een andere foon (die onder nerds razend populaire HTC Desire heb ik met een open mind bekeken maar die inferface vind ik echt onnodig onduidelijk; 7 home screens, lelijke mapstructuren als je op een home screen een functie kiest, hierdoor ook geen directe (visuele) feedback of je ingestelde verandering gelukt is etc. etc.).

Ik zit dus best te denken aan een iPhone 4, maaaaaarrrr... Welke aanbieder is nu echt de beste..? Kijk, prijs kan ik best online vergelijken; maandkosten, belkosten binnen en buiten de bundel, datalimieten en datakosten, kosten van het toestel etc. etc. Hoe is het echter in de praktijk gesteld met de dekking, met het internetgebruik etc. Ik hoor (en lees hier) wisselende verhalen over het al dan niet werken van MMS, tetheren, visual voicemail, internet, goede danwel slechte klantenservice, goede danwel slechte coverage...

Als ik mij niet vergis zijn er nu drie aanbieders: KPN, Vodafone en T-Mobile..? Ik ben voor T-Mobile 3 jaar eigenaar geweest van een Samsung klaptelefoon onder een 2-jarig abo bij Vodafone (was een beetje lui met overstappen geweest) en had geen goede ervaring met Vodafone: Na 2 jaar kon ik wel een nieuwe telefoon krijgen maar nauwelijks voordeliger. Sterker nog; nieuwe klanten kregen allerlei zooi gratis, goedkopere abo's etc. etc. terwijl je als vaste klant maar werd opgescheept met stijgende kosten. Dat abonnement was geloof ik 2 tientjes per maand maar zodra de 2 jaar afgelopen was steeg het van 90 tot 160 euro per maand, dat terwijl ik echt niet veel meer ben gaan bellen of SMSen. Overigens had ik ook nog eens slechte dekking, bijvoorbeeld in de trein tussen Hilversum en Amersfoort, dan viel de verbinding (en het gesprek) weg. Vodafone heb ik dus kutervaringen mee, maar ja, in 2 jaar verandert er ook een hoop.

Praktijkervaringen zijn dus zeer welkom!
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.