Eindelijk het full hd scherm standaard. Ik ben er blij mee en misschien heb ik dan toch een desktop replacement gevonden. Ben benieuwd naar de prijs en hoe duur het totale kaartje zal worden als er een hoge sandy bridge Quadcore in wordt gegooid. Nog even wachten tot 1 februari. De GT555M is nagenoeg identiek aan de 445M behalve dan de 3D ondersteuning-mogelijkheid.
3D kan me, om eerlijk te zijn, geheel gestolen worden. Ik las laatst van een tweaker dat hij vond dat alleen Avatar 3D goed geïmplementeerd had. Voor de rest is het een gigantische zware teleurstelling, ik ben het hier volkomen mee eens. Ik heb laatst nog getest bij de mediamarkt en ik vind het er echt niet uitzien.
3D kan me, om eerlijk te zijn, geheel gestolen worden. Ik las laatst van een tweaker dat hij vond dat alleen Avatar 3D goed geïmplementeerd had. Voor de rest is het een gigantische zware teleurstelling, ik ben het hier volkomen mee eens. Ik heb laatst nog getest bij de mediamarkt en ik vind het er echt niet uitzien.