Inmiddels is mijn XPS 17 voorzien van een verse installatie op de SSD.
Gaat heerlijk rap nu! Gisteren bezig geweest met de drivers installeren en heb ze volgens mij zo goed als allemaal. Niet alles was nodig geweest van wat ik heb geinstalleerd maargoed dat zien we later wel. Gisteren de accu helemaal leeg gemaakt en vannacht opgeladen. Met een beetje browsen en wat kleine applicaties insatlleren word er weergegeven dat de accu tussen de 8 en 9 uur mee gaat.
Heb gisteren wel mijn scherm schoon moeten maken.. zaten hier en daar wat vegen op. Niet al te netjes maargoed als dat alles is hoor je mij ook niet klagen.
Wifi werkt lekker snel, bij mijn vriendin haal ik het maximum van de verbinding. Nu ik thuis op zolder zit is het een drama maar dat ligt aan de (simpele) netgear router die ziggo heeft meegeleverd. Haal maarliefst 30 kb/s als ik boven op zolder zit met de laptop

. Dus dat word of een verdieping naar beneden of een draadloos APN op de 1e verdieping neerzetten voor een beter signaal boven. Om er nou een netwerkkabel in te stoppen is ook zo wat
Het geluid van de laptop is subliem. Gisteren wat nummertjes geluisterd en ik kan er niks anders over zeggen. Volgens mij is het geluid helemaal naar wens aan te passen maar dit moet ik nog verder uitzoeken.
De fan hoor ik nauwelijks. Niet dat ik de laptop al zwaar belast hebt maar ik hoor deze zeker niet om de 10 seconden aanslaan. Gisteravond heb ik de fan helemaal niet gehoord. Ik zal dezer dagen nog is kijken wat de temp. is van de processor enzovoorts.
Het backlit toetsenbord typt heerlijk en vooral savonds zijn de verlichte toetsen erg leuk en handig om te zien! Toetsen liggen niet te ver uit elkaar en de afstand van je handpalm tot waar je typt is bij mij precies goed
Meer kan ik er nog niet over zeggen, dit komt in de loop van volgende week als ik de laptop meer gebruikt heb!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB