NSinds vandaag een denon x1500h binnen maar worstel met een aantal dingen, instellingen.
De handleiding die erbij zit is minimaal en uit de online handleiding kom ik ook niet echt.
Ik zit met een paar vragen, de phono speelt nu alleen stereo kan ik hierbij ook de subwoofer laten spelen, volgens mij deden ze dit in de winkel wel..
Punt 2 de centerspeaker klinkt wel heel erg zacht ( de overige speakers overheersen) , kan nergens vinden om alleen de centerspeaker iets harder te zetten. Bij setup ,audio en dan is center niveau uitgegrijsd
Update 23:34.
Na bijna een hele dag stoeien en niets verder gekomen sta ik op het punt om de denon terug te sturen.
Het is bijna onmogelijk om de geluidsvoorkeuren aan te passen en uit de handleiding wordt je ook niet echt veel wijzer.
Bij mijn vorige bose kon je alles aanpassen, geluidmode, 5.1 of 2.1 enz dit is nergens te vinden op de denon.
Je kon ook zeer makkelijk het volume per box aanpassen dit is ook iets wat ik op de denon mis, of ik kan het niet vinden.
Helaas de denon ziet er wel mooi uit maar de gebruiksvriendelijkheid valt voor mij erg tegen.
[
Voor 39% gewijzigd door
edebee op 19-02-2019 23:39
]