Ik ben zojuist op de chat te weten gekomen dat de (aanzienlijke!) prijsverlaging van de Denon 2300W onder andere, te maken heeft met de BTW vrije dagen. Waarschijnlijk een tijdelijke aanbieding dus. Zaterdag nog maar even naar Hi-Fi Klubben om m'n knoop door te hakken en dan hopelijk een receiver bestellen dit weekend (Y)
chat:
Ik
Dag! Ik zie dat de X2300W van Denon nu flink goedkoper is. Kunt u vertellen of dit een tijdelijke prijsdaling is (aanbieding) of een permanente?
Hij
Goedemiddag
Ik
Dag!
Hij
De Denon X2300W is nu inderdaad in de aanbieding vanwege de btw-vrije dagen
Ik
Dank voor de info! Ik begrijp dus dat de kans aanzienlijk is dat de prijzen na dit weekend weer omhoog gaan?
Ik
Ik wil dit weekend een keuze maken wat betreft receiver. Heeft u enig zicht of de prijzen dit weekend nog (ongeveer) hetzelfde blijven?
Hij
Deze prijzen zullen het hele weekend zo blijven, gedurende de actie dus
Ik
Super. Dan ga ik mij dit weekend nog even verder inlezen, en dan hopelijk een knoop doorhakken en bestellen. Dank!
chat:
Ik
Dag! Ik zie dat de X2300W van Denon nu flink goedkoper is. Kunt u vertellen of dit een tijdelijke prijsdaling is (aanbieding) of een permanente?
Hij
Goedemiddag
Ik
Dag!
Hij
De Denon X2300W is nu inderdaad in de aanbieding vanwege de btw-vrije dagen
Ik
Dank voor de info! Ik begrijp dus dat de kans aanzienlijk is dat de prijzen na dit weekend weer omhoog gaan?
Ik
Ik wil dit weekend een keuze maken wat betreft receiver. Heeft u enig zicht of de prijzen dit weekend nog (ongeveer) hetzelfde blijven?
Hij
Deze prijzen zullen het hele weekend zo blijven, gedurende de actie dus
Ik
Super. Dan ga ik mij dit weekend nog even verder inlezen, en dan hopelijk een knoop doorhakken en bestellen. Dank!
[ Voor 53% gewijzigd door NeFoRcE op 26-01-2017 11:51 ]
Professioneel Heftruck Syndroom