Mag toch hopen dat Marantz op de hogere modellen niet bezuinigd heeft op het aluminium. Anders komt die AV8801 er hier al niet in. Maar zal wel goedken aangezien het gehele chasis ook verkoperd is. Al moet ik zeggen dat een AVR-4520 en dan instellen dat de eindtrappen uit moeten worden geschakeld ook nog steeds lonkt. Scheelt ook nog eens aanzienlijk in de prijs.
Dat van die uF had ik van stereoplay.de, die hadden de AVR-2809 ooit getest en daar stond het in. Idem met dat de receiver iets van 94,7 Watt per kanaal er uit perste. Helaas kan ik die tests zo 1-2-3 ook niet meer vinden. Idem met de tests van de beruchte TX-SR606 van Onkyo waaruit bleek dat er een whopping 35 Watt per kanaal wordt geleverd.
Dat van die uF had ik van stereoplay.de, die hadden de AVR-2809 ooit getest en daar stond het in. Idem met dat de receiver iets van 94,7 Watt per kanaal er uit perste. Helaas kan ik die tests zo 1-2-3 ook niet meer vinden. Idem met de tests van de beruchte TX-SR606 van Onkyo waaruit bleek dat er een whopping 35 Watt per kanaal wordt geleverd.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.