Ik denk dat ik juist 80% muziek luister (alleen daarvan ook weer het grootste deel radio).
Als ik kijk naar de prijs voor een goede stereo versterker + av-receiver samen, dan heb ik dat er eigenlijk niet voor over (zelfde geldt voor de blu-ray speler die hierboven genoemd wordt

).
Overigens, ook als ik evt over zou willen stappen naar stereo only (wat ik heb overwogen), dan zit ik weer met het feit dat ik opzie tegen investeringen in goede dac's, bluray spelers, goede dac's voor achter mediacenter, etc.
Eigenlijk ben ik op zoek naar zoiets als een AV-receiver maar dan dus puur als 'console' (berg hdmi inputs, goede video processing, goede dac's, goede radio ontvanger met evt. ook dab+ ) en dan uitvoer via een goede versterker

. Eventueel voor puur muziek nog een goede analoge bron direct aan de versterker.
Aan de andere kant, ik ben ook weer niet totaal ontevreden met m'n huidige geluid. Dus alleen een Denon X2000 zou me waarschijnlijk ook reeds bevallen.
Ik denk dat ik eerdaags eens m'n Denon PMA-716 r die ik boven heb staan naar beneden ga halen om op de mordaunts aan te sluiten. Mooi krachtig versterkertje die boven een paar Mission 780 boekenplank speakertjes aanstuurt. Die setup gebruik ik nu op de werkkamer voor radio, computer en zo nu en dan eens een SACD'tje uit een Pioneer dvd-speler.
[
Voor 15% gewijzigd door
eymey op 05-08-2013 14:15
]
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.