Ff een korte review (of vergelijking met N1), heb de telefoon nu ruim een week in gebruik.
Had voorheen een Nexus One, helaas verkocht voordat ik de S kreeg, dus vergelijkingsfoto's kon ik helaas niet maken.
Ben erg onder de indruk van het scherm, deze is beter dan de N1, ben trouwens ook erg blij dat ik een SAMOLED scherm heb, want het scherm valt totaal niet op tegenover de behuizing wanneer er veel zwart is.
De anti fingerprint coating is ook SUPER! Als er al wat vlekjes zijn, dan zijn deze met een kleine veeg weg. Bij de N1 was dit soms best lastig.
Telefoon ligt erg fijn in de hand, wel wat gladder dan de N1 die een rubbercoating op de achtergrond had.
De telefoon is sneller dan de N1 (kan aan Gingerbread liggen, had namelijk CM6.1.1 op de N1) Angry birds bijvoorbeeld draait een stuk soepeler en de opstarttijd van de telefoon is STUKKEN sneller.
Batterij duur merk ik niet heel veel verschil, heb nu wel iets meer sap over in de batterij als ik thuis kom van het werk dan voorheen, maar twee dagen op 1 batterij is toch echt onmogelijk.
Geluid op de NS is beter dan de N1, wat harder, en zuiverder, ook lage tonen te horen op de NS wat de N1 niet had.
NFC chip heb ik nog niet kunnen testen.
Camera is prima, zie weinig verschil met de N1, mis wel de digitale zoom functie, maar goed.
De front cam werkt erg goed, heb Tango en Fring geprobeerd en werkt top! Helaas heeft bijna niemand een telefoon met front camera, dus wordt niet veel gebruikt.
De NS trilt trouwens stukken beter dan de N1. Voelde de N1 vaak niet als deze in de zak zat, maar met de NS nog niet gehad
Op zich kon de N1 nog prima mee, maar de NS heeft toch wel wat verbeteringen. Ben er iig erg tevreden over, maar kan niet wachten op een stabiele CM mod voor de NS
[
Voor 3% gewijzigd door
cypher21 op 07-01-2011 15:14
. Reden: toevoeging ]