Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.zdnet.be/zd_images/2010/49/nexus_s.jpg

Het gaat hier uitsluitend over abonnementen en levertijden van de Google Nexus S

Discussies over de telefoon zelf vinden hier plaats: Google Nexus S (Two)
Regels:

Wat we wel in dit topic willen zien:
1. Discussie over mooie aanbiedingen voor de telefoon.
2. Discussie en meldingen over wanneer we de telefoon kunnen verwachten in de winkels.
3. Vragen over aanbiedingen die bij de telefoon horen

Wat we niet in dit topic willen zien:
1. Discussies over shops. Dit mag in de pricewatch.
2. Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het tech topic.
3. Offtopic geblaat zoals, ik heb hem, ik heb hem besteld etc etc. Post dus inhoudelijk!
4. Ook hier gelden de regels van GoT, dus geen opmerkingen zoals Kijk, hij is goedkoop!''
5. Een vijf woorden melding van, Kijk, hier is hij goedkoop!!!

De pricewatch van de Nexus S is hier te vinden: pricewatch: Google Nexus S

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 21-12-2010 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtz0r
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-12-2022
Prijzen in Nederland zijn natuurlijk nog niet bekend maar om alvast een beetje discussie te starten in Engeland is de telefoon te vinden voor 429.99p wat neerkomt op ongeveer 510 euro.
Icm een 2-jarig abonnement van 30p/m is de telefoon gratis.

Ik hoop dat nederland ook een beetje deze prijzen aanhouden dan is het opzich wel te doen denk ik...

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Grijze import of eigen import mag natuurlijk ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:23

duderuud

Sliden is koel

De mijne wordt als het goed is morgen op het werk afgeleverd.

Totale kosten tot nu toe:

Nexus S: $530
Bonvu kosten: $20
US Taxes: $49
Verzending: $35
---------------------------------
Totaal $635 ofwel €482

Als waarde heb ik voor de douane $299 opgegeven. Als dat geaccepteerd wordt dan komt er €36 bij aan douane/inklaringskosten.

Toestel gaat al met al dus rond de €525 kosten als je er zelf een besteld in de USA.

[ Voor 3% gewijzigd door duderuud op 22-12-2010 13:34 ]

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Pff,

Ben ik een keer eerlijk en heb ik gewoon de volle waarde laten verzekeren en op het pakket laten zetten is er dikke vertraging bij de douane...
Ziet er naar uit dat ik nog wel een tijd op de telefoon kan wachten :(

zou dinsdag aangekomen zijn met Fedex

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Ik heb 'm donderdag binnen gekregen. Moest €52 aan DHL betalen voor inklaringskosten.

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Nice, ik €161 aan FedEX.

Maar er zit wat meer in het pakket ;)
Helaas niet op tijd binnen gekregen voor kerst, dus hoop op a.s. maandag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Hoeven jullie geen BTW (naheffing) te betalen? Ik dacht dat er tegenwoordig 100% controle was.

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
ja, daar hebben we het toch over :)

Inklaringskosten is BTW + verwerking e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

In totaal heeft het toestel me ongeveer €550 gekost. Toch wel iets meer dan ik gehoopt had. Helaas moet je ook rond de $50 betalen voor de Amerikaanse belasting, daar had ik geen rekening mee gehouden.

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De kosten met het over later komen uit Engeland zijn ongeveer gelijk dan. 505 euries voor toestel en als je nog eens 20 a 50 euro aan verzendkosten geeft is het wel een beetje gelijk. Tenzij je toevallig daar moet zijn en er toch even eentje meeneemt.
Tinto schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 12:10:
Hoeven jullie geen BTW (naheffing) te betalen? Ik dacht dat er tegenwoordig 100% controle was.
Inklarings kosten, zegt ie toch. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 25-12-2010 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:49
Hij wordt nu steeds meer te koop aangeboden op marktplaats. Kan je aan de verpakking zien wat voor soort scherm (lcd/amoled) het betreft, of moet je hem dan echt aan zetten en dan op het oog bepalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Arnout schreef op maandag 27 december 2010 @ 21:27:
Hij wordt nu steeds meer te koop aangeboden op marktplaats. Kan je aan de verpakking zien wat voor soort scherm (lcd/amoled) het betreft, of moet je hem dan echt aan zetten en dan op het oog bepalen?
Net even op Marktplaats gekeken en ik zou toch voorzichtig zijn. Ik zie een paar advertenties welke er legaal uit zien maar een hoop is gewoon onzin en waarschijnlijk een oplichter.

Zover ik weet zijn alle tot nu toe geproduceerde telefoons sAMOLED. Ze zeggen dat de nog vrij te geven europese/russische versie sLCD gaat worden maar dat is nog niet zeker.

Je had dit trouwens gerust in het tech topic kunnen vragen, dit topic is alleen voor leveringen en abo's.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 27-12-2010 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaco32
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-09-2024
Weet iemand wanneer (specefiek/datum) de google nexus s naar Nederland komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zonder echt specifiek te zijn is er gezegd dat het eerste kwartaal 2011 zal zijn. Hopelijk wordt het januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 24-06 15:40

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

En zullen dan de meeste providers deze direct al aanbieden of zijn er 1 of meer providers die hem wel/niet mogen aanbieden bij release?

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hij wordt overal ter wereld vrij aangeboden, zonder simlock of provider customizations.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 28-12-2010 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Als je 'm uit de USA importeerd dan zit er een T-mobile simkaart bij. Waarom weet ik ook niet, zal wel een prepaid-kaartje zijn. Ik kreeg gelijk een melding dat ik mijn voicemail moest bellen maar dat werd lastig zonder netwerk (kaarten uit de USA werken meestal niet :) ).

Nexus S net verkocht, nu wachten op de nieuwe Galaxy S2

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
duderuud schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:19:
Als je 'm uit de USA importeerd dan zit er een T-mobile simkaart bij. Waarom weet ik ook niet, zal wel een prepaid-kaartje zijn. Ik kreeg gelijk een melding dat ik mijn voicemail moest bellen maar dat werd lastig zonder netwerk (kaarten uit de USA werken meestal niet :) ).

Nexus S net verkocht, nu wachten op de nieuwe Galaxy S2
http://briefmobile.com/sa...axy-s2-is-probably-a-fake

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

I know. Maar er komt wel een opvolger van de Galaxy die vast "next-gen" is :)

Edit: Firmware al uitgelekt: http://www.geek.com/artic...firmware-leaked-20101123/

[ Voor 42% gewijzigd door duderuud op 30-12-2010 23:04 ]

Motor-Forum.nl

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-07 21:20
Wat ik me vooral afvraag is hoe de mensen die hem hebben geimporteerd (jaloers) hoe de hell hebben jullie dat gedaan. als je bij de best buy besteld word niet geleverd aan NL voor zoveer ik weet

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:19
Lordsauron schreef op donderdag 30 december 2010 @ 23:07:
Wat ik me vooral afvraag is hoe de mensen die hem hebben geimporteerd (jaloers) hoe de hell hebben jullie dat gedaan. als je bij de best buy besteld word niet geleverd aan NL voor zoveer ik weet
Engeland (daar is hij ook al te krijgen) of mensen die in de VS geweest zijn of iemand kennen die er geweest is.

Er zijn speciale sites waar je iets naartoe kunt laten sturen en die sturen het dan naar jouw. Bestbuy gaf aan dat ze dit niet zouden doen maar dit hangt er uiteraard vanaf of BestBuy al die adressen kent van die sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52526

Lordsauron schreef op donderdag 30 december 2010 @ 23:07:
Borderlinx; kan je zowel gebruiken voor US als UK, maar ik heb gelezen dat Carphone Warehouse alleen kredietkaarten die zijn uitgegeven in de UK aanvaardt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372326

Ik keek net of er nog nieuws was, en toen zag ik dat Belsimpel.nl de Nexus S verkoopt! Wel de US versie, met Engelse taal, maar wel met garantie, en levertijd is 5-7 dagen. Het gaat dus ook om de Super AMOLED versie.

Ik wilde het net gaan zeggen hier, toen ik zag dat Belsimpel me een bericht had gestuurd op Tweakers, met de vraag of ik het nieuws kon posten dat ze de Nexus S verkopen, omdat ze bang waren anders beschuldigd te worden van reclame maken.

Dus: Belsimpel: Nexus S

Vraag me wel af waarom Belsimpel mij een bericht heeft gestuurd ;)

Prijs ben ik er vergeten bij te melden: ruim 700 euro. Ik ben niet van plan 'm te kopen, vanwege de prijs, het Super AMOLED scherm (wacht liever op Super Clear LCD) en de Engelse taal, maar het is toch leuk dat ze het aanbieden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202475

http://www.wereld-telefoons.nl/ verkoopt hem ook, voor 699,- los toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Dat exclusief kunnen ze denk ik ook maar weg laten.
Maar vind het sowieso bij beide shops nogal duur voor wat het is. Maand of 2 wachten en dan kun je hem bij de bekende shops gewoon bij een abonnement krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382009

Deadsy schreef op maandag 03 januari 2011 @ 21:25:
[...]

Dat exclusief kunnen ze denk ik ook maar weg laten.
Maar vind het sowieso bij beide shops nogal duur voor wat het is. Maand of 2 wachten en dan kun je hem bij de bekende shops gewoon bij een abonnement krijgen.
Anoniem: 372326 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 17:59:
Ik keek net of er nog nieuws was, en toen zag ik dat Belsimpel.nl de Nexus S verkoopt! Wel de US versie, met Engelse taal, maar wel met garantie, en levertijd is 5-7 dagen. Het gaat dus ook om de Super AMOLED versie.

Ik wilde het net gaan zeggen hier, toen ik zag dat Belsimpel me een bericht had gestuurd op Tweakers, met de vraag of ik het nieuws kon posten dat ze de Nexus S verkopen, omdat ze bang waren anders beschuldigd te worden van reclame maken.

Dus: Belsimpel: Nexus S

Vraag me wel af waarom Belsimpel mij een bericht heeft gestuurd ;)

Prijs ben ik er vergeten bij te melden: ruim 700 euro. Ik ben niet van plan 'm te kopen, vanwege de prijs, het Super AMOLED scherm (wacht liever op Super Clear LCD) en de Engelse taal, maar het is toch leuk dat ze het aanbieden. :)
@ Deadsy, volgensmij heb je niet helemaal goed gekeken, bij Belsimpel kan je hem nu al met abonnement kopen in combinatie met de bekende leveranciers. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtz0r
Abonnement prijzen bij belsimpel van t-mobile is wel heel belachelijk hoog, zou dat een typ foutje zijn?
536 euro(toestel prijs) icm met relax 330 (35 euro per maand) komt neer op 1.376 euro :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan hem via (maar niet bij!) Amazon.co.uk voor £400 exclusief verzending krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 52526 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:11:
Je kan hem via (maar niet bij!) Amazon.co.uk voor £400 exclusief verzending krijgen.
Zou toch voorzichtig zijn. Meeste shops die hem goedkoop aanbieden staat het labeltje "Just Launched" bij. Dat is meteen een rode flag bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Anoniem: 382009 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 11:26:
[...]

[...]

@ Deadsy, volgensmij heb je niet helemaal goed gekeken, bij Belsimpel kan je hem nu al met abonnement kopen in combinatie met de bekende leveranciers. ;)
Sorry ik had duidelijker moeten zijn. Met bij een abonnement krijgen bedoel ik dat je hem gratis erbij krijgt.

Zelfs met een abonnement is Belsimpel absurd duur. Bij een 2 jarig 30+ euro abonnement verwacht ik dat deze GSM gratis is.
En ik ga er vanuit dat hij zodra hij officieel in Nederland uit is dat hij dan ook bij de meeste webshops gratis zal zijn bij dergelijke 2 jarige abonnementen.

Ik heb het gevoel dat er ook wat foutjes in de abonnements prijzen staan.
Ze noemen Internet Plus maar noemen deze niet bij de prijs. Mocht dat bij hun gratis zijn dan zouden hun de enige zijn met die actie. Bij de rest is namelijk alleen normaal internet een paar maanden gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 17:04:
[...]

Zou toch voorzichtig zijn. Meeste shops die hem goedkoop aanbieden staat het labeltje "Just Launched" bij. Dat is meteen een rode flag bij mij.
Amazon staat garant voor die verkopers hé...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorted
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-07-2024
Tip: Ik heb destijds mijn N1 laten verzenden middels DK vanuit de V.S.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235299

Ik heb het vermoeden dat ze door de voorraad heen zijn op BestBuy.com. Ik heb hem eergisteren besteld, maar de status van mijn bestelling is nog ongewijzigd. Terwijl er op de site staat 'Usually ships in 0 - 1 days'. Zijn er meer mensen hier die aan het wachten zijn?

Edit: Laat maar... Zie nu in mijn bevestigingsmail staan 'Estimated arrival date 01/08/2011 - 01/12/2011' Nu maar hopen dat dat Amerikaanse datumnotatie is ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 235299 op 06-01-2011 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaco32
Ik heb typhone gemailt om te vragen wanneer de nexus s leverbaar is en dit kreeg ik als antwoord:
De Samsung Google Nexus S is nog niet leverbaar. Wij verwachten dat Samsung dit toestel eind deze maand/begin volgende maand het toestel uitgeeft. De exacte leverdatum is nog niet bekend. U kunt u inschrijven om informatie te ontvangen wanneer deze wel leverbaar is. Dit kan via http://www.typhone.nl/gsm...44/samsung-google-nexus-s
Ook ben ik langs de kpn shop geweest en die zei ongeveer februari daarna naar de belcompany geweest en die zeiden:
Heel meschien Q3 anders Q4 of volgend jaar :?. Ik hoop maar dat typhone gelijk hebt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Hoop voor je dat het geen deja vu wordt met hoe het met de N1 verliep.

Werd ook gezegd Q1, en uiteindelijk pas mondjesmaat in juni en alleen bij vodafone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaco32
Je kan hem nou ook alvast bestellen bij smartphonestunts met abbo of los (735,-). http://www.smartphonestun...sung-google-nexus-s-zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Dat zijn allemaal geïmporteerde telefoons.

Kun je beter op marktplaats kijken, dan heb je em voor 550-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzmeister
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:57
cypher21 schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 13:45:
Dat zijn allemaal geïmporteerde telefoons.

Kun je beter op marktplaats kijken, dan heb je em voor 550-600
Ik ben hem zelf aan het importeren, en ben tot nu toe € 422,- kwijt. Daar komen nog inklaringskosten overheen, dus ik denk dat ik in totaal iets van 500-550 euro kwijt zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Ik was zelf iets van 490 kwijt, telefoon + USA btw + NL BTW.
Telefoon was meegenomen, dus geen verzendkosten e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cypher21 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 16:45:
Ik was zelf iets van 490 kwijt, telefoon + USA btw + NL BTW.
Telefoon was meegenomen, dus geen verzendkosten e.d.
Kon je de US taxes niet laten terugclaimen bij het verlaten van de VS?

edit: Aanpassing vraag.

edit2: Hmmm, blijkbaar doet de VS daar niet aan mee. 7(8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 52526 op 11-01-2011 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_G-nius
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-03 08:00

Sir_G-nius

- - -

Ben ook bezig het toestel te importeren, verwacht de Nexus S volgende week binnen te hebben.
De prijs voor het toestel incl. verzendkosten en alle taxes zit op 568 euro :)

Had zelf geen zin meer om te wachten op de Nederlandse release, inderdaad met hetzelfde idee als toen met de N1 en ben er nu ook zeker van dat ik een Super AMOLED scherm heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzmeister
  • Laatst online: 15:57
Sir_G-nius schreef op maandag 17 januari 2011 @ 08:08:
Ben ook bezig het toestel te importeren, verwacht de Nexus S volgende week binnen te hebben.
De prijs voor het toestel incl. verzendkosten en alle taxes zit op 568 euro :)

Had zelf geen zin meer om te wachten op de Nederlandse release, inderdaad met hetzelfde idee als toen met de N1 en ben er nu ook zeker van dat ik een Super AMOLED scherm heb.
Succes! Die van mij is inmiddels gearriveerd in Nederland, maar door een vertraging bij de douane is hij nog niet bezorgd...

Mijn originele berekening was 422 excl. inklaring, maar ik was de US taxes vergeten mee te rekenen. Ik heb tot nu toe rond de € 490,- betaald, ben benieuwd wat daar nog bovenop komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op het internet was veel te vinden over een zogenaamde nieuwe versie van de Nexus S, de i9023 ipv de i9020. Dit zou een 4G versie zijn, of gewoon een nieuwe Nexus. Ik dacht atlijd dat het de Super Clear LCD versie zou zijn, maar daar dachten de Amerikanen geen seconde aan.

Lijkt erop dat ik gelijk heb gekregen. Ze spreken over de i9023 Black Silver, met Super Clear LCD en Nederlandse taal + menu. Prijs: 500 euro. Levertijd: 7 weken (maart).

Ik weet dat ze ook de US versie verkopen op Belsimpel.nl, maar dat is de versie met Super AMOLED, voor een hogere prijs. In ieder geval fijn om te weten wanneer de Nexus S hier leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtz0r
Anoniem: 372326 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:55:
Op het internet was veel te vinden over een zogenaamde nieuwe versie van de Nexus S, de i9023 ipv de i9020. Dit zou een 4G versie zijn, of gewoon een nieuwe Nexus. Ik dacht atlijd dat het de Super Clear LCD versie zou zijn, maar daar dachten de Amerikanen geen seconde aan.

Lijkt erop dat ik gelijk heb gekregen. Ze spreken over de i9023 Black Silver, met Super Clear LCD en Nederlandse taal + menu. Prijs: 500 euro. Levertijd: 7 weken (maart).

Ik weet dat ze ook de US versie verkopen op Belsimpel.nl, maar dat is de versie met Super AMOLED, voor een hogere prijs. In ieder geval fijn om te weten wanneer de Nexus S hier leverbaar is.
Nice...

Heeft iemand enig idee waarom de toestelprijzen bij t-mobile zo duur zijn? Is dat een soort actie tegen t-mobile ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maxtz0r schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 20:24:
[...]

Nice...

Heeft iemand enig idee waarom de toestelprijzen bij t-mobile zo duur zijn? Is dat een soort actie tegen t-mobile ofzo?
Goeie, had ik nog niet gezien. Vanwege onbeperkt internet misschien? Heb persoonlijk liever Vodafone, heeft het beste bereik. Maar onbeperkt internet klinkt wel aantrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtz0r
Anoniem: 372326 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 20:35:
[...]

Goeie, had ik nog niet gezien. Vanwege onbeperkt internet misschien? Heb persoonlijk liever Vodafone, heeft het beste bereik. Maar onbeperkt internet klinkt wel aantrekkelijk.
Wellicht maar dat zou wel een kromme actie zijn. Op t-mobile site is er nu namelijk een actie dat internet plus eerste 12 maanden gratis is en daarna 9,95 per maand. Met de constructie die op belsimpel staat betaal je dus het eerste jaar 35 euro en het tweede jaar 44,95, als je daar dan ook nog eens telefoon kosten erbij doet kom je op: 1282,40 euro uit.

Even bij vodafone zelfde berekening doen: eerste 12 maanden 28,50 tweede jaar is dit 39,05 (internet is 24 maanden gratis) + gratis telefoon kom je op: 816 euro.

Scheelt meer dan 450 euro en dat alleen voor onbeperkt internet... 8)7 roept u maar want ik snap het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
En als je per se onbeperkt internet wilt dan kan dat bij Vodafone ook voor €5 extra per maand (Zorgeloos Internet Blox). Over 2 jaar is dat €120 extra, alsnog veel goedkoper dan T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

remmelt schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 11:22:
En als je per se onbeperkt internet wilt dan kan dat bij Vodafone ook voor €5 extra per maand (Zorgeloos Internet Blox). Over 2 jaar is dat €120 extra, alsnog veel goedkoper dan T-mobile.
Oh? Ik dacht dat je dat moest kopen als je wou VoIPen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Ik heb ze er gisteren over gebeld. Dat ging toen wel specifiek over het iphone abonnement, maar toch.

Je mag gewoon voip-en met je normale databundel, het is dan ook gewoon normale data. Vodafone zegt echter dat je er erg veel data mee verbruikt en dat je daarom beter voor €5 extra een unlimited databundle kan nemen. Dat is wat die blox eigenlijk is; niet dat je dan ineens mag voipen en eerder niet maar gewoon een andere naam voor het Zorgeloos Internet Blox.

Maar, YMMV dus bel ze zelf even. Ze zijn heus best vriendelijk hoor, bij Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

remmelt schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 17:12:
Ik heb ze er gisteren over gebeld. Dat ging toen wel specifiek over het iphone abonnement, maar toch.

Je mag gewoon voip-en met je normale databundel, het is dan ook gewoon normale data. Vodafone zegt echter dat je er erg veel data mee verbruikt en dat je daarom beter voor €5 extra een unlimited databundle kan nemen. Dat is wat die blox eigenlijk is; niet dat je dan ineens mag voipen en eerder niet maar gewoon een andere naam voor het Zorgeloos Internet Blox.

Maar, YMMV dus bel ze zelf even. Ze zijn heus best vriendelijk hoor, bij Vodafone.
Dat laatste twijfelde ik ook niet aan hoor. Ik ben geen Youp. :)

Ik ga ze inderdaad nog bellen, heb wel een paar vraagjes. Maar als jij of iemand anders ze kan beantwoorden, zou het natuurlijk ook fijn zijn!

Want ik zie bijvoorbeeld dat als ik het goedkoopste Sim Only abbo wil (ik bel en sms niet zo veel), + 5 euro voor dat VoIP en unlimited databundle, dat ik dan maar 14 euro kwijt ben (alleen eerste vier maanden, later komt er wel wat geld bij, maar toch)! Natuurlijk komt daarbij de volle prijs van het toestel, maar toch vind ik het vreemd:

- De snelheid is altijd 3.6mb/s, dat verandert niet. Wat wel verandert bij verschillende abbo's is datalimiet. Bij de goedkoopste sim onlies en normale abbo's is dat 250mb, anders 1gb. Maar betaal 5 euro extra, en je hebt opeens ipv 250mb limiet, geen limiet. Is een beetje vreemd toch?
- Ik was ook altijd wel geintresseerd in Prepaid met internet, vanwege het feit dat ik weinig bel en sms. Ze bieden een blox (die je om de 30 dagen moet verlengen) aan voor 15 euro, waarbij je voor 1GB kan internetten. Ik zit nog te twijfelen tussen goedkoopste Sim Only bel+sms+web en die 5 euro extra (als het echt waar is dat je dan unlimited databundle hebt en 3.6 mb/s, en prepaid + 15 euro internet blox.
- Ik zie ook dat je bij normale abbo's (geen sim only) niet voor dat VoIP/zorgeloos internet blox kunt kiezen. Ook zijn de prijzen op de informatie pagina een beetje verouderd....

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 372326 op 20-01-2011 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Ja ik zou momenteel niet heel erg op de site vertrouwen. Gisteren werkte het allemaal niet zo (gaven ze aan de telefoon ook toe) en bijvoorbeeld bij het iphone abonnement (7,2Mb/s) staat dat het Internet Blox 3,6Mb/s is, dat klopt ook niet.

Ik denk dat ze weinig ruchtbaarheid geven aan prepaid + 15 euro internet als dat zo is. Je stopt een voip app op je telefoon en dan ben je onbeperkt los. Uiteindelijk wel het model waar we naar toe gaan wanneer Jan Modaal eindelijk (!!) door krijgt dat data data is en spraak eigenlijk ook data en dat er dus op minuten en vooral op sms grof wordt verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

remmelt schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 19:51:
Ja ik zou momenteel niet heel erg op de site vertrouwen. Gisteren werkte het allemaal niet zo (gaven ze aan de telefoon ook toe) en bijvoorbeeld bij het iphone abonnement (7,2Mb/s) staat dat het Internet Blox 3,6Mb/s is, dat klopt ook niet.

Ik denk dat ze weinig ruchtbaarheid geven aan prepaid + 15 euro internet als dat zo is. Je stopt een voip app op je telefoon en dan ben je onbeperkt los. Uiteindelijk wel het model waar we naar toe gaan wanneer Jan Modaal eindelijk (!!) door krijgt dat data data is en spraak eigenlijk ook data en dat er dus op minuten en vooral op sms grof wordt verdiend.
Daar droom ik ook van: 15 of 20 euro per maand (zo goed als) onbeperkt internet, en je belt gewoon via Skype of een andere aanbieder. In ieder geval bel je via 3g, of 4g, wat er dan inmiddels wel zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trueKAMi
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Ik zag dat bij HI abbo's internet Extreem ongeveer 15 euro per maand extra is, bovenop je abbo. Bij HI krijg je echter wel 7,2 MBit download, met een datalimiet van 2 GB, die je via een sms die maand voor 5 euro kan verdubbelen naar 4 gieg, voor als je meer verbruikt dan verwacht. Dat is imho een hele redelijke deal, voor het snelste internet van de grote providers.

"With a hammer like this, every problem looks like a nail!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-10-2024
Verwachte levertijd is eind deze maand: link

Staan nog geen definitieve prijzen bij jammer genoeg. Ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nightcrow schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 08:43:

Die verwachte levertijd klopt volgens mij niet helemaal. Belsimpel heeft 7 weken staan, maart dus. Prijs is 500 euro :). Ik snap dat artikel van Tweakers niet helemaal. Dat de i9023 de Super Clear LCD versie was, was al bekend. Voor de rest geven ze niet echt nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
nightcrow schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 08:43:

Had het al gezien. Ik ben sceptische. Een foto van een beeldscherm waar wat random informatie op staat met een claim dat hij eind deze maand uitkomt loop ik niet warm van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188 schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 09:55:
[...]

Had het al gezien. Ik ben sceptische. Een foto van een beeldscherm waar wat random informatie op staat met een claim dat hij eind deze maand uitkomt loop ik niet warm van.
Quote van een reactie:
Inmiddels staat ie overigens op 31-1 als indicatie bij Copaco, wat zoveel wil zeggen als "We weten het niet, maar we hebben em via het kanaal doorgekregen van Samsung" Kan zomaar zijn dat het ding eind februari er nog is, kan ook zo zijn dat ie over een week geleverd gaat worden.
Ik heb meer de neiging Belsimpel te geloven. Maart klinkt waarschijnlijker, hoe stom het ook is.

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 372326 op 22-01-2011 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CareFace
  • Laatst online: 07-07 17:49
Gisteren zag ik wel een heel verdachte advertentie op marktplaats van een bedrijf AT GSM die een nexus S aanbood voor maar 345 euro, wat natuurlijk belachelijk goedkoop is. Dus ik dacht waarom voor de grap niet eens een mailtje sturen want de advertentie zag er wel vrij professioneel uit.
Ik stelde een aantal vragen vervolgens krijg je een mailtje terug onder de naam Joris Vermaelen. Maar ik dacht al dat het niet klopte vanwege A de prijs, B het bedrijf AT gsm zit volgens de advertentie in duisburg maar volgens de site in New York. en C: het mailtje zag er nogal verdacht uit.
nu zag ik vandaag dat de advertentie van marktplaats is verwijderd.
dus bij deze waarschuw ik iedereen die dit leest kijk uit voor advertenties van AT GSM of Joris Vermaelen die nexus S en iphone 4 toestellen aanbiedt voor een veel te lage prijs en het hoogstwaarschijnlijk gaat om oplichting.
Ps ik weet niet zeker of dit de goede topic is voor deze post excuses als hij hier niet hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_Os
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-11-2014

Def_Os

Erjuh!

Hier kort mijn ervaringen voor de mensen die zelf willen importeren uit de US.

Lang niet alle Best Buy-winkels hebben de telefoon op voorraad. Hun klantenservice kan je echter helpen met het vinden van een winkel waar ze hem wel hebben.

Mits je niet gepakt wordt op Schiphol (wat bij mij het geval was; het is gelukkig een heel klein doosje :) ), ben je met $529 en na US taxes ongeveer 440 euro kwijt.

Ik ben erg gelukkig met mijn import-aankoop. Het SAMOLED-scherm is echt fantastisch mooi! Bedenk wel dat er niet standaard een NL woordenboek in zit, en dat je er een US lichtnet-USB adapter bij krijgt en dus nog een US-EU lichtnetadapter moet kopen.

Anyone who's ever played a part // They wouldn't turn around and hate it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
@def_os
Deze werkt ook prima op de US adapter voor 2 euro ;)
Afbeeldingslocatie: http://fotos.marktplaats.com/kopen/b/94/PVJvDoRwvRKvMM02PnwBPw==.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_Os

Def_Os

Erjuh!

cypher21 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 12:58:
@def_os
[afbeelding]
Exact, zo eentje heb ik ook. (Ik doelde niet op een USB-EU lichtnet adapter, die zijn vast duurder.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberKieken
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-05-2024
@def_os: Hoe lang heeft het hele proces (bestellen in us + shipping) bij je geduurd?
edit: en welke mail-forwarder heb je gebruikt? kwestie van te weten welke sowieso al te vertrouwen is ;)

[ Voor 40% gewijzigd door CyberKieken op 27-01-2011 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Hij is via schiphol gegaan, dus het lijkt mij een kleine gok dat hij zelf in Amerika is geweest en er een bij Best Buy gekocht heeft :)

Zelfde geld voor mij trouwens (hoewel niet ik maar familie in de US was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberKieken
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-05-2024
Ok, dat had ik mis begrepen; volgende keer 2 keer lezen voor ik post ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choxo
  • Laatst online: 10-11-2023

Choxo

n\o/ne

Heeft er iemand ervaring met intlo.com?

Daar lijkt de totale prijs 528 EUR alles inclusief te zijn?

×××

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Lijkt mij dat dat sowieso ex invoer en btw
reken maar op €100 bovenop die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@Def_os: Volgens mij kunnen bijna alle SMPS adapters van tegenwoordig zowel 110v@60Hz als 220v@50Hz aan. Als de standaard adapter die erbij zit dat niet aankan dan vindt ik dat weel slecht want eentje die het wel kan kost niet meer of minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaco32
bij bestelmaar.nl kan je ook de nexus kopen met abbo met vodafone 275 gratis. En er staat bij amoled beeldscherm. http://bestelmaar.nl/aanb...IiB5L-z3KYCFZgA3godqHHz7A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
@sizzlor De adapter die erbij zit kan 220v gewoon aan.

[ Voor 9% gewijzigd door cypher21 op 28-01-2011 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_Os

Def_Os

Erjuh!

@sizzlor: Hij kan wel 220V aan, hij past alleen niet in je stopcontact. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twakkers
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-03-2023
cypher21 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 12:58:
@def_os
[afbeelding]
Bij mn nexus one ging er ook zoiets op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trueKAMi
  • Niet online
jaco32 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 08:49:
bij bestelmaar.nl kan je ook de nexus kopen met abbo met vodafone 275 gratis. En er staat bij amoled beeldscherm. http://bestelmaar.nl/aanb...IiB5L-z3KYCFZgA3godqHHz7A
Ik zou oppassen met bestellen als je heel graag de sAMOLED versie wil, want het typenummer is wel van de nederlandse versie met LCD-scherm. (I9023)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elephtera
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 21:06
Ik heb de nederlandse versie vandaag besteld bij Wehkamp (acceptgiro). De site zegt 5-10 dagen.
Ook andere bedrijven die ik gebeld heb zeggen ongeveer 2 weken. Echter hadden die bedrijven niet de optie tot acceptgiro, en 500 euro houd ik liever in mijn eigen zak ipv het risico dat de levering opeens wel richting de 6 weken gaat wat bijvoorbeeld bol.com aangeeft.

Ik zal het laten weten als ik hem binnen heb,. ik ben benieuwd!

“An elephant is a mouse with an operating system”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@Elephtera Sommige winkels hebben een optie om te reserveren. Dan krijg je een bericht met de optie om hem te kopen als hij leverbaar is. Komt op hetzelfde neer, behalve dat een extra ektie nodig is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elephtera
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 21:06
Mijn gevoel bij reserveren is dat eerst alle betalende klanten hun telefoon krijgen, en daarna pas de reserverende mensen. alhoewel acceptgiro natuurlijk ook een soort reserveren is. Levertijd wehkamp staat op 2 weken volgens de site.

“An elephant is a mouse with an operating system”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zijn er mensen hier met een Copaco login toevallig? Ben wel benieuwd welke datum ze er inmiddels aan hebben gehangen.

Ik zag wel dat hij nu ook op de Belcompany site staat maar als ik dan wil doorklikken krijg ik een error.

Edit: Belcompany heeft het wel heel duidelijk over een "4.0 inch Super AMOLED-scherm" maar er staat nergens vermeld om welke versie het gaat (i9020 of i9023).

Afbeeldingslocatie: http://img842.imageshack.us/img842/2269/schermafbeelding2011020w.png

Afbeeldingslocatie: http://img69.imageshack.us/img69/8805/schermafbeelding2011020d.png

[ Voor 37% gewijzigd door Donstil op 08-02-2011 01:46 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:18
@DonStil: Ik heb er een. Ik kijk overmorgen ff voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Skann schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 00:04:
@DonStil: Ik heb er een. Ik kijk overmorgen ff voor je.
Top thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-03 13:53
*knip*

[ Voor 95% gewijzigd door BastiaanN op 27-02-2011 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
De Webdesigner bij de Belcompany weet ook niet echt wat hij nou wil.

Afbeeldingslocatie: http://img227.imageshack.us/img227/9131/schermafbeelding2011020s.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252928

Of de websdesigner zit stiekem ook op tweakers en schrok toen hij hier zijn fout ontdekte... :+

Maar voor die losse verkoopprijs mag ik hopen dat het een SAMOLED is, anders niet reëel ten opzichte van concurrenten.

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 252928 op 10-02-2011 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankkie12345
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-07 22:23

frankkie12345

Android Developer (FM)

Hi, ik kwam toevallig deze:

http://www.simplyelectron...Lrh87W1-aYCFcOIDgodXls8Bg

site uit engeland tegen.
Ze hebben nog 2 Nexus S-en op vooraad en shipping is door Heel Europa.

Is deze site betrouwbaar denken jullie ?
Ze vragen er wel wat meer voor dan bij Belsimpel.nl :|

Een app voor Android Automotive bouwen zonder auto is knap lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Best wel duur eigenlijk.
Kan je hem ook makkelijk voor van Ebay plukken en zelfs inclusief BTW.

Of laten doorsturen door een MYUS dienst.

Op Marktplaats zag ik iemand die bied ze voor 500,- aan. Zijn al in Nederland en mogen opgehaald worden.
(vlakbij gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:49
Ze zijn alweer een goeie 6 weken via marktplaats te krijgen (USA versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
@DonStil: 17 Februari staat hij bij Copaco gepland zoals ik je getwitterd had. Ik weet of je daar kan kopen, maar goedkoop wordt hij niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankkie12345
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-07 22:23

frankkie12345

Android Developer (FM)

hi,

Ze verkopen de Nexus S ook bij de webwinkel 'SmartphoneStunts'
http://www.smartphonestun...sung-google-nexus-s-zwart

maar hij staat niet in de lijst:
pricewatch: Google Nexus S Zwart

misschien een idee om deze webshop toe te voegen aan de lijst?

Een app voor Android Automotive bouwen zonder auto is knap lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Skann schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 19:14:
@DonStil: 17 Februari staat hij bij Copaco gepland zoals ik je getwitterd had. Ik weet of je daar kan kopen, maar goedkoop wordt hij niet...
Ooh helemaal niet gezien dat je wat gestuurd had op twitter. (edit: ik heb niets ontvangen ook zie ik)
Op de zaak kopen we wel bij copaco maar nooit mobieltjes eigenlijk.

17de is nog best vlot. Hoewel hij net zo makkelijk verplaatst kan worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 09-02-2011 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft er al iemand geprobeerd om hem te importeren via Bestbuy + Borderlinx?

Mijn poging is tot nu toe weinig succesvol: na een week is mijn bestelling geannuleerd omdat ze zogenaamd mijn gegevens niet kunnen verifiëren. Ik heb onmiddellijk naar Bestbuy gebeld en mijn bestelling telefonisch geplaatst. Afwachten wat er nu gebeurt.

• Donstil
  • Niet online
Skann schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 19:14:
Idd flink aan de prijs.

445,- Ex. Het is wel een i9023 met SuperAmoled zie ik 8)7 .

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:39
Ik vind hem nogal duur. 1jaar met ongeveer 45,-/mnd nog iets meer dan 200euri bijbetalen.
Wat is dan de meerwaarde tov de dualcore telefoons die dit jaar uit gaan komen ? LG 2x bijvoorbeeld, is een stuk goedkoper...

edit: In het algemeen Nexus S topic de vraag gesteld...

[ Voor 13% gewijzigd door DeBaroN op 10-02-2011 15:09 ]

• Skann
@DonStil: Ik heb hem hier voor 417 ex staan?

Misschien omdat wij meer bestellen. ;)

• trueKAMi
  • Niet online
Op bestelmaar.nl zag ik dat ze ook de I9023 aanboden met sAMOLED scherm. Ik heb ze hierop even gemaild, dat dit deze versie ws een Super Clear LCD scherm had, gezien het typenummer, en dat ze er slim aan zouden doen dit even te checken om teleurgestelde klanten te voorkomen. Resultaat: Een mail terug met een bedankje voor het opmerken van de fout. En de belofte dat ze het snel aanpassen. (Nog nog zien of ze het ook echt gaan aanpassen :P )

• Donstil
  • Niet online
Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik nou een SLCD versie moet nemen of een SuperAmoled versie.

Ik kan me contract verlengen en de SLCD versie zou dan "gratis" zijn. Voor de SuperAmoled versie zou ik 239,- bij moeten betalen.

Heb op het moment een iPhone4 en dus ook geen SuperAmoled. Als ik me iPhone4 scherm dan vergelijk met een GalaxyS wil ik echt voor geen 1000% ruilen maar kijk ik op Youtube reviews van de NexusS wordt ik weer wel erg blij van het SuperAmoled scherm.

Lastige keuze . Jammer dat er geen winkel is waar ik ze ff naast elkaar kan zien.
Skann schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 11:58:
@DonStil: Ik heb hem hier voor 417 ex staan?

Misschien omdat wij meer bestellen. ;)
Nou ik begreep van de inkoop hier dat de prijs nog wel eens wil verranderen als je hem echt in je winkelmandje plaatst.

Maargoed ook 417,- is nog best prijzig.

• cypher21
Ik heb een ipod 4g (met retina scherm) en een nexus s met samoled.
Als het om detail gaat (in kleur) is de ipod iets mooier, MAAR zwart is niet zwart (lcd) en de kleuren op het samoled scherm van de nexus s vind ik mooier dan die op de ipod.
Wel ieder zijn eigen smaak natuurlijk, maar ik zou mijn samoled niet willen ruilen voor slcd

• maxtz0r
baronruud schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 11:55:
Ik vind hem nogal duur. 1jaar met ongeveer 45,-/mnd nog iets meer dan 200euri bijbetalen.
Wat is dan de meerwaarde tov de dualcore telefoons die dit jaar uit gaan komen ? LG 2x bijvoorbeeld, is een stuk goedkoper...
Telefoon prijzen zijn tegenwoordig altijd duurder dan voorheen. Valt me op dat bij veel webshops de prijzen i.c.m t-mobile behoorlijk hoog zijn. Kijk bijvoorbeeld hier: http://www.belsimpel.nl/g...Nexus-S-i9023-BlackSilver

Verschil tussen AMOLED en LCD is ook al vaak aan bod gekomen. Ik heb daar al een groot topic over gemaakt, dus dat ga ik nu niet allemaal herhalen, maar een ding kan ik wel zeggen: het verschil tussen AMOLED en LCD zul je in daglicht of gewoon in je huis niet zo snel merken. In het donker is het een ander geval. Dan springen de oververzadigde kleuren er echt uit, en zie je ook dat zwart echt zwart is.

Kleuren van de iPhone 4 zijn trouwens onderverzadigde kleuren. Ik persoonlijk heb het liefst er iets tussenin.

• Donstil
  • Niet online
Anoniem: 372326 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 18:39:
Verschil tussen AMOLED en LCD is ook al vaak aan bod gekomen. Ik heb daar al een groot topic over gemaakt, dus dat ga ik nu niet allemaal herhalen, maar een ding kan ik wel zeggen: het verschil tussen AMOLED en LCD zul je in daglicht of gewoon in je huis niet zo snel merken. In het donker is het een ander geval. Dan springen de oververzadigde kleuren er echt uit, en zie je ook dat zwart echt zwart is.

Kleuren van de iPhone 4 zijn trouwens onderverzadigde kleuren. Ik persoonlijk heb het liefst er iets tussenin.
Ooh top ik zie het. Ik ga je topic even doorlezen. :)

Pagina: 1 2 3 Laatste