Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Ook bij Copaco bedoel je?robbinonline schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 18:59:
Ik heb hem voor 410 staan..
Levertijd word elke dag een dag opgeschoven staat nu op de 18e
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Moet je hem bij ons kopen. Is hij wel duurder maar wel nog 18/2/11

Ik wacht nog ff 2 weken. Dan kan ik me abo verlengen.
Kijk ik dan wel ff of ik voor een US versie ga van belsimpel of zelf een NL model inkoop.
Maar dan gaat ons contactpersoon wel ff wat aan die prijs doen
EDIT: Hij verplaatst idd elke dag een dag. Staat inmiddels op 22/2/11.
Belsimpel heeft hem op twee weken gezet.
[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 15-02-2011 12:38 ]
Verwijderd
Verwijderd
Er staat nog Super AMOLED bij de specificaties, maar ik ben er zeker van dat dat gewoon een fout is.
Verwijderd
Verwacht er maar niet te veel van. Alleen de duitse versie van de officiele nexus site heeft Super Clear LCD en grotere afmeting + zwaarder gewicht staan. Alle andere versies van die site (zoals de franse) hebben nog Super AMOLED staan.Donstil schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 13:36:
Misschien komt er wel alsnog een superamoled versie naar Nederland.
Nee precies. Slordig is het wel.Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 16:45:
[...]
Verwacht er maar niet te veel van. Alleen de duitse versie van de officiele nexus site heeft Super Clear LCD en grotere afmeting + zwaarder gewicht staan. Alle andere versies van die site (zoals de franse) hebben nog Super AMOLED staan.
Ik ga trouwens liever voor een SLCD
Het is mij ook opgevallen dat er "verkrijbaar" staat i.p.v. verkrijgbaar. Ik zou het dus niet zo gek vinden als AMOLED ook nog niet is aangepast.Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 11:28:
De Nexus S is vanaf 1 maart verkrijbaar bij Belcompany, Hi, KPN, Mediamarkt, Phonehouse, Staples, Vodafone.
Er staat nog Super AMOLED bij de specificaties, maar ik ben er zeker van dat dat gewoon een fout is.
Verwijderd
Haha, ja, nu je het zegt! Ik heb mijn link hier al aangepast, maar dat de tekst van Google fout is... Vreemdndsc schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 22:41:
[...]
Het is mij ook opgevallen dat er "verkrijbaar" staat i.p.v. verkrijgbaar. Ik zou het dus niet zo gek vinden als AMOLED ook nog niet is aangepast.
Ik verleng bij Vodafone maar branded wil ik absoluut niet.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
amerikaanse STOCK android nexus S
Een keer omflashen en klaar
Reken maar dat je hier in Nederland een branded toestel krijgt (net als de N1)
Zeker niet als je hem besteld bij een winkel ipv provider.
Verwijderd
Kan je net zo goed een galaxy s kopencypher21 schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 09:14:
Ach, rooten en custom of amerikaanse rom installeren
Copaco datum staat inmiddels op 28feb en morgen waarschijnlijk op 29
Edit: inmiddels op 3/3/11
[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 22-02-2011 11:42 ]
Ben ik niet mee eens, NS is echt wel beter dan de GS, flits, anti fingerprint coating, beter scherm, NFC e.d.
En een amerikaanse originele vanilla android rom die OTA geupdate kan worden voor de GS is ver te zoeken
Mja, laat dit geen NS vs GS topic worden,
@hierboven, dan zal ie deze week te krijgen moeten zijn.
[ Voor 19% gewijzigd door cypher21 op 22-02-2011 09:29 ]
Bij order-status staat er:
Verwachte levertijd 2-5 werkdagen. Indien we de bestelling niet binnen 5 werkdagen kunnen uitleveren zullen we je hierover berichten.
En dat staat er nu al een weerk, maar nog geen bericht gehad, over dat ze hem niet op tijd kunnen leveren.
Ik hoop dat ik hem volgend jaar of zo binnen heb...
Een app voor Android Automotive bouwen zonder auto is knap lastig.
Op het moment van bestellen heeft er waarschijnlijk een langere levertijdn gestaan.
Staat al weken 2weken voor het US model en al ruim een week 2weken voor het i9023 model.
Jammer alleen dat er nergens wordt gesproken over branding of niet.
Edit: Belsimpel heeft het US model nu op 24h gezet. Laat me toch weer twijfelen

.
[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 22-02-2011 18:53 ]
Verwijderd
@Donstil: Kijk eens naar dit topic:Donstil schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 18:40:
Jammer alleen dat er nergens wordt gesproken over branding of niet.
http://androidforums.com/...nexus-s-come-simcard.html
En dan vooral naar deze reactie:
"The Nexus S is a GOOGLE official phone and NOT T-Mobile's. There's none of T-Mobile's carrier branding on the Nexus S. T-Mobile had no say, input on what to be put on the Nexus S. The Nexus S is COMPATIBLE with T-Mobile because Google has some kind of agreement/partnership with them."
Het lijkt mij dat Google niet toestaat dat er branding overheen komt.
Erg jammer dat T-Mobile de Nexus S officieel niet gaat leveren, had wat "trouwe-klantenkorting" kunnen opleveren. Belsimpel en Ritel hebben voor mij de beste aanbiedingen voor een verlenging van 1 jaar, maar ik blijf het toch vreemd vinden dat daar een verlenging duurder is dan een nieuw abonnement afsluiten.
Me vriendin en ik gaan onze iPhone4's eens aan de kant leggen voor een Android toestel.
Ik ga voor een Nexus S US ivm de levertijd (24h bij belsimpel) en me vriendin voor een i9023.
Ben benieuwd wanneer we ze krijgen. 24h levering belooft natuurlijk een hoop maar ik heb nog geen verlenging meegemaakt die in 1x goed ging.
Ja de Nexus One was ook een echte "google official" maar was icm Vodafone toch echt branded (helaas).Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 19:09:
[...]
@Donstil: Kijk eens naar dit topic:
http://androidforums.com/...nexus-s-come-simcard.html
En dan vooral naar deze reactie:
"The Nexus S is a GOOGLE official phone and NOT T-Mobile's. There's none of T-Mobile's carrier branding on the Nexus S. T-Mobile had no say, input on what to be put on the Nexus S. The Nexus S is COMPATIBLE with T-Mobile because Google has some kind of agreement/partnership with them."
Het lijkt mij dat Google niet toestaat dat er branding overheen komt.
Erg jammer dat T-Mobile de Nexus S officieel niet gaat leveren, had wat "trouwe-klantenkorting" kunnen opleveren. Belsimpel en Ritel hebben voor mij de beste aanbiedingen voor een verlenging van 1 jaar, maar ik blijf het toch vreemd vinden dat daar een verlenging duurder is dan een nieuw abonnement afsluiten.
Toch bedankt voor de link. Ben voor de zekerheid maar voor een US model gegaan.
Ik vind het persoonlijk niet waard om zoveel extra te betalen. Met een beetje gangbare abo kom ik al gauw op ~200 euro extra voor een verlenging. Wat heeft jou toch over de drempel gehaald? De levertijd?Donstil schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 00:20:
Ik ga voor een Nexus S US ivm de levertijd (24h bij belsimpel) en me vriendin voor een i9023.
(wat idd wel stevig is)
http://www.redcoon.be/ind...03/Samsung_I9023_Nexus_S/
€498,52
Levertijd is nog niet bepaald maar dat zal niet meer lang duren wrs.
Gister in de morgen (09:15) me contract door gestuurd, rond 11:00 goedgekeurd door Vodafone en vandaag (11:00) het toestel binnen met DPD.
totale ervaring echt een dikke 9.
Ik zie mn 2 weken wachttijd richting 3 weken gaan... (ik heb de EU versie)Donstil schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:58:
Me Nexus S US is binnen. Niets dan lof over Belsimpel.
Gister in de morgen (09:15) me contract door gestuurd, rond 11:00 goedgekeurd door Vodafone en vandaag (11:00) het toestel binnen met DPD.
totale ervaring echt een dikke 9.
Maar voor 200 euro minder wacht ik wel een extra week. Ik kom trouwens ook af van een iphone 4.
Drie extra wekenF1xxer schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:03:
[...]
Ik zie mn 2 weken wachttijd richting 3 weken gaan... (ik heb de EU versie)
Maar voor 200 euro minder wacht ik wel een extra week. Ik kom trouwens ook af van een iphone 4.
(De US versie is nu leverbaar uitvoorraad)
Edit: In het NexusS topic wordt inmiddels gemeld dat sinds 2.3.3. de Nexus S US op Nederlands kan.
[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 25-02-2011 00:17 ]
De verwachte leverdatum is gewijzigd naar Week 11.
Nog even wachten op de i9023 dus
“An elephant is a mouse with an operating system”
@ Elephtera
Ik hoop toch niet dat het nog eens een extra 5 weken worden voor heel nederland, dan kan je inmiddels beter de nexus 3 kopen.
Verwijderd
Verwijderd
Galaxy S II bedoel je[b][message=35607024,noline]F1xxer schreef op maandag 28 februari 2011 @
Ik hoop toch niet dat het nog eens een extra 5 weken worden voor heel nederland, dan kan je inmiddels beter de nexus 3 kopen.
Verwijderd
Ik heb inmiddels zoveel reclames en andere zooi van de Galaxy reeks gezien dat ik de toestellen uit principe niet koop. (en ook nog andere redenen dat ik voor nexus s ga natuurlijk
Al heb ik wel iets weg van "hipsters", voor meer info kunt u luisteren naar GTA IV radio broker. ^^
Geen idee, ik zag dat phonehouse al 18 maart aangeeft als verwachtte datum. En dat terwijl zij als officieel google verkoop kanaal worden genoemd samen met belcompany.F1xxer schreef op maandag 28 februari 2011 @ 12:55:
Schijnbaar heeft data minen in Nederland niet zo veel zin. Anders had Google wel sneller geleverd denk ik... zijn wij als land dan zo klein en onbelangrijk?
@ Elephtera
Vanmiddag maar even de mediamarkt inlopen, misschien dat zij hem wel per 1 maart leveren.
[ Voor 7% gewijzigd door Elephtera op 01-03-2011 08:13 ]
The Phone house beweert wel meer dingen.Elephtera schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 08:12:
[...]
Geen idee, ik zag dat phonehouse al 18 maart aangeeft als verwachtte datum. En dat terwijl zij als officieel google verkoop kanaal worden genoemd samen met belcompany.
Vanmiddag maar even de mediamarkt inlopen, misschien dat zij hem wel per 1 maart leveren.
"Het is zelfs mogelijk in HD-kwaliteit te filmen."
"licht gebogen 4 inch grote Super AMOLED-scherm"
Verwijderd
als ik dat in Januari had geweten dan had ik toen al een Nexus S uit Amerika laten komen of zo.
Het wordt nu echt tijd voor een nieuwe telefoon, mn G1 met Cyanogenmod (2.2) is niet vooruit te branden als ik hem niet elke 2 weken opnieuw flash.
Verwijderd
Ik zou echt niet weten waarom de Nexus S eind maart zou komen. Bol.com zegt nu 3-5 werkdagen, en volgens Google.nl is de Nexus S gewoon 1 maart beschikbaar. Ook Media Markt heeft via een tweet laten weten de Nexus S te verkopen vanaf maart.frankkie12345 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 20:04:
De Nexus S komt dus nu Eind maart...
als ik dat in Januari had geweten dan had ik toen al een Nexus S uit Amerika laten komen of zo.
Het wordt nu echt tijd voor een nieuwe telefoon, mn G1 met Cyanogenmod (2.2) is niet vooruit te branden als ik hem niet elke 2 weken opnieuw flash.
Belsimpel had eerst ook 1 maart, maar heeft verlengd met 2 weken, dat is wel vreemd. De Super AMOLED versie had daar eerst ook 2 weken leverdatum, terwijl die wel allang gereleased was, dus misschien is het daarom. Phone House heeft 18 maart staan, maar hebben het ook over een Super AMOLED scherm, dus die weten sowieso niet waar ze het over hebben.
Verwijderd
Daarna volgt de reclame en een heleboel spelregels, maar die kun je zelf nalezen in het betreffende draadje.Wilbert de Vries schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 17:08:
In samenwerking met Samsung zoekt Tweakers.net drie tweakers die twee weken lang met de nieuwe Nexus S willen spelen voordat het in Nederland op de markt is. Aan het eind van de rit mogen deze drie tweakers het toestel houden.
De Nexus S is een van de opvallendste Android-smartphones van dit moment. Het toestel is vanaf eind maart in Nederland verkrijgbaar en is voorzien van Android 2.3 en degelijke hardware.
Ik volg het Google Nexus S levertijden-topic ook al een tijdje, en raak inmiddels eveneens danig gefrustreerd dat het steeds langer duurt, en dit steekt me niet echt een hart onder de riem. Van deelnemen is ook al geen sprake, want ik heb bad karma en geen twitter-account. Jammer dus.
Ach ja. Fijn om hier wat lotgenoten te zien en ik kijk maar uit naar alle reclame die de komende twee weken voor het toestel wordt gemaakt op Tweakers. Ik troost me verder met alle wachtenden die in dit topic hun hart luchten
Ik ben gister bij de MM geweest, en die had het over tussen nu en 2 weken, ze hadden geen datum.
Tweakers doet denken dat het nog 2 weken duurt
en de 18 maart van phonehouse komt ook overeen met 2-3 weken.
wehkamp ging eerst uit van 1 maart, maar heeft het daarna op onbekend gezet: (> 5 weken).
bol.com zegt 2-3 dagen, maar is ook afhankelijk van de distributeur.
We moeten maar wachten... Ik wil hem nu toch wel een keer hebben. Gelukkig nu wel een eerdere release dan de N1. Ik zag op twitter trouwens dat de NS gister al wel beschikbaar was in andere europesche landen.
Bron? bij Hi staat hij nog niet eens tussen de "binnenkort leverbaar"Elephtera schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 08:42:
http://www.google.nl/nexus/#/tech-specs - De Nexus S is vanaf 1 maart verkrijbaar bij Belcompany, Hi, KPN, Mediamarkt, Phonehouse, Staples, Vodafone.
Verwijderd
Bron = link = google zelf.baronruud schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 11:00:
[...]
Bron? bij Hi staat hij nog niet eens tussen de "binnenkort leverbaar"
Verwijderd
Haha, ik moest even lachen toen ik dit las. Heb precies hetzelfde gezien, en dacht bij mezelf: 'ik ben vast de enige die dit soort dingen opmerkt...'vickypollard schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 17:42:
Er is wat veranderd.. http://www.google.nl/nexus geeft bij 'Waar verkrijgbaar' tegenwoordig The Phone House en Vodafone aan. Daarnaast heeft The Phone House het gedeelte over het scherm in haar tekst gecorrigeerd: er staat nu Super Clear LCD in plaats van Super AMOLED.
Trouwens nog steeds erg slordig hoor. Google.nl en The Phone House hebben beide Super Clear LCD staan, maar ergens anders tussen de specificaties ook weer AMOLED...
En dit is ook leuk:
Display
4,0" WVGA (480 x 800)
Curved 4" Super Clear LCD-scherm
AMOLED
Capacitieve aanraaksensor
Anti-vingerafdrukcoating
Rechtstreeks van google.nl.
Verwijderd
Ik word echt pissig als ik nu tot eind maart moet wachten >.<
Ik zal trouwens wel eens tegen iemand van The Phone House zeggen dat ze hun site mogen corrigeren
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2011 15:14 ]
Ik heb ook vorige week besteld bij Belsimpel. Vervolgens werd de levertijd op hun website aangepast naar 3 weken. Ik heb zowel telefonisch als via email te horen gekregen dat de verwachte leverdatum ligt in week 11.Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 15:13:
o.o Ik hoop serieus dat ze het op de 1 maart introductiedatum houden bij belsimpel, vorige week stond ie op twee weken en toen heb ik er een besteld.
Ik word echt pissig als ik nu tot eind maart moet wachten >.<
Ik zal trouwens wel eens tegen iemand van The Phone House zeggen dat ze hun site mogen corrigeren
Wat ik overigens niet snap is dat de officiële site van Google niet up-to-date is. Er staan ook nergens contactgegevens, waardoor het onmogelijk is hierover met ze te communiceren.
Tweakers.net zoekt drie Nexus S-testers
Een juiste datum vragen zal er nu toch ook wel afkunnen niet?
Verwijderd
Heb ik al gevraagd, maar geen antwoord op gekregen.piet3 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 18:41:
Kan tweakers.net niet zelf eens horen bij Samsung wanneer de nexus s nu eindelijk beschikbaar wordt. Aangezien ze nu toch een heuse campagne hebben opgericht.
Tweakers.net zoekt drie Nexus S-testers
Een juiste datum vragen zal er nu toch ook wel afkunnen niet?
Er was trouwens laatst zo'n video review, op Allaboutphones, en daarin zeiden ze dat Google nooit van plan was geweest de Nexus S in andere landen dan US, UK en misschien Duitsland ofzo te lanceren, maar omdat Samsung het graag wilde, hadden ze het toch gedaan. Google had er geen zin meer in vanwege de flop van de Nexus One. Weet niet of het waar is, maar echt veel moeite doen ze ook niet: is al te zien aan de officiele site bijvoorbeeld...
Verwijderd
Aha, dan hoop ik dat het mogelijk is van mobiel te wisselen nog of nog liever de hele aankoop met verlenging ongedaan te maken want op hun site stond toch echt 1 maart, op vodafone Week 8 en levertijd twee weken...mbfaay schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 15:35:
[...]
Ik heb ook vorige week besteld bij Belsimpel. Vervolgens werd de levertijd op hun website aangepast naar 3 weken. Ik heb zowel telefonisch als via email te horen gekregen dat de verwachte leverdatum ligt in week 11.
Wat ik overigens niet snap is dat de officiële site van Google niet up-to-date is. Er staan ook nergens contactgegevens, waardoor het onmogelijk is hierover met ze te communiceren.
Als ze zo lang wachten laat ik ze liever stikken en ga dan voor een Optimus 2X of een Galaxy S2 ofzo maar dan bij een ander bedrijf! :\
Verwijderd
Goede ervaring, prijs voor een UK version is heel reëel, gewoon even bellen. Als je het niet vertrouwd mag je hem ook afhalen in Enschede. Ik heb ze een belletje gegeven naar aanleiding van Marktplaats en daarop hebben ze hem met voorraad 1 op hun website gezet. Website ziet er niet uit, maar toestel vrijdagochtend besteld en werd dinsdagmiddag aangeboden door bezorgdienst.Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 14:17:
Heeft iemand ervaring met GSM Fan uit Enschede?
(ik had ook niets anders verwacht, maar toch even kijken he
#offtopic
Ik heb verder niet gevraagd wanneer die zou komen, want die man van de Media Markt was al een beetje boos op me, omdat ik vroeg waarom de Samsung Galaxy Tab bij de Media Markt 599 euro kost, terwijl hij bij belsimpel.nl 437 euro kost. ( link: http://www.belsimpel.nl/Samsung/Samsung-Galaxy-Tab-P1000 )
[ Voor 11% gewijzigd door frankkie12345 op 05-03-2011 10:49 ]
Wel de lelijke witte versie

Beschikbaarheid
De Nexus S is vanaf half maart verkrijgbaar bij o.a. BelCompany, Coolblue, GSM Web, Studentmobiel, The Phone House en Vodafone.
Staat op: http://www.google.nl/nexus/#/tech-specs
Volgens mij stond daar eerst 'begin maart'.
Verwijderd
Ik verkoop mijn Nexus S Special Edition (uit de US met S-Amoled) via V&A.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2011 11:52 ]
is de prijs van de Nexus S verlaagd!
Van 500 euro, naar 491 euro.
Ik heb hem 15 februari besteld en betaald, ik hoop dat ik de 9 euro nog terugkrijg.
Verwijderd
Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.
Ben benieuwd. Ik hoop zelf dat ze ook de zwarte in het assortiment opnemen, want de witte trekt mij niet echt.maxtz0r schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 10:39:
Ik heb gisteravond bij vodafone de witte nexus s besteld met nummerbehoud, zal dus nog wel even duren voordat deze er is maar ik houd jullie op de hoogte.
Verwijderd
Oh shit!vickypollard schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 10:43:
[...]
Ben benieuwd. Ik hoop zelf dat ze ook de zwarte in het assortiment opnemen, want de witte trekt mij niet echt.
Ik heb vandaag ook de nexus s bij vodafone besteld, maar helemaal niet door gehad dat het om die lelijke witte ging! Daar zit ik 2 jaar aan vast, lekker dan..
Er stond tijdens het bestellen dat ik hem binnen 24 uur zou ontvangen, maar in een latere email staat dat het om een 'coming soon' toestel gaat waarvan de leverdatum op de website zou staan. Daar vind ik echter niks van terug op vodafone.nl
Je kan een online aankoop binnen 7 dagen annuleren geloof ik.Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 19:43:
[...]
Oh shit!![]()
Ik heb vandaag ook de nexus s bij vodafone besteld, maar helemaal niet door gehad dat het om die lelijke witte ging! Daar zit ik 2 jaar aan vast, lekker dan..
Er stond tijdens het bestellen dat ik hem binnen 24 uur zou ontvangen, maar in een latere email staat dat het om een 'coming soon' toestel gaat waarvan de leverdatum op de website zou staan. Daar vind ik echter niks van terug op vodafone.nl
Maar goed, ik ging toch al uit van 3e week van maart. Aangezien daar de meeste berichten over gaan.
Wat wil jij weten over de Nexus S?
Inderdaad raar over die levertijd, ik heb hetzelfde mailtje gehad. Ben benieuwd hoe lang het nu duurt.Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 19:43:
[...]
Oh shit!![]()
Hier hetzelfde. Heb het ding al een aantal weken geleden bij Mycom besteld, en was natuurlijk in m'n nopjes toen ik zag dat ze de prijs verlaagd hadden én de levertijd op 3 dagen hadden gezet. Ben m'n nopjes nu weer kwijt.Elephtera schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 08:23:
Gistermiddag mijn wehkamp bestelling omgezet naar mycom. gisteravond bleek de nexus s opeens niet meer leverbaar door mycom, en vanochtend is de levertijd opeens 10 dagen. Ze weten echt niet wat ze willen
Maar goed, ik ging toch al uit van 3e week van maart. Aangezien daar de meeste berichten over gaan.
De Nexus S staat nu trouwens helemaal niet meer in de Pricewatch, hoe kan dat nou? Staat ie nog wel op de site van Mycom? Kan van hieruit niet op hun site, kan het dus niet zelf controleren.
Gisteravond stond er dat het niet tot het assortiment behoorde. En vanochtend stond hij weer als lever/bestel-baar. maar met 10 dagen. Ik vermoed dat hij weer terug komt in de pricewatch. Mycom heeft zo'n automatische koppeling, dacht ik.zoemtoeter schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 10:30:
[...]
Hier hetzelfde. Heb het ding al een aantal weken geleden bij Mycom besteld, en was natuurlijk in m'n nopjes toen ik zag dat ze de prijs verlaagd hadden én de levertijd op 3 dagen hadden gezet. Ben m'n nopjes nu weer kwijt.
De Nexus S staat nu trouwens helemaal niet meer in de Pricewatch, hoe kan dat nou? Staat ie nog wel op de site van Mycom? Kan van hieruit niet op hun site, kan het dus niet zelf controleren.
Verwijderd
Ik heb ze vanochtend gebeld en ze zeiden dat 16 maart de verwachte leverdatum is. Maar hij leek er niet heel erg zeker van..maxtz0r schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 10:24:
[...]
Inderdaad raar over die levertijd, ik heb hetzelfde mailtje gehad. Ben benieuwd hoe lang het nu duurt.
De prijs is best aantrekkelijk, 499 euro. De levertijd staat nu op deze week. Maar aangezien deze al een aantal keer is gewijzigd niet helemaal betrouwbaar. Zie ook: http://www.studentmobiel....plan_id=129&provider_id=5
Is er iemand die ook deze telefoon besteld heeft via Studentmobiel?
Hmmz dan mogen ze dat comming soon labeltje wel weer terug zetten... Ik hou niet zo van dit soort marketing strategieën.Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 13:39:
[...]
Ik heb ze vanochtend gebeld en ze zeiden dat 16 maart de verwachte leverdatum is. Maar hij leek er niet heel erg zeker van..
Trouwens ook erg vreemd dat ze in het mailtje zetten en ik quote: "De verwachte leverdatum staat op onze website vermeld." maar natuurlijk is dit nergens te vinden.
[ Voor 18% gewijzigd door maxtz0r op 10-03-2011 12:52 ]
Heel irritant dat geen één aanbieder precies weet wat de levertijd is
Kom op Vodafone, niemand zit écht te wachten op de Nexus Kitsch (a.k.a. de witte versie).
Verwijderd
Toch wel! De witte heeft trouwens ook een iets andere achterkant: behalve dat-ie wit is, zitten er ook kleine puntjes op voor betere grip. Niet zoals de puntjes op de zwarte versie die er alleen maar voor de sier op zitten.vickypollard schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 13:48:
Iemand deze al gezien? http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/mobiele_telefoons/nexus
Kom op Vodafone, niemand zit écht te wachten op de Nexus Kitsch (a.k.a. de witte versie).
Ik moet de witte versie trouwens ook niet, hoor. Lelijk!
Verwijderd
Verwijderd
September.... Maart, denk ik?maxtz0r schreef op zondag 13 maart 2011 @ 20:59:
Vrijdag geloof ik een mailtje van vodafone gekregen waarin stond dat de telefoon vanaf 17 september geleverd gaat worden. En ja ik heb de witte en ja ik vind die mooi!! ;-)
Keuzes, keuzes...
Ik hoop toch echt dat hij deze week komt!
Bij mn bestelling van belsimpel staat: producten onderweg vanuit leverancier. Maar ik weet niet meer of dat er al 5 weken staat.
huh wtf hoe kom ik op september
Verwijderd
17 maart zou precies in overeenstemming zijn met het moment waarop de 3 testers bekend werden gemaakt: dat was namelijk 3 maart, dan precies 2 weken geleden.maxtz0r schreef op maandag 14 maart 2011 @ 17:06:
[...]
huh wtf hoe kom ik op septemberja maart uiteraard...

Edit: ik zit nu serieus te overwegen om een SIM-only te nemen bij Vodafone en dan een Nexus S te scoren op eBay. Dan heb ik a) een Super AMOLED-scherm en b) geen tussenkomst van Vodafone bij updates. Het kost me over een periode van 2 jaar ongeveer 40 euro meer, zoals het er nu voor staat..
[ Voor 61% gewijzigd door vickypollard op 14-03-2011 21:32 ]