Tot nu toe nog geen horloges, luchtjes, mp3 spelers en Routers. sweet!
Wel DE Dirtdevil..
Had er bijna 1 gekocht voor de arme slapende tweakers.
Wel DE Dirtdevil..
Signature
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Signature
Met je grote mond, er is meten een geurtje!`mouzetc schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 02:53:
Wel DE Dirtdevil..Had er bijna 1 gekocht voor de arme slapende tweakers.
Oh jeez, had niets moeten zeggen ;Dmouzetc schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 02:53:
Signature
Jammer jammermouzetc schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 02:53:
mouzetc schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 02:53:
Verwijderd
Signature
gelukkig da vieze groen ding is er niet meer
Signature
mouzetc schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 02:53:
Macbook Pro 15"
Ja, het spelletje heet....beantwoord mijn vraag?
[ Voor 60% gewijzigd door Untouchablezz20 op 09-11-2010 03:04 ]
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Verwijderd
volgens mij als je eenmaal in het betaalsysteem zit dan zit je meestal goedUntouchablezz20 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 03:04:
[...]
Ja, het spelletje heet....beantwoord mijn vraag?
Huub Huub Barbatruc!
Same here..PascalvE schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 03:06:
Nu begint het langzaam minder te worden, nog 1 en dan ga ik tukken.
Signature
Huub Huub Barbatruc!
Verwijderd
maar soms kom je ook oop een soort van wachtlijst en kom je niet meer in aanmerkingPascalvE schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 03:06:
Nu begint het langzaam minder te worden, nog 1 en dan ga ik tukken.
Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 03:09:
[...]
maar soms kom je ook oop een soort van wachtlijst en kom je niet meer in aanmerking
[ Voor 8% gewijzigd door PascalvE op 09-11-2010 03:11 ]
jup kreeg ik net ook! irritantVerwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 03:09:
Je krijgt inderdaad een internal ajax error
Verwijderd
verschillend soms tot de volgende dag in de middagUntouchablezz20 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 03:12:
Tot hoe laat gaat de hunt door?
[ Voor 46% gewijzigd door mouzetc op 09-11-2010 03:17 ]
Signature
huh is gelijk aan een Onkyo 508 deze ondersteund ook 7.1 ??
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2010 03:19 ]
Verwijderd
dit was de special edition...mouzetc schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 03:17:
Kopen die plankjes! Zie je tegenwoordig overal, erg handig imo
(zijn dit wel de echte trouwens? Kan me herinneren dat de houder helemaal tot boven aan de planken reikten)
[ Voor 3% gewijzigd door dusty op 09-11-2010 03:20 ]
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Signature
En hij is niet alleen...mouzetc schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 03:22:
Ohnoes, Dusty's here! Bedtijd
Nee kidding, ik houd het voor gezien.. niets gekocht, maar dan ook niet echt wat leuks gezien. Ciao!
Was het niet al uitverkocht?bdacier schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 03:33:
Wat is er nu weer met de Hunt aan de hand? Ik klik bijna per direct op kopen bij die batterijtjes (ja voor de vrouw) en ik kom niet op de order pagina, iets van twintig keer geklikt maar val elke keer terug op de frontpage. Waarom iBood? Waarom is elke Hunt wel weer eens iets mis....
Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat de voorraad beperkt was.bdacier schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 03:33:
Wat is er nu weer met de Hunt aan de hand? Ik klik bijna per direct op kopen bij die batterijtjes (ja voor de vrouw) en ik kom niet op de order pagina, iets van twintig keer geklikt maar val elke keer terug op de frontpage. Waarom iBood? Waarom is elke Hunt wel weer eens iets mis....
Huub Huub Barbatruc!
Klopt maar ik klikte per direct nadat de pagina geladen was (bijna altijd koop ik m'n batterijtjes via ibood, dus ik wist dat ik ze moest hebben). Daarbuiten is het me bij die SR607 (ja Onkyo) opgevallen dat ik na ongeveer 8 keer klikken wel erdoor kwam. Maar toen ik dan eindelijk op ok bij de betaling wilde klikken was het ding ook al uitverkocht, zwaar bullshit dus. Misschien moeten ze voor de volgende keer alleen maar leden toelaten, waarbij je maar een keer hoeft te klikken en daarna nog een bevestigin op een ander gedeelte van de site, zonder nog betaal en aflever gegevens in te voeren.zeef schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 03:35:
[...]
Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat de voorraad beperkt was.
Huub Huub Barbatruc!
Wel een interessante stelling. Zou je ervoor voor willen betalen om iBoods eerder te kunnen bestellen/zien? Zo'n premium optie à la spotify lijkt me wel wat. Ik luister reclamevrij in de beste kwaliteit voor 10e per maand. Dat zou ik er ook wel voor over hebben om voor een maand een uur eerder de iBood te zien/kunnen kopen.bdacier schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 03:38:
[...]
Klopt maar ik klikte per direct nadat de pagina geladen was (bijna altijd koop ik m'n batterijtjes via ibood, dus ik wist dat ik ze moest hebben). Daarbuiten is het me bij die SR607 (ja Onkyo) opgevallen dat ik na ongeveer 8 keer klikken wel erdoor kwam. Maar toen ik dan eindelijk op ok bij de betaling wilde klikken was het ding ook al uitverkocht, zwaar bullshit dus. Misschien moeten ze voor de volgende keer alleen maar leden toelaten, waarbij je maar een keer hoeft te klikken en daarna nog een bevestigin op een ander gedeelte van de site, zonder nog betaal en aflever gegevens in te voeren.
[ Voor 12% gewijzigd door zeef op 09-11-2010 03:43 ]
Verwijderd
Volgens mij doelt hij op een meer gestroomlijnde betaalvorm. Eerst gegevens achterlaten, zodat ze die hebben als je wil betalen en je dus in feite nog maar op één knop hoeft te drukken.zeef schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 03:41:
Wel een interessante stelling. Zou je ervoor bijvoorbeeld voor willen betalen om iBoods eerder te kunnen bestellen/zien?
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2010 03:43 ]
Werkt niet meer, 5,95 verzending is te veel voor zo'n stofzuigertje!
Huub Huub Barbatruc!
Nou ik bedoelde het min of meer gericht op de hunt. En niet zozeer een premium voorrangs regeling, maar uberhaupt het verplicht stellen om lid te zijn voor de hunt en daarbij dat je niet eerst die hele route langs de orderpagina's moet maken, maar min of meer klik->gekocht...zeef schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 03:41:
[...]
Wel een interessante stelling. Zou je ervoor voor willen betalen om iBoods eerder te kunnen bestellen/zien? Zo'n premium optie à la spotify lijkt me wel wat. Ik luister reclamevrij in de beste kwaliteit voor 10e per maand. Dat zou ik er ook wel voor over hebben om voor een maand een uur eerder de iBood te zien/kunnen kopen.
Een soort one click shopping knop net als bij amazon dus.bdacier schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 03:45:
[...]
Nou ik bedoelde het min of meer gericht op de hunt. En niet zozeer een premium voorrangs regeling, maar uberhaupt het verplicht stellen om lid te zijn voor de hunt en daarbij dat je niet eerst die hele route langs de orderpagina's moet maken, maar min of meer klik->gekocht...
Huub Huub Barbatruc!
Exact, dat zou het hele probleem verhelpen van niet bij de order pagina komen en het andere probleem van het klikken op betalen waarbij alsnog de server blijft hangen. Met andere woorden het zou zorgen voorzeef schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 03:47:
[...]
Een soort one click shopping knop net als bij amazon dus.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Huub Huub Barbatruc!
Mocht jij ook van je vriendin weer eens op GoT?MrVegeta schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 03:54:
Hoeveel maakt het nou uit voor iBood dat de site niet lekker werkt tijdens bestellen? Daardoor duurt het langer, raken mensen gefrustreerd en "okay fuck it, ik koop wel een USB stofzuiger van 2 euro! Volgende iBood plxx".
Hoe kom je daar zo bij? Ben toch niet heel erg afwezig geweest? If so, komt door FO3Dick schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 04:04:
[...]
Mocht jij ook van je vriendin weer eens op GoT?
[ Voor 18% gewijzigd door MrVegeta op 09-11-2010 04:05 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
In het GKMT heb ik je al een tijdje niet gezien dus vandaarMrVegeta schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 04:04:
[...]
Hoe kom je daar zo bij? Ben toch niet heel erg afwezig geweest? If so, komt door FO3, anders ff vrijgezellentopic doorlezen
Ik blijf niet voor deze hunt zitten, ik zou graag nog een goedkope wakeup light scoren maar als het net zo gaat als de vorige keer
Verwijderd
nee morgen pas als de hunt is afgelopenn0elite schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 04:22:
kan ik ergens terugvinden wat er allemaal langs is gekomen?
yepe na de hunt kan je da zeker terug zien in Product forumn0elite schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 04:22:
kan ik ergens terugvinden wat er allemaal langs is gekomen?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq