Signature
Vorige hunts wel blijven hangen, maar vandaag heb ik echt de kracht niet om de hele tijd naar een niet ladende website te kijken die misschien 1 ding aan biedt wat ik wil hebben.
Ik houd het tegenwoordig gewoon bij coupons van groupon.nl Morgen weer lekker uit eten met 60% korting, en vandaag met 50% korting eten besteld. haha, dat heb je tenminste nodig.
Don't hold your breath. Je bent niet op de hoogte van het Hunt-principe geloof ikSayaret schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 02:16:
Iemand een kenwood weten te bemachten, laat het me ff weten. Ik wil hem erg graag! Mijn vriendin zeurt er al jaren over!
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 799,95
iBOOD PrijsNu! € 279,95 + (8,95)
Verwijderd
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 159,95
iBOOD PrijsNu! € 39,95 + (5,95)
ja, leuke acties hebben ze daar.Pikoe schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 02:17:
Op een of andere manier hebben ze echt altijd onzinnige spullen
Vorige hunts wel blijven hangen, maar vandaag heb ik echt de kracht niet om de hele tijd naar een niet ladende website te kijken die misschien 1 ding aan biedt wat ik wil hebben.
Ik houd het tegenwoordig gewoon bij coupons van groupon.nl Morgen weer lekker uit eten met 60% korting, en vandaag met 50% korting eten besteld. haha, dat heb je tenminste nodig.
Alleen vraagt groupon echt een abnormaal hoog percentage commissie! 50%!
Dus stel, je koop een coupon 10 euro. (menu is dan eigenlijk 20euro), want het moet minstens 50% zijn.
Dan krijgt groupon gewoon 50% van die 10 euro! En krijgt restaurant dus maar 5 euro...
Oftewel, 15 euro verlies per menu. Probeer dat maar goed te maken met drankjes....
Huub Huub Barbatruc!
Verwijderd
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 119,95
iBOOD PrijsNu! € 39,95 + (8,95)
Signature

[ Voor 86% gewijzigd door mouzetc op 09-11-2010 02:26 ]
Signature
Knap hè, dat uitverkochte producten gewoon weer terugkomen. En dan wéér niet "bestelbaar" zijn
allerlei soorten meuk.. maar er kan zo ook maar een stofzuiger, tv , wii oid zijn..WaWaWiiiiWa schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 02:25:
Wat zit er zoal in zo'n box?
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Dingen waar ze vanaf moeten, wat weet je natuurlijk niet.WaWaWiiiiWa schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 02:25:
Alleen hij is nu al 2x geweest maar beide keren uitverkocht
Een usb aquarium bijvoorbeeld.WaWaWiiiiWa schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 02:25:
En als je alle reacties leest, weet je dat je crap krijgt
Huub Huub Barbatruc!
Verwijderd
De box van eerder was er een van 10euro.. deze 40 en heeft altijd wel wat leuke dingenBrad Pitt schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 02:26:
[...]
Knap hè, dat uitverkochte producten gewoon weer terugkomen. En dan wéér niet "bestelbaar" zijn
Signature
Normaal betaal je voor reclame ook veel geld. Nu betaal je alleen commissie.DNA_Saint schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 02:21:
[...]
ja, leuke acties hebben ze daar.
Alleen vraagt groupon echt een abnormaal hoog percentage commissie! 50%!
Dus stel, je koop een coupon 10 euro. (menu is dan eigenlijk 20euro), want het moet minstens 50% zijn.
Dan krijgt groupon gewoon 50% van die 10 euro! En krijgt restaurant dus maar 5 euro...
Oftewel, 15 euro verlies per menu. Probeer dat maar goed te maken met drankjes....
Best een slim concept.
Denk niet dat ze er heel veel winst mee maken op het moment, zitten altijd tientallen mensen te werken als ik er langs fiets.
2,- product en 6,- verzendkosten...
/fail
Can I haz?! NiceVerwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 02:28:
Yuuuuiiiiiiiiyyyyyy, eerste box kunnen bestellen, was half in slaap aan het vallen
Signature
Huub Huub Barbatruc!
Verwijderd
gaaf! laat je even weten wat erin zat?Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 02:28:
Yuuuuiiiiiiiiyyyyyy, eerste box kunnen bestellen, was half in slaap aan het vallen
Ook weer gemist voor weet ik niet meer euro
[edit]En nu een Autovision AV-8950 BT Radio CD speler met Bluetooth en ingebouwde SD geheugenkaart ingang voor 60 euro
[ Voor 30% gewijzigd door Eris op 09-11-2010 02:32 ]
Verwijderd
Yep, will doVerwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 02:29:
[...]
gaaf! laat je even weten wat erin zat?
Ow okay, er komen inderdaad NUL producten meermaal langs, dat is waar. My badmouzetc schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 02:27:
De box van eerder was er een van 10euro.. deze 40 en heeft altijd wel wat leuke dingen

Huub Huub Barbatruc!
Verwijderd
nu die dirt devil aub of zijn die er dit keer niet bij
Als ze het gooien op maatwerk omdat het voor je is samengesteld dan mag dat nietDNA_Saint schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 02:28:
mag je doos eigenlijk terugsturen mbt wet koop-op-afstand?
Producten zijn in rebound van vorige hunt
Signature
Meningen zijn er over verdeeld. Ibood vindt van niet, ik vind ook van niet. Naar mijn mening is het toch een product dat door zijn aard niet vatbaar is voor retour. Je besteld immers een verrassingspakket. Voor definitief antwoord zal iemand het eens voor moeten laten komen maar ik denk niet dat dat voor vier tientjes snel gaat gebeuren.DNA_Saint schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 02:28:
mag je doos eigenlijk terugsturen mbt wet koop-op-afstand?
Mensen die de box bestellen en bij tegenvallende inhoud retour willen sturen vind ik toch een beetje jammer. Neem de gok dan gewoon niet.
Dat hoor je mij niet zeggen? Je reageert toch op de post met de box.. smartass.Brad Pitt schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 02:30:
[...]
Ow okay, er komen inderdaad NUL producten meermaal langs, dat is waar. My bad
Signature

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
was bij vorig hunt ook beschribaar ???
Verwijderd
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 499,95
iBOOD PrijsNu! € 299,95 + (8,95)
Signature
Beweren dat er "altijd" wel wat leuks in de box zit van 40 euro is ook onzin, maar goed, tegen een iBood fan kan je toch nooit op.mouzetc schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 02:32:
Dat hoor je mij niet zeggen? Je reageert toch op de post met de box.. smartass.
Verwijderd
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 999,95
iBOOD PrijsNu! € 569,95 + (8,95)
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2010 02:41 ]
Elke hunt komen die krengen wel 10x aan bod.
Huub Huub Barbatruc!
Wat begrijp je niet aan 'tot 90%'?Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 02:40:
Scheelt ook maar 20 euro met de keer dat die een dagaanbieding was! Ze zeiden toch tot 90% korting...
Wat kom je nou tof doenBrad Pitt schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 02:36:
[...]
Beweren dat er "altijd" wel wat leuks in de box zit van 40 euro is ook onzin, maar goed, tegen een iBood fan kan je toch nooit op.
Een van mijn vorige posts om je nog even in het gelijk te stellen:
'De hunt loopt laatste 3x tot in de middag.. Rond een uurtje of 4 valt t wel een beetje dood ivm slaapgangers en komt t vervolgens weer rond half 7 weer op stoom, maar dan vaak met herhaalde producten.'
IK vind overigens dat er laatste keren altijd wel wat leuks zat in de box ja
Signature
Verwijderd
In de email die je kreeg stond, 90% korting op artikelen tijdens de hunt maar het scheelt meestal maar 5/10/20 euro
Vast nog wel een keer met speakers...
Daar kom je maar op 1 manier achter...
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Signature
Verwijderd
Signature
die van Sony was ook een goede keuze ??Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 02:44:
ja blijven zitten:(
Signature

Die komt nog wel een keer voorbij, daar kan je op rekenenV3g3ta schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 02:51:
Verdomme, ik wou die weegschaal, maar na drukken zie je het balkje kleiner worden en dan... uitverkocht.
Verwijderd
Ja dat wel vergeleken met de vorige hunt is dit wel wat beter..de horloges, pannensets, riveiras, sandisks bah, en die kwamen gewoon 3x langsmouzetc schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 02:50:
Moet zeggen, ben verrast met de prijzen vannacht.. allemaal mooie aanbiedingen! (natuurlijk wat uitzonderingen).

De hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open voor het discussieren over de ervaringen, maar slowchatten is niet meer toegestaan. Lees de OP voor de regeltjes.