Draadloze muizen waar 5cm verder een draad zit...
Dat klopt, iBood grossiert in geretourneerde rommelDNA_Saint schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:14:
Het jammere met de hunt is dat ze vaak gewoon producten verkopen die door anderen terug zijn gestuurd.
Heb al een paar keer gehad. Gewoon een product dat duidelijk al een keer open is gemaakt...

Met een te kleine pad naar mijn ideeFlying Bobman schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:18:
Draadloze muizen waar 5cm verder een draad zit...
Voor deze prijzen moet je niet teveel zeuren denk ikEpitome schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:19:
[...]
Dat klopt, iBood grossiert in geretourneerde rommel
Ik doe nou al meer dan een jaar op de 2 AAAtjes die in mijn huidige muis zitten (en die zaten er bij!)...wat is de hype van een inductiemuis?
Hahaha.
Ik volg jullie om de gevatte comments.
Maar, moet je nou elke keer de verzendkosten betalen?
Het is wel minder dat ze spullen verkopen die anderen al 'gebruikt' hebben.
De ontbrekende 2 AAA'tjes.citruspers schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:19:
Ik doe nou al meer dan een jaar op de 2 AAAtjes die in mijn huidige muis zitten (en die zaten er bij!)...wat is de hype van een inductiemuis?
had de stofzuiger kunnen hebben.. echter ik twijfel nu.. heb er wel 1 nodig.. maarja kan hem natuurlijk zet zo goed hier in de buurt kopen
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Je mag toch verwachten dat je iets nieuws krijgt en dat het geen rommelmarkt is.Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:19:
[...]
Voor deze prijzen moet je niet teveel zeuren denk ik
Zelfs bij Dealextreme krijg je nieuw spul.
Dat is waarop ze verdienen en ook het absurde...Dazsur schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:20:
Hahaha.
Je moet elke keer verzendkosten betalen. En soms echt veel voor iets wat echt makkelijk in een bubbelenvelop kan.
[ Voor 38% gewijzigd door DNA_Saint op 09-11-2010 01:22 ]
Huub Huub Barbatruc!
nu dan :
Bosch GL-40 Pro Parquet Stofzuiger
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 99,95
iBOOD PrijsNu! € 69,95 + (5,95)
Bosch GL-40 Pro Parquet Stofzuiger
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 99,95
iBOOD PrijsNu! € 69,95 + (5,95)
Als de volgende aanbieding weer een huishoudelijk apparaat is, ga ik pitten...

Die is toch nog niet uitverkocht?
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
Yep, dat moet.Dazsur schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:20:
Hahaha.
Altijd leuk dat geouwezeikstraal over de producten.. alles word verkocht, dus er is duidelijk ' behoefte' naar. Ze kunnen niet alleen maar geweldige superduper aanbiedingen aansluitend aan 'de zeikerd' geven.
Signature
Oeeeh, dat ben ik niet helemaal met je eens. Bij de uitverkoop in een winkel vind je ook geregeld geretourneerde producten. Nu heb ik me niet verdiept in de manier waarop iBOOD de hunt neerzet, maar ik zie een makkelijke parallel!DNA_Saint schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:21:
[...]
Je mag toch verwachten dat je iets nieuws krijgt en dat het geen rommelmarkt is.
Zelfs bij Dealextreme krijg je nieuw spul.
Een Parquetstofzuiger. Omdat Parket met een K zooooooo 2009 is?
die zuiger is toch wa te duur + VERZENING
Hmm hier hebben ze een aantal van zo te merken.. Ben benieuwd of er nog wat tussen zit waarin ik wel geïnteresseerd ben
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
hij loopt niet erg lekker die stofzuiger.
Hier ben ik het ook weer niet mee eensVerwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:22:
[...]
Oeeeh, dat ben ik niet helemaal met je eens. Bij de uitverkoop in een winkel vind je ook geregeld geretourneerde producten. Nu heb ik me niet verdiept in de manier waarop iBOOD de hunt neerzet, maar ik zie een makkelijke parallel!
1) In de winkel kan je het gelijk zien
2) Dat een winkel het doet, betekend niet dat het ineens geaccepteerd is.
Huub Huub Barbatruc!
Ja of er is minder vraag naar (want iBood hunt zijn voornamelijk mannen denk ikpsychoclown schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:24:
Hmm hier hebben ze een aantal van zo te merken.. Ben benieuwd of er nog wat tussen zit waarin ik wel geïnteresseerd ben
Jaaaaaaaaaaaaaa hoor. Het budget van VNUmedia is zeker omlaaggeschroefd, dat Ze Modforce hier opeens en masse binnenvalt om te kopen. Korting, korting, korting
[ Voor 7% gewijzigd door Jejking op 09-11-2010 01:25 ]
Hoe weet jij dat?Crazyanz schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:24:
hij loopt niet erg lekker die stofzuiger.
Ik denk eerder dat het voornamelijk studenten zijn.... Studenten hebben nooit zoveel met stofzuigers heb ik uit betrouwbare bron gehoord.HyperioN schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:24:
[...]
Ja of er is minder vraag naar (want iBood hunt zijn voornamelijk mannen denk ik)
ReseTTim, koop m maar, ik heb hem nou onderhand wel lang genoeg gezien!
True maar op zich lijkt het me geen gekke prijs voor een stofzuigerHyperioN schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:24:
[...]
Ja of er is minder vraag naar (want iBood hunt zijn voornamelijk mannen denk ik)
Mig en ik vormen inderdaad een goed teamJejking schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:25:
Jaaaaaaaaaaaaaa hoor. Het budget van VNUmedia is zeker omlaaggeschroefd, dat Ze Modforce hier opeens en masse binnenvalt om te kopen. Korting, korting, korting
sotfzuiger maar gekocht, mijne is stuk gegaan vorige week
de pest met dit sommige aanbiedingen is dat ze op een gegeven moment eeuwig blijven hangen omdat iedereen die ze wil hebben het product al gekocht hebben, en er geen nieuwe bezoekers bij komen. Kunnen ze veel beter laten doorlopen bij ibood.
Dat is onzin, heb een geschiedenis van 10 bestellingen en altijd nieuwe producten.Epitome schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:19:
[...]
Dat klopt, iBood grossiert in geretourneerde rommel
1x gaf een product wel 3x problemen, maar kreeg steeds netjes een nieuw product en vaak ook en net iets beter (nieuwer model, ging om fotolijstje).
Verwijderd
ik ben een vrouw, geen student en toch wil ik die stofzuigert niet.... wil wel een dirt devil als ie weer langs komt.
thx dude nu nogVIC_TOR schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:27:
sotfzuiger maar gekocht, mijne is stuk gegaan vorige week
4/5 tegaan !!
Vind het altijd interessant wat voor bullshit ze in die specslijstjes zetten...
sommige zijn echt
sommige zijn echt
Huub Huub Barbatruc!
Sinds de kerstgratificatie is afgeschaft moeten we de aanbiedingen met de rest van het pleps delenJejking schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:25:
Plebs.. Plebs mijn jongen
Er is duidelijk een bepaald publiek bij Ibood, dat die stofzuiger zo langzaam weggaat
.
edit: de meter is bij mij zelfs weer omhoogegaan.
[ Voor 22% gewijzigd door Goron op 09-11-2010 01:30 ]
Verwijderd
Het balkje geeft aan dat er opeens weer meer stofzuigers zijn dan net. Heeft iemand hem nu al terug gebracht?
ligt het nou aan mij of loopt die balk weer terug
Verwijderd
stofzuiger:DNA_Saint schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:28:
Vind het altijd interessant wat voor bullshit ze in die specslijstjes zetten...
sommige zijn echt
Aktieradius: 10 m

Ja lol zouden dat mannen tussen de 20-35 zijn met een overwegende interesse in computers en internet.WaWaWiiiiWa schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:30:
Er is duidelijk een bepaald publiek bij Ibood, dat die stofzuiger zo langzaam weggaat.
hoi
Ben ik nou zo moe dat het balkje opeens volloopt in plaats van leeg? 
Laat ze die stofzuigers lekker staan ipv aan te vullen..

Laat ze die stofzuigers lekker staan ipv aan te vullen..
Huhh, waarom gaat die blauwe balk naar rechts ipv naar links?
Geannuleerde bestellingen?
Geannuleerde bestellingen?
Onder de bezoekers van mijn dagaanbiedingen website was 80% man waarvan de meeste tussen de 24 en 35 warenWaWaWiiiiWa schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:30:
Er is duidelijk een bepaald publiek bij Ibood, dat die stofzuiger zo langzaam weggaat.
Loopt 't niet dan zuigt 't wel
Hoor jij overduidelijk niet bij, spelwonderVerwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:29:
[...]
Sinds de kerstgratificatie is afgeschaft moeten we de aanbiedingen met de rest van het pleps delen
Epic shizzle, die meter die terug omhoog schiet
Triloxigen schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:31:
[...]
Onder de bezoekers van mijn dagaanbiedingen website was 80% man waarvan de meeste tussen de 24 en 35 waren

Ja of:
Welke stofzuiger heeft dat niet. Verbaast mij nog dat ze er niet opzetten dat het van vingerafdrukvrij plastic is gemaakt.Automatische snoeroproller
Huub Huub Barbatruc!
Iemand besteld er meteen 2.. mooi zo, keep up the good pace!
koop toch die stofzuigers mensen zo wordt het niets meer vanavond
Iemand heeft in ene die dingen opgekocht ofzo
Bijna leeg, koop snel die laatste! Zie hieronder..
[ Voor 29% gewijzigd door mouzetc op 09-11-2010 01:35 ]
Signature
toch is er opzich wel wat te zeggen voor deze stofzuiger. 2200W is erg veel, het is een compact ding, inclusief parket borstel, redelijk verkrijgbare zakken, bosch is een best aardig merk, en een hepa filter zie je niet in deze prijsklasse. Een hepa filter is echt een must trouwens. Zo'n laf lapje stof waar ze allemaal mooie namen aan geven doet stiekem helemala niets. Als ik zelf op zoek zou zijn zou ik deze kopen, en dat zeg ik niet alleen om naar de volgende aanbieding te kunnen
Ik weet waar ik over praat trouwens, verkoop al 4 jaar oa stofzuigers in een winkel
Crazyanz schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:33:
koop toch die stofzuigers mensen zo wordt het niets meer vanavond vanochtend
ffies geld gireren naar ....Wava schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:27:
ReseTTim, koop m maar, ik heb hem nou onderhand wel lang genoeg gezien!
[ Voor 5% gewijzigd door ReseTTim op 09-11-2010 01:36 ]
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Epitome schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:34:
Man, die stofzuigers zuigen echt!!

gelukkig maar, heb hem gehaald maar had wel twijfelsSuperKris schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:33:
toch is er opzich wel wat te zeggen voor deze stofzuiger. 2200W is erg veel, het is een compact ding, inclusief parket borstel, redelijk verkrijgbare zakken, bosch is een best aardig merk, en een hepa filter zie je niet in deze prijsklasse. Een hepa filter is echt een must trouwens. Zo'n laf lapje stof waar ze allemaal mooie namen aan geven doet stiekem helemala niets. Als ik zelf op zoek zou zijn zou ik deze kopen, en dat zeg ik niet alleen om naar de volgende aanbieding te kunnenIk weet waar ik over praat trouwens, verkoop al 4 jaar oa stofzuigers in een winkel
nu kan ik goed gaan slapen
Verwijderd
ja maar die hepa filter zit gelijk vol stof na een zuigbeurt en moet je maar zien dat je dat filtertje schoonkrijgt....
Echt pokkeding, maar goed. Wie weet valt het mee en had ik gewoon een productiefoutje
Echt pokkeding, maar goed. Wie weet valt het mee en had ik gewoon een productiefoutje
Nu we toch tijd hebben. Waarom is een hepa filter dan zo goed?SuperKris schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:33:
toch is er opzich wel wat te zeggen voor deze stofzuiger. 2200W is erg veel, het is een compact ding, inclusief parket borstel, redelijk verkrijgbare zakken, bosch is een best aardig merk, en een hepa filter zie je niet in deze prijsklasse. Een hepa filter is echt een must trouwens. Zo'n laf lapje stof waar ze allemaal mooie namen aan geven doet stiekem helemala niets. Als ik zelf op zoek zou zijn zou ik deze kopen, en dat zeg ik niet alleen om naar de volgende aanbieding te kunnenIk weet waar ik over praat trouwens, verkoop al 4 jaar oa stofzuigers in een winkel
Huub Huub Barbatruc!
ja toch wel? zou toch lastig zijn als ze blazenEpitome schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:34:
Man, die stofzuigers zuigen echt!!
Waarom denk je dat ik naar de Ibood hunt kijk? Omdat ik zoveel geld heb soms?
[ Voor 5% gewijzigd door Wava op 09-11-2010 01:38 ]
ik wacht op die mini maglite dingetjes, heb er een paar nodig
jaaa uitverkocht!
jaaa uitverkocht!
[ Voor 14% gewijzigd door fANAT1C op 09-11-2010 01:36 ]
Ik zit nu voor het eerst effe mee te kijken hier + op de ibood site, maar ik krijg een duidelijk visioen voor me van een Drie Dwaze Dagen aktie bij een bekende retailer waarbij de huisvrouwen voor de deur slapen en bij de opening als gekken naar binnen stormen.
Inhoudelijk stelt het ook geen zak voor - de items zijn voor dezelfde prijs ook elders te koop...
Inhoudelijk stelt het ook geen zak voor - de items zijn voor dezelfde prijs ook elders te koop...
graag gedaanVIC_TOR schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:35:
[...]
gelukkig maar, heb hem gehaald maar had wel twijfels
nu kan ik goed gaan slapen
Dan moet je echt beter kijken, want iBood heeft daarentegen _wel_ strakke aanbiedingen.joopv schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:35:
Aiaiai, erg mooi scheerapparaat! Jammer dat ik daar mn geld nu niet aan kan uitgeven..
Gelukkig uitverkocht :x
[ Voor 13% gewijzigd door mouzetc op 09-11-2010 01:37 ]
Signature
Leuk dat scheerapparaat heb er helaas op moment niet 1 nodig. Maar goed ik ga maar naar me bed moet er vroeg uit!
Hij kijkt wel beter maar er zijn gewoon geen strakke aanbiedingen
damn, The osbournes kijken met ibood is heerlijk! Ga ik vaker doen!
Huub Huub Barbatruc!
Dat kan letterlijk en figuurlijk inderdaad niet meermouzetc schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:37:
Aiaiai, erg mooi scheerapparaat! Jammer dat ik daar mn geld nu niet aan kan uitgeven..
die philips machine heb ik al ooit gekocht op ibood (was dezelfde prijs), drama ding. na een half jaar scheert hij nauwelijks nog. ik ben weer overgegaan naar normale gilette mesjes
Die scheerapparaat ging wel wat anders dan de stofzuiger...
Jammer dat de aanbieding weg is. Ik was geen stofzuiger nodig, maar jij had me er 1 verkocht heheheSuperKris schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:33:
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Volgensmij zitten groepen te hunten voor 1 marktkoopman?
OMG, deze pannenset is volgens mij echt al jaren bij iBood.
Huub Huub Barbatruc!
Een hepa filter zou altijd keurig vrijwel alle stofdeeltjes moeten binnenhouden, waaronder ook huistofmeit. Iets waar erg veen mensen allergisch voor zijn, maar voor niemand is het echt goed ofzo. Zo'n lapjes wit stof laat dat soort kleine beestjes en ook het fijnere stof gewoon door. Google er maar eens op. Ik overdrijf met deze statement misschien een beetje, maar naar mijn mening is zuigen zonder goed filter dweilen met de kraan open.DNA_Saint schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:35:
[...]
Nu we toch tijd hebben. Waarom is een hepa filter dan zo goed?
Jammer, ik had wel oren naar een paar pannen met teflonlaag
Niet deze meuk!
oh, waarschijnlijk was er 1 set teruggestuurd
Huub Huub Barbatruc!
Niet nodig ik kan al lekker kokenVerwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:39:
en nu de studenten nog een kookboek erbij leveren graag..
is dit seksistisch bedoeld?SuperKris schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:39:
[...]
maar naar mijn mening is zuigen zonder goed filter dweilen met de kraan open.
Huub Huub Barbatruc!
Voor degene die het scheerapparaat hebben, gefeliciteerd. is echt een super ding. Ik heb hem al tijden, en zou geen andere willen. Voor die prijs een koopje trouwens.
PS.. gaan we dit keer weer 3FM lastig vallen? ;D
.soz dubbele post, wrong button!
.soz dubbele post, wrong button!
[ Voor 27% gewijzigd door mouzetc op 09-11-2010 01:42 ]
Signature
Let op:
De hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open voor het discussieren over de ervaringen, maar slowchatten is niet meer toegestaan. Lees de OP voor de regeltjes.
De hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open voor het discussieren over de ervaringen, maar slowchatten is niet meer toegestaan. Lees de OP voor de regeltjes.