Waar vui zit, zit geen glans!
[ Voor 8% gewijzigd door Occy74 op 09-11-2010 00:59 ]
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Facts don't care about your feelings
EDIt: oh het is een nep-wii
[ Voor 11% gewijzigd door citruspers op 09-11-2010 01:00 ]
Niet klagen als je 3x zo lang duurt over een overhemdReseTTim schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 00:59:
strijkijzer.. 2 weken geleden nog gekocht voor 10,- euroexcl. verzendkosten
/me koopt alleen nog maar goede strijkijzers
Refresh is direct gebeurt.
haha en 3 minuten later hebben ze de index van het forum even uitgezet...Gaitman schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 00:54:
Denk dat ik zo ook maar na bed ga. Wou al een paar dingen bestellen maar of de site is te laat gerefresht (want dan zie ik in de chat al dat er een nieuw product is, of errors tijdens het bestellen, of product net tijdens bestellen uitverkochtZorg er eens voor dat je zodra je op "Ik neem er één" klikt het product gereserveerd is voor diegene! Kan nu makkelijk want er zit toch een pauze tussen elk product.

Zitten de makers van ibood nu hier mee te lezen ofzo, voor commentaar mét inhoud. nou pak aan: ik kom wel terug als het wél werkt ipv een auto-refresh die te laat komt... komt ie eindelijk en oh het product is al uitverkocht

Wel verbazingwekkend snel uitverkocht zegcitruspers schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:00:
Bwahaha een PS3 kloon met 16 bit spelletjes, ik zag hetzelfde ding op tell sell maar dan lang geleden en in een N64 vorm.
EDIt: oh het is een nep-wii

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Sorry, de lijst van producten is op dit moment niet beschikbaar.
Je kunt de discussie van de laatste aanbieding bereiken via de homepage. Onze excuses voor het ongemak.
Ga naar de homepage »

Mensen uit de UK lopen standaard achterVerwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:01:
Ik weet niet of het komt door het feit dat ik vanuit de UK connect, maar ik loop echt achter bij jullie!
[ Voor 3% gewijzigd door wontcachme op 09-11-2010 01:02 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Pagina kun je ook verversen voor een directe order.. scheelt je weer 1 sec en misschien wel het product
PS. Wacht op de Sandisk MP3 spelers, horloges en de Netgear routershizzle! ;D
[ Voor 22% gewijzigd door mouzetc op 09-11-2010 01:03 ]
Signature
Een uurtje ongeveer?Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:01:
Ik weet niet of het komt door het feit dat ik vanuit de UK connect, maar ik loop echt achter bij jullie!
Veel plezier nog met de Hunt.
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Ik vermoed niet door tweakerspsychoclown schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:00:
[...]
Wel verbazingwekkend snel uitverkocht zeg

Hier ook vanuit UK... lijk niet achter te liggen.Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:01:
Evengoed is het hier bedtijd, en voor deze meuk blijf ik niet wakker
ding wordt snel warm.. en voor dat geld koop je er anders 3.. dan wil ik jou nog wel is zien met 3x zo lang strijkenVerwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:00:
Niet klagen als je 3x zo lang duurt over een overhemd
/me koopt alleen nog maar goede strijkijzers
Verwijderd
Waar je trouwens ook gewoon kunt bestellen
Vind dat altijd zo goedkoop als je zoiets geeftVerwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:03:
damn de play it was een leuk verjaardags kado geweest voor mn neefje.. helaas niet gelukt.
Het lijkt dan dat je geen geld hebt voor een wii en dus maar een fake koopt
Huub Huub Barbatruc!
Best een aardige mediaspeler hoorpelt schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:02:
Een uur verder en geen enkele goede deal. Of was die conceptronic wat?
Mag toch hopen van niet
Verwijderd

internal ajax error.. lekker van die programmeurs..
[ Voor 18% gewijzigd door ReseTTim op 09-11-2010 01:06 ]
Bestellen daar lukte mij niet net.painkill schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:05:
BE Loopt inderdaad voor op NL, dus wil je weten wat er komt, ga dan naar http://www.ibood.com/be/nl/
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Het gaat aleen niet in NL bezorgd worden als ik deze tekt lees:painkill schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:05:
BE Loopt inderdaad voor op NL, dus wil je weten wat er komt, ga dan naar http://www.ibood.com/be/nl/
"Je kunt alleen bestellen als het factuur- en afleveradres in Nederland zijn."
Distributed.net, the only reason my computer is on right now !
Dat luchtbed is net als de site: teveel mensen er op en het is gedaan met de pretVerwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:05:
Op de Belgische hebben ze ondertussen een 2 persoonsluchtbed gehad, die zullen wij dus wel gemist hebben
Verwijderd
Hij woont niet in Nederland. Geloof me..daar zijn ze er érg blij mee.DNA_Saint schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:05:
[...]
Vind dat altijd zo goedkoop als je zoiets geeft
maargoed, ieder zijn ding.
Niets mis mee toch? Ik geef geen kados van 100+ euro aan mn neefjes, maar toch zullen ze er blij mee zijn..DNA_Saint schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:05:
[...]
Vind dat altijd zo goedkoop als je zoiets geeft
Signature
Ik heb hetzelfdeReseTTim schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:06:
ik dacht.. ik doe is een test bestelling.. dat lukt mij niet eens bij deze speakers.. laat staan voor iets anders..
internal ajax error.. lekker van die programmeurs..

citruspers schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:06:
[...]
Dat luchtbed is net als de site: teveel mensen er op en het is gedaan met de pret

Me three. Zeer vervelend. Speakertjes waren het eerste wat ik wilde bestellen en dat lukte dus niet.
Ik hou het voor gezien.
Signature
Het enige wat ik weet is dat ze die graftakkenbug na drie Hunt-generaties nog steeds niet gesquasht hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:08:
Geen verstand van Ajax, maar is dat niet gewoon een interne time out door een hoge load oid?
http://www.dagaanbieding.co/ibood.html
Omdat ik zelf het zat was f5 te rammen
Verwijderd
# Duo Pack (2x Duracell Pocket oplader, 2x Mini USB connector & 2x iPod connector)
Yes, om je ipod op te laden onderweg.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Helemaal dom is dat bij oordopjes. Alsof andere mp3 spelers niet erop werken ofzo...
Huub Huub Barbatruc!
met ajax kan je een deel van de website herladen dmv javascript.. in dit geval is het waarschijnlijk dat hij de nieuwe pagina niet kan (her)laden..Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:08:
Geen verstand van Ajax, maar is dat niet gewoon een interne time out door een hoge load oid?
x2
Het is genoeg geweest, wat een bagger weer om er door te komen...
Was weer een uur verspilt van mijn bedtime ...
Trusten suc6 met de jacht en sterkte morgenvroeg.....
Wie niet is de vraag.superchanbe schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:11:
heeft iemand nu last van hoge bloeddruk ??
Je moet die dingen toch op een manier marketen, maar dan nog... beetje gezochtKecin schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:10:
[...]
# Duo Pack (2x Duracell Pocket oplader, 2x Mini USB connector & 2x iPod connector)
Yes, om je ipod op te laden onderweg.
Dank voor je uitleg!
Verwijderd
kijk dat is een goede tipTriloxigen schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:10:
De frontpage werkt wel, maar order server ligt er vaak uit..
http://www.dagaanbieding.co/ibood.html
Omdat ik zelf het zat was f5 te rammen
Let op! De volgende aanbieding komt eraan!
Uitverkocht!
the fuck?Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:11:
yes! de 'spelcomputer' alsnog kunnen bestellen !
Huub Huub Barbatruc!
En weer weg.superchanbe schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:13:
amweer een bed ??
Verwijderd
Heb al een paar keer gehad. Gewoon een product dat duidelijk al een keer open is gemaakt...
Huub Huub Barbatruc!
PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279
Wees maar blij, ze zijn alweer weg!

Yep, same here. Al twee keer gehad. 1 keer een redelijk goede JBL portable speakersetje, heb ik zelf moeten solderenDNA_Saint schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:14:
Het jammere met de hunt is dat ze vaak gewoon producten verkopen die door anderen terug zijn gestuurd.
Heb al een paar keer gehad. Gewoon een product dat duidelijk al een keer open is gemaakt...

Signature
Ik dacht even dat jij een andere site aan het bezoeken was dan ik, maar nou snap ik m!
Kort moment van gegniffel!
Ik had een keer dat er een mp3speler urenlang op stond, en ik bestelde m toen er nog 80% voorraad was ofzo. Betaald al met iDeal. Krijg ik doodleuk een mailtje pas een week later ofzo dat ze 'm niet kunnen leveren. Moest ik nog zelf achter mn geld aan ook. Waar ze ook weer een week over deden.DNA_Saint schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:14:
Het jammere met de hunt is dat ze vaak gewoon producten verkopen die door anderen terug zijn gestuurd.
Snap de hype ook niet zo
Huub Huub Barbatruc!
De hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open voor het discussieren over de ervaringen, maar slowchatten is niet meer toegestaan. Lees de OP voor de regeltjes.