Komop mensen wie heeft nog geen kevertje gekocht voor zn neefje ??
Verwijderd
jippie auto is op, kind opgehaald ondertussen en kunnen weer verder zonder iets gemist te hebben
Heb een kevertje gekocht voor mn neefje, heb een maat ook kunnen overhalen om een kevertje te kopen voor zn broertje met Sint
.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
nou jonges de laatste kever
Gear4 Powerpack voor iPod -Overal Stroom voor je iPod!
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 49,95
iBOOD PrijsNu! € 6,95
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 49,95
iBOOD PrijsNu! € 6,95
[ Voor 71% gewijzigd door jbkappirossi op 09-11-2010 12:24 ]
Kever in de aanbieding wie ow wie offert zich op en koopt die laatste kevers?
FFFUUUU, Ipod batterij dingen?
(Voor wie niet op ibood komt:)
http://www.dagaanbieding.co/winkel/1/ibood.html
Dit gaat weer ff duren
(Voor wie niet op ibood komt:)
http://www.dagaanbieding.co/winkel/1/ibood.html
Dit gaat weer ff duren

[ Voor 65% gewijzigd door D4NG3R op 09-11-2010 12:24 ]
Verwijderd
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 49,95
iBOOD PrijsNu! € 6,95 + (5,95)
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 49,95
iBOOD PrijsNu! € 6,95 + (5,95)
Alweer iets nutteloos, wat moet ik met een ipod ding?
Naja ff wat anders doen dan maar ^^
Naja ff wat anders doen dan maar ^^
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zou deze ook werken voor de iPad?
Edit, nee dus..
Edit, nee dus..
[ Voor 22% gewijzigd door MisteRMeesteR op 09-11-2010 12:26 ]
www.google.nl
Idd, een Nano, Touch, Phone whatever. Lijkt mij wel gaaf om voor noppes te kopen.Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:25:
als ze nou eerst een scherpe ipod erop zouden zetten en dan deze...
Maarja, leuke aanbiedingen gaan altijd binnen een minuut erdoorheen, IPV binnen een uur
Geschikt voor de iPod Video, Nano 2G, Nano, 4G, Mini, Shuffle
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ah deze gaat wat sneller,
nu al 25% weg
50% weg
Even een vraagje trouwens: Stel dat de hunt om 5u afgelopen is. Komt er dan nog een aanbieding die de rest van de dag blijft (Teminste, totdat die uitverkocht is)
nu al 25% weg
50% weg

Even een vraagje trouwens: Stel dat de hunt om 5u afgelopen is. Komt er dan nog een aanbieding die de rest van de dag blijft (Teminste, totdat die uitverkocht is)
[ Voor 73% gewijzigd door D4NG3R op 09-11-2010 12:30 ]
Vaak wel het geval jaD4NG3R schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:27:
Ah deze gaat wat sneller,
nu al 25% weg
50% weg![]()
Verwijderd
Na de hunt komt er een product van de dag te staan zoals altijd tot 24:00 uur.D4NG3R schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:27:
Ah deze gaat wat sneller, nu al 1/4 weg.
50% weg![]()
Ik zie dat ik een mooie router ben misgelopen
The ramblings of an idiot
Dat klopt, maar gelukkig ben je geen goede router misgelopen
Jammer dat ik alles bijna alles al gemist heb. Heb volgens mij dat emailtje over het hoofd gezien dat er weer 1 zou gaan beginnen.
Die Netgear 8 poorts Gigabit Switch was wel erg leuk. Die zou ik wel graag willen hebben. En vooral die prijs. Hopelijk komt die nog eens langs.
Die Netgear 8 poorts Gigabit Switch was wel erg leuk. Die zou ik wel graag willen hebben. En vooral die prijs. Hopelijk komt die nog eens langs.
Verwijderd
Weet iemand of de Kenwood Titanium keukenmachine uitverkocht is, deze is vannacht langsgeweest zag ik en ik baal er van dat ik hem heb gemist!
iBoods die geweest zijn kun je neit meer bestellen nop
.

ja, maar ibood zegt wel vaker dat iets is uitverkocht. 30 min later verkopen ze het dan weer.
of bij de volgende hunt.
of bij de volgende hunt.
Huub Huub Barbatruc!
Het ligt zeker aan mij maar dat metertje bij die iPod lader loopt nu stukje op in plaats van af ?!?!?!

Leuk joh, de balk met voorraad loopt gewoon op... mensen die heel snel terugsturen ofzo?
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Verwijderd
Jawel sommige producten komen wel vaker langs en dat terwijl ze iedere keer aangeven uitverkocht te zijn.
De afgelope hunt had ik een zaagmachine en boormachine gemist vroeg in de nacht, en tegen de ochtend kwamen ze nogmaals tevoorschijn waarna ik ze dus bijde heb kunnen kopen.
De afgelope hunt had ik een zaagmachine en boormachine gemist vroeg in de nacht, en tegen de ochtend kwamen ze nogmaals tevoorschijn waarna ik ze dus bijde heb kunnen kopen.
Ahh crap, de hele ibood hunt gemist. Gisteravond voor de verandering vroeg naar bed gegaan en kijk wat het resultaat is... Zijn er dingen langs gekomen die het wachten waard waren?
Waarop baseer je dat? Roep geen dingen die je niet kan onderbouwenVerwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:44:
volgens mij is het klaar en gebeurt
Nee die ipodlader hangt , loopt op en dan weer terug...
Verwijderd
slechte oplader dan.bluesparkle schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:47:
Misschien mensen die het in de winkelwagen stoppen, en dan niet snel genoeg betalen. Artikel wordt dan gereserveerd, dus van de balk af gehaald maar komt vanzelf weer terug.bluesparkle schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:47:
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Hangt er een beetje van af wat je juist het wachten waard vindtJefrim schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:46:
Ahh crap, de hele ibood hunt gemist. Gisteravond voor de verandering vroeg naar bed gegaan en kijk wat het resultaat is... Zijn er dingen langs gekomen die het wachten waard waren?
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Dat reserveren geloof ik niet zo, want ik was eerder al enkele malen zo ver in het bestelproces, om uiteindelijk toch met niks achter te blijvenNeoMe schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:49:
[...]
Misschien mensen die het in de winkelwagen stoppen, en dan niet snel genoeg betalen. Artikel wordt dan gereserveerd, dus van de balk af gehaald maar komt vanzelf weer terug.
Producten worden gereserveerd, maar als veel mensen op ghet knopje drukken dan kan er inderdaad wel vertraging in zitten.j0p3Y schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:50:
[...]
Dat reserveren geloof ik niet zo, want ik was eerder al enkele malen zo ver in het bestelproces, om uiteindelijk toch met niks achter te blijven
Ik zie liever dat ze je gegevens al hebben, en dat als je op bestel klikt je het meteen krijgt ( misschien nog één controlevraag, simpel 'Ja, zeker weten / Nee, toch maar niet!' ) is genoeg. Weet niet of dat rechtsgeldig is maar dan heb je dat gedoe achteraf in ieder geval niet.j0p3Y schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:50:
[...]
Dat reserveren geloof ik niet zo, want ik was eerder al enkele malen zo ver in het bestelproces, om uiteindelijk toch met niks achter te blijven
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Dat kan toch al, gewoon vooraf inloggen.NeoMe schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:52:
[...]
Ik zie liever dat ze je gegevens al hebben, en dat als je op bestel klikt je het meteen krijgt ( misschien nog één controlevraag, simpel 'Ja, zeker weten / Nee, toch maar niet!' ) is genoeg. Weet niet of dat rechtsgeldig is maar dan heb je dat gedoe achteraf in ieder geval niet.
En ja je moet natuurlijk nog wel betalen maar dat is logisch...
Oke dan, wou nog een mediaplayer voor mijn ouders op de kop tikken.Petervanakelyen schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:49:
[...]
Hangt er een beetje van af wat je juist het wachten waard vindtDezelfde Belkin-router als vorig jaar is langsgekomen, een Netgear Access Point, een paar mediaplayers/audiosets en een el-cheapo RC heli.
Meer in de zin van paypal , creditcard of dergelijk al gekoppeld aan je accountTriloxigen schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:53:
[...]
Dat kan toch al, gewoon vooraf inloggen.
En ja je moet natuurlijk nog wel betalen maar dat is logisch...
[ Voor 13% gewijzigd door lubbertkramer op 09-11-2010 12:56 ]
iPod oplader is bijna uuuh.. Op!
Slaapzakken

[ Voor 124% gewijzigd door D4NG3R op 09-11-2010 12:58 ]
Ze hebben Paypal er uit gegooid omdat er mee gefraudeert werd (is ook niet zo moeilijk namelijk).lubbertkramer schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:54:
[...]
Meer in de zin van paypal , creditcard of dergelijk al gekoppeld aan je accountBestellen, dan op ja of nee en wordt automatisch afgeschreven
Kan bij andere webwinkels ook
niet nodig net even wat slaap gepakt, niks gemist zie ik!
Volgende hunt lekker in je slaapzak achter je bureau
Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P
Ik begrijp niet goed dat de Belgische site soms andere artikelen aanbied, maar wel tegelijk met de Nederlandse overgaat naar het volgende artikel.
Daarnet hadden wij geen iPodladers maar een of ander stom stuk speelgoed. Nu hebben we ook weer slaapzakken. Dan zitten ofwel de Belgen ofwel de Nederlanders toch te wachten tot de anderen hun artikel uitverkocht is ofzo?
Daarnet hadden wij geen iPodladers maar een of ander stom stuk speelgoed. Nu hebben we ook weer slaapzakken. Dan zitten ofwel de Belgen ofwel de Nederlanders toch te wachten tot de anderen hun artikel uitverkocht is ofzo?
Verwijderd
We hadden wel ipodlader.thommich schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:01:
Ah dan heb ik die gemist... En hadden de Nederlanders dan ook dat stuk speelgoed? (zag eruit als een soort mini-airhockey ofzo...)
Bah en het ergste vind ik nog dat ik op zoek was naar een AP / Router voor m'n nassen en ik dus vrijwel alleen maar zooi heb gezien op ibood, terwijl er dus al twee langs zijn gekomen.
Heeft iemand ze snel uitverkocht zien worden toevallig?
Heeft iemand ze snel uitverkocht zien worden toevallig?
Hoe dan ook, die slaapzakken zijn lunchvullers!
Die gaan heeeel lang blijven staan....
Die gaan heeeel lang blijven staan....
Verwijderd
De nl ibood had ipodlader, Belgische weet ik niet. Heb geen speelgoed gezien laatste 20 minuten.thommich schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:04:
[...]
Ah dan heb ik die gemist... En hadden de Nederlanders dan ook dat stuk speelgoed? (zag eruit als een soort mini-airhockey ofzo...)
Volgens ibood's twitter is het betalen met iDeal kapot. Alleen nog maar e-banking en credit card
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Je kunt gewoon op iBood site de lijst van geboden spullen herbekijken in de produkt forum.Jefrim schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:46:
Wij hadden één of ander 'Battle Station' ofzo. Saaie shizzle.
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Verwijderd
Is er ook een reden dat dit zo populair is? Ik kijk even mee en zie een kever, ipod oplader en een slaapzak. En ik las dat er iets van media spelertjes en routers voorbij zijn gekomen. Is dat al die heisa waard?
Maat van mij heeft een 32" Full HD TV gekocht een jaar terug. Ding was 159'95 IPV 449'95Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:13:
Is er ook een reden dat dit zo populair is? Ik kijk even mee en zie een kever, ipod oplader en een slaapzak. En ik las dat er iets van media spelertjes en routers voorbij zijn gekomen. Is dat al die heisa waard?
Dus ja, het is ABSOLUUT de heisa waard. En aangezien hunts ook maar een keer in de zoveel tijd voorkomen
ik denk niet dat het lang meer duurt, was de vorige hunt ook zo vanaf 12 tot 3 een prullenbak.
en iets van half 4 afgelopen als ik me herinner.
en iets van half 4 afgelopen als ik me herinner.
Vaak is het een oud model, dat eerst 450 euro heeft gekocht, maar nu al lang niet meer.D4NG3R schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:14:
[...]
Maat van mij heeft een 32" Full HD TV gekocht een jaar terug. Ding was 159'95 IPV 449'95
Dus ja, het is ABSOLUUT de heisa waard. En aangezien hunts ook maar een keer in de zoveel tijd voorkomen.
Of het is inderdaad zo goedkoop, maar ze hebben er maar 1 van.
======
Oftewel, hunt is voorbij. Nothing to see, move along.Beste iBOOD'ers, iDEAL lijkt even stuk te zijn. Ik raad jullie aan om een Credit Card of Direct E-banking te gebruiken #ibood #hunt
[ Voor 18% gewijzigd door DNA_Saint op 09-11-2010 13:16 ]
Huub Huub Barbatruc!
Ben je nou ''Nederlander'' of niet .Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:13:
nederlanders doen alles om iets voor een euro minder te krijgen.
Ik zie nu pas dat het productforum gewoon open is. Zou dat één van de redenen zijn dat de site er wat vaker uit ligt?
EDIT: Verkeerd gelezen.
[ Voor 92% gewijzigd door TweakersOnly op 09-11-2010 13:20 ]
Model was 2 maanden oud, en koste in de winkel 450 euro. dat was namelijk precies de TV welke hij zelf al wou kopenDNA_Saint schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:15:
[...]
Vaak is het een oud model, dat eerst 450 euro heeft gekocht, maar nu al lang niet meer.
ja, dan is het optie 2.D4NG3R schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:22:
[...]
Model was 2 maanden oud, en koste in de winkel 450 euro. dat was namelijk precies de TV welke hij zelf al wou kopen.
Ze hadden er maar 1 van
Huub Huub Barbatruc!
Balkje heeft niéts te maken met welke voorraad dan ook hè.Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:27:
mmm het balkje loopt terug, leveren mensen hun slaapzak weer in?
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Nee dat was ik denk ikVerwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:27:
mmm het balkje loopt terug, leveren mensen hun slaapzak weer in?
Wilde effe checken of de Ideal betaling wel werkte, en het werkt gewoon.
En hoe is het hier? Wat heb ik gemist??
Edit: Mmm geen slowchat
Edit: Mmm geen slowchat
[ Voor 27% gewijzigd door ManiacsHouse op 09-11-2010 13:31 ]
Waar is het balkje eigenlijk precies goed voor?Brad Pitt schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:28:
[...]
Balkje heeft niéts te maken met welke voorraad dan ook hè.
_@/'
Orly? En daarom telkens als die blauwe balk (bijna) leeg is gaan we naar het volgende product..?Brad Pitt schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:28:
[...]
Balkje heeft niéts te maken met welke voorraad dan ook hè.
Verwijderd
Het is dus een grote briljante get rich scheme die effectief is. Gooi tussen de ladingen troep een enkele diamant en je hebt xxxx aantal mensen die je troep kopen.DNA_Saint schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:15:
[...]
Vaak is het een oud model, dat eerst 450 euro heeft gekocht, maar nu al lang niet meer.
======
[...]
Oftewel, hunt is voorbij. Nothing to see, move along.
Das het idee, en het werkt donders goed
.
De eerst volgende keer wou je dat ze dit wel hadden gedaanVerwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:37:
Voor deze producten hadden ze de server niet hoeven aanpassen.
Ja, daarom gaat de balk soms ook omhoog. En zijn sommige producten reeds uitverkocht als ze op het scherm komen. Etc. Allemaal suggestieve onzin. Maar als jij denkt dat het werkelijk werkt: toppie!D4NG3R schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:35:
Orly? En daarom telkens als die blauwe balk (bijna) leeg is gaan we naar het volgende product..?
Nickname does not reflect reality
Als jij op "Ik neem er een" klikt, word het product voor enkele minuten gereserveerd. Als jij daarna op annuleren klikt, komt hij gewoon knetterhard weer bij de voorraad op. Waarom denk je dat sommige (goedkope) producten twee uur later weer terug komen? Juist! Omdat mensen direct annuleren doen zodra het volgende product er isBrad Pitt schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:39:
[...]
Ja, daarom gaat de balk soms ook omhoog. En zijn sommige producten reeds uitverkocht als ze op het scherm komen. Etc. Allemaal suggestieve onzin. Maar als jij denkt dat het werkelijk werkt: toppie!
@iBood (die lezen zeker mee):
Koop een paar extra heftige servers voor de "hunt" en doe ze na de hunt in de verkoop op uw eigen website
Voor dit advies hoeven jullie mij niet te betalen
Tweakers zat die daar ook interesse in hebben
Koop een paar extra heftige servers voor de "hunt" en doe ze na de hunt in de verkoop op uw eigen website
Voor dit advies hoeven jullie mij niet te betalen
Tweakers zat die daar ook interesse in hebben
[ Voor 11% gewijzigd door danda op 09-11-2010 13:42 ]
Parfum.. >.>
Voor de gein kom ik er eens doorheen de eerste 5 secs van een nieuw product. Blijkt het een flesje parfum te zijn
.
Ze vliegen er wel doorheen.
Voor de gein kom ik er eens doorheen de eerste 5 secs van een nieuw product. Blijkt het een flesje parfum te zijn

[ Voor 94% gewijzigd door D4NG3R op 09-11-2010 13:46 ]
Eau de WC.jbkappirossi schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:45:
lacost Airwick stront spray
Verwijderd
Hoe krijg je dat zo snel te zien. Bij mij nog slaapzak.D4NG3R schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:44:
Parfum.. >.>
Voor de gein kom ik er eens doorheen de eerste 5 secs van een nieuw product. Blijkt het een flesje parfum te zijn.
En heb een snelle verbinding.
Nou, dat parfum is wel een hele euro goedkoper!
Kerstdagen iemand? Ik had het doolgraag willen hebben. ALleen op het moment dat de page refreshde was het al uitverkocht.D4NG3R schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:44:
Parfum.. >.>
Voor de gein kom ik er eens doorheen de eerste 5 secs van een nieuw product. Blijkt het een flesje parfum te zijn.
Ze vliegen er wel doorheen.
Server oververhit van iBood?
edit:
gewoon www.ibood.nl/ werkt niet. Deze link wel -> http://www.ibood.com/nl/nl/
edit:
gewoon www.ibood.nl/ werkt niet. Deze link wel -> http://www.ibood.com/nl/nl/
[ Voor 61% gewijzigd door tuner12 op 09-11-2010 13:49 ]
Smash Can Vuilnisbak – Verklein je Afval!
€ 149,95
Nu! € 49,95 + (8,95)
€ 149,95
Nu! € 49,95 + (8,95)

[ Voor 22% gewijzigd door Retpics op 09-11-2010 13:48 ]
WTF, letterlijk! Nu een vuilnisbak voor in de keukenVerwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:46:
gadver, wat een wijvespullen allemaal vandaag, ibood ladies
(Straks word het nog iBoot, voor laarzen en schoenen

[ Voor 12% gewijzigd door D4NG3R op 09-11-2010 13:49 ]
Smash Can Vuilnisbak – Verklein je Afval!Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 149,95
Nu! € 49,95
Nou dat gaat weer lekker niet weer die sch**t bak
Bespreek dit Product »
€ 149,95
Nu! € 49,95
[ Voor 19% gewijzigd door jbkappirossi op 09-11-2010 13:48 ]
Mispoes, jij verwijst naar 50 ml, dit is 75 ml
Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P
haha, je was me net voor!
zouden er trouwens nog fatsoenlijke TV's komen anders kan ik beter kappen
zouden er trouwens nog fatsoenlijke TV's komen anders kan ik beter kappen

[ Voor 82% gewijzigd door eniux op 09-11-2010 13:50 ]
Hij gaat er sneller doorheen als de kever, das 1 dingjbkappirossi schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:48:
Smash Can Vuilnisbak – Verklein je Afval!Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 149,95
Nu! € 49,95
Verwijderd
Ik mis de hele parfum 'aanbieding' bij refresh time out +++... Gaat dat altijd zo?
kan nu wel een vuilnisbak kopen á 50 eu.
kan nu wel een vuilnisbak kopen á 50 eu.
Let op:
De hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open voor het discussieren over de ervaringen, maar slowchatten is niet meer toegestaan. Lees de OP voor de regeltjes.
De hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open voor het discussieren over de ervaringen, maar slowchatten is niet meer toegestaan. Lees de OP voor de regeltjes.