Tijd voor een nieuwe sig..
Hulde aan de mod die mij steunt in het gebruik van een eigen auto loader onder google chromeKoffie schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:28:
[...]
Onzin, in dit topic worden de refreshers de hele tijd afgezeken, maar je *moet* wel handmatig refreshen omdat de auto-refresh van ibood niet werkt.
Ook het balkje (wat serverside info opvraagt) stokt af en toe waardoor handmatig F5'en de enige oplossing is.
de t.net servers kunnen het toch ook
De refresh bij ibood zelf gaat om de 5 seconde, maar is inderdaad niet betrouwbaar.ErA schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:31:
Ik denk dat jullie allemaal je browser eens moeten nakijken.
De automatische refresh werkt hier net zo snel als manual refreshen.
Dat het allebei even traag is, doet daar niet aan af.
Ik gebruik een eigen refresh frame of website op basis van feeds die wel up to date is, dus timeouts ook geen last van dan
Uptime/Downtime Report
Report Created: 9-11-2010 11:34:36
Report Start Date: 9-11-2010 9:35:15 Report End Date: 9-11-2010 11:34:19
Times Failed: 81 Failure Rate: 15.028%
Times Checked: 539 Average Response Time(ms): 4696
Uptime: 72.802% : 1 hour 26 minutes 41 seconds (0.01:26:41) Downtime: 27.198% : 32 minutes 23 seconds (0.00:32:23)
Niet meer te doen op deze manier!
Die krijg ik ook met de handKoffie schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:32:
Maar als je een timeout krijgt, moet je wel handmatig refreshen,.
Verwijderd
Sorry maar hier werkt alles naar behoren. De refresher van Ibood werkt prima.lubbertkramer schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:32:
[...]
Hulde aan de mod die mij steunt in het gebruik van een eigen auto loader onder google chromehaha, iBoods autorefresh failed continu waardoor je net de aanbieding misloopt, zelf het heft in handen nemen is t beste
Vooruit, excuus geaccepteerdVerwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:34:
[...]
Sorry maar hier werkt alles naar behoren. De refresher van Ibood werkt prima.
...en waarom?
Ik geloof dat een opmerking over het feit dat de mensen toch refreshen en dat dat niet bijdraagt aan een lagere serverload nou niet bepaald "afzeiken" is, maar als jij je er goed bij voelt om me daarvan te beschuldigen...het is jouw feestjeKoffie schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:28:
[...]
Onzin, in dit topic worden de refreshers de hele tijd afgezeken, maar je *moet* wel handmatig refreshen omdat de auto-refresh van ibood niet werkt.
Ook het balkje (wat serverside info opvraagt) stokt af en toe waardoor handmatig F5'en de enige oplossing is.
de t.net servers kunnen het toch ook
Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P
Gaat alleen minder snel dan mijn eigen, wat in sommige gevallen dan net die seconde voordeel heeftVerwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:34:
[...]
Sorry maar hier werkt alles naar behoren. De refresher van Ibood werkt prima.
Waarop baseer je dat nou weer?Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:34:
ik denk dat de kever de laatste is van de hunt!!
Dan snap je niet wat ik probeer te zeggen; er word geroepen dat de hoge serverload komt door de refreshers. Echter is het refreshen juist het gevolg van die hoge load en time-outs.DivxLover schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:36:
[...]
Ik geloof dat een opmerking over het feit dat de mensen toch refreshen en dat dat niet bijdraagt aan een lagere serverload nou niet bepaald "afzeiken" is, maar als jij je er goed bij voelt om me daarvan te beschuldigen...het is jouw feestje
Tijd voor een nieuwe sig..
http://www.daghit.nl/hunt/
Zegt dattie al geweest is.. Als ik iBood refresh heb ik gewoon nog de kever, met een blauwe balk die halfvol is.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Hij/zij voelt t aan zijn water
...en waarom?
Omdat het onzin is en hij ook nog niet weg is?D4NG3R schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:38:
Nogsteeds dat kevertje?
http://www.daghit.nl/hunt/
Zegt dattie al geweest is.. Als ik iBood refresh heb ik gewoon nog de kever, met een blauwe balk die halfvol is.
Ik haal de feed van ibood op met http://dagaanbieding.co/ en werkt dus niet via de reguliere website. Is steeds direct en zonder timeouts dus altijd up to date.
Een voorraad teller erbij zetten van status kan wel maar vertraagd weer onnodig de boel.
tv's, mediaspelers etc etc. valt wel mee vind ik. Vind dat ze het een stuk beter voor elkaar hebben dan vorige keer, want dat was echt een drama.Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:38:
Beetje saaie hunt imho..
Tenten, dekbedden, horloges, zonnebrillen.. ;/
Verwijderd
Daar draait het voor mij iig om.. keek pas sinds vanochtend mee en geen TV/mediaplayer/surroundsetje voorbij zien komen..theHoff schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:40:
[...]
tv's, mediaspelers etc etc. valt wel mee vind ik. Vind dat ze het een stuk beter voor elkaar hebben dan vorige keer, want dat was echt een drama.
Vannacht meerdere voorbij gekomen, meerdere tv's en mediaplayers... Dat is het nadeel van de nacht, maar was wel de hint zorg dat je uitgeslapen bentVerwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:41:
[...]
Daar draait het voor mij iig om.. keek pas sinds vanochtend mee en geen TV/mediaplayer/surroundsetje voorbij zien komen..
[ Voor 11% gewijzigd door lubbertkramer op 09-11-2010 11:42 ]
Verwijderd
Zoals ik zei, kijk pas sinds vanochtend mee.lubbertkramer schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:42:
[...]
Vannacht meerdere voorbij gekomen, meerdere tv's en mediaplayers...
(dat is mijn mening)
Verwijderd
Dan heb je gewoon pech, of het is je eigen schuld en had je de hunt sinds het begin moeten volgenVerwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:42:
[...]
Zoals ik zei, kijk pas sinds vanochtend mee.
To come, strijkijzer, auto stofzuiger, tent en horloge??
Ik probeer logisch na te denken en tel ze bij elkaar op:Koffie schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:38:
[...]
Dan snap je niet wat ik probeer te zeggen; er word geroepen dat de hoge serverload komt door de refreshers. Echter is het refreshen juist het gevolg van die hoge load en time-outs.
Hoge serverload + mensen gaan refreshen = nog hogere serverload, iedereen last van.
Ik heb nergens geroepen dat de hoge serverload door de refreshers komt. De nog hogere serverload echter wel.
iBood heeft duidelijk een capaciteitsprobleem en dat is gewoon hun eigen verantwoording.
Als zij dan echter proberen daar iets aan te doen door de refresh serverside te doen en in hun mailing de mensen te vragen om niet zelf te gaan refreshen dan kunnen we inmiddels tot de volgende conclusies komen:
- Zelfs met hun serverside refresh heeft de site nog een te hoge load.
- Mensen luisteren niet naar een beroep op hun gezonde verstand en gaan gewoon hun eigen gang (verkeerde inschatting van iBood dus
Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P
Verwijderd
Die zijn allen al geweesttheHoff schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:44:
Of daghit weet meer dan mijn browser, of daghit loopt voor op de hunt, wel zo makkelijk.
Verwijderd
Of ze verspreiden het maar wat meer, ipv dat die achterlijke kevers en euro-prutsels op het eind.Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:44:
[...]
Dan heb je gewoon pech, of het is je eigen schuld en had je de hunt sinds het begin moeten volgen
Vind zo'n hunt leuk, maar om voor de goeie gadgets nou een nacht op te blijven..
Ben ik het mee eensDivxLover schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:44:
[...]
Ik probeer logisch na te denken en tel ze bij elkaar op:
Hoge serverload + mensen gaan refreshen = nog hogere serverload, iedereen last van.
Ik heb nergens geroepen dat de hoge serverload door de refreshers komt. De nog hogere serverload echter wel.
iBood heeft duidelijk een capaciteitsprobleem en dat is gewoon hun eigen verantwoording.
Als zij dan echter proberen daar iets aan te doen door de refresh serverside te doen en in hun mailing de mensen te vragen om niet zelf te gaan refreshen dan kunnen we inmiddels tot de volgende conclusies komen:
- Mensen luisteren niet naar een beroep op hun gezonde verstand en gaan gewoon hun eigen gang (verkeerde inschatting van iBood dus)
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Tja dat is dus de hele grap van zo'n huntVerwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:46:
[...]
Of ze verspreiden het maar wat meer, ipv dat die achterlijke kevers en euro-prutsels op het eind.
Vind zo'n hunt leuk, maar om voor de goeie gadgets nou een nacht op te blijven..
Wellicht komt er nog wel wat leuks voorbij maar het is logisch dat ze veel leuke dingen in de nacht erin gooien
Verwijderd
Verwijderd
Niet de moeite waard dan, zeker niet als die site toch de helft van de tijd op z'n gat ligt..psychoclown schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:48:
[...]
Tja dat is dus de hele grap van zo'n hunt![]()
Wellicht komt er nog wel wat leuks voorbij maar het is logisch dat ze veel leuke dingen in de nacht erin gooien
Of iBood zou moeten leren van eerdere hunts en tijdelijk door extra capaciteit inhuren of een andere manier van hunt bedenken, bijvoorbeeld zoveel tijd per product (countdown) uitverkocht is uitverkocht, tijd verstreken is nieuw product....DivxLover schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:44:
[...]
Ik probeer logisch na te denken en tel ze bij elkaar op:
- Mensen luisteren niet naar een beroep op hun gezonde verstand en gaan gewoon hun eigen gang (verkeerde inschatting van iBood dus)
Iedere keer is de hunt anders, nu hebben ze vooral de nacht gepakt, was ook de hint van de email over de hunt, zo houden ze het orgineel en de echte die hards kunnen dan het mooiste pakken, uiteraard belonen ze de mensen die ervoor opbleven...Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:46:
[...]
Of ze verspreiden het maar wat meer, ipv dat die achterlijke kevers en euro-prutsels op het eind.
Waarom vind je dat logisch?psychoclown schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:48:
[...]
Tja dat is dus de hele grap van zo'n hunt![]()
Hoi!
Ik denk nog even na over "Stem op ons! Website van het jaar"
ZX81 > C64 > Amiga > BeBox > PowerMac > pc-klonen...
Alsof het ibood uitmaakt wie die rommel koopt? Zolang ze aan het eind van de dag hun restproducten maar kwijt zijnlubbertkramer schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:51:
Iedere keer is de hunt anders, nu hebben ze vooral de nacht gepakt, was ook de hint van de email over de hunt, zo houden ze het orgineel en de echte die hards kunnen dan het mooiste pakken, uiteraard belonen ze de mensen die ervoor opbleven...
Ze belonen de mensen die de hint/tip van goed uitgerust zijn hebben opgepikt en opgebleven zijn afgelopen nacht, uiteraard belonen ze dat....
Denk deels waar, maar ze doen het niet voor niets nu op deze manier, ze willen dat er ook wat voor gedaan wordt denk ik dan...Erkens schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:54:
[...]
Alsof het ibood uitmaakt wie die rommel koopt? Zolang ze aan het eind van de dag hun restproducten maar kwijt zijn
[ Voor 37% gewijzigd door jbkappirossi op 09-11-2010 11:56 ]
Er klopt gewoon niks van.theHoff schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:44:
Of daghit weet meer dan mijn browser, of daghit loopt voor op de hunt, wel zo makkelijk.
http://www.dagaanbieding.co/ibood_hunt.html
Dat is de volgorde en de prijzen die er zijn geweest, werkt los van de normale website dus geen last van de timeouts gehad en indexeert het steeds netjes.
Wat moeten ze er dan mee doen, de container in?lubbertkramer schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:56:
Snap niet waarom ze toch iedere hunt weer die kever hebben, kopers laten duidelijk merken geen interesse te hebben want hij vliegt niet de website af, ervaring leert zeggen ze toch?
[ Voor 26% gewijzigd door Bender op 09-11-2010 11:57 ]
Wellicht hebben ze die populaire producten juist 's nachts gedaan vanwege de belasting van de server? Natuurlijk zit er een stukje klantenbinding aan, en mochten ze het 's nachts niet kwijt raken kan je het later op de dag nog eens proberen.lubbertkramer schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:55:
Denk deels waar, maar ze doen het niet voor niets nu op deze manier, ze willen dat er ook wat voor gedaan wordt denk ik dan...
Verwijderd
De Box in[b][message=34997633,noline]Triloxigen schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:56[/message
Wat moeten ze er dan mee doen, de container in?
mwhaha, de schijtkever.. dat ding komt iedere hunt voorbij, volgens mij is niemand gecharmeerd van dat ding....theHoff schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:48:
Dit is de schijtkever, heb je dus even tijd om te gaan....
Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9
Vannacht deed de site het anders prima, autorefresh van de site heeft het ook prima gedaan.Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:50:
[...]
Niet de moeite waard dan, zeker niet als die site toch de helft van de tijd op z'n gat ligt..
Tis ook maar net of je het ervoor over hebt of niet..
Beste oplossing inderdaad, leuke uitpakker voor de mensen die die bestellen
Op klein technisch probleem in het begin na deed hij het vlekkeloospsychoclown schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:58:
[...]
Vannacht deed de site het anders prima, autorefresh van de site heeft het ook prima gedaan.
Tis ook maar net of je het ervoor over hebt of niet..
[ Voor 44% gewijzigd door lubbertkramer op 09-11-2010 12:00 ]
...en waarom?
Daar mis ik ook van alles hoor. Bijvoorbeeld de hangmat van parachutestof enzo.Triloxigen schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:56:
[...]
Er klopt gewoon niks van.
http://www.dagaanbieding.co/ibood_hunt.html
Dat is de volgorde en de prijzen die er zijn geweest, werkt los van de normale website dus geen last van de timeouts gehad en indexeert het steeds netjes.
[...]
Wat moeten ze er dan mee doen, de container in?
What a fine day for Science! | Specs
Vannacht vloog alles evengoed weg hoor, druk genoeg evengoed en op twitter was het ook zeer druk onder de #hunt, ook @iBood twitterde gezellig flink meeViper® schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:00:
Ik neem aan dat het bezoekers aantal en dus de server load 's nachts aanzienlijk lager ligt
Misschien toch maar 1 kopen voor mn neefje voor de sint
[ Voor 7% gewijzigd door D4NG3R op 09-11-2010 12:03 ]
Heb je niet 10 neefjes die je gelukkig wilt maken?D4NG3R schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:03:
Uuugh.. De kever is nog maar 50% weg (Als de voorraad status klopt).
Misschien toch maar 1 kopen voor mn neefje voor de sint?
Neelubbertkramer schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:03:
[...]
Heb je niet 10 neefjes die je gelukkig wilt maken?
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
perfect en je helpt iedereen hiermee op dit forum:P
The iBOOD website is temporarily not available
Sorry, the iBOOD website is temporarily unavailable while we are adding capacity.
It will be online again in a 15 to 20 minutes. Our sincere apologies for the inconvenience.
http://www.dagaanbieding.co/winkel/1/ibood.htmlLaguna schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:04:
Wel apart op www.daghit.nl/hunt zie ik nog andere aanbiedingen die na de kever geweest zouden zijn? Maar ik zie hier ook nog steeds de kever ook al vernieuw ik de pagina..
Die zijn al eerder geweest, daghit.nl is niet snel genoeg. Gebruik dus de link die ik gaf
Verwijderd
Zeker doen! Die ventje zal je erg dankbaar zijn voor die kever.D4NG3R schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:03:
Uuugh.. De kever is nog maar nog niet eens 50% weg (Als de voorraad status klopt).
Misschien toch maar 1 kopen voor mn neefje voor de sint?
Die staat toch ook gewoon in de lijst?Harmsen schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:00:
[...]
Daar mis ik ook van alles hoor. Bijvoorbeeld de hangmat van parachutestof enzo.
http://www.dagaanbieding....ammock-hangmat/41597.html
Laguna schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:04:
Wel apart op www.daghit.nl/hunt zie ik nog andere aanbiedingen die na de kever geweest zouden zijn? Maar ik zie hier ook nog steeds de kever ook al vernieuw ik de pagina..
Sorry, the iBOOD website is temporarily unavailable while we are adding capacity.
It will be online again in a 15 to 20 minutes. Our sincere apologies for the inconvenience.
Bron
Kijk aan!
[ Voor 16% gewijzigd door Torrentus op 09-11-2010 12:08 ]
eerder 20. ik trap daar inigeval niet in. ik wil persoonlijk altijd wel weten wat ik koop.D4NG3R schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:07:
Maaruh, wat ik eerder al vroeg: Die "Beruchte doos". Daar leg je 40 euro voor neer, en wat moet dat voorstellen dan? Je kan dus voor 20 euro aan spullen krijgen, maar ook voor (zegwat) 200?
Op youtube zijn wel filmpjes van de vorige hunt te vinden van wat er in die box zitten.
[ Voor 10% gewijzigd door jbkappirossi op 09-11-2010 12:09 ]
Dat is jammer, dan zitten we nog de rest van de dag tegen de kever aan te kijken...dag dag huntD4NG3R schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:04:
[...]
Nee. En nee, mn neefje hoeft ook geen 10 autotjes te krijgen
.
Verwijderd
Op youtube heb je filmpjes, kun je zien wat je kunt verwachten.D4NG3R schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:07:
Maaruh, wat ik eerder al vroeg: Die "Beruchte doos". Daar leg je 40 euro voor neer, en wat moet dat voorstellen dan? Je kan dus voor 20 euro aan spullen krijgen, maar ook voor (zegwat) 200?
Ik ook niet, maar het is ook maar een vraagjbkappirossi schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:08:
[...]
eerder 20. ik trap daar inigeval niet in. ik wil persoonlijk altijd wel weten wat ik koop.
Op youtube zijn wel filmpjes van de vorige hunt te vinden van wat er in die box zitten.
Helaas heb je niet gelezen wat de verbeteringen zijn aan de website. De website refresht automatisch, dus F5 HEEFT GEEN ZIN
Je website werkt trouwens geweldig NOT!
Trouwens, SPAM!
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2010 12:30 ]
je daarom grote kans dat je dingen zoals die keverD4NG3R schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:09:
[...]
Ik ook niet, maar het is ook maar een vraag.. Gewoon een grabbelton dus. Je betaald 1x, je kan wat moois winnen. Maar ook wat doms wat het geld niet waard was.
/facepalm
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2010 12:30 ]
Dát vertraagt het hele zootje denk ik. Daardoor mis je uiteindelijk tóch nog de boot, ondanks dat je een deel van de bestelhandeling wel kunt doorlopen.
Zorg dat er op een of andere manier een verificatie bestaat, dus dat je enkel kunt inloggen als je je bankgegevens hebt vrijgegeven en bijvoorbeeld een automatische machtiging hebt ingesteld.
Of zoiets als Paypal, waarbij ze middels over-en-weer overschrijven van kleine test-bedragen kijken of jij ook wel degene bent die zegt dat ie eigenaar is van die bankrekening.
Kleine moeite, heel groot plezier... ik zie hier enkel maar frustratie (merk het ook bij mezelf) terwijl het voornamelijk iets leuks zou moeten zijn.
greetz,
j0p3Y
Ik hoop wel een doosje mee te pikken, want die was de laatste keer dat ik hem had best grappig.
Taf op met dat soort sites
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2010 12:31 ]
Verwijderd
OwRelief2009 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:12:
[...]
Helaas heb je niet gelezen wat de verbeteringen zijn aan de website. De website refresht automatisch, dus F5 HEEFT GEEN ZIN
Kijk, door dit soort sites vertraagt het alleen maar meer...
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2010 12:31 ]
tenminste bij de vorige hunt hield ik het bij vanaf 2 url's kan ik me herinneren.
Wat heeft het voor zin als de website niet laad, dan laad hij nog steeds niet en zie je nog steeds niks ;-)
Nee, je krijgt altijd minimaal voor het betaalde bedrag.D4NG3R schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:07:
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2010 12:31 ]
Door dat soort websites, gaat de server ook naar de klotejbkappirossi schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:15:
he jonges er zijn toch ook alternative site's, waar de hunt ook te volgen was,
tenminste bij de vorige hunt hield ik het bij vanaf 2 url's kan ik me herinneren.
Kom je speciaal naar hier om reclame te maken voor je websites. Best zielig
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2010 12:31 ]
en de kever helaas ook nog, al is het balkje nog geen 10% meer!!!
Het is automaTischIBood refreshed tegenwoordig automagisch, zelf de F5 knop kapotrammen hoeft dus niet meer
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Beetje gefrustreerd ofzo, lol.. Laten we ons focussen op ibood, niet op elkaarRelief2009 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:16:
[...]
Door dat soort websites, gaat de server ook naar de kloteF5'en is niet meer nodig omdat iBood nu dit zelf ook doet.
[...]
Kom je speciaal naar hier om reclame te maken voor je websites. Best zielig
www.google.nl
De hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open voor het discussieren over de ervaringen, maar slowchatten is niet meer toegestaan. Lees de OP voor de regeltjes.