Moet ik de batterij een keer helemaal leeg laten lopen voor een betere performance? Er zijn wat tegenstrijdige berichten over.
Verwijderd
Bij Vodafone gaven ze aan dat het niet heel veel uitmaakte.. kan natuurlijk nooit kwaad om wel te doen, dus heb het zelf wel gedaan, maar in principe was het niet nodig. Aldus de Vodafone-boysSanction schreef op zondag 14 november 2010 @ 19:47:
Moet ik de batterij een keer helemaal leeg laten lopen voor een betere performance? Er zijn wat tegenstrijdige berichten over.
Dessalniettemin gaat mijne maximaal 1 dag mee, afhankelijk van app-usage..
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2010 20:02 ]
Hier is een goed tips die ik gevonden heb:Sanction schreef op zondag 14 november 2010 @ 19:47:

Beschik je nog over een nikkelcadmium-batterij (Nicad), dan raden we je zeker aan die elke drie weken helemaal op te laden en weer volledig te ontladen, om het zogenoemde geheugeneffect tegen te gaan.
Stel dat je een batterij steeds voor slechts 70 procent gebruikt en die daarna weer helemaal oplaadt, dan dreigt de batterij te 'vergeten' dat die uiteindelijk nog over 30 procent extra capaciteit beschikt.
Ook nikkelmetaalhydride-batterijen (Nimh) zijn hier tot op zekere hoogte gevoelig voor. Lithium-ion-types (Li-ion) daarentegen hebben geen last van dit fenomeen en hoef je dan ook niet helemaal te ontladen.
Het is hoe dan ook nooit een slecht idee nieuwe batterijen eerst helemaal op te laden voordat je ze gebruikt, en dit proces drie keer te herhalen.
Ook als je de batterij gedurende een aantal weken niet gebruikt hebt, doe je er goed aan die te herconditioneren zoals dat heet. Beschik je over reservebatterijen, bewaar die dan op een koele maar droge plaats.
[ Voor 10% gewijzigd door GentiLi op 14-11-2010 21:55 ]
* Twan V is sinds gisteren ook trotse eigenaar 
Ik heb alleen een probleem, wat ik in dit topic niet terugvind:
Mijn vriendin en ik maken gebruik van dezelfde (gedeelde) google calendar. Deze zie ik nu ook op mijn HD.
Maar sommige afspraken die zij ingevoerd heeft (onder mijn/onze gezamenlijke login) zie ik niet op mijn telefoon. Als ik inlog op google.com/calendar/render, zie ik ze wel.
Anyone?
Mijn vriendin en ik maken gebruik van dezelfde (gedeelde) google calendar. Deze zie ik nu ook op mijn HD.
Maar sommige afspraken die zij ingevoerd heeft (onder mijn/onze gezamenlijke login) zie ik niet op mijn telefoon. Als ik inlog op google.com/calendar/render, zie ik ze wel.
Anyone?
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
Zijn hier meer mensen die problemen ondervinden met HTCSense.com?
Ik kan mijn telefoon dus niet locken of af laten gaan.
Ik heb HTC hier ook maar gelijk over geinformeerd via e-mail...
Zorg dat Auto Sync aan staat, en ook in Agenda moet je mss eens op 'Vernieuwen' duwen...Twan V schreef op zondag 14 november 2010 @ 21:51:
* Twan V is sinds gisteren ook trotse eigenaar
Anyone?
Mijn google calendar geeft geen problemen, maar men facebook events willen niet syncen van mij...
Arcmedia
Rockplayer
Std player
Geen van allen draaien mijn meestgebruikte format XVID copys van afleveringen van series goed.
Als ik het open gaat het goed, maar na enige onderbreking loopt het geluid niet meer synchroon met het beeld.
624x352
Totale bitverwerkingssnelheid 328KBPS
Rockplayer
Std player
Geen van allen draaien mijn meestgebruikte format XVID copys van afleveringen van series goed.
Als ik het open gaat het goed, maar na enige onderbreking loopt het geluid niet meer synchroon met het beeld.
624x352
[ Voor 9% gewijzigd door Jamievanm op 15-11-2010 01:05 ]
Yep.Psycho_Mantis schreef op zondag 14 november 2010 @ 22:23:
Zijn hier meer mensen die problemen ondervinden met HTCSense.com?
Verwijderd
Zie: MaZo in "HTC Desire HD - Deel 2"MaZo schreef op zondag 14 november 2010 @ 18:18:
@ TS, fix de lidwoord en andere taalfouten even, staat zo slordig zo.
[ Voor 21% gewijzigd door Bullet NL op 15-11-2010 12:17 ]
* weg, i.v.m off topic
[ Voor 88% gewijzigd door Bullet NL op 15-11-2010 12:18 ]
Probeer het eens met YX Player. Daarmee lukt het mij om alles af te spelenJamievanm schreef op maandag 15 november 2010 @ 01:03:
Arcmedia
Rockplayer
Std player
624x352
Typ wel YXPlayer als je in de Market gaat zoeken anders krijg je hem niet in beeld. ;-)Ezequiel schreef op maandag 15 november 2010 @ 08:32:
[...]
Probeer het eens met YX Player. Daarmee lukt het mij om alles af te spelen
Als ik "HTC Likes" aanklik dan krijg ik het bericht dat mijn telefoon geen verbinding kan maken met de HTC Sense server. 3G en WiFi staan aan en verbonden..
Hier hetzelfde. alleen contactpersonen zijn gesynced
Bedoel je die app met die grafiekjes enzo?Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:15:
[...]
Het was een app die bij kon houden hoeveel je belde en smste.. Weet de naam niet meer
Ik dacht dat ik deze een keer ben tegen gekomen op Androidworld, ik zal straks wel even me best doen om het te zoeken
EDIT: Gevonden! hij heet Phonalyzr
[ Voor 13% gewijzigd door Psycho_Mantis op 15-11-2010 10:21 ]
Ik heb nu meerder berichten aangepast of verwijderd, het is niet nodig om in dit topic over spellings of grammatica fouten te beginnen. Wanneer je een probleem hebt met de kwaliteiten van de Nederlandse taal van een ander informeer je hem/haar maar via DM. Nu weer on topic!
Cogitationis poenam nemo patitur
Thuis ligt de HD op mij te wachten, kan ik het ding inpluggen en meteen aan de slag of moet ik echt wachten tot de batterij helemaal is opgeladen?
ja ik heb ook zo'n app, maar dit gebeurde pas een paar dagen nadat ik die app geinstalleerd hadVerwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:41:
Nee die was het niet. Er zijn meerdere apps met deze functionaliteit.
is het éénmalig geweest of vaker voorgekomen? nu kwam ik er toevallig achter.. maar als hij dat een keer midden in de nacht ofzo gaat doen ben ik de sjaak
http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl
Verwijderd
Het is het beste om hem helemaal op te laden voordat je hem aan zet. Als hij helemaal vol is, wordt het lampje groen ipv. oranje.RSPN schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:36:
Thuis ligt de HD op mij te wachten, kan ik het ding inpluggen en meteen aan de slag of moet ik echt wachten tot de batterij helemaal is opgeladen?
Even wat snelle tip om zo weer extra vragen te voorkomen:
In het begin zullen de accuprestaties wat tegenvallen. Dit komt omdat de Lithium-Ion accu geconditioneerd moet worden om maximaal te presteren. Tijdens en na de eerste maand zullen de accuprestaties sterk verbeteren.
Het beste is om in het begin de accu de eerste paar keren volledig op te laden en leeg te laten lopen, maar het is het belangrijkst dat je de accu in het begin volledig oplaadt.
Li-Ion accu's leveren na 2 jaar na productiedatum nog 80% van het totale vermogen, ongeacht of de accu gebruikt is of niet. Dit is gekoppeld aan de technologie. Let dus op de productiedatum wanneer je in de toekomst extra accu's koopt, want dit is natuurlijk nu nog niet van toepassing aangezien alle accu's nu nog nieuw zijn.
Li-Ion accu's houden niet van warmte, dit zorgt namelijk voor een snellere afname van het totale vermogen. Probeer dus te vermijden dat de telefoon in de hete zon komt te liggen, of dat je er continu mee speelt terwijl hij aan de oplader hangt.
Lithium-Ion accu's hoeven niet ontladen te worden voordat ze opgeladen mogen worden. Sterker nog, des te vaker aan de lader des te beter voor de levensduur van de accu. Het is aan te raden om na een laadcyclus van 30x opladen de accu wel helemaal leeg te laten lopen. Dit zal ervoor zorgen dat de accu % meter gekalibreerd wordt zodat het accuraat de acculading weergeeft.
Veel plezier met je DHD
P.S. Laat even weten of je kiertjes hebt bij bovenkant scherm en/of SIM klepje, en wat je van de externe speakers vindt.
Verwijderd
ze zeggen dat je moet wachten tot ie opgeladen is. (ook veel geluiden dat het onzin is...)RSPN schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:36:
nou, ik had daar echt geen geduld voor en ben em meteen gaan gebruiken terwijl die nog aan de oplader hing.
mijn ervaringen met de batterij zijn ronduit goed te noemen. laatste tijd wat issues met calendar die hoop batterij vreet, maar heeft niks met capaciteit van de batterij te maken.
dus ik zou zeggen, ga em lekker gebruiken ;-)
ik ben er ook mee gaan spelen terwijl hij nog aan het opladen was. opladen tijdens gebruik of zonder gebruik is nog steeds opladen 
mijn accu gaat nu nog steeds goed mee (eigenlijk vanaf dag 1 al)
mijn accu gaat nu nog steeds goed mee (eigenlijk vanaf dag 1 al)
Heb HTC geschreven over de magere fotokwaliteit. Daar is hen niks over bekend. Dus misschien moeten daar wat meer meldingen van gemaakt worden
http://www.htc.com/nl/CS_Mail.aspx
"Ik kan niet vertellen als HTC bezig is met een update om de kwaliteit van de foto's te verbeteren. Dit staat niet vermeld als een bekend probleem op de nieuwe toestellen. U kunt eventueel telefonisch contact met ons opnemen zodat wij een escalatie kunnen aanmaken. Tel: +31(0)20-715-7310"

"Ik kan niet vertellen als HTC bezig is met een update om de kwaliteit van de foto's te verbeteren. Dit staat niet vermeld als een bekend probleem op de nieuwe toestellen. U kunt eventueel telefonisch contact met ons opnemen zodat wij een escalatie kunnen aanmaken. Tel: +31(0)20-715-7310"
De kwaliteit van de camera is altijd slecht bij HTC geweest. Dat is mijn ervaring. Gelukkig koop ik een telefoon niet voor de camera kwaliteit. 
Deze camera is in mijn ogen overigens wel weer beter dan de vorige telefoon modellen.
Deze camera is in mijn ogen overigens wel weer beter dan de vorige telefoon modellen.
Wat denk je zelf? Van dit soort basic vraagjes verwachten we op GoT dat je ze zelf kan beantwoorden.RSPN schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:36:
Dude, ik snap echt wel dat ie gewoon werkt als ik de oplader er in steek. De vraag is of gebruikers de handleiding negeren en wat voor een effecten ze daarbij ervaren op de batterijperformance (een gebruikerservaring zeg maar).
Sorry maar het hele forum staat echt al vol over batterij opladen, eerst vol laten lopen ja of nee, hoeveel keer ontladen, wanneer en of de batterij beter word hoe langer je m gebruikt..RSPN schreef op maandag 15 november 2010 @ 16:41:
Dude, ik snap echt wel dat ie gewoon werkt als ik de oplader er in steek. De vraag is of gebruikers de handleiding negeren en wat voor een effecten ze daarbij ervaren op de batterijperformance (een gebruikerservaring zeg maar).
Heb er echt al tig reacties over gelezen.
Standaard instructies gebaseerd op quasi-wetenschappelijke theorietjes, geen gebruikservaring met de HD op dit aspect. Daar ben ik benieuwd naar.
Lees aub eerst even Het algemeen beleid door. Daar staat dat we eigen inzet en initiatief verwachten voordat je hier post. Daar is in je post niets van terug te zien.
Nu weer ontopic aub.
Nu weer ontopic aub.
Verwijderd
Toevallig Callmeter NG ?Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:15:
[...]
Het was een app die bij kon houden hoeveel je belde en smste.. Weet de naam niet meer
LOL, de batterijen zijn allemaal het zelfde (van de zelfde soort dus)... Maakt helemaal niet uit of je ze op de DHD gebruikt of bij andere toestels. Hoe je met Li-Ion batterijen e/o andere soorten moet omgaan heb je genoeg info op Google.RSPN schreef op maandag 15 november 2010 @ 16:47:
Standaard instructies gebaseerd op quasi-wetenschappelijke theorietjes, geen gebruikservaring met de HD op dit aspect. Daar ben ik benieuwd naar.
CHEERS!
Edit: ik heb nu een beetje gezoch en er is voldoende info over het gebruik van niuew batterijen..
Conclusie...? Doe wat je ZELF goed vindt!
[ Voor 12% gewijzigd door GentiLi op 15-11-2010 19:04 ]
Verwijderd
Beste mensen,
zoals beloofd de update:
Na verschillende berichtenwisselingen tussen mij en HTC dan vanmiddag eindelijk een telefoontje dat er een nieuw SD en simkaart-klepje wordt opgestuurd.
Nu hoop ik dat dit mijn kiertjes-kraak-verlies van bereik- probleem op lost ;-)
ik laat jullie weten zodra ik em heb wat de resultaten zijn.
zoals beloofd de update:
Na verschillende berichtenwisselingen tussen mij en HTC dan vanmiddag eindelijk een telefoontje dat er een nieuw SD en simkaart-klepje wordt opgestuurd.
Nu hoop ik dat dit mijn kiertjes-kraak-verlies van bereik- probleem op lost ;-)
ik laat jullie weten zodra ik em heb wat de resultaten zijn.
ik heb net met visionary een hoop apps gedisabled.. maar als ik bij "instellingen > apps > apps beheren > alleen geactiveerd" kijk staat er nog steeds een gigantische lijst..
maar als ik bij "instellingen > apps > actieve services" kijk staan er maar een paar
wat is het verschil tussen die twee?
maar als ik bij "instellingen > apps > actieve services" kijk staan er maar een paar
wat is het verschil tussen die twee?
Als ik handmatig controleer of er een update is voor de telefoon, geeft hij aan dat die er is. Wanneer ik zeg dat hij hem mag downloaden start die en meteen gooit die mijn internet eruit en geeft hij aan dat de systeemupdate gepauzeerd is.
Ik krijg de update dus met geen mogelijkheid binnen. Iemand nog tips. Ik weet het even niet meer
Ik krijg de update dus met geen mogelijkheid binnen. Iemand nog tips. Ik weet het even niet meer
Kijk pagina 1, download m handmatigFH_Freak schreef op maandag 15 november 2010 @ 23:27:
Als ik handmatig controleer of er een update is voor de telefoon, geeft hij aan dat die er is. Wanneer ik zeg dat hij hem mag downloaden start die en meteen gooit die mijn internet eruit en geeft hij aan dat de systeemupdate gepauzeerd is.
Wat voor internet heb je? Mobiel, wifi, usb via laptop?
Ik zou beginnen met je telefoon even opnieuw op te starten.
Verwijderd
ik heb de DHD nu drie dagen. GEWELDIG APPARAAT!!!!!
Alles werkt prima. wat ik vooral een verbetering vind in vergelijking met mijn vorige telefoon(n900) is de browser
(automatisch tekst aanpassen).geniaal.
Alleen een probleem. ik kan met mijn DHD niet downloaden als het in verbinding staat met Wifi. met 3g heb ik geen problemen.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Weet iemand hier een oplossing voor?
Alles werkt prima. wat ik vooral een verbetering vind in vergelijking met mijn vorige telefoon(n900) is de browser
(automatisch tekst aanpassen).geniaal.
Alleen een probleem. ik kan met mijn DHD niet downloaden als het in verbinding staat met Wifi. met 3g heb ik geen problemen.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Weet iemand hier een oplossing voor?
Aan het begin zat het toestel een keer of 2 te klooien met het downloaden uit de App store via WiFi. Een dag later was het probleem weg, sindsdien geen last mee gehad. Ik denk dat het een route identificatie issuetje was.
Ik heb mobiel internet. Opstarten heb ik inmiddels al een paar keer gedaan.vinnieminnie schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 00:52:
Wat voor internet heb je? Mobiel, wifi, usb via laptop?
Ik had het zelfde probleem. Zodra ik de update wilde downloaden werd de data verbinding (3g/gprs) verbroken. Ik heb het opgelost door internet over USB aan te zetten als je connectie met je pc maakt (wel eerst de drivers die op de schijf van je telefoon staan installeren).
En heb je al nieuws van HTC over dit probleem? Het is nu toch al weer een week geleden!Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:19:
[...]
ben nog bezig. zegt dat ie mijn filmpje niet kon openen, of ik foto wilde sturen.
dus nu nieuwe link gestuurd want blijf van mening dat je dit probleem echt niet kan schetsen met een foto...
maar ik hou je op de hoogte zodra ik meer nieuws heb
Hebben jullie ook problemen met HTC sense vrienden ?
Ik heb 1 contact die zo een 20 keer per dag gemeld wordt als contact treffer bij htc sense. zelf gebruikt die persoon helemaal geen htc sense en of ik hem nou bevestig of negeer als contact,toch blijft hij telkens terug komen.
Iemand een ideee
Ik heb 1 contact die zo een 20 keer per dag gemeld wordt als contact treffer bij htc sense. zelf gebruikt die persoon helemaal geen htc sense en of ik hem nou bevestig of negeer als contact,toch blijft hij telkens terug komen.
Iemand een ideee
Ik krijg het niet voor elkaar om gesproken aanwijzingen te krijgen vanuit Google Navigatie op mijn DHD. Wanneer ik de navigatie start en vervolgens het volume vol open zet en ga navigeren, wordt er niets gesproken. Ik kan nergens een instelling vinden hoe dit aan of uit te zetten. Onder 'menu' zit een optie om het geluid uit te zetten, maar dat is niet nodig want ik heb geen geluid 
Wie kan mij hierbij helpen?
Ik ben vanmiddag overgegaan van Tmobile naar Vodafone met mijn Desire HD. Na het wisselen van de SIM kan ik wel bellen, maar heb ik geen dataverbinding. Er staat alleen een signaalsterkteindicator. Geen g, 3g, h of anderszins een indicatie van een dataverbinding. Volgens vodafone moet ik maar even de accu eruit halen, maar dit lost niets op.
Iemand enig idee wat ik hier mee aan kan? Ben ook al spontaan verdwaald op het platteland in Drenthe omdat ik dus opeens zonder navigatie zat...
Iemand enig idee wat ik hier mee aan kan? Ben ook al spontaan verdwaald op het platteland in Drenthe omdat ik dus opeens zonder navigatie zat...
Je moet een applicatie voor TTS (Text-To-Speech) installeren.masvma schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 17:19:
Ik krijg het niet voor elkaar om gesproken aanwijzingen te krijgen vanuit Google Navigatie op mijn DHD. Wanneer ik de navigatie start en vervolgens het volume vol open zet en ga navigeren, wordt er niets gesproken. Ik kan nergens een instelling vinden hoe dit aan of uit te zetten. Onder 'menu' zit een optie om het geluid uit te zetten, maar dat is niet nodig want ik heb geen geluid
Bedankt voor de uitleg. Het is inmiddels gelukt op deze manier. Blijf het wel een vreemd verschijnsel vinden. Het zou toch ook gewoon zo moeten werken lijkt me zo. Heel vreemd, maar iig erg bedankt@baddon schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 07:50:
[...]
Ik had het zelfde probleem. Zodra ik de update wilde downloaden werd de data verbinding (3g/gprs) verbroken. Ik heb het opgelost door internet over USB aan te zetten als je connectie met je pc maakt (wel eerst de drivers die op de schijf van je telefoon staan installeren).
Verwijderd
Ja ik krijg ook geregeld updates over "nieuwe treffers" gevonden voor de Sense vrienden. Maar alle treffers heten dan "*" ... dus je ziet dat er treffers zijn, maar niet wie dat zijn. Ik heb ze op een gegeven moment maar allemaal geaccepteerd.. bleef maar zeuren of ik ze wilde bevestigen.guitar-hero schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:59:
Hebben jullie ook problemen met HTC sense vrienden ?
Iemand een ideee
APN instellingen gechecked?aarnsand schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 17:50:
Ik ben vanmiddag overgegaan van Tmobile naar Vodafone met mijn Desire HD. Na het wisselen van de SIM kan ik wel bellen, maar heb ik geen dataverbinding. Er staat alleen een signaalsterkteindicator. Geen g, 3g, h of anderszins een indicatie van een dataverbinding. Volgens vodafone moet ik maar even de accu eruit halen, maar dit lost niets op.
Verwijderd
uhm.. ja.. een paar posts voor de jouwe staat mijn update............Freeextreme schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:15:
[...]
En heb je al nieuws van HTC over dit probleem? Het is nu toch al weer een week geleden!
Vraagje aan bezitters, hebben jullie er vaak last van/zijn er veel apps waarbij "interface-elementen ineens midden in het scherm zweven" zoals aangegeven is in de review? Of heb je daar eigenlijk nog nooit last van gehad?
het komt wel eens voor dat als ik een app afsluit en daarna mn vinger te lang op het scherm houdt dat de onderliggende widget los komt.. maar gewoon nog een keer klikken en hij staat weer vast (of back duwen)Neophyte808 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 20:06:
Vraagje aan bezitters, hebben jullie er vaak last van/zijn er veel apps waarbij "interface-elementen ineens midden in het scherm zweven" zoals aangegeven is in de review? Of heb je daar eigenlijk nog nooit last van gehad?
Ah ik zie het ja, sorry over heen gelezen.Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 19:36:
[...]
uhm.. ja.. een paar posts voor de jouwe staat mijn update............
Verwijderd
Het ik nooit meegemaakt. En als ik het heb meegemaakt, dan was het me iig niet opgevallen en had ik er dus geen last van. Ik weet ook niet precies wat ze hiermee bedoelen in de review. Gaat het om apps die zich niet aan de schermgrootte van de dhd aanpassen ofzo? Ik zou er niet te veel waarde aan hechte, heb er verder nooit iemand over gehoord.Neophyte808 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 20:06:
Verwijderd
;-) kan gebeuren.Freeextreme schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 21:25:
[...]
Ah ik zie het ja, sorry over heen gelezen.
TNT staakt dus zal nog wel even moeten wachten op dat ding. maar ik zal de ervaringen laten weten zodra ik em binnen heb!
Als je naar Tmobile gaat moet je bij instellngen dataverbinding ==> Namen toegangspunten == > Tmobile internet aanvinken.aarnsand schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 17:50:
Zelfde voor Vodafone(normaal of business), alleen wordt dit meestal gepop-upped bij plaatsen van andere sim.
Groetjes.
Ik heb precies hetzelfde probleem als jou, krijg ook een nieuwe batterijklepje opgestuurd door HTC. Zal ook even hier de bevindingen plaatsen zodra ik het nieuwe klepje heb. Maandag toegezegd gekregen dat ze nieuw klepje opsturen, ben benieuwd wanneer die aankomt. Hoop deze week nogVerwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 22:18:
[...]
;-) kan gebeuren.
TNT staakt dus zal nog wel even moeten wachten op dat ding. maar ik zal de ervaringen laten weten zodra ik em binnen heb!
ze staken niet bij de pakketjes dienst dus dat gaat je geen tijd kosten, alleen de brieven werden niet bezorgdVerwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 22:18:
[...]
;-) kan gebeuren.
nou zo logisch vind ik het niet als je gemiste oproep hebt krijg ik melding dat ik een oproep gemist heb je krijgt alleen sms bericht als iemand op je voice mail ingesproken hebt !!! >:)(ohh ja geen idee nooit geen last van onbereikbaar netwerk)Fire69 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 20:53:
Logisch toch dat je een sms krijgt als je geen gemiste oproep hebt?
Je krijgt die sms omdat je op het netwerk niet bereikbaar was. Moest je wel bereikbaar geweest zijn (ie. bereik gehad hebben), zou je op je telefoon gewoon een melding van een gemiste oproep hebben.
[ Voor 4% gewijzigd door tsjabbie70 op 17-11-2010 00:54 ]
Ik heb nu beide topics helemaal doorgelezen, maar ik kan niet vinden hoe je kan zien of je een gps fix hebt. Klopt het dat je een fix hebt als de groene balkjes in de status balk stoppen met knipperen?
ps. nog een forumtechnische vraag: als ik probeer te zoeken via de zoekfunctie hier op got kan krijg ik zoekresultaten met de juiste topics, maar als ik dan een topic aan klik ga ik naar de topicstart en bestaat een topic soms uit 50+ pagina's. Is er een manier om gelijk naar een bepaalde pagina te gaan mbt je search?
ps. nog een forumtechnische vraag: als ik probeer te zoeken via de zoekfunctie hier op got kan krijg ik zoekresultaten met de juiste topics, maar als ik dan een topic aan klik ga ik naar de topicstart en bestaat een topic soms uit 50+ pagina's. Is er een manier om gelijk naar een bepaalde pagina te gaan mbt je search?
Je kunt ook gewoon zoeken in het topic dan word gefilterd op posts.Megupe schreef op woensdag 17 november 2010 @ 01:40:
Ik heb nu beide topics helemaal doorgelezen, maar ik kan niet vinden hoe je kan zien of je een gps fix hebt. Klopt het dat je een fix hebt als de groene balkjes in de status balk stoppen met knipperen?
Er is een app met de naam GPS Status. Met deze kun je zien of je een fix hebt en hoeveel satellieten etc.
Er zullen zeker ook nog andere apps zijn die dit laten zien.
Als het GPSsattelietje bovenin stopt met knipperen en vast blijft staan met van die verbindingsstreepje erboven. Dan is hij connected. Overigens veelgpsprogramma's stoppen de connectie met je GPSport wanneer je de applicatie naar de achtergrond brengt.Megupe schreef op woensdag 17 november 2010 @ 01:40:
Met Gpsstatus kun je idd zien wat de precieze status is.
Meestal zie je toch gewoon in je gps(/navigatie)-applicatie of je een fix hebt en het aantal sattelieten?
Kijk, dit vind ik nu zo mooi aan HTC. Klepje zelf beschadigd en toch sturen ze je (kostenloos?) een nieuw klepje op.Razer schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 23:13:
[...]
Ik heb precies hetzelfde probleem als jou, krijg ook een nieuwe batterijklepje opgestuurd door HTC. Zal ook even hier de bevindingen plaatsen zodra ik het nieuwe klepje heb. Maandag toegezegd gekregen dat ze nieuw klepje opsturen, ben benieuwd wanneer die aankomt. Hoop deze week nog
Heb lang getwijfeld tussen de SGS en de DHD, maar het is toch wel de support van HTC die m'n keuze vergemakkelijkt heeft.
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
Het enige wat me opvalt is dat soms de browser eruit klapt zonder foutmelding en dat bij de Market die er ook wel eens met foutmelding uit klapt.
Zijn er meer mensen met een DHD van de 1e batch met de bekende failures en contact opgenomen hebben met HTC voor een ruilactie?
Ik ga het ook doen..
De randjes zijn iets hoger dan het scherm.. en niet overal gelijk. Mijn zwager heeft zaterdag zijn DHD gehaald en zijn scherm zit precies even hoog als de randen, m.a.w. je voelt de randen niet.
Dit lijkt me reden genoeg om een aanspraak te maken op garantie toch? Mijn DHD zit gewoon niet lekker in zijn jasje..
Dit is btw geen zeikmail.. ik ben helemaal weg van mijn DHD! echt een TOPPER!
Ik ga het ook doen..
De randjes zijn iets hoger dan het scherm.. en niet overal gelijk. Mijn zwager heeft zaterdag zijn DHD gehaald en zijn scherm zit precies even hoog als de randen, m.a.w. je voelt de randen niet.
Dit lijkt me reden genoeg om een aanspraak te maken op garantie toch? Mijn DHD zit gewoon niet lekker in zijn jasje..
Heb nu de HTC DHD ongeveer een weekje. Geen enkel probleem ondervonden die hier in dit forum eerder aan bod zijn gekomen.
Omdat in dit topic weinig naar voren komt m.b.t. het typen op dit toestel lijkt het mij nuttig dat mensen die twijfelen tussen deze HTC DHD of een ander toestel met een fysiek toetsenbord i.v.m. het typen van email of sms, weten dat het typen op de HTC DHD zeer makkelijk gaat. Met name als automatische correctie staat ingeschakeld type ik nagenoeg even makkelijk als op mijn oude HTC Touch pro2. Ik heb het toestel echter pas een week dus het lijkt me dat het typen zelfs sneller kan gaan dan op een fysiek toetsenbord.
Omdat in dit topic weinig naar voren komt m.b.t. het typen op dit toestel lijkt het mij nuttig dat mensen die twijfelen tussen deze HTC DHD of een ander toestel met een fysiek toetsenbord i.v.m. het typen van email of sms, weten dat het typen op de HTC DHD zeer makkelijk gaat. Met name als automatische correctie staat ingeschakeld type ik nagenoeg even makkelijk als op mijn oude HTC Touch pro2. Ik heb het toestel echter pas een week dus het lijkt me dat het typen zelfs sneller kan gaan dan op een fysiek toetsenbord.
Verwijderd
Ook ik heb dezelfde melding. ELKE DAG echt wel 15 keer. Het maakt niet uit hoe vaak je het weigert, negeert of bevestigd. Dit is echt een hele irritante bug en ik krijg het op geen enkele manier verholpen. Laat deze persoon nu ook nog eens mijn baas zijn, waardoor ik 15 keer per dag met hem geconfronteerd wordt!Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 18:50:
[...]
Ja ik krijg ook geregeld updates over "nieuwe treffers" gevonden voor de Sense vrienden. Maar alle treffers heten dan "*" ... dus je ziet dat er treffers zijn, maar niet wie dat zijn. Ik heb ze op een gegeven moment maar allemaal geaccepteerd.. bleef maar zeuren of ik ze wilde bevestigen.
Het enige dat ik kan bedenken wat helpt is het verwijderen van deze contactpersoon?
Als iemand hiervoor een oplossing heeft, stuur me ajb een PM.
Overigens verder ben ik een supertevreden gebruiker van deze toptelefoon!
Verwijderd
Overigens heb ik net mijn account van HTC sense verwijderd om te kijken of dit verbetering geeft. Mocht dit werken, kom ik er nog op terug.
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:01:
[...]
Ook ik heb dezelfde melding. ELKE DAG echt wel 15 keer. Het maakt niet uit hoe vaak je het weigert, negeert of bevestigd. Dit is echt een hele irritante bug en ik krijg het op geen enkele manier verholpen. Laat deze persoon nu ook nog eens mijn baas zijn, waardoor ik 15 keer per dag met hem geconfronteerd wordt!
Het enige dat ik kan bedenken wat helpt is het verwijderen van deze contactpersoon?
Volgens Bestelmaar.nl heeft de Desire HD een productiefout....
"Geachte heer/mevrouw,
Helaas moeten wij u opnieuw op de hoogte brengen van de vertraging in de levering van uw bestelling.
De verwachte leverdatum van uw bestelling is verschoven naar 23-12-2010 vanwege de door onze leveranciers uitgestelde leverdatum van het door u bestelde artikel.
Wegens een productiefout is de release van de HTC Desire HD uitgesteld door HTC.
Onze welgemeende excuses voor dit ongemak.
Met vriendelijke groet,
Bestelmaar.nl"
"Geachte heer/mevrouw,
Helaas moeten wij u opnieuw op de hoogte brengen van de vertraging in de levering van uw bestelling.
De verwachte leverdatum van uw bestelling is verschoven naar 23-12-2010 vanwege de door onze leveranciers uitgestelde leverdatum van het door u bestelde artikel.
Wegens een productiefout is de release van de HTC Desire HD uitgesteld door HTC.
Met vriendelijke groet,
Bestelmaar.nl"
Steam/Discord: Flimovic
klopt mijn randjes zijn ook iets hoger dan het scherm moet je terug naar de winkel ofMadRettoR schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:24:
Zijn er meer mensen met een DHD van de 1e batch met de bekende failures en contact opgenomen hebben met HTC voor een ruilactie?
Ik ga het ook doen..
HTC bellen ???
Mensen... Waar hebben jullie het nu over, randjes iets hoger als scherm. Mijn randjes zijn ook 1/100mm hoger als het scherm, als je hier al over gaat zeuren dan weet ik niet wat de mensen met de niet afsluitende en krakende klepjes. Kom op, je mag kritisch zijn, maar dit lijkt me toch wel erg ver gaan
Idem, bij mij ook net zoals bij jou. En wellicht (niet meetbaar) is boven en onder ook nog verschillend.Razer schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:57:
Mensen... Waar hebben jullie het nu over, randjes iets hoger als scherm. Mijn randjes zijn ook 1/100mm hoger als het scherm, als je hier al over gaat zeuren dan weet ik niet wat de mensen met de niet afsluitende en krakende klepjes. Kom op, je mag kritisch zijn, maar dit lijkt me toch wel erg ver gaan
Vond het zelf wel wat hebben en maak me er ook niet druk over.
huh zeuren ?? is wel telefoon van meer dan 500 euro dus waar hebben we het over ??? vind me geluid van HD2Razer schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:57:
ook veel beter als de HD ben geen zeikerd maar moet wel goed zijn... PUNT
[ Voor 3% gewijzigd door tsjabbie70 op 17-11-2010 11:28 ]
Dan pak je toch weer de HD2, wie zegt dat er niet een heel klein randje hoort te zijn. Ga maar eens miljoenen telefoons produceren en probeer deze maar eens allemaal identiek te krijgen. Dat is haast onmogelijk. Ik neem aan dat elke telefoon door een kwaliteitscontrole gaat. Bij mij sluit het batterijklepje totaal niet aan, met als gevolg 1mm speling, krakende geluiden en stof in me telefoon. Netjes naar HTC gebeld en die sturen zonder mokken een nieuwe batterijcover. Maar kom op, het scherm dat een paar honderste mm in de telefoon ligt? Hoort dit niet gewoon zo?tsjabbie70 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:27:
[...]
huh zeuren ?? is wel telefoon van meer dan 500 euro dus waar hebben we het over ??? vind me geluid van HD2
ook veel beter als de HD ben geen zeikerd maar moet wel goed zijn... PUNT
daar zijn we echt nederlanders voor he pikken alles maar goed ga niet offtopick dus als 1 liter diesel 10 euro gaat kosten betaal jij dat dan ook zo ken ik der nog wel honderd opnoemen ben geen zeikerd maar van meer dan 500 verwacht je wel wat goeds en de randen horen gelijk te ligen met het scherm (diie van mij loopt van boven hoog en loopt schuin af naar beneden lijkt me niet dat het zo hoort... PUNTRazer schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:49:
[...]
Dan pak je toch weer de HD2, wie zegt dat er niet een heel klein randje hoort te zijn. Ga maar eens miljoenen telefoons produceren en probeer deze maar eens allemaal identiek te krijgen. Dat is haast onmogelijk. Ik neem aan dat elke telefoon door een kwaliteitscontrole gaat. Bij mij sluit het batterijklepje totaal niet aan, met als gevolg 1mm speling, krakende geluiden en stof in me telefoon. Netjes naar HTC gebeld en die sturen zonder mokken een nieuwe batterijcover. Maar kom op, het scherm dat een paar honderste mm in de telefoon ligt? Hoort dit niet gewoon zo?
Beter gebruik je wat leestekens ik je stuk tekst. Zoals PUNTen en komma'stsjabbie70 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:57:
[...]
daar zijn we echt nederlanders voor he pikken alles maar goed ga niet offtopick dus als 1 liter diesel 10 euro gaat kosten betaal jij dat dan ook zo ken ik der nog wel honderd opnoemen ben geen zeikerd maar van meer dan 500 verwacht je wel wat goeds en de randen horen gelijk te ligen met het scherm (diie van mij loopt van boven hoog en loopt schuin af naar beneden lijkt me niet dat het zo hoort... PUNT
Hier ook een klein randje. Maar daar maak ik echt geen probleem van
Ik, als zelfbenoemde ervaringsdeskundige (ben aan m'n 5e DHD toe), kan je melden dat er behoorlijke verschillen zitten qua afwerking tussen de DHD's die je kan krijgen. Zo heb ik er nu een met een wat hoger staande rand (dat hebben ze allemaal), maar m'n 2e en 4e DHD hadden een nog wat hoger staande rand met erg scherpe randen. En ik kan je verzekeren dat dat erg storend was, want die randen waren gewoon echt scherp en simpelweg hinderlijk.Razer schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:57:
De DHD die ik nu heb heeft, zoals ik al eerder al aangaf, wel een opstaande rand, maar is niet scherp en zodanig ook niet hinderlijk. Even iets om rekening mee te houden als je deze discussie aan het voeren bent. De afwerking van de DHD verschilt per toestel echt aanzienlijk en dat is echt niet acceptabel. Dat er een keer een rotte appel tussen zit, prima..maar zoals ik de verschillen heb waargenomen tussen de DHD's die ik heb gehad is echt slordig te noemen (en dan druk ik me nog voorzichtig uit).
Weet iemand waar je de premium navigatie van de HD kan kopen? ik gebruik deze nogsteeds en vraag me af wanneer deze afloopt. Zou graag willen weten vooraf wat het mij gaat kosten.
Wat voor productie-fout is dat? Heb hem nu een weekje, maar kan niets vinden.Flimovic schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:47:
Volgens Bestelmaar.nl heeft de Desire HD een productiefout....
"Geachte heer/mevrouw,
Met vriendelijke groet,
Bestelmaar.nl"
En even iets anders - of lees ik daar schandlig overheen - is het mogelijk om je Chrome bookmarks van de PC naar de DHD te syncen?
Geen idee, dat zeggen ze er niet bij, ik heb het hele mailtje gecopy-paste. Wellicht dat het een smoes is, maar goed.Sanction schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:28:
[...]
Wat voor productie-fout is dat? Heb hem nu een weekje, maar kan niets vinden.
En even iets anders - of lees ik daar schandlig overheen - is het mogelijk om je Chrome bookmarks van de PC naar de DHD te syncen?
Steam/Discord: Flimovic
Ik heb dat met mijn oom. Ik kom die man nu 20 keer per dag tegenVerwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:01:
[...]
Ook ik heb dezelfde melding. ELKE DAG echt wel 15 keer. Het maakt niet uit hoe vaak je het weigert, negeert of bevestigd. Dit is echt een hele irritante bug en ik krijg het op geen enkele manier verholpen. Laat deze persoon nu ook nog eens mijn baas zijn, waardoor ik 15 keer per dag met hem geconfronteerd wordt!
Met het risico dat ik wordt gemod toch even ' Flimovic' gelijkgeven. Ik had hem besteld bij typhone, en deze zou vorige week geleverd worden maar opeens kreeg ik dit vandaag te horen:
"Onverhoopt heeft de leverancier de levering van het toestel uitgesteld naar 17-12-2010".
Blijkbaar heeft HTC idd een probleem met de Desire HD.
Edit:
Zie verder [ABO] HTC Desire HD levertijden- en abonnemententopic
Blijkbaar hebben velen leveringsproblemen
"Onverhoopt heeft de leverancier de levering van het toestel uitgesteld naar 17-12-2010".
Edit:
Zie verder [ABO] HTC Desire HD levertijden- en abonnemententopic
Blijkbaar hebben velen leveringsproblemen
[ Voor 24% gewijzigd door nevyn67 op 17-11-2010 19:25 ]
Mijn vrouw had dit ook. Heb bij synchronisatie de Sense sync uit gezet.Ezequiel schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:14:
[...]
Ik heb dat met mijn oom. Ik kom die man nu 20 keer per dag tegen
Heb hem daarna geen 'Sense vrienden' meer gezien ;-)
Verwijderd
Damn, dan ben ik waarschijnlijk ook de lul bij Hi, ondanks dat ze me (natuurlijk!) nog niets hebben laten weten...nevyn67 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:16:
Met het risico dat ik wordt gemod toch even ' AmonTobin' gelijkgeven. Ik had hem besteld bij typhone en opeens kreeg ik dit vandaag te horen:
Verwijderd
Ik krijg het niet voor elkaar om een werkende eigen notificatiegeluid in te stellen voor de email app (niet Gmail).
Ik kan wel mijn geluid selecteren in de lijst, nadat ik hem op de SD-card bij media/notifications heb gezet, maar het geluid wordt niet afgespeelt bij het binnen komen van nieuwe mail.
In de root in de map systeem/media/notifications mag ik niet plakken. Hier krijg ik het geluid niet in, waardoor mogelijk het probleem ontstaat. Ik kan geen specifiek geluid instellen in de mail applicatie zelf. Daar kun je alleen meldingen aan.uit zetten.
Iemand een idee of ervaring?
Ik kan wel mijn geluid selecteren in de lijst, nadat ik hem op de SD-card bij media/notifications heb gezet, maar het geluid wordt niet afgespeelt bij het binnen komen van nieuwe mail.
In de root in de map systeem/media/notifications mag ik niet plakken. Hier krijg ik het geluid niet in, waardoor mogelijk het probleem ontstaat. Ik kan geen specifiek geluid instellen in de mail applicatie zelf. Daar kun je alleen meldingen aan.uit zetten.
Iemand een idee of ervaring?
Na ruim 3 weken tevreden gebruiker te zijn geweest van de DHD, heb ik nu dan toch iets merkwaardigs meegemaakt waar jullie hopelijk een oplossing voor kennen en waar ik andere DHD gebruikers voor wil waarschuwen.
Vanmorgen kwam ik tot de ontdekking dat alle SMS berichten van mijn toestel (en HTCSense) zijn verdwenen. Bij de aanschaf heb ik mijn SMSjes van mijn oude toestel overgezet en daarna 3 weken volop doorgesmsd, dus we praten over honderden, zo niet duizenden berichten.
Het merkwaardige is dat er in HTCSense wel berichten staan tot 30-10-10 (dus zowel berichten van mijn oude toestel die hij heeft overgenomen van de DHD, als een klein aantal 'nieuwe' berichten).
In mijn toestel is echter ieder bericht simpelweg verdwenen.
Na wat googlen kwam ik op o.a. androidforums wel een enkel bericht tegen van zowel Desire gebruikers als Desire HD gebruikers die hetzelfde hebben meegemaakt de afgelopen 2-3 weken (in het geval van DHD users), maar helaas nog niemand met een verklaring.
Zojuist heb ik ook telefonisch contact opgenomen met HTC. Ondanks dat de medewerker mij vriendelijk te woord stond, kon hij niets voor mij betekenen en kreeg ik te horen dat ik maar nogmaals contact moest opnemen als het me weer overkwam (want ja, daar wil je toch graag op zitten wachten) en in de tussentijd maar een externe SMS backup app uit de market moet downloaden om te voorkomen dat ik mijn berichten in de toekomst mogelijk weer allemaal kwijt ben.
Ten slotte dien ik jullie er uiteraard wel op te wijzen dat ik de instellingen gecontroleerd heb en dat er niets aan stond zoals het automatisch verwijderen van berichten EN dat ik de afgelopen tijd (en dan in het bijzonder vandaag en gisteren) niets bijzonders met mijn toestel heb gedaan of andere SMS software erop heb gezet sinds de aanschaf. Ik draai gewoon de meest recente versie van Froyo.
Dus samengevat :
1. Heeft iemand ervaring met Android toestellen die SMSjes zonder reden verwijderen
2. TIP : download een SMS backup app als jij wilt voorkomen dat hetzelfde jou overkomt
Vanmorgen kwam ik tot de ontdekking dat alle SMS berichten van mijn toestel (en HTCSense) zijn verdwenen. Bij de aanschaf heb ik mijn SMSjes van mijn oude toestel overgezet en daarna 3 weken volop doorgesmsd, dus we praten over honderden, zo niet duizenden berichten.
Het merkwaardige is dat er in HTCSense wel berichten staan tot 30-10-10 (dus zowel berichten van mijn oude toestel die hij heeft overgenomen van de DHD, als een klein aantal 'nieuwe' berichten).
In mijn toestel is echter ieder bericht simpelweg verdwenen.
Na wat googlen kwam ik op o.a. androidforums wel een enkel bericht tegen van zowel Desire gebruikers als Desire HD gebruikers die hetzelfde hebben meegemaakt de afgelopen 2-3 weken (in het geval van DHD users), maar helaas nog niemand met een verklaring.
Zojuist heb ik ook telefonisch contact opgenomen met HTC. Ondanks dat de medewerker mij vriendelijk te woord stond, kon hij niets voor mij betekenen en kreeg ik te horen dat ik maar nogmaals contact moest opnemen als het me weer overkwam (want ja, daar wil je toch graag op zitten wachten) en in de tussentijd maar een externe SMS backup app uit de market moet downloaden om te voorkomen dat ik mijn berichten in de toekomst mogelijk weer allemaal kwijt ben.
Ten slotte dien ik jullie er uiteraard wel op te wijzen dat ik de instellingen gecontroleerd heb en dat er niets aan stond zoals het automatisch verwijderen van berichten EN dat ik de afgelopen tijd (en dan in het bijzonder vandaag en gisteren) niets bijzonders met mijn toestel heb gedaan of andere SMS software erop heb gezet sinds de aanschaf. Ik draai gewoon de meest recente versie van Froyo.
Dus samengevat :
1. Heeft iemand ervaring met Android toestellen die SMSjes zonder reden verwijderen
2. TIP : download een SMS backup app als jij wilt voorkomen dat hetzelfde jou overkomt
Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex
Zojuist opnieuw mijn toestel geruild. Ik had er geen echte problemen meer met mijn vorige DHD, maar ben toch even langs de winkel geweest. De nieuwe DHD had een iets uitstekende power-knop, geen kieren en het onderste klepje kraakte niet als ik erop drukte. Bij mijn vorige DHD kraakte dat klepje wel en lag de power-knop echt in het toestel en de lens scheef achter het glaasje, dus toch maar besloten mijn DHD te ruilen.
Inmiddels alles weer ingesteld
Inmiddels alles weer ingesteld
Ik heb mijn telefoon nu een paar dagen en ben toch tegen een probleem aangelopen. Wanneer ik instel dat ik bij het ontgrendelen van mijn telefoon een pincode in moet vullen doet hij dat voor een paar uur. Echter na die paar uur hoef ik die in eens niet meer in te vullen, en ik kan dat alleen weer aanzetten door de pincode-beveiliging opnieuw aan te maken in de instellingen.
Mensen met het zelfde probleem??? Of met een oplossing???
Heb je hetzelfde probleem ook wanneer je je telefoon met een patroon beveiligt? Beveiligen met PIN heb ik niet geprobeerd, maar met een patroon wel en daarbij heb ik nooit problemen gehad.demo31051987 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 16:53:
Ik heb mijn telefoon nu een paar dagen en ben toch tegen een probleem aangelopen. Wanneer ik instel dat ik bij het ontgrendelen van mijn telefoon een pincode in moet vullen doet hij dat voor een paar uur. Echter na die paar uur hoef ik die in eens niet meer in te vullen, en ik kan dat alleen weer aanzetten door de pincode-beveiliging opnieuw aan te maken in de instellingen.
Ik zal dit eens proberen. Ik zal mijn bevindingen aangeven op de website zodra ik meer weet.Wekko306 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 17:03:
[...]
Heb je hetzelfde probleem ook wanneer je je telefoon met een patroon beveiligt? Beveiligen met PIN heb ik niet geprobeerd, maar met een patroon wel en daarbij heb ik nooit problemen gehad.
Ik denk dat je tijd wanneer die m blokkeert niet goed staat.
Instellingen>Beveiliging>Telefoon blokkeren na: op onmiddelijk zet, vraag ie er altijd om!
zowel patroon, pin of wachtwoord.
Instellingen>Beveiliging>Telefoon blokkeren na: op onmiddelijk zet, vraag ie er altijd om!
[ Voor 89% gewijzigd door maikel_rox op 17-11-2010 17:32 ]
Dat had ik ook aangegeven. En dat doet hij dan ook voor een paar uur. Maar opeens stopt hij met vragen en kom ik direct op het HOME scherm.maikel_rox schreef op woensdag 17 november 2010 @ 17:29:
Ik denk dat je tijd wanneer die m blokkeert niet goed staat.
Oke, dit is echt té belachelijk voor woorden! Ik kan m'n DHD weer terugsturen en ditmaal is het definitief. Weg met dat prutding.
Elke keer als ik nu de camera/video app open/sluit, hoor ik raar tikkend/klakkend geluid. Alsof er iets uitschuift en ergens aanloopt. Ik heb er genoeg van. Nooit meer een HTC voor mij!
Elke keer als ik nu de camera/video app open/sluit, hoor ik raar tikkend/klakkend geluid. Alsof er iets uitschuift en ergens aanloopt. Ik heb er genoeg van. Nooit meer een HTC voor mij!
Bizar dat verhaal van je, ben blij dat ik een "perfecte" heb.
[ Voor 44% gewijzigd door maikel_rox op 17-11-2010 19:28 ]
Dat ehh... is het geluid van de lens die open gaat... Dat geluid ken ik nog van m'n Hero..AmonTobin schreef op woensdag 17 november 2010 @ 19:04:
Oke, dit is echt té belachelijk voor woorden! Ik kan m'n DHD weer terugsturen en ditmaal is het definitief. Weg met dat prutding.
Dat ehh...is een bijgeluid wat niet hoort. Ik krijg het pas sinds vandaag en ook niet consistent, het is dus wel degelijk een defect.stijnos1991 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 19:35:
[...]
Dat ehh... is het geluid van de lens die open gaat... Dat geluid ken ik nog van m'n Hero..
Ik hoor helemaal niks hoor, als ik de camera open.
Mijn vader heeft ook net een DHD opgehaald. Wat mij gelijk opviel in de winkel is dat hij minder hard trilt! Zowel het toetsenbord als de tiptoetsen hebben een subtielere feedback. Wanneer mijn telefoon feedback geeft tijdens het typen op bv een houten tafel, is dat duidelijk hoorbaar. Bij die van hem is dat niet zo, en hij trilt dus ook gewoon merkbaar zachter. Ik stoor me er overigens niet aan, maar ik vond het toch wel vreemd. Dit was de 2e levering van de desbetreffende winkel en die was maandag binnengekomen, misschien dat er dus toch al verschillende revisies zijn?
Mijn vader heeft ook net een DHD opgehaald. Wat mij gelijk opviel in de winkel is dat hij minder hard trilt! Zowel het toetsenbord als de tiptoetsen hebben een subtielere feedback. Wanneer mijn telefoon feedback geeft tijdens het typen op bv een houten tafel, is dat duidelijk hoorbaar. Bij die van hem is dat niet zo, en hij trilt dus ook gewoon merkbaar zachter. Ik stoor me er overigens niet aan, maar ik vond het toch wel vreemd. Dit was de 2e levering van de desbetreffende winkel en die was maandag binnengekomen, misschien dat er dus toch al verschillende revisies zijn?
Verwijderd
Jep, het is denk ik het klepje voor de lens (dat onder het glas zit en dus niet heel gemakkelijk waar te nemen is). Mijn ervaring is dat het bij de eerste keer na een lange tijd niet gebruilken open gaat (en je dus een klik hoort) en dan pas na een tijdje weer dicht. Volgens mij is het daarom dat je niet altijd een klik hoort.stijnos1991 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 19:35:
[...]
Dat ehh... is het geluid van de lens die open gaat... Dat geluid ken ik nog van m'n Hero..
Verder hoor ik hier veel mensen met problemen/irritaties. Ook even goed om te melden dat er ook mensen met totaal geen problemen zijn, bij mij is alles goed afgewerkt. T is nou eenmaal zo dat mensen met problemen/irritaties eerder hierover rapporteren dan mensen die geheel te vrede zijn met een product. Neemt niet weg dat het zeer vervelend is als je een probleem met je dhd hebt.
Nee dat is niet zo. Ik kan soms wel 20x achter elkaar de camera openen/sluiten en dan krijg ik altijd die klik/kraak geluiden. Het klinkt ook gewoon alsof iets ergens langsschuurt/-schraapt..je moet het gewoon horen, het klinkt echt niet goed. Plus, dit is mijn 5e DHD en dit hoor ik voor het eerst en het is ook niet zo dat je de DHD tegen je oor moet houden om het te horen, het is echt niet te missen.Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 21:31:
[...]
Jep, het is denk ik het klepje voor de lens (dat onder het glas zit en dus niet heel gemakkelijk waar te nemen is). Mijn ervaring is dat het bij de eerste keer na een lange tijd niet gebruilken open gaat (en je dus een klik hoort) en dan pas na een tijdje weer dicht. Volgens mij is het daarom dat je niet altijd een klik hoort.
Maar goed, steken jullie lekker je kop in het zand, voor mij is het voorgoed over met HTC. Jammer, want ik ben een groot liefhebber van de HTC Sense Android interface.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic.
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: HTC Desire HD accessoirestopic.
Vragen over Android software mogen in het Android Market en applicatietopic (deel 9).
Overige offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic.
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: HTC Desire HD accessoirestopic.
Vragen over Android software mogen in het Android Market en applicatietopic (deel 9).
Overige offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!