• amoen
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-06 22:13
Hai,

Ik ben sinds eergisteren een zeer tevreden bezitter van de DHD.
Er is echter 1 klein dingetje wat ik niet opgelost krijg:

Als ik op 2G of 3G zit, heb ik gewoon internet.
Maar als de telefoon op H (hsdpa) staat doet mijn verbinding het niet meer.
Alle apps zeuren dat het netwerk niet beschikbaar is.

Echt een megavreemd iets wat ik ook op google niet echt kan vinden. Weet iemand een oorzaak/oplossing?

heeeeee ..... hoe is het?

• hdpaddy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-01-2024

hdpaddy

Born to Ride

Nu na een weekje mijin summiere review van de HTC Desire HD

HTC Desire HD: verpakking
Toestel zit in een eenvoudig doosje, niet veel groter dan de HD zelf. Met de telefoon komen er de standraad accessoires als oordopjes, usb cable, microSD van 8GB en stekker.

HTC Desire HD: uiterlijk & design
Mooie vormgeving, rechttoe/rechtaan. Jammer dat de zilveren versie nog niet te verkrijgen is.
Ziet er zakelijk en toch speels uit.

HTC Desire HD: hardware
Hier is natuurlijk al veel over gezegd, losse klepjes, stof kapotte simkaarten etc….
Wat de (in het wereldje) overbekende problemen betreft:
Een paar dagen lang had ik de goede hoop dat ik de dans zou ontspringen, maar helaas is dat niet zo.
Klepje van de onderkant, deze is op zich mooi geproduceerd en is ook makkelijk terug te bevestigen alleen hij sluit niet goed er zit teveel speling in met grotere kans op stof ed.
Klepje van de batterij is, in mijn geval dan, makkelijk te verwijderen en terug te plaatsen, als je manual maar goed leest.

HTC Desire HD: nieuwe Sense
Werkt nog niet optimaal, locatiezoeker werkte bij mij nog niet, maar dat is zijn kinderziektes.

HTC Desire HD: touchscreen

Ideaal.
Dit is mijn eerste smartphone met TS en ik kan niet meer zonder.
De HD werkt out of the box goed en hoeft niet gekalibreerd te worden.
Kleuren zijn helder, maar maakt je ogen niet moe.
Vreet wel alleen stroom.

HTC Desire HD: camera
Foto:,
Zolang je genoeg belichting hebt, is het een puik ding
De dubbele flits doet veel, maar is uiteindelijk toch beperkt.
Video:
Bij de Phone zit een class2 MicroSD van 8 GB, dit is voor filmpjes op de hoogste resolutie toch echt te min.
Als ik HD film krijg ik haperingen in het filmpje, een stapje terug en de filmpjes zijn netjes.
Dat wordt dus een kaartje halen van class4 of 6, jammer dat HTC daar niet zelf aan denkt.

HTC Desire HD: batterij
Groot scherm, veel apps kost veel stroom.
Er gingen al veel verhalen over de batterij over het net, dus ik wist wat ik enigszins kon verwachten.
Na uitpakken gelijk aan de lader,er zat al een beetje is want na 1:50 uur was hij vol.
12 uur later was hij weer leeg.nu moet ik wel zeggen dat ik hem natuurlijk wel heb leeggetrokken, je kent dat wel, nieuw speeltje, weekend en slecht weer.
2de lading zat ik op nog 15 uur, met net zoveel verbruik.
Nu na een week maak ik(met echt intensief gebruik zoals internet, spellen, mailen, de hele rattaplan) ongeveer 19 uur met een volle accu, dit vindt ik netjes.

HTC Desire HD: bellen
Geluid is goed duidelijk maar had wat harder gemogen, nu scheelt het dat ik slechthorend ben, maar het speelt toch.
Mijn nummer wordt pas begin december geporteerd, ik kom van BEN, dus ik heb de oude sim erin gestopt(ja hij is simlockvrij).
Hiermee raak in constant de gsm verbinding kwijt, het enige wat dan helpt is of opnieuw opstarten of uitzetten en de sim opnieuw erin doen.
Nu weet ik niet of dat aan de sim van BEN ligt (want deze heeft best wel versleten contactpunten) of aan de foon zelf.
De sim van vodafone heb ik erin gestopt, maar hier kan ik natuurlijk nog niet mee bellen.
Wifi werkt perfect trouwens.

HTC Desire HD: problemen
Klepje onderkant sluit niet goed aan, zit teveel speling in.
Haperen bij opnemen van filmmateriaal in hoge reso (ligt waarschijnlijk aan de Class2 sdcard.
Simkaart/ontvangst probleem, de HTC verliest om de haverklap zijn gsm verbinding, dan weer 0 of 1 streepje, dan weer 5 streepjes (dit kan ook door mijn BEN Simkaart komen, daar ben ik nog niet over uit.).
De DHD is bij mij 2x zomaar opnieuw opgestart terwijl hij in ruste was.
2x gehad dat ik wilde bellen terwijl de andere partij de gsm uit heeft staan, toen liep hij schijnbaar vast en kon ik de call niet afbreken. Oplossing is een reboot.
Scherm zit niet recht, ik heb scherpe randjes aan de kanten, ongelijk ook.
Al deze issues heeft mij doen besluiten om contact op te nemen met Vodafone voor een oplossing.

Pluspunten
• Groot scherm
• Android
• Snelheid
Minpunten
• Achterkant van het toestel
• Matige videocamera
• Bijgeleverde Class2 MicroSD kaart

[ Voor 7% gewijzigd door hdpaddy op 11-11-2010 22:03 ]

Just frame, wheels and engine

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 15:30
Hoe precies moet je zijn met de aankoop van een extra micro USB lader? Had deze gekocht: http://www.b2ctelecom.nl/LADERN531/reislader-micro-usb.html maar toen ik deze aansloot op de DHD flipte deze compleet. Kon het toestel nauwelijks meer bedienen.
Met de originele lader uiteraard geen problemen, dus blijkbaar gaat het niet alleen om de 5V output.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Vincitore schreef op donderdag 11 november 2010 @ 20:48:
Je 5e Desire HD? :X

Iedereen maar moeilijk doen om ze te kopen, terwijl jij ze allemaal had dus :9~

Ik ben momenteel wel gewend geraakt aan de telefoon. Alleen moet nog even uitzoeken hoe het allemaal zit met de launcher, of daar nog wat leuks voor is.

Gisteravond was ik een spelletje aan het spelen, en dan af en toe reageert het scherm niet echt lekker. Net was ik Air Control aan het spelen en toen reageerde mijn scherm niet meer, en na een paar seconden deed ie het weer. net alsof de software beetje vast zit op dat moment.
Meer mensen hier last van?
Let de volgende keer dat het gebeurt even op of je de telefoon niet toevallig zo vast hebt dat een andere hand het scherm raakt. Het scherm is erg gevoelig en die games herkennen de multi-touch command niet, waardoor het lijkt alsof je touchscreen niet werkt.

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
vinnieminnie schreef op donderdag 11 november 2010 @ 22:06:
[...]

Let de volgende keer dat het gebeurt even op of je de telefoon niet toevallig zo vast hebt dat een andere hand het scherm raakt. Het scherm is erg gevoelig en die games herkennen de multi-touch command niet, waardoor het lijkt alsof je touchscreen niet werkt.
Daar ga ik op proberen te letten! Misschien is het wel zoiets 'stoms' en dat ik het dan zelf niet door heb :)

Stats

Verwijderd

h40d schreef op donderdag 11 november 2010 @ 21:42:
Hoe precies moet je zijn met de aankoop van een extra micro USB lader? Had deze gekocht: http://www.b2ctelecom.nl/LADERN531/reislader-micro-usb.html maar toen ik deze aansloot op de DHD flipte deze compleet. Kon het toestel nauwelijks meer bedienen.
Met de originele lader uiteraard geen problemen, dus blijkbaar gaat het niet alleen om de 5V output.
Uh..heb deze vandaag ook besteld (bij een andere webshop, maar het zelfde ding) ..vraag me af wat er gaat gebeuren!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 23:47

martjah

Appel

Staat bij dat die op de Desire HD kan, dus gewoon terug sturen als het niet werkt!

Ik heb zelf nog originele laders+kabels liggen van de Touch HD (mini USB)
Heb in Hong Kong een el cheapo miniUSB-->MicroUSB verloopstukje gekocht en die werkt perfect om mijn telefoon op te laden.

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 15:30
Misschien was dit een crappy exemplaar, wie weet. Gaat dus RMA. Maar heb bij netimes.com de originele lader gevonden voor een mooie prijs. Ga die bestellen zodra ze daar ook een mooie desktop cradle hebben (zonder extra batterijvakje).

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

• Didel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:49
Heb er ook eentje gekocht vorige week, helaas is ie slecht leverbaar en moet ik tot volgende week wachten :( Maar ik heb er zin in, lijkt me een erg mooi dingetje als ik dat allemaal zo lees :) Nu alleen hopen op de zwarte versie ipv de bruine...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Didel schreef op donderdag 11 november 2010 @ 23:46:
Heb er ook eentje gekocht vorige week, helaas is ie slecht leverbaar en moet ik tot volgende week wachten :( Maar ik heb er zin in, lijkt me een erg mooi dingetje als ik dat allemaal zo lees :) Nu alleen hopen op de zwarte versie ipv de bruine...
Als je het over de DHD hebt.. er is maar 1 kleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jamievanm schreef op maandag 08 november 2010 @ 00:03:
Oftewel, ik heb gewoon een RUk-HD :)

Hapert er nou echt bij niemand de onderste rijen van de applicatielijst?
Merk het pas net, maar, bij mij hapert hij ook. Niet heel erg duidelijk maar als je er op let merk je het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:49
Ok never mind over die kleur ...

[ Voor 157% gewijzigd door Didel op 12-11-2010 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT is geen helpdesk waar je zo even je vraag kan dumpen. Dit heeft ten eerste niets met de DHD te maken, en ten tweede verwachten we eigen inzet en initiatief.

[ Voor 83% gewijzigd door RoD op 12-11-2010 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:00
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 00:02:
[...]

Als je het over de DHD hebt.. er is maar 1 kleur
Volgens mij gaat er ook nog een zilvere uit komen (correct me if im wrong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
*knip* dit is hier offtopic, zie de ABO-topics in telecomproviders.

[ Voor 78% gewijzigd door RoD op 12-11-2010 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
:? Sorry guys, ik wilde helpen/antwoorden wat de beschikbare kleuren betreft.

Ik snap helemaal niet van... OFFTOPIC??? En de vragen er naar dan?! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
trouwens, hij is beschikbaar in zwart en bruin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-09 18:43

Ch3cker

Testlab Teamlead
GentiLi schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 01:35:
trouwens, hij is beschikbaar in zwart en bruin...
Zucht. Niet, dus. Lees je eerst even in, want dit is dus niet helpen. Sommige mensen vinden hem donkerbruin, andere mensen vinden hem zwart. Mark Moons (HTC Nederland) heeft bevestigd dat er maar 1 kleur in de omloop is : Bruin. Dat die kleur bruin zo donker is dat het bijna zwart is, klopt.

Ik ga maar eens slapen denk ik.. :+

edit :
hdpaddy schreef op donderdag 11 november 2010 @ 21:40:
Simkaart/ontvangst probleem, de HTC verliest om de haverklap zijn gsm verbinding, dan weer 0 of 1 streepje, dan weer 5 streepjes (dit kan ook door mijn BEN Simkaart komen, daar ben ik nog niet over uit.).
Hier was geloof ik een oplossing voor. Iets met voorkeursverbinding instellen enzo. Staat nog in het oude topic geloof ik, maar ga nu toch echt slapen, dus ga t niet voor je opzoeken.. :z

[ Voor 34% gewijzigd door Ch3cker op 12-11-2010 06:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy

hdpaddy

Born to Ride

Weltrusten nachtvlinder :)
Menu > Settings > Wireless & Networks > Mobile Networks > Network Mode
Deze optie heb ik op " alleen gsm" gezet ipv op "alleen WCDMA" of "automatisch WCDMA/GSM", nu is de situatie wel iets verbeterd.
Dit neemt niet weg dat ik tezamen met dit euvel (als ik geen enkele streepje had en het kruisje)ook steeds de melding kreeg "geen netwerk, alleen alarmnummers".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R!K?
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-08 09:38
Tegenwoordig hang ik de telefoon als ik thuis kom aan het wifi. Nu werkt internet facebook en al die andere apps prima op het wifi. Maar op het moment dat ik youtube filmpjes wil kijken of voice search wordt er gemeld dat ik geen verbinding heb, terwijl ik wel gewoon kan browsen. Heeft iemand anders hier nog last van? Google bied ook geen uitkomst. En op dit moment lijkt de enige oplossing switchen naar mobiel internet.

i am the toast king whom rules over the moon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
R!K? schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 08:55:
Tegenwoordig hang ik de telefoon als ik thuis kom aan het wifi. Nu werkt internet facebook en al die andere apps prima op het wifi. Maar op het moment dat ik youtube filmpjes wil kijken of voice search wordt er gemeld dat ik geen verbinding heb, terwijl ik wel gewoon kan browsen. Heeft iemand anders hier nog last van? Google bied ook geen uitkomst. En op dit moment lijkt de enige oplossing switchen naar mobiel internet.
klopt, hier heb ik in het begin ook wel last van gehad met Youtube. Eigenlijk heel raar, maar ik had toen Wi-fi weer even uit- en ingeschakeld, en toen deed ie het ook weer goed.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
Vincitore schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:21:
[...]

Vind wel dat de Gmail app beter werkt als de normale Email van HTC als widget. Gmail centreert alle berichten van een bepaald onderwerp en van 1 afzender in 1 bericht. De andere email doet alles apart wat veel ruimte inneemt.

Heb ze nu beiden ingesteld, maar krijg maar 1 melding :)
Ik gebruik zelf ook de gmail app, maar je kan met de HTC app ook een gesprekken view krijgen.
Als bij de iconen onderin 'gesprekken' kiest, dan groepeert hij ze.

Moet zeggen is echt een hele grote stap vooruit tov de Hero.
Alles is sneller, groter en beter. Installeren van apps uit Market ging bijna net snel als ik alles kon selecteren :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy

hdpaddy

Born to Ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat je een review noemt, volgens mij is het gewoon tekst overtypen zonder het toestel ook maar aangeraakt te hebben. Als je het stuk leest over opstarten of de accu, dat is toch geen review? Ach past bij de Telegraaf, kansloze krant.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-!-M
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 16:53
Vond het inderdaad niet spectaculair. Alleen maar de positieve dingen bespreken. Een goede review bestaat juist ook uit de negatieve punten van het apparaat. Ach, tweakers.net heeft zelf een hele mooie, goede en duidelijke review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
Ok, hier zijn een paar info voor DHD. Er staat ok de beschikbare kleuren :O

HTC Desire HD
Previously rumored as HTC Ace

General 2G Network GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
3G Network HSDPA 900 / 2100
Announced 2010, September
Status Available. Released 2010, October
Size Dimensions 123 x 68 x 11.8 mm
Weight 164 g
Display Type LCD capacitive touchscreen, 16M colors
Size 480 x 800 pixels, 4.3 inches
- Accelerometer sensor for UI auto-rotate
- Proximity sensor for auto turn-off
- HTC Sense UI
- Multi-touch input method
Sound Alert types Vibration, MP3, WAV ringtones
Speakerphone Yes
- 3.5 mm audio jack
- Dolby Mobile and SRS sound enhancement
Memory Phonebook Practically unlimited entries and fields, Photocall
Call records Practically unlimited
Internal 1.5 GB; 768 MB RAM
Card slot microSD, up to 32GB, 8GB included.
Data GPRS Class 32
EDGE Class 32
3G HSDPA, 14.4 Mbps; HSUPA, 5.76 Mbps
WLAN Wi-Fi 802.11 b/g/n, DLNA
Bluetooth Yes v2.1 with A2DP
Infrared port No
USB Yes, microUSB v2.0
Camera Primary 8 MP, 3264x2448 pixels, autofocus, dual-LED flash
Features Geo-tagging, face detection
Video Yes, 720p
Secondary No
Features OS Android OS, v2.2 (Froyo)
CPU Qualcomm Snapdragon QSD8255 1 GHz processor
Messaging SMS(threaded view), MMS, Email, Push Email, IM
Browser HTML
Radio Stereo FM radio with RDS
Games Yes
Colors Black, Brown
GPS Yes, with A-GPS support
Java Via third party application
- Digital compass
- Dedicated search key
- Google Search, Maps, Gmail
- YouTube, Google Talk, Picasa integration
- MP3/AAC+/WAV/WMA9 player
- DivX/Xvid/MP4/H.263/H.264/WMV9/player
- Facebook, Twitter applications
- Adobe Flash 10.1
- Voice memo
- T9
Battery Standard battery, Li-Ion 1230 mAh
Stand-by Up to 490 h (2G) / Up to 420 h (3G)
Talk time Up to 9 h 15 min (2G) / Up to 5 h 30 min (3G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
@GentiLi: Kan je niet even ophouden met deze nutteloze discussie voeren. Er is maar èèn type Desire HD te verkijgen. Met andere woorden het is maar in èèn kleur verkrijgbaar (tot op heden). PUNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
Ter aanvulling op Tenshu.

De Desire HD wordt in Nederland op dit moment maar in één kleur geleverd. Dat op internet andere kleuren worden genoemd doet daar niets aan af.

Overigens de volledige specificaties posten is ook weer niet nodig lijkt me, deze staan al in de TS.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
Ok guyes, sorry for that... _/-\o_

Alleen ik hoop dat de laatste info kunnen als referentie zijn voor hun die de DHD denken te gaan kopen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
GentiLi schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:20:
Ok guyes, sorry for that... _/-\o_

Alleen ik hoop dat de laatste info kunnen als referentie zijn voor hun die de DHD denken te gaan kopen :*)
Specificaties kan je ook in topicstart vinden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist weer even contact opgenomen met de HTC klantenservice met betrekking tot feedback.

De vriendelijke medewerker verzoekt iedereen die (technische) problemen hebben met de telefoon om contact op te nemen met de HTC klantenservice voor feedback.

Citaat van de medewerker:
"Wij worden heel bot gezegd betaald om feedback op te nemen om zo snel mogelijk een oplossing te vinden voor de betreffende problemen. Als wij geen feedback krijgen, weten wij niet wat de gebruikerseraring en problemen zijn. Zodra veel mensen feedback geven, weten wij wat er speelt, en des te meer feedback er gegeven wordt over een probleem, des te sneller het probleem verholpen kan worden. Als wij slechts enkele feedbacks krijgen kunnen wij niet de conclusie trekken of iets een incidenteel probleem is of een veel voorkomend probleem.

Eerlijk gezegd hebben wij nog niet zo veel technische feedback gekregen, maar vooral vragen over hoe iets werkt, en eventuele lag in de telefoon"

Oftewel, heb je een (technisch) probleem met de telefoon, aarzel dan absoluut niet en neem zo snel mogelijk contact op via e-mail of per telefoon!

HTC klantenservice Nederland:
Telefoon: 020-7157310
E-mail: http://www.htc.com/nl/CS_Mail.aspx (voor zowel Nederland als België)

HTC klantenservice België:
Telefoon: +32 (0)24040616

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2010 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:47:
Ik heb zojuist weer even contact opgenomen met de HTC klantenservice met betrekking tot feedback.

De vriendelijke medewerker verzoekt iedereen die (technische) problemen hebben met de telefoon om contact op te nemen met de HTC klantenservice voor feedback.

Citaat van de medewerker:
"Wij worden heel bot gezegd betaald om feedback op te nemen om zo snel mogelijk een oplossing te vinden voor de betreffende problemen. Als wij geen feedback krijgen, weten wij niet wat de gebruikerseraring en problemen zijn. Zodra veel mensen feedback geven, weten wij wat er speelt, en des te meer feedback er gegeven wordt over een probleem, des te sneller het probleem verholpen kan worden. Als wij slechts enkele feedbacks krijgen kunnen wij niet de conclusie trekken of iets een incidenteel probleem is of een veel voorkomend probleem.

Eerlijk gezegd hebben wij nog niet zo veel technische feedback gekregen, maar vooral vragen over hoe iets werkt, en eventuele lag in de telefoon"

Oftewel, heb je een (technisch) probleem met de telefoon, aarzel dan absoluut niet en neem zo snel mogelijk contact op via e-mail of per telefoon!

HTC klantenservice Nederland: 020-7157310
Dit is toch de normale gang van zaken? De helpdesk dient toch altijd worden gevoerd met problemen uit de markt? Dat is namelijk wat ze schrijven, dat de medewerker die jou heeft gesproken zegt dat ze nog niet veel technische feedback heeft gekregen kan ook een marketing antwoord zijn. Dit zegt dus helemaal niets.

Overigens herken ik de door jou aangehaalde LAG problemen niet. Volgende week heb ik mijn toestel 1 maand en moet zeggen dat ik in deze maand geen enkel aan het toestel te verwijten probleem heb gehad.
Geen LAG, Geen sensor problemen, maar ook geen vast lopers. De batterij gaat een 28 uur mee, Wi-Fi alleen thuis aan, GPS alleen buiten aan, Bluetooth alleen in de auto aan.

Ik ben dus zeer tevreden met het toestel, moet wel zeggen dat Market erg verslavend is, steeds weer nieuwe apps....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:57:
[...]

Dit is toch de normale gang van zaken? De helpdesk dient toch altijd worden gevoerd met problemen uit de markt? Dat is namelijk wat ze schrijven, dat de medewerker die jou heeft gesproken zegt dat ze nog niet veel technische feedback heeft gekregen kan ook een marketing antwoord zijn. Dit zegt dus helemaal niets.

Overigens herken ik de door jou aangehaalde LAG problemen niet. Volgende week heb ik mijn toestel 1 maand, en moet zeggen dat ik in deze maand geen enkel aan het toestel te verwijten probleem heb gehad.
Geen LAG, Geen sensor problemen, maar ook geen vast lopers. De batterij gaat een 28 uur mee, Wi-Fi alleen thuis aan, GPS alleen buiten aan, Bluetooth alleen in de auto aan.

Ik ben dus zeer tevreden met het toestel, moet wel zeggen dat Market erg verslavend is, steeds weer nieuwe apps....
Een marketing antwoord? Who knows, maar 1 ding staat vast: meer feedback = meer kans op een snelle oplossing.

Heb ik trouwens beweerd dat ik een lag probleem heb aangehaald? Dit was het citaat van de medewerker. Even beter lezen A.U.B. Zelf heb ik het genoemde lag probleem ook niet, maar dat jij en ik dit probleem niet hebben betekent niet dat het een non-existent probleem is.

Trouwens, wat vind jij van de externe luidsprekers?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2010 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 17:02:
[...]

Trouwens, wat vind jij van de externe luidsprekers?
Naar mijn weten heeft de DHD maar 1 externe speaker, deze voldoet meer dan voldoende.
Sterker wanneer ik heb vergelijk met mijn Sony Ericcson Xperia X1 is hij zelfs luider.

Het gene wat mij opvalt is dat de trilmotor z'n werk ontzettend goed doet. Wanneer ik de DHD op tafel heb liggen stuitert hij bijna wanneer ik gebeld wordt.

[ Voor 18% gewijzigd door Bullet NL op 12-11-2010 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 17:04:
[...] Naar mijn weten heeft de DHD maar 1 externe speaker, deze voldoet meer dan voldoende.
Sterker wanneer ik heb vergelijk met mijn Sony Ericcson Xperia X1 is hij zelfs luider.
Hij heeft er 2: aan de achterkant, en 1 in het oorstuk. Deze is iets voller van geluid maar wel zachter.
De meeste gebruikers hebben namelijk wel klachten over de luidsprekers: veel te laag volume, en erg high-pitched zonder enig spoor van lage tonen.

Ik heb dit probleem ook, en hier een vergelijkingsvideo tussen de Desire HD en de Nokia N95:
YouTube: Zachte high-pitched speakers HTC Desire HD vergeleken met N95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1co
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-06-2022
Even snel een vraagje tussendoor.
Had een review op GSM Arena gezien en gelezen dat de geluidskwaliteit niet zo heel erg denderend is....

Nu vroeg ik me af hoe jullie ( degenen die deze telefoon al hebben) dit ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
v1co schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 17:22:
Even snel een vraagje tussendoor.
Had een review op GSM Arena gezien en gelezen dat de geluidskwaliteit niet zo heel erg denderend is....

Nu vroeg ik me af hoe jullie ( degenen die deze telefoon al hebben) dit ervaren?
Over het de kwaliteit van het geluid tijdens het bellen kan ik zeer postief zijn, beter dan bij de nokia, Sony-Ericsson X1 ed. die ik heb gehad. Over de audio van de muziek/films weergave is nog wat wat discussie zoals je kan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een navigatie (Mini) van Garmin, het koppelen via bluetooth gaat vaak mis, meerdere mensen problemen met de bluetooth koppeling?

Heeft het misschien te maken met dat de Bluetooth maar voor een bepaalde tijd (120s) zichtbaar kan zijn?
Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:24
Ik heb zojuist mijn HTC Desire HD mogen ontvangen.
Ik ben nu bezig om al mijn contacten over te zetten.
Ik had, omdat niet alles in outlook staat, eerst op me oude telefoon alle contacten op de SIM gezet.

Ik heb mij DHD gesynced met outlook.
Met syncroniseren ging ik ervanuit dat het beide kanten op ging zodat ik daarna alle contacten in Outloot had staan. Helaas synced HTC Sync alleen van PC naar DHD

Weet iemand hoe ik de sync 2 kanten op kan laten gaan ipv alleen van pc naar DHD?

Alvast heel erg bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

R!K? schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 08:55:
Als je die problemen hebt, moet je eens naar je instellingen gaan en onder het kopje Wifi kijken of er iets staat als "initiëren" ofzoiets, iig geen verbonden.

Ik heb thuis 2 AP's en bij 1 heb ik af en toe dezelfde problemen (Android update gaf aan dat er geen verbinding was terwijl ik wel gewoon op internet kon met het ding).
De andere AP verbind hij altijd goed en staat er dus ook ook altijd "Verbonden met Tehuis" bij de Wifi.

De AP met de problemen is gewoon een probleem van de AP, die ligt wel vaker te klooien maar ik ben te lui om het op te lossen omdat ik nog een 2e AP heb. >:)
TECHcrime schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:08:
Ik heb zojuist mijn HTC Desire HD mogen ontvangen.
Weet iemand hoe ik de sync 2 kanten op kan laten gaan ipv alleen van pc naar DHD?

Alvast heel erg bedankt :)
Volgens mij wordt er gekeken naar de datums van wanneer de contactpersonen zijn gewijzigd, de nieuwste wordt de andere kant opgestuurd. Dus op DHD nieuwer dan wordt de Outlook geüpdatet en andersom idem.

[ Voor 17% gewijzigd door martjah op 12-11-2010 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:24
martjah schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:24:

[...]

Volgens mij wordt er gekeken naar de datums van wanneer de contactpersonen zijn gewijzigd, de nieuwste wordt de andere kant opgestuurd. Dus op DHD nieuwer dan wordt de Outlook geüpdatet en andersom idem.
Ok.. dan anders.. hoe kan ik ervoor zorgen dat alles wat ik nu in me tel heb staan, op me pc komt te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Ik was te lui om alles om te zetten van sim naar mijn Outlook dus ik maak gebruik van mijn Gmail contactpersonen (staan daar automatisch bij bij mij). In Gmail zou je deze kunnen exporteren voor Outlook.

Misschien beetje omslachtig, maar werkt wel snel. Bij mij was het zo gepiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
TECHcrime schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:36:
[...]

Ok.. dan anders.. hoe kan ik ervoor zorgen dat alles wat ik nu in me tel heb staan, op me pc komt te staan?
Outlook Synchronisatie van HTC, staat in de handleiding welke je op je DHD kan vinden.

Althans zo heb ik het gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben trouwens wel blij met het scherpe opstaande randje rondom de dHD
Nader inzien ik vandaag aan het werk was en me telefoon ergens neer had gelegd.
Vervolgens verder ga werken en vergeet me telefoon te pakken viel die van 1.5meter naar beneden op een ijzeren rek daarna op een keiharde glasplaat.

Dacht echt ow nee daar gaat die ging kijken en scherm was nog heel!
Kwam er daarnet achter de ik 2 hele kleine beschadigingen heb aan beide kanten van de opstaande randjes.
Oftewel zonder die randjes was me scherm gok ik er stukken slechter aan toe!

zucht en dan ook te bedenken dat mijn pakketje met hoesje van netimes rond 6november al in NL moest zijn...
En er nog steeds niet is had me toch 2 krassen gescheeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:46
Jedi_Pimp schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 11:25:
:'( :X

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik kreeg het klepje er niet af, iets te veel kracht gezet waardoor ik hem bijna door midden brak. Epic fail dus.

Zouden losse onderdelen nu al na te bestellen zijn?

Net gebeld met HTC NL, de mevrouw aan de lijn ging het "escaleren" ( :? ) en dan krijg ik binnen een week een e-mail of ik het klepje toegestuurd krijg.
Doe ik vanmiddag hetzelfde :'(
Morgen HTC maar is bellen/mailen

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjabbie70
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-04 16:57
denniskrol schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 22:48:
[...]

Doe ik vanmiddag hetzelfde :'(
Morgen HTC maar is bellen/mailen
in de handleiding staat hoe je het klepje moet verwijderen en ja altijd met beleid >:) het is erg breekbaar lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
De eerste keer ging het ook goed(met moeite oke), maar toen zat ik in de trein sd-kaartjes te wisselen (de standaard video speler doet niet soepel XviD...) en toen was ik iets te enthousiast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 21:27

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Ik heb vandaag me HTC Desire HD ontvangen en ik ben natuurlijk gelijk gaan spelen met alle nieuwe functies die met HTC Hero niet had.
Ik heb natuurlijk veel gelezen over het draadloos streamen naar de tv toe, en ik had ook ergens gelezen dat je kan streamen naar de PS3. Maar krijg het maar niet voorelkaar...

Kan iemand bevestigen dat het inderdaad niet mogelijk is? of doe ik het gewoon fout? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi mensen,

ik heb op internet gezocht maar weinig erover gevonden. dus bij deze een vraag aan jullie:

tot een paar dagen geleden was ik erg tevreden over batterij. Display, standby en idle, net als voice calls gaven meeste battery gebruik aan. Nu is sinds een paar dagen de Calendar die de meeste battery vreet. Soms zelfs tot 70% van mijn batterij gebruik. Nu heb ik geprobeerd om de sync settings te veranderen voor alle programma's etc maar nog steeds gebruikt die calendar de meeste battery.
Als je dan op calendar drukt bij die battery weergave zegt ie:
included packages:
customization setup
htc weather sync provider
dcs service
htc location service
calendar storage
connect to pc
friend stream
dcs utility component
com.htc.provider.settings
facebook for htc sence
weather agent service
htc media uploader
calendar
customisation settings provider
com.htc.dcs.stock
flickr
weather provider
peep
stocks
open sense plugin manager

Wat betekent dit "included packages" voor het battery gebruik en waarom is dit nu opeens zo'n groot probleem terwijl ik tot nog toe geweldig battery gebruik had?!?!?!
Graag jullie hulp want ik snap er de ballen van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
tsjabbie70 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 22:58:
[...]

in de handleiding staat hoe je het klepje moet verwijderen en ja altijd met beleid >:) het is erg breekbaar lol
Zoals beschreven in de handleiding kreeg ik het klepje er ook niet af, ik heb eerder gepost hoe het wel moet. Gewoon de zijkanten rustig induwen, dan ligt hij er zo af. Als je hard doorduwt zal je hem inderdaad wel dubbelvouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is een class 2 geheugenkaart minder snel dan een hoger nummer? Misschien dat mijn dhd daarom zo lagt?!

>>Volgens wikipedia wel inderdaad, begrijp dan niet dat HTC dat niet kon voorzien, telefoon is echt ongelooflijk traag met het laden van foto's mijn vorige iphone was vele malen sneller met mindere specs, ongelooflijk toch??!

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2010 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Maar het verschild dus, want ik kreeg er een class4 bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanLeGrand
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-07-2024
Ok, soms overkomt je wat eigenaardigs. Ik zat wat te spelen met dingetjes uit de Market en probeerde een paar apps met startrek geluiden en een alarmtoeter (Ala Ekdom's Pet Shop Alarm) en NOU MAAKT DE DESIRE MEER GELUID (ja, express geschreeuwd) :o. Zal het kunnen zijn dat dat die toeter app. een soundregisterinstelling overschreven heeft??? (a la MP3 geluidsbegrenzer van aan naar uit). Ik ga ff rebooten om te kijken of het geluid daarna weer aanmerkelijk zachter is. Resultaat volgt......

Update 1: Na reboot is geluid weer een stuk ieler. Vervelende is dat ik diverse fart sounds en sound boards heb geprobeerd en direct weer had verwijderd, en welke was nou die ene die het geluid verbeterde.
Nu dus hopen terug te vinden welke App de truc voor elkaar kreeg het geluid van de HD te verbeteren. Overigens kon de speaker het gewoon aan, het geluid klonk niet overstuurd of zo. Goede nieuws is dus dat met een software update het geluid sterk kan worden verbeterd (verwacht geen wonderen op het gebied van bas).
Nu alleen die App ff terugvinden als tijdelijke fix tot HTC met een update komt..

[ Voor 38% gewijzigd door JeanLeGrand op 13-11-2010 00:38 ]

Denon AVR-X3600H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry eggens
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02-2021
JeanLeGrand schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 00:17:
Ok, soms overkomt je wat eigenaardigs. Ik zat wat te spelen met dingetjes uit de Market en probeerde een paar apps met startrek geluiden en een alarmtoeter (Ala Ekdom's Pet Shop Alarm) en NOU MAAKT DE DESIRE MEER GELUID (ja, express geschreeuwd) :o. Zal het kunnen zijn dat dat die toeter app. een soundregisterinstelling overschreven heeft??? (a la MP3 geluidsbegrenzer van aan naar uit). Ik ga ff rebooten om te kijken of het geluid daarna weer aanmerkelijk zachter is. Resultaat volgt......

Update 1: Na reboot is geluid weer een stuk ieler. Vervelende is dat ik diverse fart sounds en sound boards heb geprobeerd en direct weer had verwijderd, en welke was nou die ene die het geluid verbeterde.
Nu dus hopen terug te vinden welke App de truc voor elkaar kreeg het geluid van de HD te verbeteren. Overigens kon de speaker het gewoon aan, het geluid klonk niet overstuurd of zo. Goede nieuws is dus dat met een software update het geluid sterk kan worden verbeterd (verwacht geen wonderen op het gebied van bas).
Nu alleen die App ff terugvinden als tijdelijke fix tot HTC met een update komt..
Ik heb Sygic 8.22 draaien op mijn DHD en met navigeren is het geluid zo hard dat ik het zachter zet. Maar met bellen via speaker als wel met navigeren via google navigator is het geluid zeer zacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 20:20
HTC Demodag geweest. Vond de Z maar niks.
Lag onderin applicatielijst aangetoond, drie DHD's (ncl. mijne) hadden het. Desire z ook onderin. :)

Lag in mijn camera aangetoond.

Mij werd verteld dat de eerste batch van Vodafone problemen heeft en dit bekend is bij Vodafone en HTC. Er zou inmiddels een nieuwe batch Vodafone bereikt hebben, deze ook deels voor mensen met een niet goed functionerend toestel. Dus ik bel morgen vroeg even, kijken of dat klopt en of ik hem kan omruilen na twee weken.! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:37
JeanLeGrand schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 00:17:

laat even weten als je weet welke app het is!

En neem even contact op met HTC zoals bericht op vorige pagina, dan zullen ze t zeker fixen als ze genoeg feedback krijgen van iedereen, Ga er zelf ook even over bellen als ik me foon binnen heb, dat t speaker geluid en navigatie zo zacht is, heb t al gehoord namelijk

bel met htc voor t software geluidsprobleem in nav en speakerfunctie!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Psycho_Mantis schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 23:20:
Ik heb vandaag me HTC Desire HD ontvangen en ik ben natuurlijk gelijk gaan spelen met alle nieuwe functies die met HTC Hero niet had.
Ik heb natuurlijk veel gelezen over het draadloos streamen naar de tv toe, en ik had ook ergens gelezen dat je kan streamen naar de PS3. Maar krijg het maar niet voorelkaar...

Kan iemand bevestigen dat het inderdaad niet mogelijk is? of doe ik het gewoon fout? :/
Ja, kan, is me gisteren (per ongeluk) overkomen toen ik zat te spelen met de functies. Ik schrok er een beetje van. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Sanction schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 09:50:
[...]

Ja, kan, is me gisteren (per ongeluk) overkomen toen ik zat te spelen met de functies. Ik schrok er een beetje van. :P
Weet je ook nog uit schrikreactie hoe het werkt? :)
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 23:35:
Hoi mensen,

ik heb op internet gezocht maar weinig erover gevonden. dus bij deze een vraag aan jullie:

tot een paar dagen geleden was ik erg tevreden over batterij. Display, standby en idle, net als voice calls gaven meeste battery gebruik aan. Nu is sinds een paar dagen de Calendar die de meeste battery vreet. Soms zelfs tot 70% van mijn batterij gebruik. Nu heb ik geprobeerd om de sync settings te veranderen voor alle programma's etc maar nog steeds gebruikt die calendar de meeste battery.
Als je dan op calendar drukt bij die battery weergave zegt ie:
included packages:
customization setup
htc weather sync provider
dcs service
htc location service
calendar storage
connect to pc
friend stream
dcs utility component
com.htc.provider.settings
facebook for htc sence
weather agent service
htc media uploader
calendar
customisation settings provider
com.htc.dcs.stock
flickr
weather provider
peep
stocks
open sense plugin manager

Wat betekent dit "included packages" voor het battery gebruik en waarom is dit nu opeens zo'n groot probleem terwijl ik tot nog toe geweldig battery gebruik had?!?!?!
Graag jullie hulp want ik snap er de ballen van...
Ik weet denk ik de oplossing voor jou probleem
Er is een Process die /init heet die na een willekeurige tijd, op 100% gaat draaien.
Je telefoon zal langzaam worden en haperen, en de batterij gaat snel leeg.

Je kan dit als volgt oplossen:
Menu -> Instellingen -> Applicaties -> Ontwikkelaars -> Schakel USB fout opsporings mode in

Het klinkt als een vreemde oplossing, maar bij mij heeft het geholpen _/-\o_

bron: XDA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Psycho_Mantis schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 10:42:
[...]

Weet je ook nog uit schrikreactie hoe het werkt? :)

[...]
Was al op zoek, gevonden! :P

Mijn instellingen zijn in het Engels, dus:
- klik op 'connected media'
- kies uit muziek, foto of video
- dan gaat het toestel zoeken naar apparatuur waar hij mee kan verbinden
- kies het toestel
- voila

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bluetooth uitgezet
en toestel lagt niet meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Sanction schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 11:14:
[...]

Was al op zoek, gevonden! :P

Mijn instellingen zijn in het Engels, dus:
- klik op 'connected media'
- kies uit muziek, foto of video
- dan gaat het toestel zoeken naar apparatuur waar hij mee kan verbinden
- kies het toestel
- voila
Vreemd, mijn DHD vind de PS3 niet.
Heb je toevallig nog 1 of andere functie aanstaan op je ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy

hdpaddy

Born to Ride

Maar jij lagt nu wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Ik heb even uitgezocht hoe DLNA werkt icm de PS3.
De software van HTC werkt dus totaal niet. maar je kan wel Twonky Mobile Server gebruiken.
Alleen helaas ondersteund de PS3 de video formaten niet van de Desire HD. Muziek en Foto's werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 19:47
Even een kleine tip voor mensen met een korte accu tijd:
Kijk eens naar de Awake Time van jullie toestel ten opzichte van de Up Time.
Mijn accu tijd vond ik zelf vrij mager, en kwam erachter dat mijn Up Time 200 uur was en mijn Awake Time 70 uur, dus het leek me alsof mijn Awake time veel te hoog was (ruim 30% van de Up Time). Dit kan je overigens zien bij Settings > About phone > Battery. Vervolgens ben ik gaan kijken bij Settings > Applications > Running Services en zag ik dat er een of ander proces van een sudoku app al 69uur bezig was. Deze app weggegooid en de telefoon gereboot en inmiddels is mijn Up Time 16 uur terwijl mijn Awake Time iets meer dan 2 uur is, iets wat veel beter lijkt te kloppen en waardoor hopelijk de accu langer meegaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcarter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-04 20:08
Jamievanm schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 01:32:
HTC Demodag geweest. Vond de Z maar niks.
Lag onderin applicatielijst aangetoond, drie DHD's (ncl. mijne) hadden het. Desire z ook onderin. :)

Lag in mijn camera aangetoond.

Mij werd verteld dat de eerste batch van Vodafone problemen heeft en dit bekend is bij Vodafone en HTC. Er zou inmiddels een nieuwe batch Vodafone bereikt hebben, deze ook deels voor mensen met een niet goed functionerend toestel. Dus ik bel morgen vroeg even, kijken of dat klopt en of ik hem kan omruilen na twee weken.! :)
Ik ben beniewd heb het zelfde probleem, en wil hem niet terugsturen en 3 weken kwijt zijn.
Zou mooi zijn als ze dit zouden communiceren met de gebruikerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 23:46:
Is een class 2 geheugenkaart minder snel dan een hoger nummer? Misschien dat mijn dhd daarom zo lagt?!

>>Volgens wikipedia wel inderdaad, begrijp dan niet dat HTC dat niet kon voorzien, telefoon is echt ongelooflijk traag met het laden van foto's mijn vorige iphone was vele malen sneller met mindere specs, ongelooflijk toch??!
Doe de usb opsporings fix mijne werd er serieus 100% sneller van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@jostefa, dat heb ik idd reeds lang gedaan (volg ook xda ;-) )
echter nu pas na andere tip -bluetooth uit- is het echt beter geworden.

Heb ook mappen met +/- 300 foto's maar iphone kon daar ook prima mee overweg..
Thnx neways!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Ik wacht gewoon op custom rom die helemaal gestript is ;) Kan niet wachten tot die er is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
is trouwens als je te telefoon op slot staat, de enige manier om hem te activeren door op de power knop te drukken? Met mijn hero drukte ik op de home knop en dan swype om te unlocken.
Bij de desire werken alle onderste knoppen pas nadat je op de power knop gedrukt hebt.
Best onhandig, of mis een instelling of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:'( vanmiddag met de DHD in m'n broekzak tegen de punt van een tafel gelopen...zit nu een scheurtje in het plastic covertje van de camera.
Heeft godzijdank geen effect op de fotos maar het ziet er wel gewoon lelijk uit, gelukkig heb ik juist voor dit soort gezeik een verzekering afgesloten, maarja dan ben ik bang dat ik hem moet inleveren en pas een week later weer terug heb. Nog eens kijken wat ik hier aan ga doen.

Overigens heb ik ook last van lag van de onderste rij van applicaties, lastig in te drukken stand-by knop en en een nihil kiertje aan de bovenkant van mijn scherm. Denk dat ik HTC contacteer hier over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
Ik denk te gaan kopen Route66 for my DHD. Een friend van mij heeft het op winmo (Preinst op HTC_Diamond) en het werkt prima.

Heeft het iemand op de DHD? Is het mogelijk? :?

Op GoT verwachten we van users eerst dat ze zelf het e.e.a. uitzoeken. Bijvoorbeeld via Google had je zelf tot een antwoord kunnen komen.

[ Voor 30% gewijzigd door Bullet NL op 14-11-2010 02:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
  • Laatst online: 25-07 08:46
Mischien een domme vraag maar kan je de sense interface uitzetten ?
Dus dat je de orginele nexus thema krijgt ?

Edit: Het is mogelijk met een APK bestand (werkt op de normale desire, DHD weet ik niet)

[ Voor 210% gewijzigd door Colors op 13-11-2010 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy

hdpaddy

Born to Ride

Dit werkt dus niet met de DHD, je kan alle stappen volgen en als je daarna op de home button klikt gaat hij Sense weer laden in de factory settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GentiLi schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 22:02:
Ik denk te gaan kopen Route66 for my DHD. Een friend van mij heeft het op winmo (Preinst op HTC_Diamond) en het werkt prima.

Als het er voor Android is dan zou ik niet weten waarom het niet op de DHD kan?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 21:06:
:'( vanmiddag met de DHD in m'n broekzak tegen de punt van een tafel gelopen...zit nu een scheurtje in het plastic covertje van de camera.
Eén simpel vraag: waarom stop je grote ding in je broekzak?
Broekzak betekent dat ding kan buigen en knarsen en kan alles tegenaan komen. Veel druk op het scherm en dus neem je ook teveel risico's mee. Ik ga nooit gloednieuw ding in broekzak laten zitten maar koop hiervoor echte opbergetui voor. Wie wil niet dat ding langer meegaat en juiste bescherming verdient? Niet teveel krasjes maken. Verzekering is ook niet alles, je moet gewoon voorkomen.

Broekzak is ook te fliexibel voor omdat je ermee loopt, en zelfs op stoel gaat zitten of omver buigen, dan is ie altijd gebogen. Dat snap je toch wel?
En in toilet als je broek uitdoet, valt de foon vrij makkelijk eruit, ernaast of zelfs in de wcpot. Dat mag niet!

En ik heb ook minder goed nieuws: http://www.gsmarena.com/htc_desire_z-review-535.php
Geluid van Desire Z schijnt beter te klinken dan Desire HD. (Ja ik heb Desire Z, niet een HD) maar dit nieuwe review moet je maar even lezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbennink
  • Laatst online: 12:14
GentiLi schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 22:02:

Het is niet helemaal hetzelfde maar: HTC Locations is in feite software gemaakt door Route 66 met kaartmateriaal van TomTom. En dat spul staat standaard al op je DHD. Zou je dat niet eerst een keer uit willen proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
MrDummy schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 23:03:
[...]

Broekzak betekent dat ding kan buigen en knarsen en kan alles tegenaan komen. Veel druk op het scherm en dus neem je ook teveel risico's mee. Ik ga nooit gloednieuw ding in broekzak laten zitten maar koop hiervoor echte opbergetui voor. Wie wil niet dat ding langer meegaat en juiste bescherming verdient? Niet teveel krasjes maken. Verzekering is ook niet alles, je moet gewoon voorkomen.

Broekzak is ook te fliexibel voor omdat je ermee loopt, en zelfs op stoel gaat zitten of omver buigen, dan is ie altijd gebogen. Dat snap je toch wel?
En in toilet als je broek uitdoet, valt de foon vrij makkelijk eruit, ernaast of zelfs in de wcpot. Dat mag niet!

En ik heb ook minder goed nieuws: http://www.gsmarena.com/htc_desire_z-review-535.php
Geluid van Desire Z schijnt beter te klinken dan Desire HD. (Ja ik heb Desire Z, niet een HD) maar dit nieuwe review moet je maar even lezen. :)
Ik heb hem anders ook gewoon in mijn broekzak zitten en dit is helemaal geen probleem zo lang je er geen andere dingen zoals sleutels, bij gaat stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrDummy schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 23:03:
[...]

_O- _O- _O-
Sorry maar die post is echt te geniaal!!! Ben je zo'n iemand die z'n telefoon in een hoesje aan z'n riem heeft hangen? Dat zou het helemaal afmaken :+

Waarom zou je niet je telefoon in je broekzak bewaren? Ik doe het al jaren en tenzij je ergens tegenaan stoot gaat het niet mis, zeker niet als er bescherming om je telefoon zit. Met zo'n etui kan je ook overal tegenaan stoten en dan heb je hetzelfde. Het is gewoon een lomp foutje van die persoon, kan gebeuren, maar om dan te zeggen bewaar nooit je telefoon in je broekzak? En hoe in hemelsnaam valt je telefoon uit je broekzak in de toiletpot als je je broek omlaag trekt? Ben je dan zo enthousiast dat je je broek razendsnel omlaag scheurt voor je nog goed en wel voor de pot staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig tooltje om je pc met je dhd te bedienen maar ook om bestanden van je pc/laptop op je tel. te bekijken enne.. gratis(!)
GMOTE 2.0 te vinden in de market..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Tsurany schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 23:40:
[...]
Ben je dan zo enthousiast dat je je broek razendsnel omlaag scheurt voor je nog goed en wel voor de pot staat?
Helaas, deze dingen gebeuren zelfs echt. Als je haast hebt, als je in gedachten bent en niet oplet, dan is het zo gebeurd dat je dure foon met een mooie plons in wcpot komt.
Misschien let jij nog goed op, maar niet iedereen kan het goed als jij :)

Inderdaad kan je de etui ook tegenaan stoten, maar verschil is dat etui naar voren gedraaid kan worden. Op je buik gaat gemiddeld minder fout dan in je broekzak. Dat is algemeen zo gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
weg.

[ Voor 93% gewijzigd door Bullet NL op 14-11-2010 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weg.

[ Voor 97% gewijzigd door Bullet NL op 14-11-2010 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Modbreak:Het is in dit topic niet nodig te discussiëren over hoe iemand z'n telefoon mee neemt, laat staat kritiek te uiten op een ander.

Graag ontopic blijven a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier en heb net de nieuwe htc desire hd binnen...ik was er helemaal blij mee,totdat ik vanochtend verder wou spelen met dat ding en ik ineens de melding kreeg dat de sd kaart beschadigd is :-( ik heb wel lopen zoeken in de topics,maar ik ben nog niet handig genoeg hier om iets te vinden denk ik...weet iemand hoe dit zomaar kan?? ook mijn computer zegt dat ie geformateerd moet worden..het is een sd kaartje van mijn vorige telefoon,nooit problemen mee gehad..en kan ik anders een nieuwe erin doen,of gaat het dan weer fout? ik weet niet of het aan mijn htc ligt of aan mijn sd kaartje''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy

hdpaddy

Born to Ride

Probeer dit eens(want het schijnt vaker voor te komen), gsm uitzetten/sdkaart eruit halen en opnieuw erin doen/gsm aanzetten/sdkaart formatteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Born to Ride voor je reactie...ik heb het geprobeerd in de telefoon,maar dat lukte niet,wel in de computer..daarna zag de telefoon hem wel weer! Nu hoop ik dat dit eenmalig was,en dat ik niet morgen of na opladen of wat dan ook dit weer krijg...ik begrijp nog steeds niet waarom het fout ging :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2010 @ 11:45:
...ik begrijp nog steeds niet waarom het fout ging :?
Een waarschuwing voor de volgende keer, zorg ervoor dat alle schrijfacties gedaan zijn voordat je de geheugenkaart eruit haalt. Net zoals het veilig verwijderen op een PC. Als je het helemaal veilig wil doen zet je eerst de telefoon (helemaal) uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2010 @ 11:45:
Bedankt Born to Ride voor je reactie...ik heb het geprobeerd in de telefoon,maar dat lukte niet,wel in de computer..daarna zag de telefoon hem wel weer! Nu hoop ik dat dit eenmalig was,en dat ik niet morgen of na opladen of wat dan ook dit weer krijg...ik begrijp nog steeds niet waarom het fout ging :?
Ik heb het toevallig paar dagen geleden gehad, toen de telefoon wat op het slaan was.

De telefoon uitzetten, SD-kaartje eruit halen, weer erin doen, en toen deed het kaartje het weer.
Daarna geen last meer van gehad, dus hoop ook dat het eenmalig was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2010 @ 12:18:
[...]

Een waarschuwing voor de volgende keer, zorg ervoor dat alle schrijfacties gedaan zijn voordat je de geheugenkaart eruit haalt. Net zoals het veilig verwijderen op een PC. Als je het helemaal veilig wil doen zet je eerst de telefoon (helemaal) uit.
Er zit gewoon een optie in Android om de SD-kaart te unmounten, als je die braaf gebruikt hoef je niet moeilijk te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psycho_Mantis schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 10:42:

[...]

Ik weet denk ik de oplossing voor jou probleem
Er is een Process die /init heet die na een willekeurige tijd, op 100% gaat draaien.
Je telefoon zal langzaam worden en haperen, en de batterij gaat snel leeg.

Je kan dit als volgt oplossen:
Menu -> Instellingen -> Applicaties -> Ontwikkelaars -> Schakel USB fout opsporings mode in

Het klinkt als een vreemde oplossing, maar bij mij heeft het geholpen _/-\o_

bron: XDA
Ja dat stond allang aan. heeft echt geen enkele invloed op de batterij. Die calendar app blijft ie als meest batterij slurpend geheel aangeven. ik snap er echt niks van. Is er echt niemand die me ermee kan helpen? heeft niemand anders dit probleem???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieDG
  • Laatst online: 20-03 16:41
GoT is geen helpdesk. Toon eigen inzet en initiatief voor je post. En commentaar op de moderatie kan via mail of DM.

[ Voor 166% gewijzigd door RoD op 14-11-2010 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben sinds een week of 3 ook aan de Desire HD, en vooralsnog ben ik in de 7de hemel! Vind het echt een waanzinnig toestel (na mijn HTC Touch Diamond is dit natuurlijk een gigantische stap voorwaarts).

Ik heb vooralsnog slechts een groot probleem ontdekt en dat is de Agenda-functie. Ik Sync hem met Outlook, wat prima gaat overigens, maar de agende functie zelf is zo ongelofelijk langzaam! Als ik hem open zie ik de maand en alle dagen van de maand, maar je ziet een "lege maand".. de afspraken/verjaardagen etc. verschijnen vaak pas na een paar minuten (als ze überhaupt al verschijnen). Daarnaast crasht die ook vrij vaak en kan ik zodra ik een herinnering krijg van een afspraak niet op de 2 knoppen duwen "5 minuten uitstellen" en "alles verwijderen". En dan blijft de afspraak boven in beeld constant hangen omdat je hem niet kunt wegduwen.. Meer mensen die dit probleem ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2010 @ 14:10:
Ben sinds een week of 3 ook aan de Desire HD, en vooralsnog ben ik in de 7de hemel! Vind het echt een waanzinnig toestel (na mijn HTC Touch Diamond is dit natuurlijk een gigantische stap voorwaarts).

Ik heb vooralsnog slechts een groot probleem ontdekt en dat is de Agenda-functie. Ik Sync hem met Outlook, wat prima gaat overigens, maar de agende functie zelf is zo ongelofelijk langzaam! Als ik hem open zie ik de maand en alle dagen van de maand, maar je ziet een "lege maand".. de afspraken/verjaardagen etc. verschijnen vaak pas na een paar minuten (als ze überhaupt al verschijnen). Daarnaast crasht die ook vrij vaak en kan ik zodra ik een herinnering krijg van een afspraak niet op de 2 knoppen duwen "5 minuten uitstellen" en "alles verwijderen". En dan blijft de afspraak boven in beeld constant hangen omdat je hem niet kunt wegduwen.. Meer mensen die dit probleem ervaren?
ik heb hetzelfde en ik sync met gmail ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

ik heb hem nu een paar dagen en ben er zeer tevreden mee :)

het SD-kaart probleem had ik in het begin ook, maar na een aantal keer opnieuw opstarten met het kaartje erin/eruit deed hij het

ik had vandaag een zeer vreemd probleem.. mijn DHD lag aan mn laptop (schijf modus) en ineens belde mijn vriendin "waarom stuur je 40 smsjes van vorige week nog een keer"?
bleek dat mijn DHD bezig was ALLE sms van vorige week naar opnieuw te verzenden.. heeft er iemand enig idee hoe dit kan en hoe ik dat kan voorkomen? (want het kost knaken na een tijdje)

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat had ik ook na een of andere log app. De laatste 3 mensen die ik had gesmst kregen het laatste smsje 20 keer. Hierna nooit meer gehad. Ook was mijn telefoon toen supertraag omdat de USB debug nog uit stond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Ik heb hier net weer een aantal reacties moeten verwijderen. De volgende die zich hier denigrerend uitlaat kan sancties verwachten. Hier vlak boven stond al een modbreak, lees die nog eens goed door: Bullet NL in "HTC Desire HD - Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Ik heb maar 's een poging gewaagd en een custom (OC'd) kernel geinstalleerd op m'n DHD. Met SetCPU wat profielen ingesteld, dus ben benieuwd hoe de batterijduur hiermee zal zijn.

Overigens had ik vrijdagmiddag nog een volle batterij, maar toen ik 5 uur later thuis kwam, was m'n batterij helemaal leeg, terwijl ik 'm nauwelijks gebruikt had?! Bleek dat e.o.a. Firefox process constant CPU time liep te trekken (ik had die middag tijdens de lunchpauze de Firefox beta geïnstalleerd). Deze dus maar gelijk verwijderd. Ik vind het sowieso maar een schijtbrowser. Scrollen gaat wel super soepel, maar dat komt omdat ie niet direct de volledige pagina rendered. Als je dan inzoomt, duurt het en meer dan een seconde voordat ie alles daadwerkelijk ook ingezoomd rendered, behoorlijk irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry eggens
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02-2021
Ik heb mijn toestel geroot via visionary r12. Heb ik veel gezocht maar krijg niet echt een bevredigend antwoord. Als ik dingen verwijder uit de root zoals apps en dergelijke. Ben je deze apps dan ook kwijt na een hard reset. En kun je dus je DHD bricken omdat je systeembestanden definitiev verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
@ TS, fix de lidwoord en andere taalfouten even, staat zo slordig zo.

Opmerkingen over spelling, grammatica of gewoon tikfouten mogen via DM naar de betreffende users.
Het is niet nodig om daar off topic over te beginnen.

[ Voor 55% gewijzigd door Bullet NL op 15-11-2010 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2010 @ 15:17:
Dat had ik ook na een of andere log app. De laatste 3 mensen die ik had gesmst kregen het laatste smsje 20 keer. Hierna nooit meer gehad. Ook was mijn telefoon toen supertraag omdat de USB debug nog uit stond
welke app was het? (log app?)

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Pagina: 1 ... 5 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: HTC Desire HD accessoirestopic.

Vragen over Android software mogen in het Android Market en applicatietopic (deel 9).

Overige offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!