Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freeextreme schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 09:31:
[...]

Ik heb precies het zelfde probleem, die kier bij de sd/simkaart cover, heel irritant moet ik zeggen! ? Heb je al reactie van HTC?
ben nog bezig. zegt dat ie mijn filmpje niet kon openen, of ik foto wilde sturen.
dus nu nieuwe link gestuurd want blijf van mening dat je dit probleem echt niet kan schetsen met een foto...
maar ik hou je op de hoogte zodra ik meer nieuws heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, mijn DHD is besteld, het enige waarik me heftig zorgen over maak is battery life. Ik heb me suf gezocht, maar ik kan nergens vinden exact hoe groot die battarij is van de DHD, kan iemand die hem al heeft dat voor me opmeten? Mugen heeft een 1800mAh battarij voor de Desire Z, en ik vroeg mij af of dat wellicht geen uitkomst kan bieden aan het battarij probleem. Aan de andere kant is het misschien niet heel slim om met uncongruent battarijen te gaan klooien, maar gooi het idee toch even de groep in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Zo ik heb mIjn Desire HD eindelijk.
En er viel mij iets op..

Ik had de Desire Z software op mijn HD2 draaien.. en heb alleen mijn oude simkaart in de Desire gedaan.
En tot mijn verbazing staat er na het instellen van het toestel.. al mijn oude smsjes op het toestel en staan 2 routers met pasword en al. al op het toestel. Die van mij thuis en van mijn vader.
Terwijl ik op mijn werk was...

Is het zo dat google online mijn smsjes backupt en blijkbaar ook mijn instellingen van draadloze routers.. want kwam net thuis en voila.. hij is verbonden met mijn beveiligde accesppoint...
Wat word er nog meer van mijn toestel onbewust op internet gezet... :?

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 20:20
Ch3cker schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 06:52:
[...]

Interessant zou zijn om te kijken naar het proces gebruik van het init proces. Kijk of het proces meer verbruikt nadat je bij de applicatielijst bent geweest, of niet. En ik dacht dat er ook een functie was om tijdens een bepaalde periode een proces te monitoren, right? Dan kan je ook die monitoring even aanzetten, naar de app lijst gaan, en kijken welk proces een hoge activiteit had.
Ik vind helemaaal nergens een /Init proces. Zelfs in het programma: Android System Info , niet!

En met of zonder debugging mode is voor mij alles hetzelfde eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik de preinstalled Google Navigation software op mijn DHD voor navigatie. Maar soms tijdens het navigeren (hoor tevens gewoon stemmen van sla nu links af etc.) hoor ik dan een soort van Bing geluidje, alleen ik heb echt geen idee wat het betekent..

Iemand ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:40

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 23:23:
Ik gebruik de preinstalled Google Navigation software op mijn DHD voor navigatie. Maar soms tijdens het navigeren (hoor tevens gewoon stemmen van sla nu links af etc.) hoor ik dan een soort van Bing geluidje, alleen ik heb echt geen idee wat het betekent..

Iemand ideeën?
Dat vroeg ik mij ook al af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Dat lijkt me een melding dat er een openbaar netwerk beschikbaar is. Probeer je wifi eens uit te zetten, of in bij instellingen die melding voor open netwerken uit te zetten. Als je het dan nog steeds hoort dan is mijn hypothese natuurlijk fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan me helpen met de htc sense.
Op de site staat ik ben aangemeld op de telefoon maar hoe moet ik me met de telefoon aanmelden.
Als ik op de telefoon htc likes start, dan krijg ik de melding kan geen verbinding maken met de htc sense-server. Probeer het later opnieuw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje over deze phone.. moet binnenkort aan de smartphone en zit te twijfelen tussen deze en de desire z.. is de batterij echt zo slecht als overal wordt beweerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 23:23:
Volgens mij als je over de max snelheid gaat, maar ik weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinnieminnie schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 23:45:
Dat lijkt me een melding dat er een openbaar netwerk beschikbaar is. Probeer je wifi eens uit te zetten, of in bij instellingen die melding voor open netwerken uit te zetten. Als je het dan nog steeds hoort dan is mijn hypothese natuurlijk fout.
Heb WiFi standaard uit staan als ik het niet gebruik, dus dat kan het niet zijn.
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 00:55:
[...]

Volgens mij als je over de max snelheid gaat, maar ik weet het niet zeker.
Hier zat ik ook al aan te denken.. morgen eens uitproberen :9
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 00:38:
Even een vraagje over deze phone.. moet binnenkort aan de smartphone en zit te twijfelen tussen deze en de desire z.. is de batterij echt zo slecht als overal wordt beweerd?
De battery life van de DHD is niet slechter dan menig ander smartphone.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2010 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkphoenix schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 22:59:
Zo ik heb mIjn Desire HD eindelijk.
En er viel mij iets op..

Ik had de Desire Z software op mijn HD2 draaien.. en heb alleen mijn oude simkaart in de Desire gedaan.
En tot mijn verbazing staat er na het instellen van het toestel.. al mijn oude smsjes op het toestel en staan 2 routers met pasword en al. al op het toestel. Die van mij thuis en van mijn vader.
Terwijl ik op mijn werk was...

Is het zo dat google online mijn smsjes backupt en blijkbaar ook mijn instellingen van draadloze routers.. want kwam net thuis en voila.. hij is verbonden met mijn beveiligde accesppoint...
Wat word er nog meer van mijn toestel onbewust op internet gezet... :?
Had je geen account aangemaakt via htcsense.com met je desire rom??
Ik had namelijk op mijn HD2 desire HD rom draaien en geregistreerd op sense.
En vandaag kreeg ik dan eindelijk mijn dHD en werden ineens alle dingen geinstalleerd die ik dus via htcsense.com voor die andere rom gedownload had smsjes en apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
Niet slechter dan menig ander smarthphone, kuchkuch. Waar ik het met 2 batterijen wel doorkwam de dag, heb ik er nu drie voor de DHD. :)

Maareh,

wat HTC Sense betreft. Het enige wat mij werkt is het over laten gaan, verder zegt HTCsense.com dat mijn telefoonzoeker uitstaat, wat dus duidelijk NIET zo is.

Telefoon blokkeren werkt ook niet, de website beweert dat de telefoon geblokkeerd is, de telefoon merkt niks. Of doorzenden werkt, dat weet ik niet, er komt in ieder geval niks tevoorschijn op mijn telefoon!

Is dit bij jullie ook nog zo ivm beginfase?! Of hoort de rest ookal te werken:?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jamievanm schreef op woensdag 10 november 2010 @ 01:37:
Niet slechter dan menig ander smarthphone, kuchkuch. Waar ik het met 2 batterijen wel doorkwam de dag, heb ik er nu drie voor de DHD. :)
3 batterijen nodig om de dag door te komen?? Mijn god wat doe je er allemaal mee... :?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2010 02:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jamievanm schreef op woensdag 10 november 2010 @ 01:37:
3 accu's? Ik kan begrijpen dat als je veel reist 3 accu's nodig hebt, zo kan je bijvoorbeeld met 3 accu's 9 uur lang 3D games spelen, of 36 uur+ muziek luisteren. Wat doe je allemaal met de telefoon als ik vragen mag? :P

Hoe lang heb je de telefoon en accu's al, want de accu's worden binnen een paar weken gebruik steeds beter, want Li-Ion accu's moeten namelijk geconditioneerd worden d.m.v. gebruik om uiteindelijk optimaal te kunnen functioneren.
wat HTC Sense betreft. Het enige wat mij werkt is het over laten gaan, verder zegt HTCsense.com dat mijn telefoonzoeker uitstaat, wat dus duidelijk NIET zo is.

Is dit bij jullie ook nog zo ivm beginfase?! Of hoort de rest ookal te werken:?!
Dit is inderdaad de beginfase van HTC Sense, en zal natuurlijk na verloop van tijd verbeterd worden, dus ik zou me daar niet al te veel zorgen over maken.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2010 03:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 01:08:
[...]

Had je geen account aangemaakt via htcsense.com met je desire rom??
Ik had namelijk op mijn HD2 desire HD rom draaien en geregistreerd op sense.
En vandaag kreeg ik dan eindelijk mijn dHD en werden ineens alle dingen geinstalleerd die ik dus via htcsense.com voor die andere rom gedownload had smsjes en apps.
Klopt die account had ik aangemaakt en alles stond ook binnen no time precies erop zolas ik het op de HD2 versie had staan... tamelijk bizar als je het niet verwacht. vooral van die draadloze netwerken die er dan ineens instaan.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen.

Wil toch even mijn ervaring kwijt.

Heb de DHD nu bijna 3 weken. Toptelefoon. Hij ging alleen steeds vaker heel erg laggen en de batterij ging heel snel leeg. Ik had geen hoge CPU load maar na het activeren van de USB debug mode is mijn telefoon snappy as hell en de batterij gaat makkelijk een volle dag mee (luister heel de dag radio). Zie: http://forum.xda-develope...read.php?t=826507&page=17

Heb nog maar 1 bug :
FM radio doet soms gek als je hem aan zet. Dan is alles ruis. Koptelefoon eruit en erin en dan doet ie het weer perfect.. Raar. Gebeurt 1 op de 15 keer of zo
Mijn Koptelefoon deed het opeens aan de linkerkant maar voor de helft. Na de 2de OTA update was het weer goed.

Wat trouwens echt een hele vette functie is: Als je een video afspeelt en je drukt dan op speler selecteren kun je de film naar je (moderne) TV streamen. Werkt perfect, haarscherp beeld. Kan ook met MP3's en fotos.

Top telefoon. Nu USB debug aan staat is het de snelste telefoon die ik ooit gezien heb

Suck it iPhones!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Net de hele tijd niet in kunnen loggen op htcsense via de Desire.
Nu net ineens weer wel.

Alleen gemarkeerde programma's van de site worden niet doorgestuurd.

[ Voor 28% gewijzigd door Arunia op 10-11-2010 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• td1964
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-09-2021
Ik had dit al een keer gevraagd maar toen wist niemand antwoord dus nog maar eens.
Weet iemand hoe ik mijn eigen ringtone als berichttone kan zetten voor zover ik kan zien staan er alleen maar voor geprogrameerde in en kan ik bij berichten zelf niets toevoegen wie weet hoe dit moet en of dit wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

td1964 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:10:
Ik had dit al een keer gevraagd maar toen wist niemand antwoord dus nog maar eens.
Weet iemand hoe ik mijn eigen ringtone als berichttone kan zetten voor zover ik kan zien staan er alleen maar voor geprogrameerde in en kan ik bij berichten zelf niets toevoegen wie weet hoe dit moet en of dit wel kan?
Op de root van de SD kaart een nieuwe folder maken genaamd 'ringtones' en daar de bestanden in plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Eerder is er een LAG probleem besproken (een INIT proces dat teveel van je processorkracht vreet)..
Oplossing zou zijn USB debugging / USB foutopporing aanzetten.

Nu heb ik de laatste dagen een erg korte batterijduur en gebruikt de agenda maarliefst 43% van de accu.
Daar zijn wel veel processen aan gebonden die het kunnen veroorzaken staat er ook bij..
In totaal heeft de agenda meer dan een uur CPU kracht gebruikt staat er..

Iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ptoeneigh schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:30:
Eerder is er een LAG probleem besproken (een INIT proces dat teveel van je processorkracht vreet)..
Oplossing zou zijn USB debugging / USB foutopporing aanzetten.

Nu heb ik de laatste dagen een erg korte batterijduur en gebruikt de agenda maarliefst 43% van de accu.
Daar zijn wel veel processen aan gebonden die het kunnen veroorzaken staat er ook bij..
In totaal heeft de agenda meer dan een uur CPU kracht gebruikt staat er..

Iemand hier ook last van?
Ik las eerder (weet niet meer of dit in dit topic was of elders) dat het mogelijk is dat de agenda vastloopt/doordraait in zijn syncproces, en dat daardoor het batterij verbruik zo hoog wordt. Voor die ander die het probleem beschreef hielp het om de agenda sync uit te zetten, te reboten (en dan niet de quick boot, maar batterij er uit en weer in) en daarna de sync weer aan te zetten. Wellicht dat dat voor jou ook op gaat?

Nog altijd de dimensies van de batterij van DHD en DZ niet kunnen vinden, zou iemand de moeite willen nemen deze beiden op te meten (if possible)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

USB debug aanzetten lost alle problemen op. probeer het eens het dag. Het heeft alleen maar voordelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 19:47
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 09:34:

Wat trouwens echt een hele vette functie is: Als je een video afspeelt en je drukt dan op speler selecteren kun je de film naar je (moderne) TV streamen. Werkt perfect, haarscherp beeld. Kan ook met MP3's en fotos.
Ik zag deze feature op een reclamefilmpje. Waar moet je tv aan voldoen om dit te realiseren?
Kan je ook naar je pc streamen (denk dat mijn 5 jaar oude tv dit nl. niet zondermeer aankan, hoewel ik ergens las dat er een adapter/ontvangertje voor te verkrijgen is....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de tv op je pc in windows media player ziet kun je het streamen. Ik heb zelf de 40PFL9705 van Philips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:50
td1964 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:10:
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:26:
[...]

Op de root van de SD kaart een nieuwe folder maken genaamd 'ringtones' en daar de bestanden in plaatsen.
Kan je ook de app ringdroid voor downloaden, kan je je eigen ringtone maken en die ook opslaan als berichttoon ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Maarten00 op 10-11-2010 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Hmmm, probeer net een bestand (torrent) via mijn DHD naar mijn Windows Home Server up te loaden, maar ik krijg niet eens een optie anders dan foto/video, muziek of opname bestand.
Is het uberhaupt mogelijk om andere soorten bestanden up te loaden? Dus gewoon te zoeken naar een bestand op de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 06:58
Arunia schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:35:
Hmmm, probeer net een bestand (torrent) via mijn DHD naar mijn Windows Home Server up te loaden, maar ik krijg niet eens een optie anders dan foto/video, muziek of opname bestand.
Is het uberhaupt mogelijk om andere soorten bestanden up te loaden? Dus gewoon te zoeken naar een bestand op de telefoon?
ES File Explorer installeren, dan naar de browser gaan, deze vraagt welke app te gebruiken,en kiezen voor ES File Explorer. (als je al een default hebt ingesteld, gewoon naar browser gaan in Settings -> Applications -> Manage applications -> browser -> Clear defaults)

Het enige jammere is dat ik denk dat file upload toch uit staat, want ik heb nog geen bestand kunnen uploaden (of het moet alleen via de Photo explorer van HTC kunnen).

[ Voor 9% gewijzigd door XiniX88 op 10-11-2010 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongelooflijk, net als je denkt dat je van die lag af bent.. Juist is ie er weer ondanks eerdere successen met taskkiller en usb debugging, hij is bijna menselijk>> gewoon eng!

Hopen dat ik morgen weer met goed fatsoen foto's kan vertonen met dit toestel, nu is de galerij zo ontzettend traag..

Waar zou het aan kunnen liggen? Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Arunia schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:35:
Waarom niet gewoon gebruik maken van je uTorrent WebUI op WHS? Daar kun je prima je torrents in uploaden dmv de browser.

Misschien is er ook zoiets als een BitTorrent add-in voor Android te vinden? Dat zou de boel nog makkelijker maken. Zoiets gebruik ik nu voor firefox op mijn netbook en hoofdcomputer.

[ Voor 19% gewijzigd door Cybergamer op 10-11-2010 12:40 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-!-M
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 16:53
miles schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:57:
[...]

Ik zag deze feature op een reclamefilmpje. Waar moet je tv aan voldoen om dit te realiseren?
Kan je ook naar je pc streamen (denk dat mijn 5 jaar oude tv dit nl. niet zondermeer aankan, hoewel ik ergens las dat er een adapter/ontvangertje voor te verkrijgen is....)
Je TV moet over DLNA beschikken. De nieuwste generatie Samsung TV's hebben deze sowieso maar daar heet deze functie Allshare. Hoe het bij je pc zit weet ik niet, dan zou je pc ook over DLNA moeten beschikken vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
babyxl schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:37:
[...]

Waarom niet gewoon gebruik maken van je uTorrent WebUI op WHS? Daar kun je prima je torrents in uploaden dmv de browser.

Misschien is er ook zoiets als een BitTorrent add-in voor Android te vinden? Dat zou de boel nog makkelijker maken. Zoiets gebruik ik nu voor firefox op mijn netbook en hoofdcomputer.
Tja, maar ik wil dan ook niet mijn webinterface van utorrent online hebben liggen als je begrijpt wat ik bedoel.
De webinterface van WHS staat gewoon online en de map waar utorrent het uit vist, staat gekoppeld aan mijn account.
Overigens zal het niet veel uithalen aangezien de telefoon het dan niet kan uploaden.
Op het moment dat je een upload knopje aanklikt, krijg je maar 3 opties. Maar ik ga de oplossing van Xinix eens proberen. :)

Net geprobeert en hij laat me wel wat uploaden, maar het bestand komt er niet te staan.
Ach, anders is het gewoon jammer.

[ Voor 13% gewijzigd door Arunia op 10-11-2010 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op woensdag 10 november 2010 @ 09:55:
Net de hele tijd niet in kunnen loggen op htcsense via de Desire.
Nu net ineens weer wel.

Alleen gemarkeerde programma's van de site worden niet doorgestuurd.
Kan je ook vertellen hoe en waar je met de Desire HD kan inloggen op htcsense?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
@J.P.,
Via HTC Likes vanuit je programma's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
@Arunia: We verwachten dat iedereen eerst eigen initiatief neemt en gaat zoeken via het internet naar het mogelijke oplossing.

Wat betreft torrents. Er is namelijk een app ervoor. Zoek in de android market naar 'torrent' en dan vindt je een app genaamd 'transdroid'.
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:50:
[...]

Kan je ook vertellen hoe en waar je met de Desire HD kan inloggen op htcsense?
HTC Sense account toevoegen in: Instellingen -> Accounts & synchroniseren -> HTC sense

[ Voor 32% gewijzigd door Tenshu op 10-11-2010 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Tenshu schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:09:
@Arunia: We verwachten dat iedereen eerst eigen initiatief neemt en gaat zoeken via het internet naar het mogelijke oplossing.

Wat betreft torrents. Er is namelijk een app ervoor. Zoek in de android market naar 'torrent' en dan vindt je een app genaamd 'transdroid'.

[...]

HTC Sense account toevoegen in: Instellingen -> Accounts & synchroniseren -> HTC sense
Even mijn niet zo netjes uitspraken verwijderd. (vermoeidheid) excuses

Transdroid maakt trouwens direct verbinding met de torrentclient. Dat wil ik dus niet omdat ik dan dat open moet zetten. Mijn vraag was alleen maar hoe je ander soort bestanden (bijvoorbeeld een torrent bestand) kon uploaden via de browser.
Uploaden naar WHS gaat gewoon niet via de telefoon. Hij doet alsof hij upload, maar uiteindelijk staat er niets.
Uploaden naar andere sites gaat dan weer wel.

Simpel dus. Een probleem van Windows Home Server webkit.

/edit,
De browser settings hoef je volgens mij niet te resetten omdat hij in het lijstje erbij komt. Dus je hebt dan 4 keuzes ipv 3.

[ Voor 19% gewijzigd door Arunia op 10-11-2010 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
@xahc: Aan jezelf :)

Goed ik heb nooit lag, dus vergelijk jezelf met mij:
1. Ik heb USB Development aan staan (maar dat had ik direct al, aangezien ik mn device wel tweak)
2. Ik heb Flash op on demand gezet in de browser (Browser settings: Enable plugins -> On demand)
- Hierdoor laad flash pas als ik het wil, en krijg ik niet flash banners etc
3. Ik heb mijn Sync dingen geconfigureerd,
- HTC Sense sync hoeft van mij niet
- HTC Stock sync hoeft van mij ook niet
- News sync hoeft van mij ook niet
- Alleen google sync en weather sync (ok en facebook)
4. Ik gebruik geen taskkiller of taskiller of een programma om taken te beeindigen
5. Ik verwijder applicaties die ik niet nodig heb, of troep vind
6. Ik OTA mijn telefoon, System -> about device -> Updates en dan even tjek for updates

Slecht geschreven applicaties kunnen je telefoon namelijk bezighouden.

P.s. @Tenshu: Arunia wil per browser uploaden, dat dat in dit geval om torrents gaat doet er niet echt toe. Helaas heeft webkit geen zin bestanden te uploaden, ik weet niet of het aan ES File Explorer ligt die het foute pad geeft, of dat images ook niet kunnen worden geupload via de image browser.

Al met al lijkt me dit een vraag die wel gesteld mag worden :)

[ Voor 21% gewijzigd door XiniX88 op 10-11-2010 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 23:47

martjah

Appel

R11 van VISIONary is uit, staat niet meer in de market (mag niet)

Maar ik weet dus niet echt welke opties ik moet aanvinken voor de permanente root?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Live achtergronden slurpen ook veel resources heb ik het idee. Wel jammer, ik vind dat water zo leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx XiniX88, echter mijn gallerij zal ook wel niet op de jouwe lijken, heb er zo'n 1500foto's in staan(..)

Het gekke is, de ene x laadt die best snel (normaal) de andere x duurt het echt wel 2 sec. per foto.
En ja heb ze ook reeds gesplitst in mappen maar laden blijft traag zo nu en dan (vooral nu ;-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:21
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:04:
Thanx XiniX88, echter mijn gallerij zal ook wel niet op de jouwe lijken, heb er zo'n 1500foto's in staan(..)

Het gekke is, de ene x laadt die best snel (normaal) de andere x duurt het echt wel 2 sec. per foto.
En ja heb ze ook reeds gesplitst in mappen maar laden blijft traag zo nu en dan (vooral nu ;-) )
Misschien ligt het aan een langzame SD card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Niet online
Arunia schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:33:
[...]

Even mijn niet zo netjes uitspraken verwijderd. (vermoeidheid) excuses

Transdroid maakt trouwens direct verbinding met de torrentclient. Dat wil ik dus niet omdat ik dan dat open moet zetten. Mijn vraag was alleen maar hoe je ander soort bestanden (bijvoorbeeld een torrent bestand) kon uploaden via de browser.
Uploaden naar WHS gaat gewoon niet via de telefoon. Hij doet alsof hij upload, maar uiteindelijk staat er niets.
Uploaden naar andere sites gaat dan weer wel.

Simpel dus. Een probleem van Windows Home Server webkit.

/edit,
De browser settings hoef je volgens mij niet te resetten omdat hij in het lijstje erbij komt. Dus je hebt dan 4 keuzes ipv 3.
Download dan Astro File Manager. Wanneer je in de browser een torrent will uploaden, dan moet je Astro selecteren en dan het bestand. Ik heb dit geprobeerd en het werkt.
martjah schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:01:

Maar ik weet dus niet echt welke opties ik moet aanvinken voor de permanente root?
r11 is nog geen permanente root. In de volgende versie wel.

Afbeeldingslocatie: http://content.modaco.net/dropzone/visionaryr12.png

[ Voor 17% gewijzigd door Tenshu op 10-11-2010 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
martjah schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:01:

One Click Root zit daar nog niet in.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=834228

Deze kan je wel proberen, gebruik dan alleen wel de wpx.ko kernel module uit het DHD topic, idem voor de hboot, gebruik ook die uit het DHD topic.

@Tenshu je bent weer lekker snel, o en bedankt voor de astro tip, lijkt er dus toch op dat ES File Explorer het foute pad teruggeeft aan de browser :) Bezig met installeren van Astro.

P.s. Opera Mobile sinds gister te vinden in market :) Das dus niet Opera Mini. Werkt voor de eerste versie die Opera uitgeeft voor Android, behoorlijk goed en snel! Hoop er snel meer van te zien, oja doe in de browser gelijk even deze aanpassingen:
Settings -> Fullscreen
Settings -> Word wrap -> Auto

P.s.2. Cyanogen heeft al een kernel gebakken voor Vision / Ace mixed, Cyanogenmod zal daarom ook snel werken op de DHD :) (ook al wil ik Sense houden)

[ Voor 40% gewijzigd door XiniX88 op 10-11-2010 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:02:
@J.P.,
Via HTC Likes vanuit je programma's.
Dan zat ik toch goed maar dan krijg aldoor de melding, kan geen verbinding maken met de htc sense server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=35006170,noline]
Daar synchroniseerd die goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ ThijsWTF: als het om een langzame sd kaart zou gaan, is het dan niet ALTIJD of langzaam of snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:41:
@ ThijsWTF: als het om een langzame sd kaart zou gaan, is het dan niet ALTIJD of langzaam of snel?
Het zou kunnen dat hij, wanneer gebuffert oid, sneller werkt. Ik weet het ook niet precies. Het is een vreemd probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:37:
[...]

Dan zat ik toch goed maar dan krijg aldoor de melding, kan geen verbinding maken met de htc sense server.
Die heb ik ook overigens, niet dat ik HTC Likes gebruik, de market is voor mij voldoende :)

@xahc: Ik dacht dat HTC Sense zelf lagde, het kan zijn dat de gallery niet bestand is tegen zoveel foto's, ja gewoon dom van HTC, ik heb geen problemen met een paar honderd foto's, maar 1500 niet geprobeerd :).

[ Voor 25% gewijzigd door XiniX88 op 10-11-2010 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Had even klein vraagje, de mobiel is nu ondertussen al wat langer uit. En was benieuwd naar de meningen over DHD. Hoe staat het er nu mee ?. Nog steeds tevreden ?. Verlang je alweer naar een nieuwe mobiel ?. En hoe is de batterij duur nu na een langer gebruik ?.

Zou fijn zijn als zoveel mogelijk mensen hun ervaring kunnen melden, eind van de maand ben ik namelijk ver plan om nieuwe mobiel te halen, en ik wil niet weer een 'miskoop' hebben, zoals ik met mijn Samsung Pixon had.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

XiniX88 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:31:
[...]

One Click Root zit daar nog niet in.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=834228

Deze kan je wel proberen, gebruik dan alleen wel de wpx.ko kernel module uit het DHD topic, idem voor de hboot, gebruik ook die uit het DHD topic.

@Tenshu je bent weer lekker snel, o en bedankt voor de astro tip, lijkt er dus toch op dat ES File Explorer het foute pad teruggeeft aan de browser :) Bezig met installeren van Astro.

P.s. Opera Mobile sinds gister te vinden in market :) Das dus niet Opera Mini. Werkt voor de eerste versie die Opera uitgeeft voor Android, behoorlijk goed en snel! Hoop er snel meer van te zien, oja doe in de browser gelijk even deze aanpassingen:
Settings -> Fullscreen
Settings -> Word wrap -> Auto

P.s.2. Cyanogen heeft al een kernel gebakken voor Vision / Ace mixed, Cyanogenmod zal daarom ook snel werken op de DHD :) (ook al wil ik Sense houden)
njah zo'n held ben ik ook weer niet, ik laat het liever paul met zijn programma doen dan dat ik het zelf doe.
Heb nog 0,0 ervaring met rooten en ik wil mijn toestel niet bricken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:23
Metian schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:48:
Had even klein vraagje, de mobiel is nu ondertussen al wat langer uit. En was benieuwd naar de meningen over DHD. Hoe staat het er nu mee ?. Nog steeds tevreden ?. Verlang je alweer naar een nieuwe mobiel ?. En hoe is de batterij duur nu na een langer gebruik ?.

Zou fijn zijn als zoveel mogelijk mensen hun ervaring kunnen melden, eind van de maand ben ik namelijk ver plan om nieuwe mobiel te halen, en ik wil niet weer een 'miskoop' hebben, zoals ik met mijn Samsung Pixon had.
lees gewoon allebei de topics door :O Staan genoeg gebruikers meningen in, ook van mensen die hem (zoals ik) al een tijdje hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
martjah schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:50:
[...]

njah zo'n held ben ik ook weer niet, ik laat het liever paul met zijn programma doen dan dat ik het zelf doe.
Heb nog 0,0 ervaring met rooten en ik wil mijn toestel niet bricken!
En dat durft rond te dwalen op tweakers.net :X (uiteraard bedoeld als grap ;))

Mensen die overigens ROOT access willen in de toekomst, accepteer geen OTA, de gevonden manier om dit device te rooten kan worden geblokkeerd door HTC.

OTA releases zou je vanaf heden dan ook het best via xda-developers kunnen halen, dan is in ieder geval zeker dat je je telefoon kan tweaken naar hoe je dit wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

ik maak mezelf altijd wijs dat ik veel van andere dingen weet ;)
Ik heb alleen de OTA updates tot nu toe, ik update eigenlijk nooit iets voordat ik weet wat het doet :P behalve mijn virusscanner dan, maar die is dan ook zo geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Hey guys,
Tot nu heb ik alleen WinMo gehad, en nu ga ik Android, dus de DHD proberen. daram als begin heb ik 2 vraagjes hier:

Kan ik mijn Rout66 in DHD installeren?
Mout ik DHD in het engelse rom bestellen, of kan ik later pas mijn rom taal veranderen?

Alvast bedankt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenrahl
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-04 14:49
Heb vandaag mijn DHD binnengekregen! (feest)

Alles loopt als een zonnetje alleen heb ik één probleem:
Als ik mijn telefoon probeer in te stellen met mijn exchange krijg ik in de laatste stap de foutmelding "aanmaken van account is mislukt. Probeer het later opnieuw.". Dit heeft niets met mijn inlog of server-gegevens te maken daar ik al voorbij die stappen was geraakt. Ook draaide ik op mijn HD2 de DHD rom, daarmee had ik geen problemen om te syncen met exchange.... Zeer vreemd. Weet iemand hier iets meer van? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Vandaag een ongehoorde batterijduur; sinds vanmorgen 7.00 uur bijna nog helemaal vol. Ik heb er slecht 1 keer een streepje vanaf zien gaan. Lijkt niet echt te kunnen kloppen he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Laatst online: 12-09 21:21

iichel

Gazoooo

Ik kan prima maar 30% op een dag gebruiken. Van wakker worden tot slapen gaan. Ligt er maar aan hoeveel je 'm gebruikt.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

GentiLi schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:04:
Hey guys,
Tot nu heb ik alleen WinMo gehad, en nu ga ik Android, dus de DHD proberen. daram als begin heb ik 2 vraagjes hier:
Same here :) (nog wachtende op mijn toestel - hopelijk de 19e binnen).
Kan ik mijn Rout66 in DHD installeren?
Mout ik DHD in het engelse rom bestellen, of kan ik later pas mijn rom taal veranderen?
1. Nee, tenzij die ook een Android installer heeft? (Volgens mij niet - Sygic Mobile Maps 10 heeft een installer voor WinMo, Android en Symbian).
2. Nee, je kan de taal gewoon veranderen.

[ Voor 5% gewijzigd door Cybergamer op 10-11-2010 19:59 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
Nou, hiero.

720 P video incl. haperingen.

Naar mijn idee, ronduit belachelijk.
Sdcard is class 2 8GB van Vodafone.

Echter neem ik aan dat de telefoon geleverd wordt met materiaal/onderdelen waarmee ik de telefoon optimaal kan benutten.

YouTube: VIDEO0009.3gp
darkenrahl schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:16:
Heb vandaag mijn DHD binnengekregen! (feest)

Alles loopt als een zonnetje alleen heb ik één probleem:
Als ik mijn telefoon probeer in te stellen met mijn exchange krijg ik in de laatste stap de foutmelding "aanmaken van account is mislukt. Probeer het later opnieuw.". Dit heeft niets met mijn inlog of server-gegevens te maken daar ik al voorbij die stappen was geraakt. Ook draaide ik op mijn HD2 de DHD rom, daarmee had ik geen problemen om te syncen met exchange.... Zeer vreemd. Weet iemand hier iets meer van? Alvast bedankt!
Dit is al vaker voorbij gekomen.

Gaat niet lukken. HTCproblemen ofso. Gebruik pop3account va HTCmail. Die doet het nu wel bij mij.

http://img209.imageshack.us/img209/4483/imag0047l.jpg

Nou graag reacties!

Is jullie video ook zo waardeloos, of totaal nergens last van?!Greetings!

[ Voor 60% gewijzigd door Jamievanm op 10-11-2010 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 00:07
Zou de kwaliteit van de foto's/ opnames nog softwarematig verbeterd kunnen worden in de toekomst? of is het gewoon de hardware die beperkingen heeft?

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
Jamievanm schreef op woensdag 10 november 2010 @ 20:31:

Gaat niet lukken. HTCproblemen ofso. Gebruik pop3account va HTCmail. Die doet het nu wel bij mij.
Zeg je nu dat deze phone niet met exchange te syncen is? M'n zakelijke agenda via exchange syncen is wel één van de dingen die ik met deze phone wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
miles schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:44:
[...]

Zeg je nu dat deze phone niet met exchange te syncen is? M'n zakelijke agenda via exchange syncen is wel één van de dingen die ik met deze phone wil doen.
Ik denk dat Jamievanm bedoelt dat Hotmail activesync (pushmail) niet werkt met de standaard HTC mail client. Dat klopt namelijk. Maar zover ik weet werkt de standaard HTC mail client wel gewoon i.c.m. met Exchange server.

Sowieso zijn er tig andere mail clients beschikbaar via de Android Market, dus daar hoef je je echt geen zorgen om te maken. Werkt de HTC mail client niet, probeer dan een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

brentnl schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:51:
[...]

lees gewoon allebei de topics door :O Staan genoeg gebruikers meningen in, ook van mensen die hem (zoals ik) al een tijdje hebben.
Ik doe laatste tijd niks anders ^ ^. Dus dat zit wel goed, was meer om wat recente mening te horen.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Nou, hiero.

720 P video incl. haperingen.

Naar mijn idee, ronduit belachelijk.
Sdcard is class 2 8GB van Vodafone.

Echter neem ik aan dat de telefoon geleverd wordt met materiaal/onderdelen waarmee ik de telefoon optimaal kan benutten.

YouTube: VIDEO0009.3gp

[...]

http://img209.imageshack.us/img209/4483/imag0047l.jpg

Nou graag reacties!

Is jullie video ook zo waardeloos, of totaal nergens last van?!Greetings!
Ik heb 1 video opgenomen met 720p, zag dat hij lagde, besloot dat het aan mijn class 2 sd kaartje moest liggen, zetten video op een lagere resolutie, nooit meer problemen gehad.
Natuurlijk ook nooit meer van HD video kunnen genieten, maar daar heb ik geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Nou, hiero.

[...]
Is jullie video ook zo waardeloos, of totaal nergens last van?![/b]Greetings!
Ik heb ook een Class 2 8GB kaartje die er bij Vodafone bij zat.

ik heb deze haperingen niet op mijn telefoon op 720P opname.

Ohja VISIONary doet nu ook permanente root =)

[ Voor 6% gewijzigd door martjah op 10-11-2010 23:48 ]

• Jamievanm
martjah schreef op woensdag 10 november 2010 @ 23:47:
[...]

Ik heb ook een Class 2 8GB kaartje die er bij Vodafone bij zat.

ik heb deze haperingen niet op mijn telefoon op 720P opname.

Ohja VISIONary doet nu ook permanente root =)
Kijk dit is iets waar ik wat aan heb. :) Ik Neem aan kaartje gedemonteerd en bekeken. :)!

Oja nog meer minpunten:

Stof onder scherm @ randen.
Me haar blijft sinds vandaag opeens spontaan hangen aan randen(wss de randen waar ook de stof in zit) wanneer ik hem bij me oor weghaal.
En dan heb ik geeneens lang haar.

• martjah

martjah

Appel

Jamievanm schreef op donderdag 11 november 2010 @ 00:49:
[...]

Kijk dit is iets waar ik wat aan heb. :) Ik Neem aan kaartje gedemonteerd en bekeken. :)!

Oja nog meer minpunten:

Stof onder scherm @ randen.
Me haar blijft sinds vandaag opeens spontaan hangen aan randen(wss de randen war ook de stof in zit) wanneer ik hem bij me oor weghaal.
En dan heb ik geeneens lang haar.
Gewoon even erop gekeken. Class 2 8GB ;) vanuit mijn pc zet ik films erop met 4,5 / 5 MB/s

• wortel1
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-06 20:08
Een week geleden kreeg ik accu problemen met mijn DHD.
Nog geen 4 uur nadat hij volledig was opgeladen was de batterij al bijna half leeg.
Ik de USB debug aangezet wel sneller e.d. maar voor de accu nog geen effect.
Dus verder gekeken welk proces het meeste energie vreet.
Bleek het programmatje lighter (Mischien wel bekend een digitale aansteker)
Bijna 70% van mijn accu te vreten ondanks dat ik hem niet in gebruik had.

Nadat ik dit programma weer van mijn DHD heb verwijderd kan ik weer gemakkelijk de dag doorkomen met een volle lading.
En van het weekend zelfs bijna twee dagen (Lader vergeten) alleeen even in de autolader gehangen voor zo'n 2 uur.

Dus ik weet niet of het toeval was bij mijn DHD maar anders zou ik zeggen pas op met dit programmatje.

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
Mijn vrouw krijg vandaag haar desire hd en ik mag natuurlijk de boel goed zetten voor haar.
Moet ik nog op een bepaalde manier de klepjes verwijderen?
Ik lees nl allemaal verhalen over de brekende klepjes, maar niet hoe ik dat kan voorkomen.

• tsjabbie70
  • Laatst online: 01-04 16:57
DarkChylde schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:16:
Mijn vrouw krijg vandaag haar desire hd en ik mag natuurlijk de boel goed zetten voor haar.
Moet ik nog op een bepaalde manier de klepjes verwijderen?
Ik lees nl allemaal verhalen over de brekende klepjes, maar niet hoe ik dat kan voorkomen.
Gewoon Er Voorzichtig Der Aftrekken Is Der Niks Aan De Hand ;) ( Ze Zal Der Wel Blij Mee Zijn Met Haar Desire HD )

[ Voor 5% gewijzigd door tsjabbie70 op 11-11-2010 10:56 ]

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
Nou eigenlijk hoop ik dat het niets vind, dan neem ik hem over >:)

Verwijderd

Ik merk vooral dat mijn DHD lagt (m.n. met foto's) als ik net onderweg ben geweest, of eerst wifi heb gebruikt en daarna in omgeving ben zonder wifi..

Tsja het wordt er nou niet gelijk duidelijker van.. Verder zie ik hier weinig problemen met foto's voorbij komen anders dan op xda etc. Zou bijna denken dat ik een toestel heb uit een andere batch(..)

• tsjabbie70
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:08:
Ik merk vooral dat mijn DHD lagt (m.n. met foto's) als ik net onderweg ben geweest, of eerst wifi heb gebruikt en daarna in omgeving ben zonder wifi..

Tsja het wordt er nou niet gelijk duidelijker van.. Verder zie ik hier weinig problemen met foto's voorbij komen anders dan op xda etc. Zou bijna denken dat ik een toestel heb uit een andere batch(..)
Nou Ik Ben Daar Nog Niet Echt Bezig Mee Geweest (Met De Foto's Dan He Tot Nu toe Nog Niet Echt Mooi Maar Zal Wel Een Instelling Probleem Zijn)

• ThijsWTF
tsjabbie70 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:25:
[...]

Nou Ik Ben Daar Nog Niet Echt Bezig Mee Geweest (Met De Foto's Dan He Tot Nu toe Nog Niet Echt Mooi Maar Zal Wel Een Instelling Probleem Zijn)
Dude, Niet Ieder Woord Heeft Een Hoofletter Nodig Dat Leest Namelijk Heel Erg Klote En Gebruik Wat Interpunctie.

• Arunia
  • Nu online
Lol, ik lees ieder wordt nu met pauze. >_<

Maar goed, wat ik mis en weet niet of ik het al gezegd had is een multi-touch toetsenbord zoals de DroidS.
Heb nog niet die van de droid durven proberen.
Maar gewoon het standaard toetsenbord met multi-touch zou geweldig zijn.
Want nu tik ik net te snel en pakt hij de volgende letter.
Ik heb gezocht. :P

• tsjabbie70
Arunia schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:33:
Lol, ik lees ieder wordt nu met pauze. >_<

Maar goed, wat ik mis en weet niet of ik het al gezegd had is een multi-touch toetsenbord zoals de DroidS.
Heb nog niet die van de droid durven proberen.
Maar gewoon het standaard toetsenbord met multi-touch zou geweldig zijn.
Want nu tik ik net te snel en pakt hij de volgende letter.
Ik heb gezocht. :P
Ff Wat Minder Snel Type Dan Maar He >:) ( Nee Geen Idee Van Het Toetsenbordje Voor Mij Niet Echt Handig En Vooral Op Me Werk Niet )

[ Voor 8% gewijzigd door tsjabbie70 op 11-11-2010 11:48 ]

• Arunia
  • Nu online
tsjabbie70 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:46:
[...]

Ff Wat Minder Snel Type Dan Maar He >:) ( Nee Geen Idee Van Het Toetsenbordje Voor Mij Niet Echt Handig En Vooral Op Me Werk Niet )
Zou je eens naar je instellingen willen kijken? Want ieder woord beginnen met een hoofdletter is echt vervelend om te lezen. ;)

• Vincitore
  • Laatst online: 05-08-2021
Sinds gisteren mijn Desire HD binnen gekregen en ik moest eerst wel even wennen hoor! Hiervoor heb ik een iPhone 3G gehad, en die had alleen maar icoontjes. Nu is er ook nog een heel scherm met alle applicaties! :X

Heb alweer verscheidene dingen op mijn telefoon gezet en nu raakt de launcher een beetje chaotisch vol.
Het staat allemaal door mekaar heen en sommige dingen gebruik ik niet. Heb de meeste applicaties al naar de homescreens verplaatst maar blijven dan nog wel in de launcher (dit is noodzakelijk omdat je ze anders verwijdert toch?). Wat ik me wel afvraag is of er ook een soort optie is om alles te ordenen?

Stats

• tsjabbie70
Arunia schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:54:
[...]

Zou je eens naar je instellingen willen kijken? Want ieder woord beginnen met een hoofdletter is echt vervelend om te lezen. ;)
Nou ik doe dit van uit me pc. maar zo beter dan ?? >:)

[ Voor 3% gewijzigd door tsjabbie70 op 11-11-2010 13:27 ]

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Vincitore schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:26:
Sinds gisteren mijn Desire HD binnen gekregen en ik moest eerst wel even wennen hoor! Hiervoor heb ik een iPhone 3G gehad, en die had alleen maar icoontjes. Nu is er ook nog een heel scherm met alle applicaties! :X

Heb alweer verscheidene dingen op mijn telefoon gezet en nu raakt de launcher een beetje chaotisch vol.
Het staat allemaal door mekaar heen en sommige dingen gebruik ik niet. Heb de meeste applicaties al naar de homescreens verplaatst maar blijven dan nog wel in de launcher (dit is noodzakelijk omdat je ze anders verwijdert toch?). Wat ik me wel afvraag is of er ook een soort optie is om alles te ordenen?
Volgens mij was het mogelijk om op de homescreens een mappen groepering te maken. Dat je bv een mapje 'games' maakt. Zover ik weet (wacht zelf nog op m'n nieuwe toestel) is het gewoon wanneer je de applicaties op elkaar sleept op de homescreen, dat 't automatisch gebeurd...

• Vincitore
brrrt schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:37:
[...]

Volgens mij was het mogelijk om op de homescreens een mappen groepering te maken. Dat je bv een mapje 'games' maakt. Zover ik weet (wacht zelf nog op m'n nieuwe toestel) is het gewoon wanneer je de applicaties op elkaar sleept op de homescreen, dat 't automatisch gebeurd...
Homescreens maakt me niet zoveel uit, dat is nog wel geordend. Gaat mezelf meer om het menu zelf!
Dus echt waar de instellingen, market etc wordt geinstalleerd.

Stats

• martjah

martjah

Appel

Ik moet zeggen dat ik gewoon mijn homescreens vol duw met alles wat ik nodig heb :)

Wie maakt het trouwens gebuik van zijn google calender op Gmail en op zijn telefoon. Bij mij is de agenda super traag (item editen: 5minuten). Agenda afsluiten --> agenda aanklikken (5 minuten wachten tot de items zijn ingeladen)

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 18:11
Ik kreeg de aanbieding om mijn Desire te vervangen door een Desire HD (kost mij zo'n 90 euro). Nu zit ik een beetje te twijfelen, het grotere scherm lijkt mij wel een voordeel en door allerlei trucjes zal de accuduur wel vergelijkbaar zijn. Amoled naar SLCD maakt het wel wat lastiger, maar vooral die trackpad op de Desire.
Heeft de Desire HD iets slims om die trackpad te doen vergeten? Want stiekem vind ik dat toch best wel een handig iets (bij bepaalde apps kun je er specifieke dingen mee doen), vooral om ergens in het midden van het bericht terecht te komen. Zonder de trackpad zit je toch te klooien en eindig ik altijd een paar letters ervoor of erna.

De CSL/OT kroeg !

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Je kunt een leeg stukje homescreen vasthouden, kies map en je hebt een mapje.
Ik heb bijvoorbeeld een mapje games.
Alleen in dat mapje geeft hij bij sommige games niet mooi de thumbnails weer, maar een groen standaardplaatje van android.
Bij opnieuw plaatsen in de map zie ik de thumb wel, maar naar een tijdje niet meer.
Iemand een oplossing?

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

vaagisdenaam schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:18:
Je kunt een leeg stukje homescreen vasthouden, kies map en je hebt een mapje.
Ik heb bijvoorbeeld een mapje games.
Alleen in dat mapje geeft hij bij sommige games niet mooi de thumbnails weer, maar een groen standaardplaatje van android.
Bij opnieuw plaatsen in de map zie ik de thumb wel, maar naar een tijdje niet meer.
Iemand een oplossing?
Zelfde probleem, heb nu Folderorganizer, en ziet er sowieso beter uit.

Verwijderd

@Vincitore, Zelf vind ik het ordenen via de mapjes erg handig, in plaats van op de homescreen alles te dumpen. In de mapjes kan je ook naar beneden scrollen, en kan je terwijl het mapje open staat van homescreen wisselen, zonder dat het mapje sluit. Zo kan je van 1 homescreen met meerdere mapjes een heel nieuw menu maken op deze manier.

De algemene app-lijst valt verder niet echt overzichtelijker te maken.

• miles
Op de vodafone site zie ik dat de Desire HD beschikbaar is in het bruin.
Bruin klinkt een beetje vies. Zijn er mensen die hem in het bruin hebben hier, is de kleur vies?

Lees op verschillende fora dat de levering op zich laat wachten. Is het zo dat bruin bv. eerder leverbaar is dan zwart?

[ Voor 26% gewijzigd door miles op 11-11-2010 14:37 ]

• martjah

martjah

Appel

miles schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:36:
Op de vodafone site zie ik dat de Desire HD beschikbaar is in het bruin.
Bruin klinkt een beetje vies. Zijn er mensen die hem in het bruin hebben hier, is de kleur vies?

Lees op verschillende fora dat de levering op zich laat wachten. Is het zo dat bruin bv. eerder leverbaar is dan zwart?
er is maar 1 kleur DHD. De telefoon lijkt in eerst instantie gewoon zwart (vind ik)

• dAVEc.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 09:46
Onlangs kunnen verlengen via Hi, ben volgens de site vanaf 18 november in bezit van een DHD! kan niet wachten!

Verwijderd

dAVEc. schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:08:
Onlangs kunnen verlengen via Hi, ben volgens de site vanaf 18 november in bezit van een DHD! kan niet wachten!
Zo ook ik, nu nog afwachten of ze zich daadwerkelijk aan die tijdsindicatie houden. Lijkt me verstandig om, dat als een meevaller te zien, ipv er vanuit te gaan.

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
Dadona schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:17:
Ik kreeg de aanbieding om mijn Desire te vervangen door een Desire HD (kost mij zo'n 90 euro). Nu zit ik een beetje te twijfelen, het grotere scherm lijkt mij wel een voordeel en door allerlei trucjes zal de accuduur wel vergelijkbaar zijn. Amoled naar SLCD maakt het wel wat lastiger, maar vooral die trackpad op de Desire.
Heeft de Desire HD iets slims om die trackpad te doen vergeten? Want stiekem vind ik dat toch best wel een handig iets (bij bepaalde apps kun je er specifieke dingen mee doen), vooral om ergens in het midden van het bericht terecht te komen. Zonder de trackpad zit je toch te klooien en eindig ik altijd een paar letters ervoor of erna.
Een trackpad zit er inderdaad niet op, en die mis ik toch wel eens. Vooral zoals je zelf al zegt tijdens het typen van een bericht, als ik dan naar een bepaalde positie wil is dat gewoon irritent (vooral omdat ik Swype gebruik, die heeft geen pijltjestoetsen).
Of je het de 90 euro waard vindt is natuurlijk lastig, eigenlijk is alleen de grootte van het scherm een verbetering.

• LoBbY_1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-08 00:13
Ik snap echt niet dat iedereen moet wachten op die telefoon. Ik kreeg een brief van Vodafone deze week. Reed naar de winkel en ik had er een...Maar dit is offtopic.

Ik vind het een mooie telefoon, alleen ben ik nog wel op zoek naar een hoesje. Ik ben al in verschillende winkels geweest, en nergens, maar dan ook echt nergens zijn ze te vinden. Hebben jullie m gewoon los in de broekzak?

Een echte golver is nooit uitgeput

• Vincitore
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:35:
@Vincitore, Zelf vind ik het ordenen via de mapjes erg handig, in plaats van op de homescreen alles te dumpen. In de mapjes kan je ook naar beneden scrollen, en kan je terwijl het mapje open staat van homescreen wisselen, zonder dat het mapje sluit. Zo kan je van 1 homescreen met meerdere mapjes een heel nieuw menu maken op deze manier.

De algemene app-lijst valt verder niet echt overzichtelijker te maken.
Ok. zal wel eens even zien wat ik met die mapjes kan. Jammer dat de algemene lijst niet te veranderen is.
Staat nu veel troep in die ik of niet gebruik of al op homescreen staat.

Stats

• Tenshu
  • Niet online
Wekko306 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:59:
[...]

Een trackpad zit er inderdaad niet op, en die mis ik toch wel eens. Vooral zoals je zelf al zegt tijdens het typen van een bericht, als ik dan naar een bepaalde positie wil is dat gewoon irritent (vooral omdat ik Swype gebruik, die heeft geen pijltjestoetsen).
Of je het de 90 euro waard vindt is natuurlijk lastig, eigenlijk is alleen de grootte van het scherm een verbetering.
Daarom zit er in de virtual keyboard van HTC pijltjes toetsen.
Ik dacht ook dat ik het zou gaan missen, maar in feite mis ik het niet.

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:36
is er ook een widget voor gmail? heb nu mijn mail via de HTC mail, maar ik heb ook mijn gmail account bij acounts staan en ik krijg nu bij mails steeds 2 keer een melding en voor de mail client en ook van de gmail client.

https://bettyskitchen.nl

• Vincitore
aegis schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:10:
is er ook een widget voor gmail? heb nu mijn mail via de HTC mail, maar ik heb ook mijn gmail account bij acounts staan en ik krijg nu bij mails steeds 2 keer een melding en voor de mail client en ook van de gmail client.
ja dat vroeg ik mij ook af! Er is wel een widget voor de 'normale' email accounts. Helaas staat daar de Gmail vorm niet tussen :(

Stats

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:20

FeaR

In GoT we trust

aegis schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:10:
Je kan toch op één van de apps (dus de gewone mail of de GMail) de melding/notificatie uitzetten? Ik heb hier de GMail-notificatie uit staan.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Vincitore
FeaR1986 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:13:
[...]

Je kan toch op één van de apps (dus de gewone mail of de GMail) de melding/notificatie uitzetten? Ik heb hier de GMail-notificatie uit staan.
Vind wel dat de Gmail app beter werkt als de normale Email van HTC als widget. Gmail centreert alle berichten van een bepaald onderwerp en van 1 afzender in 1 bericht. De andere email doet alles apart wat veel ruimte inneemt.

Heb ze nu beiden ingesteld, maar krijg maar 1 melding :)

Stats

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Vandaag m'n 5e DHD opgehaald bij Vodafone winkel, ze hadden vandaag eindelijk weer nieuwe binnengekregen. Voor de liefhebber:

- Sim klepje sluit netjes aan vergeleken met mijn vorige DHD's
- Het display zit redelijk netjes in het Alu frame. Klein beetje opstaande rand, maar ditmaal wel acceptabel en zonder scherpe randjes.
- Powerknop steekt wat uit en kan je ook goed indrukken (dus niet zo'n 'ingezakte' powerknop).
- Camera dingetje zit niet precies in het midden.
- Dit keer zit er een Sandisk Class 4 MicroSD kaartje in.
- Voor de eerste keer was de doos van de DHD ook daadwerkelijk 'gesealed'.

Verder moet ik nog kijken hoe het gaat. Ben nu de updates aan het binnenhalen en heb bij voorbaat al even USB debugging aangezet. We zullen zien!

[ Voor 9% gewijzigd door AmonTobin op 11-11-2010 19:46 ]

• Vincitore
Je 5e Desire HD? :X

Iedereen maar moeilijk doen om ze te kopen, terwijl jij ze allemaal had dus :9~

Ik ben momenteel wel gewend geraakt aan de telefoon. Alleen moet nog even uitzoeken hoe het allemaal zit met de launcher, of daar nog wat leuks voor is.

Gisteravond was ik een spelletje aan het spelen, en dan af en toe reageert het scherm niet echt lekker. Net was ik Air Control aan het spelen en toen reageerde mijn scherm niet meer, en na een paar seconden deed ie het weer. net alsof de software beetje vast zit op dat moment.
Meer mensen hier last van?

[ Voor 37% gewijzigd door Vincitore op 11-11-2010 21:20 ]

Stats

Pagina: 1 ... 4 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: HTC Desire HD accessoirestopic.

Vragen over Android software mogen in het Android Market en applicatietopic (deel 9).

Overige offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!