Die Fair Use Policy zal niet in de buurt komen van 1 gieg hoor..bij VF wordt precies na 1 gieg de teller aangezet als je geen aangepaste bundel neemt ja, maar het kost 30cent per 10MB en je krijgt een waarschuwings sms als je op 90% van je bundel zit. Zolang je niet de hele dag zit te streamen en je gewoon met je werk bezig houdt, paar keer per dag een youtube filmpje bekijkt en de halve dag zit te browsen kom je echt niet boven je 1 gieg per maand uit hoor. VF heeft echt wel een beetje nagedacht over die limieten, dat houdt de misbruikers er tenminste uit..je hebt thuis toch zeker wel WiFi?aeraldil schreef op woensdag 22 december 2010 @ 18:38:
Ik ben van plan om de desire hd te bestellen in combinatie met een abonnement maar ik twijfel nog een beetje over welke provider. Zo heb ik nu HI prepaid en ben ik daarover gewoon tevreden qua dekking.
HI heeft een Fair Use Policy, wat ik toch fijner vind dan een datalimiet. Ik weet nu nog niet hoeveel ik ga verbruiken maar ik vind het toch handig als ik niet steeds hoef te checken hoeveel ik al verstookt heb. Daarom zou ik zeggen dat bijvoorbeeld Vodafone al af valt omdat je daar een limiet hebt. Is deze grens van 1 GB een harde grens of mag je er ook 'wat' overheen?
Waar ik dan nog over zit te dubben is dat er bij de voorwaarden van Eindeloos Online van HI wordt vermeld dat sms-oip niet is toegestaan. Ik ben eigenlijk wel van plan om Whatsapp te gaan gebruiken. Is Whatsapp voice-oip, en zullen ze dit controleren?
Alvast bedankt
Dat van die VoIP en SMSoIP gaat gewoon over bepaalde poorten die wel of niet open staan. Bij VF kan ik in elk geval zonder problemen WhatsApp gebruiken