Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aeraldil schreef op woensdag 22 december 2010 @ 18:38:
Ik ben van plan om de desire hd te bestellen in combinatie met een abonnement maar ik twijfel nog een beetje over welke provider. Zo heb ik nu HI prepaid en ben ik daarover gewoon tevreden qua dekking.

HI heeft een Fair Use Policy, wat ik toch fijner vind dan een datalimiet. Ik weet nu nog niet hoeveel ik ga verbruiken maar ik vind het toch handig als ik niet steeds hoef te checken hoeveel ik al verstookt heb. Daarom zou ik zeggen dat bijvoorbeeld Vodafone al af valt omdat je daar een limiet hebt. Is deze grens van 1 GB een harde grens of mag je er ook 'wat' overheen?

Waar ik dan nog over zit te dubben is dat er bij de voorwaarden van Eindeloos Online van HI wordt vermeld dat sms-oip niet is toegestaan. Ik ben eigenlijk wel van plan om Whatsapp te gaan gebruiken. Is Whatsapp voice-oip, en zullen ze dit controleren?

Alvast bedankt
Die Fair Use Policy zal niet in de buurt komen van 1 gieg hoor..bij VF wordt precies na 1 gieg de teller aangezet als je geen aangepaste bundel neemt ja, maar het kost 30cent per 10MB en je krijgt een waarschuwings sms als je op 90% van je bundel zit. Zolang je niet de hele dag zit te streamen en je gewoon met je werk bezig houdt, paar keer per dag een youtube filmpje bekijkt en de halve dag zit te browsen kom je echt niet boven je 1 gieg per maand uit hoor. VF heeft echt wel een beetje nagedacht over die limieten, dat houdt de misbruikers er tenminste uit..je hebt thuis toch zeker wel WiFi?

Dat van die VoIP en SMSoIP gaat gewoon over bepaalde poorten die wel of niet open staan. Bij VF kan ik in elk geval zonder problemen WhatsApp gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 17:27:
[...]

Die Fair Use Policy zal niet in de buurt komen van 1 gieg hoor..bij VF wordt precies na 1 gieg de teller aangezet als je geen aangepaste bundel neemt ja, maar het kost 30cent per 10MB en je krijgt een waarschuwings sms als je op 90% van je bundel zit. Zolang je niet de hele dag zit te streamen en je gewoon met je werk bezig houdt, paar keer per dag een youtube filmpje bekijkt en de halve dag zit te browsen kom je echt niet boven je 1 gieg per maand uit hoor. VF heeft echt wel een beetje nagedacht over die limieten, dat houdt de misbruikers er tenminste uit..je hebt thuis toch zeker wel WiFi?

Dat van die VoIP en SMSoIP gaat gewoon over bepaalde poorten die wel of niet open staan. Bij VF kan ik in elk geval zonder problemen WhatsApp gebruiken ;)
Misbruikers vind ik een beetje een groot woord. Ze geven mensen een snelle verbinding en zijn verbaasd als mensen er gebruik van maken.
Veel dingen die nu verboden zijn (dingen die veel data gebruiken) mochten in het verleden wel en werden soms zelfs gebruikt bij de advertenties van de providers over dat dit kon omdat hun netwerk zo goed is.
Bij reclames werd dan nog opgeschept over hoe goed en snel hun netwerk was en de hoge bazen schepten in interviews op over dat ze een flinke groei in data gebruik verwachten en dat ze hierop voorbereid waren.

De simpele reden dat ze nu met limieten komen en veel dingen verbieden is omdat het data gebruik sneller groeit dan ze gedacht hadden en ze nu opeens capaciteit tekort komen.

Over een jaar ofzo wanneer hun capaciteit omhoog gegaan is verdwijnen de limieten (of gaan deze omhoog) en gaan ze weer reclame maken met de zooi die ze nu verbieden en doen uiteraard alsof het iets nieuws is.
En ik zie het al aankomen dat ze straks ook nog zelf de diensten gaan aanbieden die veel data verbruiken (zoals muziek streamen), tegen betaling uiteraard.

Dat ze niet willen dat mensen een absurd hoog data verbruik hebben kan ik begrijpen maar het zou leuk zijn als ze dan een alternatief zouden bieden. Bv voor een vast bedrag extra krijg je een hogere cap.

@aeraldil
Mocht je je echt zorgen maken over het limiet. Er zijn redelijk veel plekken die tegenwoordig een gratis WIFI netwerk hebben
Dus zoek eens naar open WIFI netwerken op de plekken waar je vaak komt.
Hier in de stad (Heerlen) is bv een gratis WIFI netwerk met een redelijk goede dekking en goede snelheid (sneller dan de McD).

[ Voor 7% gewijzigd door Deadsy op 28-12-2010 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toestel, inc t-mob verlenging, op 13 dec besteld bij GSMwijzer. 22 dec ontvangen. Met daarbij leuke blue ray van avatar en oortelefoontje kado. Kijk dat waardeer ik zeer. Helemaal top GSMWijzer.

• Sven Enthoven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11-2016
Vanochtend bij Hi besteld.

Mevrouw aan de telefoon zei dat hij op 3 januari waarschijnlijk geleverd zal worden.:)

Bare with me! :)

Xbone GT: sv3nnie

• aeraldil
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 23:28
Ok, dan toch eens goed na gaan denken wat ik nou wil. In ieder geval bedankt voor de info!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 11:35
Heeft er hier iemand toevallig ervaring met de T-Mobile iPlan abonnementen..?

Ik moet nu voor het eerst in jaaaren weer zelf een telefoon met abonnement aanschaffen maar heb een beetje moeite om door de bomen het bos nog te zien betreffende de verschillende abonnementen.

Sinds ik niet echt een veel beller\SMS'er ben lijkt me de onderstaande aanbieding daarom wel wat...
http://www.gsmwijzer.nl/s...2-jaar/8520/htc-desire-hd

Wat ik wil is een abonnement met een Desire HD, met een snelle internet verbinding liefst zonder limiet\FUP en uiteraard een goede dekking.

Alleen twijfel ik over T-Mobile vanwege de vele slechte ervaringen die op internet (hoewel deze veelal van halverwege dit jaar stammen) over hun te vinden zijn, iemand van jullie misschien ervaringen die ze willen delen.

• Deadsy
digital8 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 18:26:
Heeft er hier iemand toevallig ervaring met de T-Mobile iPlan abonnementen..?

Ik moet nu voor het eerst in jaaaren weer zelf een telefoon met abonnement aanschaffen maar heb een beetje moeite om door de bomen het bos nog te zien betreffende de verschillende abonnementen.

Sinds ik niet echt een veel beller\SMS'er ben lijkt me de onderstaande aanbieding daarom wel wat...
http://www.gsmwijzer.nl/s...2-jaar/8520/htc-desire-hd

Wat ik wil is een abonnement met een Desire HD, met een snelle internet verbinding liefst zonder limiet\FUP en uiteraard een goede dekking.

Alleen twijfel ik over T-Mobile vanwege de vele slechte ervaringen die op internet (hoewel deze veelal van halverwege dit jaar stammen) over hun te vinden zijn, iemand van jullie misschien ervaringen die ze willen delen.
Ik heb geen ervaring met Iplan maar zover ik weet is het echt onbeperkt en zal dus niet na 1 of 2GB afgeknepen worden zoals de Relax abo's van Tmobile.

Mijn eigen ervaring is dat de internet verbinding van Tmobile de afgelopen maanden aardig vooruit gegaan is.
Plekken waar ik 6 maanden geleden vaak geen of een absurd trage verbinding (Zuid Limburg) had heb ik nu gewoon een verbinding.

Overigens ik weet niet naar welke Iplan abonnement je zat te kijken maar bij een 2 jarig Iplan abo is hij hier goedkoper (betreffende de bijbetaling) http://www.gsmweb.nl/forms/tmip116.htm

Ik weet uiteraard niet of hij daar op voorraad is, maar daarvoor kun je altijd even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 11:35
Bedankt voor de tip, GSMWeb is inderdaad qua mobieltje goedkoper, het abonnement kost hetzelfde alleen hebben ze wel een erg slechte Shop Review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsva
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-09 09:23
29-12-10 telefonisch een DHD besteld bij Vodafone met overstap van Hi naar Vodafone 275 (bel+sms+web) en zou daar nog een bevestiging krijgen. Gisteren nog steeds geen bevestiging dus even gebeld met de Vodafone klantenservice. De medewerker kon niets vinden over mijn bestelling en heeft deze opnieuw ingevoerd, ik zou normaliter binnen 2 dagen een bevestiging krijgen (tijdsduur voor het aanvragen van nummerbehoud bij Hi) via email en gebeld worden door de koerier. Op de website is terug te lezen dat wanneer ik met nummerbehoud overstap het doorgaans 4-5 werkdagen duurt wanneer ik online besteld zou hebben. Ik hoop dat dit ook geldt voor telefonisch bestelde telefoons, maar ik heb ijdele hoop dat het 4-5 werkdagen duurt als ik de verhalen hier zo eens lees.

Wie weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tijsva schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 13:56:
29-12-10 telefonisch een DHD besteld bij Vodafone met overstap van Hi naar Vodafone 275 (bel+sms+web) en zou daar nog een bevestiging krijgen. Gisteren nog steeds geen bevestiging dus even gebeld met de Vodafone klantenservice. De medewerker kon niets vinden over mijn bestelling en heeft deze opnieuw ingevoerd, ik zou normaliter binnen 2 dagen een bevestiging krijgen (tijdsduur voor het aanvragen van nummerbehoud bij Hi) via email en gebeld worden door de koerier. Op de website is terug te lezen dat wanneer ik met nummerbehoud overstap het doorgaans 4-5 werkdagen duurt wanneer ik online besteld zou hebben. Ik hoop dat dit ook geldt voor telefonisch bestelde telefoons, maar ik heb ijdele hoop dat het 4-5 werkdagen duurt als ik de verhalen hier zo eens lees.

Wie weet...
Bij Vodafone kan het nog wel even duren. Ik heb 30-12 besteld (stond voorradig) en kreeg de dag erna een mail dat hij niet op voorraad was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsva
Balen... Heb je enig idee hoelang het doorgaans duurt eer Vodafone de voorraden weer aangevuld heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsva
Zojuist gebeld met de klantenservice van Vodafone. Nummerbehoud is gisteren (04-01) aangevraagd. Volgens de medewerker heeft de afdeling "online" er nog 75 op voorraad, en ik zou het toestel naar alle waarschijnlijkheid binnen 10 werkdagen in huis moeten hebben. De medewerker zou naar de collega die mijn order in behandeling genomen heeft een mail sturen m.b.t. de levertijd en mij als CC toevoegen. Ik ben benieuwd...

Vreemd dat er met mijn telefonische bestelling van 29-12 klaarblijkelijk niets gedaan is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekool
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 09:11
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 18:57:
[...]

Bij Vodafone kan het nog wel even duren. Ik heb 30-12 besteld (stond voorradig) en kreeg de dag erna een mail dat hij niet op voorraad was.
Ik heb die van mij op 31-12 via Belcompany besteld en was ook daar voorradig. Vandaag toch maar eens gebeld waar mijn telefoon dan bleef.....bleek de DHD toch niet in voorraad te zijn. Ook al zegt de huidige site van Belcompany dat toch nog steeds.

Ze waren bezig om dat aan te passen......al 3 dagen zeker...
Dus bij Belcompany geen up to date informatie op hun site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsva
Is het normaal dat je geen emailbevestiging krijgt bij het plaatsen van een telefonische order? Vanzelfsprekend heb ik niet binnen 2 dagen een email ontvangen, en heb ik ook geen cc mail ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsva
Net maar weer in de telefoon gaan hangen.... Mijn ingevulde emailadres klopte niet, terwijl ik het nog een aantal keer gespeld heb voor de beste man. Maar nu, wat blijkt.... Mijn aanvraag m.b.t. nummerbehoud kan pas op 16-01 ingediend worden bij mijn huidige provider, terwijl de medewerker van vodafone mij toegezegd had dat dit geen probleem was, hij zovast het toestel ging bestellen en ik het toestel binnen 5 a 10 werkdagen thuis zou hebben. Overigens moet ik hier klaarblijkelijk zelf contact voor opnemen, het komt niet bij vodafone op om de klant te verwittigen.

Het toestel ligt dus apart voor mij, maar kan nog niet aangeboden worden omdat nummerbehoud goedgekeurd moet worden. Begint weer lekker dus... Waarom moet het toch altijd zo met telecomproviders? Als nieuwe klant word je binnengehengeld, er worden een hoop mooie beloftes gedaan en uiteindelijk klopt er geen hout van. Ik zie overigens dat de aanbieding op het moment van bestellen het eerste jaar 25.50 was en het tweede jaar 39.50. Het eerste jaar is inmiddels opgehoogd naar 28.50 p maand. Ik kan al wel raden wat er op mijn contract staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 18:57:
[...]

Even een vervolg hierop. 31-12 en gister een mail gekregen dat de Desire HD niet voorraadig was en dat ik over 5 werkdagen contact op kon nemen mochten ze niks hebben laten horen. Gister wel een pakketdienst aan de lijn gehad, maar ik begreep dat het alleen om de sim-kaart ging. Vandaag (te vroeg) geleverd en wat blijkt: telefoon zat er ook bij! Gewoon op voorraad dus. BLIJ BLIJ BLIJ!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 15:58:
[...]

Even een vervolg hierop. 31-12 en gister een mail gekregen dat de Desire HD niet voorraadig was en dat ik over 5 werkdagen contact op kon nemen mochten ze niks hebben laten horen. Gister wel een pakketdienst aan de lijn gehad, maar ik begreep dat het alleen om de sim-kaart ging. Vandaag (te vroeg) geleverd en wat blijkt: telefoon zat er ook bij! Gewoon op voorraad dus. BLIJ BLIJ BLIJ!
Geluksvogel.

ik heb 23 december een Desire HD besteld bij de verlenging van mijn abonnement. de medewerker heeft de voorraad gelijk gecheckt, hierin zaten geen problemen, dus het toestel kon gelijk verzonden worden. Na 1,5 week toch maar eens gebeld, omdat ik nog niets had gezien. Toen werd mij verteld dat de toestellen(toevallig) diezelfde dag binnen zouden komen ook verstuurd werden. dus ik weer een aantal dagen gewacht en nog maar eens gebeld.

Bij de 3de keer kreeg ik een medewerker die er een beetje lacherig over deed, hij meende dat mij te vertellen dat de toestellen leveringsproblemen hadden en dus niet voorradig waren. ik heb heb gevraagd me door te verbinden met de afdeling Loyalty, waar ik het toestel oorspronkelijk had besteld. toen vroeg hij nog heel verbaasd hoe dan, ik kan u toch ook helpen? Zucht..

De afdeling loyalty wist te melden dat de toestellen (toevallig) weer vandaag binnen zouden komen( afgelopen dinsdag) en ik het toestel uiterlijk vrijdag ik huis zou hebben.

Nu is het vrijdag en je raad het al nog geen toestel, maar weer eens gebeld, weer uitgelachen door de eerste beste snotaap die daar telefoons mag verkopen (volgens mij krijgen ze goede provisie over de geschreven orders maar als er een probleem is of een klant die navraag doet over een order willen ze niets nakijken). Weer doorverbonden met Loyalty, die wisten te vertellen dat de toestellen ieder moment binnen konden komen en dat daarom de verwachtte leverdatum iedere dag een dag vooruit zou schuiven. dat wil dus zeggen als ik vandaag bel, staat er als verwachte leverdatum volgende week maandag, bel ik maandag, dan staat er dinsdag enz.

Als Vodafone het toestel niet op voorraad heeft, kunnen ze ook een reeële datum afgeven. enige wat de klant nu kan doen is terugbellen om te vragen of het toestel ooit nog eens geleverd wordt.

Wat me ook nog opvalt is dat als je belt om een nieuwe order te plaatsen, dan kost het lokale gesprekskosten. als je navraag wil doen over een order, moet je een ander nummer bellen en kost het ineens 45 cent per minuut.

Denk dat als ik hem volgende week nog niet heb(na 3,5 week), toch maar mijn abonnement opzeg en hem gewoon in de winkel gaan halen. geloof niet dat Vodafone erg veel moeite wil doen om trouwe klanten binnen te houden. dus eenieder die hem nog wil bestellen, ik zou hem gewoon in de winkel halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Zijn er veel mensen die een DHD hebben bij t-mobile? Vind het daar vrij duur. Zit nu al 6/7 jaar bij deze provider en als ik inlog om mijn contract te verlengen is dit de optie

Relax 330 + snel internet = 50e per jaar voor 2 jaar en 89e bij betalen. Als voordeel krijg ik het eerste jaar korting maar vind het vrij duur. Is er een bepaalde provider die eruit springt bij DHD of maakt het niet uit?

Belde afgelopen week met T=Mobile maar ze konden me geen aanbieding doen, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Versteegrob schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 21:54:
Zijn er veel mensen die een DHD hebben bij t-mobile? Vind het daar vrij duur. Zit nu al 6/7 jaar bij deze provider en als ik inlog om mijn contract te verlengen is dit de optie

Relax 330 + snel internet = 50e per jaar voor 2 jaar en 89e bij betalen. Als voordeel krijg ik het eerste jaar korting maar vind het vrij duur. Is er een bepaalde provider die eruit springt bij DHD of maakt het niet uit?

Belde afgelopen week met T=Mobile maar ze konden me geen aanbieding doen, jammer.
Stuk goedkoper dan via de provider
http://www.studentmobiel....mobile-relax-+-web-2-jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00

allstarted1

WTRFTS

Zelf heb ik net een bericht ontvangen dat m'n Desire HD verzonden is. Heb de telefoon besteld op 6-1 besteld bij een verlenging bij Vodafone. Is me tot nog toe alleszins meegevallen. Bij de Vodafone Loyalty afdeling gaven ze een leveringstijd van 10-15 dagen op.

Weet iemand of er nu met mij een afspraak wordt gemaakt voor de levering door het leveringsbedrijf of kan ik hem morgen verwachten en met een krabbel aannemen? :)

Edit: Zojuist de telefoon ontvangen met GLS. Geen telefoontje gehad, krabbelen en wegwezen :) Nu lekker spelen! >:)

[ Voor 12% gewijzigd door allstarted1 op 11-01-2011 16:06 ]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsva
Ik meen dat je eerst een telefoontje krijgt wanneer jij de mogelijkheid hebt om het toestel aan te nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thuhoan
  • Laatst online: 21-12-2018
voor de geinteresseerden:
bij studentmobiel is de hdh met 25 euro verlaagd. 2 jaar relax+ web van 63 euro bijbetaling naar 38 euro.

L502X - 2670QM/GT525M/4GB/FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-03 18:43
thuhoan schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 13:24:
voor de geinteresseerden:
bij studentmobiel is de hdh met 25 euro verlaagd. 2 jaar relax+ web van 63 euro bijbetaling naar 38 euro.
Sowieso goedkoper geworden: HTC Desire HD GRATIS bij een vodafone 200 BWS abbo! (200min/400sms)!

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thuhoan
  • Laatst online: 21-12-2018
vogelaarke135 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 14:50:
[...]

Sowieso goedkoper geworden: HTC Desire HD GRATIS bij een vodafone 200 BWS abbo! (200min/400sms)!
23 euro minder;) volg het nu al een tijdje. verkopers zeggen dat eind januari mogelijk betere aanbiedingen komen.

[ Voor 16% gewijzigd door thuhoan op 11-01-2011 19:04 ]

L502X - 2670QM/GT525M/4GB/FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Net de DHD gekozen bij een verlenging voor 2jaar.
Voor 210 min/sms (9 van maanden voor 14,25, daarna 28,5) 180 bij betalen. Vind ik wel erg veel.
Zou er volgens de medewerker binnen 5 werkdagen zijn.
Pa wil niet switchen van kpn (hij betaalt). Anders had ik zeker ergens ander dit toestel genomen.

Voor nieuwe klanten is het voordeel juist veel groter (maar 89 bijbetalen). Zou toch omgekeerd moeten zijn? nu straf je bestaande klanten af.

edit: Is KPN btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweak15KW schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 17:42:
Voor nieuwe klanten is het voordeel juist veel groter (maar 89 bijbetalen). Zou toch omgekeerd moeten zijn? nu straf je bestaande klanten af.

edit: Is KPN btw :)
Ga er maar vanuit dat ze daarvoor een hele batterij hoog opgeleide marketeers hebben ingehuurd die consumentengedrag analyseert en op basis daarvan zal er wel geconcludeerd zijn dat de kans groter is dat bestaande klanten toch wel blijven omdat ze het financiele voordeel niet vinden opwegen tegen de rompslomp van het overstappen (nummerportering ed.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelvo
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:23
Iemand enig idee hoe het nu staat met de levertijden bij Vodafone? Heb de 13e verlengd en kreeg de dag erna al een mail:

Het door u gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer het toestel weer geleverd kan worden.

update: laat maar, volgens track & trace is hij nu onderweg!

[ Voor 10% gewijzigd door michaelvo op 18-01-2011 12:33 ]

WP: ME PUHZ-SW100YAA + EHSC-VM2D + HTWBOI-300 || AC: MHI SRK/C 50 ZS-W + MHI SRK/C 35 ZS-W || PV: 10.4 kWp ZO/ZW + Enphase IQ8+ || MV: Itho Daalderop CVE-S Optima Inside CO2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
Ik heb bij Vodafone in de winkel te horen gekregen dat de portering van mijn nummer van Hi naar Vodafone niet was gelukt. Ondanks dat zowel de klantenservice van Hi als die van Vodafone aangeven dat de portering wel degelijk is gelukt. De shopmanager blijft volhouden dat er iets aan de hand is met de portering wat de klantenservice niet uit de gegevens kan halen?

Iemand daar al eens ervaring mee gehad?

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twakkers
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:14
DFKT schreef op maandag 17 januari 2011 @ 23:35:
Ik heb bij Vodafone in de winkel te horen gekregen dat de portering van mijn nummer van Hi naar Vodafone niet was gelukt. Ondanks dat zowel de klantenservice van Hi als die van Vodafone aangeven dat de portering wel degelijk is gelukt. De shopmanager blijft volhouden dat er iets aan de hand is met de portering wat de klantenservice niet uit de gegevens kan halen?

Iemand daar al eens ervaring mee gehad?
Waar baseert de shopmanager zich dan op ? dan moet ie dat toch kunnen overleggen met z'n achterban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
twakkers schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 14:03:
[...]

Waar baseert de shopmanager zich dan op ? dan moet ie dat toch kunnen overleggen met z'n achterban.
Geen idee... kreeg overigens een reactie van de klantenservice dat wat de shopmanager heeft gedaan, niet in lijn is met het Vodafone beleid. Dus mijn aansluitkosten worden gecrediteerd? Dat laatste vind ik dan erg jofel, maar ik snap er nog steeds geen drol van :9

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee of de HTC Desire HD bij een T-mobile winkel in de buurt gewoon te halen is of dat er een wachttijd op zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
michaelvo schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:13:
Iemand enig idee hoe het nu staat met de levertijden bij Vodafone? Heb de 13e verlengd en kreeg de dag erna al een mail:

Het door u gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer het toestel weer geleverd kan worden.

update: laat maar, volgens track & trace is hij nu onderweg!
Da's lekker vlot.
Ik heb de 17e verlengd en vroeg voorzichtig hoe lang het kon duren tot-ie er was en de dame aan de telefoon zei redelijk zelfverzekerd '5 tot 10 werkdagen'.
En bij jou blijkbaar nog korter, 13e tot 18e zijn 3 werkdagen als ik goed tel?
Ach, ik ben blij als-ie er binnen 2 weken is :)

Vodefone-inhoudelijk:
Ik heb nu een bevestigingsmailtje gekregen (waarin inderdaad een DHD staat), verder niets over waar in het proces mijn telefoon zit (wordt-ie georderpickt? Wordt-ie ingepakt? Waar is-ie?), maar Vodafone is niet zo strak op die info, blijkbaar? Ik krijg straks gewoon een mailtje met 'hij is verzonden'?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsva
Gisteren eindelijk een telefoontje ontvangen van de koeriersdienst van Vodafone. Vanmiddag tussen 16.15 en 17.19 kan ik de telefoon in ontvangst nemen. De echte spanning is er door het lange wachten al wel af, maar ik ben blij dat hij eindelijk komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag de HTC Desire HD gewoon kunnen halen bij een T-Mobile shop. Dit was wel de laatste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 11:33

Arrogant

S.F.W.

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 15:18:
Ik heb vandaag de HTC Desire HD gewoon kunnen halen bij een T-Mobile shop. Dit was wel de laatste!
Ik zojuist ook :*)

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsva
LOL gisterenmiddag vrij genomen van mijn werk, mijn telefoon zou tussen 16.15 en 20.30 aangeboden worden. Ik was om 16.00 keurig thuis, en de schoonmaakster gaf aan dat er om 15.15 reeds een pakketje is aangeboden voor mij, maar dat hiervoor tegekend moest worden. OMG, ik kon 2 tijdperioden kiezen, van 12 - 16.00 en van 16.15 tot 20.30. Ik koos natuurlijk voor het tweede tijdstip omdat ik anders niet uit kwam met mijn werk.

Redelijk geagiteerd opgebeld naar de pakket dienst, en er stond bij vermeld dat de werkster had gezegd dat ik normaliter pas rond 17.00 thuis ben. Natuurlijk klopt dat, maar die xxx heeft dus gedacht ooh dan kom ik gewoon niet meer vandaag, rijd ik mijn rondje af en ben ik op tijd thuis. Waarop ik natuurlijk beargumenteerde dat ik een afspraak met vodafone heb, niet mijn schoonmaakster? Enfin na 4x bellen en teruggebeld worden zou in eerste instantie beloofd worden dat ik het pakketje dezelfde dag nog aangeboden kreeg. Dit bleek niet het geval want een "leidinggevende" belde op om mij het nieuws te brengen dat er een nieuwe afspraak gemaakt moest worden omdat de koerier al te ver weg zou zijn...

Wat een lowbrain bij die pakketdienst zeg, natuurlijk is dit niet de fout van Vodafone maar de pret is er wel af nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:13
Zoek een HTC Desire HD en kwam dit tegen op GSMwijzer -->

Eenmalig 38 euro , Aansluitkosten 24,95
T-Mobile Relax 190 + Web
Komt dan over 24 maanden gemiddeld op 28,50 p/m
( Zonder de eenmalige kosten ! )
of
Eenmalig 0 , Aansluitkosten 24,50
Vodafone Bel + SMS + Web 200
Komt dan over 24 maanden gemiddeld op 29,50 p/m
of
Eenmalig 77, Aansluitkosten 29,99
KPN personal SIM 210 + Web
Komt dan over 24 maanden gemiddeld op 31,28 p/m

Gaat bij allen om een HTC Desire HD black wat is wijsheid :?

Bij KPN kan je kennelijk de bundel na 3 maanden al naar beneden bijstellen.
En bij KPN is bundel maar 1 maand geldig.

Bij Vodafone gaat restant van bundel 1 maand mee naar de volgende.

Bij T-Mobile lees ik nog wel eens wat over mindere 3G dekking ? Is dit correct ?

Ik verblijf het meest in uiterst Noord Noord-Holland

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Andere "budget" optie is dit --> http://www.superdeal.nl/superdeal/index.php?c=ML_84 :?

[ Voor 73% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 21-01-2011 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Germanicus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 08:24
Op 11 jan had ik besloten bij de verlenging van mijn vodafone abo een desire hd te nemen. Op de site staat dat deze binnen twee dagen bij je thuis is mits er een expliciete notitie bij de telefoon staat dat de levertijd langer is. Niks gezien dus ik heb de DHD besteld. Een weekje gewacht en nog niks in huis. Gebeld naar klantenservice en die hebben mij (kwam ik later achter dat het gelogen was) verteld dat het toestel op de 12de verstuurd was. In volle verachting de volgende dagen mijn brievenbusje in de gaten gehouden. Weer niks.... Na 2 weken weer gebeld, werd ik in de wacht gezet en nooit meer wat van gehoord.... Volgende dag weer gebeld, kreeg ik eindelijk een aardige dame aan de telefoon die mij kon vertellen dat het toestel simpelweg niet voorradig is en dat ze niet weten wanneer er weer een voorraad binnen zal komen. Ze gaf me de optie om het testel te annuleren en te kopen bij een vodafone winkel. Ze heeft zelfs even wat winkels voor mij afgebeld. In Den Haag lag nog een toestel dat niemand is op komen halen. Deze is voor mij weggelegd en na enig gedoe rond mijn abonnenement heb ik dan toch vrijdag het toestel mee naar huis kunnen nemen!
Enige minpunt van dit toestel is wel dat het een branded versie is van vodafone met alle nonsens en bloatware erop die niemand wil... Maar echt een kicke telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Hmm.. Morgen even bellen naar Vodafone hoe het staat met mijn levering, dus.
Bij mij gaven ze ook aan dat het er zeer snel zou zijn, maar zit ook nog te wachten.

[ Voor 36% gewijzigd door anandus op 23-01-2011 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _matt_
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online

_matt_

Never forget T6

Misschien leuk om te horen dat het ook anders kan, na alle ellende in dit topic;

Na een week rekenen en uitzoeken uiteindelijk de DHD afgelopen donderdag on-line besteld bij t mobile.
Afgesproken voor levering op zaterdag, keurig om 10:00 afgeleverd. (conform tijdsblok van 09:00-11:00)
(had ook vrijdag gekund maar dan werk ik)
tot zover, het kan dus wel blijkbaar... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
_matt_ schreef op zondag 23 januari 2011 @ 18:20:
Misschien leuk om te horen dat het ook anders kan, na alle ellende in dit topic;

Na een week rekenen en uitzoeken uiteindelijk de DHD afgelopen donderdag on-line besteld bij t mobile.
Afgesproken voor levering op zaterdag, keurig om 10:00 afgeleverd. (conform tijdsblok van 09:00-11:00)
(had ook vrijdag gekund maar dan werk ik)
tot zover, het kan dus wel blijkbaar... O-)
Als ik het vragen mag met welke abbonement ? Of wat het 1 of andere aanbieding ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronhui
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-02 17:03
anandus schreef op zondag 23 januari 2011 @ 13:50:
Bij mij gaven ze ook aan dat het er zeer snel zou zijn, maar zit ook nog te wachten.
Ik ga ook bellen. Aangezien Vodafone zo op de regeltjes is, wil ik ze aan hun eigen beloften houden.. Binnen 2 dagen levering was beloofd tijdens het verlengen, maar na 5 dagen nog geen enkel bericht.

Vervelende is dat dit mijn 3e verlenging is bij Vodafone en de derde keer dat er iets mis gaat... Je zou het bijna geen toeval meer gaan noemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _matt_
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online

_matt_

Never forget T6

WiLLoW_TieN schreef op zondag 23 januari 2011 @ 18:38:
[...]

Als ik het vragen mag met welke abbonement ? Of wat het 1 of andere aanbieding ?
DM sent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan je nu alvast vertellen hoe het antwoord ongeveer zal zijn: "sorry mijnheer, hij is al een tijdje niet op voorraad......wat zegt u? Beloofd dat hij binnen 2 dagen bij u zou zijn? Sorry, daar ben ik niet bij geweest, ik heb die belofte niet gedaan, weet u wie dat is geweest en van welke afdeling? Het toestel is waarschijnlijk op X weer voorradig en dan wordt hij zsm opgestuurd. Ik zal een notitie zetten bij uw bestelling. Fijne dag verder"

;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Zo, gebeld naar de klantenservice.
Helaas kon ik hem niet overhalen om de telefoon bij een winkel te mogen ophalen (jammer :P ), maar ik vroeg hoe het met mijn bestelling zat en hij zei dat-ie 'per ongeluk onder het verkeerde artikelnummer was ingeboekt'. Met andere woorden: Ingeboekt in de voorraad die leeg was (denk ik).
En dat hij het juiste artikelnummer zou inboeken (ik vermoed dus de correcte voorraad).

Verder stelde de aardige jongen bij de klantenservice dat het nog deze week geleverd zou worden.
Ik reken er niet op, maar wie weet, het zou wel mooi zijn!

Maar mocht je dus deze maand besteld hebben cq abonnement verlengd hebben en nog niets ontvangen hebben dan kan het lonen om even naar de klantenservice te bellen (0800 0200 043) zodat ze de bestelling naar de juiste voorraad kunnen verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronhui
anandus schreef op maandag 24 januari 2011 @ 09:45:
[...]
Zo, gebeld naar de klantenservice.
Helaas kon ik hem niet overhalen om de telefoon bij een winkel te mogen ophalen (jammer :P ), maar ik vroeg hoe het met mijn bestelling zat en hij zei dat-ie 'per ongeluk onder het verkeerde artikelnummer was ingeboekt'. Met andere woorden: Ingeboekt in de voorraad die leeg was (denk ik).
En dat hij het juiste artikelnummer zou inboeken (ik vermoed dus de correcte voorraad).

Verder stelde de aardige jongen bij de klantenservice dat het nog deze week geleverd zou worden.
Ik reken er niet op, maar wie weet, het zou wel mooi zijn!

Maar mocht je dus deze maand besteld hebben cq abonnement verlengd hebben en nog niets ontvangen hebben dan kan het lonen om even naar de klantenservice te bellen (0800 0200 043) zodat ze de bestelling naar de juiste voorraad kunnen verplaatsen.
Grappig, bij mij werd gezegd dat het toestel niet voorradig is en dat het niet zeker is wanneer deze binnen gaat komen. Elke dag komen er wel toestellen binnen bij Vodafone, maar het is niet zeker wanneer die van mij binnenkomt en doorgestuurd gaat worden. Op zich heldere informatie, maar jammer dat je er zelf weer achteraan moet bellen...

Maar blijf hoopvol gestemd op een goede afloop, had alleen gehoopt dat ik sneller met de DHD kon gaan spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Net mailtje binnen:
Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd.
Zo'n telefoontje naar de klantenservice is dus best de moeite waard :)
Ervanuitgaande dat-ie dus inderdaad op de post gedaan wordt :P

Ronhui schreef op maandag 24 januari 2011 @ 11:21:
[...] maar jammer dat je er zelf weer achteraan moet bellen...
Ja, dat had beter gekund :/

[ Voor 29% gewijzigd door anandus op 24-01-2011 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronhui
anandus schreef op maandag 24 januari 2011 @ 17:50:
Net mailtje binnen:

[...]

Hoop dat het voor mij ook zo snel gaat lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg dit topic al een tijdje omdat ik ook graag een Desire HD icm een 1-jarig abonnement zou willen aanschaffen.

Nu is mijn oog gevallen op een T-mobile relax 60 abonnement, 1 jaar met Desire HD toestel (totaal over 12mnd incl. toestel is dan eur 510,- ) Of een Simpel 2,50 (2 jaar) wat dan totaal eur 542,- over 24mnd is.

Ik vraag me nu af wanneer ik dan dit T-mobile abonnement wil gaan verlengen na 9/10 maanden, wat voor toestel ik dan mag 'uitzoeken' ? Zijn daar een soort prijs-richtlijnen van bekend, want ik neem aan dat ik dan niet een soortgelijk toestel als de Desire HD volledig gratis of met kleine bijbetaling krijg?
Anders zou je natuurlijk dat nieuwe toestel meteen voor iets onder de marktprijs kunnen verkopen waarmee je dan zowel je gehele abonnement kosten (eur 150,- per jaar) en een deel van de aanschaf van de huidige Desire HD kan 'betalen' !

Zo'n zelfde constructie, mocht het kunnen, is dan nog lucratiever bij een Simpel 2,50 abonnement van 2 jaar (eur 542,- over 24mnd), hier zijn de jaarlijkse kosten maar eur 30,- echter kan je pas na 21mnd gaan verlengen.
Neem je echter 2x Simpel 2,50 abonnement tegelijk dan kan je meteen één toestel verkopen voor iets onder de marktprijs, waardoor je 'verlies' op dat moment dan bv. eur 110,-
Na 21mnd 2x verlengen en dat lijkt me dan toch wel lucratief

Of zit ik er nu helemaal naast? Een telefoon als de Desire HD gaat toch zeker wel 2jaar mee?

Ik gebruik de simkaart behorende bij de genoemde abonnementen alleen in de vakantie perioden, aangezien ik een SIM van de baas heb, hierdoor geen zorgen over het geringe aantal minuten/sms.
Hoe zit het eigenlijk met minuten 'meenemen' uit voorgaande maanden bij T-mobile en Simpel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat verwacht jij dan dat de marktprijs zal zijn voor een HTC HD over pak 'm beet 1 jaar?
Denk je niet dat de afwaardering heel hard gaat?
Tegen die tijd alweer plenty nieuwe toestellen, misschien zelfs van HTC al een opvolger én een groot aanbod van gebruikte toestellen omdat ze de laatste maanden erg veel verkocht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toestel als de HTC DHD gaat zeker wel 2 jaar mee en nog langer, ik ben er overtuigd van dat over 3 a 4 jaar nog goed werkend toestel zal zijn alleen dat je dan wel waarschijnlijk de accu komt vervangen, maar laat dat nou juist geen probleem zijn bij de HTC DHD.

Ik denk dat prijs van HTC DHD pas echt gaat zakken als HTC een opvolger heeft en dan nog zal de HTC DHD een top toestel blijven, HTC levert goeie kwalitatieve toestellen en dat merk je in dagelijks gebruik ook, zo krast het scherm niet echt.

En die prijs zal dan denk ik rond de 300 a 400 euro worden ( Net als de Desire nu, maar dan moet ik wel zeggen dat in Nederland hevige concurrentie is waardoor prijzen nog lager uit komen ), het is echt niet zo dat toetselen zo hard in prijs zakken na een jaar en uiteindelijk worden ze ja niet meer verkocht.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2011 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 09:27:
Wat verwacht jij dan dat de marktprijs zal zijn voor een HTC HD over pak 'm beet 1 jaar?
Denk je niet dat de afwaardering heel hard gaat?
Tegen die tijd alweer plenty nieuwe toestellen, misschien zelfs van HTC al een opvolger én een groot aanbod van gebruikte toestellen omdat ze de laatste maanden erg veel verkocht zijn.
Het gaat ook om een soortgelijk nieuw toestel, niet de desire HD, welke je dan kan verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 09:36:
En die prijs zal dan denk ik rond de 300 a 400 euro worden ( Net als de Desire nu, maar dan moet ik wel zeggen dat in Nederland hevige concurrentie is waardoor prijzen nog lager uit komen ), het is echt niet zo dat toetselen zo hard in prijs zakken na een jaar en uiteindelijk worden ze ja niet meer verkocht.
Bedoel je hier de prijs van een nieuw uit te zoeken toestel mee, bij verlenging van het abbo met 1 jaar ?
Of de waarde die de DHD dan zou hebben over een jaar?

Tevens nog een andere vraag zijn de T-mobile toestellen branded en simlocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:33:
[...]

Bedoel je hier de prijs van een nieuw uit te zoeken toestel mee, bij verlenging van het abbo met 1 jaar ?
Of de waarde die de DHD dan zou hebben over een jaar?

Ik bedoel daar mee de te verwachten prijs wanneer er een opvolger uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 17:44
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:33:
[...]
Nee en nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is heel mooi! Zijn er eigenlijk providers naast Vodafone die de HTC Desire HD 'branden' en/of Simlocken?

Heb inmiddels een aantal providers/abbo's naast elkaar vergeleken incl. de geldende kortingen. Hierbij komen BEN Zuinig en KPN-100 ook goed naar voren.

Vraag is echter wat krijg je aangeboden als toestel wanneer je na 9mnd gaat verlengen (zodat je dit toestel kan verkopen, om zo een mooi jaar gratis je abbo te hebben! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

even een vraagje. Zit nu nog aan mijn iphone abo vast bij T-Mobile. Maar wil daar weg zo snel als mijn abo daar afgelopen is. Nu heb ik rondgekeken en vodafone lijkt me de beste deal te hebben qua minuten, internet (snel) en dat je bundel ook 2 maanden houdbaar is (is bij kpn en Hi niet zo...).

Wat is jullie ervaring met Vodafone qua bereikbaarheid, hoe snel het internet is (eventuele ervaringen in vergelijking met T-mobile zou geweldig zijn), en gewoon algemene ervaringen etc?

Graag hoor ik van jullie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Laatst online: 07:41

Nox

Noxiuz

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 18:26:
Hallo mensen,

even een vraagje. Zit nu nog aan mijn iphone abo vast bij T-Mobile. Maar wil daar weg zo snel als mijn abo daar afgelopen is. Nu heb ik rondgekeken en vodafone lijkt me de beste deal te hebben qua minuten, internet (snel) en dat je bundel ook 2 maanden houdbaar is (is bij kpn en Hi niet zo...).

Wat is jullie ervaring met Vodafone qua bereikbaarheid, hoe snel het internet is (eventuele ervaringen in vergelijking met T-mobile zou geweldig zijn), en gewoon algemene ervaringen etc?

Graag hoor ik van jullie!
KPN heeft in de kroeg wel bereik en Vodafone niet. Zelf met een Touch HD merk ik dat het internet niet altijd de juiste snelheden haalt. Soms is met 3G bereik zelfs een constante stream van 128kbps niet mogelijk. Misschien ligt het aan mijn telefoon. Qua bereik ligt het niet aan mijn telefoon, iedereen met Nokia heeft moeite in de kroeg.

Zusje heeft onlangs een KPN abonnement genomen, maar bij haar rekenen ze dus gewoon ALLES buiten de bundel. Alleen internet niet. Dus sms'jes á 13 cent en bellen á 25 cent, alles op de rekening (vanaf 6 december tot einde datum) staat daar dus gefactureerd. Maar KPN geeft geen krimp, die badgasten moet ik dus nog even opbellen.

Daarentegen vind ik de service van Vodafone echt super, wel wat traag. Na een klacht kreeg ik een paar weken later een mailtje of ik mee wilde werken. Kennelijk waren dit soort klachten nieuw voor ze. (via qqlq).

Ik denk dat je bij VF qua kosten/service het beste af bent en misschien voor internet ook. Daarentegen bij Hi voor bereik/kwaliteit maar zeker niet voor internet/kosten.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoxiuZ schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 22:46:
[...]

KPN heeft in de kroeg wel bereik en Vodafone niet. Zelf met een Touch HD merk ik dat het internet niet altijd de juiste snelheden haalt. Soms is met 3G bereik zelfs een constante stream van 128kbps niet mogelijk. Misschien ligt het aan mijn telefoon. Qua bereik ligt het niet aan mijn telefoon, iedereen met Nokia heeft moeite in de kroeg.

Zusje heeft onlangs een KPN abonnement genomen, maar bij haar rekenen ze dus gewoon ALLES buiten de bundel. Alleen internet niet. Dus sms'jes á 13 cent en bellen á 25 cent, alles op de rekening (vanaf 6 december tot einde datum) staat daar dus gefactureerd. Maar KPN geeft geen krimp, die badgasten moet ik dus nog even opbellen.

Daarentegen vind ik de service van Vodafone echt super, wel wat traag. Na een klacht kreeg ik een paar weken later een mailtje of ik mee wilde werken. Kennelijk waren dit soort klachten nieuw voor ze. (via qqlq).

Ik denk dat je bij VF qua kosten/service het beste af bent en misschien voor internet ook. Daarentegen bij Hi voor bereik/kwaliteit maar zeker niet voor internet/kosten.
Heeft ze nummerbehoud van andere provider of heeft ze die flexibel bundel? Volgens mij wordt daar inderdaad alles buiten bundel gerekend, ik heb hem zien staan en toen selecteerde zag ik dat soort bundel is waar per seconde wordt afgerekend.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gOXcm9sguKU3cZXyUnTxR13B/medium.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mznoa3H3NL5Ce1Y6popaGWmR/medium.png

Mensen die per seconden bellen krijgen dus geen minuten in de bundel, maar goed eerlijk is eerlijk de consument heeft wat ze wouden toch? Kan trouwens zijn dat mijn informatie niet helemaal klopt, maar heb gewoon wat popups omhoog gebracht bij zo'n telefoon met abbo.

Ah bij die flexibel bundel betaal je minder aan min prijs als meer belt en bij andere abbonement vormen is dat niet zo, dus die bundel is best interessant voor de veel bellers die niet perse een dure telefoon willen, maar wel een budget toestel als Wildfire willen.

Dus je betaald eigenlijk meer met zo'n abbonement dan als weinig beller met een Bel en SMS bundel bij KPN, moet ik er wel bij zeggen dat je vorig jaar beter kortingen had die ook nog eens hele contract periode gelden.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2011 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
anandus schreef op maandag 24 januari 2011 @ 17:50:
Net mailtje binnen:

[...]

Hmm.. Ze zijn gisteren inderdaad nog langgeweest ook. Daar had ik niet op gerekend.
Net gebeld, nu komen ze morgen pas langs.

Maar wel frappant, hoor, maandag gebeld naar de klantenservice en dinsdag kwamen ze al langs.
Rare Vodafone. Of ze zijn enorm langzaam, of ze zijn veel te snel. Het is ook nooit goed :P
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 18:26:
Wat is jullie ervaring met Vodafone qua bereikbaarheid, hoe snel het internet is (eventuele ervaringen in vergelijking met T-mobile zou geweldig zijn)
Ik heb goede ervaringen met Vodafone qua bereikbaarheid en snelheid.
Ik reis veel met de trein (in de Randstad, Amsterdam, Leiden), daar heb ik zeer goede ontvangst (behalve de Schipholtunnel :P ) en ik heb altijd minstens 3G, maar meestal H*. Heel soms als ik ergens binnen ben wordt het G, maar dat komt zelden voor.

Maar ik heb geen ervaring met andere providers, dus weet niet hoe het daar is, maar ben qua ontvangst heel tevreden met Vodafone.

* Even voor de zekerheid, van traag naar snel is G->3G->H, toch?

[ Voor 40% gewijzigd door anandus op 26-01-2011 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronhui
anandus schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 09:00:
[...]
Hmm.. Ze zijn gisteren inderdaad nog langgeweest ook. Daar had ik niet op gerekend.

Maar wel frappant, hoor, maandag gebeld naar de klantenservice en dinsdag kwamen ze al langs.
Rare Vodafone. Of ze zijn enorm langzaam, of ze zijn veel te snel. Het is ook nooit goed :P
Wanneer heb je besteld eigenlijk? Als mensen rond mijn besteldatum hun toestel ontvangen, dan kan ik er op hopen dat mijn toestel snel komt :)

Ik heb wel al een compensatie van Vodafone gekregen, heel netjes, maar bij dat mag ook wel aangezien dit de derde keer op rij is dat er wat mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
De 17e telefonisch mijn abo verlengd. En maandag n.a.v. dit topic gebeld naar klantenservice. Kreeg een verhaal over 'verkeerd ingeboekt' (zie dit topic) en dat de jongen bij klantenservice het goed in zou boeken. Diezelfde avond is het verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronhui
Ik heb 2 dagen later verlengd, maar de telefoon is niet op voorraad. Maar afgaande op jouw verhaal hoop ik komende week mijn telefoon te ontvangen :)

edit:
LOL, gewoon 3 minuten later ontvang ik de mail dat mijn telefoon verstuurd is :D

Edit donderdag 27 jan:
Was weer blij gemaakt met een dooie mus.. Alhoewel ik bericht kreeg dat mijn toestel gisteren was verstuurd, is de TNT bij mijn moeder (waar ik de telefoon laat afleveren) langsgeweest, met haar bestelling maar zonder mijn telefoon...

Nu hopen op morgen...

[ Voor 60% gewijzigd door Ronhui op 27-01-2011 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:28:
[...]

Dat is heel mooi! Zijn er eigenlijk providers naast Vodafone die de HTC Desire HD 'branden' en/of Simlocken?

Heb inmiddels een aantal providers/abbo's naast elkaar vergeleken incl. de geldende kortingen. Hierbij komen BEN Zuinig en KPN-100 ook goed naar voren.

Vraag is echter wat krijg je aangeboden als toestel wanneer je na 9mnd gaat verlengen (zodat je dit toestel kan verkopen, om zo een mooi jaar gratis je abbo te hebben! )
Inmiddels de DHD besteld op de KPN site... deze wordt vanavond uitgeleverd.

Heb de telefoon echter nog niet verzekerd, wat is een goede verzekering om voor deze telefoon af te sluiten?
Die bij KPN aangeboden wordt, of één van Actua ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 21:22
Als ik kijk naar deze aanbieding van vodafone:
http://www.studentmobiel....d/796/200#bestelformulier
200/400 bel/sms, internet 1gb@ 3,6mbit
Betaal je gemiddeld met alle kosten 30,81 per maand, 2 jarig.

De actie geld tot 31 januari. Nu weet ik dat ze de prijzen van het internet omhoog gaan krikken, naar
alle waarschijnlijkheid.

Hoe groot is de kans dat na 31 januari, een nieuwe actie komt die veel minder voordelig is?
Wat zijn jullie gewend van studentmobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twakkers
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:14
Mijn nummerbehoud bij vodafone werd pas 10 dagen later dan ik wilde ingepland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aanbieding van studentmobiel is denk ik de beste op dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne001
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:52
Zit net te kijken op studentmobiel naar dit toestel.
Ik wil graag gebruik maken van tmobile relax+web 750 incl internet+
Het toestel kost me dan 83 euries.
Als ik kies voor een relax+web 600 incl internet+ kost het toestel me 71 euro.

Dit lijkt me toch een fout, als ik kijk naar goedkopere abbo's dan wordt het toestel alleen maar duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ras
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Ras

Na mijn telefoon nog een maandje met een T-mobile simkaart gebruikt te hebben, heb ik vandaag de Vodafone simkaart erin kunnen stoppen. Tijdens het proces waarin de telefoon verbinding maakt met de simkaart werd een vraag gesteld met iets in de trant van: "mag de simkaart de blabla bla instellingen veranderen" met als mogelijk opties "ja", "later nog eens vragen" en "nee". Ik heb nee gekozen. Jammer dat ik de exacte vraag niet meer weet, maar ik vermoed dat het ging om het branden van het toestel, hoewel dit niet expliciet in de vraag naar voren kwam. Mijn telefoon werkt nu nog steeds zoals voorheen. Internet en bellen werkt prima en de telefoon is dus niet branded.

Kan iemand bevestigen of ontkennen dat je dus op deze manier zelf de mogelijkheid hebt om je telefoon te branden?

Antec Fusion Black, Intel e8400, EAH3450 512MB, 2x2GB pc6400 kingston, p5e-vm hdmi, 1x1TB 1x500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:29
Ras je toestel wordt vast niet 'gebrand' door een simkaart.

De instellingen die gewijzigd worden zijn onder andere de mms instellingen en de overige instellingen van de nieuwe provider.

Om een toestel te branden wordt een andere ROM geïnstalleerd in de fabriek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
2 jaar...ben benieuwd wat ze mij aanbieden ben al 9 jaar klant. (was toen ben nog)

zit er wel over te denken naar kpn gaan gewoon gezien de brakke kwaliteit van het netwerk van tmobile
Dan betaal ik liever een paar euro meer abbo maar wel 'bijna altijd' bereik ook bij festivals en concerten.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Vodafone wilde mij matsen. Bijna deal rond (onvoorwaardelijk overigens) maar toen viel de batterij van mn Touch HD uit (kutding zat nog half vol, 20 minuten gebeld...)

Anyhow, ze zei wel: 1GB daarna dokken, op 90% krijg je wel een SMS. Ik ben nu gewend aan de luxe dat ik goede muziek gewoon stream met een paar gigabyte per maand. Een FuP kan ik waarschijnlijk nergens meer krijgen. Koop ik 1GB data in voor een tientje dan moet je die opmaken die maand. Gemiddelde maandelijkse kosten zijn 30 euro, plus eventueel dat tientje dan.

Bij Hi/KPN heb ik beter bereik (ook in de kroeg, pluspuntuh!!) maar dan zit ik weer met vage voorwaarden en hogere kosten.

Moeilijk moeilijk moeilijk... :(

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
NoxiuZ schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 14:25:
Vodafone wilde mij matsen. Bijna deal rond (onvoorwaardelijk overigens) maar toen viel de batterij van mn Touch HD uit (kutding zat nog half vol, 20 minuten gebeld...)

Anyhow, ze zei wel: 1GB daarna dokken, op 90% krijg je wel een SMS. Ik ben nu gewend aan de luxe dat ik goede muziek gewoon stream met een paar gigabyte per maand. Een FuP kan ik waarschijnlijk nergens meer krijgen. Koop ik 1GB data in voor een tientje dan moet je die opmaken die maand. Gemiddelde maandelijkse kosten zijn 30 euro, plus eventueel dat tientje dan.

Bij Hi/KPN heb ik beter bereik (ook in de kroeg, pluspuntuh!!) maar dan zit ik weer met vage voorwaarden en hogere kosten.

Moeilijk moeilijk moeilijk... :(
Tja, het wordt er zowieso niet makkelijker op. Alle providers zijn weer overgestapt op het principe van 'klant = melkkoe' dus er wordt misschien her en der geadverteerd met lage gesprekskosten maar uiteindelijk lijken alle kosten daaromheen flink gestegen.

Had je enkele jaren geleden nog een duur toestel gratis bij een betaalbaar abonnement met onbeperkt internet, moet je nu een aardig hoger geprijsd abo nemen en krijg je overal datalimieten opgelegd (al dan niet in de vorm van een fup met een datalimiet..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Gadgeteer schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 17:29:
[...]

Tja, het wordt er zowieso niet makkelijker op. Alle providers zijn weer overgestapt op het principe van 'klant = melkkoe' dus er wordt misschien her en der geadverteerd met lage gesprekskosten maar uiteindelijk lijken alle kosten daaromheen flink gestegen.

Had je enkele jaren geleden nog een duur toestel gratis bij een betaalbaar abonnement met onbeperkt internet, moet je nu een aardig hoger geprijsd abo nemen en krijg je overal datalimieten opgelegd (al dan niet in de vorm van een fup met een datalimiet..)
FuP met datalimiet is inderdaad ook weer zon uitvinding van ze. Anyhow, ik heb gekozen voor VF. Omdat ze zo lief waren bijna een half jaar voor verlenging van mijn abo alvast gratis een DHD op te sturen. En ik krijg hem nog gratis ook! Ik ben meer een beller (90 minuten/mnd) dan een sms'er (50/mnd) maar met whatsapp vliegt dat omhoog. Internet en navigatie/camera/social media zijn het belangrijkst voor mij. Dat ie kan bellen is leuk maar niet nuttig.

Oplossing voor de datalimiet (verstookte ik altijd met radio streamen) wordt een 32GB micro-SD. Die moet ik even voor een leuk prijsje op de kop tikken.

Ik ga nu van 38 euro naar 28 euro per maand het eerste jaar, daarna 38 euro. Gemiddeld 32 euro, prima deal voor mij. Hetzelfde als wat ik voorheen betaalde. Alleen hopen dat ik met de DHD langer dan 24 maand doe, die moet straks wel iets van 30 maanden meegaan :9

EDIT:

Ik blijf erbij dat VF goede service heeft, echt prima medewerker gesproken! En het waren er 2 (viel weg tijdens eerste gesprek) en snap nu ook waarom ze die steeksleutel hebben. En als je 1GB data gebruikt ben je bij VF toch het goedkoopste uit. Zelfs met 24/34 euro (1e en 2e jaar) is hij al zo goed als gratis bij 3rd party. Ik gunde VF zelf de deal wel anders haal ik ook altijd bij 3rd party. Hij is unbranded overigens!

[ Voor 12% gewijzigd door Nox op 11-02-2011 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
VF is denk ik wel oké. Ik ben sinds 2 dagen ook bij ze en zie nu vaak wel 3g en H. Bij T-Mobile was dit meestal niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

anandus schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 09:00:
[...]

[...]
Ik heb goede ervaringen met Vodafone qua bereikbaarheid en snelheid.
Ik reis veel met de trein (in de Randstad, Amsterdam, Leiden), daar heb ik zeer goede ontvangst (behalve de Schipholtunnel :P ) en ik heb altijd minstens 3G, maar meestal H*. Heel soms als ik ergens binnen ben wordt het G, maar dat komt zelden voor.

Maar ik heb geen ervaring met andere providers, dus weet niet hoe het daar is, maar ben qua ontvangst heel tevreden met Vodafone.

* Even voor de zekerheid, van traag naar snel is G->3G->H, toch?
Volgorde is correct. Gelukkig heb jij fatsoenlijk bereik met de DHD. Mijn THD heeft af en toe van die vage bereikissues...

Heb vrijdagmiddag bij VF besteld, maar vandaag nog niks gehad. Nu ben ik van nature wel ongeduldig. Krijg je een mailtje als het onderweg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Vandaag tijdens het kopen van de Desire HD een merkwaardige evaring met T-Mobile gehad. Ik had op internet van te voren uiteraard uitgezocht welk abbonnement ik wilde hebben i.c.m. de Desire HD. Ik ging dus naar de T-Mobile shop met de gedachte dit abbonnement ter plekke af te sluiten en het toestel direct mee te nemen.

Echter in de T-Mobile shop werd mij doodleuk verteld dat ik in de shop 100 euro extra moest bijbetalen en dat daarnaast in de shop de actie van 1 jaar gratis internet (=12 x 6,95) niet zou gelden. Al met al zou ik in de T-Mobile shop dus 180 euro duurder uit zijn dan via hun eigen webshop op internet. De verkoper gaf overigens wel netjes direct aan dat ik hem beter op internet kon bestellen.

Daarna naar de Belcompany gegaan (welke letterlijk 2 deuren verderop zat), en daar was het wel mogelijk direct het door mij gewenste T-Mobile contract af te sluiten en het toestel mee te nemen voor ongeveer dezelfde prijs als op de T-Mobile webshop.

Vreemde gang van zaken bij T-Mobile... Maar ik heb uitendelijk wel mijn HTC Desire HD hier liggen :)

[ Voor 3% gewijzigd door ik222 op 18-02-2011 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
bij tmobile kun je idd beter niet via de shop verlengen maar via 3rd party of via de telefoon.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Wii4all schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 21:31:
bij tmobile kun je idd beter niet via de shop verlengen maar via 3rd party of via de telefoon.
Mijn ervaring was altijd net andersom. Ze deden me in de shop (Groningen) altijd een betere aanbieding. Ben nu geen klant meer van tmobile, dus weet niet of het nog zo werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonyfreakje
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
even een tip voor iedereen ,

bij de winkel optie1 in eindhoven kost de htcdesire hd 399 euro.
Aangezien dit een winkel is gaat de mediamarkt mee met deze prijs en een extra korting .
Dit geld ook voor de belcompany, je kunt nu de htc desire hd dus voor 375 nieuw met garantie al kopen .

Dit is puur even een tip voor mensen die er eentje willen gaan aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marloh
  • Laatst online: 26-05-2024
Hoe gaat dat dan in zijn werk om die telefoon voor € 375 te halen?

Ik zou hem graag bij belcompany gaan halen, alleen op de website staat nergens laagste prijsgarantie of iets dergelijks. En bij de mediamarkt zou ik hem niet graag halen aangezien hun service diep triest is mocht er iets kapot gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Ik zou gewoon langs een winkel gaan en het vragen. Dan weet je het zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk80
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-05-2020
@sonyfreakje , heb je een officiele link of folder ? Ze adverteren wel op marktplaats maar denk niet dat bijv
de mediamarkt daarin meegaat , zeker omdat er marge factuur bijstaat .

[ Voor 19% gewijzigd door funk80 op 21-02-2011 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marloh
  • Laatst online: 26-05-2024
Ik kan de aanbieding ook alleen op marktplaats vinden:
http://link.marktplaats.nl/424377445

HTC Desire HD € 399,95
Nieuw in doos
Simlockvrij
12 mnd garantie
Margefactuur

Ik begrijp alleen niet wat zij met een Margefactuur bedoelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
das wel een mooie aanbieding zeg.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

sonyfreakje schreef op zondag 20 februari 2011 @ 11:37:
even een tip voor iedereen ,

bij de winkel optie1 in eindhoven kost de htcdesire hd 399 euro.
Aangezien dit een winkel is gaat de mediamarkt mee met deze prijs en een extra korting .
Dit geld ook voor de belcompany, je kunt nu de htc desire hd dus voor 375 nieuw met garantie al kopen .

Dit is puur even een tip voor mensen die er eentje willen gaan aanschaffen.
Hoe gaat dat in zn werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:35
Even een opinie check.

Ik heb 2 weken terug een Desire HD besteld via een webshop (nog maar ff niet de naam) met een vodafone verlenging. Dag erna direct geleverd gekregen, tot zover super!
Na het aanzetten van het apparaat zag ik een T-Mobile splash-screen en was de taal van het toestel Duits.
Dit heb ik uiteraard meteen veranderd (naar mijn voorkeur: Engels). In eerste instantie heb ik hier niet al te veel aandacht aan besteed.
Nu heb ik sinds afgelopen zaterdag de bekende SD card problemen dus heb ik contact gezocht met HTC.
Deze wisten mij te vertellen dat ik in het bezit ben van een T-Mobile branded DUITS toestel (vermoedde al zoiets) en dat ze me niet konden (of eigenlijk wilden) helpen. Het gaat hier dus om een toestel dat niet voor de Nederlandse markt bestemd is en wat hier dus helemaal niet uitgeleverd had mogen worden.
Op aanwijzen van HTC heb ik contact gezocht met de winkelier en om opheldering gevraagd hoe het kan dat ik dit toestel geleverd heb gekregen.

Nou ben ik even nieuwsgierig of er misschien meerdere mensen zijn en wat jullie hier van vinden.
Ik heb bij de winkelier geeist dat het toestel wordt geruild voor een toestel dat WEL voor de Nederlandse markt bestemd is. Net een mail gestuurd dus nog even afwachten maar misschien dat hier iemand is die er iets over kan zeggen

[ Voor 3% gewijzigd door babbelbox op 22-02-2011 15:33 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Spijt me dat ik het zeg maar... je bestelt een Vodafone abo met toestel en je houdt het toestel terwijl het een duits toestel is en je een T-Mobile bootscreen ziet??
Ik had de koop direct ongedaan gemaakt.

Ik hoop dat de shop het correct oplost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

marloh schreef op zondag 20 februari 2011 @ 21:20:
Hoe gaat dat dan in zijn werk om die telefoon voor € 375 te halen?

Ik zou hem graag bij belcompany gaan halen, alleen op de website staat nergens laagste prijsgarantie of iets dergelijks. En bij de mediamarkt zou ik hem niet graag halen aangezien hun service diep triest is mocht er iets kapot gaan.
Iemand al gebruik gemaakt van het laagste prijs voordeel in de regio eindhoven nalv de actie van optie1 telecom (desire HD voor 399)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003

ManiacsHouse

Scheisse!

Via KPN/Hi en verlenging gedaan met een Desire HD. Toestel zou vrijdag worden opgestuurd. Je raad het al tot op heden geen toestel... Geinformeerd en nu is de levering verschoven naar 2 maart echter kon Hi geen toezegging doen. Waarom ze geen toezegging wilden doen wilde men ook iet vertellen.
Iemand een idee/info of er een tekort is aan deze toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Te kort weet ik niet. Valt wel op dat hij bij onder andere belcompany flink duurder is geworden.
Ik denk dat er dus inderdaad veel vraag is naar dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:38

Freak187

geen

Belsimpel.nl is de goedkoopste voor de Desire HD met 384 euro. In de pricewatch en op andere sites is die prijs te zien. Ga je vervolgens naar de site van belsimpel, is die prijs nergen te vinden. Hoe zit dat?

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Freak187 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 16:00:
Belsimpel.nl is de goedkoopste voor de Desire HD met 384 euro. In de pricewatch en op andere sites is die prijs te zien. Ga je vervolgens naar de site van belsimpel, is die prijs nergen te vinden. Hoe zit dat?
Ja dat zie ik ook vaker gebeuren met webshops in de pricewatch. Volgens mij kloppen die prijzen dan niet in de PW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 10:18
Ik ben ook aan het zoeken naar een Desire HD.
Wat vinden jullie van dit abonement? http://www.belnu.nl/oft12...relax-+-internet-130.html
• T-mobile
• 130min/130sms
• Internet: 1GB, na het bereiken van het limiet naar 64Kb/s.
• Toestelprijs 109 euro

Dit is de goedkoopste die ik heb gevonden, die voor mij het beste past, ik bel en sms niet veel. Ik zal internet wel regelmatig gebruiken, maar ik heb meestal gewoon WiFi in de buurt.

Er is ook nog de mogelijkheid om internet Plus te nemen, deze heeft niet 1Mb/s, maar 3.6Mb/s. Het datalimiet is niet 1, maar 2GB.
Dit is de eerste 12 maanden gratis, maar het 2e jaar 5 euro per maand duurder, dus 12X5=60 euro.
Het toetsel is dan 30 euro goedkoper, dus alsnog 30 euro duurder...
Maar ik denk dat ik genoeg heb aan 1GB, als ik meestal wifi heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
1GB is meer dan genoeg naar mijn ervaring, afgelopen maand had ik zelf mobiel internet vrij veel gebruikt en dan nog had ik slechts zo'n 150MB verbruikt. Alleen als je echt via mobiel internet apps of navigatiekaarten gaat downloaden gaat het hard maar dat soort dingen doe je dan natuurlijk ook via Wifi :)

Verder inderdaad een goedkope aanbieding alleen de reputatie van belnu lijkt wat twijfelachtig als ik even snel google. Wellicht kun je dus toch beter kijken naar een wat betrouwbaardere shop...

Dat is overigens hetzelfde abbonnement dat ik zelf ook heb :)

[ Voor 8% gewijzigd door ik222 op 21-03-2011 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
http://www.gsmwijzer.nl/s...r/8520/htc-desire-hd/1078

Hier ga ik hem denk ik bestellen, lijkt me een prima deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk ga ik vanavond de Desire HD bestellen met Bel+SMS+Web 150. Dit is het goedkoopste abbo volgens mij. Wat ik wel raar vind is dat bel+sms+web 100 duurder is als 150. Weet iemand hoelang het duurt voordat ik hem in huis heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 17:13:
Waarschijnlijk ga ik vanavond de Desire HD bestellen met Bel+SMS+Web 150. Dit is het goedkoopste abbo volgens mij. Wat ik wel raar vind is dat bel+sms+web 100 duurder is als 150. Weet iemand hoelang het duurt voordat ik hem in huis heb?
Zie de post boven je.
Ik heb hem ook besteld bij GSMwijzer.
Bij mij duurde het 2 weken voordat ik hem binnen had.
Dit was niet normaal.
Ik had hem net op tijd besteld, net een dag voordat de aanbieding afgelopen was. Ik heb ze een keer gebeld en ze zeiden dat, omdat het een aanbieding was, de telefoon speciaal aangevraagd moest worden (in mijn geval bij T-mobile). Ook T-mobile ene keer gebeld, en die zeiden dat het aan GSMwijzer lag 8)7

Geen idee wie er gelijk had, maar normaal gesproken moet je hem binnen een paar dagen kunnen hebben als alles goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15-09 22:51

Hu9o

Schokkend

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 17:13:
Waarom niet bij T-mobile?

http://www.gsmwijzer.nl/s...sire-hd?gsm_bundle_id=465

Ik geloof dat dit het goedkoopst is op dit moment?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je HTC Desire GSM toestellen wilt vergelijken dan loont het om even een bezoekje te brengen op
*knip* dit komt nogal spammerig over. Bovendien hebben we hier op Tweakers al dezelfde functionaliteit.

daar kan je gemakkelijk verschillende GSM toestellen vergelijken op prijs, service en levertijd.

De moeite om eens een kijkje te nemen.

[ Voor 17% gewijzigd door RoD op 25-10-2012 20:52 ]

Pagina: 1 ... 57 58 Laatste